Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. petsagouris

    petsagouris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      397


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.821


  3. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.745


  4. deathlok

    deathlok

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.746


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/07/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Δεν υπάρχει στην νομοθεσία αυτή η έννοια που λέτε κύριε. Δεν υφίσταται αυτό το πράμα. Άρα και ίσον "παπάτζες" για να πιάσουμε πελάτη.
    2 points
  2. αν εισαι Θεσσαλονικη, ρωτας στην Στρωμνίτσης, διπλα στην εκκλησια των Τριων Ιεραρχων, αλλως παιδευεσαι με τα ΦΕΚ Β 30/96, Β2631/08 και ΑΑΠ 253/15 και όπου αλλου αυτα παραπεμπουν...
    1 point
  3. Αν κατάλαβα έχετε κάνει αναθεώρηση παλιάς έντυπης άδειας Κατ. 3 για αλλαγή επιβλέποντα, έχει εκδοθεί αυτόματα από το σύστημα και έγινε αυτόματο αίτημα (από το σύστημα) για μεταγενέστερο έλεγχο φορολογικών. Σε αυτή την περίπτωση ελέγχονται από την Υ.Δομ. οι αμοιβές επίβλεψης του παλιού επιβλέποντα σύμφωνα με την ΥΑ ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/31.7.2018 άρθρο 5α παρ. 1γ.. Δε μπορώ να καταλάβω κάτι άλλο.
    1 point
  4. Η προσθήκη δραστηριότητας είναι κάτι το διαφορετικό από την αφαίρεση υπάρχουσας . Στην προσθήκη το μόνο που προσκομίζεται είναι βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα για τη νέα δραστηριότητα. Στην αφαίρεση δραστηριότητας (διακοπή) αν είναι εμπρόθεσμη (εντός 30 ημερών από την ημέρα που εμφανιζόμαστε στο τμήμα μητρώου της ΔΟΥ για να το δηλώσουμε) δεν ζητάνε κανένα δικαιολογητικό. Αν όμως θέλουμε ημερομηνία μεταβολής μεταγενέστερη απαιτείται μια ελεγκτική διαδικασία και εκεί ζητάνε βιβλία , στοιχεία ......για να ελέγξουν αν όντως δεν ασκήθηκε "εν τοις πράγμασι" η εν λόγω δραστηριότητα. Λόγω του εκπροθέσμου πάντα όταν αυτό δηλωθεί στο μητρώο τςη ΔΟΥ ( η διακοπή δραστηριότητας ) θα προκύψει και μια ποινή ύψους 102,40 ευρώ.
    1 point
  5. Καλημέρα για να μπορείς Να όπλιση το συναγερμό θα χρειαστείς ένα knx interface.Δεν έχουνε όλοι συναγερμοί knx interface Επειδή οι λειτουργίες που ανέφερες δεν είναι πολύ πολύπλοκες μπορείς να το κάνεις και με απλό push button 8 πλήκτρων Απλά παίζεις μπάλα μετά τον προγραμματισμό που θα κάνεις στό knx τι εντολές θα δίνει το καθε πλήκτρο!το ip interface μπορει να σου δωσει απομακρυσμένη πρόσβαση έλεγχο κ προγραμματισμό
    1 point
  6. Κανονισμός πολυκατοικίας είναι απαραίτητο να υπάρχει. Δείτε την σύσταση οριζοντίου.
    1 point
  7. Φαίνεται ΟΚ σε μένα... Καλό είναι να υπολογίσεις και ένα IP router ή IP interface.
    1 point
  8. Καλησπέρα σε όλους. Καταλαβαίνω από όσα διαβάζω τη σύγχυση που δημιουργείται απο την διάκριση ανάμεσα σε Chartered Engineer, member of the ICE και σε Chartered CIvil Engineer. Καταλαβαίνω επίσης ότι όποιος επιθυμήσει να λάβει τις εν λόγω τιμητικές διακρίσεις φυσικά θα επιλέξει τη διαδικασία που είναι πιο εύκολη και λιγότερο χρονοβόρα εφόσον και οι δύο οδηγούν στο πολυπόθητο CEng MICE. Σε κάθε περίπτωση, το ICE διαθέτει representative και οργανωμένο Local Association εδώ στην Ελλάδα το οποίο βοηθάει και υποστηρίζει τις διαδικασίες ή τα ερωτήματα σχετικά με το ICE αλλά και sponsorchip sign off. Προσωπικά εμένα με βοήθησε πάρα πού το 2010 που έκανα τη διαδικασία για να γίνω Chartered Civil Engineer. Θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω το γενικό πλαίσιο και τη θεωρία πίσω από την πράξη για το ICE. Η απάντηση όμως έρχεται μέσα από τι επιθυμεί και πως σκοπεύει ο καθένας να χρησιμοποιήσει την εν λόγω διάκριση και τελικάα ΠΟΥ (δηλαδή σε ποιο μέρος) επιθυμεί να την χρησιμοποιήσει. Το πρώτο ερώτημα είναι αν επιθυμώ να λάβω μια διάκριση ώστε κάποιος επισημος φορέας να αξιολογήσει και επιβεβαιώσει όχι τα ακαδημαικά μου προσόντα (όχι δηλαδή το πτυχίο του πολυτεχνείου μου όταν κάποτε το πήρα με 9 πχ.) αλλά την καριέρα μου και την ανάπτυξη μου σε σύγκριση με παγκόσμια standard πολιτικών μηχανικών. Το δεύτερο ερώτημα είναι αν επιθυμώ να λάβω αυτόν τον τίτλο ώστε πέρα από την προσωπική μου αξιολόγηση, να τον αξιοποιήσω ώστε να φέρω κάποια υπεραξία στο βιογραφικό μου και στην αγορά εργασίας στην οποία απευθύνομαι. Το τρίτο ερώτημα είναι σε ποια αγορά εργασίας αποσκοπώ να το αξιοποιήσω. Σε αυτό το σημείο, είναι σωστό να αναφέρω ότι υπάρχουν πολλοί πολιτικοί μηχανικοί οι οποίοι όπως αρκετοί έχουν γράψει στο συγκεκριμένο topic, απευθύνονται στην αγορά εργαασίας των εμιράτων και της μέσης ανατολής και οι οποίοι έχοντας αναγνωρίσει την υπεραξία του τίτλου έχουν προσπαθήσει να το πετύχουν και με τους δύο διαθέσιμους τρόπους. Είναι σημαντικό όμως να τονίσω ότι, ο τίτλος βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο code of professional conduct (https://www.ice.org.uk/about-ice/who-runs-ice/how-we-work/conduct-policy) και στην κουλτούρα του ICE που επιζητά από τα μέλη του. Δηλαδή ότι δεσμεύομαι να λειτουργώ με ηθική και ειλικρίνεια, ότι θα συνεχίσω εφ΄όρου ζωής να αναπτύσομαι στο επάγγελμα μου και το γνωστικό μου αντικείμενο (με ελάχιστο τις 5 ημέρες ετησίως Continuing Professional Development)... Τα παραπάνω το ICE τα θεωρεί δεδομένα ανάμεσα σε σοβαρούς επαγγελματίες και αυτό υπάρχει μέσα στην κουλτούρα του ICE. Τα παραπάνω τα αναφέρω διότι προτίστως για το ICE έχει σημασία να είμαι συνεπής με τον εαυτό μου και τη δέσμευση μου. Απαντώντας λοιπόν στα παραπάνω 3 ερωτήματα και σε συνδιασμό με την παρακάτω αξιολόγηση οδηγείται κάποιος αυτόματα στο ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει. Η διαδικασία αξιολόγησης και αναγνώρισης ως Chartered Civil Engineer είναι μια διαδικασία αρκετά χρονοβόρα στην Αγγλία (συνήθως 3-6 έτη) η οποία καταλήγει σε τιμητικό τίτλο που επιβεβαιώνει και πιστοποιεί την επάρκεια σου ως ένας πολιτικός μηχανικός υψηλού επιπέδου και δυνατοτήτων. Κατ' επέκταση αυτής της διαδικασίας, το ICE δημιούργησε μία παράλληλη διαδικασία δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους πολιτικούς μηχανικούς δεν ακολούθησαν αυτή την πρώτη διαδικασία (διότι είτε αρχικά δεν ήθελαν είτε δεν εργάζονταν στην Αγλλία) να λάβουν αυτή τη διάκριση μέσω του career appraisal και professional review. Αυτη διαδικασία είναι και πάλι χρονοβόρα (συνήθως από 3 έως 9 μήνες με αρκετά κενά) και μέσω ιστορικής αναδρομής στην καριέρα, και εξετάσεων επάρκειας και συνέντευξης να μπορεί να λάβει κάποιος το πολυπόθητο Chartered Civil Engineer. Από την άλλη τώρα, το mutual recognition agreement και το EU directive είναι μια οδηγία η οποία δίνει τη δυνατότητα να αναγνώριστεις ως CEng MICE στη χώρα εργασίας σου όταν είσαι εκτος UK το οποίο είναι Ευρωπαική Οδηγία. Είναι λογικό λοιπόν σε μία προσπάθεια προστασίας του υψηλού χαρακτήρα των περίπου 45,000 chartered Civil Engineers που υπάρχουν σε 150 χώρες ανά τον κόσμο να διακρίνει μέσω του τρόπου απόδοσης του τίτλου το τί πρεσβεύει. Το ICE όμως εκτός από τους Civil Engineers, έχει κάτω από την ομπρέλα προστασίας του και λοιπά επαγγέλματα δίπλα στο επάγγελμα του πολιτικού μηχανικού και γι αυτό το λόγο έχει δημιουργήσει τη δομή και την οργάνωση να αποδίδει και άλλους τίτλους όπως affiliate member. Τέλος και πιο σημαντικό, στα χαρτιά, το επάγγελμα του Chartered Civil Engineer είναι regulated (https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/regprof/index.cfm?action=regprof&id_regprof=1027) ενώ του chartered engineer δεν είναι. Και γι αυτό ένας Chartered engineer δεν μπορεί να κάνει μεταφορά επαγγελματικών δικαιωμάτων ως πολιτικός μηχανικός. συγνώμη για το μεγάλο post. Καλό βράδι σε όλους.
    1 point
  9. Και αν υποθέσουμε ότι δέχονται να πληρώσουν ..... Ποιός θα υπολογίσει το ποσό?
    1 point
  10. Καλησπέρα Γιάννη. Δες εδώ. το επίσημο guidance του ICE - FAQ. Δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά των μελών ως προς τον τρόπο εγγραφής τους, κάποια διαφοροποίηση μεταξύ των μελών, όπως και κανένας άλλος επαγγελματικός τίτλος πέραν των γνωστών. Επίσης, τον τρόπο που γίνεται κάποιος μέλος τον γνωρίζει μόνο αυτός, το ICE, και ο Θεός για εκείνους που πιστεύουν. Το ICE δεν δέχεται ως μέλη του μόνο Civil Engineers. Δέχεται άτομα που ασκούν κάποια δραστηριότητα του Civil Engineer. Πχ, πέραν από Civil, Τοπογράφοι μπορούν να γίνουν μέλη του, Γεωλόγοι, Surveyors κτλ. Αυτοί πρώτα περνάνε academic assessment. Τσεκαρισμένο και έχω και δικό μου άνθρωπο. Δες και εσύ το FAQ. Κατά τα άλλα, Chartered = Engineering Council (καμία μα καμία σχέση με το ICE) , FICE/MICE = ICE (καμία σχέση με το Engineering Council). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Civil Engineer ο καθένας μπορεί να δηλώνει διότι το επάγγελμα δεν είναι regulated. Το επάγγελμα όμως του Chartered Engineer είναι, και αυτό δεν μπορεί να το δηλώσει κάποιος που δεν είναι. Τώρα, το σε ποιον θα συστηθεί κάποιος στο HB (σε μία χώρα που και το καλημέρα με shortcut το λένε) ως "Good afternoon είμαι ο Chartered Civil Engineer Thanasis Παπαγεωργακοπουλοκωνσταντινογιαννόπουλος" δεν μπορώ να το φανταστώ Κλείνοντας, έχω επισυνάψει τον τίτλο μας όταν υπογράφουμε μία μελέτη (in accordance with the requirements of DMRB BD02/12). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Οποιοσδήποτε θέλει να λάβει τεκμηριωμένη απάντηση => [email protected] . Την επομένη θα σας έχουν απαντήσει.
    1 point
  11. Κομνηνών με Βιζυηνού, είτε στο ΟΤ 76 ή 77 με τιμή ζώνης 700 ευρώ.
    1 point
  12. Δεν είναι ρωγμή.... Μάλλον κάποια χοντρή λάπα μπήκε στο καλούπι.
    1 point
  13. Αν σου είναι εύκολο ανέβασε καλύτερες φωτογραφίες: να φαίνεται από απόσταση και όλο το δομικό στοιχείο και κοντινή της ρωγμής.
    1 point
  14. @ deus81 δεν έχεις ξανακάνει ή δει ποτέ η/μ μελέτες; Όλοι από το μηδέν ξεκινήσαμε απλά ελπίζω να μην βιάζεται ο πελάτης. Η βοήθεια που μπορώ να προσφέρω εγώ όπως έχω κάνει και σε άλλους συνάδελφους είναι να σου στείλω μία δική μου μελέτη ηλεκτρολογικών ΑΛΛΑ τονίζω πάλι πως δεν αποτελεί υπόδειγμα δεν έχει το αλάθητο κτλ κτλ δλδ είναι μία φυσιολογική μελέτη με τα βασικά που έχει περάσει τον έλεγχο πολεοδομίας. (στείλε π.μ. το email σου) Πάντως αν είναι η πρώτη πρώτη μελέτη σου μήπως να συνεργαζόσουν με κάποιον πιο έμπειρο;.....ξέρω δεν θες να χάσεις ούτε euro από τα χρήματα της αμοιβής αλλά αν ξεκινάς τώρα θα σε διευκολύνει πολύ στην πρώτη σου δουλειά να έχεις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.