Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.737


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.305


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.909


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.983


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/10/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Το ΔΔ ειναι ξενη περιουσια. Την ξαναπαιρνει ο πραγματικος ιδιοκτητης. Δεν λες πώς προεκυψαν τα 10 στρ..... Εσυ ειχες νομιμο τιτλο για 5 στρ. Αυτα πουλσς, αυτα αγοραζει ο αγοραστης.
    2 points
  2. Version 1.0.0

    964 downloads

    Σχέδιο για pillar σκυροδέματος μετρητή ΔΕΗ. Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr.
    1 point
  3. εφόσον υπάρχει νόμιμο κτίσμα με άδεια θα πρέπει να βγει ΜΟΝΟ άδεια κατεδάφισης και όχι έγκριση εργασιών. Δεν χρειάζεται προέγκριση πλέον η άδεια κατεδάφισης (κατ.1)
    1 point
  4. Μάλλον θα περιμένουμε πολύ γι αυτό. Στο μεταξύ, για δες μήπως ο δρόμος προϋφίσταται του 1923
    1 point
  5. Η πρασιά είναι κοινόχρηστος (ή χώρος που έχει δοθεί η αποκλειστική χρήση του σε ΟΙ) που όμως έχει συγκεκριμένη χρήση! Για να αλλάξει ή χρήση της (π.χ. από πρασιά, σε χώρο ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων και επέκτασης καταστήματος κ.λπ.) απαιτείται η τροποποίηση της Σύστασης Οριζόντιας Ιδιοκτησίας του ακινήτου, με τη σύμφωνη γνώμη του συνόλου των συνιδιοκτητών αυτού και να συμπεριληφθεί σε αυτή η νέα χρήση. Στη συνέχεια για οποιαδήποτε κατασκευή σε αυτή, απαιτείται η έκδοση της αντίστοιχης οικοδομικής άδειας με τη σύμφωνη γνώμη του συνόλου των συνιδιοκτητών του ακινήτου! Προφανώς τα παραπάνω ουδείς τα εφαρμόζει.... Επίσης προφανώς οποτεδήποτε ο οποιοσδήποτε συνιδιοκτήτης του ακινήτου έχει τη δυνατότητα να στραφεί νομικά και να πετύχει, τόσο την κατεδάφιση αυτών, όσο και κάθε νόμιμη αποζημίωση...
    1 point
  6. Στην άδεια προβλέπονταν να υπάρχει έξοδος από το πλατύσκαλο της σκάλας προς κοινόχρηστο εξώστη; Στη σύσταση (κάτοψη ορόφου) και στην περιγραφή, φαίνεται ο εξώστης με την κόκκινη διαγράμμιση ως κοινόκτητο-κοινόχρηστο τμήμα;
    1 point
  7. πρώτα απ όλα τσεκ αν το κατάστημα έχει με βάση τους τίτλους και την σύσταση την αποκλειστική χρήση του χώρου που έχει βάλει την πέργολα. Δεύτερο του υπογράφει συγκατάθεση ο ιδιοκτήτης που του το έχει ενοικιάσει να βάλει πέργολα και να εκδώσει οικοδομική άδεια και με τι όρους και προϋποθέσης.... Τα υπόλοιπα που θα προκύψουν θα τα μάθεις απο την επόμενη καταγγελία ή ενστάσεις ή και αγωγή που θα κάνει ο γείτονας.....
    1 point
  8. Μετα τον θανατο του "Α", και εφοσον υπαρχουν νομιμοι κληρονομοι οι οποιοι αποδεχθηκαν την κληρονομια του τακτοποιημενου ακινητου, οι απληρωτες δοσεις καταβαλονται απο τον κληρονομο, θεωρουμενες παθητικο της κληρονομιας.
    1 point
  9. Προσοχή πρέπει να δοθεί στο ότι, στα πλαίσια των νόμων των αυθαιρέτων, το θέμα της εξέτασης σταματάει στη διαπίστωση της στατικής επάρκειας ή όχι. Ο διαχειριστής παραδίδει και ο ιδιοκτήτης αναλαμβάνει. Αν διαπιστωθεί ανεπάρκεια και απαιτηθούν εργασίες το θέμα περνάει πλέον σε κανονική αδειοδότηση της επέμβασης σε σκελετό κτηρίου με όλες τις ευθύνες-συνέπειες σε ιδιοκτήτες-μελετητές-κατασκευαστές. Οι προηγούμενοι απαλλάσσονται όλων των ευθυνών και αναλαμβάνουν οι επεμβαίνοντες ... Κομίζω γλαύκα εις τας Αθήνας, θα μου πείτε, αλλά επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως.
    1 point
  10. Δηλαδή ακόμη και το ΤΕΕ δεν γνωρίζει ότι η βεβαίωση όρων δόμησης (όπως και η νομιμοποίηση) δεν έχει διάρκεια. Ωραία καλά πάμε ...
    1 point
  11. Αγαπητέ Δημήτρη μας, είναι λογικό που δεν κατάλαβες γιατί και πως…. Αν ήσουν μηχανικός και είχες κάνει τις μελέτες του κτηρίου και βγάλει την άδεια και έχεις και υποχρέωση κατασκευής του υποσταθμού της ΔΕΗ θα καταλάβαινες. 1ον Όλα τα κοστολόγια για να υλοποιηθεί τα πληρώνει ο ιδιοκτήτης – εργοδότης στον στους εργολάβους κλπ. και μεταααααα αρκετά μεταααααα μπορεί να καταθέσει τα χαρτιά στην ΔΕΗ, η ΔΕΗ να κάνει αυτοψίες και όταααααν το εγκρίνει να ξεκινήσει η αποζημίωση. Η οποία φυσικά πάει με τιμές μονάδες που η ίδια η ΔΕΗ θεωρεί ότι πρέπει να πληρώσει. 2ον Εκσκαφές (πχ στην πρασιά ή όπου ζητήσουν) οι οποίες αν πέσεις σε βράχο και ειδικά αν είναι σκληρός βράχος πίστεψε με το κόστος ανεβάζει σημαντικά….. το οποίο φυσικά και δεν αποζημιωθεί. Ο Χρόνος που ενδεχόμενα θα επιμηκυνθεί σημαντικά αν έχεις και τέτοιο πρόβλημα στις εκσκαφές σε τραβάει πίσω όλη την οικοδομή αφού αφορά την στάθμη της θεμελίωσης 3ον η ΔΕΗ αρκετές φορές ειδικά αν δεν υπαρχει πρασιά απαιτεί να δώσεις τμήμα του υπογείου για υποσταθμό κι ακόμα αν δεν προβλέπεις να φτιάξεις υπόγειο σε υποχρεώνει και φυσικά όλα με κόστος δικό σου και όταν και τι θα εισπράξεις στο τέλος 4ον Συχνά πυκνά η ΔΕΗ δεν κάνει προστατευτικά μαγνητικών πεδίων (που έχουν οι υποσταθμοί) ειδικά όταν είναι σε υπόγειο τμήμα με σημαντικά προβλήματα υγείας Κλπ. κλπ. (αυτά όσα πρόχειρα θυμάμαι που μου έτυχαν έως τώρα….. ) Και φυσικά ενδεχόμενα και η αναγκαιότητα τους είναι σχετική με βάση ότι ορισμένες περιπτώσεις εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Οι κακές γλώσσες λένε για αγνό παρθένο ελαιόλαδο ή τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση…. Αλλά αυτά είναι φήμες …. Οπότε ναι, που να καταλάβεις αν δεν το φας κατάμουτρα ….. 😄
    1 point
  12. Ο περιορισμός του ύψους στη σοφίτα ήταν μόνον για τις σοφίτες που δεν μετράνε στο ΣΔ (άρθρο 11) : ιε. Σοφίτες με συνολικό εμβαδόν μικρότερο ή ίσο του 1/2 του χώρου του υποκείμενου ορόφου με τον οποίο συνδέονται λειτουργικά, χωρίς να αποτελούν ανεξάρτητο όροφο και εφόσον το μέσο ελεύθερο ύψος είναι μικρότερο από 2,20 μ. Ο περιορισμός εξασφάλιζε ότι ο χώρος της σοφίτας δεν αποτελεί χώρο ούτε καν βοηθητικής χρήσης και ήταν ακριβώς δίπλα στον όρο να μην αποτελεί ανεξάρτητο όροφο. Αυτό γινόταν για το ανέκαθεν πολεοδομικά προφανές ότι ένας χώρος (κύριας ή βοηθητικής) χρήσης που δίνει πρόσβαση σε δώμα αποτελεί όροφο και επομένως αφενός υπολογίζεται στον έλεγχο του μέγιστου ύψους του κτηρίου και αφετέρου στον έλεγχο του μέγιστου αριθμού των ορόφων των πολεοδομικών διατάξεων. Τώρα, στην απορυθμισμένη κατάσταση xNOK, υπάρχει η αντίφαση να έχει φύγει ο περιορισμός του 2,2μ και να παραμένει αυτός του "μη ορόφου". Αυτό περνάει κάτω από την μπάρα μόνον όταν ικανοποιείται το μέγιστο ύψος της περιοχής αυξανόμενο με το ύψος της στέγης (και όχι το μέγιστο ύψος με πέραν αυτού στέγη) και αν η σοφίτα διαχωρίζεται πλήρως από τον υποκείμενο όροφο να μην υπάρχει ταυτόχρονα περιορισμός στον αριθμό των ορόφων. Η αντίφαση ή θα διορθωθεί στον "ΝΟΚ_κολεγίου" ή θα έχουμε νέα γενιά "γκρίζων και ευάλωτων" αδειών στο μέλλον. Το πρέπον θα ήταν οι "δικηγόροι-κολεγίου" να είχαν τουλάχιστον μελετήσει τον ορισμό του Attic Allowance αντίστοιχων οικοδομικών κανονισμών της αλλοδαπής (πχ της πολιτείας της ΝΥ) ώστε να μην είναι τόσο απλόχεροι ή ασαφείς.
    1 point
  13. Σύμφωνα με το εδάφιο κε του Άρθρου 29 για εργασία κατασκευής τζακιού σε οριζόντια ιδιοκτησία απαιτείται ΕΔΕΜΚ. Οπότε η εν λόγω κατασκευή αποτελεί αυθαιρεσία, η οποία όμως δύναται να μην τακτοποιηθεί και η οριζόντια ιδιοκτησία να μεταβιβαστεί με την αυθαιρεσία της στο νέο ιδιοκτήτη (αρκεί αυτός να το αποδεχτεί φυσικά ότι θα αγοράσει ακίνητο με κάποια-έστω μικρή-αυθαιρεσία). Αυτό προκύπτει συνδυαστικά από το άρθρο 82 παρ 2. θ σε συνδυασμό με το άρθρο 81, παρ. 3 ε, του ν. 4495/17. Αν δεν το τακτοποιήσεις θα αναφέρεις στην τεχνική έκθεση της βεβαίωσης ότι αποτελεί αυθαιρεσία η οποία εμπίπτει στις εξαιρέσεις σύμφωνα με την νομοθεσία που παραθέτω. Άρθρο 82 παρ. 2. : Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές ή έχουν εγκατασταθεί αυθαίρετες χρήσεις που : (....) θ) εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 3 του άρθρου 81 εξαιρουμένων των περιπτώσεων β, γ, δ. και παρ. 3 άρθρου 81 (διαγράφω ότι δεν ισχύει λόγω του παραπάνω εδαφίου θ): 3. Ως πολεοδομικές παραβάσεις ορίζονται οι εξής : α) κάθε κατασκευή που έχει εκτελεστεί κατά παράβαση εκδοθείσας οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης, με την οποία δημιουργούνται χώροι κύριας η βοηθητικής χρήσης χωρίς να μεταβάλλονται τα στοιχεία της κάλυψης, της δόμησης, του ύψους και του όγκου του διαγράμματος κάλυψης/δόμησης, και δεν θίγονται στοιχεία του φέροντα οργανισμού, β) η αλλαγή χρήσης χώρων του κτιρίου από κύρια σε άλλη επιτρεπόμενη στην περιοχή χρήση, χωρίς την απαιτούμενη οικοδομική άδεια σε εντός σχεδίου και ορίων οικισμών, γ) η αλλαγή χρήσης χώρων του υπογείου από βοηθητική σε κύρια, καθ’ υπέρβαση του συντελεστή δόμησης, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις υπογείου χώρου, δ) η μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών του διαγράμματος δόμησης/κάλυψης (κάλυψη, δόμηση, ύψος), σε ποσοστό έως δέκα τοις εκατό (10%) και έως τα πενήντα τετραγωνικά μέτρα (50 τ.μ.), ε) η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας της παραγράφου 2 του άρθρου 29, που διενεργούνται χωρίς την προηγούμενη έκδοση της εν λόγω έγκρισης, στ) η εκτέλεση εργασιών και εγκαταστάσεων κατά παράβαση διατάξεων του Κτιριοδομικού κανονισμού, ζ) οι εργασίες και κατασκευές της Κατηγορίας 3 της περίπτωσης γ του άρθρου 96 που δεν εντάσσονται στις περιπτώσεις του άρθρου 30 και της παραγράφου 2 του άρθρου 29.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.