Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      9.056


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. avgoust

    avgoust

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.662


  4. netmin909

    netmin909

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      646


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/05/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Για συμψηφισμό προστίμων δεν αξίζει τον κόπο. Τότε δραχμές, σήμερα Ευρώ. Άσε που σχεδόν κανείς δεν έχει κρατήσει πλήρες αρχείο των τραπεζογραμματίων εξόφλησης. Μην μπλέχεις με τέτοια. Η υπαγωγή και του τότε ρυθμισμένου με ν. 1337 φυσικά και μπορεί να γίνει. Μάλιστα και προσωπικά το έχω αναφέρει πολλές φορές ότι συνιστάται διότι οι τότε τακτοποιήσεις έχουν στο 99% σοβαρά λάθη αποτύπωσης τόσο των κτιρίων όσο και των γηπέδων που το τελευταίο είναι πολύ πιο σοβαρό. Επομένως ακόμη και αν δεν το ζητάει το σύστημα ξεκινάς με τοπογραφικό να δεις τι γίνεται και φυσικά κάνεις και τις κατόψεις. Το αν θα είναι κατηγορία 1, εξαρτάται από το αν μπορεί να αποδειχθεί ότι ήταν προ 9/6/75. Αν στις δηλώσεις του Ν. 1337 γράφουν ότι ήταν έτος κατασκευής προ 75 είναι ένα πολύ καλό αποδεικτικό μαζί φυσικά με το Ε9 (δες και στο Ε9 τι γράφει πριν ζητήσεις να γίνει τροποποίηση).
    3 points
  2. Η πρόσβαση : στο Ανοικτό Πληροφοριακό Σύστημα e-Άδειες με την παρακάτω διαδικασία : https://eadeies.ypen.gr/adeiapublic/faces/main?_afrLoop=282425602688483&_afrWindowMode=0&_adf.ctrl-state=p17mr2wkf_4 Αναζήτηση ψηφιακών εγγράφων Πράξεων εκτέλεσης οικ. εργασιών Εδώ βάζεις το ηλεκτρονικό κλειδί το captcha και εμφανίζεται το έγγραφο
    1 point
  3. Της το ξεκόβεις. Απλά και ωραία. Δήλωση Ν. 4495 θα κάνεις μόνο όταν έχεις πράξη αποδοχής κληρονομιάς. Το έχουμε συζητήσει δεκάδες φορές. Ο Δημήτρης επίσης το έχει γράψει πολλές φορές. Το σύστημα που ακολουθούμε είναι να αποτυπώνουμε το ακίνητο δίνοντας σχέδια στην συμβ/φο, ώστε να περάσει σωστά στο Ε9 και στην πράξη αποδοχής η επιφάνεια κτιρίου και γηπέδου. Στη συνέχεια, όταν έχεις την πράξη αποδοχής κληρονομιάς, κάνεις την τακτοποίηση με τα ήδη συνταχθέντα σχέδια και έτσι δεν δημιουργείται κανένα ζήτημα αλλαγής επιφανειών, χρήσεων κλπ. Βεβαίωση για αποδοχή κληρονομιάς δεν απαιτείται. Να ανοίξει τα μάτια της και να διαβάσει το νόμο αλλά και την ερμηνεία παλαιότερου εγγράφου της Κτηματολόγιο ΑΕ.
    1 point
  4. δήλωση σε επεξεργασία = μπορείς να κάνεις ότι θέλεις. Για την αποδοχή κληρονομιάς δεν απαιτείται βεβαίωση μηχανικού οπότε σου λένε βλακείες. Περιμένεις την αποδοχή και προχωράς
    1 point
  5. θα επανελθω, Σε οικοπεδο 500 τμ. με σδ. 1 υπηρχε κτισμα προ 55, εμβαδου 100 τμ. Εληφθη αδεια κατεδαφισης για αυτο, που δεν εκτελέσθηκε ποτέ, και αδεια δομησης για ενα καθαρο χωρις κτισματα οικοπεδο για 500 τμ. [ειτε με μια αδεια, ειτε με δυο ξεχωριστες] Αναζητειται η..... τυχη του παληού κτισματος των 100 τμ. Ειναι χτισμενο πριν το 55, αρα θεωρειται νομιμα υφισταμενο. Εμφανιζεται στην αδεια της οικοδομης σαν "προς κατεδαφιση" Η μη κατεδαφιση δεν το μετατρεπει σε "αυθαιρετο" ουτε μας δινει το δικαιωμα σε νομικα αλματα...σκεπτομενοι οτι: ηταν προ 55, πηρε αδεια κατεδαφισης, αρα δεν υπαρχει, αλλα δεν γκρεμισθηκε αρα υπαρχει, αλλά απο πότε υπαρχει....απο τοτε που χτισθηκε... απο τοτε που δεν εκτελεσθηκε η αδεια κατεδαφισης... απο τοτε που τελειωσε η νεα οικοδομη? [να μην αναφερω και τους λοιπους προβληματισμους μου για τον τροπο συστασης ΟΙ στην οικοδομη και για την χρηση του ακαλυπτου, που ειναι ομως εστεγασμενος με το παληο κτισμα....δξ τι εγινε...] Θα επιμεινω οτι, το νεο κτισμα ειναι αυθαιρετο είτε εξολοκληρου...είτε κατα τα τμ. υπερβασης του σδ.
    1 point
  6. Γνωρίζω μερικές περιπτώσεις που πήγαν να κατεδαφίσουν αυθαίρετα σε περιοχή με εκατοντάδες αυθαίρετα. Ο ιδιοκτήτης του πρώτου σπιτιού έβγαλε καραμπίνα και έριξε μερικές καραμπινιές στον αέρα. Ο οδηγός του φορτωτή σταμάτησε προφανώς. Ο ιδιοκτήτης είπε, πολύ σωστά, ότι αν θέλουν να κάνουν κατεδαφίσεις να ξεκινήσουν από τα πρώτα αυθαίρετα και όταν φτάσουν στο δικό του (κοντά στην μέση) θα τους αφήσει να το κατεδαφίσουν, δεν δέχτηκε να αφήσουν τα σπίτια πολιτικών, επιχειρηματιών, αστυνομικών, αξιωματούχων, κλπ, και να αρχίσουν από το δικό του. Δεν είχε και άδικο. Πολλά αυθαίρετα έχουν ηλεκτροδοτηθεί. Αν κατεδαφιστούν, δεν θα χάσουν μόνο οι ιδιοκτήτες τα σπίτια τους αλλά επίσης: - η ΔΕΗ - ο δήμος (δημοτικά τέλη στον λογαριασμό ΔΕΗ) - τα πρατήρια καυσίμων. Τα αυθαίρετα συνήθως είναι εκτός πόλης, αν κατεδαφιστούν θα πρέπει να μετακομίσουν στην πόλη οι ιδιοκτήτες. - οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Στα αυθαίρετα συνήθως δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε σταθερό τηλέφωνο και ADSL/VDSL οπότε ξοδεύονται οι ιδιοκτήτες σε συμβόλαια ή κάρτες κινητής. - το κράτος (φόρους στα παραπάνω) - τα κόμματα. Όποια κυβέρνηση κατεδαφίσει το σπίτι κάποιου προφανώς δεν θα πάρει ξανά ψήφους. - τα ΚΤΕΛ που έχουν τακτικά δρομολόγια σε οικισμούς αυθαιρέτων. Όταν σε μια περιοχή μόνο βρίσκουν στέγη πάνω από 2.000 άτομα, ποιος θα τους πειράξει; Από ιδεολογικής πλευράς διαφωνώ βέβαια με την κατάχρηση δημοσίων εκτάσεων αλλά από την άλλη είμαι ρεαλιστής και βλέπω ότι το να κάνει το κράτος τα στραβά μάτια τόσα χρόνια έχει δημιουργήσει μια νέα έννοια "δικαίου"
    1 point
  7. Από τη στιγμή που εντελώς βλακωδώς μπλέξανε τους παρανοικούς νταβατζήδες του ΥΠΠΟ στην τακτοποίηση των αυθαιρέτων όλα έχουν λογική. Ακόμα και οι δοκιμαστικές τομές. Η λογική του ΥΠΠΟ είναι απλή. Εμας μας ενδιαφέρει μόνο ο αρχαιολογικός νόμος . Τους άλλους τους έχουμε γραμμένους στα φρύδια μας.Αρα , Από την οπτική αυτή το οτιδήποτε, θέλει έγκριση κατά την κρίση μας ( Την ανεξέλεγκτη ). Πως θα συναινέσουμε στην τακτοποίηση αν πέριξ του κτιρίου υπάρξει εύρημα ? Δεν θα συναινέσουμε και μπορούμε να ζητήσουμε ακόμα και την κατεδάφιση ή την απαλλοτρίωση. Αρα τομή να δούμε τι γίνεται και ο θεός βοηθός για μηχανικό και ιδιοκτήτη. Το ξύλο ποιος θα το φάει στο τέλος δεν ξέρω. ΥΓ. Επιμένω εμφατικά στην φράση ¨παρανοικοί νταβατζήδες του ΥΠΠΟ"
    1 point
  8. Και άλλο ένα έγγραφο https://www.b2green.gr/el/post/80443/paremvasi-dikigorikon-syllogon-sto-yp-dikaiosynis-gia-tin-prosvasi-se-ypothikofylakeia-kai-ktimatologika-grafeia Υπενθυμίζω ότι όλη η φασαρία έχει ξεκινήσει με το Ν.4194/13 και το επίμαχο άρθρο: Άρθρο 36 Περιγραφή του έργου του δικηγόρου 1. Αποκλειστικό έργο του δικηγόρου είναι να αντιπροσωπεύει και να υπερασπίζεται τον εντολέα του σε κάθε δικαστήριο ή αρχή της Ελληνικής Δημοκρατίας ή οποιασδήποτε άλλης χώρας, στα δικαστήρια, τις υπηρεσίες και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα διεθνή δικαστήρια, στα πειθαρχικά και υπηρεσιακά συμβούλια, καθώς και η κατάθεση σημάτων και διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Επίσης η παροχή νομικών συμβουλών προς οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, καθώς και η σύνταξη γνωμοδοτήσεων προς οποιοδήποτε νομικό ή φυσικό πρόσωπο και Αρχή. Στο έργο αυτού περιλαμβάνεται και η διαμεσολάβηση για την αναζήτηση συμβιβαστικής λύσης στο πλαίσιο νόμου ή κοινά αποδεκτής διαδικασίας. Η παράσταση ενώπιον των δικαστηρίων με ή δια δικηγόρου είναι υποχρεωτική για όλες τις υποθέσεις και σε όλες τις διαδικασίες, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από το νόμο. 2. Ομοίως στο έργο του δικηγόρου περιλαμβάνονται: α) Η έρευνα των βιβλίων των υποθηκοφυλακείων και κτηματολογικών γραφείων, καθώς και η σύνταξη των σχετικών εγγράφων ελέγχου τίτλων. Η αίτηση και η λήψη των πιστοποιητικών και αντιγράφων δεν απαιτεί παράσταση ή διαμεσολάβηση δικηγόρου. β) Η έκδοση επικυρωμένων αντιγράφων κάθε είδους εγγράφων. Τα αντίγραφα αυτά έχουν πλήρη ισχύ ενώπιον οποιασδήποτε Δικαστικής ή άλλης Αρχής, καθώς και έναντι ιδιωτών, φυσικών ή νομικών προσώπων. γ) Η μετάφραση εγγράφων που έχουν συνταχθεί σε ξένη γλώσσα, καθώς και η μετάφραση ελληνικών εγγράφων σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα. Η μετάφραση έχει πλήρη ισχύ έναντι οποιασδήποτε Δικαστικής ή άλλης Αρχής, εφόσον συνοδεύεται από επικυρωμένο αντίγραφο του εγγράφου που μεταφράστηκε και ο δικηγόρος βεβαιώνει ότι έχει επαρκή γνώση της γλώσσας από και προς την οποία μετέφρασε. δ) Η βεβαίωση της γνησιότητας της υπογραφής του εντολέα του, όπως προβλέπεται στο άρθρο 42 της παραγράφου 2 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, καθώς και σε κάθε άλλη ειδική διάταξη. Το παραπάνω άρθρο δεν έχει διορθωθεί έκτοτε. Ελληνικά ξέρουμε και οι υπόλοιποι Έλληνες πέρα από τους δικηγόρους. Είναι προφανές ότι το 2α δεν συνιστά αποκλειστικότητα, παρά την λέξη «ομοίως», και το ίδιο ισχύει και για τα 2β, 2γ, 2δ: οι δικηγόροι δεν έχουν την αποκλειστικότητα στις επικυρώσεις εγγράφων, στην μετάφραση εγγράφων και στο γνήσιο της υπογραφής. Μιλάω με οργή καθώς αυτή η ιστορία με έχει μπλέξει σε καβγάδες, από το 2013, με συγκεκριμένα κτηματολογικά γραφεία τα οποία έσπευσαν να απαγορεύσουν την είσοδο άνευ συνοδείας δικηγόρου, πριν καν λάβουν οδηγίες από την ΕΚΧΑ. Όπως εξοργιστική ήταν η στάση της διοίκησης της ΕΚΧΑ όταν τους παραθέσαμε το πρόβλημα κατά τις ημερίδες για τα ηλεκτρονικά διαγράμματα. Και δεν μιλάμε για τα υποθηκοφυλάκεια και τα διάφορα καθεστώτα, όπου όλοι συγκαταβατικά λένε «να τελειώσει το κτηματολόγιο, να τελειώνουμε με αυτούς». Μιλάμε για κτηματολογικά γραφεία, και προϊσταμένους που έτρεξαν να γεμίσουν το τόπο με αυτοκόλλητα και φύλακες, μην αφήνοντας τους τοπογράφους καν να έχουν πρόσβαση στους τυπωμένους(!) χάρτες, όπως ορίζει εσωτερική εγκύκλιος της ΕΚΧΑ. Αλλά οι δικηγόροι κυβερνάνε. Εδώ έφτασαν οι δικηγόροι της Μυτιλήνης πέρυσι να απειλούν τους πάντες για τα αιτήσεις στο Κτηματολόγιο. Σας λέω την δική μου θέση ως τοπογράφος. Πλέον έχω αφήσει την υπόθεση προσκόμισης των εγγράφων και διαγράμματος (συντεταγμένες, δικές του και όμορα) στον ιδιοκτήτη. Του εξηγώ την κατάσταση, του δίνω τις αιτήσεις ασυμπλήρωτες, του δίνω μία συντεταγμένη ΕΓΣΑ centroid του ακινήτου του, και περιμένω να μου φέρει τα έγγραφα και τις συντεταγμένες για το τοπογραφικό. Κάνει λάθος ο δικηγόρος; Να πάει ξανά & ξανά, δέκα, εκατό φορές, αφού θεωρούν ότι ο δικηγόρος μπορεί να κάνει εντοπισμό και ο τοπογράφος όχι. Όσο για τους ιδιοκτήτες των όμορων, πλέον «ΑΓΝΩΣΤΟΣ» παντού, μόνο ΚΑΕΚ αναφέρω (χώρια που η αναγραφή ονομάτων γειτόνων είναι και θέμα GDPR, απλά δεν έχει σκάσει ακόμα). Και το μόνο που θα ήθελα, μια ηλεκτρονική υπηρεσία για να κάνω τον εντοπισμό του σωστού ΚΑΕΚ, στην επικαιροποιημένη βάση, τίποτε άλλο. Καλημέρα σε όλους!
    1 point
  9. Να βοηθήσω όσο μπορώ με την απάντηση που έλαβα από τον φορέα σε αντίστοιχο ερώτημα μου. " Στην αναφορά εφαρμογής για το επίπεδο topo_prop ή topo_prop_new αυτό που πρέπει να ελέγξετε είναι αν το ακίνητο που αναγράφετε στο δικόγραφο, έχει το εμβαδόν που προκύπτει από την αναφορά εφαρμογής και αν απαρτίζεται από τα τμήματα και τα αντίστοιχα εμβαδά των ΚΑΕΚ που αναγράφονται, ακόμα και αν αυτό το τμήμα μπορεί να είναι πολύ μικρότερο από 1 τμ (στην περίπτωση σας δεν ισχύει αυτό). Αντίστοιχα για το επίπεδο dgm_prop_final αυτό που πρέπει να ελέγξετε είναι αν τα τελικά εμβαδά των γεωτεμαχίων που προκύπτουν από τα πολύγωνα αυτά και αναγράφονται στο δικόγραφο, έχουν το εμβαδόν που αναγράφεται στην αναφορά και απαρτίζονται από τα τμήματα και τα αντίστοιχα εμβαδά των γεωτεμαχίων αυτών. Οι διαφορές που αναφέρετε της τάξης του 0,01τμ δεν δημιουργούν προβλήματα."
    1 point
  10. Επαναφέρω για να ρωτήσω συνάδελφε, γιατί να μην κάνεις χρήση του 11.6.η. αντί του 11.6.κθ όπου αρκεί ένα άνοιγμα τουλάχιστον 0,50 τμ. ?
    1 point
  11. @ΜανόληςΜα και μια που με ανέφερες... να συμπληρώσω στα παραπάνω ότι αν θέλουμε την αεροφωτογραφία που βρήκαμε σε jpg, αντιγράφουμε το όνομα της αεροφωτογραφίας π.χ. "O_CL_01_913021" και στη γραμμή διευθύνσεων του browser γράφουμε: "http://gis.ktimanet.gr/wms/public1/okxe_preview/O_CL_01_913021.jpg" όταν εμφανιστεί η αεροφωτογραφία κάνουμε δεξί κλικ και αποθήκευση εικόνας.... αν θέλουμε καλύτερη ποιότητα και σφραγίδα γνησιότητας, τότε πάμε μια βόλτα από νομισματοκοπείο !!!
    1 point
  12. Για ποιο λογο μπαινουν στο φορουμ ιδιωτες , και ακομα χειροτερα συζηταμε μαζι τους θεματα ΕΕΜΚ για τα οποια εχουν απευθυνθει σε συναδελφους μας (αν δεν το χουν κανει ακομα χειροτερα θα επρεπε να εχουν απευθυνθει ηδη).....οπως επισης και απαντησεις του τυπου ειναι νομιμως υφισταμενο το το κτιριο και αλλα τετοια πανεμορφα που συνανταει καθημερινως ο καθε μηχανικος στις επαγγελματικες σχεσεις με τους ΄εκαστοτε πελατες.... Παρακαλω να αποκλειστουν απο τις συζητησεις ιδιωτες , καθ'οτι το φορουμ καταρχην απευθυνεται σε Μηχανικους αλλα και σε επαγγελματικα θεματα Μηχανικων, οταν μαλιστα τετοιες συζητησεις μπορουν να προκαλεσουν προβλημα σε συναδελφο μας σε πιθανη μελλοντικη αντιδικια , αφου πλεον θα ειναι ξερολας ο ιδιωτης μετα τις ερωτοαπαντησεις εδω μεσα. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε επεξεργασία και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.