Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      7.415


  2. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.691


  3. Ήρωνας

    Ήρωνας

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      94


  4. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      857


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/08/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. Η χρονολογία δημιουργίας του γεωτεμαχίου (και συνεπώς, της όποιας παρέκκλισης) αποδεικνύεται ΜΟΝΟ από τίτλους ή δικαστική απόφαση.
    3 points
  2. Δεν γνωριζεις λοιπον εστω μια περιπτωση που να ενδυκνειται η συγκεκριμενη λυση. Επειδη προκαλεις θα σου απαντησω εγω. Ο τροπος υπολογισμου του κοστους καταναλωσης ξεφευγει της δυνατοτητας σου να τον κατανοησεις. Οποτε ασχολησου με καποιο αντικειμενο που γνωριζεις καλυτερα και σεβασου τους λοιπους "συναδελφους " σου και την παρουσα κοινοτητα.
    2 points
  3. Ευχαριστώ φίλε μου, η μονάδα δεν βγάζει κανένα error δείχνει όλα τα στοιχεία (παραμέτρους) σωστά. Μόλις άλλαξα την ρητίνη, έκανα χειροκίνητη αναγέννηση και περιμένω τα αποτελέσματα. Αν και εδώ είναι τα ίδια τοτε θα αναγκαστώ να ειδοποιήσω την μητρική εταιρία. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!
    1 point
  4. Ανίκανο είναι διαχρονικά το ελληνικό κράτος. Η ΓΓΠΠ που απέτυχε παταγωδώς , συστάθηκε το μακρινό 1995. Εκτοτε , όλες οι κυβερνήσεις απέτυχαν να της δώσουν την ικανότητα άμεσης αντιμετώπισης συμβάντων. Οποιος διάβασε τις προβλεπόμενες διαδικασίες της ΓΓΠΠ κατάλαβε : Κλασσικό ασαφές , δύσκαμπτο και βραδυκίνητο ελληνικό δημόσιο. Και οι διαδικασίες αυτές χτίσθηκαν όλα αυτά τα χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις. Σε μια ταχύτατη φωτιά ΔΕΝ υπήρχε περίπτωση να τηρήσεις την προβλεπόμενη διαδικασία και να μην σε προλάβουν τα γεγονότα. Ενδεικτικά , εφ'όσον η φωτιά αφορά πάνω από ένα Δήμο , η ευθύνη συντονισμού περνά στην Περιφέρεια , και μετά πρέπει να συγκληθεί συμβούλιο για την αντιμετώπιση της κλπ. Στην περίπτωση του Ματιού , η φωτιά μπήκε στον Ν. Βουτζά στις 17:40 περίπου και έφτασε στη θάλασσα σε μια ώρα , την ώρα περίπου που θα γινόταν το συμβούλιο για την αντιμετώπισή της...
    1 point
  5. εδω κ 40 χρονια καθε καλοκαιρι καιγομαστε κ καθε χειμωνα πνιγομαστε γιατον απλουστατο λογο οτι εχουμε ανευθυνους κ ακαταλληλους σε υπευθυνες θεσεις , δυστυχως, τα κριτηρια αξιολογησης για μια καρεκλα ειναι το κολητιλικι το μεσο το πολιτικο φρονιμα κλπ .... κ η ζωη συνεχιζεται .....παει, θα ξεχαστει κ αυτο οπως αυτοι που καηκαν ζωντανοι το 07 το 95 το 81 κ παει λεγοντας .....
    1 point
  6. η δικ. απόφαση μπορεί να εκδοθεί οποτεδήποτε η αναφορά ότι "ο Α κατέχει και νέμεται το ακίνητο από ..." αρκεί, για να αποδείξει το χρόνο δημιουργίας επίσης ο χρόνος δημιουργίας αποδεικνύεται (έμμεσα) και από τους τίτλους των ομόρων
    1 point
  7. Μήπως κάνει αναφορά σε προγενέστερους τίτλους και αποδεικνύεται ? Αν δεν μπορεί να αποδειχτεί συμβολαιογραφικά ΔΕΝ είναι άρτιο. Και δικαστική απόφαση χρησικτησίας να υπάρχει , η τεκμηρίωση της παρέκκλισης εξαρτάται από το πότε εκδόθηκε.
    1 point
  8. Ναι. εφόσον δεν εχεις επικρατούσα χρήση κατοικία πάς αναγκαστικά στην Κατηγορία 2.
    1 point
  9. Ναι, για το σύστημα πτερύγων μόνο 2,5 μ. Σημ. : σε άλλα συστήματα υπάρχει και θέμα ύπαρξης ανοιγμάτων (ελεύθερης θέας) ...
    1 point
  10. Εάν ο δρόμος δείχτηκε ως δημοτικός ψευδώς, τότε η άδεια θεωρείται ως μη εκδοθείσα (εξαπάτηση της υπηρεσίας), άρα όλο το κτίριο είναι αυθαίρετο Οι ισχύουσες (κάθε φορά) διατάξεις αφορούν στα πολεοδομικά μεγέθη (κι ενδεχομένως και στη θέση του γεωτεμαχίου), και όχι στο χαρακτηρισμό του δρόμου.
    1 point
  11. δηλαδή αυτοί στη ΓΓΠΠ θα μείνουν άνεργοι ή θα μας προστατεύουν μόνον από τους πολιτικούς? edit: τέλος.
    1 point
  12. Δε ντράπηκαν να ανεβάσουν αυτό το άθλιο σχεδιάγραμμα; Μόνο που βλέπεις αυτή την προχειρότητα καταλαβαίνεις τι συμβαίνει.
    1 point
  13. άλλη μια... δώσε επιτροπές στο λαό. από γραφειοκρατία καλά πάμε και για να δημιουργούμε άχρηστες θέσεις για (ας μην το πω) για διαχείριση "κρίσεων" εκ των υστέρων και όχι για διαχείριση εκτάκτων αναγκών άμεση παρέμβαση από αποκεντρωμένες υπηρεσίες χρειάζεται, αλλά για να μην μακρηγορώ (αφού κανείς δεν θα πειστεί) http://www.kathimerini.gr/979485/article/epikairothta/ellada/einai-aristoi-alla-den-zhtame-voh8eia
    1 point
  14. θα ελεγξεις το συμβολαιο. Θα ελεγξεις τα τοπογραφικα των αδειων και τις δηλωσεις που εκανε στο κτηματολογιο Γνωμη μου ειναι οτι θα πρεπει να γινει διορθωση και να γινουν δυο τα ΚΑΕΚ. Αλλως , αν το παρεις σαν συνενωμενο, και σου λείπουν τμ και δξ πώς θα αντιμετωπίσεις την "υπερβαση δομησης" που θα προκυψει, ενω εισαι καθολα νομιμος. Ούτε δικαιουνταν στο κτηματολογιο να θεωρησουν τα δυο σαν "ενα" αφου ειχαν "δυο" διαφορετικα ακινητα και καμμια "πραξη συνενωσης" μεταγραμμενη. [πιθανον το μπέρδεμα να εγινε με εκεινη την υπ΄ αριθμ. 67/2011 γνωμοδότηση του ΝΣΚ για την υποχρεωτικη συνενωση, την οποια δεν ειχε αποδεχθει το Υπουργειο, και στη συνεχεια ανετραπη με την γνωμοδοτηση του Εισαγγελεα κ. ΠΑΝΤΕΛΗ. εδω σελ 13 http://www.michanikos.gr/forums/topic/48342-ερώτηση-για-δήλωση-σε-κτηματολόγιο/?do=findComment&comment=888507
    1 point
  15. Μπερδεύεις 2 διαφορετικά πράγματα. Ναι δίνει τη δυνατότητα ο νόμος να ρυθμίσεις υφιστάμενες κατασκευές και στα μη άρτια Δεν θα σου δώσει όμως και το δικαίωμα να κάνεις νέες κατασκευές σε μη άρτιο!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.