Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • ΣΠΜΕ: Ανακοίνωση για τα Επαγγελματικά Δικαιώματα, Προγραμματισμός Περιφερειακών Συνελεύσεων


    "Αγαπητοί Συνάδελφοι,

     

    με την ψήφιση του νόμου 4254/2014 με τίτλο: «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο εφαρμογής του Ν.4046/2012 και άλλες διατάξεις», και με βάση την υποπαράγραφο ΙΓ.12: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΥ, το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο άσκησης του επαγγέλματος του Μηχανικού δύναται να αναθεωρηθεί ριζικά.

     

    Ο Σύλλογός (μας) προτείνει βελτιώσεις στην κατεύθυνση ενός συνολικού, σύγχρονου, απλού, ενιαίου και σαφούς πλαισίου άσκησης του επαγγέλματος, το οποίο θα περιγράφει τις κοινές επαγγελματικές δραστηριότητες, και όπου κριθεί αναγκαίο (και αναλογικό με γνώμονα τον υπέρτερο λόγο του δημοσίου συμφέροντος) θα τεκμηριώνει τις αποκλειστικές επαγγελματικές δραστηριότητες.

    Δυστυχώς, κάποιοι ερμηνεύουν τα παραπάνω μέσα από παρωχημένα συντεχνιακά «φίλτρα». Χαρακτηριστικά, αναφέρουμε ότι στα συνήθη ιδιωτικά έργα συγχέουν τον «Πολιτικό Μηχανικό» με τον «Δομοστατικό Μηχανικό».

     

    Με άλλα λόγια: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.

     

    Συνεπώς, πρέπει να βρεθούμε όλοι μαζί σε «θέση μάχης» για την περίπτωση όπου ενδεχόμενες καταστάσεις σύγκρουσης συμφερόντων δύνανται να αποβούν επιζήμιες για τις επαγγελματικές δραστηριότητες του κλάδου μας.

     

    Οφείλουμε να ενημερώσουμε αναλυτικά όλους τους Συναδέλφους, να συζητήσουμε σε βάθος τις θέσεις του Συλλόγου μας, και να είμαστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο.

     

    ΔΕΝ κινδυνολογούμε ΚΑΙ ΔΕΝ φοβόμαστε τη σύγκρουση. Τονίζουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι αυτό το ενδεχόμενο θα είναι τελικώς επιζήμιο για το Τ.Ε.Ε., τους Μηχανικούς, τον Τεχνικό Κλάδο και το Δημόσιο Συμφέρον.

     

    Απαιτείται η άμεση συμμετοχή όλων μας σε ανοικτές διαδικασίες. Πρώτο μέσο αποτελεί η σύγκληση διαπεριφερειακών Γενικών Συνελεύσεων σε συνεργασία με τα παλιά (ή/και νέα) Τοπικά μας Τμήματα και όλους τους συνδεδεμένους Συλλόγους Διπλωματούχων Πολιτικών Μηχανικών - πριν την κεντρική Γενική Συνέλευση του ΣΠΜΕ στην Αθήνα.

     

    Ξεκινάμε απ΄ την βόρεια Ελλάδα με την 1η διαπεριφερειακή Γενική Συνέλευση, να συνδιοργανώνεται απ' τον (κεντρικό) ΣΠΜΕ, τον ΣΠΜΘ (Σύλλογο Πολιτικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης), τον ΣΠΜΣ (Σύλλογο Πολιτικών Μηχανικών Σερρών), και τα γειτονικά Τοπικά Τμήματα του ΣΠΜΕ, στην Θεσσαλονίκη, στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ/ΤΚΜ, την Τρίτη 15.07.2014 ώρα 18.30.

     

    Στο ίδιο πλαίσιο πραγματοποιήθηκε συνάντηση/ενημέρωση Συναδέλφων στην Κεφαλλονιά την 05.07.2014 (η οποία θα οδηγήσει και σε ίδρυση Τοπικού Τμήματος) και προβλέπονται αντίστοιχες ενημερωτικές συναντήσεις/τοπικές συνελεύσεις:

     

    την Τρίτη 15.07.2014 (ώρα 13.30) στα Ιωάννινα

     

    την Τετάρτη 16.07.2014 (ώρα 13.30) στην Λαμία (Γενική Συνέλευση Τμήματος Ν. Φθιώτιδας), και

     

    την Πέμπτη 17.07.2014 (ώρα 18.30) στην Πάτρα (Γενική Συνέλευση Τμήματος Ν. Αχαΐας).

     

    Θα συνεχίσουμε με ενημέρωση και στις υπόλοιπες περιοχές. Όπου δεν είναι (χρονικά) εφικτή η διεξαγωγή διαπεριφερειακών συνελεύσεων, προτείνεται η ενεργοποίηση ή/και η ίδρυση Τοπικών Τμημάτων."

     

    Πολλούς Χαιρετισμούς.

    Με Εκτίμηση,

    Βασίλειος Μπαρδάκης

    Πολιτικός Μηχανικός, Δρ

     

    Πρόεδρος Σ.Π.Μ.Ε.

     

    Πηγή: http://civilenglar.blogspot.gr/2014/07/blog-post.html





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    George, επειδή απονέμονται 5ετή Integrated MEng Degrees από τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, γι αυτό τίθεται εύλογα το θέμα ισοδυναμίας 5ετούς διπλώματος μηχανικού Ελληνικού Πολυτεχνείου με 5ετές MEng.

     

    .....

     

    Δεν αρκεί μόνο η διάρκεια σπουδών να είναι εκτεταμένη.

    Όπως σου είπα και πριν, προσωπικα ΣΥΜΦΩΝΩ με την απονομή MEng από τα Ελληνικά πολυτεχνεία. Το πρόβλημα είναι ότι όπως και το ανέφερες "Δεν αρκεί μόνο η διάρκεια σπουδών να είναι εκτεταμένη." Αυτό είπαν και δεκάδες εκθεσεις της ΑΔΙΠ. αλλά αντί να τις λάβουν υπόψη τα Πολυτεχνεια, τις αγνόησαν αφού πρώτα εκαναν το παν να γίνουν αξιολογήσεις μονο στα ΤΕΙ από που και "περιέργως" ξεκίνησαν αποκλειστικά απο περιφερειακά ΤΕΙ, αλλά προς "δυσάρεστη" έκπληξη τα τμήματα Μηχανικών ΤΕΙ πήραν πολύ καλές αξιολογήσεις. Για τις "μακρόσυρτες-επαναλαμβανόμενες" 5ετείς προπτυχιακές σπουδές των Πολυτεχνειων βλέπε π.χ. σχετική έκθεση Μηχ. Μηχ. ΕΜΠ.

    Αυτό επίσης που "εχνόχλησε" ειναι ότι οι αξιολογήσεις προφανώς και γίνονται με τα ίδια κριτήρια είτε ειναι πανεπιστήμια είτε ΤΕΙ.

     

    Ασχετο: τελικά το MEng είναι 6 ή 7? Εγω νομίζω ότι είναι 7 αφού περιέχει τον όρο "Master". Aπλά το MSc θεωρείται πιο "δυνατο" στο αντικείμενό του ως πιο εξειδικευμένο. Μαλλον ειναι σαν το BA Και το BSc ναι μεν ειναι και τα 2 6 αλλά το BA θεωρείται υποδεεστερο...

     

    Τα ελληνικά πολυτεχνεία θα πρέπει να δώσουν ξεκάθαρη έμφαση στις "υποειδικότητες" κατα κόσμον ειδικότητες, προκειμένου να δικαιολογήσουν το επίπεδο 7. Και όπως σου είπα, αυτό δεν γινόταν καθώς προτιμούσαν να ρισκάρουν για όλες τις ειδικεύσεις φουλ Ε.Δ., ενώ παράλληλα απέφευγαν το εύλογο ερωτημα να ξανα-συζητηθούν τα Ε.Δ. για 4ετείς σχολές. Ε λοιπόν τελικά αυτό δεν αποφεύχθηκε. Ναι μεν πέρασαν τα ΧΡΥΣΑ χρόνια, αλλά τουλάχιστον η δικαιοσύνη έχει και αυτή μια γλύκα. Εστω και νηστικός.

     

    Οπως σου είπα, με αυτήν τη λογική και τα ΤΕΙ θα έπρεπε να ζητούν MEng.

     

    Το θέμα είναι ότι ακόμα και αν συμφωνούμε, το ΕΠΠ αναφέρει τις 5ετείς σπουδές ως 6

     

    Θέλεις δικιά μου πρόβλεψη; Το γερμανικό μοντελο: 3,5 τα ΤΕΙ 3 τα Πολυτεχνεία. BSc και τα 2. Τα MSc θα προσμετρούν παντού, και οι υφιστάμενοι Διπλ. θα κληθούν να κρατήσουν μόνο τα ΕΔ των ειδικοτήτων που νομιμα ασκούν (σοβαρές αποδείξεις που τεκμηριώνουν εμπειρία + εξετασεις για να μην ευνοηθούν αυτοί που νοικιάζουν πτυχία και σφραγίδες)

    Link to comment
    Share on other sites

    Ωραια.

    Καταργηση της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης τοτε και των μεταπτυχιακων σπουδων ειδικευσης.

    Ας ασχοληθει ο καθενας με οτι νομιζει οτι κανει καλυτερα.

    Απομόνωσες μία μόνο πρόταση απ' ό,τι έγραψα και ασκείς κριτική χωρίς να απαντάς ουσιαστικά σε τίποτα από το ποστ μου. Πέραν του ότι δεν ασχολείσαι με το να θίξεις οτιδήποτε για το προωθούμενο σύστημα συνεχόμενων πιστοποιήσεων από κάποια κέντρα πιστοποίησης (αλήθεια άραγε ποιος θα πιστοποιεί αυτά τα κέντρα προκειμένου να πιστοποιούν τους μηχανικούς), πέραν του ότι δε σε ενδιαφέρει ή δεν κατανοείς την μετατροπή του συστήματος των κρατικοδίαιτων φατριών σε φατρίες άμωμων και άμεμπτων πιστοποιητών, εσύ κατάλαβες ότι υποστηρίζω να καταργηθούν τα πάντα στο όνομα της αγοράς. Όποιος δεν αντιλαμβάνεται ότι λειτουργούμε στα πλαίσια ενός αγοραίου συστήματος και καλώς ή κακώς όλοι κρινόμαστε και υπάρχουμε εντός αυτού, ή βρίσκεται κάπου αλλού ή έχει εξασφαλισμένο το μισθό του (κατά Λουκά και Ματθαίου Ευαγγέλια το ανάγνωσμα).

    Στα καθ' εμού, θέλω απλά να τονίσω και να ειρωνευτώ τους θιασώτες της αγοράς ότι όταν εκθιάζουν την αγορά και τα καλά της από τη μία, δεν μπορούν να μιλάνε για πιστοποιήσεις κι ελέγχους ες αεί από την άλλη. Αν αυτό δεν είναι υποκρισία και σκοπιμότητα, αναρωτιέμαι τι είναι. Επίσης αναρωτιέμαι αν υπάρχει μεγαλύτερη πιστοποίηση από το δίπλωμα μίας πολυτεχνικής σχολής. Γιατί όποιος έχει αντίθετη άποψη, τότε αυτός θέλει να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια, τις σχολές, το κράτος, τα πάντα εν τέλει στο όνομα της αγοράς.

    Εν τέλει λίγη ειλικρίνεια δε βλάπτει κανένα. Το ξέρω ότι το ποστ μου θα αγνοηθεί. Απλά είναι Κυριακή και έχω χρόνο για χάσιμο. Να στε καλά όλοι αδέρφια!

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Να ξαναγυρίσουμε στην πραγματικότητα;

    Να θυμηθούμε το θέμα της ανακοίνωσης του ΣΠΜΕ;

    Βλέποντας και αυτή την ανακοίνωση;

     

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

    Αθήνα 11 Ιουνίου 2014

    Θεσμικό Πλαίσιο Άσκησης του Επαγγέλματος του Μηχανικού

     

    Με την ψήφιση του νόμου 4254/2014 με τίτλο: «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 4046/2012 και άλλες διατάξεις», και με βάση τις υποπαραγράφους:

    ΣΤ.23: ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

    ΙΓ.12: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΥ

    το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο άσκησης του επαγγέλματος του Μηχανικού δύναται να αναθεωρηθεί ριζικά.

     

    Για τις ρυθμίσεις που επαγγέλλονται και οι δύο υποπαράγραφοι, προβλέπεται η έκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων τα οποία προκύπτουν μετά από εισήγηση (Υποπαράγραφος ΣΤ.23) ή σύμφωνη γνώμη (Υποπαράγραφος ΙΓ.12) του ΤΕΕ, γεγονός που δημιουργεί διακρίσεις μεταξύ των μηχανικών διαφόρων ειδικοτήτων και ελέγχεται η συνταγματικότητά του.

     

    Οι Πανελλήνιοι Σύλλογοι των βασικών ειδικοτήτων των διπλωματούχων μηχανικών αποφάσισαν να συμβάλλουν στο έργο του ΤΕΕ, προκειμένου να σταθεί στο ύψος του κύρους και του θεσμικού του ρόλου και να ανταποκριθεί στη βελτίωση του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου.

     

    Το ΤΕΕ, ως θεσμοθετημένος σύμβουλος της Πολιτείας, οφείλει να επεξεργαστεί τάχιστα τις βελτιώσεις στην κατεύθυνση ενός συνολικού, σύγχρονου, απλού, ενιαίου και σαφούς πλαισίου άσκησης του επαγγέλματος, το οποίο θα περιγράφει τις κοινές επαγγελματικές δραστηριότητες, και όπου κριθεί αναγκαίο (και αναλογικό με γνώμονα τον υπέρτερο λόγο του δημοσίου συμφέροντος) θα τεκμηριώνει τις αποκλειστικές επαγγελματικές δραστηριότητες.

     

    Οι Πανελλήνιοι Σύλλογοι, ως αρμόδιοι φορείς, συμφώνησαν και ήδη ξεκίνησαν τη διενέργεια διαλόγου, στοχεύοντας στην επεξεργασία και την επιστημονική τεκμηρίωση των θέσεων που θα προκύψουν από τη συνέργεια των επιμέρους ειδικοτήτων. Η συνέργεια των Συλλόγων θα αποδώσει τους βασικούς άξονες του πλαισίου και των ΠΔ, που πρέπει να διαμορφώσει το ΤΕΕ για την άσκηση του επαγγέλματος του Μηχανικού.

     

    Η διεπιστημονική αυτή μελέτη/συμφωνία στο θέμα των νομοθετικά ρυθμιζόμενων δραστηριοτήτων είναι απαραίτητη, ώστε οι λύσεις να είναι διαρκείς και σταθερές, να υπηρετούν τις αρχές της συνταγματικής τάξης και να μην θέτουν σε κίνδυνο το δημόσιο συμφέρον, την επιστημονική εγκυρότητα και την αξιοπρέπεια κατά την άσκηση του επαγγέλματος του μηχανικού.

     

    Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών – Πανελλήνια Ένωση Αρχιτεκτόνων (ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ)

    Πανελλήνιος Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανολόγων – Ηλεκτρολόγων Μηχανικών (ΠΣΔΜΗ)

    Σύλλογος Πολιτικών Μηχανικών (ΣΠΜΕ)

    Πανελλήνιος Σύλλογος Διπλωματούχων Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών (ΠΣΔΑΤΜ)

    Πανελλήνιος Σύλλογος Χημικών Μηχανικών (ΠΣΧΜ)

    Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος (ΕΜηΠΕΕ)

    Πανελλήνιος Σύλλογος Μηχανικών Μεταλλείων & Μεταλλουργών Μηχανικών (ΠΣΜΜΜΕ)

    Σύλλογος Διπλωματούχων Ναυπηγών Μηχανικών Ελλάδος (ΣΔΝΜΕ)

    Link to comment
    Share on other sites

    Συγνώμη για την πολλαπλότητα και την κατάχρηση του δικαιώματος να ποστάρω, αλλά θέλω να τονίσω ότι στην Ελλάδα είμαστε και ό,τι δηλώσεις είσαι. Κάποιοι το δούλεψαν και το στήσανε με αίμα αυτό το "δικαίωμα". Μην αρχίζετε να μου απαντάτε αρλούμπες και κακεντρέχειες πάλι. Επομένως προς τι τα μίση και ο αλληλοσπαραγμός αδέρφια; Πολιτικός Μηχανικός ΤΕΙ θέλεις να δηλώσεις;;Άριστα! Σου ευχομαι και εις ανώτερα και καλή σταδιοδρομία. Εδώ ο Σαμαράς δηλώνει πρωθυπουργός της χώρας και κανείς δεν έχει πρόβλημα με αυτό.

    Σημείωση: Δεν υποτιμώ κανένα. Οι παραπάνω υποτιμούν τον εαυτό τους νομίζοντας ότι αν π.χ. δηλώσεις πολιτικός μηχανικός είσαι κάτι ανώτερο από αυτό που πραγματικά είσαι και που έχει τη δική του ιδιαίτερη αξία. Όπως ας πούμε μία καθαρίστρια μπορεί να έχει μεγαλύτερη αξία από την ιδιότητα του πρωθυπουργού-πιόνι σε μία κατεχόμενη χώρα. Επομένως ανοιχτά μυαλά και καλή καρδιά αδέρφια!

    Link to comment
    Share on other sites

    Επίσης αναρωτιέμαι αν υπάρχει μεγαλύτερη πιστοποίηση από το δίπλωμα μίας πολυτεχνικής σχολής. Γιατί όποιος έχει αντίθετη άποψη, τότε αυτός θέλει να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια, τις σχολές, το κράτος, τα πάντα εν τέλει στο όνομα της αγοράς

    Δεν εχεις κατανοήσει την έννοια της πιστοποίησης. Άλλο η εκπαίδευση, άλλο η άδεια εξάσκησης και άλλο η πιστοποίηση. Η ελεύθερη αγορά εχει πολλα κακα. Αλλά μεγαλύτερη υποκρισια από το δογμα ότι κάποια χρονια σπουδών (και μόνο προπτυχιακά) εξασφαλίζουν και "αυτοφρεσκρουν" τις γνώσεις ενός μηχανικού ισοβίως, ταυτόχρονα με τις επαγγελματικές ικανότητες του,δεν υπάρχει... ειναι η μεγιστη υποκρισία στο ονομα της Παιδείας.... αλλά και στο όνομα της Δημόσιας Ασφάλειας....

    Link to comment
    Share on other sites

    trotskaros,διακρίνω μια προκατάληψη. Οι πολιτικοί μηχανικοί του τεχνολογικού τομέα,δεν το "δηλώνουν",επειδή στην Ελλάδα "δηλώνεις" ότι είσαι,ούτε επειδή πιστεύουν οτι είναι κάτι ανώτερο από αυτό που είναι. Αν τώρα κάποιοι εδώ και χρόνια τους βάπτιζαν,"εργοδηγούς","υπομηχανικούς",κ.ο.κ το έκαναν με δόλο.

     

    Τώρα στα προηγούμενα,θυμάμαι οτι εσύ εμφανίστηκες ως θιασώτης της ελεύθερης αγοράς λέγοντας "Όποιος είναι μάγκας θα το δείξει η αγορά, αδέρφια". Ξέρεις κάτι? Συμφωνώ! Αλλά άλλο η επαγγελματική δράση του καθενός μας σε ατομικό επίπεδο και άλλο το πως σε αντιμετωπίζει η νομοθεσία,που καλείσαι καθημαρινά ως πολιτικός μηχανικός ΤΕ,να εργάζεσαι άνευ ΕΔ και το χρονοδιάγραμμα που έχεις κάνει με τον πελάτη,να εναπόκειται στην "καλή διάθεση και ερμηνεία" της κάθε υπηρεσίας.

    Edited by atsalovergas
    Link to comment
    Share on other sites

    πιστοποιηση  ναι  ,  αλλα  οχι  μονο  για  μηχανικους 

    ας  παμε  και  στους  γιατρους  δικηγορους  ,  συμβολαιγραφους  ,  αυτοι  δηλαδη 

    δεν  ειναι  δημοσιος  κινδυνος   και  απο  που  ελενχονται  ,  και  μια  μιλαμε   για  το  σπιτι  μας 

    αληθεια  γιατι  να  μην  πιστοποιουνται  αρχικα  και  τα  συνεργεια   υπεργολαβοι    πχ  κατασκευης   ξυλοτυπου 

    και   τοποθετηση  οπλισμου  οι  τεχνιτες  ,    γιατι  να  μην  περνανε  απο  σχολειο ,  τεχνικη  εκεπαιδευση 

    ενα  εξαμηνο  ωστε  να  μαθουν  τα  βασικα  της  τοποθετησης   σιδηρου  οπλισμου   τα  βασικα  της  δονησης 

    τι  ζημια  κανουν  στους  μηχανικους  οταν  ασυναρτητα  και  ασχετα  συνεργεια   απο  αφρικοπακιστανοαλβανορουμανοβουλγαρους   

    αναλαμβανουν  σοβαρες  εργασιες  χωρις  καμμια  καμμια  πιστοποιηση 

    Ενω  πολυ  ευκολα   λοιπον  καποιοι  κατευθυνομενα    ζητανε  πιστοποιηση  μηχανικων  εδω  και  τωρα   καθε  2-3 χρονια 

    ξεχνανε  να  πιστοποιησουν   τεχνιτες  σε  σοβαρες  εργασιες  η  αλλα  συναφη  επαγγελματα   η  αλλους  παρεμφερεις   επιστημονικους  κλαδους  .

     

    καλως  τα  παιδια   που  ζητανε  πιστοποιηση   εδω  και  τωρα  ,  δεν  εχω  φιλοι  μου   καμμια  αντιρρηση  αρκει  απο  αυριο  το  πρωι  να  πιστοποιουνται  και  οι  υπολοιποι  επαγελματικοι καλδοι   και  οχι  μονο  εμεις   στα  πλαισια  της  ισονομιας  και  της  ισοπολιτειας 

    καλως  τα  παιδια  .

    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites

    αληθεια  γιατι  να  μην  πιστοποιουνται  αρχικα  και  τα  συνεργεια   υπεργολαβοι    πχ  κατασκευης   ξυλοτυπου 

    και   τοποθετηση  οπλισμου  οι  τεχνιτες  ,    γιατι  να  μην  περνανε  απο  σχολειο ,  τεχνικη  εκεπαιδευση 

    ενα  εξαμηνο  ωστε  να  μαθουν  τα  βασικα  της  τοποθετησης   σιδηρου  οπλισμου   τα  βασικα  της  δονησης 

    τι  ζημια  κανουν  στους  μηχανικους  οταν  ασυναρτητα  και  ασχετα  συνεργεια   απο  αφρικοπακιστανοαλβανορουμανοβουλγαρους   

    αναλαμβανουν  σοβαρες  εργασιες  χωρις  καμμια  καμμια  πιστοποιηση

    Ενω  πολυ  ευκολα   λοιπον  καποιοι  κατευθυνομενα    ζητανε  πιστοποιηση  μηχανικων  εδω  και  τωρα   καθε  2-3 χρονια 

    ξεχνανε  να  πιστοποιησουν   τεχνιτες  σε  σοβαρες  εργασιες  η  αλλα  συναφη  επαγγελματα   η  αλλους  παρεμφερεις   επιστημονικους  κλαδους

     

    +1000  Να δημιουργηθεί και μητρώο τεχνιτών.

     

    Όχι μόνο να πιστοποιούνται,αλλά να υπάρχει διαδικασία που να υπογράφουν και να φέρουν και την αντίστοιχη νομική ευθύνη για το έργο που παραδίδουν. Έτσι θα ελαττωθούν και οι εργοταξιακές χριστοπαναγίες  :D

    Edited by atsalovergas
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Εγώ πάντως λέω να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Όποιος είναι μάγκας θα το δείξει η αγορά, αδέρφια. Οι πιστοποιήσεις είναι για να τα αρπάζουνε γεράκια του κυκλώματος και απλά μία αλλαγή φρουράς κομματόσκυλων και διαπλεκόμενων από τον πάλαι ποτέ κακώς νοούμενο συνδικαλισμό. Απλά έχουνε βρει το παθ που θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν την παρασιτική τους ύπαρξη.

    Κατά τα άλλα, συγχαρητήρια σε ορισμένους εδώ μέσα που περνάνε άπειρες εργατοώρες ποστάροντας ανοησίες που απλώς εξυπηρετούν τα συμφέροντα αυτών των επίδοξων κυκλωμάτων και κάνοντας πλύση εγκεφάλου σε συναδελφικά, κουρασμένα και θολωμένα από την απραξία μυαλά.

     

    Επειδη εχω γραψει πολλες φορες τη γνωμη μου, δεν μπηκα στη διαδικασια να απαντησω.

    Πηρες μια ειρωνικη απαντηση στο δικο σου επιθετικο ποστ, "οτι εξυπηρετουμε συμφεροντα των ΚΕΚ" και δεν ξερω τι αλλο.

     

     

    Επίσης αναρωτιέμαι αν υπάρχει μεγαλύτερη πιστοποίηση από το δίπλωμα μίας πολυτεχνικής σχολής. Γιατί όποιος έχει αντίθετη άποψη, τότε αυτός θέλει να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια, τις σχολές, το κράτος, τα πάντα εν τέλει στο όνομα της αγοράς

     

     

    Ναι συνδελφε, συγνωμη που θα σε ριξω απο το συννεφακι σου, αλλα ΥΠΑΡΧΕΙ.

    Επειδη καποιος τελειωσε το ΕΜΠ ή οποιαδηποτε αλλη σχολη επιασε τον παπα απο !@#@!/???

     

    Ξερω συναδελφους που τελειωσαμε μαζι τη σχολη και ειχαν βαθμο πτυχιου 9+ και με ρωτουσαν αν πρωτα μπαινουν τα σιδερα στο ΩΣ ή πρωτα πεφτει το μπετο.

    Τι αλλο θες να σου πω?

    Συγνωμη αλλα εγω δεν θεωρω τον εαυτο μου ισαξιο τους.

     

    Καποια σπαταλανε λεφτα, χρονο, ηρεμια και καποια απο τα καλυτερα χρονια τους, για σεμιναρια, συνεδρια, παρουσιασεις κτλ.

     

    Αν θες να κουβεντιασουμε το ΠΩΣ θα γινεται η οποια πιστοποιηση, μαζι σου.

    ΑΣΦΑΛΩΣ τα ΚΕΚ δεν παρεχουν ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ.

    Αυτο να το κουβεντιασουμε και να προτεινουμε τροπους πιστοποιησης, εκπαιδευσης, ενημερωσης ή οπως αλλιως θες να το πεις.

     

    Με τη λογικη σου, τσουβαλιαζουμε τα παντα.

    "οκ τελειωσα Πολυτεχνειο, κανω τα παντα".

    Εσυ ως ΠΜ τοτε γιατι να μην κανεις και ΗΜ και πλοια και αεροπλανα και αρχιτεκτονικα και τοπογραφικα και περιβαλλοντικα και τα παντα ολα??

    Edited by terry
    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.