Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/05/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Γιατί έχει γίνει ξεκάθαρο αν μια δήλωση ολοκληρωθεί πλήρως στα πλαίσια του ν. 4178/13 απαιτείται ΜΣΕ; Κατά τη γνώμη μου αν μια δήλωση οριστικοποιήθηκε (ή οριστικοποιηθεί) εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (12 μηνο από την ημερομηνία ισχύος ν. 4495) στα πλαίσια του ν. 4178 με ανάρτηση όλων των απαιτούμενων, βάσει του ν. 4178/13, δικαιολογητικών δεν θα απαιτηθεί καμία ΜΣΕ. ακόμη και αν το ΔΕΔΟΤΑ βγαίνει Υ. Αν μεταβεί στο ν. 4495 τότε θα πρέπει να συνταχθεί ΜΣΕ.3 points
-
2 points
-
ό,τι πακτωνεται θελει αδεια..... .....για την αδεια θελει συναινεση2 points
-
2 points
-
6.648 downloads
Περιλαμβάνει τους παρακάτω οδηγούς: Οδηγός Υγιεινής αρ.1 για τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και ζαχαροπλαστικής. (File Size: 521,63 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.2 για τα αρτοποιεία και τις επιχειρήσεις διακίνησης και διάθεσης άρτου και προϊόντων αρτοποιίας (File Size: 793,65 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.3 για τις επιχειρήσεις αποθήκευσης και διανομής τροφίμων σε συνθήκες περιβάλλοντος, ψύξης ή κατάψυξης (File Size: 238,29 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.4 για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης τροφίμων. (File Size: 1166,61 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.5 για τις επιχειρήσεις εμφιάλωσης νερού (File Size: 978,79 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.6 για Σχολικά Κυλικεία. (File Size: 396,37 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.7 για Ορθή Υγιεινή Πρακτική για πωλητές τροφίμων στις Λαϊκές Αγορές (File Size: 1488,03 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.8 για τις επιχειρήσεις παραγωγής, διακίνισης και διάθεσης αναψυκτικών και χυμών (File Size: 246,78 Kb) Οδηγός Υγιεινής αρ.9 - Ανάκληση και ιχνηλασιμότητα των τροφίμων (File Size: 719,81 Kb) Από την Υγειονομική Υπηρεσία της Κύπρου.1 point -
1 κ 3 επιτρέπονται χωρίς ενδοιασμούς. 2 κ 4 οχι. Θα αναρωτηθείς βεβαια οτι κ οι τέντες τοποθετούνται με στριφώνια (πακτώνονται) στην οροφή πως επιτρεπονται... Η απαντηση ειναι οτι δεν υπάρχουν τα υποστυλώματα.1 point
-
θα αλλαξεις το Ε9 ... δξ τι θα γινει στη συνεχεια με την μεταβιβαση, επειδη κατελαβες ενα τμημα του διαδρομου... Ελπίζω να μην σου ζητησει τροποποιηση της συστασης ο συμβ/φος.1 point
-
ν. 4495, αρθρο 29 παρ. ιδ "για περγκολα, σε δωματα, η/χ και ανοιχτους εξωστες απαιτειται ΕΕΜΚ ανεξαρτητως επιφανειας" [Η απολειστικη χρηση στο δωμα, δεν σημαινει οτι δινει σε καποιον το δικαιωμα να κανει εργασιες για τις οποιες απαιτειται να βγαλει αδεια. Αρα απαιτειται συναινεση. Εξαιρεση υπαρχει μονον εάν οριζει ρητα το "ειδος του δικαιωματος χρησης" και περιλαμβανει και την συγκεκριμενη κατασκευή]1 point
-
1 point
-
εχοντας υποψη σ οτι: "Εν ελλείψει πάσης μεταξύ των συνιδιοκτητών συμφωνίας ως προς τα δικαιώματα και τας υποχρεώσεις αυτών περί των κοινών πραγμάτων, κρατούσι τα εξής: ... γ) Κοινά βάρη θεωρούνται η συντήρησις και επισκευή των εν Αρθ-2 παρ.1 του παρόντος μερών του ακινήτου, εφ' ων καθορίζεται αναγκαστική μεταξύ των κατ' ιδίαν συνιδιοκτητών συνιδιοκτησία και οι παντός είδους φόροι οι βαρύνοντες την κοινήν οικοδομήν. ...Αρθ-2, παρ.1) Αδιαίρετος είναι η ιδιοκτησία, επί του εδάφους, των θεμελίων, των πρωτοτοίχων, της στέγης, των καπνοδόχων, των αυλών, φρεάτων, ανελκυστήρων, βόθρων, εγκαταστάσεων κεντρικής θερμάνσεως, και παντός άλλου πράγματος χρησιμεύοντος προς κοινήν των ιδιοκτητών χρήσιν."1 point
-
Να μην τσεκάρεις τίποτα! Να εκδώσεις βεβαίωση 4495! Να γίνει όποια μεταβίβαση θέλεις. Κι όταν έλθει, αν έλθει η ώρα της ταυτότητας τότε βλέπουμε…..1 point
-
εχουν βγει τα κοινόχρηστα με τις αναλογίες καθενός κ δεν πληρώνουν ή απλά δεν προκαταβάλουν τα χρήματα για την εφαρμογή; αν το πρώτο-> χρειάζεσαι (η διαχείριση δηλαδή) δικηγόρο για την είσπραξη (μαζί με την αμοιβή του). αν το δεύτερο-> δεν σε αφορά κ δεν προβλέπεται κ από την διαδικασία... Βάσει κανονισμού πολ/κιας, προκύπτει απαρτία έπειτα από Χ έγκυρες προσκλήσεις. Η απαρτία λαμβάνει απόφαση, η οποία και είναι δεσμευτική για όλους. Η εργασία πραγματοποιείται, εξοφλείται από το αποθεματικό, και περνάει στα κοινόχρηστα. Αν δεν υπάρχει αποθεματικό, αποφασίζεται η αύξηση του σε πρώτη φάση με γενική συνέλευση, κ όταν έχει συγκεντρωθεί το απαραίτητο ποσό περνάμε στην φάση της υλοποίησης. Ενίοτε, για να μην αυξάνεται το αποθεματικό, οι ενδιαφερόμενοι βάζουν όλο το ποσό μόνοι τους κ αφαιρείται από τα επόμενα κοινόχρηστα με την πάροδο του χρόνου. Η λύση με την αύξηση του αποθεματικού είναι η πιο σωστή διότι μπορεί να καταβάλλεται σιγά-σιγά κ δεν επιβαρύνει πολύ τους ιδιοκτήτες. - Όλα αυτά τα έξοδα βέβαια πανε στους ιδιοκτήτες κ όχι στους ενοικιαστές. Το πρόβλημα το μεγάλο όμως είναι η αυτοδιάγνωση που έχετε κάνει για την επισκευή βλαβών χωρίς την απαραίτητη γνώμη ενός μηχανικού (κ όχι μονωσά). Επειδή αν μου έρθει προσωπικά, η διαχειρίστρια με δικηγόρο για κάτι που έχει διαγνώσει και επισκευάσει μόνη της χωρίς την απαραίτητη οδηγία ενός ειδικού, το μόνο που θα καταφέρει είναι να καταλήξουμε την διαμάχη στα δικαστήρια... Επειδή μπορεί να μην θέλει μόνωση αλλά κάτι άλλο, πχ θερμομόνωση ή επισκευή οπλισμού κλπ. Αρα: 1. Επίσκεψη μηχανικού, επιθεώρηση, εκτίμηση, τεχνική έκθεση αποκατάστασης. Πληρωμή από τον διαχειριστή χωρίς γενική συνέλευση (φυσικά ανάλογα την αμοιβή του κ το δικαίωμα που έχει ο διαχειριστής- κάποιοι κανονισμοί επιτρέπουν την διαχείριση 1000€ χωρίς συνέλευση, κάποιοι άλλοι 200€) 2. Συγκέντρωση οικονομικών προσφορών βάσει της τεχνικής έκθεσης του μηχανικού. 3. Γενική συνέλευση μέχρι την απαρτία, απόφαση, ανάρτηση απόφασης στον κνχ χώρο. 4. Εκκίνηση εργασιών, πληρωμή. 5. Χρέωση αναλογιών στα κοινόχρηστα. 6. όποιος δεν πληρώνει-> δικηγόρος. Τέλος, η πολεοδομία δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε τέτοιες καταστάσεις. Παρά μόνο αν θελετε να καταγγείλετε για αυθαίρετες κατασκευές.1 point
-
Έχεις δίκιο. Ακόμα και στην Καμπούλ να πάμε δεν γλυτώνουμε την αυτοκτονία. Όσο για την καθαριότητα, την ανακύκλωση, την κομποστοποίηση, την παραγωγή βιοαερίου, κτλ κτλ στην Αθήνα η απάντηση είναι η εξής: " Ουγκάγκα μπουμ μπουμ χιί γκάπα γκουπ μπίρλι γκαγκά, αούν γκιγκί αούν γκιγκί, μπάκα λάκα ουν γκαγκά". Διότι τώρα έχουμε άλλες προτεραιότητες.1 point
-
1 point
-
Σε γενικές γραμμές επιτυγχάνεται σημαντική μείωση της θερμογέφυρας αν ντυθεί περίπου 1μέτρο απο τον εξώστη.1 point
-
πολύ σ ω σ τ ό ς [αν εχει γινει καθορισμός] αλλά το ερωτημα στο οποιο απαντα και το εντυπο ειναι " πως υπολογιζεται η αποσταση απο την θαλασσα" γ) Εάν η εδαφική έκταση απέχει από τη θάλασσα απόσταση: γ1) Μέχρι και 100 μ., εφαρμόζεται συντελεστής 1,80. γ2) Πάνω από 100 μ. μέχρι και 200 μ., εφαρμόζεται συντελεστής 1,50. γ3) Πάνω από 200 μ. μέχρι και 500 μ., εφαρμόζεται συντελεστής 1,30. γ4) Πάνω από 500 μ. μέχρι και 800 μ., εφαρμόζεται συντελεστής 1,20. Η απόσταση από τη θάλασσα είναι η ελάχιστη ευθεία οριζόντια απόσταση ανάμεσα στην εδαφική έκταση και στη γραμμή αιγιαλού, δηλαδή η απόσταση του πλησιέστερου σημείου του γηπέδου προς και από το όριο του χειμέριου κύματος, είτε αυτό έχει χαραχθεί επίσημα, είτε όχι. Την απόσταση αυτή μπορεί ο δηλών να διαπιστώσει από το τυχόν υπάρχον τοπογραφικό της εδαφικής του έκτασης ή με την πραγματοποίηση μέτρησης. Σε κάθε περίπτωση, η δήλωση της απόστασης γίνεται χωρίς βεβαίωση των Αρχών, αλλά με ευθύνη του δηλούντος.1 point
-
"Νομίζω ότι δεν έχω να φοβηθώ τίποτα παρά το παράτυπο της ενέργειάς μου" . Φίλε ΚΑΝΑ, επειδή πάνω απ΄ όλα είμαστε μηχ/κοί ( και όχι γραφειοκράτες) η ευελιξία σε συνδιασμό με την γνώση δεν αποτελεί παρατυπία. Πολύ καλή η τεχν. έκθεση που ανήρτησες.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-