Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/08/2021 σε όλες τις περιοχές
-
Καλημέρα. Οι δηλώσεις των διευθυνσεων δασων στο κτηματολογιο, καποιες φορες παρουσιαζουν σφαλματα. Αυτο φαντάζομαι ότι έχει γίνει και στην παρούσα περίπτωση. Κατά την ανάρτηση, οι ανάδοχοι οφείλουν να εμφανίσουν στα αποσπάσματα όλες τις διεκδικήσεις της διευθυνσης δασών. Όμως, το πιθανότερο είναι ότι το δηλωθέν δικαίωμα της εντός του οικοπέδου έχει ήδη απορριφθεί από τον ανάδοχο λόγω του ότι βρίσκεται εντός οικισμού. Θα πρέπει λοιπόν να επικοινωνήσεις με το γραφειο κτηματογράφησης και να επιβεβαιώσεις το παραπάνω. Αν δεν ισχύει, αν δηλαδή εντός του οικοπέδου έχει γίνει αποδεκτό το δικαίωμα της δασών, θα υποβάλλεις αίτηση διόρθωσης.2 points
-
Τι ψάχνεις να βρεις...Πρόσφατα συμβ/φος παραπονέθηκε γιατί κατά τη γνώμη του το τοπογραφικό που προσκόμισα ήταν πολύ αναλυτικό και είχε πολλές πλευρές, (δηλαδή μεγαλύτερος κόπος για να το περιγράψει στο συμβόλαιο όπως είπε). Είπαμε, καλά κάνουν, αφού το δικό μας μαγαζί έχει κατεβάσει ρολά εδώ και πάνω από 10 χρόνια με μόνιμη επιγραφή "καρπαζοεισπράκτορες".2 points
-
Τα πολλά-πολλά με τους συμβολαιογράφους πρέπει να κόβονται στα αρχικά στάδια. Όποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του δεν πρέπει να τρώει και το χρόνο του επαγγελματία που την κάνει. Πρόβλημά της λοιπόν και απορία της. Το που θα ρωτήσει επίσης δικό της πρόβλημα. Η υπερβολική κατανόηση στο πρόβλημά τους οδηγεί πάντα σε δικό μας πρόβλημα. Ίσως και λόγω ακριβώς του φορέα που μας στηρίζει ...2 points
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
108.407 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Version EXTENDED v21
3.127 downloads
Διαμορφώνει και δημιουργει PDF, 1599 ανάθεση ιδιοκτητών, ΤΕ στατικής επάρκειας, Σύμβαση έργου, περιέχει μακροεντολές, καθε σχολιασμός, ευπρόσδεκτος, ζητώ ΤΕ ένταξης, αν υπάρχει κανένα καλό υπόδειγμα, να το συμπεριλάβω... - Σήμερα 11 Ιουλίου 2021, εδώ ανέβασα μια νέα εκδοχή των δηλέσων ανάθεσης ιδιοκτήτη, λήψης γνώσεως ιδιοκτήτη και σύμβασης έργου, που θεωρώ πως είναι πιο ολοκληρωμένα και εύχρηστα... - 18/7, new v2.31 point -
- https://www.newsbreak.gr/ellada/180571/pio-akrivo-reyma-eyropi/ - Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) έθεσε σε δημόσια διαβούλευση τις προτάσεις της για την ενδυνάμωση των καταναλωτών και την ενίσχυση της αποτελεσματικής εφαρμογής των αρχών της διαφάνειας, της ευχερούς επαληθευσιμότητας, της κατανόησης και της συγκρισιμότητας προσφορών και τιμολογίων ηλεκτρικής ενέργειας. όποιος καταλαβε...καταλαβε [Υποθετω οτι μετα την διαβουλευση δεν θα προκυψουν τπτ αυξησεις λογω κατανοησης και επαληθευσιμοτητας...] https://news.b2green.gr/8831/ραε-διαβούλευση-για-τα-τιμολόγια-λιαν1 point
-
Χμμμ..μήπως της ζητούν στοιχεία νομιμότητας του κτιρίου?Κάτι δεν καταλαβαίνω... Συμπλ.Η βεβαίωση κύριας χρήσης δηλώνει αφενός τη νομιμότητα του κτιρίου,αφετέρου ότι ο χώρος μπορεί νόμιμα να χρησιμοποιηθεί για συγκεκριμένη χρήση και τηρεί τις αντίστοιχες διατάξεις του Κτιριοδομικού Κανονισμού.1 point
-
Καλησπέρα Έλενα,η βεβαίωση κύριας χρήσης συντάσσεται πλέον από τον μηχανικό υπ'ευθύνη του.Τι θέλεις να φτιάξεις στο προϋφ.55 κτίριο?1 point
-
Αφού διευκρινίσεις τι είναι το κτίριο "γενικής χρήσης" που αναφέρεις, για την παρέκκλιση αποστάσεων δεν μπορείς να είσαι βέβαιος. Κάνε έκδοση ο.α με προέγκριση για να μην το πάρεις πάνω σου. Κάποιες Πολεοδομίες, είναι αυστηρές και θεωρούν ότι εφόσον τηρώντας τις αποστάσεις των 15 μ δημιουργείται οικοδομήσιμο τμήμα δεν δίνουν παρέκκλιση για τα γήπεδα προ 81, ασχέτως αν το τμήμα αυτό οδηγεί εμφανώς σε μειονεκτικό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό. Για την κατά παρέκκλιση αρτιότητα εντός περιοχής δικτύου natura δες εάν το γήπεδο προυφίσταται συμβολαιογραφικά της 31/12/2003 που λογικά υφίσταται αφού αναφέρεις δημιουργία το έτος 1962.1 point
-
Όχι μόνο,αναφέρεται στην αντιμετώπιση των ακινήτων ανά περίπτωση,σε επιτρεπόμενες εργασίες μετά την υπαγωγή σε νόμους αυθαιρέτων κλπ κλπ.Διάβασε την παράγραφο 5.β.1 point
-
Καλημέρα,αν η κατεδάφιση του κτιρίου ως σύνολο,είχε μια ενιαία δήλωση υπαγωγής στον 4495 προς έκδοση άδειας κατεδάφισης,θα έπρεπε να εκδοθεί έγκριση εκτέλεσης εργασιών και να κατεδαφιστεί σύμφωνα με το 107 παρ.5.ββ.-β).Επειδή ήδη έχουν δηλωθεί και εξοφληθεί 2 οριζόντιες με εξαίρεση ή αναστολή από κατεδάφιση (υποθέτω εξαίρεση),το πράγμα έχει μπερδευτεί.Αυτές ως εξαιρεθείσες αντιμετωπίζονται ως νομίμως υφιστάμενες,άρα γι αυτές η διοικητική πράξη είναι άδεια κατεδάφισης,ενώ για τα λοιπά μέρη του κτιρίου (δύο οριζόντιες και κοινόχρηστα) δεν υπάρχει τίποτε.Αν λοιπόν, έκανες αίτηση για άδεια κατεδάφισης κτιρίου που περιλαμβάνει τμήματα μη εξαιρεθέντα από κατεδάφιση,δημιουργείται θέμα με την αίτηση (το είδος δηλαδή της διοικητικής πράξης).Υποθέτω.1 point
-
να είσαι καλά-κάθε ερώτηση έχει την σημασία της για αυτόν που την κάνειαπλά λέω ότι δεν χρειάζεται να μπεις στην διαδικασία του τι ίσχυε κατά τον χρόνο έκδοσης της άδειας ή τι ισχύει σήμερα,όταν μια ψησταριά χτιστή(όχι χώρος),υπολογίζεται ως λοιπή παράβαση.1 point
-
Γνωμη μου ειναι οτι, δεν μεταβιβαζεις κτισματα, αλλα αδομητο οικοπεδο, με αναγραφη της αδειας κατεδαφισης στο συμβολαιο και ολα τα λοιπα που θα γραψει ο συμβ/φος. Αυτο σου λεει η εν ισχυ αδεια κατεδαφισης. [αντιγραφο της αδειας θα επισυναφθει στην δήλωση ΦΜΑ στην ΔΟΥ, για να μην φορορολογηθουν τα κτισματα. Θα υπαρξει και έλεγχος] Για το τυπικο, μιληστε με τον συμβ/φο1 point
-
οταν υπαρχει αδεια κατεδαφισης σε ισχυ, δεν απαιτειται ΠΕΑ. https://www.buildingcert.gr/nomiko_plaisio/egkyklios_symbolaiografwn.pdf1 point
-
Παρ'όλα αυτά,είναι μια σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών που συνεχίζει να ισχύει.Άρα,η λογική μου,μου λέει ότι ο καθένας θα πουλήσει την οριζόντια του με την βεβαίωση της. Το θέμα φυσικά χρήζει και συνεννόησης-επιβεβαίωσης με τον συμβ/φο.1 point
-
@EiriniAΤο υπολογίζεις ως λοιπή παράβαση. @BrascoΘα μεταβιβαστεί μετά την κατεδάφιση οπότε και θα παραμείνει ένα αδόμητο οικόπεδο?1 point
-
Καλημέρα, Άρθρο 29,παρ.4,γ) του ν.4495,όπως τροποποιήθηκε και ισχύει: 4. Έγκριση εκτέλεσης εργασιών απαιτείται για τις ακόλουθες εργασίες, ύστερα από υποβολή τεχνικής έκθεσης και δήλωσης, των δικαιολογητικών από τα οποία προκύπτει το δικαίωμα υπαγωγής στην παρούσα και δήλωσης αρμόδιου μηχανικού ότι αναλαμβάνει την επίβλεψη, σύμφωνα με τους όρους που ορίζει η αρμόδια Υπηρεσία Δόμησηςμε πράξη το Τμήμα Ελέγχου Δόμησης -Τοπικό Παρατηρητήριο: ................................................. γ)γ) κατεδάφιση ή αποκατάσταση κατασκευών που έχουν κριθεί οριστικά αυθαίρετες ή έχουν υπαχθεί στο άρθρο 106 του παρόντος ή στην παρ. 1α του άρθρου 23 του ν. 4178/2013 (Α΄ 174), ή αυθαιρέτων κατασκευών, για τις οποίες έχει περαιωθεί η διαδικασία σύμφωνα με τους ν. 3775/2009 (Α΄ 122) και 3843/2010 (Α΄ 62), καθώς και των κατασκευών που έχουν ενταχθεί στις ρυθμίσεις του ν. 4178/2013 και του παρόντος και για τις οποίες έχει περαιωθεί η διαδικασία ή είναι σε στάδιο οριστικής υπαγωγής και έχει ολοκληρωθεί η υποβολή στο πληροφοριακό σύστημα των απαραίτητων δικαιολογητικών, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 99 και ειδικότερες διατάξεις του παρόντος, εφόσον δεν αφορούν σε κτίσματα που υφίστανται προ του έτους 1955.1 point
-
Γεια,ναι σύμφωνα με το άρθρο 43,παρ.2,20 ημέρες: 2. Κατ’ εξαίρεση, οι άδειες κατεδάφισης των κτιρίων δεν εκτελούνται πριν συμπληρωθούν είκοσι (20) ημέρες από την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, που συνοδεύεται από φωτογραφίες του προς κατεδάφιση κτιρίου και συνοπτική περιγραφή αυτού.1 point
-
Αλλαγή χρήσης θες.Σου παραθέτω τμήμα του εγγράφου θεωρώ θα σκοντάφτεις (και) εκεί χωρίς να ξέρω τι έχεις Εγγρ-38283/17-9-2013 'Εκδοση άδειας δόμησης για αλλαγή χρήσης (η διαφοροποίηση της χρήσης σε ένα κτίριο ή τμήμα αυτού, δεν αποτελεί πάντα λόγο έκδοσης άδειας αλλαγής χρήσης. Βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης) Σε απάντηση του Εγγρ-24035/17-6-13 σας και στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μας, σας γνωρίζουμε τα εξής: Α. Η απαίτηση η μη της έκδοσης άδειας δόμησης για την αλλαγή χρήσης κτιρίου ή τμήματος αυτού, καθορίζεται από τις διατάξεις του Ν-4067/12 "Νέος Οικοδομικός Κανονισμός" και ειδικότερα: 1) Με την παρ.1 του Αρθ-4 , όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το Αρθ-48 του Ν-4178/13, προβλέπεται ότι απαιτείται άδεια δόμησης για την εκτέλεση οποιασδήποτε εργασίας δομησης, όπως: "ε. Αλλαγή χρήσης, σε περίπτωση που επέρχεται αλλαγή προς το δυσμενέστερο, στα στοιχεία του διαγράμματος δόμησης ή στα φορτία σχεδιασμού της στατικής μελέτης ή αλλαγή μηχανολογικών εγκαταστάσεων ως προς τις διελεύσεις τους από άλλους ορόφους ή κοινόχρηστους. στ. Κατασκευή και προσθήκη οποιασδήποτε μορφής εγκατάστασης, που δεν ορίζεται με τις παρ.2 και παρ.3". Εγγρ-38283-____17_9_2013.docx1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-