Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα συνάδελφοι, καλούμαι να τακτοποιήσω την λειτουργική συνένωση δυο οριζόντιων ιδιοκτησιών (διαμέρισμα και αποθήκη) του ίδιου ιδιοκτήτη και ενώ πάντα είχα στο μυαλό μου οτι αυτό διαφορετική διαμερισμάτωση, διαβάζοντας στο φορουμ αναθεώρησα και θα δηλώσω μια λοιπή παράβαση. Η απορία μου είναι αν πρέπει να κάνω δύο δηλώσεις ή μια καθώς δεν υπάρχει άλλη αυθαιρεσία. Ευχαριστω!
  3. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας το πρόβλημα μου είναι ότι παρκάρουμε μπροστά από τις φτιαχτες παράνομες αποθήκες η και νόμιμες δεν ξέρω κ μας χτυπάνε τα κουδούνια να πάρουμε ταμαξια ότι ενοχλούν και απορώ αν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό; Έχουν χαρτιά που να μου απαγορεύει να παρκάρω μπροστά ; Εγώ δεν βλέπω κάποιο πάρκιν εκτός από κάτι ταμπελιτσες λούζουν βάλει αυτοί με το έτσι θέλω . Οπότε ρωτάω που πρέπει να απευθυνθώ;Θεωρώ ότι όλο αυτό με το ακίνητο είναι παράνομο αποκλείεται ο ιδιοκτήτης να τοχει νοικιάσει νόμιμα αλλά αν δεν με οχλουσαν δεν θα με πείραζε αυτο , εννοείται ότι δεν παρκάρω πάνω στο πεζοδρόμιο .και πάλι σας ευχαριστώ
  4. Σήμερα
  5. Σύμφωνα με το Άρθρο 48 του ΚΟΚ: "Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι’ αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόσον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος – έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 400 ευρώ."
  6. Αποσπασμα απο το τοπογραφικό της αδειας. Το οικόπεδο εκτεινεται έως το κρασπεδόρειθρο. Υπήρχαν τρια γειτονικα κτιρια : Το όμορο αριστερά , στο κέντρο το ισόγειο "δικό μου" με την διπλή γραμμοσκίαση και το δεξια ισόγειο όμορο. Η άδεια ήταν προσθήκη καθ ύψος και επέκταση δεξιά και άνω του κτιρίου στο κέντρο. Με τα πράσινα βελάκια έχω σημειώσει την "οικοδομική γραμμή" όπως ορίσθηκε στην άδεια. ΣΗΜΕΡΑ : Τα κόκκινα νούμερα είναι οι αποστάσεις του κτιρίου από τον δρόμο όπως το μετράω σήμερα. Το κτίριο μου ως προς το αριστερά προϋπάρχον όμορο είναι σε σωστή θέση. Το δεξιά προϋπάρχον όμορο κτίριο το οποίο ίσως οριζει μαζί με το προϋπάρχον δικο μου την ΟΓ είναι στην πραγματικότητα 1,2μ σε εσοχή σε σχέση με το πως φαινεται στην άδεια. Οπότε Αν θεωρήσω ότι η οικ. γραμμή είναι η Α'Β' εχω μικροδιαφορες εκατοστων. Αν θεωρήσω ότι η οικ. γραμμή έρχεται από το Α' σε ευθεία με το κτίριο δεξια εχω διαφορά 1,20μ
  7. Αυτά που αναφέρετε σχετικά με την παρακώλυση κυκλοφορίας, δεν ισχύουν... Ως εκ τούτου δεν υφίσταται και η συμβουλή που δίνετε στην αρχή της ανάρτησής σας...
  8. Για τις περιπτωσεις "ανταλλαγης" εχουμε την εξης γνωμοδοτηση https://www.notarius.gr/uploads/files/1266.pdf
  9. Την ίδια άποψη έχω κι εγώ, αλλά έλεγα μήπως υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει.
  10. Θεωρώ ότι κακώς εκδόθηκε η άδεια, μιας και η δημιουργία του γηπέδου έγινε κατά τη διάρκεια ισχύος της ΖΟΕ. Και, ναι μεν αναφέρεται ελάχιστο όριο κατάτμησης, αλλά περιλαμβάνει (γενικά) τη δημιουργία κάθε νέου γηπέδου
  11. Καλημέρα και καλό μήνα συνάδελφοι. Η ερώτηση είναι περισσότερο "φιλολογικού" ενδιαφέροντος, για μια περίπτωση που έπεσε στην αντίληψή μου πρόσφατα. Εν συντομία, αγρός διανομής με πρόσοψη σε δευτερεύων, εθνικό οδικό δίκτυο κατατμείται τη δεκαετία του '60 σε τμήματα των 2.000 τ.μ. περίπου. Το 1987 η περιοχή εντάσσεται σε ΖΟΕ με κατώτατο όριο κατάτμησης τα 10.000 τ.μ. Περί το 2000 αγοράζονται δύο όμορα τμήματα με ξεχωριστά συμβόλαια, τα ένα από μία ΑΕ και το άλλο από συγγενείς του ιδιοκτήτη της ΑΕ, ως μη άρτια μη οικοδομήσιμα. Το 2009 γίνεται ανταλλαγή ιδανικών μεριδίων μεταξύ των ιδιοκτητών και γίνεται συμβολαιογραφική συνένωση με αποτέλεσμα το τελικό γήπεδο να έχει επιφάνεια περί των 4.100 τ.μ. και πρόσωπο 45,05 μ στην Ε.Ο., ενώ στη συνέχεια εκδίδεται οικοδομική άδεια. Θα ήθελα τη γνώμη σας, αν ορθώς εκδόθηκε η άδεια.
  12. Καλημέρα. Θα ήθελα ΤΖ για Βλαχάβα 2 Κερατσίνι Χ: 466176 Υ: 4202417 Ευχαριστώ πολύ!
  13. Εφόσον η ανακαίνιση γίνει σε εμφανή σημεία, δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία αν θα την κάνεις νόμιμα και φανερά, ή παράνομα κι αφανώς. Κι εφόσον, σε έλεγχο, αποδειχθεί ότι είχες κάνει ανακαίνιση στο ακίνητο και δεν προχώρησες σε παράλληλη αναπροσαρμογή της Τεχνικής Έκθεσης Πυροπροστασίας, θα είσαι διπλά εκτεθειμένος. Υπενθυμίζω ότι υποχρέωση τροποποίησης της Τεχνικής Έκθεσης υπάρχει για κάθε ακίνητο στο οποίο μεταβάλλονται στοιχεία που αλλάζουν τις απαιτήσεις της πυροπροστασίας.
  14. Υποθέτω ότι ο κανονισμός πυροπροστασίας ενδιαφέρεται για χώρους που δεν υφίστανται συστηματική συντήρηση ή δεν έχουν δομική δραστηριότητα. Τέτοιοι χώροι είναι οι συστηματικές φυτεύσεις/καλλιέργειες, και οι χώροι που έχουν διαμορφωθεί. Σε αυτούς τους χώρους θεωρείται ότι εφαρμόζεται ούτως ή άλλως η συντήρηση σε αντίθεση προς τους υπόλοιπους που θεωρούνται "παρατημένοι". Αυτή είναι η δική μου εκτίμηση στο ερώτημά σου.
  15. Την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν ή εισπνέουν άθελά τους οι κάτοικοι 109 χωρών χαρτογραφεί νέα έρευνα, με τα μεγαλύτερα προβλήματα να παρατηρούνται σε κράτη της Νοτιοανατολικής Ασίας, αλλά και του Ηνωμένου Βασιλείου. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Environmental Science & Technology», περισσότερο οι άνθρωποι που διαμένουν στην Ινδονησία, τη Μαλαισία και τις Φιλιππίνες, καταπίνουν τη μεγαλύτερη ποσότητα μικροπλαστικών. Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη τις διατροφικές συνήθειες των κατοίκων κάθε χώρας καθώς και τις τεχνολογίες επεξεργασίας τροφίμων και τα ηλικιακά δημογραφικά στοιχεία. Στη συνέχεια, συγκέντρωσαν δεδομένα σχετικά με τις συγκεντρώσεις μικροπλαστικών σε υποκατηγορίες σημαντικών ομάδων τροφίμων, όπως φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες, δημητριακά, γαλακτοκομικά, ποτά, σάκχαρα, αλάτι και μπαχαρικά. Τα μικροπλαστικά (MPs) και τα νανοπλαστικά (NPs) αποτελούν σοβαρή περιβαλλοντική ανησυχία, καθώς έχουν ανιχνευθεί σε θαλάσσια οικοσυστήματα, σε τρόφιμα και σε πόσιμο νερό. Αυτά τα πλαστικά σωματίδια, πολύ μικρότερα από έναν κόκκο άμμου, περνούν στη διατροφή μας και από εκεί στον οργανισμό μας. Το γεγονός ότι τα μικροπλαστικά βρίσκονται πλέον παντού, εγείρει ανησυχίες για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στην υγεία μας. Πρωτιά για Κίνα και Βρετανία Τώρα, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ στις ΗΠΑ αποφάσισαν να χαρτογραφήσουν την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν ή εισπνέουν άθελά τους οι άνθρωποι σε 109 χώρες. Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης τους, οι κάτοικοι χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως η Ινδονησία, η Μαλαισία και οι Φιλιππίνες, καταπίνουν τη μεγαλύτερη ποσότητα μικροπλαστικών. Οι κάτοικοι της Κίνας, της Μογγολίας και του Ηνωμένου Βασιλείου εισπνέουν τα περισσότερα μικροπλαστικά. «Η πρόσληψη μικροπλαστικών σε επίπεδο χώρας αποτελεί κρίσιμο δείκτη της πλαστικής ρύπανσης και των κινδύνων για τη δημόσια υγεία» δήλωσε ο συν-συγγραφέας της μελέτης Φένγκι Γου, καθηγητής Μηχανικών Ενεργειακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Κορνέλ. Οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας εισπνέουν περίπου 791.000 μικροπλαστικά σωματίδια την ημέρα, σύμφωνα με τη μελέτη. Στην Κίνα και τη Μογγολία, ωστόσο, το επίπεδο είναι πολύ υψηλότερο- 2,8 εκατομμύρια σωματίδια την ημέρα. Οι κάτοικοι των ΗΠΑ εισπνέουν περίπου 300.000 σωματίδια την ημέρα, ενώ οι κάτοικοι της Μεσογείου και των γειτονικών περιοχών εισπνέουν λιγότερα. Για παράδειγμα, οι κάτοικοι της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και της Ουγγαρίας εισπνέουν από 60.000 έως 240.000 σωματίδια το μήνα. Η μελέτη εξέτασε επίσης την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν οι άνθρωποι μέσω της διατροφής τους σε κάθε χώρα. Συνολικά, η μελέτη διαπίστωσε ότι οι Μαλαισιανοί καταναλώνουν περίπου 15 γραμμάρια μικροπλαστικών ανά μήνα –περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα– με την πλειονότητα των πλαστικών σωματιδίων να προέρχεται από υδάτινες πηγές, όπως τα θαλασσινά. Το πρόβλημα των αναπτυσσόμενων χωρών «Η εκβιομηχάνιση στις αναπτυσσόμενες οικονομίες, ιδίως στην Ανατολική και Νότια Ασία, έχει οδηγήσει σε αυξημένη κατανάλωση πλαστικών υλικών, παραγωγή αποβλήτων και πρόσληψη μικροπλαστικών από τον άνθρωπο. Αντίθετα, οι βιομηχανικές χώρες βιώνουν μια αντίστροφη τάση, η οποία υποστηρίζεται από μεγαλύτερους οικονομικούς πόρους για τη μείωση και την απομάκρυνση των πλαστικών απορριμμάτων» έγραψαν οι ερευνητές στη μελέτη τους. Η ομάδα σημειώνει πως η μελέτη θα μπορούσε να συμβάλλει στην ανάπτυξη στρατηγικών μείωσης της πρόσληψης μικροπλαστικών. Ωστόσο, επισημαίνει πως τέτοιες προσπάθειες απαιτούν διεθνή συνεργασία και τεχνολογική υποστήριξη για την προώθηση στρατηγικών μείωσης των αποβλήτων. Σύμφωνα με τη μελέτη, μια μείωση κατά 90% των θαλάσσιων πλαστικών απορριμμάτων θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντική μείωση της έκθεσης σε μικροπλαστικά, ενδεχομένως έως και 51% στις ανεπτυγμένες χώρες και 49% στις χώρες με ταχεία εκβιομηχάνιση. Η μελέτη δημοσιεύθηκε με αφορμή τη συνεδρίαση της διεθνούς επιτροπής για τη διαπραγμάτευση της Παγκόσμιας Συνθήκης του ΟΗΕ για την πλαστική ρύπανση, μιας νομικά δεσμευτικής συμφωνίας που θα θέσει παγκόσμιους κανόνες για την παραγωγή και τη διάθεση πλαστικών. Η συμφωνία αναμένεται να οριστικοποιηθεί αργότερα φέτος, με έμφαση στη διεθνή συνεργασία για τη μείωση των μικροπλαστικών στο θαλάσσιο περιβάλλον. «Ο καθαρισμός του παγκόσμιου συστήματος επιφανειακών υδάτων είναι ένας μαραθώνιος που επηρεάζεται από τις τοπικές βιομηχανικές και κοινωνικοοικονομικές ρυθμίσεις», δήλωσαν οι ερευνητές. «Ωστόσο, ο παγκόσμιος χάρτης μας που εντοπίζει τα υδάτινα hotspots μικροπλαστικού μπορεί να βοηθήσει και η μελέτη μας υπογραμμίζει ότι η αντιμετώπιση της πρόσληψης μικροπλαστικών απαιτεί μια πολύπλευρη προσέγγιση, που περιλαμβάνει βιώσιμες λύσεις συσκευασίας, επιβολή αυστηρών κανονισμών διαχείρισης αποβλήτων και προώθηση τεχνολογιών επεξεργασίας νερού» κατέληξαν οι ερευνητές.
  16. Την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν ή εισπνέουν άθελά τους οι κάτοικοι 109 χωρών χαρτογραφεί νέα έρευνα, με τα μεγαλύτερα προβλήματα να παρατηρούνται σε κράτη της Νοτιοανατολικής Ασίας, αλλά και του Ηνωμένου Βασιλείου. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Environmental Science & Technology», περισσότερο οι άνθρωποι που διαμένουν στην Ινδονησία, τη Μαλαισία και τις Φιλιππίνες, καταπίνουν τη μεγαλύτερη ποσότητα μικροπλαστικών. Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη τις διατροφικές συνήθειες των κατοίκων κάθε χώρας καθώς και τις τεχνολογίες επεξεργασίας τροφίμων και τα ηλικιακά δημογραφικά στοιχεία. Στη συνέχεια, συγκέντρωσαν δεδομένα σχετικά με τις συγκεντρώσεις μικροπλαστικών σε υποκατηγορίες σημαντικών ομάδων τροφίμων, όπως φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες, δημητριακά, γαλακτοκομικά, ποτά, σάκχαρα, αλάτι και μπαχαρικά. Τα μικροπλαστικά (MPs) και τα νανοπλαστικά (NPs) αποτελούν σοβαρή περιβαλλοντική ανησυχία, καθώς έχουν ανιχνευθεί σε θαλάσσια οικοσυστήματα, σε τρόφιμα και σε πόσιμο νερό. Αυτά τα πλαστικά σωματίδια, πολύ μικρότερα από έναν κόκκο άμμου, περνούν στη διατροφή μας και από εκεί στον οργανισμό μας. Το γεγονός ότι τα μικροπλαστικά βρίσκονται πλέον παντού, εγείρει ανησυχίες για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στην υγεία μας. Πρωτιά για Κίνα και Βρετανία Τώρα, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ στις ΗΠΑ αποφάσισαν να χαρτογραφήσουν την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν ή εισπνέουν άθελά τους οι άνθρωποι σε 109 χώρες. Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης τους, οι κάτοικοι χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως η Ινδονησία, η Μαλαισία και οι Φιλιππίνες, καταπίνουν τη μεγαλύτερη ποσότητα μικροπλαστικών. Οι κάτοικοι της Κίνας, της Μογγολίας και του Ηνωμένου Βασιλείου εισπνέουν τα περισσότερα μικροπλαστικά. «Η πρόσληψη μικροπλαστικών σε επίπεδο χώρας αποτελεί κρίσιμο δείκτη της πλαστικής ρύπανσης και των κινδύνων για τη δημόσια υγεία» δήλωσε ο συν-συγγραφέας της μελέτης Φένγκι Γου, καθηγητής Μηχανικών Ενεργειακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Κορνέλ. Οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας εισπνέουν περίπου 791.000 μικροπλαστικά σωματίδια την ημέρα, σύμφωνα με τη μελέτη. Στην Κίνα και τη Μογγολία, ωστόσο, το επίπεδο είναι πολύ υψηλότερο- 2,8 εκατομμύρια σωματίδια την ημέρα. Οι κάτοικοι των ΗΠΑ εισπνέουν περίπου 300.000 σωματίδια την ημέρα, ενώ οι κάτοικοι της Μεσογείου και των γειτονικών περιοχών εισπνέουν λιγότερα. Για παράδειγμα, οι κάτοικοι της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και της Ουγγαρίας εισπνέουν από 60.000 έως 240.000 σωματίδια το μήνα. Η μελέτη εξέτασε επίσης την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν οι άνθρωποι μέσω της διατροφής τους σε κάθε χώρα. Συνολικά, η μελέτη διαπίστωσε ότι οι Μαλαισιανοί καταναλώνουν περίπου 15 γραμμάρια μικροπλαστικών ανά μήνα –περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα– με την πλειονότητα των πλαστικών σωματιδίων να προέρχεται από υδάτινες πηγές, όπως τα θαλασσινά. Το πρόβλημα των αναπτυσσόμενων χωρών «Η εκβιομηχάνιση στις αναπτυσσόμενες οικονομίες, ιδίως στην Ανατολική και Νότια Ασία, έχει οδηγήσει σε αυξημένη κατανάλωση πλαστικών υλικών, παραγωγή αποβλήτων και πρόσληψη μικροπλαστικών από τον άνθρωπο. Αντίθετα, οι βιομηχανικές χώρες βιώνουν μια αντίστροφη τάση, η οποία υποστηρίζεται από μεγαλύτερους οικονομικούς πόρους για τη μείωση και την απομάκρυνση των πλαστικών απορριμμάτων» έγραψαν οι ερευνητές στη μελέτη τους. Η ομάδα σημειώνει πως η μελέτη θα μπορούσε να συμβάλλει στην ανάπτυξη στρατηγικών μείωσης της πρόσληψης μικροπλαστικών. Ωστόσο, επισημαίνει πως τέτοιες προσπάθειες απαιτούν διεθνή συνεργασία και τεχνολογική υποστήριξη για την προώθηση στρατηγικών μείωσης των αποβλήτων. Σύμφωνα με τη μελέτη, μια μείωση κατά 90% των θαλάσσιων πλαστικών απορριμμάτων θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντική μείωση της έκθεσης σε μικροπλαστικά, ενδεχομένως έως και 51% στις ανεπτυγμένες χώρες και 49% στις χώρες με ταχεία εκβιομηχάνιση. Η μελέτη δημοσιεύθηκε με αφορμή τη συνεδρίαση της διεθνούς επιτροπής για τη διαπραγμάτευση της Παγκόσμιας Συνθήκης του ΟΗΕ για την πλαστική ρύπανση, μιας νομικά δεσμευτικής συμφωνίας που θα θέσει παγκόσμιους κανόνες για την παραγωγή και τη διάθεση πλαστικών. Η συμφωνία αναμένεται να οριστικοποιηθεί αργότερα φέτος, με έμφαση στη διεθνή συνεργασία για τη μείωση των μικροπλαστικών στο θαλάσσιο περιβάλλον. «Ο καθαρισμός του παγκόσμιου συστήματος επιφανειακών υδάτων είναι ένας μαραθώνιος που επηρεάζεται από τις τοπικές βιομηχανικές και κοινωνικοοικονομικές ρυθμίσεις», δήλωσαν οι ερευνητές. «Ωστόσο, ο παγκόσμιος χάρτης μας που εντοπίζει τα υδάτινα hotspots μικροπλαστικού μπορεί να βοηθήσει και η μελέτη μας υπογραμμίζει ότι η αντιμετώπιση της πρόσληψης μικροπλαστικών απαιτεί μια πολύπλευρη προσέγγιση, που περιλαμβάνει βιώσιμες λύσεις συσκευασίας, επιβολή αυστηρών κανονισμών διαχείρισης αποβλήτων και προώθηση τεχνολογιών επεξεργασίας νερού» κατέληξαν οι ερευνητές. View full είδηση
  17. Λοιπόν @dimitris GM και @nbr αυτό που με αφορά βρίσκεται στην Συνοψη της μπροσούρας "Πριν από την ανέγερση οποιουδήποτε κτίσµατος θα πρέπει να ελέγχεται εάν το οικόπεδο στο οποίο θα εκτελεστούν οι οικοδοµικές εργασίες είναι άρτιο και οικοδοµήσιµο. Ένα οικόπεδο είναι άρτιο εφόσον πληροί τα ελάχιστα όρια αρτιότητας που ισχύουν στην περιοχή του, κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση, για το εµβαδόν και το πρόσωπό του. Ένα οικόπεδο είναι οικοδοµήσιµο όταν και τα όµορά του είναι άρτια και οικοδοµήσιµα. Στην περίπτωση που οικόπεδο δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε απαιτείται η σύνταξη πράξης τακτοποίησης, µε την επιφύλαξη της εφαρµογής των ευεργετικών διατάξεων του άρθρου 25 του Ν.1337/1983" Δηλαδή για να ελέγξω τη νομιμότητα της Άδειας θα πρέπει και τα όμορα οικόπεδά του να είναι άρτια και οικοδομήσιμα με βάσει το Ρυμ Σχέδιο, που είναι αυτό που ισχύει στην περιοχή, εφόσον δεν έχει γίνει κάποια τροποποίηση. * Αν σε όμορο οικόπεδο υπάρχιε δρόμος στο Ρ.Σ. που του "παίρνει" κομμάτι αλλά αυτό έχει οικοδομηθεί τί γίνεται σε αυτήν την περίπτωση? * Στον Ν.1337/1983 δεν βρίσκω κάποιο άρθρο που να επηρεάζει την περίπτωσή μου. * Στην φωτό δείχνω την κατάσταση. Με μωβ είναι ο δρόμος πίσω απο το κόκκινο (η ιδιοκτησία μας) που υπάρχει στην πραγματικότητα αλλά όχι στο Ρυμ. Σχ. ιδιοκτησιακά αυτό ήταν οικόπεδο κάποιου. Στην Σύσταση και στο Συμβόλαιο λέει ότι συνορεύει με δρόμο, ο οποίος στο Ρυμ Σχ δεν υφίσταται, στην πραγματικότητα όμως υπάρχει (με τί στοιχεία ο Συμβολαιογράφος το συμπεραίνει αυτό?). αρόλα αυτά ουδέποτε έχει γίνει πράξη αναλογισμού για να λυθεί το θέμα. Άρα από ότι καταλαβαίνω ένα από τα όμορα δεν ήταν άρτιο εφόσον δεν υπήρχε ο δρόμος, ή έστω δεν ήταν στο Σχέδιο... Από ότι φαίνεται θα πρέπει να περιμένω το Τοπογραφικό της Αδείας. Λέτε ο υπάλληλος της Πολεοδομίας να έχει δίκιο τελικά? 😮
  18. Καλημέρα! Σε περίπτωση έκδοσης άδειας μικρής κλίμακας (ιζ) για ανακαίνιση καταστήματος στο όνομα του μισθωτή (με εξουσιοδότηση από τον ιδιοκτήτη) τι γίνεται με ΑΜΟΕ κλπ. Μπορώ να του ετοιμάσω ΠΙΝ3 κλπ και να το διευθετήσει ο λογιστής του? Δε θα ήθελα να του ζητήσω κωδικούς taxis. Ευχαριστώ!
  19. Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου. Το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε ότι οκτώ επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν φακέλους Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος στο πλαίσιο του διαγωνισμού για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου Α.Ε. μέσω πώλησης πλειοψηφικού ποσοστού (τουλάχιστον 50% συν μία μετοχή) στο μετοχικό κεφάλαιο του Οργανισμού. Ενδιαφέρον εκδήλωσαν τα εξής σχήματα (με αλφαβητική σειρά): ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε. Κοινοπραξία ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ JET PLAN SHIPPING Co LTD – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. Κοινοπραξία GPH CRUISE PORT FINANCE LTD – PROMARINE S.A. Κοινοπραξία OLYMPIC MARINE S.A. – MSC CRUISES S.A. GULFTAINER COMPANY LTD IOTC INVESTMENTS S.C.S. ISRAEL SHIPYARDS INDUSTRIES LTD Μετά την αξιολόγηση των υποβληθέντων φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, οι υποψήφιοι που πληρούν τα κριτήρια προεπιλογής θα κληθούν να συμμετάσχουν στη Β΄ Φάση του διαγωνισμού, η οποία αφορά στην υποβολή δεσμευτικών προσφορών. Η εταιρεία «Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου A.E.» (ΟΛΛ Α.Ε.) έχει το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων του Λιμένα Λαυρίου, μέσω Σύμβασης Παραχώρησης που έχει συνάψει με το Ελληνικό Δημόσιο με διάρκεια 60 ετών από την έναρξη ισχύος της (ισχύει μέχρι το έτος 2062). Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης ενδέχεται να παραταθεί και, εφόσον ληφθεί σχετική απόφαση, θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του ΤΑΙΠΕΔ, πριν από τη δημοσίευση της Πρόσκλησης για την Υποβολή Προσφορών (Request for Binding Offers) από τους επενδυτές που θα προκριθούν στη B΄ Φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας. Ο λιμένας του Λαυρίου αποτελεί το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Αττικής και, λόγω της εγγύτητάς του με δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος αλλά και τα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας, προσφέρεται ιδιαίτερα για τουριστική ανάπτυξη, με δραστηριότητες όπως η κρουαζιέρα και ο ελλιμενισμός σκαφών αναψυχής.
  20. Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου. Το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε ότι οκτώ επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν φακέλους Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος στο πλαίσιο του διαγωνισμού για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου Α.Ε. μέσω πώλησης πλειοψηφικού ποσοστού (τουλάχιστον 50% συν μία μετοχή) στο μετοχικό κεφάλαιο του Οργανισμού. Ενδιαφέρον εκδήλωσαν τα εξής σχήματα (με αλφαβητική σειρά): ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε. Κοινοπραξία ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ JET PLAN SHIPPING Co LTD – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. Κοινοπραξία GPH CRUISE PORT FINANCE LTD – PROMARINE S.A. Κοινοπραξία OLYMPIC MARINE S.A. – MSC CRUISES S.A. GULFTAINER COMPANY LTD IOTC INVESTMENTS S.C.S. ISRAEL SHIPYARDS INDUSTRIES LTD Μετά την αξιολόγηση των υποβληθέντων φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, οι υποψήφιοι που πληρούν τα κριτήρια προεπιλογής θα κληθούν να συμμετάσχουν στη Β΄ Φάση του διαγωνισμού, η οποία αφορά στην υποβολή δεσμευτικών προσφορών. Η εταιρεία «Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου A.E.» (ΟΛΛ Α.Ε.) έχει το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων του Λιμένα Λαυρίου, μέσω Σύμβασης Παραχώρησης που έχει συνάψει με το Ελληνικό Δημόσιο με διάρκεια 60 ετών από την έναρξη ισχύος της (ισχύει μέχρι το έτος 2062). Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης ενδέχεται να παραταθεί και, εφόσον ληφθεί σχετική απόφαση, θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του ΤΑΙΠΕΔ, πριν από τη δημοσίευση της Πρόσκλησης για την Υποβολή Προσφορών (Request for Binding Offers) από τους επενδυτές που θα προκριθούν στη B΄ Φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας. Ο λιμένας του Λαυρίου αποτελεί το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Αττικής και, λόγω της εγγύτητάς του με δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος αλλά και τα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας, προσφέρεται ιδιαίτερα για τουριστική ανάπτυξη, με δραστηριότητες όπως η κρουαζιέρα και ο ελλιμενισμός σκαφών αναψυχής. View full είδηση
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.