Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα αγαπητοί Κοι Συνάδελφοι. Εχω ένα ερώτημα που αφορά σε ελεγκτή δόμησης μια και σε λίγες ήμερες θα ξεκινήσω κάποια κατασκευή και θα ήθελα να γνωρίζω αν χρειάζεται να τον καλέσω εξ αρχής η για τελικό έλεγχο. Αφορά κατεδάφιση τμήματος Ισόγειας οικίας (Κατηγορίας 1) και μετά προσθήκη κατά επέκταση. Που πρεπει να βάλω το ερώτημα για να εχω κάποια απάντηση, γιατι παρά τα χρόνια μου είναι η πρώτη φορά που έρχομαι αντιμέτωπος με το νέο σύστημα. Ευχαριστω πολυ
  3. @Pavlos33 & @Didonis ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις
  4. @Gestaltπαραπέμπει στο 15 γιατί ο εξώστης δεν μπορεί να εξέχει πάνω από 1/10Π από το Ι.Σ. .... όχι για να ελέγξεις το στηθαίο του εξώστη...
  5. Σήμερα
  6. @sour Η συμβολαιογράφος καλά θα κάνει να περιοριστεί στα της δουλειάς της και να μην υπεισέρχεται σε ξένα προς αυτήν αντικείμενα. Ως μηχανικοί βεβαιώνουμε και φέρουμε την αποκλειστική ευθύνη για την ΗΤ που εκδίδουμε. Σήμερα, υπάρχει οικόπεδο χωρίς κτίσμα. Αδιάφορο τι έγινε το κτίσμα. Αν κατέρρευσε ή το κατεδάφισαν αυτοβούλως.
  7. ΥΔ της ιδιοκτησίας ότι έπεσε μόνο του από την φθορά του χρόνου (είχε και δυνατό αέρα και χαλάζι κλπ κλπ) Αν δεν το δεχθεί αυτό η συμβολαιογράφος να απαντήσει ΓΡΑΠΤΑ με βάση ποιο νόμο δεν το δέχεται (και νόμος δεν είναι τα σημειώματα του συλλόγου τους)
  8. Kαλησπέρα, έχω την εξής περίπτωση: καλούμαι για ΗΤΚ σε οικόπεδο που σήμερα είναι αδόμητο κατά την αυτοψία, και το νέο τοπογραφικό ΕΓΣΑ, για πώληση. Σύμφωνα με προηγούμενο συμβόλαιο αγοράς (δεκαετίας 1990) και το συνοδευτικό του σχέδιο, εντός του υπήρχε "ετοιμόρροπο" κτίριο αγροτικής αποθήκης -προ του 1955. Κατά τη μαρτυρία των ιδιοκτητών κατά την αγορά τους υπήρχε ερείπιο, το οποίο δεν ασχολήθηκαν να επισκευάσουν (αλλά λογικά κάποια στιγμή απομάκρυναν τα μπάζα του). Η συμβολαιογράφος δεν δέχεται το "αδόμητο" αλλά ζητάει ρύθμιση ή άδεια κατεδάφισης για να προχωρήσει το συμβόλαιο μεταβίβασης. Με γνώση ότι κάποια διαδικασία μπορούσαν να έχουν κάνει οι ιδιοκτήτες προ της απομάκρυνσης των τοίχων ερειπίου , υπάρχει κάποια διαδικασία/πράξη σήμερα που θα πρέπει να ακολουθηθεί, πέρα από μια αναφορά στην ταυτότητα; Δηλαδή ακόμα και αν η αυτοκαταγγελία για αυθαίρετη κατεδάφιση ερειπίου ήταν μια σκέψη, θα μπορούσε να έχει ισχύ αν έγινε πχ το 2015; Σημειώνω ότι έχει εκδοθεί άδεια για ανέγερση κατοικίας το 2023 η οποία δεν προχώρησε σε κατασκευή οπότε συνεχίζει να είναι αδόμητο. ευχαριστώ για την όποια σκέψη!
  9. @janna Έχεις συνδυασμό τεκμηρίων. Το αναμορφωμένο-σύμφωνα με την αποτύπωσή σου-Ε9. Την Υ.Δ του ιδιοκτήτη και την άποψη από τον ορθοφωτοχάρτη του Κτηματολογίου. Αυτός ο κάποιος που θα σε αμφισβητήσει (αν συμβεί) θα είναι συνάδελφος. Για να αντικρούσει θα πρέπει ο ίδιος να προβεί σε φωτοερμηνεία κατάλληλων αεροφωτογραφιών και να εξάγει γραπτό πόρισμα. Πόσο εύκολο και πιθανό το θεωρείς και πόσο σκόπιμο θα είναι όταν τα δικά σου στοιχεία είναι καθόλα σύννομα. Εμένα περισσότερο θα με προβλημάτιζε (το αναφέρουμε συχνά στο νήμα των προ 55) αν θα βάλω "ΝΑΙ" στην ύπαρξη Ο.Α ή δεν θα υποβάλλω καν τη δήλωση (λόγω κατηγορίας 5).
  10. Έχει τα ίδια υλικά δεν έχει διαφορά αλλά κάνω την ερώτηση αν για κάποιο λόγο δεν το δεχτουν σε καποιο ελεγχο ή γίνει μια καταγγελία και μου το βάλουν μετα το 2011 τι ευθύνες θα έχω.Θα γράψω στη τεχνική έκθεση σύμφωνα με τη δήλωση του ιδιοκτήτη και το Ε9 αλλά ;
  11. Προσωπικά θα το έψαχνα παραπάνω διότι αν είχε ολοκληρώσει ο τότε ιδιοκτήτης την διαδικασία θα έπρεπε η δήλωση ν. 720/77 να βρίσκεται καταχωρημένη στο ειδικό βιβλίο καταχωρήσεων του τότε νόμου. Άρα, μήπως δεν την ολοκλήρωσε ποτέ, δηλαδή δεν πλήρωσε την τότε εισφορά, δεν πήγε να προσκομίσει τα απαιτούμενα εκ του νόμου δικαιολογητικά και έτσι δεν έλαβε ποτέ τον τότε τίτλο οριστικής εξαίρεσης; Αν η υπόθεσή μου είναι σωστή, κακώς θεωρήθηκε ορθώς ρυθμισμένο το ισόγειο. Κατά τα άλλα, η υφιστάμενη κατάσταση του ισογείου ταυτίζεται με τα σχέδια; υ/γ. Στο φάκελο της Ο.Α που ανέσυρες από το αρχείο της ΥΔΟΜ, αναγράφεται σε κάποιο έγγραφο ή σχέδιο ο αριθμός καταχώρησης της δήλωσης Ν. 720/77;
  12. Το σάιτ έχει συχνά επιθέσεις από ρομποτάκια..... Μερικές φορές έξυπνα άλλες φορές χαζά που ανεβάζουν και δεκάδες ποστ στα κινέζικά κλπ... και αυτά σε όλο τον κύκλο των 24 ωρών και όλες τις μέρες Η συντονιστική ομάδα φροντίζει και σβήνει αυτά οπότε εσύ δεν τα βλέπεις και σε πιάνει το τι με πιάνει. Πριν κάνα μήνα είχαμε μια μας επίθεση με χιλιάδες αναρτήσεις ανά ημέρα και έγινε ειδική αναβάθμιση ελέγχου ..... αλλά ποτέ δεν τελειώνει αυτός ο κύκλος της κλοπής .....
  13. @Pavlos33 Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το έτος 1990 έγινε προσθήκη ορόφου με οικοδομική άδεια στην οποία αποτυπώνεται το ισόγειο ως νομίμως υφιστάμενο, βάσει της δήλωσης με τον Ν 720/1977. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω αυτό και στη θέση του "εγγράφου αναστολής/εξαίρεσης από κατεδάφιση για τους Ν. 720/77, Ν. 1337/83, Ν. 1512/85" να υποβάλω το στέλεχος της οικοδομικής άδειας του 1990;
  14. @janna Η επέκταση των τεσσάρων τετραγωνικών μέτρων που αναφέρεις, είναι κατασκευασμένη με διαφορετικά υλικά και στατικά ανεξάρτητη από την πρώτη; Έχε υπόψη ότι σε έναν ορθοφωτοχάρτη δεν διακρίνονται τα πάντα.
  15. Δεν αντιλαμβάνομαι τι δεν καταλαβαίνεις όταν όλα είναι τόσο σαφή. Η παρ. 5 του άρθρου 15 αναφέρεται στη θέση του κτιρίου (δημιουργία ιδεατού στερεού). Τι σχέση έχει αυτό με τους εξώστες, το θέμα των οποίων έχει ξεκαθαρίσει στο άρθρο 16 παρ.3? Μετά από αυτή την εξήγηση θεωρώ το θέμα λήξαν
  16. επανέρχομαι γιατι μου προέκυψε και μενα Ερασιτεχνική σχολή χορού. Ειδα μετα απο παίδεμα οτι ανηκει στην Περιφέρεια και αδειοδοτείται απο εκεί. Ειδα όμως ότι μπορείς ηλεκτρονικά να καταθέσεις και μέσω του "myProcesses.gov.gr" Δεν εχω ξεκαθαρισει εαν απαιτειται αλλαγη χρήσης σε "ΣΧΟΛΗ ΧΟΡΟΥ" (το εχει στα προαιρετικά έγγραφα η πλατφόρμα...) και επίσης μου είπαν οτι αιτήσεις για τέτοιες αδειες ειναι απο 1/1 εως 31/3 καθε έτους.... Εχει εμπειρια κάποιος συνάδελφος ???
  17. @OLGA-S Ακόμη και όλοι οι συνιδιοκτήτες να υπήρχαν αν δεν γινόταν αποδοχή κληρονομιάς τακτοποίηση δεν θα γινόταν. Η αποδοχή κληρονομίας δεν απαιτεί καμία τακτοποίηση. Κληρονομείται ότι υπάρχει (νόμιμα και αυθαίρετα μέρη). Η μόνη περίπτωση που επιτρέπει ο νόμος ρύθμιση από έναν συνιδιοκτήτη (ανεξαρτήτως ποσοστού) είναι αν το συνιδιόκτητο είναι εντός σχεδίου πόλης.
  18. θεωρητικα, μπορεις να πας με το αρθρο 98 του ν. 4495 "4. Συγκύριοι εξ αδιαιρέτου σε οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, ανεξαρτήτως ποσοστού συγκυριότητας, αυθαίρετων κτισμάτων ή νόμιμων κτισμάτων με αυθαίρετες μικρές παραβάσεις ή αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης μπορούν να ζητούν την υπαγωγή τους στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 99 κ.επ, ανεξαρτήτως της σύμφωνης γνώμης των λοιπών εξ αδιαιρέτου συγκυρίων. Υπόχρεος προς καταβολή του παραβόλου υπαγωγής και των αναλογούντων προστίμων είναι ο δηλών την αυθαιρεσία συγκύριος, ο οποίος διατηρεί τα εκ του νόμου αναγωγικά του δικαιώματα έναντι των λοιπών συγκυρίων. Σε κάθε περίπτωση, οι λοιποί συνιδιοκτήτες μπορούν να αποπληρώνουν τις ορισθείσες δόσεις των αναλογούντων προστίμων αυτοβούλως, σύμφωνα με το ποσοστό συνιδιοκτησίας τους, ύστερα από σχετική έγγραφη ή ηλεκτρονική δήλωσή τους." Πλην ομως , αφου μερικοι δεν εκαναν αποδοχη, θα μιλησεις με τον δικηγορο σου για την "παθητικη νομιμοποιηση" Θα κανει και μια ερευνα στο κτηματολογιο για το τί εχει δηλωθει εκει. [και μην γραφεις με κεφαλαια]
  19. @ioannisioannou Καλησπέρα. Ο τότε νόμος περιλάμβανε δυο δηλώσεις. Η μια, έπαιρνε σφραγίδα περί προσωρινής εξαίρεσης και η δεύτερη Υ.Δ (ήταν η συμπληρωματική με τα ακριβή στοιχεία και διακαιολογητικά) μαζί με τοπογραφικό τομή κάτοψη και πληρωμένη την εισφορά (προσκομίζονταν το διπλότυπο που είχε πληρωθεί η τότε εισφορά (πχ ηταν 100 δρχ/μ2 μέχρι 100 τμ αυθαίρετο σε εκτός σχεδίου και με διάφορες κλιμακώσεις για ακίνητα εκτός ή εντός) έπαιρνε την δεύτερη σφραγίδα περί τίτλου οριστικής εξαίρεσης. Στο βιβλίο της Πολεοδομίας υποχρεωτικά η καταχώρηση γινόταν με τον αύξοντα αριθμό καταχώρησης από την 1η δήλωση. Σημειωτέρον ότι ο αριθμός του διπλοτύπου πληρωμής της εισφοράς, αναγράφονταν και στο κάτω μέρος της δήλωσης "τίτλος οριστικής εξαιρέσεως από την κατεδάφιση". Το αρχείο υποχρεωτικά τηρείται (συνήθως το αναζητάς στο τμήμα αυθαιρέτων). Όμως, όπως έχουμε συχνά αναφέρει ακόμη και να διαθέτεις πλήρη στοιχεία του ν. 720/77 συνήθως η πράξη διαφέρει από τις τότε αποτυπώσεις και κατά πάσα πιθανότητα θα απαιτηθεί τακτοποίηση, η οποία θα πρέπει να γίνει καθώς θα οδηγήσει το ακίνητο σε οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση (ακίνητο νομίμως υφιστάμενο κατά ΝΟΚ αρ.23) ενώ το πρόστιμο θα είναι μικρό(λόγω κατηγορίας 1 ή 2) σε σχέση με το όφελος.
  20. Σε διώροφη οικοδομή πριν 55 έχει γίνει αυθαίρετη προσθήκη κατ επέκταση .Στο κτιμανετ 2007-2009 φαίνεται η επέκταση αλλά ένα τμηματης 4,00τμ δεν διακρίνεται .Έχει κάνει τη διόρθωση του Ε9 σωστά.Μπορώ να το δηλώσω όλο πριν 2011 ;Σε περίπτωση ελέγχου ποια θα είναι η ευθύνη ως μηχανικός ;
  21. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΣΟΓΕΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΏΝ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ 33,33% & 33,33% ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΦΜ ΚΛΠ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ. Η χρήση κεφαλαίων σε κείμενο δημοσίευσης και τίτλου δεν επιτρέπεται. Επίλεξε «επεξεργασία» (3 τελείες άνω δεξιά) και διόρθωσε το κείμενο της δημοσίευσής σου. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
  22. @ioannisioannou καλησπέρα, στον 720/77 υπήρχε έγγραφο με προσωρινή και οριστική σφραγίδα εξαίρεσης από την κατεδάφιση. Είναι περίεργο που η Υπηρεσία σου απάντησε ότι δεν υπάρχει τέτοιο έγγραφο, θα πρέπει να γνωρίζουν αν η συγκεκριμένη δήλωση του ν.720/77 είχε πάρει οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση. Διαφορετικά, το κάνεις υπαγωγή τώρα στο ν.4495/17 ως προ του '83.
  23. Την αύξηση των τιμολογίων για το νερό έχει εισηγηθεί στην Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ. Το ανακοίνωσε χθες με αφορμή τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων 6μηνου της επιχείρησης, βάσει των οποίων έχει περάσει σε ζημιογόνο τελικό αποτέλεσμα, συνεπεία της σημαντικής αύξησης (κατά 18,3 εκατ.) των προβλέψεων (διαμορφώθηκαν σε 11,3 εκατ. έναντι -7 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2024) για επίδικες υποθέσεις. Ειδικότερα, η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ υπέβαλε επίσημο αίτημα προς τη ΡΑΑΕΥ «για την αναθεώρηση και έκδοση νέων τιμολογίων. Το αίτημα βασίζεται σε τεχνικοοικονομική τεκμηρίωση και αποσκοπεί στην κάλυψη του πλήρους κόστους παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της ΕΕ. Βασίζεται στα δεδομένα αυξημένων λειτουργικών και ενεργειακών δαπανών, οι οποίες επηρεάζουν σημαντικά τη βιωσιμότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών». Όπως μάλιστα σημειώνει «η μη έγκριση νέων τιμολογίων από τη ΡΑΑΕΥ θεωρείται υψηλή διακινδύνευση για τη συνέχιση της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους καταναλωτές, τη διατήρηση της χρηματοοικονομικής σταθερότητας της εταιρίας, την υλοποίηση των επενδυτικών της σχεδίων και την τήρηση των αρχών διαφάνειας και λογοδοσίας προς τους μετόχους και προς τους καταναλωτές». Αναφορικά με τα αποτελέσματα της ΕΥΔΑΠ ο κύκλος εργασιών μειώθηκε 0,7%, στα 173,3 εκατ., τα αποτελέσματα προ φόρων ήταν ζημιές 5,8 εκατ. από κέρδη 14,5 εκατ. και τα αποτελέσματα μετά από φόρους ζημιές 5,6 εκατ. έναντι κερδών 10 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024. Οι Λειτουργικές Ταμειακές Ροές διαμορφώθηκαν σε -1,7 εκατ. από -5 εκατ. ευρώ. Το 1ο εξάμηνο οι επενδύσεις της ΕΥΔΑΠ ήταν 31 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 38% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σχετικά με τον κίνδυνο της λειψυδρίας στην Αττική η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ αναφέρει ότι έχει καταρτίσει σχέδιο διασφάλισης επάρκειας νερού, το οποίο συνδυάζει άμεσες παρεμβάσεις με μακροχρόνιες λύσεις. Μεταξύ άλλων σε συνεργασία με το δημόσιο, έχει ενεργοποιήσει εφεδρικούς πόρους, ώστε να συγκρατηθεί ο ρυθμός μείωσης των αποθεμάτων του συστήματος Μόρνου Ευήνου και έχει θέσει σε λειτουργία τα αντλιοστάσια της Υλίκης, τις γεωτρήσεις Μαυροσουβάλας που ενισχύουν κατά 32 εκατ. κ.μ. ετησίως τα αποθέματα και κατόπιν εγκρίσεως του υπουργείου Περιβάλλοντος έχει μειώσει 70% την 1η περιβαλλοντική παροχή του ταμιευτήρα Ευήνου, εξοικονομώντας 22 εκατ. κ.μ. ετησίως. Η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ θεωρεί ότι η λειψυδρία αποτελεί πλέον διαρκή πρόκληση για την Αττική, καθώς η σημαντική πτώση της βροχόπτωσης τα τελευταία τρία χρόνια οδήγησε σε μείωση των αποθεμάτων κατά περίπου 250 εκατ. κυβικά μέτρα ετησίως. Σημειώνεται ότι το ελληνικό δημόσιο έχει συμβατική υποχρέωση έναντι της ΕΥΔΑΠ για τη διασφάλιση των ποσοτήτων ακατέργαστου νερού. Ο Χάρης Σαχίνης διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, απαντώντας σε ερώτηση αναλυτών για το ρόλο της ΕΥΔΑΠ στον νέο χάρτη ύδρευσης που προετοιμάζει η κυβέρνηση, απάντησε ότι η ΕΥΔΑΠ ενδιαφέρεται πρωτίστως για την ένταξη των δημοτικών δικτύων εντός της περιοχής αρμοδιότητας της στο δίκτυό της, και σε δεύτερο χρόνο η οποιαδήποτε εμπλοκή που θα έχει όφελος για την εταιρία και τους πολίτες της υπόλοιπης Ελλάδας θα εξεταστεί. View full είδηση
  24. Την αύξηση των τιμολογίων για το νερό έχει εισηγηθεί στην Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ. Το ανακοίνωσε χθες με αφορμή τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων 6μηνου της επιχείρησης, βάσει των οποίων έχει περάσει σε ζημιογόνο τελικό αποτέλεσμα, συνεπεία της σημαντικής αύξησης (κατά 18,3 εκατ.) των προβλέψεων (διαμορφώθηκαν σε 11,3 εκατ. έναντι -7 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2024) για επίδικες υποθέσεις. Ειδικότερα, η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ υπέβαλε επίσημο αίτημα προς τη ΡΑΑΕΥ «για την αναθεώρηση και έκδοση νέων τιμολογίων. Το αίτημα βασίζεται σε τεχνικοοικονομική τεκμηρίωση και αποσκοπεί στην κάλυψη του πλήρους κόστους παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της ΕΕ. Βασίζεται στα δεδομένα αυξημένων λειτουργικών και ενεργειακών δαπανών, οι οποίες επηρεάζουν σημαντικά τη βιωσιμότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών». Όπως μάλιστα σημειώνει «η μη έγκριση νέων τιμολογίων από τη ΡΑΑΕΥ θεωρείται υψηλή διακινδύνευση για τη συνέχιση της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους καταναλωτές, τη διατήρηση της χρηματοοικονομικής σταθερότητας της εταιρίας, την υλοποίηση των επενδυτικών της σχεδίων και την τήρηση των αρχών διαφάνειας και λογοδοσίας προς τους μετόχους και προς τους καταναλωτές». Αναφορικά με τα αποτελέσματα της ΕΥΔΑΠ ο κύκλος εργασιών μειώθηκε 0,7%, στα 173,3 εκατ., τα αποτελέσματα προ φόρων ήταν ζημιές 5,8 εκατ. από κέρδη 14,5 εκατ. και τα αποτελέσματα μετά από φόρους ζημιές 5,6 εκατ. έναντι κερδών 10 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024. Οι Λειτουργικές Ταμειακές Ροές διαμορφώθηκαν σε -1,7 εκατ. από -5 εκατ. ευρώ. Το 1ο εξάμηνο οι επενδύσεις της ΕΥΔΑΠ ήταν 31 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 38% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σχετικά με τον κίνδυνο της λειψυδρίας στην Αττική η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ αναφέρει ότι έχει καταρτίσει σχέδιο διασφάλισης επάρκειας νερού, το οποίο συνδυάζει άμεσες παρεμβάσεις με μακροχρόνιες λύσεις. Μεταξύ άλλων σε συνεργασία με το δημόσιο, έχει ενεργοποιήσει εφεδρικούς πόρους, ώστε να συγκρατηθεί ο ρυθμός μείωσης των αποθεμάτων του συστήματος Μόρνου Ευήνου και έχει θέσει σε λειτουργία τα αντλιοστάσια της Υλίκης, τις γεωτρήσεις Μαυροσουβάλας που ενισχύουν κατά 32 εκατ. κ.μ. ετησίως τα αποθέματα και κατόπιν εγκρίσεως του υπουργείου Περιβάλλοντος έχει μειώσει 70% την 1η περιβαλλοντική παροχή του ταμιευτήρα Ευήνου, εξοικονομώντας 22 εκατ. κ.μ. ετησίως. Η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ θεωρεί ότι η λειψυδρία αποτελεί πλέον διαρκή πρόκληση για την Αττική, καθώς η σημαντική πτώση της βροχόπτωσης τα τελευταία τρία χρόνια οδήγησε σε μείωση των αποθεμάτων κατά περίπου 250 εκατ. κυβικά μέτρα ετησίως. Σημειώνεται ότι το ελληνικό δημόσιο έχει συμβατική υποχρέωση έναντι της ΕΥΔΑΠ για τη διασφάλιση των ποσοτήτων ακατέργαστου νερού. Ο Χάρης Σαχίνης διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, απαντώντας σε ερώτηση αναλυτών για το ρόλο της ΕΥΔΑΠ στον νέο χάρτη ύδρευσης που προετοιμάζει η κυβέρνηση, απάντησε ότι η ΕΥΔΑΠ ενδιαφέρεται πρωτίστως για την ένταξη των δημοτικών δικτύων εντός της περιοχής αρμοδιότητας της στο δίκτυό της, και σε δεύτερο χρόνο η οποιαδήποτε εμπλοκή που θα έχει όφελος για την εταιρία και τους πολίτες της υπόλοιπης Ελλάδας θα εξεταστεί.
  25. Η εταιρεία ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. προκηρύσσει θέσεις εργασίας κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, μέσω διαδικασίας επιλογής με σειρά προτεραιότητας από το ΑΣΕΠ. Σκοπός της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. είναι: α) η διαφοροποίηση της παραγωγικής βάσης των περιοχών δίκαιης αναπτυξιακής μετάβασης, στις οποίες εφαρμόζονται το Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΣΔΑΜ), το Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΠΔΑΜ) και τα Εδαφικά Σχέδια Δίκαιης Μετάβασης (ΕΣΔΙΜ) που συνοδεύουν το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ-ΔΑΜ 2021-2027 (άρθρο 2 της υπ’ αρ. 37/37.9.2021 Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου-ΠΥΣ). Ειδικότερα: η αναβάθμιση και αξιοποίηση των εδαφών, τα οποία περιλαμβάνονται στις Ζώνες Απολιγνιτοποίησης (Ζ.ΑΠ.), είτε ανήκουν στο Δημόσιο, είτε θα περιέλθουν σε αυτό από τη ΔΕΗ Α.Ε. ή από τρίτους, ο ανασχεδιασμός των επιχειρηματικών προοπτικών ανάπτυξής των εδαφών αυτών, η προσέλκυση, υποστήριξη και προώθηση επενδύσεων και επενδυτικών συνεργασιών, καθώς και η παροχή κάθε υποστηρικτικής υπηρεσίας για τη διευκόλυνση αναπτυξιακών, επιχειρηματικών και επενδυτικών σχεδίων και η στήριξη της εν γένει επιχειρηματικότητας στις περιοχές μετάβασης. β) η συνδρομή της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης του άρθρου 2 του Ν. 4872/2021, γ) η ωρίμανση, ανάθεση και παρακολούθηση έργων, τα οποία υλοποιούνται στις περιοχές Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης είτε ως έργο είτε ως παραχώρηση είτε υπό τη μορφή Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) βάσει του N. 3389/2005, δ) η παροχή συνολικής και διαρκούς εξατομικευμένης υποστήριξης (end-to-end services) με την παροχή σχετικών συμβουλευτικών υπηρεσιών σε υποψηφίους φορείς επενδυτικών σχεδίων τα οποία υλοποιούνται εντός των εδαφών των περιοχών μετάβασης, ε) η λειτουργία ως Βασικός Τελικός Δικαιούχος του Προγράμματος ΕΣΠΑ – ΔΑΜ 2021-2027, στ) η λειτουργία της εταιρείας ως επισπεύδων φορέας για τη σύνταξη των Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ), καθώς και ως αναθέτουσα αρχή, ως προς τις σχετικές μελέτες, ζ) και η διαχείριση και εκμετάλλευση των ακινήτων και η προσέλκυση επενδυτών. Γνωστοποιείται ότι εγκρίθηκαν από το ΑΣΕΠ : α) η 1/2025 (α.π. 377/19.09.2025) προκήρυξη για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας έντεκα (11) συνολικά θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) μεταξύ των οποίων 7 θέσεις μηχανικών ως κατωτέρω: ΠΕ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (1 θέση), ΠΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (1 θέση) ΠΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (1 θέση) ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (SOFTWEAR – HARDWEAR) (1 θέση) ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ (2 θέσεις) Και β) η 2/2025 (α.π. 378/19.09.2025) προκήρυξη για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας μίας (1) θέσης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, από άτομο με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 και του άρθρου 28 του ν. 4765/2021, καθώς και των άρθρων 21 και 35 του ν. 5131/2024. Οι ανωτέρω Προκηρύξεις έχουν αναρτηθεί στο Πρόγραμμα Διαύγεια (ΑΔΑ:60ΤΨ46Ν695-Β18 και ΑΔΑ:61Θ946Ν695-Υ15, αντίστοιχα) και έχουν καταχωριστεί στην ιστοσελίδα της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. (www.metavasi-dam.gr), στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών www.minfin.gov.gr (Υπηρεσιακές Ανακοινώσεις – Διαγωνισμοί – Προσκλήσεις), καθώς και στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. Για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής καθώς και των απαιτούμενων δικαιολογητικών στις προκηρύξεις 1/2025 και 2/2025 απαραίτητη προϋπόθεση είναι η είσοδος στη σχετική πλατφόρμα της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. (είτε απευθείας στο σύνδεσμο : https://proslipseis.metavasi-dam.gr, είτε στην ιστοσελίδα της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. (www.metavasi-dam.gr επιλέγοντας το σύνδεσμο: Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Προσλήψεων της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε.). Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων και για τις δύο προκηρύξεις ορίζεται από 22 Σεπτεμβρίου 2025 ημέρα Δευτέρα, ώρα 12:00μ, έως και 24 Οκτωβρίου 2025, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00μμ. Το εμπρόθεσμο της αίτησης κρίνεται με βάση την ημερομηνία και ώρα της υποβολής της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. (proslipseis.metavasi-dam.gr ). Συνημμένα αρχεία: 1_25_60ΤΨ46Ν695-Β18 2_25_61Θ946Ν695-Υ15 View full είδηση
  26. Η εταιρεία ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. προκηρύσσει θέσεις εργασίας κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, μέσω διαδικασίας επιλογής με σειρά προτεραιότητας από το ΑΣΕΠ. Σκοπός της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. είναι: α) η διαφοροποίηση της παραγωγικής βάσης των περιοχών δίκαιης αναπτυξιακής μετάβασης, στις οποίες εφαρμόζονται το Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΣΔΑΜ), το Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΠΔΑΜ) και τα Εδαφικά Σχέδια Δίκαιης Μετάβασης (ΕΣΔΙΜ) που συνοδεύουν το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ-ΔΑΜ 2021-2027 (άρθρο 2 της υπ’ αρ. 37/37.9.2021 Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου-ΠΥΣ). Ειδικότερα: η αναβάθμιση και αξιοποίηση των εδαφών, τα οποία περιλαμβάνονται στις Ζώνες Απολιγνιτοποίησης (Ζ.ΑΠ.), είτε ανήκουν στο Δημόσιο, είτε θα περιέλθουν σε αυτό από τη ΔΕΗ Α.Ε. ή από τρίτους, ο ανασχεδιασμός των επιχειρηματικών προοπτικών ανάπτυξής των εδαφών αυτών, η προσέλκυση, υποστήριξη και προώθηση επενδύσεων και επενδυτικών συνεργασιών, καθώς και η παροχή κάθε υποστηρικτικής υπηρεσίας για τη διευκόλυνση αναπτυξιακών, επιχειρηματικών και επενδυτικών σχεδίων και η στήριξη της εν γένει επιχειρηματικότητας στις περιοχές μετάβασης. β) η συνδρομή της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης του άρθρου 2 του Ν. 4872/2021, γ) η ωρίμανση, ανάθεση και παρακολούθηση έργων, τα οποία υλοποιούνται στις περιοχές Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης είτε ως έργο είτε ως παραχώρηση είτε υπό τη μορφή Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) βάσει του N. 3389/2005, δ) η παροχή συνολικής και διαρκούς εξατομικευμένης υποστήριξης (end-to-end services) με την παροχή σχετικών συμβουλευτικών υπηρεσιών σε υποψηφίους φορείς επενδυτικών σχεδίων τα οποία υλοποιούνται εντός των εδαφών των περιοχών μετάβασης, ε) η λειτουργία ως Βασικός Τελικός Δικαιούχος του Προγράμματος ΕΣΠΑ – ΔΑΜ 2021-2027, στ) η λειτουργία της εταιρείας ως επισπεύδων φορέας για τη σύνταξη των Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΠΣ), καθώς και ως αναθέτουσα αρχή, ως προς τις σχετικές μελέτες, ζ) και η διαχείριση και εκμετάλλευση των ακινήτων και η προσέλκυση επενδυτών. Γνωστοποιείται ότι εγκρίθηκαν από το ΑΣΕΠ : α) η 1/2025 (α.π. 377/19.09.2025) προκήρυξη για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας έντεκα (11) συνολικά θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) μεταξύ των οποίων 7 θέσεις μηχανικών ως κατωτέρω: ΠΕ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (1 θέση), ΠΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (1 θέση), ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (1 θέση) ΠΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (1 θέση) ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (SOFTWEAR – HARDWEAR) (1 θέση) ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ (2 θέσεις) Και β) η 2/2025 (α.π. 378/19.09.2025) προκήρυξη για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας μίας (1) θέσης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, από άτομο με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 και του άρθρου 28 του ν. 4765/2021, καθώς και των άρθρων 21 και 35 του ν. 5131/2024. Οι ανωτέρω Προκηρύξεις έχουν αναρτηθεί στο Πρόγραμμα Διαύγεια (ΑΔΑ:60ΤΨ46Ν695-Β18 και ΑΔΑ:61Θ946Ν695-Υ15, αντίστοιχα) και έχουν καταχωριστεί στην ιστοσελίδα της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. (www.metavasi-dam.gr), στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών www.minfin.gov.gr (Υπηρεσιακές Ανακοινώσεις – Διαγωνισμοί – Προσκλήσεις), καθώς και στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. Για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής καθώς και των απαιτούμενων δικαιολογητικών στις προκηρύξεις 1/2025 και 2/2025 απαραίτητη προϋπόθεση είναι η είσοδος στη σχετική πλατφόρμα της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. (είτε απευθείας στο σύνδεσμο : https://proslipseis.metavasi-dam.gr, είτε στην ιστοσελίδα της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. (www.metavasi-dam.gr επιλέγοντας το σύνδεσμο: Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Προσλήψεων της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε.). Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων και για τις δύο προκηρύξεις ορίζεται από 22 Σεπτεμβρίου 2025 ημέρα Δευτέρα, ώρα 12:00μ, έως και 24 Οκτωβρίου 2025, ημέρα Παρασκευή και ώρα 15:00μμ. Το εμπρόθεσμο της αίτησης κρίνεται με βάση την ημερομηνία και ώρα της υποβολής της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΜΕΤΑΒΑΣΗ Μ.Α.Ε. (proslipseis.metavasi-dam.gr ). Συνημμένα αρχεία: 1_25_60ΤΨ46Ν695-Β18 2_25_61Θ946Ν695-Υ15
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.