Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      9.007


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.893


  3. alej

    alej

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.473


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      7.358


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/12/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Προχωρούν οι εργασίες για τη διπλή οδική σύνδεση της Λευκάδας με τον νέο αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία, η οποία θα καταστήσει ευκολότερη και ασφαλέστερη την πρόσβαση στο νησί του Ιονίου. Το έργο αφορά στη σύνδεση της Λευκάδας μέσω δύο νέων οδικών τμημάτων και συγκεκριμένα το τμήμα «Βόνιτσα-Λευκάδα», μήκους περί τα 16 χλμ. και το τμήμα «Άκτιο-Άγιος Νικόλαος» με 5 χλμ. Στο αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνεται, επίσης, η κατασκευή κάθε είδους έργων, που αφορούν στον νέο αγωγό ύδρευσης Λευκάδας, συνολικού μήκους περίπου 7,85 χλμ, ο οποίος προβλέπεται να διέρχεται εντός της ζώνης κατάληψης τού ως άνω νέου οδικού έργου.
    1 point
  2. Καλησπέρα. Στο διάστημα αυτό ρώτησα και έναν ακόμη που εργάζεται ως δημόσιος υπάλληλος σε Δήμο και μου είπε ότι έχει ενεργοποιήσει το καθεστώς ειδικού ΦΠΑ (Αγρότης ειδικού καθεστώτος) οπότε το αναθέτεις στον λογιστή σου και έτσι μπορείς να κάνεις πωλήσεις ελαιολάδου νόμιμα τόσο κατευθείαν στο ελαιοτριβείο (ή στους εμπόρους οι οποίοι αγοράζουν στο χώρο του ελαιοτριβείου), ακόμη και σε ιδιώτες. Τα κριτήρια που αναγράφω παραπάνω, λογικά δεν θα έχουν αλλάξει (το ελέγχεις). Επιπλέον βλέπεις και το θέμα επιδότησης, αν δηλαδή υπήρχαν από τους προκατόχους ενεργά δικαιώματα.Μετά την τρέχουσα ελαιοκομική περίοδο (2024-2025) περίπου την Άνοιξη λίγο πριν το Πάσχα, ανοίγουν οι αιτήσεις στο ΟΣΔΕ. Μέχρι τότε μπορείς να συλλέξεις πληροφορίες για την ύπαρξη δικαιωμάτων στους ελαιώνες σου και αν πληρούνται τα κριτήρια για να ληφθεί επιδότηση. (αρχή μπορείς να κάνεις με μια επίσκεψη στην τοπική ένωση αγροτικών συνεταιρισμών).
    1 point
  3. Δεν ενδιαφέρει την υπαγωγή! Ενδιαφέρει εσένα, τη συνείδησή σου και κυρίως τον ιδιοκτήτη. Αν βλέπεις κάτι σοβαρό, ενημέρωσε εγγράφως με αποδεικτικό παραλαβής, αν όχι προσπέρασέ το...
    1 point
  4. Τι είδους αγωγή; Διόρθωσης ορίων του άρθρου 6 Ν.2664/98? Ή έχεις το αποτέλεσμα μιας αγωγής η οποία πρέπει να μεταγραφεί και επομένως είναι ΔΓΜ εγγραπτέας πράξης; Αν είναι το 1ο θα πρέπει να είσαι σε ανοιχτή συνεννόηση με το δικηγόρο για να δείτε από κοινού τι θα ζητήσετε. Θεωρητικά μιλώντας, μπορείς να ζητήσεις και διόρθωση μόνο συγκεκριμένων ορίων, και στο μέλλον πας να διορθώσεις και τα άλλα. Όμως από ότι έχω ακούσει τελευταία, οι δικαστές σου ζητάνε να διορθώσεις ολόκληρο το περίγραμμα, αλλιώς την απορρίπτουν. Αν είναι το 2, δε διορθώνεις κάτι με τους όμορους, αλλά κάνεις μια κατάτμηση στο ΚΑΕΚ.
    1 point
  5. Ανεξαρτήτως της μορφής του κλιμακοστασίου (για καθαρά αρχιτεκτονικούς λόγους), τα υποστυλώματα και η δοκός (που η προβολή της φαίνεται με διακεκομμένες γραμμές) είναι φέροντα στοιχεία. Είναι,δε, προφανές ότι έχουν υπολογιστεί έτσι, σε όλη τους τη διάσταση
    1 point
  6. Το υπόλοιπο δόμησης, σε υπάρχουσα πολυκατοικία, είναι θεωρητικό. Η υλοποίησή του είναι τόσο πολύ προβληματική, ώστε καθίσταται αδύνατη. Ακόμη και σε συστάσεις αδόμητων, όπου δεν εξαντλούνται οι συντελεστές, δίνουμε σε κάθε οριζόντια (μόνο οροφοδιαμέρισμα, γιατί αλλιώς δεν γίνεται...) επιφάνεια μελλοντικής δόμησης για καθαρά φορολογικούς λόγους.
    1 point
  7. 600 εκτός αν βλέπει στην εσωτ. περιφεριακή οπότε 800.
    1 point
  8. Το θέμα έχει τις εξής προεκτάσεις. 1. Νομοθετικό. Είπαμε ότι το άρθρο που αναφέρει τις υποχρεώσεις του ελεγκτή δόμησης δεν έχει καταργηθεί. Ειδικά για τις Η/Μ εγκαταστάσεις το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που πρέπει να ελέγξεις είναι αυτά που ανέφερε ο συνάδελφος και στην πιάτσα κυκλοφορεί ως check list. Τα ΕΛΑΧΙΣΤΑ. Νομίζω ότι είναι κατανοητό. Σχετικά τώρα με την ερμηνεία του νόμου καλό είναι να συμβουλευόμαστε και κάποιον δικηγόρο πριν βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα. 2. Κοινή λογική. Νομίζω ότι αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι η συμμόρφωση μιας βιομηχανικής εγκατάστασης π.χ. με τις μελέτες πυροπροστασίας (παθητική - ενεργητική) είναι πολύ πιο σοβαρό θέμα από το αν το δώμα είναι 15cm πιο ψηλό. Ομοίως για το αν π.χ. η καμινάδα του λέβητα καταλήγει εκεί που πρέπει κι όχι δίπλα στο στόμιο προσαγωγής αέρα. 3. Πρακτική. Θα αναφέρω ότι έχω κάνει αρκετούς ελέγχους δόμησης Η/Μ και η μη συμμόρφωση των Η/Μ εγκαταστάσεων με τις αντίστοιχες μελέτες είναι κοινή πρακτική. Κυρίως λόγω της υποβάθμισης της σημασίας των Η/Μ από Αρχιτέκτονες και Πολιτικούς Μηχανικούς. Σε όλες τις περιπτώσεις που αναφέρθηκε η μη συμμόρφωση το αρμόδιο πολεοδομικό γραφείο δεν ζήτησε ούτε μια φορά την αλλαγή των παρατήρησεων και τις αποδέχθηκε. - Πριν μερικά χρόνια ο Άριος Πάγος καταδίκασε μηχανικό γιατί κάποιος συνάνθρωπος έχασε τη ζωή του καθώς δεν πρόλαβε να βγει από την έξοδο κινδύνου που ήταν πιο μακριά από αυτό που έπρεπε σε πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε βιομηχανικό κτίριο - αποθήκη. Εγώ λοιπόν ελέγχω την συμμόρφωση της εγκατάστασης με την παθητική και ενεργητική πυροπροστασία. - Πριν λίγες μέρες σοβαρό περιστατικό δηλητηρίασης από CO σε ξενοδοχείο που προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τι έγινε αλλά υποψίες έχουμε. Ας κάνουμε λοιπόν ένα υποθετικό σενάριο: Ας πούμε ότι το ξενοδοχείο έβγαλε άδεια δόμησης κι όχι ΕΕΔΜΚ (για ευκολία κατανόησης) και ας πούμε ότι ως ελεγκτής δόμησης πηγαίνω και βλέπω την καμινάδα του λέβητα δίπλα από το στόμιο προσαγωγής αέρα. Για σένα δεν χρειάζεται να κάνω κάτι (αν και το παράδειγμα για μένα θα μπορούσε να ενταχθεί και στην check list), εγώ πρώτα θα ελέγξω την μελέτη. Στο παράδειγμα αυτό λοιπόν κι όταν ο εισαγγελέας καλέσει τους ελεγκτές (και θα τους καλέσει γιατί το πρώτο πράγμα που θα κάνουν οι δικηγόροι της άλλης πλευράς είναι να ρίξουν ευθύνες και σε άλλους για να μειωθεί η ευθύνη των εντολέων τους) να δούμε τι θα απαντήσουν... Τι θα έκανα εγώ; ακόμα κι αν η μελέτη το δείχνει εκεί εγώ θα το αναφέρω γιατί είναι κάτι πολύ σοβαρό και θα πρέπει να υπάρχει συμμόρφωση με τη σχετική νομοθεσία και τους κανονισμούς. Αναφέρω και πάλι ότι το συγκεκριμένο παράδειγμα θα μπορούσε να ενταχθεί και στο check list αλλά για την κουβέντα το προσπερνάμε. Εν τέλει ας αποφασίσει η πολεοδομία. Αλίμονο αν κοιτούσαμε μόνο την φύτευση και το ύψος του κτιρίου κι αν έφυγε 5 πόντους πιο δεξιά. 4. Παραδείγματα Παραδείγματα πολλά, μη συμμόρφωση με παθητική / μη ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ενεργητικής / εμφάνιση δικτύων που δεν αποτυπώνονται στις μελέτες / απουσία στοιχείων κλιματισμού που υπήρχαν στις μελέτες / μη ύπαρξη αερισμού σε λεβητοστάσιο κλπ
    1 point
  9. Καλημέρα συνάδελφε. Θα κάνεις αυστηρά το πρώτο. Θα τονίσεις στο λογιστήριο του ελαιοτριβείου η καταχώρηση που θα κ΄άνει στο ΑΦΜ σου θα είναι "ιδιώτης, φυσικό πρόσωπο, μισθωτός, συνταξιούχος" και να μην "αλιεύσει" καταχωρήσεις απευθείας από το ταξιςνετ και τα στοιχεία και τα κουμπώσει απευθείας στο πρόγραμμα. Το δικαίωμα θα το πληρώσεις τοις μετρητοίς (ή με ηλεκτρονικά μέσα, το ίδιο είναι) διότι αν αφήσεις ελαιόλαδο για πληρωμή του ελαιοτριβείου θεωρείται πώληση και θα έχεις πρόβλημα. Το ελαιοτριβείο θα σου εκδώσει απόδειξη παροχής υπηρεσιών. Σε μένα που ασκώ ελεύθερο επάγγελμα είναι έτσι, διότι ο νόμος λέει οτι αν θέλεις να πωλήσεις λάδι και δεν είσαι αγρότης ειδικού καθεστώτος ΦΠΑ τότε θα πρέπει να γίνεις αγρότης κανονικού, δηλαδή να ανοίξεις βιβλία όπως θα άνοιγες σε οποιοδήποτε άλλο επιτήδευμα. Το να βάλεις στο κωδικό της φορολογικής σου δήλωσης εισόδημα από αγροτικά χωρίς να έχεις τα παραπάνω κριτήρια είναι αυτοχειρία πλέον καθώς άνετα μπορούν να σε καλέσουν για έλεγχο. Αγρότης ειδικού δεν μπορείς να γίνεις από όσο ξέρω. Βρήκα στο ίντερνετ το άρθρο που μάλλον σου επιτρέπει να γίνεις ειδικού καθεστώτος https://vaspapachristou.gr/δημόσιος-υπάλληλος-αμείβεται-και-ως-α/ Δες εδώ και το εγχειρίδιο της ΑΑΔΕ για αγρότες ειδικού καθεστώτος. Αν μπορείς συμφέρει με τα χίλια και αν έχεις αυτό το καθεστώς μπορείς και να πουλήσεις και να λαμβάνεις επιδότηση. Κριτήρια για να παραμείνεις είναι μέχρι 15.000 Ε αγροτικό εισόδημα και μέχρι 5.000 επιδότηση. Αν τυχόν έχεις μεγάλη παραγωγή φέτος (θα είσαι μάλλον από τους τυχερούς που είτε έχουν ποτιστικούς ελαιώνες ή έβρεξε στην περιοχή) και δεν έχεις καθεστώς ειδικό ή κανονικο αναγκαστικά θα το "ρίξεις" σε κάποιο γνωστό σου (ρώτα και το ελαιτριβεία) θα του πληρώσεις ότι φόρο πρέπει (αν πρέπει) και θα σου δώσει τα χρήματα μετρητά. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
    1 point
  10. Το Creative έχει πολλά μέσα και ανεβάζει το κόστος αρκετά. Αναφέρομαι σε acrobat Pro με ετήσιo κόστος 95€. Δεν ξεφύγαμε, αυτό είναι το νόημα της κουβέντας. Ότι π.χ. η AutoDesk δεν κάνει τέτοιες εκπτώσεις σε σταθερούς πελάτες και αναγκαζόμαστε να ψάχνουμε τι παίζει, αν π.χ. μου έλεγε 800€ για 3 χρόνια το LT δεν θα κοιτούσα αλλού. Τα βασικά μας εργαλεία είναι CAD / office / pdf. Φυσικά να πληρώνω αλλά να μην δουλεύω μόνο για να τους πληρώνω.
    1 point
  11. Version 4.00

    22.564 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  12. και το ξαναξεθάβω.... Τι ισχύει σήμερα; νομίζω ότι μια και όλα έχουν αλλάξει και υπάρχουν απαιτήσεις ΚΕΝΑΚ και προσβασιμότητας θα πρέπει να εκδοθει νέα άδεια με επικαιροποιημένες το σύνολο των μελετων με βάση τη σύγχρονη νομοθεσία. Σημ. στο αντίγραφο του στελέχους της πολεοδομίας του 1981 δεν υπάρχει καμια ενημέρωση ώς προς την ισχυ της άδειας.
    1 point
  13. η εφαρμογή που αναφέρετε αφορά αυτούς που χρειάζονται θεώρηση από κάποιον σύλλογο για την υπογραφή τους. Οι μηχανικοί καταθέτουν ΥΔΕ μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο πεδίο εξυπηρέτηση. Είσοδος με ή χωρίς taxis, επιλογή νέου αιτήματος και μετά κατηγορία ΥΔΕ. Η ψηφιακή υπογραφή μπορεί να είναι μέσω token ή μέσω GOV. Αν προχωρήσετε τη διαδικασία έχει αναφορά και για τη διαδικασία υπογραφής από τους πελάτες. Η διαδικασία είναι πιο μπελαλίδικη απότι θα έπρεπε. Ο υπεύθυνος του ΔΕΔΔΗΕ ωστόσο είναι πολύ εξυπηρετικός και συνεννοήσιμος. Στην πορεία θα δούμε τι μπορεί να βελτιωθεί. Οφείλω να φτιάξω ένα κείμενο σχετικά με το ΔΕΔΔΗΕ και τις ηλεκτρονικές διαδικασίες και να διανεμηθεί μέσω ΤΕΕ αλλά δυστυχώς δεν έχω βρει χρόνο να ασχοληθώ.....
    1 point
  14. «α) Επιτρέπεται η διάσπαση του ενιαίου κτιρίου μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής και με τις εξής προϋποθέσεις: αα) Τα επί μέρους, μετά τη διάσπαση, κτίρια σε κάθε περίπτωση αποτελούν ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σύνολο, ββ) Στην περίπτωση που προβλέπεται ενιαίο κτίριο το οποίο αποτελεί σύνθεση περισσοτέρων όγκων, η σύνδεση αυτών επιβάλλεται να έχει πλάτος κατ ελάχιστον 1,20 μ. και προσμετράται τουλάχιστον σε έναν από τους συντελεστές δόμησης ή κάλυψης ή και σε περίπτωση που προβλέπονται περισσότερα ανεξάρτητα κτίρια αυτά δεν δύναται να είναι περισσότερα από τρία και δεν δύνανται να απέχουν, ανά δύο, απόσταση μεγαλύτερη του 2Δ, όπως το Δ ορίζεται στο άρθρο 3 του ν. 4067/2012. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και κάθε άλλου συναρμόδιου Υπουργού δύναται να καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας, καθώς και περιπτώσεις τυχόν εξαιρέσεων όταν αυτές επιβάλλονται από εγκρίσεις άλλων φορέων ή υπηρεσιών σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις.»"
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 61 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
    • Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
      Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.

      Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».

      Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.

      Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;

      Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:

      Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης

      Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

      Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

      Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»

      Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.

      Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;

      Μόνωση της ταράτσας




      Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.
      • 2 απαντήσεις
    • ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
      Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.

      Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω: 

      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών


      ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών


      ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος


      ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων




       

      Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.