Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
ΜΑΡΙΟΣ78 started following dimitris GM
-
@Pavlos33 Σύμφωνοι, δεν διαφωνώ – κι εγώ πάντα έτσι κινούμαι πρακτικά, δηλαδή προσμετρώ όλους τους αυθαίρετους κλειστούς χώρους, εκτός από τις ρητά εξαιρούμενες περιπτώσεις (πατάρια, σοφίτες εντός περιγράμματος, κ.λπ.). Απλώς θα ήθελα να καταλάβω τι νόημα έχει τελικά η φράση του άρθρου 96: «…οι αυθαίρετες κατασκευές που προσαυξάνουν τον συντελεστή δόμησης…»
-
άδεια δόμησης για πρόχειρη κατασκευή
cofiag replied to cofiag's θέμα in ΝΟΚ (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός)
@Gousgounis στην περίπτωση που τοποθετηθεί πλαστική δεξαμενή πάνω απο το έδαφος και όχι βόθρο, προχωράμε κανονικά με άδεια; ή υποστηρίζεις ότι είναι υπερμεγέθης σκηνή για κάμπινγκ όπως αναφέρατε;; -
@Pavlos33 Αρχικά, ξέχασα να διευκρινίσω ότι πρόκειται για τακτοποίηση συναδέλφου, την οποία ελέγχω στο πλαίσιο αγοραπωλησίας. Σύμφωνα με το άρθρο 96 του Ν. 4495/2017 και τη σχετική Εγκ. 2/2019, ισχύει αυτό που λες: εξαιρούνται από τον υπολογισμό υπέρβασης μόνο μη αυτοτελείς χώροι (πατάρια, σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες κ.λπ.) εντός του νομίμου περιγράμματος κτιρίου και μόνο σε εντός σχεδίου περιοχές. Άρα, σωστά το θέτεις. Το ερώτημά μου έχει να κάνει με το εξής σημείο: Στο άρθρο 96 αναφέρεται ότι στον έλεγχο υπέρβασης προσμετρώνται “οι αυθαίρετες κατασκευές που προσαυξάνουν τον συντελεστή δόμησης”. Αυτό με προβλημάτισε, γιατί ένα υπόγειο που βρίσκεται εξ ολοκλήρου εντός του περιγράμματος του ισογείου — και πιθανώς να πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 11 του ΝΟΚ (χαμηλό ύψος, πρόσβαση μόνο από το κτίριο κ.λπ.) — θεωρητικά δεν προσμετράται στον Σ.Δ. Άρα σκέφτηκα μήπως σε μια τέτοια περίπτωση, ακόμη κι αν ο χώρος είναι αυθαίρετος, δεν θα έπρεπε να προσμετρηθεί στην υπέρβαση. Είναι λίγο διφορούμενη η διατύπωση (ω, τι έκπληξις!), και δεν βρήκα ξεκάθαρη αναφορά για το πώς κρίνεται ένας αυθαίρετος υπόγειος χώρος: με βάση το τι προβλεπόταν στην άδεια; ή με βάση το τι θα μπορούσε να εξαιρεθεί από τη δόμηση, αν ήταν νόμιμος;
-
από τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη δεν πρόκειται για εξώστη (πρόβολο) αλλά για ρετιρέ σε εσοχη κτιρίου (αφου λέει οτι από κάτω έχει διαμέρισμα). Δεν γνωρίζω περί στατικών και προτείνω να το αναλάβει πολιτικός μηχανικός και αφού πάρει την εγκεκριμένη στατική μελέτη να κάνει αυτοψία για να επαληθευτεί η πραγματική κατάσταση του στατικού φορέα οπότε να σας συμβουλέψει πώς θα κινηθείτε
-
Συνάδελφε και γω αυτής της άποψης ήμουν αρχικά...διαβάζοντας όμως την παρ. 2 του άρθρου 89, "Απαγορεύεται η μεταβίβαση δικαιώματος ακινήτου ή αυτοτελούς διηρημένης ιδιοκτησίας ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή...", άρχισα να το ψάχνω περισσότερο...μπέρδεμα...η Συμβολαιογράφος δεν θα έπρεπε να έχει άποψη επ αυτού;;;
- Σήμερα
-
Κατά τη γνώμη μου δεν έχει καμία σχέση το ρέμα με τη μεταβίβαση. Ο 4495 σου ορίζει σε ποιες περιπτώσεις μπορείς να τακτοποιήσεις όταν είσαι κοντά σε ρέμα (είναι μικρό-μεσαίο-μεγάλο κλπ) Από τη στιγμή που δεν τίθεται θέμα τακτοποίησης τότε δεν ελέγχεις το ρέμα. Αν θες να βγάλεις καινούργια άδεια στο ακίνητο, τότε ναι πρέπει να κάνεις προσωρινή οριοθέτηση ρέματος.
-
mandion joined the community
-
Καλημέρα. Έχω δύο όμορα καταστήματα προ του ΄55 σε διαφορετικά οικόπεδα, που θέλουν οι ιδιοκτήτες λειτουργική συνένωση. Θα γίνει στατική μελέτη και επεμβάσεις. Σύμφωνα με το άρθρο 23, παρ. 5 του ΝΟΚ "σε περίπτωση που απαιτούνται επεμβάσεις στον φέροντα οργανισμό αυτές είναι επιτρεπτές..." Όμως η απόφαση 13448/2012 που αναφέρεται στο άρθρο 10 του Κτιριοδομικού, μεταξύ άλλων λέει ότι επιτρέπεται η διάνοιξη ανοιγμάτων για λειτουργική συνένωση εφόσον (3) δεν θίγεται η στατική επάρκεια των κτιρίων. Εδώ θίγεται η στατική επάρκεια. Στον Κτιριοδομικό 2023, δεν αναγράφεται το (3) δεν θίγεται η στατική επάρκεια των κτιρίων. Επίσης στα δικαιολογητικά στο e-adeies (για ΕΕΔΜΚ) δεν έχει να ανεβάσεις στατική μελέτη. 1. Μπορώ να βγάλω ΕΕΔΜΚ για (κζ) λειτουργική συνένωση χώρων; 2. Η ιδιωτική σύμβαση ιδιοκτητών που απαιτείται πρέπει να είναι συμβολαιογραφική; Ευχαριστώ!
-
Εκδόθηκε η Απόφαση Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας ΠΕΝ/ΓΓΧΣΑΠ/61667/95/04.06.2025 (ΦΕΚ 2859/06.06.2025 τεύχος Β'), που αφορά την τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/ 124964/1561/28-11-2022 απόφασης με θέμα «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης ”Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών” (Β’ 2621)» (Β’ 6213). Η απόφαση αναφέρει: Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/1561/28-11-2022 (Β’ 6213) απόφασης 1. Τροποποιείται η παρ. 5 του άρθρου 7 της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/1561/28-11-2022 απόφασης «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης ”Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατό- μων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών”» (Β’ 6213), ως εξής: «5. Οδηγός όδευσης τυφλών σε πεζόδρομους: Απαιτείται η διαμόρφωση οδηγού τυφλών καθ’ όλο το μήκος του πεζοδρόμου, σε απόσταση 0.50 μ., κατ’ ελάχιστον, από τη ρυμοτομική γραμμή. Απαιτείται η χρήση λείου, αντιολισθηρού, σταθερού, συνεχόμενου ή με αρμούς πάχους μικρότερου του 1 εκ., κατάλληλου υλικού επίστρωσης του καταστρώματος του πεζοδρόμου, ώστε να διευκολύνεται η κίνηση ατόμου σε αναπηρικό αμαξίδιο. Σε κάθε περίπτωση προβλέπεται υποχρεωτικά η τοποθέτηση των πλακιδίων τύπου ”Β” που επισημαίνουν τον κίνδυνο στην αρχή και το πέρας του πεζοδρόμου προς το οδόστρωμα και όπου αλλού κρίνεται απαραίτητο.». 2. Τροποποιείται η παρ. 2 του άρθρου 16 της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/1561/28-11-2022 απόφασης «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης ”Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατό- μων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών”» (Β’ 6213), ως εξής: «2. Για την απρόσκοπτη κίνηση των πεζών, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία και των εμποδιζόμενων ατόμων, στο παρακείμενο πεζοδρόμιο των παρόδιων στοών πρέπει να εξασφαλίζεται ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 1,50 μ. Σε περίπτωση μικρού πλάτους πεζοδρομίου και εφόσον δεν μπορούν να γίνουν επεμβάσεις διαπλάτυνσης αυτού, η ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πρέπει να εξασφαλίζεται εντός της παρόδιας στοάς. Σε αυτήν την περίπτωση ο οδηγός τυφλών εμπεριέχεται στην ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών και σε απόσταση τουλάχιστον 0.50 μ. από τη ρυμοτομική γραμμή. Σε αυτήν τη ζώνη απαγορεύεται η κατάληψη του χώρου από πάσης φύσεως δομικά ή κινητά στοιχεία, περιφράξεις, επαγγελματικές χρήσεις και ηχητικές εγκαταστάσεις. Σε περίπτωση που υπάρχουν εμπόδια που δυσχεραίνουν ή εμποδίζουν την κίνηση των πεζών συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία και των εμποδιζόμενων ατόμων, όπως αυτά που αναφέρονται παραπάνω, ο Δήμος μέσω των αρμοδίων υπηρεσιών του, (α) Ειδοποιεί τον ιδιοκτήτη για την απομάκρυνση των παραπάνω στοιχείων μέσω επιστολής με προσωπική επίδοση στην οποία δίδεται σχετική προθεσμία, που δεν μπορεί να είναι πέραν του ενός μηνός για κινητά στοιχεία και πέραν των τριών μηνών για σταθερά και, (β) μετά την παρέλευση του παραπάνω χρονικού διαστήματος, εφόσον δεν υπάρχει ανταπόκριση από τον ιδιοκτήτη, ο Δήμος δικαιούται να απομακρύνει τα όποια εμπόδια και να του καταλογίσει το κόστος των εργασιών απομάκρυνσης. Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης είναι άγνωστος, ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων. Ειδικά για την τοποθέτηση μη σταθερών εμποδίων - τραπεζοκαθισμάτων στην περιοχή του Ψυρρή, η οποία διέπεται από ειδικό διάταγμα (Δ’ 233/1998), δεν έχει γενική εφαρμογή ο περιορισμός του ελάχιστου πλάτους ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών, το οποίο καθορίζεται κατά περίπτωση.». 3. Τροποποιείται το τρίτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 19 της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/1561/ 28-11-2022 απόφασης «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης ”Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών”» (Β’ 6213), ως εξής: «- από μεμονωμένα ανοξείδωτα μεταλλικά κολωνάκια (τύπου bollards), κυκλικής διατομής ενδεικτικής διαμέτρου Φ 0,13 μ., με ύψος 0,75 μ. έως 0,90 μ. με επιφανειακή στερέωση ή αποσπώμενα, με ειδική επεξεργασία ώστε να φέρουν ανακλαστική λωρίδα τοποθετημένα σε απόσταση μεταξύ τους έως 1,50 μ. (ΣΧ.3α - ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ, Παράρτημα), εκτός από ειδικά σημεία όπου η απόσταση μπορεί να διαφέρει βάσει της εγκεκριμένης αρχιτεκτονικής μελέτης.». 4.Τροποποιείται το τέταρτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 25 της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/ 1561/28-11-2022 (Β’ 6213) υπουργικής απόφασης, ως εξής: «Ιδιαίτερα επισημαίνεται ότι οι προβλέψεις του παρόντος άρθρου αφορούν σε θέσεις στάθμευσης οχημάτων ατόμων με αναπηρία σε οργανωμένους χώρους στάθμευσης δημόσιους ή ιδιωτικούς, όπως και στις παρόδιες δημόσιες θέσεις στάθμευσης κατά μήκος του οδικού δικτύου, και όχι στις προσωπικές θέσεις που οι Δήμοι παραχωρούν σε πολίτες με αναπηρία μετά από αίτημα αυτών.». 5.Κατά τα λοιπά ισχύει η ανωτέρω τροποποιούμενη απόφαση. Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών ΦΕΚ 2859-Β-06.06.2025.pdf View full είδηση
-
Εκδόθηκε η Απόφαση Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας ΠΕΝ/ΓΓΧΣΑΠ/61667/95/04.06.2025 (ΦΕΚ 2859/06.06.2025 τεύχος Β'), που αφορά την τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/ 124964/1561/28-11-2022 απόφασης με θέμα «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης ”Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών” (Β’ 2621)» (Β’ 6213). Η απόφαση αναφέρει: Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/1561/28-11-2022 (Β’ 6213) απόφασης 1. Τροποποιείται η παρ. 5 του άρθρου 7 της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/1561/28-11-2022 απόφασης «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης ”Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατό- μων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών”» (Β’ 6213), ως εξής: «5. Οδηγός όδευσης τυφλών σε πεζόδρομους: Απαιτείται η διαμόρφωση οδηγού τυφλών καθ’ όλο το μήκος του πεζοδρόμου, σε απόσταση 0.50 μ., κατ’ ελάχιστον, από τη ρυμοτομική γραμμή. Απαιτείται η χρήση λείου, αντιολισθηρού, σταθερού, συνεχόμενου ή με αρμούς πάχους μικρότερου του 1 εκ., κατάλληλου υλικού επίστρωσης του καταστρώματος του πεζοδρόμου, ώστε να διευκολύνεται η κίνηση ατόμου σε αναπηρικό αμαξίδιο. Σε κάθε περίπτωση προβλέπεται υποχρεωτικά η τοποθέτηση των πλακιδίων τύπου ”Β” που επισημαίνουν τον κίνδυνο στην αρχή και το πέρας του πεζοδρόμου προς το οδόστρωμα και όπου αλλού κρίνεται απαραίτητο.». 2. Τροποποιείται η παρ. 2 του άρθρου 16 της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/1561/28-11-2022 απόφασης «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης ”Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατό- μων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών”» (Β’ 6213), ως εξής: «2. Για την απρόσκοπτη κίνηση των πεζών, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία και των εμποδιζόμενων ατόμων, στο παρακείμενο πεζοδρόμιο των παρόδιων στοών πρέπει να εξασφαλίζεται ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 1,50 μ. Σε περίπτωση μικρού πλάτους πεζοδρομίου και εφόσον δεν μπορούν να γίνουν επεμβάσεις διαπλάτυνσης αυτού, η ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πρέπει να εξασφαλίζεται εντός της παρόδιας στοάς. Σε αυτήν την περίπτωση ο οδηγός τυφλών εμπεριέχεται στην ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών και σε απόσταση τουλάχιστον 0.50 μ. από τη ρυμοτομική γραμμή. Σε αυτήν τη ζώνη απαγορεύεται η κατάληψη του χώρου από πάσης φύσεως δομικά ή κινητά στοιχεία, περιφράξεις, επαγγελματικές χρήσεις και ηχητικές εγκαταστάσεις. Σε περίπτωση που υπάρχουν εμπόδια που δυσχεραίνουν ή εμποδίζουν την κίνηση των πεζών συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία και των εμποδιζόμενων ατόμων, όπως αυτά που αναφέρονται παραπάνω, ο Δήμος μέσω των αρμοδίων υπηρεσιών του, (α) Ειδοποιεί τον ιδιοκτήτη για την απομάκρυνση των παραπάνω στοιχείων μέσω επιστολής με προσωπική επίδοση στην οποία δίδεται σχετική προθεσμία, που δεν μπορεί να είναι πέραν του ενός μηνός για κινητά στοιχεία και πέραν των τριών μηνών για σταθερά και, (β) μετά την παρέλευση του παραπάνω χρονικού διαστήματος, εφόσον δεν υπάρχει ανταπόκριση από τον ιδιοκτήτη, ο Δήμος δικαιούται να απομακρύνει τα όποια εμπόδια και να του καταλογίσει το κόστος των εργασιών απομάκρυνσης. Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης είναι άγνωστος, ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων. Ειδικά για την τοποθέτηση μη σταθερών εμποδίων - τραπεζοκαθισμάτων στην περιοχή του Ψυρρή, η οποία διέπεται από ειδικό διάταγμα (Δ’ 233/1998), δεν έχει γενική εφαρμογή ο περιορισμός του ελάχιστου πλάτους ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών, το οποίο καθορίζεται κατά περίπτωση.». 3. Τροποποιείται το τρίτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 19 της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/1561/ 28-11-2022 απόφασης «Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης ”Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών”» (Β’ 6213), ως εξής: «- από μεμονωμένα ανοξείδωτα μεταλλικά κολωνάκια (τύπου bollards), κυκλικής διατομής ενδεικτικής διαμέτρου Φ 0,13 μ., με ύψος 0,75 μ. έως 0,90 μ. με επιφανειακή στερέωση ή αποσπώμενα, με ειδική επεξεργασία ώστε να φέρουν ανακλαστική λωρίδα τοποθετημένα σε απόσταση μεταξύ τους έως 1,50 μ. (ΣΧ.3α - ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ, Παράρτημα), εκτός από ειδικά σημεία όπου η απόσταση μπορεί να διαφέρει βάσει της εγκεκριμένης αρχιτεκτονικής μελέτης.». 4.Τροποποιείται το τέταρτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 25 της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/124964/ 1561/28-11-2022 (Β’ 6213) υπουργικής απόφασης, ως εξής: «Ιδιαίτερα επισημαίνεται ότι οι προβλέψεις του παρόντος άρθρου αφορούν σε θέσεις στάθμευσης οχημάτων ατόμων με αναπηρία σε οργανωμένους χώρους στάθμευσης δημόσιους ή ιδιωτικούς, όπως και στις παρόδιες δημόσιες θέσεις στάθμευσης κατά μήκος του οδικού δικτύου, και όχι στις προσωπικές θέσεις που οι Δήμοι παραχωρούν σε πολίτες με αναπηρία μετά από αίτημα αυτών.». 5.Κατά τα λοιπά ισχύει η ανωτέρω τροποποιούμενη απόφαση. Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών ΦΕΚ 2859-Β-06.06.2025.pdf
-
Κινητό προβόλων q=500 kp/m2
-
Μία χαρά είναι το Macrotest G3..Επειδή έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα όργανα θα σου πρότεινα Metrel, Μacrotest η Fluke
- Χθες
-
iliasth joined the community
-
Didonis started following [ΑΡΘΡΟ 089-Ν 4495/17] Υπαγωγή αυθαίρετων κατασκευών πλησίον ρέματος
-
Ευχαριστώ που το μήνυμά μου μεταφέρθηκε στη σωστή συζήτηση. Την διαδικασία για τακτοποίηση πλησίον ρέματος την έχω καταλάβει καθώς και προσυπογράφω στα ερωτήματα που θέτεις στο τέλος του αρχικού ποστ. Ωστόσο, η απορία μου παραμένει: μπορεί να γίνει η συγκεκριμένη μεταβίβαση, χωρίς τακτοποίηση, λόγω αυθαιρέτων προ 83 σε στάσιμο οικισμό, εξ αιτίας της εγγύτητας με το ρέμα;
-
Τα θερμομονωτικά λιθοσώματα (ενεργειακά τούβλα) δεν προσμετρούν στη δόμηση, κάλυψη και όγκο σύμφωνα με τα αντίστοιχα άρθρα του ΝΟΚ. Επομένως, στο Δ.Κ. κατά τον υπολογισμό του όγκου αφαιρώ τους τοίχους πλήρωσης με τα αντίστοιχα ενεργειακά κουφώματα. Θα πρέπει όμως να συνυπολογιστεί στον πραγματοποιούμενο όγκο, ο όγκος της αντίστοιχης δοκού και πλάκας πάνω από την ενεργειακή τοιχοποιία;
-
Αληθεύει ότι αν νοικιάζω μία κατοικία μπορώ απλά να προσθέσω στην εφορία τα ΚΑΔ 55.20.11.06 και 55.20.11.07, και μετά συνεχίζω όπως τα ξέρω για την εργασία Μηχανικού χωρίς αλλαγή ΕΦΚΑ ή άλλες ριζικές υποχρεώσεων ή άλλα έξοδα; Εννοώ προφανώς με τους κατάλληλους χειρισμούς σε πάγια έξοδα ή αλλαγές στο χειρισμό της φορολογικής δήλωσης. Ρωτάω αν υπάρχει κάποια παγίδα που το κάνει ασύμφορο όπως για παράδειγμα επιπλέον τέλος επιτηδεύματος.
-
(Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Συνάδελφοι καλησπέρα Αυθαίρετη κατασκευή προ του 83 εντός στάσιμου οικισμού, μπορεί να μεταβιβαστεί χωρίς υπαγωγή στον 4495 σε κατάσταση αναστολής κατεδάφισης. Αν όμως βρίσκεται σε απόσταση < 20μ από μη οριοθετημένο ρέμα, θεωρείτε ότι μπορεί να μεταβιβαστεί εφόσον δεν θα υπαχθεί στον 4495; Πρέπει να γίνει έτσι κι αλλιώς εύρεση της λεκάνης απορροής για τις προσωρινές οριογραμμές του ρέματος;
-
@Κώστας_τοπο Το θέμα είναι πιο σύνθετο. Αν πχ στη φάση της ανάρτησης είχες κάνει αίτηση διόρθωσης κτηματογραφικών στοιχείων τι θα ισχυριζόσουν προς απόδειξη εφαρμογής του τοπογραφικού; Για παράδειγμα, η αρχική δήλωση υποβλήθηκε με απόσπασμα ή με εξαρτημένο τοπογραφικό; Το ίδιο ισχύει και για τους όμορους; Υπάρχουν υλοποιημένα όρια που φάνηκαν μέσω υποβληθέντων τοπογραφικών από την ιδιοκτησία ή τις γειτονικές; Τι αναγράφεται στους τίτλους και ποια τοπογραφικά προσκομίστηκαν. Η ίδια συλλογιστική θα πρέπει να ακολουθηθεί και σε ενδεχόμενη αίτηση ΔΓΜ. Αν υπάρξουν θιγόμενοι όμοροι, αυτοί θα συμφωνήσουν ή θα έχουν ισχυρότερα στοιχεία στο πεδίο για να σου ακυρώσουν ουσιαστικά το αίτημα. Πάντως οι διαφοροποιήσεις σου (ειδικά αν μιλάμε για αγροτικό ακίνητο) δεν φαίνονται ιδιαίτερα μεγάλες. Να υποθέσω ότι βρίσκεται εντός ποσοστού 7% και απλώς σε προβληματίζουν τα σημεία που βγαίνουν εκτός της κορνίζας των 2 μέτρων;
-
κωνσταντινος σταθακης joined the community
-
Ναι βρε συνάδελφοι, το θέμα δεν ήταν να επιλυθεί το πρόβλημα αλλά ο τρόπος προσομοίωσης ....