Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/01/2020 in Δημοσιεύσεις
-
ουτε εγω βρισκω καποια παραταση υπαρχει το αρθρο 7 του 4495 που οριζει οτι «Άρθρο 7 Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.)- Συγκρότηση και αρμοδιότητες «1. Με απόφαση του Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης που εκδίδεται μέσα σε έξι (6) μήνες από την έναρξη ισχύος του παρόντος, [3/12/2019] συγκροτείται ένα Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.) ή και περισσότερα, εάν υπάρχει σχετική ανάγκη, σε κάθε περιφερειακή ενότητα. Το Σ.Α. είναι αρμόδιο για την παροχή σύμφωνης γνώμης επί των αρχιτεκτονικών μελετών στις εξής περιπτώσεις:». αντιθετα βρηκα αυτα http://www.teeam.gr/enimerosi/news/1449-sa Συγκρότηση νέων Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Ενόψει της συγκρότησης των νέων Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής στις Περιφερειακές Ενότητες της Ανατολικής Μακεδονίας καλούνται οι συνάδελφοι Αρχιτέκτονες Μηχανικοί που ενδιαφέρονται να εκπροσωπήσουν το ΤΕΕ στα νέα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (ΣΑ), να ακολουθήσουν τους παρακάτω συνδέσμους και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους. Καταληκτική ημερομηνία και ώρα υποβολής: Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020, ώρα 14:00. Συγκρότηση Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας Συγκρότηση Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας http://www.teeam.gr/ και αυτο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή στα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής του Ν. 4495/2017 (ΦΕΚ 167/Α), όπως ισχύει Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΔΑΣ – Πανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων έχοντας υπόψη του τον Ν. 4495/2017 (ΦΕΚ 167/Α), όπως ισχύει, καλεί τα μέλη του που επιθυμούν να συμμετέχουν στα Συμβούλια Αρχιτεκτονικής του άρθρου 7, να συμπληρώσουν τη συνημμένη αίτηση συμμετοχής και να την αποστείλουν στα κεντρικά γραφεία του ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ. Οι αιτήσεις θα πρέπει να αποσταλούν στη γραμματεία του ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ (τηλ.: 2103215146, 2103215147) ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: [email protected] ή [email protected], μέχρι και την Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019, προκειμένου να γίνει η επιλογή. https://www.sadas-pea.gr/tag/simvoulia-architektonikis/1 point
-
Δεν θα γίνονται συνεδριάσεις για "λίγο" καιρό. Όλοι έχουν ζητήσει να παραταθούν τα υπάρχοντα ... να εφαρμόσουν το νόμο, ούτε λόγος.1 point
-
αν πιστεύεις οτι είναι ευδιάκριτη και συμφωνούν οι διαστάσεις , δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα1 point
-
γεωργιε αυτη ψαχνεις? 1033/1987 ΑΠ ( 18469) ΔΕΝ/1988 (588), ΕΕΝ/1988 (507), ΕΕΡΓΔ/1988 (1132) Διπλωματούχος αρχιτέκτονας, απασχολούμενος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο. Αποδοχές σύμφωνα με την από 17.3.1981 ΣΣΕ Διπλωματούχων Μηχανικών. Μισθολογικά κλιμάκια. Υπολογισμός της προϋπηρεσίας της αυτής ειδικότητας. ΑΠ Αριθ. 1033/1987 (Τμ. Β`) Προεδρεύων ο Αντιπρόεδρος Β. ΛΙΝΑΡΔΟΣ Εισηγητής ο Αρεοπαγίτης Γ. ΣΦΥΡΗΣ Δικηγόροι: Σ. Σκουτέρης (Πάρ. Διοικ.), Ε. Παπασωτηρόπουλος Με την υπ` αριθμ. 12920/1981 απόφαση του Υπουργού Εργασίας (ΦΕΚ 203 τ.β. της 7-4-1981 ) δημοσιεύθηκε, η από 17-3-1981 ΣΣΕ Διπλωματούχων Μηχανικών, απασχολουμένων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και ΟΤΑ. Η ισχύς της αρχίζει αναδρομικά από 1-1-1981. Αυτή διατηρήθηκε και μετά την από 12-4-1982 όμοια ΣΣΕ, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ 244/82 τεύχος Β` με την υπ` αριθμ. 15084/1984 απόφαση του ίδιου Υπουργού (άρθρ. 6 αυτής). Κατά το άρθρο 1 της εν λόγω από 17-3-1981 ΣΣΕ στις διατάξεις της υπάγονται οι συνδεόμενοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, ωρισμένου ή αορίστου χρόνου, μετά του Δημοσίου κλπ. διπλωματούχοι μηχανικοί Ανωτάτων Σχολών Εμπ., Πολυτεχνικών Σχολών Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης... ή ισοδυνάμου στάθμης ομοταγούς Πολυτεχνικού ή Πανεπιστημιακού Ιδρύματος τη ημεδαπής ή αλλοδαπής... και μέλη όλοι του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Με το άρθρο 2 της ίδιας ΣΣΕ καθορίζονται από 1-1-1981 τα κατώτατα όρια των βασικών μηνιαίων μισθών των αναφερομένων στο προηγούμενο άρθρο μισθωτών με την ένταξή τους σε δέκα μισθολογικά κλιμάκια αναλόγως των ετών υπηρεσίας ή προύπηρεσίας αυτών από την κτήση του διπλώματος. Στο άρθρο 3 της ΣΣΕ ορίζεται, ότι για την ένταξη των μισθωτών στα μισθολογικά κλιμάκια του προηγουμένου άρθρου προσμετρείται εκτός από το χρόνο υπηρεσίας και κάθε προϋπηρεσία της αυτής ειδικότητας του μισθωτού στο Δημόσιο ή σε οποιοδήποτε άλλο εργοδότη, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου της ημεδαπής ή αλλοδαπής, όπως και ο χρόνος άσκησης αυτοτελούς επαγγέλματος, υπολογιζομένη από τη κτήση του πτυχίου των... προκειμένου για τους κεκτημένους τίτλους μεταπτυχιακών σπουδών ή MASTERS ή διδακτορικό δίπλωμα ως προϋπηρεσία προσμετρείται αυτή που διανύθηκε από τη κτήση του πτυχίου της Ανωτάτης Σχολής. Η προϋπηρεσία αποδεικνύεται με πιστοποιητικά των εργοδοτών, στους οποίους εργάσθηκαν οι μισθωτοί και σε περίπτωση άσκησης αυτοτελούς επαγγέλματος με πιστοποιητικό του αρμοδίου Οικονομικού Εφόρου ή του αρμοδίου Επιμελητηρίου ή άλλης Αρχής που βεβαιώνει το χρόνο της άσκησης αυτής. Προκειμένου για προύπηρεσία στην αλλοδαπή αυτή αποδεικνύεται με βεβαιώσεις των εργοδοτών θεωρημένες από τις οικείες Προξενικές Αρχές ή από πιστοποιητικά επισήμων Κρατικών Αρχών της αλλοδαπής. Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται ότι η προαναφερομένη ΣΣΕ εφαρμόζεται για τον καθορισμό των αποδοχών αυτών που υπηρετούν στο Δημόσιο κλπ. μηχανικών, οι οποίοι είναι μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Η για την ενταξή τους όμως στα προσήκοντα μισθολογικά κλιμάκια (από τα οποία εξαρτάται το ύψος του βασικού μηνιαίου μισθού τους), λαμβανομένη προϋπηρεσία της αυτής ειδικότητας υπολογίζεται, αρκεί να εμπίπτει στον από της αποκτήσεως του πτυχίου αυτών και εφεξής χρόνο, έστω και άν αυτοί δεν ήταν εισέτι, για οιονδήποτε λόγο μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος. Η ρύθμιση αυτή δικαιολογείται από την επιβαλλόμενη ιδιαίτερη μεταχείρηση από άποψη αμοιβής των μισθωτών που εχουν πείρα και κατά τεκμήριο μεγαλύτερη απόδοση και η οποία πείρα αποκτιέται με την εργασία μετά την απόκτηση της σχετικής ικανότητας ύστερα από τη λήψη του πτυχίου. Σε διαφορετική άποψη δεν μπορούν να οδηγήσουν οι διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ. της 27-1 1/14-12-1926 "περί κωδικοποιήσεως των περί συστάσεως Τεχνικού Επιμελητηρίου κειμένων διατάξεων" και του άρθρου 10 του ν. 4663/1930 "περί εξασκήσεως του επαγγέλματος του πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονος και τοπογράφου", γιατί οι διατάξεις αυτές θεσπίστηκαν για άλλο σκοπό, δηλαδή για την διοργάνωση του κλάδου των πιο πάνω τεχνικών. Ειδικότερα, κατά την πρώτη διάταξη όλοι οι μηχανικοί διπλωματούχοι των Ανωτάτων Σχολών του Ε.Μ. Πολυτεχνείου ή ομοταγών σχολών της αλλοδαπής "άμα τω διορισμώ αυτών εις δημοσίαν κλπ. υπηρεσίαν ή άμα τη προς άσκησιν επαγγέλματος εγκαταστάσει των εν Ελλάδι, αποτελούν υποχρεωτικώς μέλη του Επιμελητηρίου, εφόσον κέκτηνται τα εν τω ακολούθω εδαφίω προσόντα". Η δεύτερη διάταξη ορίζει, ότι "οι πάντες οι δυνάμει του παρόντος νόμου ασκούντες το επάγγελμά του... αρχιτέκτονος, πλην των εν τοις άρθροις 7. και 8 αναφερομένων, αποτελούν υποχρεωτικώς και αυτοδικαίως μέλη του Τεχνικού Επιμελητηρίοι της Ελλάδος". Στη κρινομένη περίπτωση, όπως προκύπτει από την προσβαλλομένη απόφαση, το Εφετείο δέχτηκε τα ίδια και ειδικότερα, ότι η προϋπηρεσία του ενάγοντος και ήδη αναιρεσιβλήτου προσμετρείται από την απόκτηση του διπλώματος του αρχιτέκτονος και όχι από της εγγραφής του στο Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος και της λήψεως της αντιστοίχου αδείας ασκήσεως επαγγέλματος. Υστερα από αυτά και μετά την επικύρωση της πρωτόδικης απόφασης επιδίκασε στον αναιρεσίβλητο διπλωματούχο αρχιτέκτονα, που υπηρετούσε στο εναγόμενο και ήδη αναιρεσείον Ελληνικό Δημόσιο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και αορίστου χρόνου διαφορές αποδοχών, που προέκυψαν από το συνυπολογισμό για την ενταξή του στο οικείο μισθολογικό κλιμάκιο και του, εντός του από τη κτήση του πτυχίου του μέχρι της εγγραφής του στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος διαστήματος, χρόνου προυπηρεσίας του, που διανύθηκε σε άλλους εργοδότες. Ετσι αποφηνάμενο το Εφετείο (Αθ. 1823/1985) δεν παραβίασε τις προαναφερόμενες ουσιαστικού δικαίου διατάξεις. Επομένως, ο αντίθετος από το άρθρο 559 παρ.1 Κ.Πολ.Δ. μοναδικός λόγος αναίρεσης πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος.1 point
-
καλε μου φιλε , στο ερώτημα σου , σου έχουμε δώσει όλες τις πιθανές απαντήσεις , κάλεσε λοιπον έναν ηλεκτρολόγο εξήγησε του το τι θες να κάνεις κ αυτός, μετά από έναν έλεγχο θα σου πει το τι , πως , κ πόσο ...... καλή χρονιά1 point
-
1 point
-
Συνήθως όμως το περίγραμμα του αυθαίρετου στεγάστρου ειναι λιγο μεγαλύτερο από τον προκαθορισμένο μέσω της ΣΟΙ χώρο αποκλειστικής χρήσης και καταλαμβάνεται ΚΑΙ κοινόχρηστος χώρος, με ό,τι συνεπάγεται αυτό! Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή....1 point
-
Συνήθως γράφουν οι συμβ/φοι περί αποκλειστικής χρήσης της σκάλας που εξυπηρετεί την οριζόντια του ορόφου. Διάβασε άλλη μια φορά τη σύσταση μήπως κάτι σου διαφεύγει.1 point
-
σωστα, αλλά, "αποκλειστικη χρηση" σημαινει "χρηση που αντιστοιχει στο εδαφος" Αυτος, ειχε μεν αποκλειστικη χρηση, αλλά επρεπε να εχει και την ρητη συναινεση να την σκεπασει. [θεωρω οτι μαλλον υπήρχε προβλημα με το ποσοστο πρασινου και γι αυτο το εκαναν "μετα"] Αρα, εγινε το 2015, πιθανον να μην δικαιουται νομιμοποίησης και το πιθανωτερο ειναι να του ζητησουν συναινεση των υπολοιπων για την "νομιμοποιηση" Παντως, σε οποιαδηποτε πραξη μεταβίβασης, πρεπει να ειναι τακτοποιημενη και αυτη η ΘΣΑ, εφοσον φαινεται σαν παρακολουθημα στο συμβολαιο.1 point
-
Ή το άνοιγμα θα κλείσει, ή θα μετακινηθεί το όριο σε απόσταση 2.50 μ από αυτό Συνένωση δεν έχεις (το αντίθετο μάλιστα).1 point
-
Και πως θα το κατεδαφίσει χωρίς άδεια κατεδάφισης δηλαδή αυθαίρετα κάτι που δεν επιτρέπεται? Μήπως πρέπει πρώτα να εκδώσεις άδεια "έγκρισης εκτέλεσης εργασιών" του άρθ 29 παρ 4 και μετά να ζητήσεις έλεγχο από την ΥΔΟΜ και έκδοση βεβαίωσης κατεδάφισης την οποία να εισάγεις στον 4495/17 ώστε όλα να είναι νόμιμα?1 point
-
Δεν μας απασχολεί αν περιλαμβάνεται η όχι Χρησιμοποιούμε τα ποσά ως έχουν στον πίνακα1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-