Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. godsolo

    godsolo

    Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      12


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.743


  3. Πολυμήχανoς

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      48


  4. Largy

    Largy

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.474


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/03/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Όχι εργάζομαι 5 χρόνια στα ΕΛΠΕ,επειδή καταλαβαίνω τις αγωνίες σας καθώς και εγώ έχω περάσει από τη θέση σας,είπα να σας ενημερώσω σχετικά με αυτά που γνωρίζω.Καλή επιτυχία σε όλους
    6 points
  2. Είχε βγει ανακοίνωση ότι λόγω μεταφοράς του συστήματος στην ΓΓΠΣ (ή κάπως έτσι) δεν θα λειτουργεί μέχρι αύριο στις 08:00….
    1 point
  3. Υπήρχε ανακοίνωση για μη λειτουργία
    1 point
  4. Καλησπέρα Δημήτρη, και εδώ τα ίδια δυστυχώς....
    1 point
  5. Το κλειστό τμήμα της pilotis είναι το κλιμακοστάσιο. Η προβολή του στην όψη μετράει ως όψη ελέγχου για το έρκερ. Δηλαδή στην pilotis ως όψη μετράει το : 4,20*ύψος. Το υπόλοιπο όπως έγραψα πριν είναι το ελεύθερο τμήμα pilotis. Οι κολώνες του ελεύθερου τμήματος της pilotis δεν έχουν κάποιο ρόλο.
    1 point
  6. Τίποτε από τα δύο. Είναι (10,80-4,20)*ύψος. Με λίγα λόγια η προβολή του όγκου στην όψη.
    1 point
  7. Εφόσον δεν έχεις αναγγελία με ανάρτηση στο διαύγεια, το αφήνεις κενό. Τα άλλα τα συμπληρώνεις βάσει της αναγγελίας που έχεις από την περιφέρεια σου. Τώρα κάθε υδε συνοδεύεται από ένα φορολογικό στοιχείο, το οποίο το γράφεις στο τελευταίο ερωτηματικό.
    1 point
  8. Από πλευράς ΚΑΔ δεν έχεις πρόβλημα. Αρκεί να τηρείς τις γνωστές προϋποθέσεις.
    1 point
  9. υπάρχει και σχετικό παράδειγμα στα σχήματα του ΝΟΚ ...
    1 point
  10. ΝΟΚ, Άρθρο 2, παράγραφος 56. Ως όψεις του κτιρίου θεωρούνται και τα κλειστά τμήματα των πιλοτών.
    1 point
  11. Σε ευχαριστώ για την ειλικρινή σου απάντηση. Προσωπικά, να ξέρεις πάντως ούτε ουδέποτε θέλησα να κάνω ΠΕΑ με θερμοκάμερα και να το πληρωθώ αδρά σαν διδακτορικό, ούτε με το κιλό στο τζάμπα. Γιατί πρέπει να ανήκω σε μια από τις δύο κατηγορίες πάλι δεν καταλαβαίνω, αλλά αυτό είναι προσωπικό μου πρόβλημα .Τσακώνομαι κατά καιρούς και με τις δύο απόψεις. Ούτε τους διαπιστευμένους ανήκω ούτε στους αλεξιπτωτιστές. Όπως εσύ με καταλαβαίνεις καλά σε καταλαβαίνω κι εγώ, και τις ευκολίες και τις δυσκολίες και τις μεγάλες πόλεις και τις μικρές. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχεις μεγαλύτερη εμπειρία από μένα αλλά όχι κατά πολύ. Έγώ είπα αυτά που ήθελα, το ίδιο έκανες κι εσύ νομίζω. Απόφαση δική μου και την πληρώνω καθημερινά και με τα καλά και με τα κακά. Κι εσύ το ίδιο προφανώς. Είσαι όντως υπερεαλιστής κι εγώ πιο φευγάτος. Είμαι εντός πιάτσας πάντως με πάνω από εναν τρόπους. Εκαστος εφ ω ετάχθει. Να είσαι καλά.
    1 point
  12. καθόλου δεν απαγορεύεται. Το έχω αναλύσει επαναλημμένως με τη πολεοδομία και έχω βγάλει άδεια, οπως και ο συνάδελφος παραπάνω. Το 0,80*1,30 υπάρχει μόνο για σταθμευση αμεα και μόνο σε περίπτωση ανάγκης (μέχρι να το παραλάβουν οι πυροσβέστες). Μόνη προυπόθεση να μην εμποδίσει την όδευση διαφυγής. Το ασανσέρ σε περίπτωση πυρκαγιας τίθεται εκτός λειτουργίας.
    1 point
  13. γιατί το ασανσερ τίθεται εκτός λειτουργίας σε περίπτωση ανάγκης
    1 point
  14. Ο μόνος περιορισμός είναι η θέση του αμαξιδίου να μην εμποδίζει την όδευση διαφυγής. Άρα μπορεί να τοποθετηθεί σε όποιο άλλο σημείο του Κ/Χ κλιμακοστασίου
    1 point
  15. Σχολιάζω χωρίς να ανοίξω τα links... Από την πολυουρεθάνη της ΟΥΡΙΑΣ, πάμε στο πολυισοκυανορέιτ του ΚΥΑΝΙΟΥ !!!!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.