Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.454


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.941


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.397


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.390


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/10/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Το ΔΔ ειναι ξενη περιουσια. Την ξαναπαιρνει ο πραγματικος ιδιοκτητης. Δεν λες πώς προεκυψαν τα 10 στρ..... Εσυ ειχες νομιμο τιτλο για 5 στρ. Αυτα πουλσς, αυτα αγοραζει ο αγοραστης.
    2 points
  2. εφόσον υπάρχει νόμιμο κτίσμα με άδεια θα πρέπει να βγει ΜΟΝΟ άδεια κατεδάφισης και όχι έγκριση εργασιών. Δεν χρειάζεται προέγκριση πλέον η άδεια κατεδάφισης (κατ.1)
    1 point
  3. Μάλλον θα περιμένουμε πολύ γι αυτό. Στο μεταξύ, για δες μήπως ο δρόμος προϋφίσταται του 1923
    1 point
  4. Η πρασιά είναι κοινόχρηστος (ή χώρος που έχει δοθεί η αποκλειστική χρήση του σε ΟΙ) που όμως έχει συγκεκριμένη χρήση! Για να αλλάξει ή χρήση της (π.χ. από πρασιά, σε χώρο ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων και επέκτασης καταστήματος κ.λπ.) απαιτείται η τροποποίηση της Σύστασης Οριζόντιας Ιδιοκτησίας του ακινήτου, με τη σύμφωνη γνώμη του συνόλου των συνιδιοκτητών αυτού και να συμπεριληφθεί σε αυτή η νέα χρήση. Στη συνέχεια για οποιαδήποτε κατασκευή σε αυτή, απαιτείται η έκδοση της αντίστοιχης οικοδομικής άδειας με τη σύμφωνη γνώμη του συνόλου των συνιδιοκτητών του ακινήτου! Προφανώς τα παραπάνω ουδείς τα εφαρμόζει.... Επίσης προφανώς οποτεδήποτε ο οποιοσδήποτε συνιδιοκτήτης του ακινήτου έχει τη δυνατότητα να στραφεί νομικά και να πετύχει, τόσο την κατεδάφιση αυτών, όσο και κάθε νόμιμη αποζημίωση...
    1 point
  5. Στην άδεια προβλέπονταν να υπάρχει έξοδος από το πλατύσκαλο της σκάλας προς κοινόχρηστο εξώστη; Στη σύσταση (κάτοψη ορόφου) και στην περιγραφή, φαίνεται ο εξώστης με την κόκκινη διαγράμμιση ως κοινόκτητο-κοινόχρηστο τμήμα;
    1 point
  6. πρώτα απ όλα τσεκ αν το κατάστημα έχει με βάση τους τίτλους και την σύσταση την αποκλειστική χρήση του χώρου που έχει βάλει την πέργολα. Δεύτερο του υπογράφει συγκατάθεση ο ιδιοκτήτης που του το έχει ενοικιάσει να βάλει πέργολα και να εκδώσει οικοδομική άδεια και με τι όρους και προϋποθέσης.... Τα υπόλοιπα που θα προκύψουν θα τα μάθεις απο την επόμενη καταγγελία ή ενστάσεις ή και αγωγή που θα κάνει ο γείτονας.....
    1 point
  7. Μετα τον θανατο του "Α", και εφοσον υπαρχουν νομιμοι κληρονομοι οι οποιοι αποδεχθηκαν την κληρονομια του τακτοποιημενου ακινητου, οι απληρωτες δοσεις καταβαλονται απο τον κληρονομο, θεωρουμενες παθητικο της κληρονομιας.
    1 point
  8. Προσοχή πρέπει να δοθεί στο ότι, στα πλαίσια των νόμων των αυθαιρέτων, το θέμα της εξέτασης σταματάει στη διαπίστωση της στατικής επάρκειας ή όχι. Ο διαχειριστής παραδίδει και ο ιδιοκτήτης αναλαμβάνει. Αν διαπιστωθεί ανεπάρκεια και απαιτηθούν εργασίες το θέμα περνάει πλέον σε κανονική αδειοδότηση της επέμβασης σε σκελετό κτηρίου με όλες τις ευθύνες-συνέπειες σε ιδιοκτήτες-μελετητές-κατασκευαστές. Οι προηγούμενοι απαλλάσσονται όλων των ευθυνών και αναλαμβάνουν οι επεμβαίνοντες ... Κομίζω γλαύκα εις τας Αθήνας, θα μου πείτε, αλλά επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως.
    1 point
  9. Δηλαδή ακόμη και το ΤΕΕ δεν γνωρίζει ότι η βεβαίωση όρων δόμησης (όπως και η νομιμοποίηση) δεν έχει διάρκεια. Ωραία καλά πάμε ...
    1 point
  10. Αγαπητέ Δημήτρη μας, είναι λογικό που δεν κατάλαβες γιατί και πως…. Αν ήσουν μηχανικός και είχες κάνει τις μελέτες του κτηρίου και βγάλει την άδεια και έχεις και υποχρέωση κατασκευής του υποσταθμού της ΔΕΗ θα καταλάβαινες. 1ον Όλα τα κοστολόγια για να υλοποιηθεί τα πληρώνει ο ιδιοκτήτης – εργοδότης στον στους εργολάβους κλπ. και μεταααααα αρκετά μεταααααα μπορεί να καταθέσει τα χαρτιά στην ΔΕΗ, η ΔΕΗ να κάνει αυτοψίες και όταααααν το εγκρίνει να ξεκινήσει η αποζημίωση. Η οποία φυσικά πάει με τιμές μονάδες που η ίδια η ΔΕΗ θεωρεί ότι πρέπει να πληρώσει. 2ον Εκσκαφές (πχ στην πρασιά ή όπου ζητήσουν) οι οποίες αν πέσεις σε βράχο και ειδικά αν είναι σκληρός βράχος πίστεψε με το κόστος ανεβάζει σημαντικά….. το οποίο φυσικά και δεν αποζημιωθεί. Ο Χρόνος που ενδεχόμενα θα επιμηκυνθεί σημαντικά αν έχεις και τέτοιο πρόβλημα στις εκσκαφές σε τραβάει πίσω όλη την οικοδομή αφού αφορά την στάθμη της θεμελίωσης 3ον η ΔΕΗ αρκετές φορές ειδικά αν δεν υπαρχει πρασιά απαιτεί να δώσεις τμήμα του υπογείου για υποσταθμό κι ακόμα αν δεν προβλέπεις να φτιάξεις υπόγειο σε υποχρεώνει και φυσικά όλα με κόστος δικό σου και όταν και τι θα εισπράξεις στο τέλος 4ον Συχνά πυκνά η ΔΕΗ δεν κάνει προστατευτικά μαγνητικών πεδίων (που έχουν οι υποσταθμοί) ειδικά όταν είναι σε υπόγειο τμήμα με σημαντικά προβλήματα υγείας Κλπ. κλπ. (αυτά όσα πρόχειρα θυμάμαι που μου έτυχαν έως τώρα….. ) Και φυσικά ενδεχόμενα και η αναγκαιότητα τους είναι σχετική με βάση ότι ορισμένες περιπτώσεις εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Οι κακές γλώσσες λένε για αγνό παρθένο ελαιόλαδο ή τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση…. Αλλά αυτά είναι φήμες …. Οπότε ναι, που να καταλάβεις αν δεν το φας κατάμουτρα ….. 😄
    1 point
  11. Ο περιορισμός του ύψους στη σοφίτα ήταν μόνον για τις σοφίτες που δεν μετράνε στο ΣΔ (άρθρο 11) : ιε. Σοφίτες με συνολικό εμβαδόν μικρότερο ή ίσο του 1/2 του χώρου του υποκείμενου ορόφου με τον οποίο συνδέονται λειτουργικά, χωρίς να αποτελούν ανεξάρτητο όροφο και εφόσον το μέσο ελεύθερο ύψος είναι μικρότερο από 2,20 μ. Ο περιορισμός εξασφάλιζε ότι ο χώρος της σοφίτας δεν αποτελεί χώρο ούτε καν βοηθητικής χρήσης και ήταν ακριβώς δίπλα στον όρο να μην αποτελεί ανεξάρτητο όροφο. Αυτό γινόταν για το ανέκαθεν πολεοδομικά προφανές ότι ένας χώρος (κύριας ή βοηθητικής) χρήσης που δίνει πρόσβαση σε δώμα αποτελεί όροφο και επομένως αφενός υπολογίζεται στον έλεγχο του μέγιστου ύψους του κτηρίου και αφετέρου στον έλεγχο του μέγιστου αριθμού των ορόφων των πολεοδομικών διατάξεων. Τώρα, στην απορυθμισμένη κατάσταση xNOK, υπάρχει η αντίφαση να έχει φύγει ο περιορισμός του 2,2μ και να παραμένει αυτός του "μη ορόφου". Αυτό περνάει κάτω από την μπάρα μόνον όταν ικανοποιείται το μέγιστο ύψος της περιοχής αυξανόμενο με το ύψος της στέγης (και όχι το μέγιστο ύψος με πέραν αυτού στέγη) και αν η σοφίτα διαχωρίζεται πλήρως από τον υποκείμενο όροφο να μην υπάρχει ταυτόχρονα περιορισμός στον αριθμό των ορόφων. Η αντίφαση ή θα διορθωθεί στον "ΝΟΚ_κολεγίου" ή θα έχουμε νέα γενιά "γκρίζων και ευάλωτων" αδειών στο μέλλον. Το πρέπον θα ήταν οι "δικηγόροι-κολεγίου" να είχαν τουλάχιστον μελετήσει τον ορισμό του Attic Allowance αντίστοιχων οικοδομικών κανονισμών της αλλοδαπής (πχ της πολιτείας της ΝΥ) ώστε να μην είναι τόσο απλόχεροι ή ασαφείς.
    1 point
  12. Version 1.0.0

    863 downloads

    Σχέδιο για pillar σκυροδέματος μετρητή ΔΕΗ. Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr.
    1 point
  13. Σύμφωνα με το εδάφιο κε του Άρθρου 29 για εργασία κατασκευής τζακιού σε οριζόντια ιδιοκτησία απαιτείται ΕΔΕΜΚ. Οπότε η εν λόγω κατασκευή αποτελεί αυθαιρεσία, η οποία όμως δύναται να μην τακτοποιηθεί και η οριζόντια ιδιοκτησία να μεταβιβαστεί με την αυθαιρεσία της στο νέο ιδιοκτήτη (αρκεί αυτός να το αποδεχτεί φυσικά ότι θα αγοράσει ακίνητο με κάποια-έστω μικρή-αυθαιρεσία). Αυτό προκύπτει συνδυαστικά από το άρθρο 82 παρ 2. θ σε συνδυασμό με το άρθρο 81, παρ. 3 ε, του ν. 4495/17. Αν δεν το τακτοποιήσεις θα αναφέρεις στην τεχνική έκθεση της βεβαίωσης ότι αποτελεί αυθαιρεσία η οποία εμπίπτει στις εξαιρέσεις σύμφωνα με την νομοθεσία που παραθέτω. Άρθρο 82 παρ. 2. : Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές ή έχουν εγκατασταθεί αυθαίρετες χρήσεις που : (....) θ) εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 3 του άρθρου 81 εξαιρουμένων των περιπτώσεων β, γ, δ. και παρ. 3 άρθρου 81 (διαγράφω ότι δεν ισχύει λόγω του παραπάνω εδαφίου θ): 3. Ως πολεοδομικές παραβάσεις ορίζονται οι εξής : α) κάθε κατασκευή που έχει εκτελεστεί κατά παράβαση εκδοθείσας οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης, με την οποία δημιουργούνται χώροι κύριας η βοηθητικής χρήσης χωρίς να μεταβάλλονται τα στοιχεία της κάλυψης, της δόμησης, του ύψους και του όγκου του διαγράμματος κάλυψης/δόμησης, και δεν θίγονται στοιχεία του φέροντα οργανισμού, β) η αλλαγή χρήσης χώρων του κτιρίου από κύρια σε άλλη επιτρεπόμενη στην περιοχή χρήση, χωρίς την απαιτούμενη οικοδομική άδεια σε εντός σχεδίου και ορίων οικισμών, γ) η αλλαγή χρήσης χώρων του υπογείου από βοηθητική σε κύρια, καθ’ υπέρβαση του συντελεστή δόμησης, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις υπογείου χώρου, δ) η μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών του διαγράμματος δόμησης/κάλυψης (κάλυψη, δόμηση, ύψος), σε ποσοστό έως δέκα τοις εκατό (10%) και έως τα πενήντα τετραγωνικά μέτρα (50 τ.μ.), ε) η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας της παραγράφου 2 του άρθρου 29, που διενεργούνται χωρίς την προηγούμενη έκδοση της εν λόγω έγκρισης, στ) η εκτέλεση εργασιών και εγκαταστάσεων κατά παράβαση διατάξεων του Κτιριοδομικού κανονισμού, ζ) οι εργασίες και κατασκευές της Κατηγορίας 3 της περίπτωσης γ του άρθρου 96 που δεν εντάσσονται στις περιπτώσεις του άρθρου 30 και της παραγράφου 2 του άρθρου 29.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.