Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Δεν απευθύνεται σε αυτούς το παγκάκι, αλλά ούτε και οι άλλες εφαρμογές που ανέφερες θα τους έσωζαν.
  3. Today
  4. Για να προσγειωθούμε λίγο ..... όταν κάποιοι θεωρούν ότι το '40 είπε το ΟΧΙ ο Σημίτης στους Τούρκους.....!!!!! αξίζει να αναλωθούν ψάχνοντας στην ασημαντότητα της ιστοριούλας του κάθε αγνώστου που πέρασε απ το παγκάκι ?...... Μη πασπαλίζουμε με χρυσόσκονη τον τσίγκο.... Εξ΄άλλου, το ίδιο κακό με την απληροφόρηση και την παραπληροφόρηση κάνει και η υπερπληροφόρηση με άχρηστο υλικό ......
  5. Γιατι το αδικεις? Αφου δεν εχει αερισμο
  6. Από ότι έχω καταλάβει η πρωτοτυπία της είναι το ότι μπορεί να αξιοποιήσει προσωπικές μαρτυρίες που δεν έχουν καταγραφεί βιβλιογραφικά για να τις βάλει πχ ένας ιστορικός σε μια πλατφόρμα σαν αυτές που περιγράφεις. Πχ να πάει ένας παππούς και να αναφέρει ότι στο σημείο αυτό έγινε το τάδε ιστορικό ή λαογραφικό γεγονός πριν 50 χρόνια. Δηλαδή δε νομίζω πως δρα ανταγωνιστικά σε αυτές που θα προτιμούσες και υποτίθεται ότι προωθούνται παράλληλα (και εγώ όλες μαζί τις θεωρώ το ίδιο δευτερεύουσες).
  7. Καλησπέρα κι απο μένα.. Εντός οικισμού έχει κατασκευαστεί κτίριο με οικ.άδεια και αργότερα έγινε αυθαίρετη επέκταση, τμήμα της οποίας είναι σε γειτονικό ακίνητο συγγενικού προσώπου. Τώρα πρόκειται να γίνει ρύθμιση και έκδοση άδειας ανακατασκευής στέγης του αυθαιρέτου. Πώς πρέπει να χειριστώ την κατάσταση? 2 δηλώσεις 4495-->συμβολαιογράφος-->"τακτοποίηση ιδιοκτησιακού"(είτε με παραχωρηση τμήματος είτε με διόρθωση ορίων κτλ)-->έκδοση άδειας. Συμφωνείτε? **Το αυθαίρετο κτίσμα είναι λειτουργικά ενιαίο, έχει χρήση ΚΥΕ και κόβεται στη μέση από το όριο των οικοπέδων.
  8. Μου έχει τύχει κ εμένα παρόμοια περίπτωση και έψαχνα να βρω τι λάθος έκανα!! Ευτυχώς μου είχε διαφύγει μια λεπτομέρεια που την πρόσεξα στο τέλος : η αποθήκη μου είχε ύψος 3,15 μ. Οπότε, αυτό το κριτήριο υπερίσχυσε έναντι του τι χρήση έχει το κτίσμα και τι το δηλώνει ο ιδιοκτήτης στο Ε9, και το τακτοποίησα ως κύριο χώρο.
  9. Παρέλειψα να σου πω Βασίλη και την άποψή μου για αυτές τις εγκυκλίους το τελευταίο, αλλά αρκετό, χρονικό διάστημα ... Νομίζω ότι είναι ένα σύνολο χαρτιών-σημειώσεων που βρίσκονται κατά καιρούς σε συρτάρια συμβούλων του υπουργείου που ενώνονται την κρίσιμη στιγμή για να εκδοθεί μιά τέτοια εγκύκλιος. Έχει γίνει πολλές φορές τελευταία και με τους προηγούμενους νόμους ... Δεν έχουν λοιπόν συγκεκριμένο χρόνο σύνταξης και αναφέρονται γενικά σε μιά ευρεία χρονική περίοδο. Οπότε μπορούν και να αντικρούονται μεταξύ τους ως χρονικά ασύμβατα ... Οι λόγοι της βεβιασμένης αυτής γέννας μπορεί να είναι επίσης πολλοί. Όπως πχ. ότι πριν τη λήξη της εφήμερης συμβουλευτικής θητείας τους θέλουν να αφήσουν ένα όνομα, μιά άποψη γραπτή (με σφραγίδα ΓΓ) για να καλυφθούν για τις βλακείες που έχουν πει προφορικά ή για τα σωστά που θέλουν να αφήσουν ως παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές συμβούλων. Μπορεί πάλι να είναι απλά μιά απόδειξη παραγωγής έργου ή πιστοποιητικό αμνηστείας για μελλοντικές δικαστικές παρενέργειες ... Όπως και να είναι όμως, κανένας δημόσιος υπάλληλος δεν θα βάλει το κεφάλι του στον ντορβά για κάτι που γράφεται σε εγκύκλιο και βρίσκεται σε προφανή αντίθεση με το νόμο που η εγκύκλιος "ερμηνεύει". Ή θα εφαρμόσει το νόμο ή θα κατεβάσει τη σφραγίδα περιμένοντας διευκρινίσεις.
  10. Κοιτα , την 1φ 12 kva που σου προτειναν, ο δεδδηε, δεν την παρεχει ευκολα , μας ''σπρωχνει '' σε 3φ ειτε 15kva No1 ή 25kva No2 , εμπειρικα κ μονο θεωρω οτι η Νο2 ειναι ποιο ''ανετη'' για εναν καταναλωτη χωρις αυτο να σημαινει οτι η Νο1 δεν σου κανει
  11. Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Στην αρχή έτσι το αντιλήφθηκα κι εγώ. Έτσι όμως χαντακώνεις ένα κτίριο γραφείων το οποίο έχει αυτοματισμούς Α ή Β στην θέρμανση και Ψύξη και επειδή δεν έχει σύστημα αερισμού το κατατάσσουμε στην Δ. Στην ουσία και στην πράξη το αδικούμε. Μήπως η τελευταία παράγραφος εννοεί να λαμβάνουμε Δ την κατηγορία αυτοματισμών όπου δεν υπάρχει σύστημα το οποίο έχει κατηγορίες; Από την άλλη, αυτό το ''ή/και'' είναι ατράνταχτο!
  12. Σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση. Αν καταλαβαίνω καλά την απάντησή σας, προτείνετε 3 φασική παροχή 25 kVA σύνολο και θα πρέπει και η αντλία θερμότητας να είναι 3 φασική. Σωστά;
  13. Θα με ενδιέφερε επίσης κάποια άποψη στο παραπάνω ερώτημα. Δεδομένου ότι η ΥΥ τιμωρείται με εμβαδό (άρα στο πεδίο ΥΔ) τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση που δεν προσμετρώνται τα παραπάνω τετραγωνικά στον ΣΔ; Αν θυμάμαι σωστά σε διευκρινιστική για τον 4178, οι απολήξεις χρεώνονται με αναλυτικό. Επιπρόσθετα ανανρωτιέμαι, θα διαφοροποιηθεί η όποια προσέγγιση σε περιπτώσεις που η απόληξη επιτρέπεται απο τους όρους δόμησης, αλλά δεν υπάρχει στην ΟΑ, και σε άλλες που δεν επιτρέπεται/επιτρεπόταν από αυτούς γενικά(π.χ. εκτός σχεδίου);
  14. καλημέρα Θόδωρε Και όμως η εγκύκλιος έχει και αναφορά σε τροπ/ση του 2019-οπότε το μπέρδεμα είναι πιο μεγάλο και κανένας δεν ξέρει τι στο διάβολο ισχύει! ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Δ’ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Ν.4495/2017 Η παρούσα εγκύκλιος διευκρινίζει τις διατάξεις του τμήματος Δ’ του ν.4495/2017 με τίτλο «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ», όπως αυτό ισχύει μετά τις τροποποιήσεις – συμπληρώσεις που έχουν γίνει με τους νόμους ν. 4513/2017, ν. 4546/2018, ν. 4585/18, ν. 4602/19 και ν. 4610/2019
  15. Απαραίτητες επενδύσεις 8 δισ. ευρώ την επόμενη πενταετία για να πιάσει η Ελλάδα τους στόχους για «πράσινη» ενέργεια. Οι αγκυλώσεις της ελληνικής Διοίκησης μπλοκάρουν την ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ). Σε μια εποχή που η μια χώρα μετά την άλλη θέτουν στόχους για κλιματική ουδετερότητα, δηλαδή μηδενικές εκπομπές άνθρακα (η Φινλανδία για το 2035, η Γερμανία για το 2050 κλπ.), δίνοντας κίνητρα για την προώθηση της «πράσινης» ενέργειας, στην Ελλάδα η αδειοδοτική διαδικασία για ένα αιολικό πάρκο μπορεί να διαρκέσει από οκτώ έως και 15 έτη. Μάλιστα, υπάρχουν περιπτώσεις, που η γραφειοκρατία κατάφερε να καθυστερήσει τη λειτουργία ενός αιολικού πάρκου ακόμη και μια εικοσαετία. Στα «αγκάθια» που εμποδίζουν την ανάπτυξη των ΑΠΕ στη χώρα μας και απωθούν τους ξένους επενδυτές που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στον ελληνικό ήλιο και άνεμο αναφέρθηκαν χθες, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτροπαραγωγών από ΑΠΕ (ΕΣΗΑΠΕ) κ. Γιώργος Περιστέρης και ο πρόεδρος της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Αιολικής Ενέργειας (ΕΛΕΤΑΕΝ) κ. Παναγιώτης Λαδακάκος. Με αφορμή την αυριανή Παγκόσμια Ημέρα Αιολικής Ενέργειας, ο κ. Περιστέρης επεσήμανε ότι η παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ είναι μονόδρομος, με δεδομένο ότι η Ελλάδα συμφώνησε στο Παρίσι το 2015, όπως και άλλες 194 χώρες στον πλανήτη, να λάβει μέτρα για τον περιορισμό της ανόδου της θερμοκρασίας του πλανήτη όσο το δυνατόν πιο κοντά στον 1,5 βαθμό Κελσίου. Και η αλλαγή του ενεργειακού μίγματος, το οποίο σήμερα βασίζεται στα ορυκτά καύσιμα, θεωρείται επιστημονικά επιβεβλημένη. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΗΑΠΕ, για να επιτύχει η Ελλάδα την απεξάρτηση από τον άνθρακα και τους εθνικούς στόχους για τη διείσδυση των ΑΠΕ, είναι απαραίτητες επενδύσεις 8 δισ. ευρώ σε πράσινη ενέργεια, ηλεκτρικές διασυνδέσεις νησιών και αποθήκευση ενέργειας την επόμενη πενταετία. «Οι τρεις αυτές κατηγορίες αποτελούν ένα ενιαίο και συμπληρωματικό σύνολο, το οποίο αθροιστικά μπορεί να ξεπεράσει τα επόμενα πέντε χρόνια τα 8 δις ευρώ σε επενδύσεις, αθροίζοντας στο ΑΕΠ 1,5% πρόσθετη ανάπτυξη στη διάρκεια της αντίστοιχης περιόδου και δημιουργώντας τις βάσεις για να γίνει η Ελλάδα στη δεκαετία του 2030 για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της καθαρός εξαγωγέας ενέργειας και «μπαταρία» του ευρωπαϊκού νότου, ο οποίος είναι σχεδόν στο σύνολό του μεγάλος εισαγωγέας ενέργειας», ανέφερε ο ίδιος. Οδύσσεια η αδειοδοτική διαδικασία Όσον αφορά στην ανάπτυξη των ΑΠΕ, η γραφειοκρατία, παρά τα βήματα που έχουν γίνει, ακόμα καθυστερεί σε σημαντικό βαθμό την υλοποίηση επενδύσεων. Σύμφωνα με τον κ. Λαδακάκο, μόνο η αίτηση για άδεια παραγωγής στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) απαιτεί περί τον 1,5 χρόνο, η άδεια από το ΓΕΕΘΑ περίπου δύο χρόνια κλπ.«Υπάρχουν χιλιάδες μεγαβάτ συσσωρευμένα στη ΡΑΕ», υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΕΛΕΤΑΕΝ. Λόγω των καθυστερήσεων δεν υπάρχουν πολλά ώριμα έργα. Δεν είναι τυχαίο ότι στον επικείμενο διαγωνισμό της ΡΑΕ για τα αιολικά προκηρύχθηκαν 300 μεγαβάτ, αλλά τα ώριμα έργα, τα οποία έχουν προσφορές σύνδεσης και όλα τα τυπικά στοιχεία για να συμμετάσχουν στη δημοπρασία ήταν μόλις 12 έργα, συνολικά 261 μεγαβάτ, που σημαίνει ότι με το 75% του συντελεστή ανταγωνισμού που έχει θέσει ως προϋπόθεση η ΡΑΕ, πολλά από τα ώριμα έργα θα μείνουν εκτός. Σε κάθε περίπτωση, όπως τόνισε ο κ. Λαδακάκος, «υπάρχει υψηλό επενδυτικό ενδιαφέρον, συνωστίζονται οι ξένοι επενδυτές, αλλά αποθαρρύνονται», εξαιτίας των αγκυλώσεων της Διοίκησης που καθυστερεί αναίτια την αδειοδότηση και τις ανεπάρκειες του θεσμικού πλαισίου. Αλλά ακόμη και με αυτές τις συνθήκες, στην οκταετία της οικονομικής ύφεσης (2010-2018), οι επιχειρήσεις παραγωγής «πράσινης» ενέργειας απέδειξαν ότι μπορούν να ενισχύουν την εθνική οικονομία, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΕΤΑΕΝ, έγιναν επενδύσεις 7,5 δισεκ. ευρώ σε έργα ΑΠΕ. Η Ελλάδα, πάντως, ακολουθεί μια αντιφατική πολιτική. Όπως επεσήμανε ο κ. Λαδακάκος, έχει θέσει στόχους ΑΠΕ για το 2030 αλλά δεν έχει καταρτίσει ένα σαφές και συγκεκριμένο σχέδιο δράσης για την παρακολούθηση της πορείας επίτευξης αυτών των στόχων. Ταυτόχρονα, επιμένει σε μια ήπια προσαρμογή του ενεργειακού της συστήματος η οποία απέχει από το να είναι συμβατή με τη Συμφωνία του Παρισιού για περιορισμό της αύξησης θερμοκρασίας. Αιολική η φθηνότερη ενέργεια Η συγκεκριμένη πολιτική αγνοεί το γεγονός ότι η αιολική ενέργεια, όπως και άλλες ΑΠΕ, είναι σήμερα η φθηνότερη μορφή ηλεκτροπαραγωγής. Σύμφωνα με τον κ. Περιστέρη, δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη και στις ΗΠΑ στρέφονται σε επενδύσεις ΑΠΕ, παρά τις αντίθετες αντιλήψεις της προεδρίας Τραμπ περί κλιματικής αλλαγής και τις επιδοτήσεις της αμερικανικής κυβέρνησης στα ορυκτά καύσιμα και παρότι η θερμογόνος δύναμη του άνθρακα στις ΗΠΑ είναι καλή και η εξόρυξή του εύκολη. Από την πλευρά του ο κ. Λαδακάκος ανέφερε ότι, αν δεν υπήρχαν οι ΑΠΕ η τιμή ανά μεγαβατώρα στην Ελλάδα θα ήταν πολύ υψηλότερη. Με βάση στοιχεία του 2017, οι καταναλωτές στη χώρα μας γλιτώνουν 60 εκατ. ευρώ τον χρόνο λόγω της συμμετοχής των ΑΠΕ στο ενεργειακό μίγμα (στοιχεία 2017). «Σήμερα το κέρδος είναι μεγαλύτερο, καθώς το 2017 η τιμή που αποζημιώνονταν οι μονάδες ΑΠΕ ήταν 80 ευρώ ανά μεγαβατώρα και σήμερα περίπου 60 ευρώ», σημείωσε ο πρόεδρος της ΕΛΕΤΑΕΝ. Ανάγκη για αποθήκευση ενέργειας Με δεδομένη την στοχαστικότητα των ΑΠΕ, η αποθήκευση ενέργειας κρίνεται απαραίτητη για τη διείσδυσή τους σε μεγάλο ποσοστό στο ενεργειακό μίγμα. Ωστόσο, όπως τόνισε ο κ. Περιστέρης, «ακόμα στην Ελλάδα δεν έχει αρχίσει καν να συντάσσεται το ρυθμιστικό πλαίσιο, τη στιγμή που όλος ο κόσμος στρέφεται μαζικά σε αυτές τις επενδύσεις, ειδικά στην εξαιρετικά ώριμη και δοκιμασμένη μέθοδο της αντλησοταμίευσης, με τεράστιες επενδύσεις στις ΗΠΑ (κυρίως στην Καλιφόρνια), την Ευρώπη, την Κίνα και την Αυστραλία». Διεθνώς, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του ΕΣΗΑΠΕ, συντελείται κυριολεκτικά μία κοσμογονία και αναφερόμενος στο παράδειγμα μιας νέας τεράστιας επένδυσης αντλησοταμίευσης στην Πορτογαλία, αξίας 1,5 δις. ευρώ, σημείωσε ότι η ελληνική πολιτεία «ανεξήγητα δεν επιθυμεί να προωθήσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για την αντλησιοταμίευση, ενώ παράλληλα εμπόδισε δια νόμου και τεχνηέντως τους ιδιώτες από τα υβριδικά συστήματα». Η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επικείμενες εκλογές της 7ης Ιουλίου θα πρέπει, σύμφωνα με την ΕΛΕΤΑΕΝ και τον ΕΣΗΑΠΕ, να εργαστεί με ταχύτητα για τη διαμόρφωση πολιτικών που θα περιλαμβάνουν: την προώθηση των μεγάλων αιολικών επενδύσεων στη ξηρά και τη θάλασσα και της αποθήκευσης τις εγχώριες και διεθνείς διασυνδέσεις τον εξηλεκτρισμό των μεταφορών, της ψύξης-θέρμανσης και των λοιπών τομέων της οικονομίας την ουσιαστική απελευθέρωση και την αποτελεσματική λειτουργία των νέων αγορών ηλεκτρικής ενέργειας την προώθηση δράσεων διαχείρισης ζήτησης, αποκεντρωμένης αποθήκευσης, έξυπνων δικτύων κλπ.
  16. Απαραίτητες επενδύσεις 8 δισ. ευρώ την επόμενη πενταετία για να πιάσει η Ελλάδα τους στόχους για «πράσινη» ενέργεια. Οι αγκυλώσεις της ελληνικής Διοίκησης μπλοκάρουν την ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ). Σε μια εποχή που η μια χώρα μετά την άλλη θέτουν στόχους για κλιματική ουδετερότητα, δηλαδή μηδενικές εκπομπές άνθρακα (η Φινλανδία για το 2035, η Γερμανία για το 2050 κλπ.), δίνοντας κίνητρα για την προώθηση της «πράσινης» ενέργειας, στην Ελλάδα η αδειοδοτική διαδικασία για ένα αιολικό πάρκο μπορεί να διαρκέσει από οκτώ έως και 15 έτη. Μάλιστα, υπάρχουν περιπτώσεις, που η γραφειοκρατία κατάφερε να καθυστερήσει τη λειτουργία ενός αιολικού πάρκου ακόμη και μια εικοσαετία. Στα «αγκάθια» που εμποδίζουν την ανάπτυξη των ΑΠΕ στη χώρα μας και απωθούν τους ξένους επενδυτές που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στον ελληνικό ήλιο και άνεμο αναφέρθηκαν χθες, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτροπαραγωγών από ΑΠΕ (ΕΣΗΑΠΕ) κ. Γιώργος Περιστέρης και ο πρόεδρος της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Αιολικής Ενέργειας (ΕΛΕΤΑΕΝ) κ. Παναγιώτης Λαδακάκος. Με αφορμή την αυριανή Παγκόσμια Ημέρα Αιολικής Ενέργειας, ο κ. Περιστέρης επεσήμανε ότι η παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ είναι μονόδρομος, με δεδομένο ότι η Ελλάδα συμφώνησε στο Παρίσι το 2015, όπως και άλλες 194 χώρες στον πλανήτη, να λάβει μέτρα για τον περιορισμό της ανόδου της θερμοκρασίας του πλανήτη όσο το δυνατόν πιο κοντά στον 1,5 βαθμό Κελσίου. Και η αλλαγή του ενεργειακού μίγματος, το οποίο σήμερα βασίζεται στα ορυκτά καύσιμα, θεωρείται επιστημονικά επιβεβλημένη. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΗΑΠΕ, για να επιτύχει η Ελλάδα την απεξάρτηση από τον άνθρακα και τους εθνικούς στόχους για τη διείσδυση των ΑΠΕ, είναι απαραίτητες επενδύσεις 8 δισ. ευρώ σε πράσινη ενέργεια, ηλεκτρικές διασυνδέσεις νησιών και αποθήκευση ενέργειας την επόμενη πενταετία. «Οι τρεις αυτές κατηγορίες αποτελούν ένα ενιαίο και συμπληρωματικό σύνολο, το οποίο αθροιστικά μπορεί να ξεπεράσει τα επόμενα πέντε χρόνια τα 8 δις ευρώ σε επενδύσεις, αθροίζοντας στο ΑΕΠ 1,5% πρόσθετη ανάπτυξη στη διάρκεια της αντίστοιχης περιόδου και δημιουργώντας τις βάσεις για να γίνει η Ελλάδα στη δεκαετία του 2030 για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της καθαρός εξαγωγέας ενέργειας και «μπαταρία» του ευρωπαϊκού νότου, ο οποίος είναι σχεδόν στο σύνολό του μεγάλος εισαγωγέας ενέργειας», ανέφερε ο ίδιος. Οδύσσεια η αδειοδοτική διαδικασία Όσον αφορά στην ανάπτυξη των ΑΠΕ, η γραφειοκρατία, παρά τα βήματα που έχουν γίνει, ακόμα καθυστερεί σε σημαντικό βαθμό την υλοποίηση επενδύσεων. Σύμφωνα με τον κ. Λαδακάκο, μόνο η αίτηση για άδεια παραγωγής στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) απαιτεί περί τον 1,5 χρόνο, η άδεια από το ΓΕΕΘΑ περίπου δύο χρόνια κλπ.«Υπάρχουν χιλιάδες μεγαβάτ συσσωρευμένα στη ΡΑΕ», υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΕΛΕΤΑΕΝ. Λόγω των καθυστερήσεων δεν υπάρχουν πολλά ώριμα έργα. Δεν είναι τυχαίο ότι στον επικείμενο διαγωνισμό της ΡΑΕ για τα αιολικά προκηρύχθηκαν 300 μεγαβάτ, αλλά τα ώριμα έργα, τα οποία έχουν προσφορές σύνδεσης και όλα τα τυπικά στοιχεία για να συμμετάσχουν στη δημοπρασία ήταν μόλις 12 έργα, συνολικά 261 μεγαβάτ, που σημαίνει ότι με το 75% του συντελεστή ανταγωνισμού που έχει θέσει ως προϋπόθεση η ΡΑΕ, πολλά από τα ώριμα έργα θα μείνουν εκτός. Σε κάθε περίπτωση, όπως τόνισε ο κ. Λαδακάκος, «υπάρχει υψηλό επενδυτικό ενδιαφέρον, συνωστίζονται οι ξένοι επενδυτές, αλλά αποθαρρύνονται», εξαιτίας των αγκυλώσεων της Διοίκησης που καθυστερεί αναίτια την αδειοδότηση και τις ανεπάρκειες του θεσμικού πλαισίου. Αλλά ακόμη και με αυτές τις συνθήκες, στην οκταετία της οικονομικής ύφεσης (2010-2018), οι επιχειρήσεις παραγωγής «πράσινης» ενέργειας απέδειξαν ότι μπορούν να ενισχύουν την εθνική οικονομία, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΕΤΑΕΝ, έγιναν επενδύσεις 7,5 δισεκ. ευρώ σε έργα ΑΠΕ. Η Ελλάδα, πάντως, ακολουθεί μια αντιφατική πολιτική. Όπως επεσήμανε ο κ. Λαδακάκος, έχει θέσει στόχους ΑΠΕ για το 2030 αλλά δεν έχει καταρτίσει ένα σαφές και συγκεκριμένο σχέδιο δράσης για την παρακολούθηση της πορείας επίτευξης αυτών των στόχων. Ταυτόχρονα, επιμένει σε μια ήπια προσαρμογή του ενεργειακού της συστήματος η οποία απέχει από το να είναι συμβατή με τη Συμφωνία του Παρισιού για περιορισμό της αύξησης θερμοκρασίας. Αιολική η φθηνότερη ενέργεια Η συγκεκριμένη πολιτική αγνοεί το γεγονός ότι η αιολική ενέργεια, όπως και άλλες ΑΠΕ, είναι σήμερα η φθηνότερη μορφή ηλεκτροπαραγωγής. Σύμφωνα με τον κ. Περιστέρη, δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη και στις ΗΠΑ στρέφονται σε επενδύσεις ΑΠΕ, παρά τις αντίθετες αντιλήψεις της προεδρίας Τραμπ περί κλιματικής αλλαγής και τις επιδοτήσεις της αμερικανικής κυβέρνησης στα ορυκτά καύσιμα και παρότι η θερμογόνος δύναμη του άνθρακα στις ΗΠΑ είναι καλή και η εξόρυξή του εύκολη. Από την πλευρά του ο κ. Λαδακάκος ανέφερε ότι, αν δεν υπήρχαν οι ΑΠΕ η τιμή ανά μεγαβατώρα στην Ελλάδα θα ήταν πολύ υψηλότερη. Με βάση στοιχεία του 2017, οι καταναλωτές στη χώρα μας γλιτώνουν 60 εκατ. ευρώ τον χρόνο λόγω της συμμετοχής των ΑΠΕ στο ενεργειακό μίγμα (στοιχεία 2017). «Σήμερα το κέρδος είναι μεγαλύτερο, καθώς το 2017 η τιμή που αποζημιώνονταν οι μονάδες ΑΠΕ ήταν 80 ευρώ ανά μεγαβατώρα και σήμερα περίπου 60 ευρώ», σημείωσε ο πρόεδρος της ΕΛΕΤΑΕΝ. Ανάγκη για αποθήκευση ενέργειας Με δεδομένη την στοχαστικότητα των ΑΠΕ, η αποθήκευση ενέργειας κρίνεται απαραίτητη για τη διείσδυσή τους σε μεγάλο ποσοστό στο ενεργειακό μίγμα. Ωστόσο, όπως τόνισε ο κ. Περιστέρης, «ακόμα στην Ελλάδα δεν έχει αρχίσει καν να συντάσσεται το ρυθμιστικό πλαίσιο, τη στιγμή που όλος ο κόσμος στρέφεται μαζικά σε αυτές τις επενδύσεις, ειδικά στην εξαιρετικά ώριμη και δοκιμασμένη μέθοδο της αντλησοταμίευσης, με τεράστιες επενδύσεις στις ΗΠΑ (κυρίως στην Καλιφόρνια), την Ευρώπη, την Κίνα και την Αυστραλία». Διεθνώς, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του ΕΣΗΑΠΕ, συντελείται κυριολεκτικά μία κοσμογονία και αναφερόμενος στο παράδειγμα μιας νέας τεράστιας επένδυσης αντλησοταμίευσης στην Πορτογαλία, αξίας 1,5 δις. ευρώ, σημείωσε ότι η ελληνική πολιτεία «ανεξήγητα δεν επιθυμεί να προωθήσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για την αντλησιοταμίευση, ενώ παράλληλα εμπόδισε δια νόμου και τεχνηέντως τους ιδιώτες από τα υβριδικά συστήματα». Η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επικείμενες εκλογές της 7ης Ιουλίου θα πρέπει, σύμφωνα με την ΕΛΕΤΑΕΝ και τον ΕΣΗΑΠΕ, να εργαστεί με ταχύτητα για τη διαμόρφωση πολιτικών που θα περιλαμβάνουν: την προώθηση των μεγάλων αιολικών επενδύσεων στη ξηρά και τη θάλασσα και της αποθήκευσης τις εγχώριες και διεθνείς διασυνδέσεις τον εξηλεκτρισμό των μεταφορών, της ψύξης-θέρμανσης και των λοιπών τομέων της οικονομίας την ουσιαστική απελευθέρωση και την αποτελεσματική λειτουργία των νέων αγορών ηλεκτρικής ενέργειας την προώθηση δράσεων διαχείρισης ζήτησης, αποκεντρωμένης αποθήκευσης, έξυπνων δικτύων κλπ. View full είδηση
  17. κι' οπως λεει και ο σοφος λαός "πισίνα που δεν θα βουτήξεις...τι σε μελλει κι αν εχει δοκό???"... καλημερα
  18. Καλημέρα Βασίλη. Το εδάφιο της εγκυκλίου που παραθέτεις πιθανά αποδεικνύει ότι είναι παλαιότερη του ν.4546/18. Μόνο αυτό και επειδή η παρ. γ) προστέθηκε τότε. Γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει ΥΔΟΜ που θα εφαρμόσει την εγκύκλιο 2 σε σημείο που έρχεται σε αντίθεση με το νόμο.
  19. νεες ενταξεις Κεφαλονια, Ζακυνθος, Ιθακη νεες παρατασεις [ειναι και το Λασιθι, για οσους ανησυχουσαν...] https://www.b2green.gr/el/post/70060/ktimatologio-xekina-i-syllogi-diloseon-se-3-epipleon-nomous-paratasi-se-3-akoma-perifereiakes-enotites
  20. Yesterday
  21. Ξεκινώ από αυτό που συμφωνούμε απόλυτα και είχα προαναφέρει στο: "..ή βρίσκουμε "χαλαρούς" τρόπους αναμεταξύ μας να απορροφάμε κονδύλια του ΕΣΠΑ ....?????" Πράγματι γίνεται γλέντι με αυτά τα κονδύλια και τους πέριξ παρατρεχάμενους αρουραίους ανεξαρτήτως κόμματος. Για το επί της ουσίας θέμα δεν βρίσκω να ωφελεί η "δράση" αυτή ούτε αυτόν που θα καταθέσει την ηχογράφηση του, αφού από κανέναν δεν θα πάρει απάντηση στο "θέμα" του, αλλά ούτε και αυτόν που θα τον ακούσει αφού ούτε καν ως εθελοντής ψυχολόγος δεν μπορεί να αισθανθεί κάποια υπαρξιακή επιβεβαίωση ή έστω κάποια αυταρέσκεια βοηθώντας κάποιους άλλους. Απεναντίας θεωρώ ότι, το απόλυτα απρόσωπο ύφος της μονόδρομης επαφής με τον "κανένα" προσομοιάζει σε εμπειρία κλειδαρότρυπας και ξεπεσμού των ανθρωπίνων σχέσεων, (τύπου big brother), κάτι που δυστυχώς μπορεί μεν να απεικονίζει μία περιρρέουσα κατάσταση, αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν θα έπρεπε αυτή να πριμοδοτείται και να προάγεται και με αυτά τα τεχνολογικά μέσα. Για να καταλήξω, θα πω κατ΄αρχήν ότι κάθε τι στο σύμπαν μπορεί να ενεργήσει για καλό ή κακό αφού και τα δύο κρύβει μέσα του, ενώ είναι πάντα η ανθρώπινη κρίση αυτή που δικαιώνει την επιλογή ή που χρεώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Εν προκειμένω η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε με ελάχιστο κόστος να προάγει κυρίαρχα την τουριστική ξενάγηση για ξένους σε σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος (any day-any time) σε διάφορες γλώσσες και με video έστω και χωρίς χρέωση. Θα μπορούσε ακόμη να γίνονται εκπαιδευτικές επισκέψεις σχολείων σε ιστορικούς χώρους και τα παιδιά να έχουν με το κινητό τους εύκολη και διασκεδαστική πρόσβαση στην ιστορία, την φιλοσοφία, τις τέχνες, αξιοποιώντας λίγο το κινητό -δώρο της μαμάς- για κάτι καλύτερο από το να ανεβάζουν like στο παρακάτω : Καλό μας βράδυ!
  22. η επαύξηση ισχύος επιβάλετε λόγο Α/Θ γνωμη μου , Νο 2 , 3φ 25kva , η ποιο κοινή κ ποιο συμφέρουσα......αρα κ η Α/Θ 3φ
  23. Μην με πεις ότι και αυτός έχει δοκό....
  24. Για αυθαίρετη ισόγεια αγροτική αποθήκη 28 μ2 σε οικόπεδο εντός στάσιμου οικισμού, έτους κατασκευής 2002 για τον υπολογισμό του προστίμου έχουμε: - Κατηγορία υπηρεσίες - Δεν ισχύει ο μειωτικός συντελεστής 0.7 (ισχύει για κτίρια κατοικίας) - Δεν ισχύει ο μειωτικός συντελεστής 0.5 γιατί είναι αυτοτελής αποθήκη και όχι βοηθητικός χώρος κατοικίας Άρα υπολογίζω πρόστιμο 1570 €, ενώ το πρόστιμο μιας αντίστοιχης κατοικίας βγαίνει 920 € !!! Συμφέρει δηλαδή να δηλωθεί ως κατοικία! Είναι λογικό αυτό; Επίσης για κατοικία εντός στάσιμου οικισμού είναι και λιγότερα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (όχι τοπογραφικό και σχέδιο τομής) ! Έχει τύχει σε κανέναν;
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.