Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/02/2020 σε όλες τις περιοχές
-
τι "κοιταξες" και ειδες? εν τελει η βεβαιωση ειναι δικη σου δουλεια. Αν εσυ κρινεις -οπως κρινεις- ουτε ποιντ ουτε .....ξοιντ εχει να σου πει για την δουλεια σου...1 point
-
ειναι το γνωστο "γυρισμα" της σκαλας και, προφανως, δεν μπορει να υπαρχει σε ολους τους οροφους και δεν χρειαζεσαι συναινεση και ειναι εκ κατασκευης...[αυτο σου υπεγραψε ο πελατης] και να σου υπογραψει ΥΔ πως του ειπες οτι, για την μεταβιβαση δεν εξαρταται απο σενα...1 point
-
Ενημερωτικά άνοιξε η πλατφόρμα για την επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας. https://www.efka.gov.gr/epilego/# και για όσους ψάχνουν πως γίνεται το βασικό !!!! ... η Είσοδος !!!!! γίνεται κάτω-κάτω .... μήπως διαβάσεις και τα οφέλη ... και αλλάξεις γνώμη ... 😀 Αλλά και υπάρχει "δυνατότητα να κάνετε αλλαγή στην αρχική σας επιλογή έως την καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης υποβολής δηλ. έως και την Παρασκευή 13/3/2020. " στο παρακάτω το (4) https://www.efka.gov.gr/el/sychnes-eroteseis-kai-apanteseis-schetika-me-neo-systema-asphalistikon-eisphoron1 point
-
Όχι, αφού δημιουργήθηκε κλειστός χώρος. Αυτό είναι ΥΔ (χωρίς μειωτικό). Ελέγχεις και για ΥΚ που είναι πολύ πιθανό αφού μου λες για κατασκευή νέου εξώστη, και προσέξεις για παραβίαση Δ, παραβίαση πρασίας. Βασικό να κοιτάξεις αν είναι πάνω από κοινόχρηστο χώρο πόλης!!!1 point
-
Το ανέβασα και στα Downloads της δικής μας πλατφόρμας για να μην έχουμε ξανά θέμα με πεσμένα file sharing links1 point
-
Η δυνατότητα διαχωρισμού των ενεργειών των δύο καθέτων συνιδιοκτητών πρέπει βασικά να καθορίζεται από την ίδια την σύσταση όπως στο συνημ. Είναι αυτονόητη η επιφύλαξη του άλλου άκτιστου στην υπογραφή που του ζητείται, αφού θα πρέπει για την εξασφάλιση του να συμβουλευτεί και αυτός δικό του δικηγόρο. Το σίγουρο πάντως είναι ότι αφού η σύσταση είναι προ 28-07-11, (αρ.107.2) τα δικαιώματα δόμησης του άκτιστου δεν επηρεάζονται από τα αυθαίρετα του κτισμένου...1 point
-
Όλη η ιστορία με τα δήθεν «chemtrails» είναι απλά ένας από τους πολλούς αστικούς μύθους Επειδή οι σημερινοί αστοί είναι ξεκομμένοι από την φύση, δεν παρακολουθούν τον ουρανό και τα μετεωρολογικά φαινόμενα (σύννεφα, ομίχλη, θόλωση κλπ), έχουν από μηδενικές έως ελάχιστες γνώσεις μετεωρολογίας, αγνοούν την τρομακτική δύναμη της φύσης και είναι εύκολο να τους εντυπωσιάσεις-τρομάξεις με απλά φυσικά σχήματα νεφών που «πονηρά» μπλέκονται με τα επίσης απλά contrails. Τα σχετικά sites και το Youtube είναι γεμάτα με τέτοια, δήθεν «ένοχα», σχήματα Όλα όσα φαίνονται στίς φωτογραφίες, είτε είναι σύννεφα μεγάλου ύψους (cirrus, cirostratus κλπ), είτε, απλές-απλούστατες τοπικές συμπυκνώσεις υδρατμών που δημιουργούνται από τα καυσαέρια κινητήρων, (contrails). Για όποιον ενδιαφέρεται για το τι συμβαίνει στην ατμόσφαιρα και τα είδη των νεφών, υπάρχουν πολλά καλά βιβλία μετεωρολογίας ακόμα και on line. Με ελάχιστο διάβασμα, και θα καταλαβαίνει τι βλέπει στον ουρανό και τι καιρός έρχεται και εάν ο μετεωρολόγος στην τηλεόραση ξέρει, ή λέει ότι του κατέβει. Τα ίχνη δεν μένουν πολλές ώρες η ακόμα και ημέρες στο ίδιο σημείο. Η ατμόσφαιρα δεν είναι ποτέ σε ηρεμία. Μια τοπική αστάθεια, (σύννεφο, contrail, βροχή, χαλάζι κλπ), θα κάνει τον κύκλο της σε μερικά λεπτά της ώρας, ανάλογα με την γενικότερη ευστάθεια της ατμόσφαιρας στο ύψος που δημιουργήθηκε, θα ωριμάσει και θα διαλυθεί και εάν υπάρχουν κατάλληλες συνθήκες, θα δημιουργηθεί νέα. Η καταιγίδα π.χ. που είναι ένα από τα πλέον ισχυρά ατμοσφαιρικά φαινόμενα, έχει κύκλο με διάρκεια από 20 μέχρι 50 λεπτά της ώρας. Ὀτι έχει ανέβει, μέσα σε 50 λεπτά έχει ξαναπέσει στο έδαφος. Εάν αυτό ισχύει για το τόσο ισχυρό δημιούργημα της φύσης, ισχύει πολύ περισσότερο για το συννεφάκι που έφτιαξε ο άνθρωπος ακόμα και έάν αυτό περιέχει κάποια "κακιά" σκόνη. Ναι, τα ίχνη είναι πάνω στους αεροδιάδρομους. Όποιος δεί τους σχετικούς χάρτες για τη Ελλάδα, θα διαπιστώσει πόσο πολλές και πολύπλοκες είναι οι διαδρομές. Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατον, από το έδαφος και μόνον με το μάτι, να προσδιορίσεις ένα αεροπλάνο που πετά σε ύψος 10-12 χιλιομέτρων, εάν είναι μέσα ή έξω από έναν αεροδιάδρομο (πλάτους 8 στην Αμερική και 10 μιλίων στην Ευρώπη). Μπορείς να πείς ότι μάλλον πάει για ένα γνωστό σημείο πχ το AΒLON, αλλά τίποτα περισσότερο. Πολλοί παρουσιάζουν κάποια δήθεν περίεργα σχήματα π.χ. κύκλων, για να υπονοήσουν τον «κακό» σκοπών των πτήσεων, ποιους αεροδιαδρόμους σου λένε, αυτοί είναι σε ευθείες γραμμές, τα αεροπλάνα πάνε από το ένα σημείο στο άλλο δεν κάνουν κύκλους ! Για τον άσχετο ακούγεται λογικό αλλά για όποιον ξέρει αυτά τα ίχνη εύκολα μπορεί να είναι σε περιοχή : α. κοντά σε μεγάλο αεροδρόμιο, όπου όταν υπάρχει μεγάλη κυκλοφορία αεροπλάνων, αυτά κάνουν κύκλους πάνω από ένα ραδιοβοήθημα (VOR,NDB), περιμένοντας την σειρά τους να προσγειωθούν. β. περιοχή ασκήσεων αερομαχίας στρατιωτικών αεροπλάνων. Φυσικά υπήρχαν και υπάρχουν πολλές εταιρείες αεροψεκασμών σε όλον τον κόσμο και φυσικά και στην Ελλάδα. Ο ΕΛΓΑ εφαρμόζει εδώ και πολλά χρόνια ένα πρόγραμμα ψεκασμού νεφών για αντιχαλαζιακή προστασία των αγροτικών καλλιεργειών στην περιοχή της Μακεδονίας. Εδώ μια παρουσίαση του προγράμματος και εδώ ένα σχετικό δελτίο τύπου του ΕΛΓΑ. Τα αεροπλάνα αυτά, που ψεκάζουν με πχ ιωδιούχο άργυρο τα σύννεφα (για να τα κάνουν να βρέξουν εκεί που θέλουμε εμείς και όχι αυτά), πρακτικά μπαίνουν μέσα στο επάνω μέρος του σύννεφου, σχεδόν ποτέ σε ύψος πάνω από τα 3 χλμ. και πετάνε σε καιρούς καταιγίδας ή σχεδόν καταιγίδας (γιατί τότε θα ρίξει το χαλάζι) και όχι σε καιρούς με γαλάζιο καθαρό ουρανό για να βγάλουμε εμείς φωτό το «chemtrail». Ακόμα και εάν υποθέσουμε ότι κάποιος με τρομακτικά λεφτά διαθέσιμα προσπαθούσε να παρέμβει χημικά στην ατμόσφαιρα για οποιονδήποτε λόγο, τότε σίγουρα ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΣΦΑΙΡΑΣ στα 12 χλμ γιατί από τόσο ψηλά θα πρέπει να ψεκάσει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ποσότητες χημικού ώστε να φθάσει στο έδαφος με κάποια σημαντική συγκέντρωση όσο και δραστικά ισχυρό να ήταν το υλικό-χημικό. Τα υποτίθεται chaimtrails, παρουσιάζονται σαν ύποπτα επειδή δεν διαλύονται, είναι δηλαδή σε περιοχές με μικρή έως ελάχιστη ατμοσφαιρική κυκλοφορία (οριζόντια η κατακόρυφη). Εάν εσύ ήθελες να παρέμβεις στην ατμόσφαιρα για κάποιο λόγο, θα πήγαινες το υλικό σου σε ένα ήσυχο μέρος από όπου αυτό δεν θα πάει πουθενά; η θα πήγαινες να ψεκάσεις, ας πούμε, κοντά σε μία βροχή η κάποια άλλη κατακόρυφη κυκλοφορία ώστε να απλώσεις σε πιο μεγάλη έκταση τις χιλιάδες τόνους σκόνης σου, που τόσο δύσκολα και ακριβά κατάφερες να αναβάσεις στα 12 χλμ; Η πραγματικότητα είναι ότι ακόμα και η απλή παρακολούθηση της διαδρομής και των συγκεντρώσεων των ατμοσφαιρικών αιωρημάτων είναι εξαιρετικά δύσκολη δουλειά, πόσο μάλλον το να παράξουμε, να εκτοξεύσουμε και να ελέγξουμε, την διαδρομή και το αποτέλεσμα, των απαιτουμένων τεραστίων ποσοτήτων τεχνητών παρεμβάσεών στην ατμόσφαιρα. Αυτό το αποδεικνύει πολύ απλά η περιορισμένη επιτυχία των προγραμμάτων αεροψεκασμών παγκοσμίως. Ακόμα και η ίδια η φύση, που διαθέτει τεράστιες ποσότητες ενέργειας, η μάζας τέφρας που παράγει σε μία ηφαιστειακή έκρηξη, έχει χρονικά και τοπικά περιορισμένες άμεσες επιπτώσεις. Πρόσφατο τέτοιο παράδειγμα, το ηφαίστειο Eyjafjallajökull, που εκτόξευσε 100 x 10^6 μ3 x 1500 χγρ/μ3 = 150,000,000,000 χγρ ή 150x10^6 τόνους τέφρας κατ’ ευθείαν μέσα στο jet stream. Ενώ τα μοντέλα στους Η/Υ έδειχναν κόκκινες περιοχές στα 1500 χλμ απόσταση, στην πράξη, στην ατμόσφαιρα, κανείς δεν μετρούσε κάτι σοβαρό πάνω από την Αγγλία. Ο εναέριος χώρος της Ευρώπης έκλεισε, ο κόσμος για μέρες κοιμόταν στίς καρέκλες στα αεροδρόμια, οι εταιρείες έχαναν εκατοντάδες εκατομμύρια και κανείς δεν ήξερε τι και πώς να μετρήσει και μιλάμε για 150x10^6 τόνους που ταξίδεψαν με το jet stream, όχι για κάτι που ανεβάσαμε με ένα, δύο, δέκα, είκοσι αεροπλάνα, επί έστω 50 τόνους φορτίο το κάθε ένα, άντε 1000 τόνους συνολικά!1 point
-
επίσης, για να συνενοούμαστε, οι επαγγελματικές ειδικότητες πάνε βάσει πτυχίου (εφόσον μόνο αυτό δίνει επαγγελματικά δικαιώματα) και γενικά ό,τι αναγνωρίζει το ΤΕΕ. τα μεταπτυχιακά (όπως και οι τομείς εμβάθυνσης) είναι ακαδημαϊκές εξειδικεύσεις και δεν έχουν θέση στις επαγγελματικές σφραγίδες, ασχέτως με το αν ασχολείται κανείς ή όχι. θα είχε πλάκα να έχει επιλογή και το φόρουμ για τη δήλωση περισσότερων ειδικοτήτων σε όσους από εμάς διαθέτουμε!-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-