Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.684


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25.855


  4. ilias

    ilias

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.351


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/07/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Ένα στρέμμα άσφαλτος γύρω από το εξοχικό????? Δεν πάτε στο Σύνταγμα καλύτερα για διακοπές???
    3 points
  2. Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ νέο ΠΔ με τίτλο "Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γής" με άμεση εφαρμογή του (με τη δημοσίευση). Χρήσεις_Γης_2018.pdf
    1 point
  3. 2.002 downloads

    Παράδειγμα μελέτης φυσικού αερίου.
    1 point
  4. 3.254 downloads

    Υπομνήματα για αποχέτευση , ηλεκτρικά, καύσιμο αέριο , κλιματισμό , ασθενή ρεύματα και ενεργητική πυροπροστασία κτιριακών έργων. Για κλίμακες 1:50 και 1:100
    1 point
  5. Ναι το διαμέρισμα κοιτάω. Τώρα για την κάλυψη αμφιταλαντεύομαι. Γτ η αδεια αφορούσε προσθήκη καθ΄υψος σε υπάρχον ισόγειο και ο φωταγωγός ξεκινούσε από τη σταθμη οροφής του ισογείου και ύστερα. @mikegad MΠορείς να βάλεις και πέργκολα με μεταλλικο σκελετό για του σιδεροσωλήνες. Τώρα για την επικάλυψη, εφόσον δεν υπάρχει σχετικό υλικό στην πινάκα του παραρτήματος Β παιξτο "τρέλα" και βάλε μια τιμή σχετικά υψηλή αν σε παίρνει...Δλδ αν εισαι στις 5000αναλυτικο πες μια ανΑφορά και εσαι κατ' εμέ προφανώς οκ. Αν είσαι στις 14300 πές οτι ειναι γυρω στα 200ευρώ...
    1 point
  6. Ναι το παράβολο εκδιδεται στο όνομα τους ενός των ιδιοκτητών
    1 point
  7. Αυτό που ξέρω είναι ότι υπάρχει οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπου η προμήθεια για τις διατραπεζικές συναλλαγές που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 751/2015 πρέπει να είναι αυτές που λες. Το interchange fee, πρακτικά είναι το κόστος διατραπεζικής προμήθειας που αποδίδει η τράπεζα του εμπόρου στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα και το επιβαρυνόμαστε εμείς όταν χρεώνουμε κάρτα σε οποιουδήποτε τύπου (φυσικό τερματικό, web based pos) διαφορετικό από αυτό της τράπεζας που εξέδωσε την κάρτα. Τα ποσοστά αυτά όπως τα αναφέρεις αφορούν συγκεκριμένους τύπους καρτών (οι περισσότεροι αυτούς έχουν) χρεωστικών, προπληρωμένων και πιστωτικών, με εξαίρεση τις εταιρικές, που εκδίδονται από τράπεζες που λειτουργούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην οποία τελευταία ανήκει και η Ελλάδα.!!! Τώρα αν αυτά τα ποσοστά εφαρμόζονται στην Ελλάδα!!! δεν γνωρίζω --θα έπρεπε όμως--. Θα έλεγα ότι έχω τις μέγιστες αμφιβολίες μου.
    1 point
  8. Δεν είναι ανάγκη να κάνεις χρέωση μέσω αυτής της διαδικασίας. Όχι ότι δεν μπορείς, αλλά γιατί να χρεώσεις κάρτα μέσω του freepos που πρακτικά έχει μεγαλύτερα έξοδα σε σχέση με την απευθείας χρέωσή της μέσα από τον επαγγελματικό vivawallet λογαριασμό σου ? Αφού μπεις λοιπόν στον επαγγελματικό vivawallet λογαριασμό σου πας αριστερά "Οι πωλήσεις μου"-->"Χρέωση κάρτας" και χρεώνεις την κάρτα που θες.
    1 point
  9. φυσικα με τον κανονισμο οριζονται οι χρησεις και στις δεσμευμενες και στις υπολοιπες που μπορουν να δημιουργηθουν. και τις οποιες πηραν όσοι πληρωσαν. Νόμιμο ηταν. Αυτη ειναι η διαδικασια και προφανως αποκλειονται οσοι δεν εχουν δικαιωμα. Απο εκει και μετα, εξεταζεται η "νομιμοτητα" του κανονισμου και ο τροπος συνταξης του. - Αν τον βρηκατε γραμμενο και τον αποδεχθηκατε, ό,τι γραφει ειναι αποδεκτό, οριστικα. Αν εγινε μετα τις πωλησεις, με βαση πληρεξουσιοτητα που εδωσαν οι αγοραστες στον εργολαβο, προφανως ελεγχεται το περιεχομενο των εντολων και οι οροι του καονισμου αν ειναι συμφωνοι με τις εντολες. [κανονισμος που οριζει οτι θα κλεινει με ηλεκτρικη πορτα το παρκιν της οικοδομης με ρευμα που θα πληρωνεται απο το κοινοχρηστο απο ολους, ακομα και αν δεν κανουν χρηση του παρκιν....ελεγχεται]
    1 point
  10. ιβ) εργασίες εξωτερικών χρωματισμών ή αντικατάσταση κιγκλιδωμάτων ή επισκευή επιχρισμάτων ή επισκευή όψεων με χρήση ικριωμάτων, Να προσέξεις τους προυπολογισμούς αν πρόκειται μέσω της ΕΕΜΚ να γίνουν και άλλες εργασίες, διότι Για εργασίες που εμπίπτουν στις περιπτώσεις α, β, γ, δ, ε, στ, ζ, η, ιθ και λ, της παρούσης παραγράφου, δεν ισχύει το όριο του προϋπολογισμού των είκοσι πέντε χιλιάδων 25.000 ευρώ και για την εκτέλεσή τους απαιτείται έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας ανεξαρτήτως προϋπολογισμού. Για τις εργασίες των υπόλοιπων περιπτώσεων οι οποίες εκτελούνται είτε συνδυαστικά είτε μεμονωμένα και εφόσον ο συνολικός προϋπολογισμός τους υπερβαίνει τις είκοσι πέντε χιλιάδες ευρώ (25.000) υπολογιζόμενος σύμφωνα με το Παράρτημα Β του ν.4495/2017, ανά οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας σύμφωνα με την περίπτωση θ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου. Τα δικαιολογητικά αναγράφονται στο Αρθρο 41. Τοπογραφικό δεν φαίνεται να απαιτείται και από ότι θυμάμαι ούτε στην απόφαση 55174/ΦΕΚ 2605/15-10-2013 υπήρχε τέτοια απαίτηση. Άρθρο 41 Δικαιολογητικά για τη χορήγηση της Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας 1. Τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται για τη χορήγηση της Έγκρισης εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας είναι τα ακόλουθα : α) αίτηση του ιδιοκτήτη ή του έχοντος νόμιμο δικαίωμα, β) εγκρίσεις των αρμόδιων υπηρεσιών και συλλογικών οργάνων, όπως δασαρχείου, Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής, όπου αυτές απαιτούνται από τις κείμενες διατάξεις, κατά περίπτωση, γ) τεχνική έκθεση μηχανικού και προϋπολογισμός έργου για τις περιπτώσεις που απαιτείται, δ) βεβαίωση για την υποβολή δήλωσης στο κτηματολόγιο ή πιστοποιητικό κτηματογραφούμενου ακινήτου ή απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος ή, ελλείψει αυτού, το προσαρτώμενο σε δικαιοπραξία τοπογραφικό, διάγραμμα της οικοδομικής αδείας ή της άδειας δόμησης, ε) φωτογραφίες του ακινήτου, στ) αντίγραφο της οικοδομικής αδείας ή της άδειας δόμησης του κτιρίου, εφόσον υφίσταται κτίριο ή κτίσματα. Σε περίπτωση κτισμάτων ή διηρημένων ιδιοκτησιών, που έχουν υπαχθεί σε οποιονδήποτε νόμο εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαίρετων κατασκευών, κατατίθεται βεβαίωση εξαίρεσης ή περαίωσης από την αρμόδια αρχή που εξέδωσε την πράξη ή την αρμόδια Υ.ΔΟΜ. ή βεβαίωση περαίωσης της διαδικασίας υπαγωγής από το ηλεκτρονικό σύστημα του Τ.Ε.Ε. ή βεβαίωση εξόφλησης του τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου από το ηλεκτρονικό σύστημα του Τ.Ε.Ε., ανάλογα με τις διατάξεις του νόμου στον οποίο έχουν υπαχθεί, ζ) δήλωση συναίνεσης των συνιδιοκτητών του ακινήτου, εφόσον οι εργασίες πραγματοποιούνται σε κοινόχρηστους χώρους, όπως ακάλυπτους χώρους οικοπέδου ή γηπέδου ή κοινόκτητα τμήματα του κτιρίου, όπως όψεις, φέροντα οργανισμό, δώμα και στέγη. 2. Επιτρέπεται η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας σε κτίρια νομίμως υφιστάμενα, καθώς και σε κτίρια ή τμήματα κτιρίων τα οποία έχουν εξαιρεθεί της κατεδάφισης ή έχουν υπαχθεί σε οποιονδήποτε νόμο εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαίρετων κατασκευών εφόσον : α) δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις, β) τα οικόπεδα, τα γήπεδα ή τα κτίσματα, στα όποια εκτελούνται, δεν βρίσκονται σε δάσος, ρέμα, αιγιαλό ή παραλία, σε καθορισμένο αρχαιολογικό χώρο όπου απαγορεύεται η δόμηση, σε περιοχή απολύτου προστασίας, σε εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης ή του οικισμού, σε κτίρια που είναι στατικά επικίνδυνα, πριν αρθεί η επικινδυνότητα, σε τμήμα κτιρίου που έχει κατασκευαστεί μετά τη θεσμοθέτηση παρόδιας στοάς και εμπίπτει σε αυτήν, καθώς και σε ρυμοτομούμενα κτίρια, παρά το όριο διεθνών, εθνικών, επαρχιακών, δημοτικών ή κοινοτικών οδών εντός ζώνης πλάτους πενήντα τοις εκατό (50%) των οριζόμενων από τη νομοθεσία για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας. 3. Σε ρυμοτομούμενα κτίρια επιτρέπεται μόνο η εκτέλεση των εργασιών που προβλέπονται στις περιπτώσεις η, ιγ, ιθ και κα της παραγράφου 2 του άρθρου 29.
    1 point
  11. απο την αναρτηση του καν62 6. Μακροχρόνια άνεργοι για την υπαγωγή στο άρθρο 97 της κύριας κατοικίας τους καταβάλλουν ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου και υποβάλλουν τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τη συνδρομή των ανωτέρω προϋποθέσεων. Κατά τα δύο πρώτα έτη από την υποβολή της δήλωσης υπαγωγής αναστέλλεται η καταβολή των δόσεων. 7. Άτομα τα οποία είναι δικαιούχοι του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης, για την υπαγωγή στο άρθρο 97 της κύριας κατοικίας τους καταβάλλουν ποσοστό 20% του ενιαίου ειδικού προστίμου και υποβάλλουν τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τη συνδρομή της ανωτέρω προϋπόθεσης. Κατά τα δύο πρώτα έτη από την υποβολή της δήλωσης υπαγωγής αναστέλλεται η καταβολή των δόσεων. 8. Για τα άτομα των παραγράφων 6 και 7 του παρόντος άρθρου καταβάλλεται παράβολο ποσού πενήντα (50) ευρώ, εφόσον η κύρια κατοικία τους έχει εμβαδόν έως και εκατόν πενήντα (150) τ.μ. 9. Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου εφαρμόζονται και για τις αιτήσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 125 του παρόντος.
    1 point
  12. Β.Δ 15/15-6-68 'Εχοντες υπ' όψιν τας διατάξεις του από ΝΔ/17-7-23 "περί σχεδίων πόλεων, κωμών και συνοικισμών του Κράτους και οικοδομής αυτών" ως αύται ετροποποιήθησαν και συνεπληρώθησαν μεταγενεστέρως και ειδικώτερον των Αρθ-9 και Αρθ-10 παρ. 2 αυτού και ιδόντες την υπ' αριθ. Γνωμ-411/68 του Συμβουλίου Δημ. 'Εργων (Τμήμα Μελετών) ως και την υπ' αριθ.ΣτΕ-311/68 του Συμβ. της Επικρατείας, προτάσει του Ημετέρου επί των Δ.Εργων Υπουργού, απεφασίσαμεν και διατάσσομεν: ΑΡΘΡΟΝ-1. 1. Τα ελάχιστα όρια εμβαδού και διαστάσεων των οικοπέδων των περιλαμβανομένων εντός των ορίων των νομίμως υφισταμένων, προς της ισχύος του από ΝΔ/17-7-23 "περί σχεδίων πόλεων, κωμών και συνοικισμών κλπ." οικισμών (πόλεων, κωμών και συνοικισμών), των στερουμένων εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ορίζονται ως ακολούθως: α) Εις το κεντρικόν τμήμα του Οικισμού, ως τούτο προσδιορίζεται δια πράξεως του οικείου Νομάρχου μετά γνώμην του Τμήματος του Περιφερειακού Συμβουλίου Δημοσίων 'Εργων: Ελάχιστον πρόσωπον: οκτώ ( 8 ) μέτρα. Ελάχιστον βάθος: δώδεκα (12) μέτρα. Ελάχιστον εμβαδόν: Εκατόν πεντήκοντα (150) τετρ. μέτρα. β) Εις το υπόλοιπον τμήμα του οικισμού: Ελάχιστον πρόσωπον: δώδεκα (12) μέτρα. Ελάχιστον βάθος: δέκα οκτώ ( 18 ) μέτρα. Ελάχιστον εμβαδόν: τριακόσια (300) τετρ. μέτρα. 2. Κατά παρέκκλισιν από του προηγουμένου εδαφίου, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα τα υφιστάμενα αυτοτελή οικόπεδα άτινα κατά την δημοσίευσιν του παρόντος δεν έχουσι μεν τα ως άνω καθοριζόμενα ελάχιστα όρια πλην όμως ταύτα έχουσι: α) Εις το κεντρικόν τμήμα του Οικισμού: Ελάχιστον πρόσωπον: τέσσαρα (4) μέτρα. Ελάχιστον βάθος: τέσσαρα (4) μέτρα. Ελάχιστον εμβαδόν: τριάκοντα (30) τετρ. μέτρα. β) Εις το υπόλοιπον τμήμα του οικισμού: Ελάχιστον πρόσωπον: εξ (6) μέτρα. Ελάχιστον βάθος: οκτώ ( 8 ) μέτρα. Ελάχιστον εμβαδόν: εκατόν (100) τετρ. μέτρα. ΑΡΘΡΟΝ-2. "Το μέγιστον ποσοστόν καλύψεως των οικοπέδων των κειμένων εντός των κατά το Αρθ-1 του παρόντος πόλεων, κωμών και συνοικισμών ορίζεται εις 70% της επιφανείας". Σ.Σ. Κατόπιν όμως της Παρ. 5 του Αρθ-72 του ΓΟΚ/73 δι' ης ορίζεται ότι "αι διατάξεις των Αρθ-70 και Αρθ-71 του ΓΟΚ έχουν εφαρμογήν και επί οικισμών χαρακτηριζομένων ως προϋφισταμένων του 1923 και δομουμένων κατά το σύστημα των πτερύγων το ποσοστόν καλύψεως ορίζεται εις 60%. (Σ.Σ. Το άρθ.2 τίθεται ως ετροποποιήθη δια του ΠΔ/15-10-73 (ΦΕΚ-298/Δ/6-11-73) η ισχύς του οποίου άρχεται μετά ένα μήνα από της δημοσιεύσεώς του). ΑΡΘΡΟΝ-3. "Ως οικοδομικόν σύστημα ορίζεται το των πτερύγων επιτρεπομένης και της ελευθέρας τοποθετήσεως των κτιρίων εντός του οικοπέδου με ελαχίστας αποστάσεις από των ορίων αυτού 2,50 μ., ή και του συνεχούς συστήματος". (Σ.Σ. Το άρθ.3 τίθεται ως αντικατεστάθη δια του ΠΔ/15-10-73 (ΦΕΚ-298/Δ/6-11-73). ΑΡΘΡΟΝ-4. 1. Ο μέγιστος αριθμός των υπέρ το έδαφος ορόφων και το μέγιστον ύψος των οικοδομών, των ανεγειρομένων επί των οικοπέδων, περί ων το άρθρον 1 του παρόντος ορίζεται αναλόγως του πλάτους του προ αυτών κοινοχρήστου χώρου (οδού, πλατείας κλπ.) ως ακολούθως: α) Η κατασκευή μέχρι δύο (2) ορόφων κατά την πρόσοψιν επιτρέπεται πάντοτε ασχέτως πλάτους οδού με μέγιστον ύψος οικοδομής οκτώ ( 8 ) μέτρων. 'Οταν το πλάτος της οδού είναι μεγαλύτερον των εξ (6) μέτρων αλλά μικρότερον των οκτώ ( 8 ) μέτρων, τότε κατασκευάζεται εις επί πλέον όροφος (τρίτος όροφος) εν εσοχή από της προσόψεως (οικοδομικής γραμμής) και εις βάθος σταθερόν δύο και ήμισυ (2,50) μέτρων από του υποκειμένου ορόφου. β) Η κατασκευή τριών (3) ορόφων κατά την πρόσοψιν επιτρέπεται δια πλάτος οδού οκτώ ( 8 ) μέτρων και άνω με μέγιστον ύψος οικοδομής ένδεκα (11) μέτρων. "2. Εν προκειμένω έχουν εφαρμογήν πέραν των διατάξεων των αναφερομένων εις την παράγραφον 2 του άρθρου 125 του ΝΔ-8/1973 ΦΕΚ-124/Α/73 και αι διατάξεις της Παρ. 7 του Αρθ-17, Παρ. 10 του Αρθ-17, Παρ. 2 του Αρθ-22, Παρ. 3 Αρθ-68, Παρ. 3 Αρθ-69, Παρ. 4 Αρθ-69, Παρ. 1 Αρθ-70, Αρθ-71 της Παρ. 4, Αρθ-72 κατ' ανάλογον εφαρμογήν και Αρθ-88 του ΝΔ-8/73" "ως και Αρθ-101 Παρ.6 ΝΔ-8/73". (Σ.Σ. Αι εντός "..." λέξεις τίθενται ως συνεπληρώθησαν δια του ΠΔ/6-11-75 (ΦΕΚ-4/Δ/9-1-76). (Σ.Σ. Η παρ.2 τίθεται ως ετροποποιήθη δια του ΠΔ/15-10-73 (ΦΕΚ-298/Δ/6-11-73) η ισχύς της οποίας άρχεται μετά ένα μήνα απο της δημοσιεύσεως. Αι δε παρ.3,4,5 και 6 συνεπληρώθησαν και ετροποποιήθησαν δια της παρούσης παραγράφου. ΑΡΘΡΟΝ-4. (ΠΔ/15-10-73 (ΦΕΚ-298/Δ/6-11-73). Ως αφετηρία μετρήσεως των υψών των κτιρίων εφ' όσον μεν ταύτα τοποθετούνται επί της ρυμοτομικής γραμμής, είναι η οδός με ανάλογον εφαρμογήν του άρθρου 23 του ΝΔ-8/1973 "περί ΓΟΚ), δια δε τοποθέτησιν εσώτερον της ρυμοτομικής γραμμής είναι το πέριξ έδαφος. Εις τον αυτόν επί των Δημοσίων 'Εργων Υπουργόν, ανατίθεμεν την δημοσίευσιν του παρόντος Διατάγματος (Σ.Σ. Το Αρθ-4 αναφέρεται εις το ΠΔ/15-10-73 (ΦΕΚ-298/Δ/6-11-73) τίθεται δε εις το σημείον αυτό προς τον σκοπόν της κωδικοποιήσεως του από 15-6-68 Διατάγματος και προς πληρεστέραν εξυπηρέτησιν των αναγνωστών). Εν Αθήναις τη 15 Ιουνίου 1968.
    1 point
  13. 1. Δεν είμαι υπάλληλος της ΕΚΧΑ και αυτό φαίνεται από τα post μου. Και να ήμουν όμως παρόμοια πράγματα θα έγραφα. 2. Από τα γραφόμενά σας και κυρίως την ρηχότητα της κριτικής απέναντι στη νέα μεθοδολογία υποβολής διαγραμμάτων (ειδικά το τελευταίο με την ταύτιση pdf dxf) σας κατατάσσω αυτοδίκαια σε αυτό το ποσοστό των μηχανικών που καλύτερα να κάναν κάτι άλλο στη ζωή τους αντί για τοπογραφικά.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.