Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/22/2009 in 5e00c15ad5a72881162cb32f07a96dd6 Comments

  1. 3 points
    Έχουμε μια σκέψη να δώσουμε δωρεάν την εφαρμογή για 1 πελάτη και 12 τιμολόγια τον χρόνο, χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη, ώστε να εξυπηρετηθεί και η ομάδα αυτή georgios_m
  2. 3 points
    Καλημέρα σε όλους, Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους με αυτήν την ανάρτηση για να βοηθήσω και το λογισμικό μας αλλά και να επιλύσω τις απορίες σας. Η επιστημονική μας ομάδα έχει ασχοληθεί και με το νομοσχέδιο αλλά και με την λειτουργικότητα που παρέχει η εφαρμογή μας, η οποία είναι κατάλληλη για τον κλάδο των κατασκευών. Επίσης ήδη εφαρμόζεται από τα πρατήρια καυσίμων κατά το ήμισυ (μεταφορές βυτία κοκ) και την 1/3/2019 θα εφαρμοστεί καθολικά. Για του λοιπούς κλάδους βγαίνουν οι ερμηνευτικές εντός του 2/19 Ο νόμος 4446 του στο άρθρο 69 αναφέρει :«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Το 2018 βγήκαν οι ΠΟΛ 1166, ΠΟΛ 1167, ΠΟΛ 1218 που καθορίζουν το νομικό πλαίσιο όσον αφορά την αποστολή από τις ταμειακές μηχανές και φορολογικούς μηχανισμούς των πωλήσεων μέσα από εμπορική εφαρμογή και αναμένεται η διάταξη για τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγηση Στα μέσα του 12 -2018 η Α.Α.Δ.Ε έδωσε παράστημα για τα ηλεκτρονικά βιβλία και την ηλεκτρονική τιμολόγηση ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΏΝ ΑΡΧΕΙΩΝ Α.Α.Δ.Ε. 1.ΥΠΟΧΡΕΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ (αφορά όλους ακόμα και τους αγρότες με το ειδικό καθεστώς - μπλοκάκια κοκ) 2. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ Οι Υπόχρεες οντότητες δύνανται να αποστέλλουν τα λογιστικά τους αρχεία με τους κάτωθι τρόπους, ήτοι μέσω: α) παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης β) εταιριών λογισμικών προγραμμάτων (εμπορικό – λογιστικό) γ) Φ.Τ.Μ .δ) καταχωρητικών εγγραφών απευθείας στην Εφαρμογή ενημερώνοντας τη σύνοψη των «Πρότυπων Παραστατικών Α.Α.Δ.Ε.». Διευκρινίζεται ότι η περίπτωση δ) αναφέρεται κυρίως στις οντότητες που εκδίδουν ετήσια ολιγάριθμα παραστατικά.* ** Σχόλιο i-spirit:Όσον αφορά αυτούς που έχουν μπλοκάκι και εκδίδουν ένα παραστατικό τον μήνα ή το τρίμηνο επί της ουσίας αντιμετωπίζονται ως μισθωτοί (εισφορές φόρος κοκ) και όχι ως επιτηδευματίες οπότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να έχουν εφαρμογή. * Όσον αφορά το Δ που έχετε αναφέρει και παραπάνω, δηλαδή την χειρόγραφη καταχώρηση σας λέω ότι θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε και τώρα κάνοντας login με τα credentials του taxis σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php?FUNCTION=7 Να πω εν ολίγοις τι αλλάζει με απλά λόγια 1)Τα έσοδα (πωλήσεις) θα δηλώνονται όλα από όλους αυτόματα με παραστατικά που έχουν αντίκρισμα (δηλαδή δεν θα μεταβάλλονται). Είναι σημαντικό να υπάρχει εφαρμογή που δημιουργεί αυτόματα τα ακυρωτικά και τα πιστωτικά με μετασχηματισμό που κρατάει αρχείο ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και να μην διπλο πληρώνουμε ΦΠΑ γιατί βεβαιώνονται αυτόματα. 2)Θα αποδεχόμαστε τα παραστατικά αγορών από αυτούς που τα δήλωσαν ώς λήπτες μέσα από την Α.Α.Δ.Ε και θα τα αντικρίζουμε στην εμπορική μας διαδικασία(Ο λογιστής μας) 3)Θα δηλώνουμε λιανικές, αποσβέσεις κλπ παραστατικά που διαμορφώνουν το λογιστικό μας αποτέλεσμα (Ο λογιστής μας) 4)Οι δηλώσει ΦΠΑ θα συμπληρώνονται αυτόματα Είναι επίσης καλό για όσους έχουν κάποια κίνηση παραστατικών να κάνουν χρήση μιας εφαρμογής όπως είναι το i-spirit ώστε να έχουν καθολική εικόνα των ΦΠΑ και φόρων που έχουν να αποδώσουν. Υπάρχουν όμως και πολλά πλεονεκτήματα από το μέτρο αυτό. Καταλαβαίνω ότι οι αλλαγές τρομάζουν αλλά αλλάζουνε και οι εποχές και πρέπει να σκεφτούμε διαφορετικά. Η ομάδα υποστήριξης της i-spirit software, είναι στην διάθεσή σας έτοιμη να σας λύσει οποιαδήποτε απορία το email μας είναι [email protected] Ελπίζω να βοήθησα. Σπυρόπουλος Νικόλαος Τα πράγματα αλλάζουν και πρέπει όλοι να σκεφτούμε λίγο διαφορετικά.
  3. 3 points
    Μας έχουν κουράσει με όλα αυτά, ηλεκτρονικές υποβολές, token ψηφιακής υπογραφής, τώρα αυτό, ας μας αφήσουν λίγο ήσυχους να ασχοληθούμε με το επάγγελμα.
  4. 3 points
    Εμένα μου ζητάνε 60€+φπα για το usb token και 50€+φπα για να μου εγκαταστήσουν τα πιστοποιητικά + 3€ έξοδα αποστολής. Δηλ. σύνολο 140€... Εγω βρήκα οτι με 25€ ξεμπερδεύεις μια και καλή... Αγοράζεις από Alibaba το στικάκι το Safenet 5110 είναι ακριβώς το ίδιο που υπάρχει στη λίστα από την ΑΠΕΔ (http://aped.gov.gr/more/obtainsignature/4-step1.html) και όπως είπαν και οι προηγούμενοι συνάδελφοι ακολουθείς τα βήματα για να εγκαταστήσεις τα πιστοποιητικά (οκ προϋπόθεση είναι να είσαι μηχανικός και κομπιουντεράς) Αυτά. Το site είναι το www.aliexpress.com και βάλτε στην αναζήτηση Safenet 5110. Θα σας βγάλει 3-4 προμηθευτές...
  5. 2 points
    Σαν καινοτομία είναι ευπρόσδεκτη ακόμα και για το ένα τιμολόγιο ενός μισθωτού! Ειδικά αν υπάρχει και περιθώριο για λίγα δωρεάν τιμολόγια. Είναι ένα ξενέρωμα όταν όλα γίνονται με αυτόματες φόρμες, στο τιμολόγιο να κάθεσαι να συμπληρώνεις με το χέρι τα ίδια και τα ίδια.
  6. 1 point
    Μέχρι να βγει η νομοθεσία απλά υπομονή. Καλή η προσπάθεια όμως, μακάρι να ασχολούνταν και άλλοι με τα λογισμικά.
  7. 1 point
    Ίσως για να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι δεν έχουμε επάγγελμα...
  8. 1 point
    Το πρόβλημα με τον Ι.Ε.11 αντιμετωπίζεται ως εξής : Ανοίγουμε τον Ι.Ε.11 Κλικάρουμε F12 και επιλέγουμε explorer9 Προσοχή : όσο κάνουμε την διαδικασία δεν κλείνουμε το παράθυρο
  9. 1 point
    δεν θέλω να μπλέξω με τις ατέρμονες συζητήσεις για τα δικαιώματα και δεν μπαίνω σε λεπτομέρεις αλλά έχει τέτοια αρμοδιότητα το ΤΕΕ ? "που έχει καταχωρημένο στα μητρώα του και να ελέγξει τα επαγγελματικά του δικαιώματα " , Με βάση την νομοθεσία την έχει το υπουργείο παιδείας , μπανανία καταντήσαμε ,πέρα από υπερεργολάβος με απ'ευθείας αναθέσεις έχει αναγορευθεί και σε υπερυπουργείο το ΤΕΕ (φυσικά και έχει βάλει την ουρίτσα του ο Σπίρτζης) κράτος δικαίου να χαρώ!!
  10. 1 point
    Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η ψηφιακή υπογραφή απαρτίζεται από 2 κλειδιά. Το δημόσιο και το ιδιωτικό. Στο ΤΕΕ ανεβάζουμε μόνο το δημόσιο κλειδί μας το οποίο είναι εξάλλου απαραίτητο στον οποιοδήποτε θέλει να επαληθεύσει την εγκυρότητα της υπογραφής μας και διαθέσιμο άλλωστε στον οποιοδήποτε για κατέβασμα από τη σελίδα του "ΕΡΜΗ". Το ιδιωτικό κλειδί μας (με το οποίο θα μπορούσε να υπάρξει ο κίνδυνος που αναφέρεις) παραμένει κρυπτογραφημένο αποκλειστικά στη συσκευή και πρόσβαση σε αυτό έχουμε μόνο εμείς (με το password που ορίσαμε). Υπολογιστής με Win 7 και IE 9 χρειάζεται μόνο μια φορά κατά την αρχική εγκατάσταση των πιστοποιητικών στην ΑΔΔΥ. Από τότε και μετά η ΑΔΔΥ λειτουργεί κανονικά και υπογράφουμε χωρίς πρόβλημα και σε Windows 10 και χωρίς καν Internet Explorer. Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν μας ζητάνε να αγοράσουμε laptop με Windows 7 για τη διαδικασία των 5 λεπτών της αρχικής εγκατάστασης. Όσο για τις προδιαγραφές, καταλαβαίνω ότι φαίνονται δύσκολες και η διαδικασία γίνεται πιο απαιτητική, αλλά για όσους έχουν ασχοληθεί με GIS και μελέτες κτηματογράφησης είναι σχεδόν αυτονόητος σαν τρόπος σχεδίασης. Κάποια στιγμή έπρεπε να ξεπεράσουμε τη λογική ότι το τοπογραφικό είναι 4 γραμμές, βορράς, και dtext για το υπόμνημα όλα στο layer 0, τυπώνουμε σφραγίζουμε και τέλος. Αυτό το "ψεκάστε, σκουπίστε τελειώσατε" είναι ένας από τους βασικούς λόγους που απαξιώθηκε το τοπογραφικό.
  11. -1 points
    Το κόστος χρήσης και συντήρησης είναι: 199 € πλέον Φ.Π.Α/έτος για την έκδοση πωλήσεων 399€ πλέον Φ.Π.Α /έτος για την πλήρη έκδοση που περιλαμβάνει επιπλέον από την παραπάνω και τις ενότητες των αγορών, δαπανών και λογιστικής. Στο παραπάνω κόστος περιλαμβάνονται: η εγκατάσταση, η παραμετροποίηση, η σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό (αν απαιτείται) οι αναβαθμίσεις η τηλεφωνική υποστήριξη. Τα δεδομένα σας ανήκουν για πάντα Δεν σταματάει ποτέ η πρόσβαση στην εφαρμογή ακόμα και να μην ανανεώσετε την συνδρομή σας. Δεν διαγράφουμε ποτέ τα δεδομένα σας, δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτά. Δωρεάν δοκιμή για 20 ημέρες μπορείτε να κάνετε από ΕΔΩ
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Our picks

    • e-Άδειες: 129.390 χιλιάδες οικοδομικές άδειες έχουν διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά – Στατιστικά στοιχεία από την ηλεκτρονική έκδοση οικοδομικών αδειών
      Η απολύτως επιτυχημένη λειτουργία και τα οφέλη που προκύπτουν  για την οικονομία, την ανάπτυξη και τις επενδύσεις επισφραγίζονται από τα επίσημα απολογιστικά στοιχεία για τον ενάμιση χρόνο λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικής έκδοσης οικοδομικών αδειών, μέσω του συστήματος e-adeies, που δίνει το ΤΕΕ στη δημοσιότητα.

      Η ηλεκτρονική έκδοση οικοδομικών αδειών αποτελεί μία από τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις που έχει υποστηρίξει το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και έχει βοηθήσει ήδη σημαντικά, στον ενάμιση χρόνο εφαρμογής του, να συντομευθούν οι χρόνοι για την έκδοση αδειών και να μειωθεί το κόστος.

      Το σύστημα e-adeies, που διαρκώς αναπτύσσεται και διευρύνεται, εντάσσοντας νέες υπηρεσίες και διαδικασίες στη λειτουργία του, ως  εμβληματική  ψηφιακή μεταρρύθμιση,   που υλοποίησε και λειτουργεί το ΤΕΕ, με την ενεργό και υπεύθυνη συμμετοχή των ελλήνων διπλωματούχων μηχανικών, συμβάλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ίδιου του έργου των μηχανικών, στην αξιοπιστία και τη διαφάνεια της αδειοδότησης τεχνικών έργων και επενδύσεων αλλά και στην  ψηφιακή μετάβαση του κράτους. Ταυτοχρόνως ανοίγει το δρόμο για την επόμενη μεγάλη μεταρρύθμιση,  τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη, που αποτελεί πρωτοβουλία του ΤΕΕ και του Προέδρου του Γιώργου Στασινού, η οποία έχει υιοθετηθεί και θεσμοθετηθεί ήδη από την κυβέρνηση, ώστε να ξεκινήσει η υλοποίησή του και να τεθεί σε λειτουργία σε σύντομο, σχετικά, χρόνο.
      • 1 reply
    • ΝΟΚ_v13_1 + Τεύχος Τεχνικών Οδηγιών
      Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο.

      Αλλαγές με τον ν.4664/20 (ΦΕΚ 32Α/14.2.2020)

      Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020)

      Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019)

      Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019)

      Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019)

      Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019)

      Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018)

      Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018)

      Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017)

      Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017)

      Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016)

      Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015)

      Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014)

      Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014)

      Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014)

      Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013)

      Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012)

       

      Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
        • Upvote
        • Thanks
        • Like
      • 370 replies
    • Αυτά είναι τα μεγάλα έργα του πακέτου των 13δισ. ευρώ του Υπουργείου Υποδομών
      Όχι μία, αλλά δύο φορές έχει μιλήσει το τελευταίο διάστημα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής για το σχεδιασμό έργων υποδομής, αξίας 13δισ. ευρώ που σχεδιάζει το υπουργείο του για την ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας την επόμενη μέρα από κρίση που έφερε η πανδημία του κορωνοϊού.

      Η νέα περίοδος που σχεδιάζεται από την κυβέρνηση θα φέρει το υπουργείο ΥΠΟΜΕ, μετά από πολλά χρόνια, στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος και θα αποτελέσει ένα από τα καίρια εργαλεία για να πέσει ζεστό χρήμα στην πραγματική οικονομία.

      Επιπλέον, μεγάλος στόχος είναι να βγει ο κλάδος από την περιδήνηση στην εσωστρέφεια που έχει πέσει τα τελευταία χρόνια και να δοθεί το σήμα πως ήρθε η ώρα των έργων. Σύμφωνα με κυβερνητικό στέλεχος, στόχος είναι να ξεκινήσει μέσα στο 2020, σειρά δημοπρατήσεων μεγάλων έργων με τα αντιπλημμυρικά και τα σιδηροδρομικά σε πρώτο πλάνο.

      ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΤΩΝ 13ΔΙΣ.ΕΥΡΩ

      Ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών περιλαμβάνει πολλά έργα και έχει ορίζοντα μέχρι το 2023, αλλά με μία εμπροσθοβαρή πολιτική. Τα έργα καλύπτουν όλη τη βεντάλια αντικειμένων του υπουργείου, δηλαδή οδικά, Μετρό, σιδηροδρομμικά, περιβαλλοντικά κ.α.

      Τα βασικά έργα του σχεδιασμού αυτού σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com είναι:

      -Η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας με κόστος 1,8δισ.ευρώ
      –Σιδηροδρομικά έργα νέας γενιάς με κόστος περίπου 3,5δισ.ευρώ
      –Επεκτάσεις της Αττικής Οδού με περίπου 1,5δισ.ευρώ
      -Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης με περίπου 2δισ.ευρώ
      –Αντιπλημμυρικά έργα (περιλαμβάνονται και εκείνα στις παραχωρήσεις) περίπου 800εκατ.ευρώ
      –Έργα Οδικής Ασφάλειας περίπου 450εκατ.ευρώ
      -Ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Ε65 με 700εκατ.ευρώ
      –Πάτρα-Πύργος & Άκτιο-Αμβρακία με 450εκατ.ευρώ
      -H αναβάθμιση της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης με 300εκατ.ευρώ
      -Η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης στα δυτικά με περίπου 500εκατ.ευρώ
      -Ο Οδικός Άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη με 300εκατ.ευρώ.
      • 0 replies
    • Σε λειτουργία το ηλεκτρονικό παρατηρητήριο του ΤΕΕ για την καταγραφή προβλημάτων μηχανικών και τεχνικών εταιρειών από την κρίση του κορωνοϊού
      Ξεκίνησε τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό παρατηρητήριο του ΤΕΕ για την καταγραφή προβλημάτων μηχανικών και τεχνικών εταιρειών από την κρίση του κορωνοϊού.

      Η Διοικούσα Επιτροπή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος αποφάσισε το ΤΕΕ να δημιουργήσει ηλεκτρονικό παρατηρητήριο καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης, ανοιχτό στα μέλη του ΤΕΕ, όπου οι μηχανικοί μέλη του – αλλά και οι εγγεγραμμένοι τεχνολόγοι και τεχνικές εταιρείες –  θα μπορούν να καταγράφουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τις προτάσεις τους σε ειδικά ζητήματα, ώστε το ΤΕΕ να έχει κατά τον δυνατόν «ζωντανή» καταγραφή και μετά από επεξεργασία να προωθεί προτάσεις προς τις αρμόδιες αρχές.
      • 0 replies
    • Παράταση ισχύος πολεοδομικών ρυθμίσεων (αυθαίρετα, οικοδομικές άδειες)
      Με την ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ "Μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις."

      στο άρθρο 54, δίνονται περαιτέρω παρατάσεις για τις ημερομηνίες ολοκλήρωσης των υπαγωγών των Ν 40114 & 4178 των αυθαιρέτων. 

      "ΜΕΡΟΣ Θ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

      Άρθρο πεντηκοστό τέταρτο

      Παράταση ισχύος πολεοδομικών ρυθμίσεων

      1. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 29 του ν. 4067/2012 (Α΄ 79) αντικαθίσταται ως εξής: «Παρατείνεται η ισχύς των οικοδομικών αδειών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της περ. (α) της παρ. 3 του άρθρου 6 του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ’ 795), έως την 31η Δεκεμβρίου 2020, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι όψεις και η τυχόν στέγη του κτιρίου και να ενταχθούν στην περ. (γ) της παρ. 5 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 (Α΄ 167)».

      2. Η περ. (α) της παρ. 11 του άρθρου 51 του ν. 4643/2019 (Α΄ 193) αντικαθίσταται ως εξής: «α) 8 Αυγούστου 2020 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν.  4014/2011 (Α΄  209) στον ν. 4178/2013 (Α΄ 174) ή εξόφλησης του παραβόλου έως την 31η Δεκεμβρίου 2013».

      3. Το τρίτο εδάφιο της περ. (ια) του άρθρου 99 του ν. 4495/2017 (Α΄ 167) αντικαθίσταται ως εξής: «Ο μηχανικός υποχρεούται, μέσα σε διάστημα δεκαοκτώ (18) μηνών από την πληρωμή του παραβόλου, να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών».

      4. Το διάστημα ισχύος των προεγκρίσεων οικοδομικών αδειών της παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017, των οικοδομικών αδειών της παρ. 2 του ιδίου άρθρου και των εγκρίσεων εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας της περ. (δ) της παρ. 5 του ιδίου άρθρου που λήγουν κατά το διάστημα από την 1η Μαρτίου 2020 έως και τις 30 Ιουνίου 2020 παρατείνεται έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

      5. Οι προθεσμίες αναθεώρησης οικοδομικής άδειας της παρ. 5 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 που λήγουν κατά το διάστημα από την 1η Μαρτίου 2020 έως τις 30 Ιουνίου 2020 παρατείνεται έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020. Τεύχος A’ 75/30.03.2020 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ 1285

      6. Η προθεσμία των τριάντα (30) ημερών που προβλέπεται στην περ. (α) της παρ. 3 του άρθρου 94 του ν. 4495/2017 και η προθεσμία των τεσσάρων (4) μηνών του τελευταίου εδαφίου της παρ. 4 του ιδίου άρθρου αναστέλλονται για το χρονικό διάστημα από την 1η Μαρτίου 2020 έως και τις 30 Ιουνίου 2020."
      • 19 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.