Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.312


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      7.400


  4. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      857


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/08/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. Αυτα τα προβληματα δημιουργουνται απο το τριπτυχο Κακα υλικα Κακος μαστορας. Ταχυτητα στην κατασκευη (γρηγορα να μπουμε μεσα!!) Δυστυχως εκ των υστερων πολυ δυσκολα εξαφανιζονται....
    1 point
  2. @KOKARADI θα βοηθήσουσε να μας έλεγες τον προσανατολισμό του τοίχου, σε ποια περιοχή βρίσκεται το κτήριο και να είχαμε περισσότερες φωτογραφίες αλλά εν αναμονή περισσότερων δεδομένων, απο την εικόνα που βλέπω μάλλον πρόκειται για αστοχία επιχρίσματος που λέγεται "crazing" στην αγγλικήν. Δηλαδή τριχοειδείς ρηγματώσεις εξαγωνικής μορφής, όχι ιδιαίτερα μεγάλου εύρους, σχετικά επιφανειακή που μπορεί να οφείλεται κυρίως σε κακή σύνθεση του επιχρίσματος (υψηλό ποσοστό τσιμέντου ή άμμου στο μίγμα), μη επαρκή συντήρηση του κατά τη φάση της πήξης, μεγάλο πάχος επιχρίσματος χωρίς ενίσχυση με πλέγμα, κακή εφαρμογή της τελικής στρώσης προτού πήξει η προηγούμενη, μη διαβροχή του υποστρώματος πριν την εφαρμογή κλπ. Στη θέση σου δεν θα ανησυχούσα ιδιαίτερα από τώρα, καλύτερα να περιμένουμε περισσότερα δεδομένα. Υ.Γ. 1. To θέμα θεωρώ ότι έπρεπε να είναι ξεχωριστό, όχι στο παρόν που αφορά πτώση σοβά οροφής. 2. Μήπως να αφαιρέσεις την προσθήκη υδατογραφήματος απο τις φωτογραφίες του κινητού; Γούστα είναι αυτά βέβαια, αλλά εγώ δεν θα έκανα διαφήμηση στη Redmi με το αζημίωτο. 😉
    1 point
  3. Οι ρωγμές στα δάπεδα είναι από υγροθερμικους κύκλους φόρτισης εξαιτίας του ότι το γέμισμα των δαπέδων δεν στέγνωσε. Σίγουρα θα έχει και ρωγμές σε τοιχοποιίες,προβόλους κλπ που είναι από άλλα αίτια, αλλά από μια φωτογραφία και τόσο μακρινή δεν μπορούμε να πούμε πολλά.
    1 point
  4. Οι όποιες επισκευές δεν θα γίνουν βιαστικά, Προηγούνται οι αποξέσεις-καθαιρέσεις και αναμονή ικανού χρόνου προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η υγρασία, επιχρίσματα (με αναμονή για καλό στέγνωμα) και βαφή. Καλό είναι οι εργασίες να ξεκινούν αρχές καλοκαιριού και να ολοκληρώνονται προς το τέλος. συμπλ. αν και στις φωτο δεν φαίνονται καθαρά οι ρωγμές, θεωρώ (από την περιγραφή) ότι οφείλονται σε δημιουργία αρμού μεταξύ τοιχοποιίας και πλάκας (μοιάζει με μικρό πρόβολο). Αν είναι έτσι, πριν το επίχρισμα θα χρειαστεί κατά μήκος του αρμού πλαστικό πλέγμα. Χωρίς να είναι βέβαιο ότι δεν θα ξαναεμφανιστεί ο αρμός. Συνεπώς, θα πρέπει να εξετάζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
    1 point
  5. Αυτό που βλέπουμε αφορά αποφλοιώσεις εξωτερικού χρώματος ή συνεχίζονται ρωγμές και στον σοβά; Στους εσωτερικούς τοίχους έχεις την ίδια κατάσταση; Ένα πιθανό ενδεχόμενο θα μπορούσε να είναι η βιαστική βαφή, πριν τραβήξει ο σοβάς, αλλά συνήθως το αίτιο δεν είναι μόνο ένα.
    1 point
  6. 1. Είναι καταχωρημένος ο ανελκυστήρας στα μητρώα του αρμόδιου Δήμου; Η απάντηση θα κρίνει την ερώτηση 2. Διότι σίγουρα θα χρειαστεί κάτι καινούριο, αλλά το θέμα είναι τι και πως. 3. Εννοείται.
    1 point
  7. και τι σημαινει "υγρασία εσωτερικά κατά μηκος τοιχων εσωτ κ εξωτ σε ύψος εως 1 μ ";;; Από πού αρχιζει το 1μ; Παντως, ό,τι και να ειναι, η αιτια προερχεται απ' εξω. [συν που βλεπω "ιχνη" απο τα πατωματα στον τοιχο που δειχνεις.] Αρα, ή καποιο "χερι" δεν εγινε ή το υλικο ηταν "καπως"... Ηλεγξες τα υλικα;
    1 point
  8. Το εχεις βαλει καιι αλλού και πήρες μια απαντηση Το θεμα ειναι οτι δεν ξεκαθαριζεις τι τελικα θελεις - ή το τακτοποιεις [αν τακτοποιειται λογω "δασικου"] -δεν λες τι "δασικο ειναι" - ή το γκρεμιζεις. Για ολα αυτα [διαδικασιες/δυνατότητα τακτοποιησης/εξοδα] δεν μπορει να δοθει απαντηση σε ενα φορουμ [και ειδικα αφου δεν εχουμε άλλα στοιχεια...]
    1 point
  9. Καλησπέρα,νομίζω πως πρέπει να πας με το 117 παρ.10.(ΥΠΠΟ-ΚΕΣΑ).
    1 point
  10. Χμμμ..μήπως της ζητούν στοιχεία νομιμότητας του κτιρίου?Κάτι δεν καταλαβαίνω... Συμπλ.Η βεβαίωση κύριας χρήσης δηλώνει αφενός τη νομιμότητα του κτιρίου,αφετέρου ότι ο χώρος μπορεί νόμιμα να χρησιμοποιηθεί για συγκεκριμένη χρήση και τηρεί τις αντίστοιχες διατάξεις του Κτιριοδομικού Κανονισμού.
    1 point
  11. Καλησπέρα Έλενα,η βεβαίωση κύριας χρήσης συντάσσεται πλέον από τον μηχανικό υπ'ευθύνη του.Τι θέλεις να φτιάξεις στο προϋφ.55 κτίριο?
    1 point
  12. Ν.4495/2017,άρθρο 117,παρ.3(Αρχική): 3. Για την υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος αυθαίρετων κατασκευών ή αυθαίρετων χρήσεων σε κτίρια με νόμιμη οικοδομική άδεια, στον περιβάλλοντα χώρο διατηρητέου κτιρίου ή διατηρητέου τμήματος κτιρίου, σε επαφή ή και σε απόσταση προς αυτό, και βρίσκονται είτε στο ακίνητο που περιλαμβάνει το διατηρητέο κτίριο ή τμήμα κτιρίου είτε και σε όμορο προς αυτό ακίνητο στο αρμόδιο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.), απαιτείται και υποβολή αίτησης με τα εξής δικαιολογητικά:................. Ν.4495/2017,άρθρο 117,παρ.3(όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 34 παρ.45 του ν.4546/2018): 3. Στις διατάξεις του παρόντος υπάγονται αυθαίρετες κατασκευές ή/και χρήσεις σε κτίριο με νόμιμη οικοδομική άδεια στον περιβάλλοντα χώρο διατηρητέου κτιρίου σε επαφή ή/και σε απόσταση από αυτό. Άρα, το ΤΕΕ λέει ότι: το Υπεν μπήκε στην διαδικασία να τροποποιήσει την παραπάνω παράγραφο με τον ν.4546/2018, ούτως ώστε,ενώ πριν ήταν απολύτως κατανοητό και σαφές σε όποιον την διάβαζε,ότι απαιτούν Σ.Α.,οι αυθαίρετες κατασκευές είτε βρίσκονται στο ακίνητο του διατηρητέου είτε σε όμορο με αυτό ακίνητο,έσβησε την επίμαχη φράση,ώστε πλέον με την νέα παράγραφο,να δημιουργείται η απορία σε αυτόν που την διαβάζει,για το εάν τελικά υπάγονται και τα όμορα του διατηρητέου ακίνητα σε αυτήν ή όχι... Δεν έχω τίποτε άλλο να σχολιάσω...
    1 point
  13. Απ' τη στιγμή που οι νόμιμες καταργήθηκαν και ισχύουν οι συμφωνηθείσες βάσει ιδιωτικού συμφωνητικού (και αυτές ακόμη υπό το φόβο να μην εισπράξει ποτέ!) το οποίο συντάσσει και κάθε επαγγελματίας οποιοδήποτε κλάδου για να εξασφαλίσει όχι τη νόμιμη-που για αυτόν ποτέ δεν υπήρχε-όπως δεν υπάρχει και για σας του μηχανικούς τώρα- αλλά τα λεφτά του) για μένα όχι μόνο κακώς το ΤΕΕ συνεχίζει να απαιτεί όλη αυτή τη γραφούρα αλλά και εσείς κακώς ως μέλη του δεν απαιτείται να σταματήσει να σας ταλαιπωρεί χωρίς λόγο
    1 point
  14. Θυμιστε μου γιατι εχει νόημα όλη αυτη η δήλωση στο συστημα αμοιβών;
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.