Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. lou

    lou

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      472


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      9.001


  4. Kakos_lykos

    Kakos_lykos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      241


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/04/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.1

    2.972 downloads

    Νομοθετικό πλαίσιο για τη σύνταξη ΣΑΥ & ΦΑΥ στα τεχνικά έργα.
    1 point
  2. Τα πάντα προκύπτουν από το πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών.
    1 point
  3. Με τις θερμότερες ευχές μας για καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση. Υγεία και ευτυχία σε όλους.
    1 point
  4. Και ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ Μαρτίου έως Παρασκευή 03.5.2019 (ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι 2ες δόσεις των εκκαθαρίσεων του ΕΤΕΑΕΠ των ετών 2017 & 2018 είναι έως 30/4/2019) Σχετικές οι: από 16/4/2019 ανακοίνωση ΕΦΚΑ και από 24/4/2019 ανακοίνωση του ΕΤΕΑΕΠ
    1 point
  5. Επίσης και ο ΟΚΧΕ, στο site του στην αρχική σελίδα, διαθέτει τους συντελεστές μετασχηματισμού συγκεντρωμένους σε ένα αρχείο excel. Συντελεστές Μετασχηματισμού HATT<>ΕΓΣΑ87
    1 point
  6. Το βάζω εδώ να υπάρχει.... Η ΓΥΣ διαθέτει Ανοικτά Δωρεάν τους Πίνακες και Συντελεστές Μετατροπής Συντεταγμένων Hatt σε ΕΓΣΑ του Γ.Βέη.
    1 point
  7. Κατέβασε τον κατάλογο στο τέλος της σελίδας, και δες σε αυτόν στις σελ. 16 και 17 θα πάρεις απάντηση και στα δύο, αλλά σε κάθε περίπτωση επικοινώνησε μαζί τους.
    1 point
  8. Και εγω πάντως, σαν Τοπογραφος Μηχανικός,ηλεκτρονικά υποβαλλωτο 95% των δηλώσεων.Ομολογω έχω διαβάσει ολο το θέμα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρεπει να το αποφευγουμε. Ας εξηγησει καποιος ξεκαθαρα να το ληξουμε
    1 point
  9. κι ας ελπίσουμε να ενσωματώσουν σύντομα στην πλατφόρμα όλη την διαδικασία του ΙΚΑ (πίνακες, πληρωμές κλπ) που στην τελική όλα έγραφα συμπληρωμένα απο Μηχανικό είναι και να έχει έναρξη απ αυτό. Ειδικά στην Αθήνα κάθε φορά τρεχάματα στο ΙΚΑ περιοχής του Ακινήτου (διάσπαρτα σε 30 διαφορετικούς δήμους) και συχνά πυκνά κάθε ΙΚΑ υπάλληλος με δικές του ερμηνείες και κανόνες.... είναι μια διαδικασία που τρώει σημαντικό χρόνο μερικές φορές.
    1 point
  10. Αυτά παραμονή 3 εργάσιμες ημέρες προ 15/10/2018 και σήμερα βγαίνει αυτό άρα πάλι το είχαμε πρώτοι εδώ τις τάσεις και το τελικό αποτέλεσμα ..... Σιγά μη περιμέναμε τον Δήμαρχο
    1 point
  11. Είναι αστείο να βλέπω μεσήλικες ελεκτές στη πολεοδομία να πηγαίνουν το msn και το viber σφαίρα στο κινητό τους αλλά να δηλώνουν άγνοια για τη χρήση του e adeies...
    1 point
  12. Για το τσοντάρισμα συναδέλφων (χωρις αντάλαγμα πάντα) δεν ήθελα να σας το γράψω αλλά για τον πλότερ διαφωνώ ..... Δεν απαιτείται . Συνάδελφοι , όλοι μαζί σιγά σιγά να το στηρίξουμε το σύστημα και είμαι βέβαιος ότι θα είναι εις όφελος όλων.
    1 point
  13. Το ΤΕΕ αλλά και το ΥΠΕΝ ( ΥΠΕΚΑ , ΥΠΕΧΩΔΕ κλπ ... ) γνωρίζουν πολύ καλά την στελέχωση των κάθε ΥΔΟΜ . Δεν απαιτείται διαπιστωτική πράξη , απλά το σύστημα θα κάνει την διαδικασία μεταφοράς του ελέγχου της οικοδομικής αδείας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα καθορισθούν οι προδιαγραφές στελέχωσης ΥΔΟΜ ( ψηφισθέν από Κλεισθένη το καλοκαίρι) και θα δείτε εκπλήξεις !! π.χ. θα κλείσει η ΥΔΟΜ της Σαντορίνης , που έχει ένα Μηχανικό (και δέκα στην Τεχνική Υπηρεσία) και θα μεταφέρεται η αρμοδιότητα στην Συρο , όπου θα επαναστατήσουν οι υπάλληλοι της ΥΔΟΜ Σύρου . Αναφορικά με την Κάρυστο , είναι δικαιολογία ότι δεν μπορεί να ελέγξει την άδεια , λόγω παλαιού υπολογιστή . αφού δουλεύει το σύστημα του e-poleodomia , τότε μπορεί να ανοίξει pdf και dxf . Τέλος οι υποκρισίες και οι διαπλοκές σε όλα τα επίπεδα.
    1 point
  14. Για όσους γνωρίζουν. Λέει ο ν4030 Λέει ο ν3213 Τι από τα τονισμένα έχουμε λάβει επίσημα όσοι δεν έχουμε κληθεί για έλεγχο; Στο site της Ελληνικής Βουλής λέει : Δηλαδή τους παρακάτω τους θυμίζει κάποιος ότι είναι υπόχρεοι. Εμείς ανήκουμε στην κατηγορία που δεν γνωρίζουμε την νομοθεσία που μας αφορά; Μάλιστα.. by the way, μερικές απορίες (περιμένω απάντηση από όποιον γνωρίζει την νομοθεσία και εφόσον θέλει να προσθέσει κάτι στην κουβέντα) Στο έντυπο, στον πίνανα Α.1.2 έχει μια στήλη, την στήλη 14. Τι βάζουμε εκεί; Στο άρθρο 2§2 του ν3213 λέει : Έχει εκδοθεί αυτή η απόφαση; Ποια είναι; Υπάρχει απόφαση που λέει πως θα είναι ίδια με αυτή των βουλευτών; Επίσης για την ειδική δήλωση έχει εκδοθεί αντίστοιχη απόφαση; Εγώ μπορεί να θέλω να την κάνω. Πως θα την κάνω; Αυτά για την ώρα... Ευχαριστώ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.