Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.738


  2. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      857


  3. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.690


  4. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      5.314


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλή χρονιά σε όλους σας συνάδελφοι και τις οικογένειές σας. Εύχομαι το 2019 να εκπληρωθούν οι καλύτερές σας επιθυμίες . Χρόνια πολλά και στους εορτάζοντες.
    2 points
  2. Η φαμιλια μου κ εγω, σας ευχομαστε τα καλυτερα για το 2019
    2 points
  3. Version X6.3

    85.872 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Εσύ αναφέρθηκες σε πολιτικά και μου λες εμένα να μην σου απαντήσω ? Είσαι σοβαρός ? Οι αναφορές σου σε ριζοσπάστη και εργατικό κέντρο δείχνει τον τρόπο που σκέφτεσαι. Είσαι φανατικός οπότε δεν έχει νόημα. Πάντως όταν διαβάζω μπούρδες θα τις απαντάω.
    1 point
  5. Συνάδελφοι, την Παρασκευή 28/12 έλαβα αισίως το μήνυμα "Επιτυχής ολοκλήρωση του ελέγχου" για μία από τις αιτήσεις που έχω αναλάβει. Η αίτηση ήταν με ίδια κεφάλαια κ' αφορούσε θερμομόνωση δώματος, ηλιακό θερμοσιφωνικό σύστημα κ' κλιματιστικό. Η αίτηση ελέγχου είχε γίνει στις 3/12. Στις 13/12 έλαβα μήνυμα "Αρνητικά αποτελέσματα ελέγχου Τελικής Εκταμίευσης", όπου ζητούνταν κάποιες διορθωτικές ενέργειες. Στις 17/12 υπέβαλα εκ νέου αίτηση ελέγχου, μετά το ανέβασμα των δικαιολογητικών που ζητήθηκαν. Οι διορθωτικές ενέργειες αφορούσαν τα εξής: Για το κλιματιστικό, δεν έγινε δεκτό το Product fiche (Δελτίο Προϊόντος) από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Τελικά, δέχτηκαν τη σελίδα με την ενεργειακή ετικέτα (δικός μου όρος - η σελίδα δεν έχει κάποιο τίτλο, παρά μόνο ένα 626/2001 κρυμμένο κάτω αριστερά), επίσης από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Στην απόδειξη κάποιου προμηθευτή δεν ήταν ξεκάθαρο αν είχε κοπεί επί πιστώσει. Όσον αφορά τη θερμομόνωση, ο προμηθευτής υλικών έκοψε απόδειξη-δελτίο αποστολής στο όνομα του εργολάβου. Ο εργολάβος έκοψε απόδειξη για υλικά κ' εργασία. Θεώρησα σωστό να ανεβάσω τις αντίστοιχες υπ. δηλώσεις κ' από τους 2 (VIII-A κ' VIII-B). Ωστόσο, κατά τον έλεγχο, ζητήθηκε να υποβάλει υπ. δήλωση (VIII-Γ) μόνο ο εργολάβος.
    1 point
  6. @gio στη περιοχή που σκοπεύω να καταθέσω, μου είπανε τύπωσε τα, φέρτα να τα δούμε και μετά ανεβάζεις για προέγκριση.... απλά το αναφέρω γιατί τελικά μάλλον τίποτα δεν άλλαξε, απλά φακελώνονται όλα ηλεκτρονικά... Για τα ερωτήματα σου το μόνο που ξέρω είναι οτι για όρους δόμησης δεν ζητάει αντ. τέλος. Γενικά αν κάτι δεν έχεις ανεβάσει θα στο βγάλει το σύστημα... Και κάτι ακόμα έχω κάνει τρείς εβδομάδες αίτηση για όρους δόμησης... (Το διόρθωσα παρακάτω) Αν δεν πας από εκεί, νομίζω δεν προχωράει τίποτα... Και έχουν και ένα δίκιο γιατί η "πρόσωπο με πρόσωπο" δίορθωση δεν μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά...
    1 point
  7. Συνάδελφε τα ελληνικά ιδρύματα είναι σε άθλια κατάσταση. Στο ΑΠΘ φοβάσαι να κυκλοφορήσεις ελεύθερα στο campus μετά τις 18:00 Δεν θα αναφερθώ στην ΑΣΟΕ και πόσα άλλα παραδείγματα. Αν είχα την δύναμη δεν θα αναγνώριζα κανένα δίπλωμα από την Ελλάδα. Και δεν αναφέρομαι για το τσίρκο των εκλογών, τους βανδαλισμούς, τις καταλήψεις και πόσες άλλες τριτοκοσμικές καταστάσεις. Θλιβερό και δυστυχώς υπάρχει έλλειψη στοιχειώδους παιδείας. Για τα ναρκωτικά κ.α. δεν τα αναφέρω, μιλάμε έχουμε πιάσει πάτο !!! Για τα επ. δικαιώματα τα έχουμε πει. 3+2=5. Όλα τα υπόλοιπα δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και είναι ενέργειες εις βάρος άλλης ομάδας. Λοιπόν, Bachelor για όλους, ελεύθερη μετακίνηση φοιτητών μετά το Bachelor, δικαίωμα αλλαγής σχολής όταν ήδη σπουδάζεις και έχεις καταλάβει ότι δεν σου αρέσει η σχολή ή άλλα περίμενες και άλλα βρήκες, δικαίωμα μετά το Bachelor να συνεχίσεις σε οποιαδήποτε σχολή (εφόσον οι προϋποθέσεις είναι αποδεκτές, βλέπε βαθμό κ.α.). Ή θα γίνουμε Ευρώπη επιτέλους ή θα παραμείνουμε στην τρισάθλια κατάσταση που επικρατεί σήμερα στα ελληνικά ιδρύματα με τον κάθε υπουργό απλό θεατή χωρίς ουσιώδεις αλλαγές.
    1 point
  8. Επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι το πρώτο που θα έπρεπε να γίνει για την παιδεία θα ήταν το εξής: 1. Πουθενά κάγκελα σε καμία σχολή. Παρακάτω δείτε ένα παράδειγμα τι εννοώ. Να μην υπάρχουν πουθενά κάγκελα σε καμία σχολή και πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο δεν είναι στρατόπεδο. Η παρακάτω δείχνει το ETH ένα από τα κορυφαία στον κόσμο. Δεν υπάρχουν πουθενά κάγκελα. 2. Κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Το πανεπιστημιακό άσυλο συνδέεται με το πνευματικό άσυλο. Οτιδήποτε άλλο δεν γίνεται δεκτό. Δεκτό μόνο το πνευματικό άσυλο. 3. Απαγόρευση της αφισοκόλλησης και βανδαλισμοί στις σχολές. Δείτε τι εννοώ: Οι τελευταίες εικόνες είναι θλιβερές για τα ελληνικά πανεπιστήμια και δείχνει ότι υπάρχει έλλειψη στοιχειώδους παιδείας. Αν ξεκινήσουμε από την παιδεία ίσως καταφέρουμε κάτι να κάνουμε. Οι φωτογραφίες είναι από το google και ουδεμία σχέση έχουν με την προώθηση των sites που τις έχουν. Eαν οι φοιτητές δέχονται τα παραπάνω, τότε πολύ απλά δεν υπάρχει σωτηρία. Παρακαλώ τους συντονιστές για μεταφορά στο σωστό thread.
    1 point
  9. Το όριο του οικοπέδου απόσταση δεν αφορά την προστασία του δικού σας κτιρίου επι του οικοπέδου σας αλλα είναι η ελάχιστη προστασία για τα όμορα οικόπεδα να μη το έχουν σε επαφή με το κοινό σας όριο οικοπέδου. Διότι και το ίντερνετ γενικά αλλά και το φόρουμ ειδικά δεν είναι για να αντικαταστήσει τις όποιες μελέτες θα χρειαστούν. Αν το νομίζεις ότι θα βρεις εύκολα με δέκα κουμπιά και 100 αναζητήσεις στο γοογλε τελικές απαντήσεις που βασίζονται σε πραγματικές μελέτες και όχι σε στατιστικά δεδομένα και γενικά και αόριστα κάνεις λάθος. Δεν υπάρχει. Και το δωρεάν δεν υπάρχει φυσικά. Οπότε σου συνιστώ να πας σε γραφείο κατάλληλα στελεχωμένο με Μηχανολόγο Μηχανικό να το αναθέσεις. Ακόμα και οι μελέτες που παρέχουν όσοι πωλούν τα όποια μηχανήματα ή συστήματα είναι λογικό να βγαίνουν με βάση την εμπορική πολιτική του καταστήματος. Δηλαδή το προϊόν τους θέλουν να πουλήσουν. Αυτός είναι ο στόχος όχι εσύ.
    1 point
  10. Αναφορικά και μόνο στα περί δαπανών ιδιωτικού ΙΧ. Δεν υπάρχει πλέον καμία ποσόστωση, εκτός αν εννοείς το 30% (και αντίστοιχα το υπόλοιπο 70%) που έχει να κάνει με δαπάνες ως παροχή σε είδος, π.χ. η παραχώρηση εταιρικού οχήματος σε εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο. Ο κανόνας σύμφωνα με τον ν.4172/2013, είναι ότι όποια δαπάνη πληροί τα κριτήρια του άρθρου 22 και συγχρόνως δεν εμπίπτει στον περιοριστικό κατάλογο των μη εκπιπτόμενων δαπανών του άρθρου 23, εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης. Το θέμα όμως ποιο μπορεί να είναι? Ότι σε συνδυασμό των: περ. ιβ, του άρθρου 23 και πιθανότητας οι εν λόγω δαπάνες να χαρακτηρισθούν από τον φορολογικό έλεγχο ως προσωπικές. Θεωρώ όμως ότι η παραγωγικότητα μιας δαπάνης αποτελεί απόφαση της επιχείρησης και δεν νομίζω ότι μπορεί να κριθεί τόσο "έντιμα" από τον έλεγχο. Οπότε σκόπιμο είναι να συσχετίζονται κάπως τα έξοδα αυτά με τα έσοδά, π.χ. με την σύνταξη κατάστασης εξόδων ανά έργο ή ανά πελάτη προκειμένου κάπως να μπορεί να αποδειχθεί το παραγωγικό αυτών, ή τέλος πάντως όπως έχει συζητηθεί και αλλού να μπορούμε κάπως να τεκμηριώσουμε ότι η το έξοδο είναι παραγωγικό για την επιχείρηση. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα το έξοδο αυτό να μειωθεί με καταχώρηση μέρος αυτού, ως μόνιμη διαφορά, αν θεωρηθεί ότι αφορά προσωπικές μετακινήσεις.
    1 point
  11. Στιλμαν είσαι μηχανή αναπαραγωγής κλισέ. Πρέπει να είσαι το πολύ 30 και μας πετάς σαχλαμάρες που διαβάζεις σε κάπιταλ, λίμπεραλ κτλ πιστεύεις ότι θα τις τρώμε αμάσητες ? Ποια μάστερ στο εξωτερικό είναι δύσκολα και εδώ είναι σούπες ? Μάστερ στην Αγγλία το παίρνεις για πλάκα. Βαθμός δυσκολίας ίδιος σχεδόν με εδώ. Μαθήματα πάλι περίπου ίδια. Επίσης το βύσμα κυριαρχεί στο δημόσιο και στον Ι.Τ. δεν υπάρχει ?! Μήπως η αναλογία βύσματος / αξιοκρατίας είναι τελικά μικρότερη στο δημόσιο τομέα ? Τουλάχιστον για μηχανικούς η πρόσληψη γίνεται κυρίως μέσω ΑΣΕΠ στο δημόσιο. Άσε τους σύμβουλους σε πολιτικά πρόσωπα για τους οποίους φτάινε τα κόμματα και όχι το δημόσιο. Στον Ι.Τ. πλην μερικών βαρβάτων θέσεων οι προσλήψεις γίνονται με γνωριμίες. Οπότε άστο καλύτερα.
    0 points
  12. Συνάφελφε, δεν ανέφερα ποτέ 3+1 ούτε 4+1. Υποστήριξα το 3+2 και μόνο αυτό. Και θα δώσω ακόμη ένα παράδειγμα. Κάποιος τελειώνει 3 χρόνια Bachelor, αλλά τον ενδιαφέρει το Wind Energy Master. Δηλαδή θα πρέπει να σπουδάσω 5 χρόνια και μετά άλλα 2 χρόνια για αυτό που ήθελα και γνώριζα ότι θέλω να κάνω ήδη από το Bachelor; Eπίσης ενέφερα την ασάφεια που έχει το 5ετές με παραδείγματα. 'Επειτα πρότεινα ότι οι φοιτητές πρέπει νά έχουν την δυνατότητα να μπορούν να συνεχίσουν μετά το Bachelor που απόκτησαν στον Βόλο και θέλουν να συνεχίσουν στο Delft για παράδειγμα. Και όχι να χαραμίσω 5 χρόνια και μετά να ξοδέψω άλλα δύο χρόνια για αυτό που ήθελα να κάνω ήδη από τα τρία χρόνια του Bachelor. Kαι αφού έδωσα παραδείγματα για τα πλεονκτήματα του 3+2, είμαι αναγκασμένος να ακούω για το πόσο καλό είναι το 5ετές επειδή εδώ στην Ελλάδα ζούμε ακόμη στην εποχή του Ωθωνα. Και για να κλείσει το θέμα. Ξέχνα τα ΤΕΙ. ΔΕΝ υπάρχουν ΤΕΙ όπως τα θέλουν μερικοί ή μερικοί τα ονειρεύονται, υπάρχει Μηχανικός ανώτατης εκπαίδευσης με Bachelor που ήδη στο εξωτερικό εδώ και χρόνια γίνεται δεκτός για να συνεχίσει τις σπουδές τους στο Master. Δεν νοείται συνάδελφε έξω να μπορεί Έλληνας Μηχανικός με Bachelor να συνεχίζει για Master να έχει ολοκληρωμένες επιστημονικές σπουδές 5 έτων και εδώ στην Ουγκάντα να είμαστε στο σκοτάδι της εποχής του Ωθωνα ! Είπαμε, 3+2, σύνολο 5 ετών. Τα υπόλοιπα είναι όνειρα και οργιακές φαντασιώσεις εποχής μεσαίωνα.
    0 points
  13. Συνάδελφε αυτά που γράφω τα διαβάζεις; Ανέφερα εγώ ποτέ 3+1; Έχω πει 3+2. Μου μιλάς για ελληνικές συνθήκες....τι συνθήκες συνάδελφε; Από τα γραφόμενά σου δείχνει ότι είσαι νέος μηχανικός. Δεν έχεις καταλάβει ακόμη τι είναι τo Master. Συνάδελφε ένας μπορεί να τελειώσει Πολ. Μηχανικός και να ακολουθήσει το Wind Engineering. Το οποίο μπορεί να το ακολουθήσει για παράδειγμα και ένας Μηχανολόγος. Και οι δύο έχουν ΗΔΗ από το Bachelor που σημαίνει ότι έχουν και επ. δικαιώματα, αλλά σαν εξειδίκευση έχουν επιλέξει το Wind Engineering, που σημαίνει υπάρχει μια θέση για αιολικά πάρκα δεν θα επιλέξουν κάποιον τυχαίο απλό διπλωματούχο μηχανικό, αλλά αυτόν με το Wind Engineering. Το Master δίνει εξειδίκευση. Και δεν μιλάω για ελληνικά Master που είναι σουπέ, 5-6 μαθήματα σε δύο χρόνια και βαθμοί όλοι πάνω από 9. Mιλάω για Master με 17 μαθήματα σε δύο έτη που αν κοπείς δυο φορές στο ίδιο μάθημα μετά σε διώχνουν. Όπως καταλαβαίνεις υπάρχει χαοτική διαφορά μεταξύ της Ευρώπης και της Ουγκάντας εδώ. Και τέλος, τι σχέση έχουν οι σπουδές με την δημόσια διοίκηση; Στην δημόσια διοίκηση είναι το βύσμα και η σαπίλα, δεν υπάρχει αξιοκρατία. Πόσο ετών είσαι αν επιτρέπεται; Δεν το λέω υποτιμητικά, απλά από περιέργεια με αυτά που λες ρωτώ. Έχω την εντύπωση πως δεν γνωρίζεις τι συμβαίνει εκτός σχολής στην Ελλάδα.
    -2 points
  14. Σύντροφε εδώ δεν είναι εργατικό κέντρο ούτε πλατείες να μοιράζουμε τον ριζοσπάστη. Αν έχεις κάτι να πες για το 3+2 και για τα επ. δικαιώματα μπορείς πολύ ευχαρίστως να μας πεις την γνώμη σου. Οτιδήποτε άλλο πολιτικό το προσπερνώ σαν άστοχο και αστείο.
    -2 points
  15. Σύντροφε, ούτε κάπιταλ ανέφερα ούτε τίποτα άλλο, ούτε είπα μπούρδες. Είπαμε εδώ δεν είναι εργατικό κέντρο ούτε πλατεία να μοιράζουμε τον ριζοσπάστη. Θες να πεις κάτι για το 3+2 και για τα επ. δικαιώματα, έχει καλώς. Οτιδήποτε άλλο το προσπερνώ σαν άστοχο και αστείο. Καλημέρα συνάδελφε και χρόνια πολλά σου εύχομαι με υγεία και ευτυχία.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.