Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Υπάρχει το τοπογραφικό της κατάτμησης του αγροτεμαχίου το οποίο είναι αριθμημένο οπότε εγώ έχω το κομμάτι νούμερο 10 και ο άλλος το 11 πχ και ανάμεσα τους παρεμβάλλεται ο ιδιωτικός δρόμος.` Η απόφαση χρησικτησίας δεν αναφέρει πουθενά τον ιδιωτικό δρόμο, αναφέρει ότι ο τάδε είχε ποσοστό 33% εξ' αδιαιρέτου από το 11 κομμάτι 200 τμ και με χρησικτησία αποκτά το 100%, καμία μνεία στον δρόμο. Οπότε εγώ εκτιμώ ότι το κτηματολόγιο επειδή δεν του ταίριαζαν αλλίως τα τμ συμπεριέλαβε στο ΚΑΕΚ και τον ιδιωτικό δρόμο για να βγούν τα 200 τμ. Ο Δήμος προφανώς δεν έκανε δήλωση ιδιοκτησίας στο κτηματολόγιο για τον δρόμο οπότε τώρα η πολεοδομία λέει ότι αφού εμφανίζεται στο ΚΑΕΚ ιδιώτη δεν είναι θέμα που χρήζει πράξης τακτοποίησης, το θεωρεί ιδιωτικό διακανονισμό
-
@ekaterini Παράγραφος 5 άρθρο 39 του Κώδικα ΦΠΑ: Σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου των 10.000€, ο υποκείμενος στο φόρο εφαρμόζει υποχρεωτικά το κανονικό καθεστώς, αρχής γενομένης από την πράξη παράδοσης αγαθών ή παροχής υπηρεσιών με την οποία πραγματοποιείται η υπέρβαση του ορίου αυτού και για το σύνολο της αξίας της πράξης αυτής, ανεξάρτητα από το χρόνο υποβολής της δήλωσης μεταβολών. Δεν έχει νόημα να χωριστεί η αμοιβή σε δύο τιμολόγια, αφού σημασία έχει η πράξη με την οποία υπερβαίνονται τα 10.000. Η πράξη παροχής υπηρεσιών είναι μία, ανεξαρτήτως της τμηματικής καταβολής της αμοιβής με δύο τιμολόγια.
-
ΚΩΣΤΑΝΤΖΑ joined the community
- Σήμερα
-
Tsunami παρατάσεων ... σε ηλεκτρονική διαβούλευση
Apollο replied to kan62's θέμα in Άδειες-Διαδικασίες
@desptsouk Παράγραφος 7 άρθρο 68: η προθεσμία ισχύος τους παρατείνεται έως την 31η Δεκεμβρίου 2027. -
Παράταση ισχύος Οικοδομικών Αδειών
deskar replied to dimitris GM's θέμα in Έγκριση Δόμησης-Άδεια Δόμησης Ν.4030/11
Και εγώ αυτό κατάλαβα!Ευχαριστώ!!! -
Παράταση ισχύος Οικοδομικών Αδειών
Apollο replied to dimitris GM's θέμα in Έγκριση Δόμησης-Άδεια Δόμησης Ν.4030/11
@deskar Οι άδειες που δεν είχε λήξει η ισχύς τους την 1η Μαρτίου 2011 θα ισχύουν έως την 31η Δεκεμβρίου 2027 βάσει της προτεινόμενης διάταξης. -
Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι η 3DR, είναι πλέον επίσημος αντιπρόσωπος του λογισμικού SPCAD! Το SPCAD, αποτελεί το ιδανικό add-on της σχεδιαστικής πλατφόρμας progeCAD, για τοπογραφικές εφαρμογές καθώς και για εφαρμογές χαρτογραφία. Η άδεια του SPCAD είναι ετήσια και περιλαμβάνει ετήσια τεχνική υποστήριξη από την 3DR και λήψη όλων των αναβαθμίσεων χωρίς επιπρόσθετο κόστος, ενώ κάθε άδεια χρήσης μπορεί να ενεργοποιηθεί σε έως και πέντε συσκευές! Περισσότερες Πληροφορίες: https://www.3dr.eu/Proionta/spcad-for-progecad-topografiko/ Δοκιμαστική Έκδοση: https://www.3dr.eu/product/spcad-for-progecad-trial/
-
Παράταση ισχύος Οικοδομικών Αδειών
deskar replied to dimitris GM's θέμα in Έγκριση Δόμησης-Άδεια Δόμησης Ν.4030/11
Καλημέρα!Απλά έχω μπερδευτεί με το εξής!Οι οικ.άδειες που δεν λήγανε το 2011 πχ μία που εκδόθηκε το 2009 ή το 2010 πάνε με τη 1η περίπτωση που πρέπει να έχουν ολοκληρωμένο φορέα ή με τη περίπτωση 7 και παίρνουν 2 χρόνια παράταση ανεξαρτήτως σταδίου?Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι πάνε με την 7η και ότι με τη 1η περίπτωση πάνε οι πιο παλιές που είχαν λήξει το 2011. Μήπως κάποιος άλλος έχει γνώμη? -
Ερώτηση, υπάρχουν καπου μαζεμένες διάφορες περιπτώσεις αυθαιρέτων χώρων και πως αντιμετοπίζονται; Παραδείγματα: 1) Κλειστός χωρος στάθμευσης που εγινε χώρος διαμερίσματος>υπέρβαση Σ.Δ Κύριων χώρων 2) Ημιυπαίθριος χώρος που εγινε δωμάτιο>Υπέρβαση ΣΔ Κύριων χώρων 3) Πέργολα εκτός κάλυψης που έγινε δωμάτιο>Υπέρβαση ΣΔ Κύριων χώρων και Υπέρβαση καλυψης και υπέρβαση όγκου. 4) Υπόγειο εκτος κάλυψης που έγινε δωματιο με πρόσβαση απο μέσα> Υπέρβαση Βοηθητικών χώρων και Υπερβαση καλυψης και όγκου, (με συντελεστη 0.3) 5) Υπόγειο εκτος κάλυψης που έγινε δωματιο με πρόσβαση απο εξω> Υπέρβαση Βοηθητικών χώρων και Υπερβαση καλυψης και όγκου, (με συντελεστη 0.5)
-
@Roy_Hobbs Ελέγχεις βάσει των εγκεκριμένων σχεδίων που συνοδεύουν τις δυο Ο.Α. Δεν θα λάμβανες υπόψη την άδεια αν για παράδειγμα είχες οικόπεδο μη οικοδομήσιμο ενώ ψευδώς στην άδεια είχε θεωρηθεί σαν οικοδομήσιμο ή αν το κτίριο ανεγέρθηκε σε άλλη μη σύννομη θέση και η θέση του δεν έχει κοινό τόπο με την εγκεκριμένη κλπ. Αναφέρονται οι περιπτώσεις στο παράρτημα Α. Η αντιμετώπιση που πρέπει να έχεις αφορά στην αποτύπωση του κτιρίου και στην αντιπαραβολή κάτοψης αποτύπωσης με κάτοψη οικοδομικής άδειας (βάλε τα δυο layer το ένα πάνω στο άλλο και θα βγουν οι αυθαιρεσίες). Ο γενικός κανόνας που μας έρχεται από τις διευκρινίσεις του νόμου 4178/13 (εγκ. 3) είναι ότι η μη υλοποίηση εγκεκριμένων κατασκευών, είτε η κατασκευή μικρότερων από τις εγκεκριμένες, δεν αποτελεί εν γένει αυθαιρεσία όταν δεν παραβιάζονται πολεοδομικές διατάξεις. Συνεπώς, θα είναι αρκετά δύσκολο να σκεφτείς για ένα επαγγελματικό κτίριο, αν η μη κατασκευή (δηλαδή αυτή που αφορούσε την άδεια του 2000) παραβιάζει διατάξεις. Πχ ένα κλιμακοστάσιο που δεν κατασκευάστηκε ή μια πόρτα εξωτερική μήπως επηρεάζουν την παθητική πυροπροστασία κλπ.
-
Και στις μελέτες που αφορούν το δημόσιο (φαντάζομαι αυτό εννοείς ) εκ μέρους της εταιρείας σου και τον ιδιώτη υπάρχουν ευθύνες. Για το δημόσιο περιγράφονται ιδίως στον ν4412/16 (όπως ισχύει) και στα εκάστοτε συμβατικά τεύχη με ρήτρες , υποχρέωση διόρθωσης μελετών αδαπάνως (για το δημόσιο) κ.λ.π . Η σχέση με τον ιδιώτη καλύπτεται μέσα απο σύμβαση μεταξύ αυτού και της εταιρείας σου. Από εκεί και πέρα υπάρχουν διάφορα νομοθέτημα (όπως π.χ περί ασφάλειας)που πρέπει σιγά σιγά να τα βρεις και να τα μελετήσεις. Το ότι δεν υπογράφεις σημαίνει ότι ευθύνεσαι μόνο έναντι του αφεντικού σου.
-
Μια σειρά από έργα σε σχολεία, νοσοκομεία και υποδομές Δικαιοσύνης προωθεί η ΚΤΥΠ με χαρτοφυλάκιο 119.499.685,69 € που έχουν ολοκληρωθεί ή έχουν μπει σε τροχιά υλοποίησης. Αναλυτικά έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις των παρακάτω έργων: Υποδομές Παιδείας Ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», για την αναβάθμιση 431 σχολικών μονάδων σε 245 Δήμους, σε 13 Περιφέρειες της χώρας, με δωρεά 100 εκ. € των 4 συστημικών Τραπεζών (Alpha Bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς), μέσω της «Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών» προς το Ελληνικό Δημόσιο, με φορέα υλοποίησης την «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε» Δημοπρατήθηκε το έργο: «Ανέγερση κτιρίου 1ου & 2ου Νηπιαγωγείου Τριανδρίας Δήμου Θεσσαλονίκης» προϋπολογισμού 2.795.760,00 € – χρηματοδότηση: ΕΠ «ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2021 – 2027». Δημοπρατήθηκε το έργο: «Ανέγερση κτιρίου 3ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς – Νέο τριώροφο κτίριο με υπόγειο και δώμα» προϋπολογισμού 5.495.000,00 € – χρηματοδότηση : ΕΠ “ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2021 – 2027». Ανακαίνιση 431 σχολείων σε όλη την Ελλάδα Υποδομές Υγείας Δημοπρατήθηκε το έργο: «Επεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης & εξοικονόμησης ενέργειας του Γενικού Νοσοκομείου Ζακύνθου» προϋπολογισμού 1.245.000,00 € – χρηματοδότηση: ΕΠ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ 2021 – 2027». Δημοπρατήθηκε το έργο: «Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς» προϋπολογισμού 2.949.859,10 € – χρηματοδότηση: ΕΠ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ 2021 – 2027». Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο: «Αποκατάσταση ζημιών από πυρκαγιά στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πατρών Καραμανδάνειο», προϋπολογισμού 357.066,59 € – χρηματοδότηση: Πιστώσεις του Νοσοκομείου μέσω χρηματοδότησης από τον προϋπολογισμό της 6ης ΥΠΕ – Ανάδοχος: 3NK ENGINEERS AND ARCHITECTS IKE. Υποδομές Δικαιοσύνης Δημοπρατήθηκε το έργο: «Ενεργειακή αναβάθμιση, Προσβασιμότητα, Ανακαίνιση – Επισκευές Δικαστικού Μεγάρου Καλαμάτας» προϋπολογισμού 4.792.000,00 € – χρηματοδότηση: ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ. Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο: «Επεμβάσεις στο κτίριο του Αρείου Πάγου – Ανακαίνιση των WC» προϋπολογισμού 610.000 € – χρηματοδότηση: ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ. – Ανάδοχος: «ΛΟΥΚΑΣ ΑΘΑΝ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.». Λοιποί Φορείς: Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο: «Μελέτη – Κατασκευή κτιρίου Πυροσβεστικού Κλιμακίου Άστρους Δήμου Βόρειας Κυνουρίας» προϋπολογισμού 2.500.000,00 € – χρηματοδότηση: ΠΔΕ 2024 – Ανάδοχος: «ΙΩΝΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ». Πηγή: Εργοληπτικόν Βήμα Νο_145 της ΠΕΣΕΔΕ View full είδηση
-
Μια σειρά από έργα σε σχολεία, νοσοκομεία και υποδομές Δικαιοσύνης προωθεί η ΚΤΥΠ με χαρτοφυλάκιο 119.499.685,69 € που έχουν ολοκληρωθεί ή έχουν μπει σε τροχιά υλοποίησης. Αναλυτικά έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις των παρακάτω έργων: Υποδομές Παιδείας Ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», για την αναβάθμιση 431 σχολικών μονάδων σε 245 Δήμους, σε 13 Περιφέρειες της χώρας, με δωρεά 100 εκ. € των 4 συστημικών Τραπεζών (Alpha Bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς), μέσω της «Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών» προς το Ελληνικό Δημόσιο, με φορέα υλοποίησης την «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε» Δημοπρατήθηκε το έργο: «Ανέγερση κτιρίου 1ου & 2ου Νηπιαγωγείου Τριανδρίας Δήμου Θεσσαλονίκης» προϋπολογισμού 2.795.760,00 € – χρηματοδότηση: ΕΠ «ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2021 – 2027». Δημοπρατήθηκε το έργο: «Ανέγερση κτιρίου 3ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς – Νέο τριώροφο κτίριο με υπόγειο και δώμα» προϋπολογισμού 5.495.000,00 € – χρηματοδότηση : ΕΠ “ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2021 – 2027». Ανακαίνιση 431 σχολείων σε όλη την Ελλάδα Υποδομές Υγείας Δημοπρατήθηκε το έργο: «Επεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης & εξοικονόμησης ενέργειας του Γενικού Νοσοκομείου Ζακύνθου» προϋπολογισμού 1.245.000,00 € – χρηματοδότηση: ΕΠ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ 2021 – 2027». Δημοπρατήθηκε το έργο: «Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς» προϋπολογισμού 2.949.859,10 € – χρηματοδότηση: ΕΠ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ 2021 – 2027». Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο: «Αποκατάσταση ζημιών από πυρκαγιά στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πατρών Καραμανδάνειο», προϋπολογισμού 357.066,59 € – χρηματοδότηση: Πιστώσεις του Νοσοκομείου μέσω χρηματοδότησης από τον προϋπολογισμό της 6ης ΥΠΕ – Ανάδοχος: 3NK ENGINEERS AND ARCHITECTS IKE. Υποδομές Δικαιοσύνης Δημοπρατήθηκε το έργο: «Ενεργειακή αναβάθμιση, Προσβασιμότητα, Ανακαίνιση – Επισκευές Δικαστικού Μεγάρου Καλαμάτας» προϋπολογισμού 4.792.000,00 € – χρηματοδότηση: ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ. Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο: «Επεμβάσεις στο κτίριο του Αρείου Πάγου – Ανακαίνιση των WC» προϋπολογισμού 610.000 € – χρηματοδότηση: ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ. – Ανάδοχος: «ΛΟΥΚΑΣ ΑΘΑΝ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.». Λοιποί Φορείς: Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο: «Μελέτη – Κατασκευή κτιρίου Πυροσβεστικού Κλιμακίου Άστρους Δήμου Βόρειας Κυνουρίας» προϋπολογισμού 2.500.000,00 € – χρηματοδότηση: ΠΔΕ 2024 – Ανάδοχος: «ΙΩΝΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ». Πηγή: Εργοληπτικόν Βήμα Νο_145 της ΠΕΣΕΔΕ
-
Το ότι δεν έχεις (ακόμη) μελετητικό πτυχίο δεν είναι εμπόδιο για την άσκηση της εργασίας σου. Θα σου χρειαστεί ως ελεύθερος επαγγελματίας (ατομικά ή για στελέχωση εταιρείας). 1. Δεν είσαι στην ομάδα των "συντακτών" γιατί είσαι στη φάση του "δόκιμου" και, τυπικά, δεν έχεις καμία ευθύνη. Αυτό όμως δεν σε απαλλάσσει από την ευθύνη σύνταξης άρτιων μελετών. Από τη στιγμή μάλιστα που το άτυπο αφεντικό σου (ο συπογράφων ως "συντάξας") σε εμπιστεύεται απόλυτα ώστε να υπογράψει τη μελέτη σου. 2. Κανένα ΦΕΚ ή ΠΔ δεν θα σου πει πώς να είσαι σωστός στη δουλειά σου. Εννοείται ότι πρέπει να γνωρίζεις τη νομοθεσία που αφορά στο αντικείμενό σου αλλά τεχνικές πληροφορίες θα πάρεις μόνο από τους πιο έμπειρους 3. Για να "πάει κάτι στραβά" σε κάποιο έργο θα πρέπει είτε να υπάρχει λάθος στη μελέτη, είτε (και) στην κατασκευή. Αν είναι λάθος της μελέτης, ο μελετητής έχει την ευθύνη σε πολύ μεγάλο ποσοστό (θυμάμαι, πριν καμιά 50ριά χρόνια, όταν ενα κτιριακό στρατιωτικό έργο είχε καταρρεύσει, ο έλεγχος είχε αποδώσει 90% ευθύνη στο μελετητή και 10% στον κατασκευαστή) 4. Τυπικά δεν υπάρχει διαφορά. Αλλά, λόγω της "ποιότητας" του Δημοσίου που έχουμε, πιο πολύ σε κυνηγάει ο ιδιώτης. Τελικά, η μόνη κάλυψη που μπορείς να έχεις, είναι η εκπόνηση άρτιων μελετών
-
Ο κωδικός πρόσβασης στο σύστημα βίντεο επιτήρησης του Λούβρου ήταν απλώς "Louvre" κατά τη στιγμή της κλοπής κοσμημάτων αξίας 102 εκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με υπάλληλο του μουσείου που έχει γνώση του συστήματος. Η αποκάλυψη έρχεται καθώς τα μέτρα ασφαλείας του παγκοσμίου φήμης μουσείου έχουν τεθεί υπό έλεγχο μετά την υψηλού προφίλ κλοπή. Συγκεκριμένα από τη ληστεία και μετά, ήρθαν στο φως νέες πληροφορίες που δείχνουν ότι τα κενά ασφαλείας ήταν γνωστά εδώ και χρόνια — μεταξύ αυτών και μια προειδοποίηση από το 2014, σύμφωνα με την οποία ένας από τους βασικούς κωδικούς πρόσβασης του μουσείου ήταν απλώς «Louvre». Η νέα έκθεση έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά αποκαλύψεων για σοβαρές παραλείψεις στην ασφάλεια που ανέδειξε η ληστεία. Κατά τη διάρκεια της κατάθεσής της ενώπιον επιτροπής της γαλλικής Γερουσίας τον περασμένο μήνα, η Laurence des Cars, πρόεδρος και διευθύντρια του Λούβρου, δήλωσε ότι η μόνη κάμερα που είχε εγκατασταθεί έξω από τη Γκαλερί Apollo ήταν στραμμένη προς τα δυτικά και δεν κάλυπτε το παράθυρο από το οποίο οι κλέφτες χρησιμοποίησαν ηλεκτρικά εργαλεία για να εισβάλουν και να βγουν. Επιπλέον, η Des Cars δήλωσε ότι όλοι οι συναγερμοί του μουσείου λειτούργησαν, όπως και οι κάμερες βίντεο, αλλά σημείωσε μια "αδυναμία" στην περιμετρική ασφάλεια του μουσείου "λόγω υποεπένδυσης". Οι γάλλοι ερευνητές ανέφεραν ότι ολόκληρη η ληστεία από την αρχή μέχρι τη διαφυγή διήρκεσε επτά λεπτά και ότι οι κλέφτες χρησιμοποίησαν μηχανική υδραυλική ανυψωτική πλατφόρμα τοποθετημένη σε φορτηγό για να εξέλθουν από τη Γκαλερί Apollo. Η διευθύντρια του Λούβρου δήλωσε στους Γάλλους νομοθέτες: "Το σύστημα ασφαλείας, όπως είχε εγκατασταθεί στη Γκαλερί Apollo, λειτούργησε τέλεια. Το ερώτημα που τίθεται είναι πώς να προσαρμόσουμε αυτό το σύστημα σε έναν νέο τύπο επίθεσης και modus operandi που δεν θα μπορούσαμε να έχουμε προβλέψει". Παρά την επίκληση ότι το σύστημα ασφαλείας εντός του Λούβρου λειτούργησε σωστά, η Des Cars πρόσθεσε: "Σήμερα είμαστε μάρτυρες μιας τρομερής αποτυχίας στο Λούβρο. Η ασφάλεια του Λούβρου είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές μου κατά τη διάρκεια της θητείας μου, και επαναλαμβάνω ότι ήμουν συγκλονισμένη από την κατάσταση ασφαλείας του μουσείου όταν έφτασα το 2021". Καθώς η έρευνα για την ληστεία του Οκτωβρίου συνεχίζεται, οι αρχές δεν έχουν ακόμη ανακτήσει τα κλεμμένα κοσμήματα από το μουσείο, παρόλο που τέσσερις ύποπτοι έχουν κατηγορηθεί σε σχέση με τη ληστεία. Σε συνέντευξη στο ραδιόφωνο Franceinfo την Κυριακή, η εισαγγελέας του Παρισιού Laure Beccuau δήλωσε ότι οι αρχές εξακολουθούν να αναζητούν τα κλεμμένα κοσμήματα. "Όλες οι πιθανότητες εξετάζονται", δήλωσε η Beccuau. Πρόσθεσε ότι οι τέσσερις συλλήψεις έχουν "οδηγήσει σε νέες έρευνες και την κατάσχεση νέων αντικειμένων που εξετάζονται", και "τουλάχιστον ένα άτομο" που εμπλέκεται στη ληστεία παραμένει ελεύθερο. Η Beccuau δήλωσε ότι οι ύποπτοι που κρατούνται φαίνεται να μην σχετίζονται με το οργανωμένο έγκλημα, καθώς οι δύο πρώτοι ύποπτοι που συνελήφθησαν ήταν ένας οδηγός ταξί, 39 ετών, και ένας διανομέας και εργάτης καθαριότητας, 34 ετών, από τα βόρεια προάστια του Παρισιού. Το DNA τους ανακτήθηκε στον τόπο του εγκλήματος, και "παραδέχθηκαν εν μέρει τη συμμετοχή τους" στη ληστεία, σύμφωνα με την Beccuau. Ο άνεργος εργάτης καθαριότητας συνελήφθη στο αεροδρόμιο Charles de Gaulle του Παρισιού, καθώς επρόκειτο να επιβιβαστεί σε πτήση μόνο μετάβασης για την Αλγερία, σύμφωνα με αξιωματούχους. Οι άλλοι δύο κατηγορούμενοι είναι ένας άνδρας, 37 ετών, και η σύντροφός του, 38 ετών, επίσης από τις βόρειες περιοχές του Παρισιού. Η Γκαλερί Apollo στο Λούβρο που στέγαζε τα κλεμμένα κοσμήματα παραμένει κλειστή από την κλοπή, σύμφωνα με τον ιστότοπο του μουσείου. View full είδηση
-
Ο κωδικός πρόσβασης στο σύστημα βίντεο επιτήρησης του Λούβρου ήταν απλώς "Louvre" κατά τη στιγμή της κλοπής κοσμημάτων αξίας 102 εκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με υπάλληλο του μουσείου που έχει γνώση του συστήματος. Η αποκάλυψη έρχεται καθώς τα μέτρα ασφαλείας του παγκοσμίου φήμης μουσείου έχουν τεθεί υπό έλεγχο μετά την υψηλού προφίλ κλοπή. Συγκεκριμένα από τη ληστεία και μετά, ήρθαν στο φως νέες πληροφορίες που δείχνουν ότι τα κενά ασφαλείας ήταν γνωστά εδώ και χρόνια — μεταξύ αυτών και μια προειδοποίηση από το 2014, σύμφωνα με την οποία ένας από τους βασικούς κωδικούς πρόσβασης του μουσείου ήταν απλώς «Louvre». Η νέα έκθεση έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά αποκαλύψεων για σοβαρές παραλείψεις στην ασφάλεια που ανέδειξε η ληστεία. Κατά τη διάρκεια της κατάθεσής της ενώπιον επιτροπής της γαλλικής Γερουσίας τον περασμένο μήνα, η Laurence des Cars, πρόεδρος και διευθύντρια του Λούβρου, δήλωσε ότι η μόνη κάμερα που είχε εγκατασταθεί έξω από τη Γκαλερί Apollo ήταν στραμμένη προς τα δυτικά και δεν κάλυπτε το παράθυρο από το οποίο οι κλέφτες χρησιμοποίησαν ηλεκτρικά εργαλεία για να εισβάλουν και να βγουν. Επιπλέον, η Des Cars δήλωσε ότι όλοι οι συναγερμοί του μουσείου λειτούργησαν, όπως και οι κάμερες βίντεο, αλλά σημείωσε μια "αδυναμία" στην περιμετρική ασφάλεια του μουσείου "λόγω υποεπένδυσης". Οι γάλλοι ερευνητές ανέφεραν ότι ολόκληρη η ληστεία από την αρχή μέχρι τη διαφυγή διήρκεσε επτά λεπτά και ότι οι κλέφτες χρησιμοποίησαν μηχανική υδραυλική ανυψωτική πλατφόρμα τοποθετημένη σε φορτηγό για να εξέλθουν από τη Γκαλερί Apollo. Η διευθύντρια του Λούβρου δήλωσε στους Γάλλους νομοθέτες: "Το σύστημα ασφαλείας, όπως είχε εγκατασταθεί στη Γκαλερί Apollo, λειτούργησε τέλεια. Το ερώτημα που τίθεται είναι πώς να προσαρμόσουμε αυτό το σύστημα σε έναν νέο τύπο επίθεσης και modus operandi που δεν θα μπορούσαμε να έχουμε προβλέψει". Παρά την επίκληση ότι το σύστημα ασφαλείας εντός του Λούβρου λειτούργησε σωστά, η Des Cars πρόσθεσε: "Σήμερα είμαστε μάρτυρες μιας τρομερής αποτυχίας στο Λούβρο. Η ασφάλεια του Λούβρου είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές μου κατά τη διάρκεια της θητείας μου, και επαναλαμβάνω ότι ήμουν συγκλονισμένη από την κατάσταση ασφαλείας του μουσείου όταν έφτασα το 2021". Καθώς η έρευνα για την ληστεία του Οκτωβρίου συνεχίζεται, οι αρχές δεν έχουν ακόμη ανακτήσει τα κλεμμένα κοσμήματα από το μουσείο, παρόλο που τέσσερις ύποπτοι έχουν κατηγορηθεί σε σχέση με τη ληστεία. Σε συνέντευξη στο ραδιόφωνο Franceinfo την Κυριακή, η εισαγγελέας του Παρισιού Laure Beccuau δήλωσε ότι οι αρχές εξακολουθούν να αναζητούν τα κλεμμένα κοσμήματα. "Όλες οι πιθανότητες εξετάζονται", δήλωσε η Beccuau. Πρόσθεσε ότι οι τέσσερις συλλήψεις έχουν "οδηγήσει σε νέες έρευνες και την κατάσχεση νέων αντικειμένων που εξετάζονται", και "τουλάχιστον ένα άτομο" που εμπλέκεται στη ληστεία παραμένει ελεύθερο. Η Beccuau δήλωσε ότι οι ύποπτοι που κρατούνται φαίνεται να μην σχετίζονται με το οργανωμένο έγκλημα, καθώς οι δύο πρώτοι ύποπτοι που συνελήφθησαν ήταν ένας οδηγός ταξί, 39 ετών, και ένας διανομέας και εργάτης καθαριότητας, 34 ετών, από τα βόρεια προάστια του Παρισιού. Το DNA τους ανακτήθηκε στον τόπο του εγκλήματος, και "παραδέχθηκαν εν μέρει τη συμμετοχή τους" στη ληστεία, σύμφωνα με την Beccuau. Ο άνεργος εργάτης καθαριότητας συνελήφθη στο αεροδρόμιο Charles de Gaulle του Παρισιού, καθώς επρόκειτο να επιβιβαστεί σε πτήση μόνο μετάβασης για την Αλγερία, σύμφωνα με αξιωματούχους. Οι άλλοι δύο κατηγορούμενοι είναι ένας άνδρας, 37 ετών, και η σύντροφός του, 38 ετών, επίσης από τις βόρειες περιοχές του Παρισιού. Η Γκαλερί Apollo στο Λούβρο που στέγαζε τα κλεμμένα κοσμήματα παραμένει κλειστή από την κλοπή, σύμφωνα με τον ιστότοπο του μουσείου.
-
καλημέρα, επαγγελματικό κτίριο ανεγέρθηκε βάσει 2 αδειών τη δεκαετία του 1970. Στη συνέχεια και περί το 2000 εκδόθηκε μια ακόμα άδεια με πλήθος επεμβάσεων (καθαιρέσεις πλακών και δημιουργία νέων κλιμάκων, καθαίρεση παταριού, αλλαγή στις όψεις, αλλαγή στην εσωτερική διαρρύθμιση κλπ κλπ) η οποία όμως άδεια του 2000 δεν υλοποιήθηκε ποτέ ούτε κατ'ελάχιστον. Βάσει ποιων σχεδίων ελέγχουμε τη νομιμότητα? Απλά αδιαφορούμε για τη μη υλοποιηθείσα άδεια του 2000? ευχαριστώ
- Χθες
-
Καλησπέρα συνάδελφοι. Σε πολυκατοικία εντός σχεδίου με οικοδομικη άδεια του 1978, στο ισόγειο υπάρχουν καταστήματα τα οποία διαθέτουν πατάρια. Έχω κληθεί να τακτοποιήσω γραφείο ημιορόφου. Το γραφείο έχει ηλεκτροδοτηθεί με πρώτη ηλεκτροδότηση το 1986. Η αγορά του γραφείου από τον ιδιοκτήτη έγινε το 1994. Από τα στοιχεία τα σχέδια και τη στάθμη του δαπέδου φαίνεται ότι το γραφείο αυτό είναι ουσιαστικά τμήμα του όγκου πάνω από την είσοδο και όπως φαίνεται αποτελεί κοινόχρηστο χώρο που έχει καταληφθεί. Ουσιαστικά είναι στην ίδια στάθμη με τα πατάρια άρα ενα πατάρι που δεν υπήρχε κατα την άδεια. Έχει κανονικά σύσταση και χιλιοστά. Προκύπτει ότι ο συγκεκριμένος χώρος δεν ανήκει στην αποκλειστική ιδιοκτησία κανενός καταστήματος, αλλά σε κοινόχρηστο τμήμα (όγκος εισόδου?). Για την τακτοποίηση απαιτείται συναίνεση >50% των συνιδιοκτητών; Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία; Έχει κανείς ιδέα πως μπορώ να το διαχειριστώ ;; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
-
10 downloads
Ο άξονας γύρω από τον οποίο αναπτύσσεται ο οδηγός αφορά κυρίως τον συγκοινωνιακό – πολεοδομικό σχεδιασμό και όλες τις κρίσιμες λεπτομέρειες που σχετίζονται με αυτόν, χωρίς φυσικά να εξαντλείται το θέμα. Σκοπίμως, ο οδηγός δεν εμβαθύνει σε θέματα σύγχρονου αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, οικολογικής διαχείρισης ομβρίων υδάτων, ανασχεδιασμού δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΟΚΩ), εκσυγχρονισμού του οδοφωτισμού, διαχείρισης και εμπλουτισμού των φυτεύσεων, βιοκλιματικού σχεδιασμού, ακουστικής, συμμετοχικού σχεδιασμού κ.λπ., καθώς όλα τα ανωτέρω κρίνονται ιδιαίτερα σημαντικά για να περιληφθούν - απλώς ως συμπληρωματικά στοιχεία - σε έναν οδηγό ωρίμανσης έργων. Τα παραπάνω θέματα κρίνεται σκόπιμο να εξετασθούν από επιμέρους ολοκληρωμένους οδηγούς με την παραγωγή αντίστοιχου ενημερωτικού υλικού. Ο ανασχεδιασμός των οδών ενός Δήμου, με κριτήρια την ενθάρρυνση του περπατήματος, της κίνησης με ποδήλατο, της δημόσιας συγκοινωνίας και της οδικής ασφάλειας, αποτελεί σημαντικό βήμα για τη δημιουργία συνθηκών Οδηγός Ανασχεδιασμού Οδών σε Αστικούς Δήμους «βιώσιμης κινητικότητας» στην περιοχή αρμοδιότητάς του. Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο, ότι η επίτευξη της βιώσιμης κινητικότητας, συχνά υπερβαίνει τις αρμοδιότητες των Δήμων και τις περιορισμένες συνήθως οικονομικές και επιχειρησιακές τους δυνατότητες και συχνά προϋποθέτει υλοποίηση σημαντικών παρεμβάσεων σε μητροπολιτική ή εθνική κλίμακα, που θα ανακουφίσουν τις πόλεις από την υπέρμετρη χρήση του ΙΧ αυτοκινήτου και τις αρνητικές επιπτώσεις από αυτήν. Ολοκληρώθηκε ο Οδηγός Ανασχεδιασμού Αστικών Οδών Αρμοδιότητας Δήμων, ο οποίος αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της ΜΟΔ με το Δίκτυο Αειφόρων Νήσων ΔΑΦΝΗ και το Δίκτυο Civitas CY-EL. -
DreamEng1neer started following Υπογραφή και Ευθύνες νέου Πολιτικού Μηχανικού
-
Καλησπέρα σας. Μετά από χρόνια από όταν πρωτομπήκα στο forum και άρχισα να έρχομαι σε επαφή με πράγματα που ΔΕΝ ακουγόντουσαν στο πολυτεχνείο (πχ εργασιακά, κατευθύνσεις μηχανικών, τρέχουσα κατάσταση στον κλάδο κτλ - και σας ευχαριστώ για αυτό), έφτασε η ώρα πλέον ως νέος Διπλωματούχος ΠΜ να χρειαστώ την συμβουλή/άποψη σας. Εργάζομαι ως μισθωτός σε μελετητική εταιρεία υδραυλικών έργων (ΜΥΗΕ, φράγματα κτλ). Εγγεγραμμένος στο ΤΕΕ αλλά χωρίς μελετητικό πτυχίο. Αντιμετωπίζω τους εξής προβληματισμούς που με αγχώνουν: 1) Ακόμα δεν μου έχουν πει τίποτα αλλά θα έρθει η ώρα της υπογραφής . Έχω δει πως στις πινακίδες στα τεύχη (υδραυλικής μελέτη, κατόψεων κτλ) αναγράφονται 2 ονόματα. Σύνταξη και Έλεγχος. Στο "Έλεγχος" είναι πάντα του "αφεντικού"/προέδρου και "Σύνταξη" (τεύχους ή μελέτης δεν έχω καταλάβει) είναι των υπόλοιπων μηχανικών του γραφείου. Η απορία μου είναι τι ευθύνες θα έχω ως μισθωτός-συντάξας; Μου είπαν στο γραφείο πως ο συντάκτης ΔΕΝ έχει καμία ευθύνη γιατί λέει θα μπορούσε να ήταν και πχ σχεδιαστής κτλ. Μόνο αυτός που υπογράφει "Έλεγχος". Εμένα μου φαίνεται παράλογο και λογικό ταυτόχρονα. Αν είναι έτσι, γιατί δε μπαίνει μόνο το δικό του όνομα; Σε άλλη πινακίδα είδα 3 διαφορετικά ονόματα: συνταξη-έλεγχος-έγκριση. Αν γνωρίζετε τι ισχύει εν τέλει... 2) Προσπαθώ και μόνος μου να διαβάζω νομοθεσία (πχ Ν3316/2005 γενικά για μελετητές ή πχ 4258/2014 για οριοθετήσεις ρεμάτων) ούτως ώστε να είμαι και καλυμμένος νομικά και σωστός στη δουλειά μου. Αλλά απάντηση δεν βρίσκω. Το ίδιο και όσες φορές ρωτάω διακριτικά στη δουλειά περί ευθυνών, μελέτες, εφαρμογή νόμων κτλ. Και για να μαι και απόλυτα ειλικρινής, δε ξέρω και τι ακριβώς να ψάξω... Συν ότι κάθε απορία που πάω να λύσω δημιουργεί περισσότερες. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ΦΕΚ ή ΠΔ να αναγράφει ακριβώς τις ευθύνες μου σαν μηχανικός ή γενικότερα πώς να μαι καλυμμένος; 3) Πώς μπορεί ένας μελετητής να είναι καλυμμένος νομικά; Σε περίπτωση που κάτι πάει "στραβά" σε έργο τι γίνεται; Τι ευθύνες/επιπτώσεις έχει; Υπάρχει κάτι που δεν έχω σκεφτεί; 4) Διαφοροποιείται η κατάσταση αν τα έργα είναι δημόσια ή ιδιωτικά; Ξέρω ότι σε πιο έμπειρους μηχανικούς μπορεί να σας φαίνονται γελοία αυτά που ρωτάω αλλά αγχώνομαι πολύ και νομίζω ότι εδώ ίσως βρω απάντηση. Κάθε ωμή πραγματικότητα δεκτή. Σας ευχαριστώ πολύ. (Συγγνώμη αν γράφω σε λάθος ενότητα ή αν έχει ξανααναφερθεί κάτι τέτοιο, αν και δεν έχω βρει απάντηση παρά μόνο κάποιες παρεμφερείς συζητήσεις).
-
desptsouk started following Tsunami παρατάσεων ... σε ηλεκτρονική διαβούλευση
-
Tsunami παρατάσεων ... σε ηλεκτρονική διαβούλευση
desptsouk replied to kan62's θέμα in Άδειες-Διαδικασίες
για τις άδειες του που δεν είχαν λήξει μέχρι τις 01/03/2011 (πχ του 2008) και προς το παρόν έχουν πάρει παράταση μέχρι 31/12/2025, δεν συζητιέται να δοθεί παράταση από ότι κατάλαβα; -
Η Ελλάδα, αν και δεν φημίζεται για τα μεγάλα της ποτάμια, διαθέτει ένα εντυπωσιακό δίκτυο φραγμάτων που εξυπηρετούν την ύδρευση, την άρδευση, την αντιπλημμυρική προστασία και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Από τη Δυτική Μακεδονία έως την Κρήτη, τα φράγματα αποτελούν σπουδαία έργα μηχανικής και καθοριστικούς πυλώνες ανάπτυξης. Παρακάτω παρουσιάζονται τα δέκα μεγαλύτερα φράγματα της χώρας — σύμφωνα με το ύψος, τη χωρητικότητα και τη σημασία τους. 1. Φράγμα Πολυφύτου (Κοζάνη) Ποταμός: Αλιάκμονας Ύψος: 112 μ. Χωρητικότητα ταμιευτήρα: ~1,25 δισ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 1975 Σημασία: Ένα από τα σημαντικότερα υδροηλεκτρικά έργα της ΔΕΗ. Δημιούργησε τη λίμνη Πολυφύτου, που αποτελεί σήμερα σημείο αναφοράς για την περιοχή. 2. Φράγμα Κρεμαστών (Αιτωλοακαρνανία) Ποταμός: Αχελώος Ύψος: 165 μ. (το μεγαλύτερο στην Ελλάδα) Χωρητικότητα: ~4,7 δισ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 1966 Σημασία: Το μεγαλύτερο φράγμα της χώρας και ένα από τα μεγαλύτερα στα Βαλκάνια. Η τεχνητή λίμνη Κρεμαστών είναι η μεγαλύτερη της Ελλάδας. 3. Φράγμα Πουρναρίου (Άρτα) Ποταμός: Άραχθος Ύψος: 107 μ. Χωρητικότητα: ~350 εκατ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 1981 Σημασία: Παρέχει ενέργεια, ύδρευση και άρδευση στην Άρτα και προστατεύει την πεδιάδα από πλημμύρες. 4. Φράγμα Θησαυρού (Δράμα – Ξάνθη) Ποταμός: Νέστος Ύψος: 172 μ. Χωρητικότητα: ~565 εκατ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 1997 Σημασία: Το υψηλότερο φράγμα της Ελλάδας σε ενεργειακή απόδοση. Μαζί με το φράγμα Πλατανόβρυσης σχηματίζει το υδροηλεκτρικό σύμπλεγμα Νέστου. 5. Φράγμα Μόρνου (Φωκίδα) Ποταμός: Μόρνος Ύψος: 126 μ. Χωρητικότητα: ~780 εκατ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 1981 Σημασία: Κύρια πηγή ύδρευσης της Αθήνας. Η λίμνη Μόρνου είναι από τις πιο εμβληματικές της χώρας. 6. Φράγμα Πλατανόβρυσης (Δράμα) Ποταμός: Νέστος Ύψος: 95 μ. Χωρητικότητα: ~300 εκατ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 1999 Σημασία: Συμπληρώνει το έργο του φράγματος Θησαυρού, αυξάνοντας την ενεργειακή απόδοση του συστήματος Νέστου. 7. Φράγμα Ταυρωπού (Ν. Πλαστήρα, Καρδίτσα) Ποταμός: Μέγδοβας Ύψος: 83 μ. Χωρητικότητα: ~400 εκατ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 1959 Σημασία: Δημιούργησε τη λίμνη Πλαστήρα, ένα από τα ομορφότερα φυσικά τοπία της Ελλάδας και πρότυπο οικοτουρισμού. 8. Φράγμα Ευήνου (Αιτωλοακαρνανία) Ποταμός: Εύηνος Ύψος: 124 μ. Χωρητικότητα: ~140 εκατ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 2001 Σημασία: Συνδέεται υδραυλικά με τη λίμνη Μόρνου και ενισχύει την υδροδότηση της Αθήνας. 9. Φράγμα Ασωμάτων (Βέροια – Ημαθία) Ποταμός: Αλιάκμονας Ύψος: 70 μ. Χωρητικότητα: ~90 εκατ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 1971 Σημασία: Ρυθμίζει τη ροή του Αλιάκμονα και υποστηρίζει την άρδευση της Κεντρικής Μακεδονίας. 10. Φράγμα Αποσελέμη (Ηράκλειο – Κρήτη) Ποταμός: Αποσελέμης Ύψος: 73 μ. Χωρητικότητα: ~27 εκατ. κυβ. μέτρα Έτος λειτουργίας: 2012 Σημασία: Το μεγαλύτερο φράγμα της Κρήτης και κύρια πηγή ύδρευσης για το Ηράκλειο και τα Χανιά. Η Σημασία των Φραγμάτων στην Ελλάδα Τα φράγματα δεν είναι μόνο τεχνικά έργα, αλλά πολλαπλασιαστές ανάπτυξης: Παρέχουν ενέργεια μέσω υδροηλεκτρικών σταθμών. Εξασφαλίζουν ύδρευση και άρδευση σε μεγάλες εκτάσεις. Προσφέρουν αντιπλημμυρική προστασία και σταθερότητα στα υδατικά αποθέματα. Δημιουργούν τεχνητές λίμνες που συμβάλλουν στην τουριστική και οικολογική αναβάθμιση περιοχών. Η Ελλάδα, με την έντονη γεωμορφολογία και τα ποικίλα υδάτινα συστήματα, έχει αξιοποιήσει στο έπακρο τα φράγματά της. Από τα ιστορικά έργα των δεκαετιών του ’60 και ’70 έως τα σύγχρονα ενεργειακά συγκροτήματα, τα φράγματα συνεχίζουν να αποτελούν θεμέλιο λίθο της βιώσιμης ανάπτυξης και της ενεργειακής ασφάλειας της χώρας. View full είδηση
