Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Αν θεωρήσεις το κλιμακοστάσιο ΜΘΧ κατά ΚΕΝΑΚ πρέπει να το μονώσεις ενδιάμεσα και έχει μία λογική να αφαιρούνται και τα λιθοσώματα του κλιμακοστασίου.
  3. Μάλλον αυτό θα γίνει. Δεν βλέπουμε άλλη επιλογή.
  4. Όχι. Στη θέση που μου ανήκει θέλω να χωράει το αυτοκίνητο μου. Στη διπλανή θέση του γείτονα να χωράει το αυτοκίνητο του και να μπορώ να βγω από το αυτοκίνητο με μία σχετική άνεση δλδ να ανοίγει επαρκώς η πόρτα.
  5. Ο Ευρωκώδικας θεωρεί ότι ανεξάρτητα από το εάν εφαρμοσθούν ή όχι αντισεισμικές διατάξεις η κατασκευή έχει κάποια υπεραντοχή (π.χ. πραγματικές τιμές αντοχής υλικών vs τιμές σχεδιασμού). Τα κτήρια ΚΠ Χαμηλής κατασκευάζονται εν πολλοίς με τις διατάξεις του EC2 και q=1.5, λόγω αυτής της υπεραντοχής και όχι επειδή αναμένεται να παρουσιάσουν καλή μετελαστική συμπεριφορά. Αυτή η τιμή q=1.5 είναι και η βάση για ΚΠΜ και ΚΠΥ και μετά ανάλογα το δομικό σύστημα, τη γεωμετρία του φορέα κ.τ.λ. αυξάνει. Ενώ ο Ευρωκώδικας θεωρεί ότι η υπεραντοχή της κατασκευής επιτρέπει q=1.5 με ελαστική απόκριση της κατασκευής, ο ΕΑΚ αγνοεί αυτή την υπεραντοχή και αναφέρει ότι αν θέλεις ελαστική συμπεριφορά πρέπει το q=1. Εάν πάρεις q=1 και εφαρμόσεις τις διατάξεις τις ΚΠΜ/ΚΠΥ ή του ΕΑΚ δεν είσαι λάθος από πλευράς ασφάλειας άλλα μάλλον είσαι λάθος από πλευράς οικονομίας. Εάν πάρεις q=1 και δεν εφαρμόσεις τις αντισεισμικές διατάξεις του EC8/ ΕΑΚ είσαι λάθος από πλευράς ασφάλειας. Για παράδειγμα, ένα κτήριο το οποίο κατασκευάζεται με ΚΠΥ θεωρείται ότι είναι ασφαλέστερο συγκριτικά με ένα κτήριο ΚΠΜ για σεισμούς ισχυρότερους από τη σεισμική δράση σχεδιασμού (αν και το κτήριο ΚΠΜ κατασκευάζεται ευκολότερα στο εργοτάξιο και μάλλον θα έχει καλύτερη απόκριση σε μέτριους σεισμούς).
  6. @Bovary85 Aν η θέση είναι το λιγότερο 2,25 Χ 4,50 δεν υπάρχει κακοτεχνία. Αυτό προβλέπει ο νόμος ως ελάχιστο. Αν στα σχέδια της άδειας φαίνεται το ίδιο , δεν υπάρχει καμμία παρατυπία. Αν στο συμβόλαιο σου αναφέρεται ότι δικαιούσαι αυτή τη θέση με αυτό το μέγεθος δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Με αυτή θα μείνεις. Θεωρητικά , για νόμιμη τροποποίηση θα πρέπει να συμφωνήσετε όλοι οι ιδιοκτήτες , να επιτρέπεται από την πολεοδομική νομοθεσία και τα μεγέθη του οικοπέδου η τροποποίηση που θα κάνετε , να εκδώσετε ως πολυκατοικία την σχετική άδεια δόμησης ,να τροποποιήσετε ανάλογα την σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας του κτιρίου ...
  7. Σήμερα
  8. Ναι! Εκεί υπάρχει ο κατάλληλος άνθρωπος, που θα σε βοηθήσει (αρκεί να τον πετύχεις)....
  9. υπηρξε καμια απαντηση? τι κανουμε σε μικρες επιχειρησεις με ενα η δυο μηχανηματα μικρης ισχυς εντος. πως γινονται? οπως σε μεγαλες μοναδες??
  10. @akis73 Για ψηλό Δ - χαμηλο Α ο προσανατολισμός είναι Ανατολικός. Πλατφόρμες για τα ακίνητα πλησίον δασικών εκτάσεων όχι ακόμα . Χερι - χερι στο πρωτοκολλο του Δημου η υποβολή.
  11. Βρε λεβέντες, μην τον πρήζετε τον άνθρωπο.... Αφήστε τον στον πόνο του.... Εννοεί τις δύο διπλανές ΘΣ, τη δική του και του γείτονα κ.λπ.
  12. @avgoust για την 1η περίπτωση όπου μιλάμε για όμορο οικόπεδο ανεξάρτητο, τότε μήπως αν οι ζώνες πέφτουν μέσα στο όμορο, απλά δεν υφίστανται; Στην 2η περίπτωση με την κάθετη όμως είναι πιο μπερδεμένο και χρήζει ερμηνείας... Κάποιες ερωτήσεις και από μένα. Για την προσανατολισμό έχω οικόπεδο με το ψηλό σημείο Δυτικά και το χαμηλό Ανατολικά..αυτό σημαίνει ότι επιλέγω στον προσανατολισμό "Ανατολικός"; Επίσης γνωρίζει κανείς αν έχουν ανοίξει οι σχετικές πλατφόρμες στους Δήμους, ή τα πάμε χέρι-χέρι μέχρι να ανοίξουν όπως γράφει στο ΦΕΚ;
  13. συγνώμη.... αλλά δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα καλά. Ήθελες σε μία θέση στάθμευσης να παρκάρεις 2 αυτοκίνητα? και μάλιστα ήθελες σε μία θέση στάθμευσης να παρκάρεις 2 τζιπ?
  14. Η αναλυτική μελέτη των ορίων θα πρέπει να γίνει σε περίπτωση μεταβίβασης ή οικοδομικής άδειας ή περίφραξης. Μέχρι τότε και εφ' όσον στο Κτηματολόγιο δίδεται ήδη το τεμάχιο σε κάποια θέση, αρκεί ο έλγχος του σχεδίου πόλεως χωρίς μετρήσεις: Με καλή προσαρμογή του σχεδίου πόλεως στις διαστάσεις στις οποίες σχεδιάστηκε Και εφαρμογή του στον ορθοφωτοχάρτη του Κτηματολογίου (VLSO ή LSO25 εί δυνατόν) και το Google Earth. Απο αυτόν τον έλεγχο θα πρέπει να αποσαφηνιστεί: Αν οι δρόμοι που έχουν διανοιγεί είναι στην σχετική σωστή τους θέση ή αρκετά μετακινημένοι. Αν είναι σχετικά σωστό το πλάτος τους Αν υπάρχει χώρος ώστε να προκύπτουν όλα τα οικόπεδα στο ΟΤ. Αν τα παραπάνω είναι οκ, δεν απαιτείται αναλυτικό τοπογραφικό και μελέτη προς στιγμήν, και θα πρέπει το οικόπεδο να παρακολουθείται για τυχόν καταπατήσεις.
  15. Αν θεωρήσουμε οτι το καθαρός πλάτος στο χώρο στάθμυσης είναι ακριβώς 2*2,25=4.50 μετρα. Το πλάτος του Volkswagen Scirocco ειναι 1,82 μ, οπότε ακόμα και 2 Scirocco να βάλεις μένει 4,50-2*1,82=0,86 μ.=86 εκ.μ. Αφήνοτας 15εκ εκατέρωθεν, μένουν 86-15-15=56 εκ.μ ανάμεσα για να ανοίξουν οι πορτες. Αν οι οδηγοί συνεννοηθούν να παρκάρει ο ένας με την όπισθεν και ο άλλος κανονικά, τότε και οι 2 πόρτες των οδηγών μπορούν να ανοίγουν σχετικα ευκολα.
  16. Ελπίζω να υπάρχει ιδιώτης διαχειριστής για πολλά πολλά χρόνια για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινητόδρομου αυτού και ας πληρώνω διόδια, γιατί αν περιμένω προκοπή από τους υπαλλήλους ή τους συνδικαλιστές του δημοσίου ...
  17. Άλλο ερώτημα. Η συνηθισμένη περίπτωση όπου το κτίριο εφάπτεται στο πλάγιο όριο. Τότε η ζώνη προστασίας του κτιρίου μπαίνει στο όμορο οικόπεδο. Το όμορο οικόπεδο εχει δένδρα στο 1,5μ απο το όριο , όμως επειδή είναι αδόμητο δεν υπάγεται στην πυροσβεστική διάταξη περί υποβολής μελέτης πυροπροστασίας άρα και καθορισμού ζωνών. Τι γίνεται με τις Ζωνες 1 ,2 του κτιρίου ? Το ίδιο ερώτημα υπάρχει και στην περίπτωση που υπάρχει σύσταση καθέτου όπου είναι δομημένη μόνο η μια.
  18. Σε κάθε περίπτωση, μέσα σε όλο αυτό το τρελό, γελοίο, κωμικοτραγικό θέμα, αν κάποιος συνάδελφος έχει συντάξει "έντυπο αξιολόγησης επικινδυνότητας" και " τεχνική έκθεση", ας το ανεβάσει στο forum ως "μπούσουλα", χωρίς ονόματα και άλλα ευαίσθητα στοιχεία. Όπως θα έχετε δει ήδη, κάποιες γνωστές εταιρείες λογισμικού, διαθέτουν πρόγραμμα με συμπληρωμένες εκθέσεις, πού θέλουν σχεδόν πάντα τροποποίηση και έλεγχο, για διάφορες περιπτώσεις, με το ανάλογο τσουχτερό τίμημα.
  19. Αυτή δεν υπάρχει μάλλον. Ο μηχανικός μας είπε ότι έχουν βάλει τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπει ο νόμος. Πάντως 2 τζιπ δεν χωράνε. Ευτυχώς πουλήσαμε το σιρόκο γιατί θα χώραγε μόνο μηχανάκι στην άλλη θέση. 😂
  20. Κατανοητά (και σωστά και κατά τη δική μου γνώμη) όσα γράφεις. Επισημαίνω ότι το οικόπεδο στο οποίο αναφέρομαι είναι πρόσφατη αγορά δική μου. Το "πως", "γιατί" κλπ. δεν ασχολήθηκα περισσότερο και βασίστηκα μέχρι και την ολοκλήρωση της μεταβίβασης στο "τοπογραφικό" κάποιου άλλου συναδέλφου ΠΜ είναι άλλη ιστορία. Δεν υπήρχε χρόνος, είχε ήδη γίνει η προανάρτηση της κτηματογράφησης, συνέπιπταν ικανοποιητικά όρια και συντεταγμένες με αυτήν αλλά το κυριότερο: δεν υπάρχει κανένα είδος υλοποίησης ορίων -από όσο θυμάμαι τουλάχιστον- στο εν λόγω Ο.Τ. Ούτε κάποια δόμηση. Η περιοχή είναι μάλλον εγκαταλελειμμένη από τους ιδιοκτήτες της. Ουσιαστικά επιθυμώ και σκοπεύω να δημιουργήσω "τετελεσμένα". Το ερώτημα που προκύπτει είναι, να μπω στη διαδικασία ολόκληρης μελέτης προσδιορισμού ορίων ή να αφήσω την κτηματογράφηση να το κάνει με τον τρόπο της;
  21. Πώς να χωρέσουν δυο (έστω, ενάμισυ) αυτοκίνητα σε μια θέση στάθμευσης😳? Αυτό, δεν χρειάζεται μηχανικό αλλά απλή λογική...
  22. Κι επειδή οι ιδιοκτήτες δεν γνωρίζουν (συνήθως) τη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο ή κάνουν το χαζό προκειμένου να αποφύγουν κι άλλα έξοδα, θα πρέπει, ο μηχανικός, όχι απλώς να ενημερώσει επακριβώς, αλλά και να διασφαλίσει (με μάρτυρες?) ότι ο ιδιοκτήτης ενημερώθηκε.
  23. Νομίζω το θέμα είναι ποια είναι η συννενόηση με τον ιδιοκτήτη: Αν ο ιδιοκτήτης ζητήσει: "Θέλω να χαράξεις τα όρια που φαίνονται σε αυτό το τοπογραφικό τρίτου..", τότε μπορεί να χαραχθεί επί του εδάφους το Τοπογραφικό του τρίτου και ο ιδιοκτήτης πρέπει οπωσδήποτε να ενημερωθεί ότι δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί αν αυτά είναι πράγματι τα όρια του οικοπέδου. Αν ο ιδιοκτήτης ζητήσει: "Θέλω να χαράξεις τα όρια του οικοπέδου μου..", τότε πρέπει να γίνει ολόκληρη η μελέτη προσδιορισμού ορίων.
  24. Αν από τα ανωτέρω δεν προκύψει κάτι, θα ψάξεις στο ευρετήριο αδειών (αν υπάρχει) όπου, βάσει ονοματεπώνυμου, θα βρεις και τα υπόλοιπα. Είναι, ίσως, η τελευταία ελπίδα
  25. Το ένα είναι όμως συνέχεια του άλλου! Για να γίνει η περίφραξη θα πρέπει, πρώτα, να γίνει (καλή) οριοθέτηση.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.