Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/05/2020 in Δημοσιεύσεις
-
3 points
-
Δυστυχώς για το ΣΑ σύμφωνα και με την πρόσφατη ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/11170/321 (ΦΕΚ313Β/2020) άρθρο 5, δεν εξαιρούνται οι περιπτώσεις κατεδάφισης από την απαίτηση υποβολής Αρχιτεκτονικής Μελέτης. Είναι διαφορετική η περίπτωση της ΥΔΟΜ που σου λέει (και σωστά) αφού θα το κατεδαφίσεις δεν υπάρχει λόγος να μου δείξεις λεπτομέρειες σε σχέδια για κτίρια που δεν θα υπάρχουν, και άλλο το ΣΑ για τα προ του 55 όπου εκεί θέλει να δεί τις όψεις για να κρίνει αν το κτίριο πρέπει να κατεδαφιστεί ή έχει αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και άρα πρέπει να παραμείνει. Βέβαια θα μου πεις γιατί να χρειάζεται να σχεδιάσω από την αρχή τις όψεις ενός κτιρίου; Δεν μπορούν να το κρίνουν από λεπτομερείς φωτογραφίες και μια τεχνική έκθεση πχ που θα αναλύονται τα υλικά; Τουλάχιστον σε πρώτη φάση, και μετά αν είναι κάτι παραπάνω από ένα αδιάφορο παλιόσπιτο ας ζητήσουν και σχέδια. Κατά τη γνώμη μου ναι αλλά δυστυχώς αν δεν αναφέρεται κάπου σαφώς ότι δεν απαιτείται δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη. Εδώ παλεύουμε για άλλα αυτονόητα μερικές φορές. Παρόλα αυτά προσπάθησε αν θέλεις να επικοινωνήσεις με το αρμόδιο ΣΑ και εξήγησέ τους την περίπτωση μήπως και δεχτούν κάποια εξαίρεση.2 points
-
το οτι έκανες μετατροπή σε μέτρα (φαντάζομαι χειροκίνητα) δεν πάει να πει οτι το autocad καταλαβαίνει ότι οι νέοι αριθμοί είναι μέτρα. Εφόσον έχεις ακόμα imperial scales το autocad οτι διαβάζει είναι σε imperial. Για να γίνει σωστά μετατροπή ακολουθείς τους τρόπους που ανέφερα παραπάνω ή εφόσον οι αριθμοί απο το gps είναι σε inches, τα εισάγεις σε ένα αρχείο όπου είναι imperial -->μετά ανοίγεις ένα metric dwg (ελέγχεις ότι σε units & -dgwunits είναι οι μονάδες που θες) και εισάγεις το imperial dwg ως xref. Εκεί θα σου ζητηθεί αν θες μετατροπή κτλπ. Μετά διαλέγεις να κάνεις edit το xref, διαλέγεις τα πάντα κ μετά διαλέγεις την επιλογή add to workset όπου μεταφέρεις τα πάντα στο metric dwg.1 point
-
units-->m και -dwgunits-->m [προσοχή τι σου ζητάει να κάνεις scale] το καλύτερο όμως για μένα είναι να κάνεις νέο αρχείο no template-metric κ copy paste εκεί1 point
-
1 point
-
Ναι. Δεν το πας με Σ.Α.Χ καθώς δεν έχει προκύψει έμμεση αύξηση του ΣΔ λόγω της αλλαγής χρήσης του ισογείου.1 point
-
Εξυπνάδες και ειρωνείες για να μην τις χαρακτηρίσω αλλιώς....προφανώς δεν καταλάβατε την ερώτηση μου...Ευχαριστώ lou- θα το ελέγξω και αυτό.Προς το παρόν πήγα στο μοντελ και έβαλα σε όλες την τιμή 1 και τις διόρθωσα μετά στο layout.1 point
-
Ο πρόεδρος, παρά την οργή των μελών του ΤΕΕ για την από ημερών σιωπηρή στάση που κράτησε στο αίτημα χορήγησης βοηθήματος των 800 Ε σε όλους τους μηχανικούς , παραμένει απροκάλυπτα ...προκλητικός καθώς ούτε για το τυπικό δεν έχει υπογράψει και αυτός εκπροσωπώντας ως οφείλει (λόγω του θεσμικού του ρόλου) το ΤΕΕ, την επιστολή που έστειλαν οι πρόεδροι των άλλων επιμελητηρίων-συλλόγων. Δυστυχώς, συνάδελφε. η μνήμη θα είναι κοντή και στις επόμενες εκλογές1 point
-
Κάνε μια δοκιμή να αλλάξεις την μεταβλητή PSLTSCALE από 1 σε 0.... κάποια στιγμή το είχα κ εγώ αυτό το πρόβλημα....1 point
-
Μη περιμένεις πολλά. Δυστυχώς....Κι αύριο το πρωί να γίνονταν εκλογές στο ΤΕΕ, η εικόνα θα ήταν ίδια με αυτή του Νοέμβρη. Σκέψου ότι μερίδα συναδέρφων προσπαθούσε να δικαιολογήσει με κάθε τρόπο, ακόμη και με ολομέτωπες επιθέσεις και προσβολές του στυλ "δε σας φτάνει που σας δίνουν χρήμα φτωχομπινέδες", το ΦΙΑΣΚΟ της τηλεκατάρτισης!1 point
-
Καλησπέρα σε όλους. Εγώ δεν είμαι μηχανικός ούτε έχω σχέση με τον κλάδο, αλλά είμαι μια ταλαίπωρη επιστήμονας που μόνο στο δικό σας φόρουμ βρήκα κάτι σχετικό με τη καταβολή του ποσού του voucher. Ούτε εγώ έχω λάβει μέχρι σήμερα το ποσό (είτε στο σύνολο είτε μέρος του), και το voucher μου έχει ενεργοποιηθεί από 11/4 (έχω και την αίτηση από το ΚΕΚ κτλ.). Επικοινώνησα με τον αριθμό που παρέθεσε άλλος χρήστης του φόρουμ (2103256640) και χωρίς να προλάβω να πω οτιδήποτε, η πράγματι ευγενέστατη κυρία με ρώτησε αν είμαι και μισθωτή (πράγμα που ισχύει στην περίπτωσή μου). Μου επιβεβαίωσε πως τα ποσά θα φανούν την επόμενη εβδομάδα (δεν γνώριζε πότε ακριβώς) και πως δεν χρειάζεται να κάνω κάποια άλλη ενέργεια. Ωστόσο μου είπε πως αν έχω κάνει αίτημα και για τα 800€ (δεν έχω κάνει) τότε πρέπει να γίνει διασταύρωση στοιχείων. Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χρήστες του φόρουμ το οποίο δεν είναι η πρώτη φορά που το συμβουλεύομαι, καθώς είναι το μόνο μέρος που επιτέλους βρήκα μια απάντηση για το τι συμβαίνει και δεν έχω πάρει χρήματα εν αντιθέσει με άλλους συναδέλφους μου! Είχα αρχίσει να ανησυχώ ότι τελικά δε θα τα πάρω καθόλου αυτά τα λεφτά (και τώρα ακόμη διατηρώ επιφυλάξεις, αλλά τουλάχιστον ξέρω πως δεν έχω μόνο εγώ το ίδιο πρόβλημα με την παράλληλη απασχόληση).1 point
-
απατεώνες παραμυθιάζουν τον κόσμο στα κανάλια...και πληρωμή 01 point
-
Δυστυχώς για μία ακόμη φορά ο παγκόσμιος ρέκορντμαν της ανεργίας υπουργός Βρούτσης αποδεικνύεται ότι είναι ασυνεπής, ανακόλουθος και πολύ λίγος. Για ακόμη μία φορά αυτό που έχει δηλώσει διαψεύδεται από την πραγματικότητα καθώς ούτε και σήμερα πραγματοποιήθηκε καταβολή στους λογαριασμούς μας παρά τα όσα ανέφερε χθες. Είναι η τρίτη, τέταρτη, πέμπτη φορά ? (έχουμε χάσει το λογαριασμό) που η ημερομηνία που δεσμεύεται ότι θα γίνουν οι πληρωμές, καταλήγει στον κουβά. Δεν σας έχουμε απλώς βαρεθεί, σας έχουμε σιχαθεί. Μαζευτείτε με τα κομματοσκυλα σας από όλες τις παρατάξεις να αποθεωνεστε μεταξύ σας με τις γλοιωδιες σας και μη μας δώσετε δεκάρα τσακιστη. Κροκοδειλια δάκρυα όμως για brain drain στους εντολοδόχους δημοσιογράφους και μόνο σε αυτούς για τους οποίους η καταβολή των εκατομμυρίων ευρώ δύο φορές δεν σημείωσε καμία τεχνική δυσκολία και το ψηφιακό σύστημα δούλεψε στην εντέλεια.1 point
-
καταπληκτικός να τον είχα σε γειτονικό μπαλκόνι στην περίοδο της καραντίνας ...... άριστη τεχνική1 point
-
Δεν υπάρχει μονοσήμαντη απάντηση στο ερώτημα. Η τακτοποίηση είναι πιο απλή σαν διαδικασία επομένως αν το πρόστιμο είναι μικρό και ανήκεις στις κατηγορίες 1-4 (οριστική εξαίρεση) η τακτοποίηση είναι πιο εύκολη. Από την άλλη αν το πρόστιμο είναι μεγάλο, με τη νομιμοποίηση πληρώνεις μόνο το παράβολο. Επομένως εσύ κρίνεις αν η χρηματική διαφορά δικαιολογεί τον επιπλέον κόπο, αν η αμοιβή του μηχανικού για την έκδοση άδειας είναι μικρότερη απο το ποσό του προστίμου για την τακτοποίηση (από την πλευρά του ιδιοκτήτη). Ένας άλλος παράγοντας επίσης είναι ο χρόνος. Αν υπάρχει βιασύνη πχ για μεταβίβαση ή άδεια λειτουργίας, η τακτοποίηση είναι σαφώς ταχύτερη διαδικασία. Αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος βιασύνης και σκοπεύεις ούτως ή άλλως να βγάλεις άδεια για άλλες εργασίες απ' ότι λες (άρα θα κάνεις τη διαδικασία όπως και να χει) ίσως στην περίπτωσή σου συμφέρει να εντάξεις στην ίδια άδεια και τη νομιμοποίηση.1 point
-
1 point
-
1) 4,59 2) 13 3) ; 4) Δεν την προσθέτεις , βλέπε : https://exoikonomisi.ypen.gr/-/dieukrineseis-gia-ten-onomastike-thermike-ischy1 point
-
4,62 για σώματα βάση τύπου SCOP = 2,75 ∙ (ηs55˚CΘΚ+ 3%) 5,97 για ενδοδαπέδια βάση τύπου SCOP = 2,35 ∙ (ηs35˚CΘΚ + 3%)1 point
-
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 12 Δ/ΝΣΗ Ο.Κ.Κ./δ Αθήνα 5.3.1990 Αρ. Πρωτ. Οικ. 17414 ΘΕΜΑ: Αποδοχή της με αριθμ. 24/1990 γνωμοδότησης της Νομικής Δ/νσης με την οποία παρέχονται οδηγίες για αλλαγή χρήσης. Σας κοινοποιούμε για εφαρμογή τη με αριθμ. 24/1990 γνωμοδότηση της Νομικής Δ/νσης του ΥΠΕΧΩΔΕ την οποία αποδεχόμαστε. Με την παραπάνω γνωμοδότηση, γίνεται δεκτό, ότι για αλλαγές χρήσης, που έγιναν προ της εφαρμογής του ΓΟΚ/1985, σε επιτρεπόμενη οτην περιοχή χρήση και εφ' όσον δεν παραβιάζουν τις πολεοδομικές διατάξεις, δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 15 του Ν. 1337/83 περί υποβολής δηλώσεων και καταβολής της προβλεπόμενης ειδικής εισφοράς. Τα παραπάνω ισχύουν, εφ' όσον πρόκειται μόνο για αλλαγή χρήσης χωρίς να έχουν γίνει συγχρόνως και οικοδομικές εργασίες, για τις οποίες χρειαζόταν οικοδομική άδεια. Αυτονόητο είναι ότι έαν, η κατά τα παραπάνω αλλαγή χρήσης συνοδευόταν και από εκτέλεση οικοδομικών εργασιών, για τις οποίες απαιτείτο οικοδομική άδεια, τότε οι διατάξεις του άρθρου 15 του Ν. 1337/83 (με τις προύποθέσεις που αναφέρονται σ' αυτό) είχαν εφαρμογή μόνο για τις υπόψη οικοδομικές εργασίες. Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Κ. Ι. ΛΙΑΣΚΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ Αριθμ. Γνωμ. 24 ΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Αθήνα 12.1.1990 Αρ. Πρωτ. 1953 Επί του αριθ. πρωτ. 70022/14.11.1989 ερωτήματός σας σχετικά με την υποχρέωση δήλωσης κατά τον ν. 1337/1983 αυθαίρετης αλλαγής χρήσης κτισμάτων και την επιβολή της ειδικής εισφοράς, παρατηρούμε τα ακόλουθα: Ι. Κατά την ερμηνεία των διατάξεων του ν.δ. 8/1973 έχει γίνει δεκτό από την νομολογία ότι η περί αυθαιρέτων κατασκευών διαδικασία αφορούσε σε παράνομες κατασκευές, όχι δε και σε αυθαίρετες αλλαγές χρήσεως (Σ.τ.Ε. 2942/1989, 494/1979, 4371/1980). Θα μπορούσε βέβαια και γι' αυτές να κινηθεί η διαδικασία περί αυθαιρέτων, εφόσον βέβαια συνεπεία της αυθαίρετης αλλαγής χρήσεως παραβιάζεται πολεοδομική διάταξη. Όπως π.χ. ως έχει γίνει δεκτό (Σ.τ.Ε. 158/1989) όταν επί αυθαιρέτου μετατροπής βοηθητικής χρήσεως χώρου σε χώρο κυρίας χρήσεως, διαπιστώνεται υπέρβαση του συντελεστή δομήσεως. Υπό το καθεστώς του νέου Γ.Ο.Κ/1985 και συγκεκριμένα των διατάξεων των άρθρων 5 και 22 παρ. 4 που εφαρμόζονται όπως έχει γίνει δεκτό (Σ.τ.Ε. 2942/1989) για μεταβολές χρήσεως που έγιναν από την έναρξη ισχύος του, θεωρούνται αυθαίρετες οι μεταβολές αυτές χρήσεως, εφόσον έγιναν χωρίς την ήδη απαιτούμενη άδεια και επί πλέον θίγουν τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις τόσον κατά τον χρόνο που επήλθαν όσον κατά τον χρόνο που διαπιστώθηκαν, εφαρμόζονται δε γι' αυτές τα οριζόμενα στην προαναφερόμενη παρ. 4 του άρθρου 22 του Γ.Ο.Κ./1985. ΙΙ. Κατά το δεδομένο ιστορικό του ερωτήματος δημιουργήθηκε το πρόβλημα αν ενέπιπτε στην υποχρέωση υποβολής δηλώσεως κατά το άρθρο 15 του ν. 1337 που παρείχε την δυνατότητα αναστολής κατεδάφισης αυθαιρέτων, και για αλλαγές χρήσεως κτίσματος επιτρεπόμενης. Συγκεκριμένα σε ανεγερθείσα με δύο οικοδομικές άδειες διόροφη αποθήκη έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσεως σε ξενοδοχείο. Η αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία κατόπιν υποβολής σχετικής δηλώσεως από τον ενδιαφερόμενο επέβαλε και την από το Π.Δ. της 3.9.1983 (Φ.Ε.Κ. 393 Δ) προβλεπόμενη ειδική εισφορά για την αλλαγή της χρήσεως μολονότι η νέα χρήση (του ξενοδοχείου) επιτρεπόταν στην περιοχή. Η Δ/νση Ο.Κ.Κ. του Υπουργείου με έγγραφά της (αριθ. 74514/14444/27.11.87, 61015/9386/15.9.88) είχε διευκρινήσει ότι δήλωση με το ν. 1337 θα είχε νόημα μόνο αν επρόκειτο για αλλαγή χρήσεως σε μη επιτρεπόμενη στην περιοχή. ΙΙΙ. Από τα πιο πάνω γενόμενα δεκτά συνάγεται ότι για αλλαγές χρήσεως κτίσματος που έγιναν πριν από την ισχύ του νέου Γ.Ο.Κ./1985 σε επιτρεπόμενη στην περιοχή εφόσον δεν παραβιάζουν πολεοδομική διάταξη δεν κινείται η διαδικασία κηρύξεως αυθαιρέτου και επομένως δεν εμπίπτουν τέτοιες αλλαγές χρήσεως στα αυθαίρετα κτίσματα του άρθρου 15 του ν. 1337 για τα οποία υπάρχει υποχρέωση υποβολής δηλώσεως και επιβολής της προβλεπόμενης από το π.δ. 3.9.83 ειδικής εισφοράς. Συνεπώς η άποψή μας επί του τεθέντος ερωτήματος είναι ότι για αλλαγές χρήσεως κτίσματος που έγιναν υπό το καθεστώς του Γ.Ο.Κ./1973 σε επιτρεπόμενες στις περιοχές και δεν παραβιάζουν πολεοδομικές διατάξεις δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 15 του ν. 1337/1983 περί υποβολής δηλώσεως και καταβολής της προβλεπόμενης ειδικής εισφοράς. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΣΠΥΡΟΣ ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ1 point
-
Ξαναδιαβασε την ερωτηση σου και σκεψου πού μπορει να υπαρχει κλιμακα-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-