Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. χαιδω

    χαιδω

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.324


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      19.075


  3. COSTAS T

    COSTAS T

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      191


  4. Κάλχας

    Κάλχας

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      34


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/02/2025 σε όλες τις περιοχές

  1. Από ενανθράκωση με διάβρωση παρουσιάστηκε το παρακάτω φαινόμενο;
    2 points
  2. Μπορείς με κατηγορία 3 αν έχεις μεταβολή επιφάνειας εξώστη έως και 20%
    1 point
  3. @John61Kf Καλησπέρα. Θα πρέπει να τα ρυθμίσεις. Ο εξώστης βρίσκεται άνωθεν ακαλύπτου χώρου ή δρόμου;
    1 point
  4. Βασίλη, μπορεί ο ΝΟΚ να θέλει από την αρχή για πολλούς λόγους, όμως όχι για αυτόν. Εδώ είναι θέμα ν.4495/17, δηλαδή έκδοσης αδειών. Η αλλαγή χρήσης του ΝΟΚ είναι άλλο θέμα... Πάντως τα μπερδέματα αυτά είναι 90% δημιουργήματα υπηρεσιών. Η λογική της διαδικασίας και κυρίως της ουσίας των διατάξεων περί έκδοσης αδειών είναι καθαρές. Η προέγκριση είναι προαιρετική, η αναθεώρηση μπορεί να βγαίνει και με ΒΟΔ και τα λοιπά είναι περιττά...
    1 point
  5. ο συνάδελφος surveyor81 θέτει ένα ερώτημα εδώ πριν να απευθυνθεί στην αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία που είναι πολύ πιθανό να έχει κάποια στοιχεία, ιδιαίτερα αν έχουν εκδοθεί οικοδομικές άδειες. Ζητείται να ανγνωριστεί ένας δρόμος εντός σχεδίου σε χρόνο προγενέστερο του διατάγματος ρυμοτομίας 1. το υπόβαθρο του ρυμοτιμικού δείχνει τον δρόμο ???? Αν υφίστατο δρόμος εκατέρωθεν θα υπηρχαν ανεξάρτητα διακριτα οικοδομικά τετράγωνα 2. Γιατί πρέπει να είναι πριν το 1923 ???? 3. Τα συμβολαια των ιδιοκτησιών με προσωπο σε αυτό τον δρόμο τι γράφουν ???? 4. Ο Δήμος τι έχει δηλώσει στο Εθνικό Κτηματολόγιο 5. ειναι δρόμος ??? ή δημοτική έκταση που χρησιμοποιείται για διέλευση. Χωμάτινος ?? Ασφαλτοστρωμένος??? το πιθανότερο είναι να προκειται για δημοτική έκταση κοινόχρηστη μεν αλλά όχι δρόμο, απλά υπάρχει διέλευση. Η επίσκεψη στην πολεοδομία ηταν και είναι το ουσιαστικότερο.
    1 point
  6. Φυσικά θα χρειαστείτε συναινέσεις για το νέο άνοιγμα.
    1 point
  7. Να μην ξεχάσει όμως ο φίλος "μηχανικός" ότι, για αυτό ακριβώς απαιτείται η σύμφωνη έγγραφη συναίνεση και των συνιδιοκτητών του ακινήτου (λέει διαμέρισμα)!
    1 point
  8. Μπορείς να εκδόσεις μια ΕΕΔΜΚ για νομιμοποίηση αυθαίρετων ανοιγμάτων και ενδεχομένως και αλλαγής εσωτερικής διαρρύθμισης (αν έχει γίνει κάτι τέτοιο).
    1 point
  9. Αν θα είσαι μισθωτή με εξαρτόμενη σχέση 14 μισθοί κλπ δεν χρειάζεται έναρξη. Αν θα είσαι με μπλοκάκι και έναρξη τότε γιατί δεν βάζεις κάτι γενικό; 71121000 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 71121100 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Αν πας με μπλοκάκι η έναρξη κοινοποιείται στον ΕΦΚΑ και απ' όσο γνωρίζω υπάρχουν μειωμένες εισφορές για τα πρώτα 5 χρόνια για νέους ελεύθερους επαγγελματίες. Αν θα πας τελικά με μπλοκάκι να δεις λίγο τη νομοθεσία άρθρο 39, παρ. 9, Νόμος 4387/2016 γιατί αν κόβεις φιξ τιμολόγιο σε μέχρι 2 εργοδότες υπάρχει βάσει νόμου εξαρτόμενη σχέση εργασίας.
    1 point
  10. @iromich Συγκρίνεις τη συνολική επιφάνεια των εξωστών που έχουν κατασκευαστεί με τη συνολική επιφάνεια των εξωστών της άδειας. Εάν υπάρχει υπέρβαση της επιφάνειάς τους μέχρι 20% και η προβολή του αυθαίρετου εξώστη δεν ξεπερνά το κρασπεδόρειθρο, είναι κατηγορία 3.
    1 point
  11. Η μοναδική κατ' εμέ λύση, είναι ν' ακυρωθούν τα προηγούμενα συμβόλαια κ.λπ. (συνεννόηση πρωτίστως με συμβολαιογράφο και ιδιοκτήτη) και στη συνέχεια να γίνει υπαγωγή στον 4495 ως Κατηγορία 1 (προ του 1975), να γίνουν πλήρη σχέδια κ.λπ. κι όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία να εκδοθεί ΠΗΤΑ και να επαναληφθούν τα συμβόλαια κ.λπ. Εργασία χρονοβόρα και κοστοβόρα για τον φίλτατο ιδιοκτήτη, ο οποίος πάει και μπλέκει με "εξυπνάκηδες"....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.