Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.348


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      19.082


  3. janna

    janna

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.219


  4. VirusX2

    VirusX2

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      283


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Για δείτε εδώ https://sumup.gr/ Μοιάζει η καλύτερη δυνατή λύση για την μετά freepos εποχή. Έχω κάνει ερώτημα σχετικά με τη κάλυψη της νομικής απαίτησης του κράτους και περιμένω απάντηση.
    1 point
  2. [μεχρι να γυρισει ο ακης απο το πσαρεμα..] βαλε οδο και αριθμο...που "βλεπει" η ΟΙ που ζητας
    1 point
  3. να το δεις....διοτι, ναι μεν μεταβιβαζεται ενα ισογειος χωρος, αλλα υπαρχει ενας κοινοχρηστος και κοινοκτητος σκελετος μιας ενιαιας οικοδομης, απο το ισογειο μεχρι και το δωμα, στο οποιο εχει συμμετοχη και ο χωρος αυτος οπως και οι υπολοιποι. Εξ αλλου, η απαγορευση αναφερεται σε "ιη) σε περιοχές που υπόκεινται σε περιορισμούς για την προστασία εναέριας κυκλοφορίας, εκτός αν συνοδεύεται από σχετική έγκριση της υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας." Μεχρι να ρωτησεις, δεν ξερεις εαν και ποίους περιορισμους εχεις παραβιασει.
    1 point
  4. Ακριβώς αυτό. Θα πάει με αναλυτικό και θα του υπενθυμίσεις ότι οποιαδήποτε προσθήκη στη συνέχεια ή αλλαγή χρήσης χώρου θα έχει ως συνέπεια το τμήμα αυτό να εμπίπτει σε διατάξεις αυθαίρετης κατασκευής. Κάνε του και μια ανάγνωση των προστίμων μετά το 2011 για να του κοπεί κάθε όρεξη για περαιτέρω αυθαιρεσίες. Καλή συνέχεια.
    1 point
  5. Έχει απαντηθεί το ερώτημα πιο πάνω. Αναφέρεται ότι έχει μόνο εξωτερική πρόσβαση. Εξυπακούεται ότι στην τεχνική έκθεση θα αναφερθεί η βοηθητική χρήση του χώρου και ότι μόνο για τις απαιτήσεις υπολογισμού προστίμου η καταχώρηση γίνεται στο κελί των χώρων κύριας χρήσης. @mantsos Υπάρχουν περιπτώσεις που η τακτοποίηση δεν συμφέρει. Λίγες αλλά υπάρχουν. Στην περίπτωση αυτή ας κρίνει ο ιδιοκτήτης αν την χρειάζεται την αποθήκη, ή αλλιώς να την σφραγίσει και να γίνει στέγη (καθαιρέσεις εξωτερικής κλίμακας κλπ).
    1 point
  6. Αν δεν συνδέεται λειτουργικα με το κάτω όροφο δεν παίρνει μειωτικο αν ναι πάει με 0,30 και υπολογίζεται όλη η επιφανεια.Το μόνο που έκανα εγώ σε παρομοια περιπτωση έγραψα ότι είναι χώρος βοηθητική χρήσης για λογους φορολογικούς,διαφορετικά θα το υπολόγιζαν στη μεταβίβαση σαν όροφο ΚΧ.
    1 point
  7. Όσον αφορά τα ΣΗΕ, δεν είναι.. αλλά τι να πεις... Πολιτικοί....
    1 point
  8. παρακολουθω την πολυ ωραια συζητηση σας... Συγχαρητηρια για τις γνωσεις και το επιπεδο.... Απλα, να το δουμε απο μια αλλη σκοπια.. Οταν ζηταει "εναν 12 κιλων" σημαινει οτι δεν θελει ουτε δυο των 6 ούτε 3 των 4.. Προφανως, εχουν γίνει καποιες μελετες... που απαιτουν συνεχή παροχη "μεχρι 12 κιλα" για να επιτυχουν το σωστό αποτελεσμα της επεμβασης, και οχι διακοπτομενη, απο την αλλαγη ενος δευτερου 6άκιλου ή ενος αλλου 4άκιλου. Γνωμη μου.... [και παλι συγχαρητηρια.]
    1 point
  9. Εγώ από την παρ. 10 του άρθρου 100 καταλαβαίνω ότι για να καταλογίσουμε πλέον ΥΥ συγκρίνουμε μόνο με το Επιτρεπόμενο Ύψος της περιοχής ανεξάρτητα αν συντρέχει ΥΔ. Απλά αν συντρέχει και ΥΔ τότε το 0.2 ή 0.4 γίνονται 1.2 ή 1.4 αντίστοιχα.
    1 point
  10. Τα ερωτήματα που θέτετε και άλλα που πάντα παρουσιάζονται στην πορεία θέλω να σας γνωρίσω ότι αποτελούν αντικείμενα που ασχολούνται οι Αρχιτέκτονες Μηχανικοί, οπότε μπορείτε επώνυμα με σχέδιο να απευθηνθείτε σε κατάλληλο γραφείο να αντιμετωπίσει το θέμα / θέματα σας.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.