Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. avgoust

    avgoust

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.662


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. katrmp

    katrmp

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.392


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/06/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Επιβεβαιώνω ότι πραγματοποιώντας την πληρωμή ΛΗΞΙΠΡΌΘΕΣΜΩΝ οφειλών εισφορών (αναδρομικών) μέσω intenret banking Εθνικής τράπεζας ΕΤΕ η πληρωμή έγινε αποδεκτή και πλέον στο site του ΕΦΚΑ δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές Για όσους δεν έχουν διαβάσει τα παραπάνω και στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ τους εμφανίζονται "ληξιπρόθεσμες οφειλές μέχρι 31/12/2016" ακολούθησα την παρακάτω διαδικασία Πήγα αρχές Μαϊου 19 στο ΤΣΜΕΔΕ της Αθήνας στο ισόγειο, πήρα νουμεράκι και στον κισσέ δίνοντας το μητρώο ΤΕΕ (ή τον αρ. δύναμης ΤΣΜΕΔΕ) ζήτησα να μου τυπώσει την οφειλή ληξιπρόθεσμων αναδρομικών ασφαλιστικών εισφορών. Στο χαρτί αναγράφεται πέρα από το ποσό (και την ανάλυση αυτού) αριθμός ειδοποιητηρίου πχ 12345678-9 Η πληρωμή μπορεί να γίνει στο ταμείο τράπεζας Αττικής ή ΕΤΕ και μέσω e-baniking από την επόμενη μέρα έκδοσης. Πλήρωσα 2 μέρες μετά μέσω internet banking ETE επιλέγοντας το πεδίο Πληρωμές -> Ασφαλιστικών Ταμείων -> ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ Εισφορές Ελευθέρων Επαγγελματιών Εκεί έβαλα τον αριθμό ειδοποιητηρίου χωρίς την παυλα " - " και όλα τα ψηφία κολλητά δηλαδή πχ 123456789. Μόλις πήγα να συμπληρώσω το ποσό οφειλής είδα ότι από κάτω είχε συμπληρωθεί αυτόματα το όνομα μου. Έκανα την πληρωμή και ύστερα από 25 ημέρες περίπου ανανεώθηκε η σελίδα του ΕΦΚΑ και δεν υπάρχουν πλέον (για την ώρα) ληξιπρόθεσμες οφειλές μέχρι 31/12/2016.
    2 points
  2. Για να μην μπερδευτεί κάποιος συνάδελφος, επισημαίνεται ότι ο ανωτέρω πίνακας είναι προϊόν δημοσιεύσεων και δεν προέρχεται από επίσημη απόφαση. Eφιστάται η προσοχή των συναδέλφων μέχρι να εκδοθεί η σχετική απόφαση να ανατρέχουν στις επίσημες ανακοινώσεις των γραφείων κτηματογράφησης της περιοχής τους και της ιστοσελίδας του Κτηματολογίου. Pavlos33
    2 points
  3. αυτος ο πίνακας δεν ισχύει. Αυτος κυκλοφόρησε κάποτε, αλλά καμία σχέση. Απο που προκύπτει ότι είναι σε ισχύ?
    2 points
  4. Το έγραψα αρκετές φορές ... θα το κάνω ακόμη μία : Οι συντεταγμένες που μας δίνει το κτηματολόγιο ΔΕΝ είναι για οριοθέτηση !! Μη "τσιμπάτε" σημάδια από το "πιλοτικό" του κτηματολόγιου! Οι συντεταγμένες ΕΓΣΑ87 που θα δώσετε εσείς στις κορυφές είναι οι σωστές (αν φυσικά τις δώσετε σωστά). Αν αυτές αποκλίνουν από τα "όρια απόκλισης" που βάζει το ίδιο το κτηματολόγιο, τότε ζητάτε διόρθωση (χωρική μεταβολή) σχεδίων και συντ/νων. Τα σχέδια του κτηματολόγιου είναι κατά 70 με 80% "από αέρα". Αρα γιατί να είναι σωστές αυτές οι τιμές και όχι οι δικές σου που, εννοείται, έγιναν με τον σωστό τρόπο έξω στο πεδίο(?).
    1 point
  5. Ανέκαθεν είχα την άποψη ότι η δήλωση του 651 έτσι όπως διατυπώνεται είναι σε πολλές εκτός σχεδίου περιπτώσεις μια βλακεία και μισή. Διότι μπορεί να είναι "άρτιο και οικοδομήσιμο" για την Α χρήση και όχι για την Β ή την Γ.
    1 point
  6. Καλά τώρα αυτό ειναι θέμα που δε το χουμε λύσει 7χρόνια....Δε θα λυθεί τώρα. Αυτο και πολλά άλλα. Γενικά, προσωπικά, θεωρώ οτι η όλη ιστορία βασίζεται στο προβλεπόμενο. Άλλωστε αυτό "μεταφέρεις" για να ελέγξεις Κ3. Από κει και πέρα είτε μπορείς να το μεταφέρεις και να βρίσκεται σε σύννομη θέση (Κ3) είτε να το μεταφέρεις και να βρίσκεται σε μη σύννομη θέση όπου εκεί "παίζουν" 2 εναλλακτικές. Η μία να μην υπάρχει καμία αλληλοεπικάλυψη άδειας πραγματικότητας (Παράρτημα ΟΧΙ στην ο.α), ή να υπάρχει (χρεώνεις τα εκτός νομίμου-προβλεπόμενου ώς ΥΔ, ΥΚ κ.ο.κ). Γενικά υφίσταται και η άποψη στο φόρυμ ειδικά ότι απαξ και έχω και ΥΔ ή ΥΥ κλπ η Κ3 παει περίπατο. Προσωπικά διαφωνώ. Η λογική του βάζω την Κ3 και ότι "πιάσει" από το νέο περίγραμμα με βρίσκει αντίθετο πολύ απλά διότι με την ίδια λογική κάθε αποθήκη <2,50ύψους θα πήγαιναν τα 15 πρώτα ώς ΥΔ και τα υπόλοιπα ώς ΥΔ. Η σε περιπτώσεις με ΥΔ θα αφαιρούσαμε το ποσοστό που αντιστοιχει στο 5% των προβλεπόμενων για να παει Κ3 κ.ο.κ
    1 point
  7. Συνάδελφοι , κι εσείς ερμηνεία κάνατε με την οποία εγώ προσωπικά διαφωνώ. Η άποψή μου είναι ότι σε μετακινημένο κτίριο , το τμήμα που δεν παραβιάζει διατάξεις μπαίνει ως Κ3 και αυτό που τις παραβιάζει με μ2 και συντελεστή ΥΔ (για να προκύψει πρόστιμο ) και παραβίασης δ ή πρασιάς , όχι κάλυψης. ΥΓ. Ο Πρόεδρος του Εδεσσαικού μάλλον έχει γράψει το σύνολο του νόμου...
    1 point
  8. Στο συγκεκριμένο εφάρμοζα πάντα το γράμμα του νόμου. Αν το προβλεπόμενο βάσει αδείας βρίσκεται σήμερα σε σύννομη θέση χρεώνω Κ3 +υδ,υκ και λοιπά για τα πιθανά εκτός αυτού τμήματα. Αν το προβλεπόμενο περίγραμμα δεν ειναι σε σύννομη θέση δε μπορώ να χρεώσω Κ3. Απλό θεωρώ. Τωρα κάποιοι σε κάθε μετακίνηση έβαζαν και μια Κ3 πράγμα το οποίο πιθανά δικαιώνεται απο την εγκύκλιο. Λέω πιθανά γιατί την εγκύκλιο καθώς φαίνεται την έγραψε ο πρόεδρος του Εδεσαϊκού.
    1 point
  9. αν ο δρόμος δεν είναι επίσημα αναγνωρισμένος ως αγροτικός, δεν υφίσταται πρόσωπο (και, συνεπώς, αρτιότητα κατά τον κανόνα)
    1 point
  10. για τα ρέματα διαβάζεις το Ν. 4258/14 και την απόφαση 40055/17 (ΦΕΚ-428/Β/15-2-17) . Τα ρέματα επηρεάζουν την οικοδομησιμότητα εμμέσως λόγω υποχρέωσης απόστασης δόμησης τουλάχιστον 20 μ από τις γραμμές πλημμύρας. Οπότε αν ένα ρέμα (που δεν ανήκει στην κατηγορία μικρών υδατορεμάτων) δεν έχει οριοθετηθεί δεν ξέρεις όταν οριοθετηθεί που θα εγκριθεί η γραμμή πλημμύρας του η οποία μπορεί να είναι αρκετά μέτρα μακριά της σημερινής όχθης και εις βάρος του γεωτεμαχίου. Βάλε και τις υπόλοιπες αποστάσεις των 15 μ που πρέπει να τηρηθούν και καταλαβαίνεις ότι σε κάποια γεωτεμάχια λόγω ενδεχομένως και ακανόνιστου σχήματος (στενά κλπ) μπορεί το παραπάνω να το καταστήσει μη οικοδομήσιμο.
    1 point
  11. Για όσους ενδιαφέρονται στο WebTV του TAXHEAVEN "στις 16:00 μια ακόμη ζωντανή εκπομπή «Μία ώρα επί της ουσίας» η οποία θα αφορά στη ρύθμιση των ασφαλιστικών οφειλών σε έως 120 δόσεις. Στο πάνελ θα παρευρίσκεσαι ο Υφυπουργός Εργασίας κος Τάσος Πετρόπουλος και η Γενική Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπ. Εργασίας κα Στέλλα Βρακά. Την εκπομπή θα συντονίζουν ο Κωνσταντίνος Γραβιάς και η Μαρία Ρέντζιου." Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/44881#
    1 point
  12. Κατ' αρχάς τα γεωτεμάχια εντός (οικισμού ή σχεδίου) ονομάζονται οικόπεδα. Τα εκτός, γήπεδα. Κατά δεύτερον, τα όρια των οικισμών υπάρχουν στο αρχείο της Υ.ΔΟΜ.. Μπορείς να πάρεις αντίγραφα και, με βάση αυτά, να προσδιορίσεις τη θέση του ακινήτου ως προς τα όρια των οικισμών. Για να εντοπίσεις σε ποιο δημοτικό διαμέρισμα ανήκει το γήπεδο, θα πρέπει να πάρεις στοιχεία είτε από το κτηματολόγια (αν υπάρχει) είτε από τίτλους ομόρων. Αν στην περιοχή υπάρχουν κυρωμένοι δασικοί χάρτες, μπορείς να καθορίσεις το "καθαρό" τμήμα του γηπέδου. Κι επειδή στη θέαση δεν υπάρχει λεπτομέρεια, κάνε μια επίσκεψη στο αρμόδιο δασαρχείο. Όσο για την αρτιότητα -οικοδομησιμότητα, αφού ξεκαθαρίσεις με το δασικό, θα δεις τι απομένει. Για τη οριοθέτηση του ρέματος θα ρωτήσεις την αρμόδια υπηρεσία (δ/νση τεχνικών υπηρεσιών της τέως Νομαρχίας). Δες αυτά (κυρίως το δασικό) και τα ξαναλέμε
    1 point
  13. Συνάδελφε, αυτός ο πίνακας που δείχνεις, όπως και αυτός που είναι στην αρχή του thread προς το παρόν είναι δημοσιεύματα εφημερίδων και μόνο. Ο ίδιος ο σύλλογος των τοπογράφων έχει βγάλει δελτίο τύπου σχετικά. https://psdatm.gr/index.php/latest-nes/2016-08-10-14-02-08/501-2019-05-30-06-26-12 Η Ελληνικό Κτηματολόγιο Α.Ε. μπορεί να δώσει παράταση max 6 μήνες, από εκεί και πέρα, μπορεί - πλέον - να βγει και υπουργική απόφαση... ... η οποία όμως απόφαση δεν έχει βγει ακόμα. Σταθάκης κλπ, γαρ. Περισσότερα, στο παραπάνω thread. Πιθανότατα θα δωθεί η παράταση, αλλά μέχρι να βγει κάτι επίσημο, ας μην αναπαράγουμε ημερομηνίες που δεν ισχύουν. Ήδη έχει γίνει μπάχαλο με τους απλούς πολίτες που έχουν ενημέρωση από τις εφημερίδες.
    1 point
  14. οι δρομοι του αναδασμου ή της διανομης -κατα νομο- ειναι κοινοχρηστοι... εδιτ η "κατατμηση" γινεται με μεταβιβαση...οχι με πραξη κατατμησης του ιδιοκτητη, με τον εαυτο του...
    1 point
  15. Ασφαλιστικός Οδηγός 120 Δόσεων (Ν. 4611/2019) - Χρήση πλατφόρμας, ερωτήσεις και απαντήσεις, από τον ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ (κάτι ανάλογο με αυτό που έχει εκδόσει/κάνει και το ΤΕΕ ... )
    1 point
  16. Γεια σας, γνωρίζει κάποιος τη "Δαίδαλος" Μελετητικη? Έδρα Μαυροματαίων , Εξάρχεια;
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.