Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimopoulg

    dimopoulg

    Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      55


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.870


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.110


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/05/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. ....συζηταμε αν θα μενει καποιος απο κατω....στο σπίτι...🙃
    2 points
  2. Είναι σαφές μετά από τόσα χρόνια ότι οι (καθαρά εισπρακτικοί) νόμοι των αυθαιρέτων δεν λαμβάνουν υπ'όψιν την πολυπλοκότητα όλων των περιπτώσεων. Ειδικά όταν εμπλέκεται το ιδιοκτησιακό τα πράγματα γίνονται ακόμη δυσκολότερα. Παρόλα αυτά δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση ορθή την κοινή υπαγωγή 2 ανεξάρτητων ιδιοκτησιών που βρίσκονται σε διαφορετικά ακίνητα. Πρέπει κάθε δήλωση να γίνεται ξεχωριστά, να συμπεριλαμβάνεται στις παραβάσεις η αυθαίρετη λειτουργική συνένωση και να περιγράφεται αναλυτικά στην τεχνική έκθεση η υφιστάμενη κατάσταση. Και αυτό διότι τα ακίνητα ιδιοκτησιακά διατηρούν την αυτοτέλειά τους. Μπορεί άνετα μελλοντικά να αρθεί η λειτουργική συνένωση με την κατασκευή τοίχου πχ και να πουληθεί η μια από τις 2 ιδιοκτησίες. Σε περίπτωση που υπάρχει κοινός στατικός φορέας εννοείται ότι θα εκπονείται μια κοινή τεχνική έκθεση/μελέτη η οποία θα υποβάλλεται και στις 2 δηλώσεις. Προσωπικά μου έχει τύχει ακριβώς αντίστοιχη περίπτωση. 2 όμορες οικοδομές με 2 διαφορετικές οικοδομικές άδειες με σταθμό αυτοκινήτων στο υπόγειο. Στην πράξη οι 2 ιδιοκτησίες συνενώθηκαν και λειτουργούν ως ενιαίος σταθμός αυτοκινήτων. Η μόνη διαφορά είναι ότι υπάρχει είσοδος με ράμπα και στα 2 υπόγεια (απλώς η μια από τις 2 έχει πρακτικά αχρηστευθεί). Έκανα όπως είπα και παραπάνω 2 ξεχωριστές δηλώσεις και συμπεριέλαβα τη λειτουργική συνένωση στον αναλυτικό περιγράφοντας την υφιστάμενη κατάσταση στην τεχνική έκθεση. Σχεδίασα μια ενιαία κάτοψη και στην κάθε δήλωση είχα διαγραμμισμένο κάθε φορά το τμήμα της όμορης ιδιοκτησίας ωστε να φαίνεται και ποιο κομμάτι ανήκει σε αυτήν αλλά και πως είναι η πραγματική κατάσταση. Μετά την υπαγωγή (και με την προϋπόθεση ότι επιτρέπεται κατά τα άλλα) θεωρώ πως θα μπορείς να εκδόσεις 2 ξεχωριστές άδειες για αλλαγή χρήσης στο καθε ακίνητο διατηρώντας την (τακτοποιημένη πλέον) λειτουργική συννένωση.
    2 points
  3. Version 2.00

    25.584 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    1 point
  4. Version 1.0.0

    10.297 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  5. Δεν χρειαζεται καποια ιδιαιτερη εικασια.....ειναι γνωστο οτι πολλοι συναδελφοι εχουν καψει τα πτυχια τους και την αδεια τους και υπογραφουν τα παντα , ακομα και διοικητικες πραξεις με ζωγραφιες και αρχεια - σκουπιδια.....Το κακο ειναι οτι αυτοι καθοριζουν το οικονομικο στατους της αγορας προς το πατο φυσικα....θετοντας βεβαια σε τεραστιο κινδυνο και τον ιδιο τον ιδιοκτητη που τους προτιμανε για το οικονομικο, καθ οτι σε τετοια περιπτωση ανακαλειται η πραξη και ειναι δεδομενο μετα οτι θα προχωρησει με το αρθρο των Νεων Αυθαιρετων.
    1 point
  6. Αν βάλεις δύο βαγόνια και πάνω συνδεδεμένα με κοτσαδόρο, σε πάει Κατηγορία 3 ως συρμός και παίρνεις άδεια απ το Μεταφορών...
    1 point
  7. Γειά σου, μάλλον πάει με της Αλεξ/πολης αυτο το κομμάτι δηλ. επειδή είναι εκτός ΑΠΑΑ 700Ε αν είναι εντός και 450Ε αν είναι εκτός (μάλλον το 2ο).
    1 point
  8. Στα ΚΕΠ εντάσσονται 15 πιστοποιητικά αρμοδιότητας του Υπουργείου Δικαιοσύνης, που έως σήμερα χορηγούνταν μόνο από τα Ειρηνοδικεία και τα Πρωτοδικεία. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που συμπληρώνει τις ηλεκτρονικές και όχι μόνο υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr. Η υπηρεσία αφορά τους πολίτες που δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και εντάσσεται στο πλαίσιο μετεξέλιξης των ΚΕΠ στο μοναδικό σημείο φυσικής επαφής των πολιτών με το Δημόσιο. Επιπλέον, έπειτα από πρόταση της κοινής ομάδας εργασίας που έχει συσταθεί μεταξύ του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) μεταξύ των πιστοποιητικών που θα χορηγούνται από τα ΚΕΠ είναι και το πιστοποιητικό περί θέσεως σε δικαστική συμπαράσταση (προσωρινή ή οριστική) για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρία. Τα πιστοποιητικά τα οποία θα είναι στο εξής διαθέσιμα από τα ΚΕΠ, είναι τα εξής: Πιστοποιητικό περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Πιστοποιητικό περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Πιστοποιητικό περί μη αμφισβήτησης κληρονομικού δικαιώματος αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί μη αμφισβήτησης κληρονομικού δικαιώματος αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Πιστοποιητικό περί αφαίρεσης / retirada / τροποποίησης κληρονομητηρίου αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί αφαίρεσης / retirada / τροποποίησης κληρονομητηρίου αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Πιστοποιητικό περί μη υποβολής και περί μη έκδοσης οριστικής απόφασης δικαστικής ρύθμισης για τα υπερχρεωμένα φυσικά πρόσωπα αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Πιστοποιητικό περί μη έκδοσης δικαστικής απόφασης για λύση ιδιωτικής κεφαλαιουχικής εταιρείας ΙΚΕ αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Χορήγηση πιστοποιητικού περί θέσεως σε δικαστική συμπαράσταση προσωρινή ή οριστική αρμοδιότητας πρωτοδικείου. Χορήγηση πιστοποιητικού περί μη άσκησης ένδικων μέσων κατά αποφάσεως ειρηνοδικείου αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Χορήγηση πιστοποιητικού μη άσκησης ανακοπής σε διαταγή πληρωμής αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Χορήγησης πιστοποιητικού περί μη άσκησης ανακοπής σε διαταγή απόδοσης μισθίου αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Χορήγηση πιστοποιητικού περί μη άσκησης ανακοπής κατά εκτελέσεως ή αρνητικής δήλωσης τρίτου αρμοδιότητας ειρηνοδικείου. Όλα μπορείτε να τα βρείτε και ηλεκτρονικά σε αυτήν εδώ τη διεύθυνση: https://extapps.solon.gov.gr/mojwp/faces/TrackCertificates Υπενθυμίζεται ότι το προσεχές χρονικό διάστημα, θα πραγματοποιηθεί η διαλειτουργικότητα των συστημάτων του solon.gov.gr και των ΚΕΠ, προκειμένου τόσο η αποστολή του αιτημάτων όσο και η παραλαβή των διοικητικών προϊόντων να γίνεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Η συνεργασία των δύο υπουργείων θα συνεχιστεί προκειμένου να ενταχθεί στα ΚΕΠ το σύνολο των διοικητικών διαδικασιών των Ειρηνοδικείων και των Πρωτοδικείων, με στόχο τόσο τη βελτίωση της φυσικής εξυπηρέτησης του Πολίτη όσο και τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται από το δικαστικό μας σύστημα.
    1 point
  9. Μπορέις, αν όντως κάνεις νέα αυτοψία σήμερα. Ή τέλος πάντων αν είσαι βέβαιος ότι η υφιστάμενη κατάσταση σήμερα ταυτίζεται με τα σχέδια που υποβάλεις.
    1 point
  10. Ούτε εγώ πληρώνω χωρίς ειδοποιητήριο. Εκτιμώ , πάντως, πως οι δόσεις του 17 και του 18 πρέπει να πληρωθούν στις προκαθορισμένες ημερομηνίες....
    1 point
  11. Σίγουρα επιτρέπεται, αν και σαν βασική προϋπόθεση θεωρώ ότι πρέπει να είναι οι προεκτεινόμενες ράβδοι να "καπακώνονται" από τις εγκάρσιες ράβδους οπλισμού της παρακείμενης πλάκας (να μην βρίσκονται δηλαδή απλά εντός της επικάλυψης του οπλισμού της πλάκας..). Το απαιτούμενο μήκος αγκύρωσης μπορεί να υπολογιστεί συντηρητικά, αγνοώντας ότι ένα τμήμα της αγκυρούμενης ράβδου βρίσκεται εντός περισφιγμένης περιοχής (δηλ. στην περιοχή του υποστυλώματος). Άλλωστε ο ΕΚ8, επιτρέπει (επιβάλλει κιόλας, ακόμα και στους νεόδμητους, όχι μόνο στους υφιστάμενους φορείς) να συμπεριληφθεί και οπλισμός των πλακών (εδώ, των Π1 και Π2) που βρίσκεται εντός του συνεργαζόμενου πλάτους της πλακοδοκού (ορίζεται αναλυτικά, όπως και στον ΕΚΩΣ πιο είναι σε κάθε περίπτωση αυτό πλάτος εντός του οποίου μπορεί ο οπλισμός των πλακών να συμπεριληφθεί στην ροπή αντοχής της εξεταζόμενης δοκού). Ο οπλισμός αυτός των πλακών σίγουρα αγκυρώνεται στην παρακείμενη πλάκα Π3 και όχι σε κάποια περιοχή με συνδετήρες..
    1 point
  12. Ναι αυτό κάνει, στείλτους ένα "ευγενικό" μέιλ ότι έχεις κλείσει βιβλία από τότε ή τελείωσε η μισθωτή σου απασχόληση και πλέον δεν ασκείς δραστηριότητα στην Ελλάδα. Το πιθανότερο να μην ασχοληθούν καν και μετά από 2-3 χρόνια να σου καθαρίσουν το μητρώο, με τους ρυθμούς που κινούνται κατά εκεί σε κόβω. Πάντως Α1 πλέον ούτε υποχρεωμένος είσαι να στείλεις ούτε το δέχονται αν δεν έχεις δραστηριότητα εδώ, σου λένε θα διορθωθεί το μητρώο κάποτε..
    1 point
  13. Το παραπάνω δεν προκύπτει απο πουθενά. Άλλωστε και τις 2 προηγούμενες φορές που εφαρμόστηκε το 25% η προθεσμία εμπρόθεσμης πληρωμής είχε επεκταθεί πέραν του τέλους του εκάστοτε μήνα. Άρα, θεωρώ ότι δε χρειάζεται πανικός και απλά περιμένουμε. Χωρίς ειδοποιητήριο κατ εμέ είναι λάθος η όποια πληρωμή πόσο μάλλον δε η πληρωμή με έκπτωση η οποία εν τέλει μπορεί να μείνει και στα χαρτιά.
    1 point
  14. εσυ βλεπεις την παληα ΥΑ του 2018. η νέα ειναι στο ΦΕΚ Β 1843/20 δεν υπαρχει αυτο για το 67% Θα πας στην περιπτωση της παρ. "λβ", που αναφερεται στις όψεις. Παντως η νεα ρυθμιση δεν προβλεπει ποσοστο. Υπαρχει η παρ."στ" περι συναινεσης, αλλα δεν οριζει ποσοστο. Αρα ή με το 51% ή με το 100%. η ΥΑ οριζει ποσοστο συναινεσης μονον στην λειτουργικη [κζ] που γινεται με το ΝΟΚ 23/5 στο "στ για τον ανελκυστηρα και στο "λ" για το αεριο
    1 point
  15. Αγαπητοί συνάδελφοι, Σας διαβιβάζω απάντηση του ΕΤΕΑΝ σε σχετικό ερώτημά μου: "Σε σχέση με την έκδοση έγκρισης εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) επειδή το ερώτημα είναι ειδικό και υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις, οι ωφελούμενοι θα πρέπει να συμβουλευτούν την ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461-16/10/2018 ή/και να απευθυνθούν σε μηχανικό ή/και στην αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.). Παρακάτω μπορείτε να δείτε έναν ενδεικτικό πίνακα απαίτησης έκδοσης ΕΕΔΜΚ (Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας) για την εκτέλεση εργασιών στα πλαίσια του "Εξοικονόμηση κατ' οίκον ΙΙ" Α/Α Κατηγορία παρέμβασης Έκδοση ΕΕΔΜΚ Παρατηρήσεις Οι παρακάτω εργασίες 1~8, δεν απαιτούν οικοδομική άδεια ή ΕΕΔΜΚ με την επιφύλαξη των ειδικών διατάξεων που αφορούν την περιοχή ή το κτίριο (ν. 4495/2017 άρθρο 30 παρ 1) 1 Αντικατάσταση κουφωμάτων / εξωφύλλων στο ίδιο άνοιγμα ΌΧΙ 2 Αντικατάσταση υαλοπινάκων στο ίδιο άνοιγμα ΌΧΙ 3 Σταθερά ή κινητά συστήματα σκίασης ΌΧΙ Αφορά προστεγάσματα, περσίδες, τέντες 4 Θερμομονώσεις από την εσωτερική παρειά εξωτερικών τοίχων,οροφών/στεγών ΌΧΙ 5 Λέβητας φυσικού αερίου / υγραερίου * ΌΧΙ Αφορά αυτόνομο σύστημα θέρμανσης σε οριζόντιες ιδιοκτησίες, με επίτοιχο λέβητα 6 Σύστημα συμπαραγωγής ΦΑ (ΣΗΘΥΑ) ΌΧΙ Αφορά αυτόνομο σύστημα θέρμανσης σε οριζόντιες ιδιοκτησίες 7 Αντλίες θερμότητας αέρα-αέρα τύπου split (τοπικές κλιματιστικές μονάδες) ΌΧΙ 8 Ηλιακός θερμοσίφωνας και λοιπά ηλιοθερμικά συστήματα ΌΧΙ 9 Εξωτερική θερμομόνωση δώματος ΌΧΙ 10 Εξωτερική θερμομόνωση οροφής πυλωτής ΌΧΙ 11 Ενεργειακά τζάκια ΌΧΙ Αφορά μετατροπή υπάρχοντος τζακιού σε ενεργειακό σε οριζόντιες ιδιοκτησίες 12 Τοποθέτηση ικριωμάτων και εκτέλεση εργασιών που απαιτούν ικριώματα ΝΑΙ 13 Εξωτερική θερμομόνωση όψεων (θερμοπρόσοψη) με ή χωρίς ικριώματα ΝΑΙ 14 Εξωτερική θερμομόνωση στέγης ΝΑΙ Βάσει του ΝΟΚ (ν.4067/2012) " Ως όψεις του κτιρίου θεωρούνται και οι στέγες" 15 Λέβητας πετρελαίου ΝΑΙ Αφορά εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης σε οριζόντιες ιδιοκτησίες 16 Αντλίες θερμότητας ΝΑΙ Αφορά εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης σε οριζόντιες ιδιοκτησίες 17 Γεωθερμική αντλία θερμότητας ΝΑΙ Αφορά εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης σε οριζόντιες ιδιοκτησίες 18 Λέβητας βιομάζας - πελλέτας ξύλου ΝΑΙ Αφορά εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης σε οριζόντιες ιδιοκτησίες 19 Ενεργειακά τζάκια ΝΑΙ Αφορά νέες κατασκευές σε οριζόντιες ιδιοκτησίες * Για εγκαταστάσεις υγραερίου σε κτίριο ή κτιριακή μονάδα, η απαίτηση ή μη αδειοδότησης προκύπτει από την ταξινόμηση της εγκατάστασης στις κατηγορίες που προβλέπονται στην ΚΥΑ 31856 "Τεχνικός Κανονισμός εγκαταστάσεων υγραερίου στα κτίρια (πλην βιομηχανιών-βιοτεχνιών)" 11.08.2003 (ΦΕΚ 1257 Β' 3.09.2003). Για την κατηγορία 0 δεν απαιτείται αδειοδότηση ενώ για τις κατηγορίες I, II, III απαιτείται. Όσον αφορά τον επίτοιχο Λέβητα φυσικού αερίου, στην περίπτωση αυτόνομου συστήματος σε οριζόντια ιδιοκτησία, δεν απαιτείται έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας (ν. 4495/2017 άρθρο 30 περίπτωση η και Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461-16/10/2018 άρθρο 2 περίπτωση λ)".
    1 point
  16. άντε να διώξουμε την υπάλληλο η οποία δεν μπορεί να ερμηνεύσει ένα 100% ξεκάθαρο νόμο για να ικανοποιήσουμε το οποιοδήποτε κόμπλεξ μας να δούμε που θα πάει αυτό. Μετά με ποιους θα τα βάλουμε άρα όλοι εσείς που την βρίζεται θεωρείται ότι ερμηνεύεται το νοκ σωστά και με σιγουριά και σας φταίει η (ο) υπάλληλος. τότε προς τι τα ερωτήματα στο φόρουμ , και όσοι διαφωνούν με εσάς από ποια πειθαρχική δίωξη θα περάσουν του προϊστάμενου του φόρουμ η θα αρχίσετε να τους βρίζεται και αυτούς. προς γεωργία έχεις δίκιο αν είναι όπως τα λες γι αυτό πήγαινε και συζήτησε το με την υπάλληλο και θα καταλάβει. οι τοίχοι δεν μετράνε στο 10% αν κατασκευάσεις πάνω από 10% το υπόλοιπο μετράει στη δόμηση το ύψος στο πατάρι μπορεί να είναι και 2,70 μ η σκάλα προς το πατάρι δεν υπολογίζεται στα 12 μ2 που αφαιρούνται
    1 point
  17. Για ποιο λογο μπαινουν στο φορουμ ιδιωτες , και ακομα χειροτερα συζηταμε μαζι τους θεματα ΕΕΜΚ για τα οποια εχουν απευθυνθει σε συναδελφους μας (αν δεν το χουν κανει ακομα χειροτερα θα επρεπε να εχουν απευθυνθει ηδη).....οπως επισης και απαντησεις του τυπου ειναι νομιμως υφισταμενο το το κτιριο και αλλα τετοια πανεμορφα που συνανταει καθημερινως ο καθε μηχανικος στις επαγγελματικες σχεσεις με τους ΄εκαστοτε πελατες.... Παρακαλω να αποκλειστουν απο τις συζητησεις ιδιωτες , καθ'οτι το φορουμ καταρχην απευθυνεται σε Μηχανικους αλλα και σε επαγγελματικα θεματα Μηχανικων, οταν μαλιστα τετοιες συζητησεις μπορουν να προκαλεσουν προβλημα σε συναδελφο μας σε πιθανη μελλοντικη αντιδικια , αφου πλεον θα ειναι ξερολας ο ιδιωτης μετα τις ερωτοαπαντησεις εδω μεσα. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε επεξεργασία και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33
    -1 points
  18. Μηχανολόγος μηχανικός και μηχανολογικά στέκει μια χαρά, τώρα το θέμα είναι με την πολεοδομία μην βρω κάνα μπελά, πως θα ξέρει ο πολεοδόμος αν εγώ κοτσαρω το βαγόνι στον κοτσαδορο και το πάω βόλτα;
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.