Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA) εξέδωσε προειδοποίηση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ότι η επίτευξη του περιβαλλοντικού στόχου που έχει τεθεί για το 2035 είναι σχεδόν αδύνατος να πιαστεί εάν δεν μειωθούν οι τιμές των EV. 'Αλλωστε τους τελευταίους μήνες ο κλάδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη γνωρίζει πτώση πωλήσεων, αυξάνοντας τις ανησυχίες για τους μελλοντικούς στόχους βιωσιμότητας. Είναι γνωστό ότι πολλές χώρες της Ευρώπης κατήργησαν τις επιδοτήσεις, οδηγώντας τις αντίστοιχες πωλήσεις σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη βοηθούν στη διείσδυση των κινέζικων αυτοκινήτων λόγω χαμηλότερων τιμών. Σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (IEA), το μερίδιο των οχημάτων που εισάγονται από την Κίνα έφτασε στο 17% το 2022 από το 12% που ήταν το 2021. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο δείχνει ότι πάνω από το 60% των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) που πωλήθηκαν στην Κίνα το 2023 ήταν φθηνότερα από την μέση τιμή των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ τα EV στην Ευρώπη παραμένουν 10% έως και 50% πιο ακριβά από τα συμβατικά. Σύμφωνα με τη μελέτη του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου (ECA), παρά τους μεγάλους περιορισμούς εκπομπών και την εισαγωγή νεότερων και καινοτόμων τεχνολογιών κινητήρων, τα περισσότερα συμβατικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να εκπέμπουν μεγάλο ποσοστό CO2, σε παρόμοιο επίπεδο με αυτό που ήταν πριν από 12 χρόνια. Επιπλέον, τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) δεν είναι τόσο φιλικά προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με δοκιμές, τα υβριδικά μοντέλα εκπέμπουν μέχρι και 250% περισσότερες εκπομπές στους δρόμους από ότι αναφέρονται στις εργοστασιακές τιμές, ενώ τα εναλλακτικά καύσιμα έχουν πολύ δρόμο ακόμη για να γίνουν προσιτά και να διατεθούν μαζικά στην αγορά. Χωρίς κρατικές επιδοτήσεις, η μέση τιμή ενός EV στην Ευρώπη ανεβαίνει σημαντικά, ενώ το κόστος κατά μέσο όρο μιας μπαταρίας είναι 15.000 ευρώ. Η Ευρώπη πρέπει να αυξήσει την παραγωγή μπαταριών για να μπορέσει να μειώσει τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σήμερα, κατέχει λιγότερο από το 10% της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών, ενώ η Κίνα κατέχει το 76% της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από άλλες περιοχές για την εξασφάλιση των ορυκτών που απαιτούνται για τις μπαταρίες. Για παράδειγμα, το 87% του ακατέργαστου λιθίου το προμηθεύεται από την Αυστραλία. Τέλος η αύξηση των εισαγωγών από την Κίνα μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις στους ευρωπαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη προσπάθεια για την υλοποίηση της ανάλογης υποδομής φόρτισης σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Ως λύση στο θέμα το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA) αναφέρει ότι η Ευρώπη πρέπει να είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρικά οχήματα σε μεγάλη κλίμακα και σε ανταγωνιστικές τιμές, ενώ θα πρέπει να δραστηριοποιηθεί στην εξασφάλιση των ορυκτών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή μπαταριών, βελτιώνοντας παράλληλα την υποδομή φόρτισης σε ολόκληρη την ήπειρο.
  3. Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA) εξέδωσε προειδοποίηση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ότι η επίτευξη του περιβαλλοντικού στόχου που έχει τεθεί για το 2035 είναι σχεδόν αδύνατος να πιαστεί εάν δεν μειωθούν οι τιμές των EV. 'Αλλωστε τους τελευταίους μήνες ο κλάδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη γνωρίζει πτώση πωλήσεων, αυξάνοντας τις ανησυχίες για τους μελλοντικούς στόχους βιωσιμότητας. Είναι γνωστό ότι πολλές χώρες της Ευρώπης κατήργησαν τις επιδοτήσεις, οδηγώντας τις αντίστοιχες πωλήσεις σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη βοηθούν στη διείσδυση των κινέζικων αυτοκινήτων λόγω χαμηλότερων τιμών. Σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (IEA), το μερίδιο των οχημάτων που εισάγονται από την Κίνα έφτασε στο 17% το 2022 από το 12% που ήταν το 2021. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο δείχνει ότι πάνω από το 60% των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) που πωλήθηκαν στην Κίνα το 2023 ήταν φθηνότερα από την μέση τιμή των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ τα EV στην Ευρώπη παραμένουν 10% έως και 50% πιο ακριβά από τα συμβατικά. Σύμφωνα με τη μελέτη του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου (ECA), παρά τους μεγάλους περιορισμούς εκπομπών και την εισαγωγή νεότερων και καινοτόμων τεχνολογιών κινητήρων, τα περισσότερα συμβατικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να εκπέμπουν μεγάλο ποσοστό CO2, σε παρόμοιο επίπεδο με αυτό που ήταν πριν από 12 χρόνια. Επιπλέον, τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) δεν είναι τόσο φιλικά προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με δοκιμές, τα υβριδικά μοντέλα εκπέμπουν μέχρι και 250% περισσότερες εκπομπές στους δρόμους από ότι αναφέρονται στις εργοστασιακές τιμές, ενώ τα εναλλακτικά καύσιμα έχουν πολύ δρόμο ακόμη για να γίνουν προσιτά και να διατεθούν μαζικά στην αγορά. Χωρίς κρατικές επιδοτήσεις, η μέση τιμή ενός EV στην Ευρώπη ανεβαίνει σημαντικά, ενώ το κόστος κατά μέσο όρο μιας μπαταρίας είναι 15.000 ευρώ. Η Ευρώπη πρέπει να αυξήσει την παραγωγή μπαταριών για να μπορέσει να μειώσει τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σήμερα, κατέχει λιγότερο από το 10% της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών, ενώ η Κίνα κατέχει το 76% της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από άλλες περιοχές για την εξασφάλιση των ορυκτών που απαιτούνται για τις μπαταρίες. Για παράδειγμα, το 87% του ακατέργαστου λιθίου το προμηθεύεται από την Αυστραλία. Τέλος η αύξηση των εισαγωγών από την Κίνα μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις στους ευρωπαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη προσπάθεια για την υλοποίηση της ανάλογης υποδομής φόρτισης σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Ως λύση στο θέμα το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA) αναφέρει ότι η Ευρώπη πρέπει να είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρικά οχήματα σε μεγάλη κλίμακα και σε ανταγωνιστικές τιμές, ενώ θα πρέπει να δραστηριοποιηθεί στην εξασφάλιση των ορυκτών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή μπαταριών, βελτιώνοντας παράλληλα την υποδομή φόρτισης σε ολόκληρη την ήπειρο. View full είδηση
  4. Καλημέρα Οπότε καταλήγουμε ότι το έντυπο που κυκλοφορεί είναι λάθος (ειδικά όταν αφορά "ειδικά" οικόπεδα όπως πλάτος <8,00 μ.) και το 0,25 ή 1/4 όπως το έχουμε συναντήσει μπάινει στην τελική αξία και μόνο μία φορά και όχι "και" στον υπολογισμό της επιφάνειας. Βέβαια και στην δημοσίευση που επισύναψες η τιμή ζώνης 3.525€/μ2 είναι εξωπραγματική αν έχει προέλθει από υπολογισμό συμβολαιογράφου σε Έντυπο 3 για ασκεπές οικόπεδο και δεν έχει προέλθει απλά από πίνακα αντικειμενικών αξιών. Ευχαριστώ
  5. Σήμερα
  6. Και εννοείται ότι όλη η Ελλάδα περιμένει τις νέες εκδόσεις των ΝΟΚ και 4495 από τον kan62... ... πασχαλιάτικα..! Καλημέρα σε όλους!
  7. Μετά την ρύθμιση 4495, πας για τροποποίηση σύστασης, και μετά μεταβίβαση. ΗΤΚ, όσες χρειαστούν (3+1 για την τροποποίηση, 1 ή καμία για την μεταβίβαση, σε συνεννόηση με τον συμβολαιογράφο). Η τροποποίηση της σύστασης και η μεταβίβαση μεταγράφονται στο Κτηματολόγιο.
  8. Ολόσωστη ανάλυση @ΚΑΝΑ 2 πράγματα απομένουν να αποσανφινιστούν @ΕΛΕΝΗ ΤΖ.: α) Η σύσταση έγινε πριν τις 28.7.2011 ? β) Ποιά είναι η άποψη της αρμοδιας Πολεοδομίας??? όπως ρωτήσατε τον μηχανικό και εδώ, το ίδιο θα πρέπει να κάνετε στην αρμόδια υπηρεσία ΓΡΑΠΤΑ με όλα τα απαραίτητα στοιχεία και να δείτε τι θα απαντήσουν.
  9. Η κα ΕΛΕΝΗ ΤΖ λέει: 1. Έχω άδεια του 2000 (που επομένως δεν ισχύει -ώστε άσχετα με τα αυθαίρετα του ισογείου θα της έδιναν τη δυνατότητα να ολοκληρώσει την πολυκατοικία της όπως προβλέπονταν στα αρχικά σχέδια-μέχρι 30-12-2024 λόγω των παρατάσεων) και 2. ότι έχει Σ.Ο.Ι (προφανώς πριν 28-7-2011) Πήγε λοιπόν σε συνάδελφο και του ζήτησε να ρυθμίσει τα αυθαίρετα ισογείου και να βγάλει την Ο.Α αποπεράτωσης των λοιπών ορόφων της Ο συνάδελφος είδε 1. το άρθρο 107 "Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών 1. Οι αυθαίρετες κατασκευές σε κτίσματα με οικοδομική άδεια δεν επηρεάζουν, για κάθε συνέπεια, όπως η σύνδεση με Δίκτυα Κοινής Ωφέλειας και η δυνατότητα μεταβίβασης, τα νόμιμα τμήματα αυτών που λειτουργικά δεν τελούν σε σχέση με την αυθαίρετη κατασκευή. 2. Αν το ακίνητο ανήκει σε περισσότερους συνιδιοκτήτες (σ.σ και όχι Αν στο ακίνητο έχει συσταθεί οριζ.. ) και έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, μέχρι τις 28.7.2011, για τον υπολογισμό των πολεοδομικών μεγεθών και την έκδοση οικοδομικής άδειας που αναλογούν στα ιδανικά μερίδια κάθε συνιδιοκτήτη (σ.σ και όχι άλλων αυτοτελών ιδιοκτησιών) , δεν λαμβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία." και 2. την εγκ 2/2019 "Άρθρο 107: Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών Η παρ. 1 αφορά ανεξάρτητες αυτοτελείς ιδιοκτησίες για τις οποίες έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία. Από τα αναφερόμενα στην παρ. 2 σε συνδυασμό με τα οριζόμενα στην παρ. 3 του άρθρου 23 του ν. 4067/12 προκύπτει ότι δεν εμποδίζεται η χορήγηση διοικητικών πράξεων του άρθρου 28 από την ύπαρξη στο οικόπεδο/γήπεδο αυθαιρέτων κατασκευών άλλων ιδιοκτητών (σ.σ και όχι άλλων αυτοτελών ιδιοκτησιών) . Συνεπώς, στην περίπτωση που εκδίδεται διοικητική πράξη σε αυτοτελή οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, δεν απαιτείται έλεγχος νομιμότητας των υπολοίπων αυτοτελών ιδιοκτησιών" και της απάντησε ότι θα αφαιρεθούν τα τ.μ ρυθμισμένων ισογείου Την ίδια απάντηση (εκ του ασφαλούς) θα της έδινα και εγώ με δεδομένο ότι όλα τα παραπάνω είναι διφορούμενα
  10. Μια συμβουλή : μη χρησιμοποιείτε όρους που αντί να διευκολύνουν, περιπλέκουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Δεν υφίσταται gross beton στην περίπτωσή σας. Είναι άλλο πράγμα, εντελώς διαφορετικό και χρησιμοποιείται αλλού. Αν το διαμέρισμα είναι εργολαβικό, είναι πολύ πιθανόν να έγινε αυτό που λέτε. Ελάχιστη κόλλα πλακιδίων (αυτό άλλωστε φαίνεται και πίσω από το πλακακι αλλά και στο υπόστρωμα). Επίσης στο ελαφροσκυρόδεμα (περλομπετόν) και σε ό,τι αφορά τα υλικά του, πιθανολογώ ότι συνέβη το γνωστό λάθος (χρήση άμμου θαλάσσης). Δείτε και εδώ, παλαιότερο θέμα.
  11. Χθες
  12. Αντί να ασχολείσαι με άρθρα τεχνικής νομοθεσίας και αποτυπώσεις, και να οδηγείσαι σε βιαστικά —ενδεχομένως λανθασμένα— συμπεράσματα, προτείνω να επιλέξεις τον κατάλληλο επαγγελματία, δηλαδή έναν μηχανικό, που θα του αναθέσεις τον έλεγχο του διαμερίσματός σου. Στη συνέχεια θα απευθυνθείς σε συμβολαιογράφο γιατί μόνο αυτός έχει την αρμοδιότητα και την κατάρτιση να κρίνει κατά πόσο χρειάζεται να τροποποιηθεί ο τίτλος ιδιοκτησίας, αναλόγως των διαπιστώσεων του μηχανικού.
  13. δημοσιευθηκε ο νεος νομος αριθ. 5106/24 σε ΦΕΚ Α 63/24 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Psifisthenta-Nomoschedia?law_id=1b3e04f9-6f6f-466d-8da3-b154000491fe https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/12572060.pdf
  14. μάλλον κάτι λάθος κατάλαβες.... 90% αυτό που βρήκες δεν είναι το οπλισμένο σκυρόδεμα της πλάκας του ορόφου σου αλλά το τσίμεντο που έβαλε ο πλακάς τότε για τα πλακάκια.... Αν ναι... σου συνιστώ να καλέσεις έμπειρο συνεργείο πλακά... να το δει και να αποφασίσεις αν θα παραμείνει αυτό ως υπόβαθρο για τις στάθμες ή θα πρέπει να αφαιρεθεί και να βάλει τα νέα πλακάκια ..... (στο υφιστάμενο "τσιμένο" που βρήκες πιθανά να είχαν αναμείξει και περλίτη για να έχει μονωτικά χαρακτηριστικά και μικρότερο βάρος. Γενικά σου συνιστώ αν έχει περιλίτη όλο το δάπεδο να αφαιρεθεί .... για λόγους υγείας.
  15. και στις σωστές επισημάνσεις του συναδέρφου @Jupiter διευκρίνισε ως τι έχει μετρήσει (ΣΚ - ΣΔ) στην άδεια του 99... ή ήταν κλίμακα κινδύνου? και αφορά όλους τους ορόφους?
  16. Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά. Θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με ένα θέμα που με προβληματίζει ιδιαίτερα. Σε όροφοδιαμέρισμα κτήσης του 1993 υπήρχε ορατό θέμα με φουσκωμένα πλακάκια. Μπήκα στην διαδικασία και ξήλωσα τα παλιά πλακάκια χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. δεν υπήρχε κόλλα πλακιδίων άρα αν το διατυπώνω σωστά ήταν μπλαστωμενα πάνω στο γκρο μπετον. Μάλλον έτσι γινόταν η εφαρμογή το 1993 Απομακρινα όλα τα πλακάκια, σκουπισα αρκετά καλά την επιφάνεια και διαπίστωσα ότι το υλικό τρίβεται εύκολα οπως επίσης η αίσθηση περπατώντας πάνω είναι σαν να πατάω σε κούφια σημεία. Με ένα κατσαβίδι έκανα εισχώρησε στο γκρουπ μπετον και διαπίστωσα ότι είναι τρίμματα άμμου. Ερώτηση -υπάρχει τεχνική λύση ώστε να δέσει, γεμίσουν οι πόροι του γκρο μπετόν; -άραγε μπορώ να βασιστώ μόνο σε καλής ποιότητας κολλα πλακιδιων ή και χαλαζιακο αστάρι πριν την κολλα ; Να αναφέρω ότι το διαμέρισμα είναι στην βόρεια Ελλάδα με αρκετό κρύο το χειμώνα αν αυτό λέει κάτι. Σας κοινοποιώ και μερικές φωτογραφίες από το πάτωμα και τα πλακάκια που έβγαλα. Ποια πιστεύεται ότι είναι η αιτία και ποια η λύση;; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
  17. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Η ερμηνεία του ΤΕΕ Πελοποννήσου φαίνεται να δικαιολογείται από τη διατύπωση της διάταξης. Η εγκύκλιος, όμως, διαφωνεί.
  18. Αφού έχει ολοκληρωθεί ο σκελετός, υπάρχει δυνατότητα αποπεράτωσης. Δεν πρόκειται να προστεθεί δόμηση στην ήδη υπάρχουσα. Μάλλον κάτι άλλο εννοεί. Ρώτησέ τον ξανά και άκουσε προσεκτικά ό,τι πει.
  19. Μην βιάζεσαι. Ποια περίπτωση ΕΕΔΜΚ; Υπάρχει υπόλοιπο επιτρεπόμενης δόμησης;
  20. α) Παραμένει στην ίδια κατηγορία σπουδαιότητας Σ2. β) Δεν έχει σημασία η ύπαρξη εσωτερικής κλίμακας. Δεν είναι χώροι συνάθροισης κοινού. γ) Για τη στατική επάρκεια δεν μας απασχολεί ο τρόπος υπολογισμού της αυθαίρετης αλλαγής χρήσης ως προς τη ρύθμιση. Μας ενδιαφέρει η αύξηση στα κατακόρυφα φορτία και η αλλαγή κατηγορίας σπουδαιότητας. Στην προκειμένη περίπτωση δεν συμβαίνει τίποτα από τα δύο. 4) Για τη αλλαγή εσωτερικής διαρρύθμισης δεν υπάρχει υποχρέωση υπαγωγής. Εάν έχεις λοιπή παράβαση για άλλο λόγο, μπορείς να τη συμπεριλάβεις κι αυτή. Το νέο άνοιγμα σε όψη του κτιρίου είναι παράβαση αναλυτικού. Για τα υπόλοιπα: ναι.
  21. και αν δεν τσεκάρεις με πρόσφατο ΚΑΛΟ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ σε ΕΓΣΑ κράτα μικρό καλάθι για τις επιφάνειες που αναγράφει το κτηματολόγιο..... Συχνά πυκνά υπάρχουν αποκλίσεις με την πραγματικότητα του εδάφους και των ορίων .....
  22. Καλησπέρα! Κάνε ένα τηλέφωνο εδώ, δεν έχεις να χάσεις τίποτα.... Γενική Διεύθυνση Ενέργειας Τηλέφωνο: 213 1513889 Email: [email protected] https://ypen.gov.gr/energeia/geniki-grammateia-energeias-kai-oryk/
  23. Άρα δεν έχει πρόσωπο σε δρόμο (οι αγροτικοί δρόμοι δεν είναι κοινόχρηστοι)
  24. Όχι, μόνο εργασίες ρύθμισης. Σωστά. Έτσι κι αλλιώς δεν χρησιμεύει πουθενά. Σωστά. Το σημαντικότερο ποσό είναι αυτό. Μεγάλη συζήτηση. Εν ολίγοις: πλήρωσέ το. Ναι.
  25. ε ναι, με ΔΤ3 και offset 1 δεν υπαρχει περιπτωση να δουλεψει, πολυ σωστος. να κανω μια ερωτηση, το διαγραμμα λειτουργίας της αντλίας που παρουσίασες, πως το συνέταξες, υπήρχε καταγραφικό στην αντλία ή κατι αντίστοιχο;
  26. έχεις 3 Ο.Ι, μια είναι του πελάτη σου και 2 άλλων ή και οι 3 είναι του πελάτη σου- από παλαιότερες αγορές του -και σήμερα θέλει να μεταβιβάσει την από μετατροπή οικία του!
  27. Καλησπέρα σας, είμαι νέα μηχανικός και είμαι στην διαδικασία πρώτης δήλωσης αμοιβής στο σύστημα ΤΕΕ για δήλωση αυθαιρέτων. Διαβάζοντας όλα τα σχετικά post στο θέμα και βλέποντας σχετικά βιντεάκια παρατηρώ πως οι απόψεις διίστανται όσον αφορά τις εργασίες που δηλώνουμε. Κάποιοι (οι περισσότεροι) βάζουν και την αποτύπωση αρχιτεκτονικών με προϋπολογισμό έργου. Άλλοι βάζουν μόνο την μελέτη ρύθμισης αυθαιρέτων με προϋπολογισμό 0€ (αμοιβή στα 1577€). Πριν καιρό που είχα μιλήσει με την ΥΔΟΜ της περιοχής μου είχαν πει πως δεν χρειάζεται στα αυθαίρετα να έχουμε κάποιον προϋπολογισμό. Υποθέτω πως δεν παίζει κάποιο σημαντικό ρόλο, όσο το ποσό που θα δηλώσω στην συμφωνηθείσα αμοιβή, απλά ήθελα να είμαι σίγουρη. Επιπλέον, είδα πως το ΦΕΜ (10%) δεν είναι υποχρεωτικό μεν αλλά σε περίπτωση ελέγχου είναι. Ως νέα μηχανικός κάτω της πενταετίας υποχρεούμαι να πληρώνω ΦΕΜ;
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.