Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/10/2019 in Δημοσιεύσεις
-
κανονικά με το νέο συνταξιοδοτικό θα πρέπει να υπάρξουν και πίνακες υπολογισμού των συντάξεων για να δούμε το ύψος της πλήρους σύνταξης με 40 χρόνια ασφάλισης. τα 185 ή 220 ή 280 ευρώ/μήνα δεν λένε τίποτα αν δεν μας πούνε και πόσο θα είναι η πλήρης σύνταξη.2 points
-
Δεν απαιτειται ψηφιση αλλα μια υπουργικη αποφαση για την παραταση.1 point
-
Κατά πάσα πιθανότητα θα βρεις εργασία σε κάποια εταιρεία όπου σίγουρα κάποιος άλλος θα είναι chartered engineer στο αντίστοιχο επιμελητήριο της ειδικότητάς σου, οπότε δεν τίθεται θέμα δικαιωμάτων κτλ. Για παράδειγμα, υπάρχουν 3-4 επιμελητήρια για τις διάφορες ειδικότητες πολιτικών μηχανικών. Όλο και κάτι θα υπάρχει και για την δική σου ειδικότητα. Αυτά με τα τραγελαφικά περί δικαιωμάτων ισχύουν μόνο στην μπανανία της Ελλάδας, όπου είτε θα έχεις απεριόριστα δικαιώματα από την πρώτη μέρα, ή καθόλου εις τον αιώνα τον άπαντα. Με τον καιρό, μπορείς να εξελιχθείς με βάσει την εμπειρία σου και διαρκή σεμινάρια και εκπαιδεύσεις που θα παρακολουθείς ώστε να γίνεις και εσύ chartered στο αντίστοιχο επιμελητήριο.1 point
-
Κανένας μας ή ελάχιστοι εξ'ημών στα 30 ή 40 μπορεί να μην προσβλέπει στη σύνταξη, αυτό δεν αναιρεί όμως τους κανόνες του παιχνιδιού. Όπως λέει και ο Τάσος πρέπει όλοι να ξέρουμε τι δίνουμε και τι παίρνουμε, απλά και ξεκάθαρα και από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει το κουμάντο του.1 point
-
Έχεις άδεια στο οικόπεδο, επειδή το ένα κτίριο δεν παραβιάζει το Δ. Είπες ότι το ένα έχει μπει όλο μέσα στο Δ. Υπέρβαση δόμησης λοιπόν για όλα τα τ.μ. που είναι εντός Δ. (και ότι άλλο έχεις βρει / είπες έχουν κάνει τα έξτρα τους). Η αποπεράτωση επιτρέπεται κατά παρέκλιση από κάθε άλλη διάταξη. Η απαίτηση ελέγχου ΣΑ είναι διάταξη - δεν την ακολουθείς και παρεκλίνεις. Αυτό για τα τακτοποιημένα και χωρίς να μεγαλώσεις τον όγκο φυσικά (ότι περιορισμούς έχει το εδάφιο δηλαδή).1 point
-
Εγώ ξέρω ότι για να κινηθεί κανείς από τη μια πόλη στην άλλη υπάρχουν οι εθνικές οδοί (μιας και πιάσαμε τα αυτοκίνητα). Κάποιος όμως, που δεν θέλει να πληρώσει διόδια μπορεί να κινηθεί μέσω των παράπλευρων επαρχιακών οδών δευτερεύοντων δικτύων. Σαφέστατα θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή που επέλεξε τη δεύτερη λύση, δεδομένης της τεχνολογίας των σημερινών αυτοκινήτων και της καλύτερης ποιότητας του εθνικού δικτύου, ωστόσο του δίδεται η δυνατότητα για δεύτερη εναλλακτική. Εγώ λοιπόν, που θέλω να σχεδιάσω μια κατασκευή από φερουσα τοιχοποιία σε σχετικά επικλινές έδαφος, η οποία επιστεγάζεται με ξύλινο φορέα (στέγη), τι εναλλακτικές έχω;1 point
-
Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις είναι ότι, δυνητικά, άπαντες είμαστε χρήστες/καταναλωτές όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών. Και θέλουμε να είναι ασφαλείς, οπότε, στην τελική, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ο πολίτης πληρώνει το κόστος. Διότι δεν είναι μόνο οι οικοδομές, αλλά και οι δρόμοι, και οι γέφυρες, και τα λιμάνια, και άλλα πολλά. Αν λοιπόν μπορείς να βρεις ένα δίκαιο τρόπο κατανομής του κόστους σε κάθε χρήστη, θα συμφωνήσω μαζί σου. Μέχρι τότε λοιπόν ας φροντίσει το κάθε κράτος, που νοιάζεται για την ασφάλεια των πολιτών του, για την ανεμπόδιστη πρόσβαση σε προδιαγραφές και πρότυπα. Οι προδιαγραφές και τα πρότυπα δεν είναι μέσον, είναι ΝΟΜΟΣ από τη στιγμή που με νόμο είναι υποχρεωτική η εφαρμογή τους. Το ότι δεν περιλαμβάνονται αυτούσια σε κάποιο ΦΕΚ, είναι απλώς θέμα χώρου (ή και κάτι άλλου???)1 point
-
Μέσο θεωρείται (κατά την άποψή μου προφανώς) ο τρόπος ή μηχάνημα ή λογισμικό, μέσω του οποίου είτε θα βελτιώσει κανείς τους χρόνους του είτε την ποιότητα του παραδοτέου που του έχει ανατεθεί, είτε είτε είτε. Σαφώς και δεν θεωρείται μέσο όμως, κάτι το οποίο θα πρέπει να τηρήσει κανείς απαρέγκλιτα, προκειμένου να θεωρηθεί σύννομος ως προς την παροχή υπηρεσιών που διαθέτει προς τρίτους. Και στην τελική, ποιά άλλη εναλλακτική προσφέρει αντί της προμήθειας των "μέσων" αυτών;1 point
-
η υπηρεσία δόμησης (πολεοδομία) δεν είναι αρμόδια για τη συντήρηση των ακινήτων. Αρμόδιοι και υπεύθυνοι είναι ο ιδιοκτήτες τους. ΑΝ χρειασθεί νε επέμβει ο οικείος ΟΤΑ, επειδή το κτίριο έχει φθάσει σε σημείο που να εγκυμονεί κίνδυνο για τους περίοικους, εφόσον οι οιδιοκτητες δεν τα βρίσκουν ή εσύ δεν θέλεις να πληρώσεις δικηγόρο τοτε θα είναι πολύ αργά για εσάς. Και σίγουρα θα σας κοστίσει πολλαπλάσια την αμοιβή του δικηγόρου.... ΥΓ αν όλοι κάνανε αυτό που εξ' αρχής έπρεπε να κάνουν τότε δεν θα υπήρχαν δικηγόροι.....1 point
-
κανενας απο την Πολεοδομια δεν ερχεται και δεν τραβαει το αυτι...κανενος Βλεπεις αν υπαρχει κανονισμος και πας στον δικηγορο σου.1 point
-
Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.), αφορά το σημείο υδροληψίας, το οποίο βρίσκεται εντός οικοπέδου / έκτασης / ιδιοκτησίας, για την οποία καταρτίζεται το συμβόλαιο / συμφωνητικό και δεν αφορά τους ιδιοκτήτες ακινήτων, στα οποία γίνεται χρήση ύδατος από άλλο σημείο υδροληψίας, εκτός του οικοπέδου. Το σημείο μπορεί να έχει δηλωθεί στο Ε.Μ.Σ.Υ. είτε από τον ιδιοκτήτη του έργου υδροληψίας είτε από τον οποιονδήποτε χρήστη ύδατος από το σημείο υδροληψίας, ο οποίος μπορεί να είναι φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου. δες τα ΠΜ1 point
-
Ολες οι παρ. του αρθρου 103 αναφερονται σε μειωσεις για κατοικια Η δε παρ. "1", γραφει "ανεξαρτητως περιορισμου κυριας κατοικιας" αρα προυποθεση ειναι να προκειται για κατοικια, εστω και εάν δεν ειναι "κυρια" Για τους επαγγελματικους χωρους, δεν φαινεται να οριζει απαλλαγη. και, -χωρις φλαφον/οριο σε τμ. συμφωνα με τον νομο - ή με όριο σε τμ., όπως θυμήθηκαν να διευκρινισουν -20 μερες πριν μας..... αποχαιρετησουν...- με την εγκ. 2/19, μετα απο δυο χρονια εφαρμογης του νομου.1 point
-
Είδα την τροπολογία πριν μέρες αλλά στο νομοσχέδιο για την ανάπτυξη δεν το είδα περασμένο. Το γεγονός είναι πως υπάρχουν πολλές δηλώσεις ανοιχτές αλλά αυτές μπορούν να κλείσουν αν δοθεί μια τελική παράταση 4 μηνών. Οι περισσότερες ανοιχτές δηλώσεις μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα σε αυτό το διάστημα. Ο ΣΑΔΑΣ έχει δίκιο να τονίζει πως για αυτό το ζήτημα θα πρέπει να είναι ανοιχτή η ημερομηνία. Ή εναλλακτικά - λεω - θα μπορούσε να απαιτηθεί κατά τη σύνταξη της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου. Ναι θα έπρεπε να τις είχαμε κλείσει νωρίτερα αλλά για πάρα πολλούς λόγους αυτό δεν έγινε και τώρα τρέχουμε. Όπως τρέχαμε όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης με χαμηλές αμοιβές και 1000 ευθύνες και υποχρεώσεις και μέσα σε αυτό το φόρουμ να διυλίζουμε τον κώνωπα για το τι θέλει να πει ο νομοθέτης. Αυτό που τονίζεται από τον ΣΑΔΑΣ είναι πως μια παράταση στην υποβολή αρχείων του 4178 θα δώσει τη δυνατότητα να κλείσουν οι δηλώσεις ενώ αν δεν δοθεί μόνο φοβερά προβλήματα θα δημιουργήσει. Η παράταση αυτή αφορά και επηρεάζει τους μηχανικούς και δεν έχει αντίκτυπο σε κανένα άλλο πεδίο οικονομικό ή εφαρμογής της νομοθεσίας. Πρέπει να υπάρξει πίεση προς το ΥΠΕΚΑ και ΤΕΕ ώστε να δοθεί αυτός ο απαιτούμενος χρόνος. Πέρα από τα αρχικά δημοσιεύματα πριν 4 μέρες δεν έχω δει τίποτε νεότερο. Το ΤΕΕ στη σελίδα του διαφημίζει τις εκλογές του αλλά καμία νέα παρέμβαση για αυτό το ζήτημα το οποίο είναι πάρα πολύ σοβαρό. Ποιόν εκπροσωπεί το ΤΕΕ τελικά ? Η ειρωνεία είναι πως στης 3/11 έχει εκλογές το ΤΕΕ. θα ανεβάζουμε αρχεία εκείνη τη μέρα ή θα ψηφίσουμε ?1 point
-
σε μεταχειρισμενα ανταλακτικα αυτοκινητων να πας και σιγουρα θα το βρεις.τροφοδοτικο 230v/12v dc 10A θα πρεπει να σου κανει. κατι τετοιο θες.https://www.antallaktikaonline.gr/topran/27245921 point
-
Θα προκληθεί βλάβη από την παράταση της προθεσμίας για την ηλεκτρονική ανάρτηση σχεδίων και εγγράφων των τακτοποιημένων αυθαιρέτων; Γιατί πρέπει να χαιρόμαστε (ή να επιχαίρουμε) αν αυτή δεν δοθεί;1 point
-
Δε χρειάζεται να έχεις κάποια εναλλακτική γιατί δεν είναι υποχρεωτικό να σχεδιάσεις μια τέτοια κατασκευή και γενικά να ασκείς το επάγγελμα. Όπως επίσης δεν έχεις εναλλακτική στο θέμα των ασφαλιστικών εισφορών, του τέλους επιτηδεύματος, της συνδρομής ΤΕΕ κλπ. Θες να κάνεις το μηχανικό; Πρέπει να πληρώσεις αυτά. Επένδυση είναι: δίνεις λίγα με την ελπίδα να πάρεις πολλά. Ποιά άλλη επένδυση είναι τζάμπα; Στην τελική το ότι διασφαλίζονται τα αποκλειστικά επαγγελματικά σου δικαιώματα επί των κατασκευών αξίζει πολύ περισσότερο από το κόστος ενός ευρωκώδικα.. Γενικά όλοι εμείς οι μηχανικοί και ευρύτερα οι επιστήμονες, έχουμε αναπτύξει μια συνείδηση δημόσιου λειτουργού: ότι δηλαδή για κάποιο λόγο μας επέλεξαν να σπουδάσουμε τζάμπα και στη συνέχεια είτε πρέπει να μας διορίσουν, είτε να μας δημιουργούν δουλειές για τις οποίες θα μας παρέχουν δωρεάν και την υποδομή να τις κάνουμε.-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-