Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.020


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.322


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      931


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/06/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. Off topic Το μπάχαλο και το random είναι γενικότερο ... αρκεί να δείτε εδω. Αν κάποιοι από εμάς (που συνήθως πιστεύω κάνουμε) έχουν υποβάλει δηλώσεις για γνωστούς τους, γονείς, πεθερούς, πεθερές, παππούδες κλπ ..... αντε ξανά....έλεγχος...υποβολή όταν ανοίξουν οι τροποποιητικές ... Είναι απίστευτοι ... Και κλείνω το off topic.
    3 points
  2. Μα, Ikaros13... Όποιος πάει δηλαδή περίπτερο, s. market και στον φούρνο της γειτονιάς έχει πιεί τ αθάνατο νερό και δεν χρειαζεται την ζώνη ασφαλείας?.... Όμως, ...η πλειονότητα των ατυχήμάτων γίνεται στις πόλεις και μέσα στα στενά. Στην διασταύρωση π.χ που και οι δύο οδηγοί νομίζουν ότι ΄ο άλλος είναι που έχει το STOP, ή εκεί που αναγκάζεσαι να βγεις στα τυφλά να ελέγξεις την διασταύρωση που στις γωνίες εμποδίζουν οι κάδοι των σκουπιδιών κ.λ.π. Η κουνιάδα μου προ 30ετών από διασταύρωση σε στενά κατέληξε με πνευμοθώρακα στο νοσοκομείο. Καλά κάνουν λοιπόν και ελέγχουν ΚΑΙ στα στενά για ζώνη. Η μόνη διαφορά, που ίσως γι αυτό δεν σχολιάστηκε η ζώνη, είναι ότι αυτός που δεν την φορά γυρεύει κινδύνους για τον εαυτό του (+επιβαίνοντες), ενώ αυτός που μιλά στο κινητό είναι ο ίδιος δημόσιος κίνδυνος για όλους γύρω του ......
    3 points
  3. Γιατί απλά δεν ξέρουν ή γιατί θέλουν κάποιους να τους πιέσουν
    2 points
  4. Άρθρο 29 ν. 4530/18 (...) α. Οι οδηγοί οχημάτων που χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επι- κοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες, οπότε με bluetooth (ασύρματη επικοινωνία) επιτρέπεται. Με hands free (ενσύρματη επικοινωνία) όχι. Ν._4530_ΦΕΚ_59_Α_30.3.2018.pdf
    2 points
  5. Οι γενικεύσεις και οι απολυτοποιήσεις δεν βοηθούν την κατανόηση μιας κατάστασης. Ας τα πάρουμε ένα - ένα. 1) Όταν απεργεί το προσωπικό καθαριότητας των Δήμων οι περισσότεροι δημότες πετάνε τα σκουπίδια τους έξω από τους κάδους, όταν αυτοί γεμίσουν. Αυτή είναι μια πράξη πανικού. Στην πραγματικότητα όλοι ξέρουν ότι ούτε το πεζοδρόμιο τους ανήκει, ούτε ο άλλος που έτυχε να "κατοικεί πίσω από τον κάδο". Τότε μπορούμε να πούμε ότι είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι για μια επικίνδυνη κατάσταση για τη δημόσια υγεία. Τι συχνότητα όμως έχει αυτό το φαινόμενο; 1 εβδομάδα, 2 εβδομάδες το χρόνο; 2) Οι συνήθεις κάδοι καθαριότητας έχουν ένα πεντάλ. Αυτό, σε πάρα πολλούς κάδους, για να το πατήσεις πρέπει να πηγαίνεις τουλάχιστον 3 φορές τη βδομάδα γυμναστήριο! Ας πούμε ότι ο αθλητής του παραδείγματος κατάφερε και πάτησε το πεντάλ. Αυτό δεν σημαίνει ότι άνοιξε και το καπάκι του κάδου. Σε πολύ λίγους κάδους ανοίγει στη σωστή γωνία. Στους περισσότερους ανοίγει με πολύ μικρότερη και σε αρκετούς ίσα που "χάσκει" από τη μία πλευρά. Το αποτέλεσμα είναι ένας 80χρονος παππούς, ή μία γιαγιά με αρθριτικά, να μην μπορούν να σηκώσουν το καπάκι ούτε με το χέρι. Συνήθως αυτοί οι κάδοι παραμένουν μονίμως ανοιχτοί για ευνόητους λόγους... Γι' αυτή την κατάσταση λοιπόν είμαστε...συνυπεύθυνοι; Τι συχνότητα έχει αυτό το φαινόμενο; 3) Οι κάδοι πρέπει σε τακτά χρονικά διαστήματα να πλένονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους των δημοτικών εγκαταστάσεων και το προσωπικό να λαμβάνει όλα τα κατάλληλα προστατευτικά μέτρα (μάσκες, στολές εργασίας κλπ). Στη θέση δε των κάδων που λείπουν πρέπει υπάρχουν κάδοι αντικατάστασης. Επίσης πρέπει να συντηρούνται. Ποιος είναι υπεύθυνος γι' αυτό; Όλοι μας; Έχεις δει κάδο πλυμένο στην Αθήνα; Αν "ναι" να τον φωτογραφήσεις. 4) Το σύστημα της άμεσης συλλογής αστικών απορριμάτων έχει εγκαταλειφθεί σχεδόν απ' όλες τις σοβαρές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και μεγαλουπόλεις. Για το γεγονός ότι σε μια χώρα που ποντάρει στον ευρωπαϊκό τουρισμό, έχει ακόμη ένα αρχαίο και επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία (κατά περίπτωση) σύστημα συλλογής απορριμάτων, είμαστε όλοι υπεύθυνοι, ή μόνο αυτοί που πριν εκλεγούν δημαγωγούν πάνω στα προβλήματα της καθαριότητας και τάζουν "λαγούς με πετραχήλια"; Δεν μιλάω για τα υπόλοιπα. Έχω μπόλικα ράμματα για τη γούνα τους...
    1 point
  6. οπότε, Τριτη ειναι η συζητηση του ν/σ για την θαλασσια χωροταξια, μεσα στο οποιο περιλαμβανονται και οι αλλαγες στον 4495. Αρα, καπου στο τελος της εβδομαδας θα εχουμε το τελικο κειμενο...
    1 point
  7. Οι χώροι που επικοινωνούν με το συνεργείο πρέπει να τηρούν τις προδιαγραφές του συνεργείου. Όταν έρθει η Πυροσβεστική για αυτοψία τι θα κάνετε ??? Θα τραβήξετε κόκκινη γραμμή με κιμωλία και θα τους πείτε ο μηχανολόγος είπε ότι μέχρι εδώ να κοιτάτε????
    1 point
  8. Από τα διάσπαρτα πλέον συμφραζόμενα καταλαβαίνω ότι μάλλον έγινε κατάτμηση πριν το ΦΕΚ των όρων δόμησης.... Δεν έχουμε πλήρη στοιχεία των αδειών όμως για να δούμε τη νομιμότητα του κτηρίου....Οι οικοδομικές άδειες συμβαδίζουν με τα συμβόλαια ή παρουσιάζουν άλλη εικόνα ??? Νομίζω ότι διαφορετικά οικόπεδα, διαφορετικών ιδιοκτητών είναι δύσκολο να έχουν μια κοινή δήλωση.... Αν ήταν μόνο η λειτουργική συνένωση των όμορων το συζητάγαμε...
    1 point
  9. Ειχες πει οτι ειχες δυο οικοπεδα και καθε οικοπεδο ειχε παρει την δικη του αδεια. Αρα, δεν εχεις "δυο κτιρια σε ενα οικοπεδο" αλλα δυο κτιρια σε δυο οικοπεδα που εχουν συνενωθει. Τακτοποιεις την λειτουργικη συνενωση στο ισογειο [για τους οροφους δεν λες τπτ]
    1 point
  10. Οδηγάνε (όχι οδηγούν) και το κινητό πάνω στην κόρνα να στέλνει μνμ και να κάνουν likes στο fb ή όπου αλλού. Γελοία ανθρωπάκια στα όρια της πρέζας.
    1 point
  11. οπως καταλαβαίνεις ειναι ολα random...
    1 point
  12. Για αιτήσεις που έχουν οριστικοποιηθεί έως την έναρξη της δυνατότητας επιλογής λήψης ή μη δανείου από την Περιφέρεια στην οποία ανήκουν και έχουν πάρει εξαψήφιο αριθμό πρωτοκόλλου, το χρονικό διάστημα που ο ενδιαφερόμενος έχει στην διάθεσή του για να υποβάλλει αίτηση για λήψη ή μη δανείου και να ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία είναι 75 ημέρες από την ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτήσεων στην Περιφέρεια στην οποία ανήκει. https://exoikonomisi.ypen.gr/-/prothesmies-gia-ten-ypobole-lepses-e-me-daneiou
    1 point
  13. Μπάχαλου συνέχεια παιδιά. Προσωπικά, έφτιαξα ένα Excelάκι, έβαλα για 2017 & 2018 τι χρωστάω βάσει εισοδήματος κάθε προηγούμενου έτους, τι έχω καταθέσει, το σχετικό + / - & πλέον δεν κάνω καμία τραπεζική κίνηση μέχρι να βγει το 7+4% που απομένει. Δε θα με τρελάνουν αυτοί. ΥΓ: με εμφανίζει & εμένα ληξιπρόθεσμο στα ειδοποιητήρια.
    1 point
  14. Ευχαριστώ!! τελικά έκανα την αλλαγή, πάτησα υπαγωγή και μου έβγαλε το νέο πρόστιμο.
    1 point
  15. Δυστυχώς το τμήμα που είναι μέσα στο Δ αντίκειται στις πολεοδομικές διατάξεις, λόγω του κενού των 0,50μ. και οφείλει να ρυθμιστεί σε όλη του την επιφάνεια. Το τμήμα των 0,50μ. από την άλλη πλευρά του κτηρίου, αν δεν παραβιάζει άλλες διατάξεις καλύπτεται από τη ρύθμιση της μετακίνησης του κτιρίου... @Largy νομίζω πως η υπέρβαση δεν είναι το 0,50 αλλά το υπόλοιπο μέσα στο Δ... Στο θέμα της ΥΚ συμφωνώ ότι δεν υπάρχει. Η μ#$$%@κια είναι ότι δεν προέβλεψαν παραβίαση του Δ χωρίς ΥΔ .....
    1 point
  16. άλλαξε την ΤΖ και πάτα υπαγωγή, όχι υπολογισμό !!!
    1 point
  17. Νεα υδε βεβαίωση απο ΤΑΠ (εκει θα ζητήσουν αλλαγη χρηση απο οικια σε επαγγελματικο χωρο) Εφόσον θες και επαύξηση ισχύος, δες στο επόμενο λινκ τα έγγραφα που χρειάζονται. https://www.deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo
    1 point
  18. 1 point
  19. Για το βήμα 6 θα περιμεεεεεεενεις. Είναι οι υπαγωγές οι οποίες θα έρθουν λογικά αφού ολοκληρωθεί η προθεσμία των 75 ημερών και για την Αττική που αρχίζει από Δευτέρα.
    1 point
  20. Παιδια καλημέρα, πως κρίνεται την διαφοροποιηση των αποκλισεων στις 2 βεβαιωσεις? ειναι ευνοικοτερα για εμας ή οχι? α) 4178/13 Για τον πραγματοποιούμενο έλεγχο και την βεβαίωση επί των αποτελεσμάτων αυτού δεν υπολογίστηκαν τα πάχη επιχρισμάτων και των τυχόν επενδύσεων. Επίσης, για τον πραγματοποιούμενο έλεγχο και την βεβαίωση επί των αποτελεσμάτων αυτού δεν ελήφθησαν υπόψη οι εξής αποκλίσεις: Μέχρι ποσοστού 2% (με μέγιστο τα 20 εκατοστά) των διαστάσεων του μεταβιβαζόμενου ακινήτου ή αυτοτελούς ιδιοκτησίας (οριζόντιας ή καθέτου ιδιοκτησίας) Μέχρι ποσοστού 2% της μικτής επιφανείας του μεταβιβαζόμενου ακινήτου ή αυτοτελούς ιδιοκτησίας (οριζοντίου ή καθέτου ιδιοκτησίας) (με μέγιστο τα 8.0 τμ). Οι αποκλίσεις που καθορίζονται αναλόγως της κατηγορίας και χρήσης του ακινήτου ως ανοχές από επιμέρους ειδικούς κανονισμούς καθώς και οι μη εμφανείς αυθαίρετες κατασκευές. β) 4495/17 Για τον πραγματοποιούμενο έλεγχο και την βεβαίωση επί των αποτελεσμάτων αυτού δεν ελήφθησαν υπόψη: αποκλίσεις των περιμετρικών διαστάσεων του μεταβιβαζόμενου κτιρίου-κατασκευής ή της διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας/κάθετης ιδιοκτησίας έως δύο τοις εκατό (2%), μετρούμενες σε διαστάσεις κτίστη (φέρων οργανισμός και στοιχεία πλήρωσής του, χωρίς επιχρίσματα – επενδύσεις), εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι του σχεδίου πόλεως. αποκλίσεις που καθορίζονται αναλόγως της κατηγορίας και χρήσης του ακινήτου ως ανοχές από επιμέρους ειδικούς κανονισμούς καθώς και οι μη εμφανείς αυθαίρετες κατασκευές. Μην ανοίγεις νέο θέμα χωρίς ουσιαστικό λόγο. Το ερώτημά σου μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Μη γράφεις με κόκκινο χρώμα. Απαγορεύεται στα κείμενα των δημοσιεύσεων. To κείμενό σου μορφοποιήθηκε καταλλήλως. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής. Pavlos33
    1 point
  21. Εγώ όταν είναι μόνος πάντα με ανοικτή ακρόαση και το απολαμβάνω.. Να μιλάω στη μεσαία λωρίδα εθνική σταματημένος με μια φυσικότητα και να βλέπω τα βλέμματα των διπλανών ανεκτίμητη αξία Κατα τα αλλα τις στημένες κλήσεις που δόθηκαν για ζώνη δεν τις σχολίασε κανεις. Κάθονται στις γειτονιές και κόβουν κλήσεις στον άλλο που πάει στο περίπτερο με το αμάξι και στο σούπερ μάρκετ. Καλώς μεν αλλα δεν είδα και καμία κλήσεις έστω σε έναν που προσπερνάει από τη ΛΕΑ σε ώρα αιχμής...
    1 point
  22. εξαρταται.... για τα πανω στο ραφι στελνουν τον ψηλεα βοηθο... αμα ειναι κοντος...γι αυτον ειναι ....."αβατο" και αυτον τον στελνουν μονον στα απο κατω τις καλησπερες μου βεβαιως βεβαιως...
    1 point
  23. Βάλτε εκεί ένα πλαφόν να πληρώνει ο καθένας κάπου 100 για υγεία (αν και η δημόσια περίθαλψη κανα 50ρι αξίζει), βάλτε μετά άλλο ένα 50ρακι για σύνταξη και οποίος γουστάρει να πάρει παραπάνω ας δώσει και 10Κ το μήνα.. Τι ταλαιπωρείτε τον κόσμο με εισφορές και βλακείες κάθε μήνα...
    1 point
  24. Οι εντατικοί έλεγχοι και η ανελαστική εφαρμογή του νόμου θα πρέπει να γίνεται παράλληλα με μία οργανωμένη εκστρατεία επιμόρφωση και ενημέρωσης. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο νεαρός που εν αγνοία του χαροπαλεύει χωρίς κανένα μέτρο προστασίας με τους καφέδες στο ένα χέρι και το κινητό στο άλλο, σε μεγάλο βαθμό στο μυαλό του έχει ανάγει αυτή την διαδικασία σε "κατόρθωμα".... σε μία "ηρωική" περίοδο που μπορεί να συζητά καμαρώνοντας με την παρέα του και αργότερα να διηγείται "υπερήφανα" στα παιδιά του... Το ίδιο πάνω - κάτω συμβαίνει και με πολλές άλλες ανεκδιήγητες τακτικές - πρακτικές - συμπεριφορές που ευδοκιμούν στους Ελληνικούς δρόμους και έχουν γίνει μέρος της νοοτροπίας μας. Η ταυτόχρονη εκστρατεία ενημέρωσης σε όλα τα επίπεδα (σχολείο, ΜΜΕ, επαγγελματικοί φορείς, τοπική αυτοδιοίκηση, κλπ.) θα έχει ως κύριο σκοπό να αποδομήσει αυτό ακριβώς το σύμπλεγμα των δικαιολογιών που έχουμε κατασκευάσει για να στηρίζουμε διαχρονικά αυτή μας την συμπεριφορά. Για παραβάσεις και τέτοιου είδους συμπεριφορές κατά την διάρκεια επαγγελματικής δραστηριότητας νομίζω ότι η ποινή πρέπει να απευθύνεται στον οδηγό ΚΑΙ στην εργοδότη.
    1 point
  25. εκανες ενα ερωτημα σε σχεση με μια επεκταση σε κοινοχρηστα...και πηρες την απάντηση έκανες μια σκεψη να "μην το δεις" και σε αυτο, όλες οι απαντησεις ηταν αποτρεπτικες. Κατα τα λοιπα, συνηθως, οι τακτοποιησεις γινονται για λογους μεταβιβασης, οπότε εκει ανακαλυπτεται η "αυθαιρεσια", την οποια αγνοουσε ο ιδιοκτητης μεχρι τοτε. Εμεις, αφου ερωτηθήκαμε, λεμε για το "σωστο" εσυ θα αποφασισεις περι του πρακτεου. ας σε φωτισει η Θεια Χαρη Της. Καλη συνεχεια
    1 point
  26. Η απαγόρευση τόσο στον 4178 όσο και στον 4495 αφορά την υπαγωγή μέσα σε ρέμα όχι δίπλα σε ρέμα ανεξαρτήτως της απόστασης από αυτό. Επομένως δεν βρίσκω πρόβλημα για την τακτοποίηση.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.