Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/22/2009 in f0bffa494f4b98ee091f2be485b5d9f6 Comments

  1. 3 points
    Έχουμε μια σκέψη να δώσουμε δωρεάν την εφαρμογή για 1 πελάτη και 12 τιμολόγια τον χρόνο, χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη, ώστε να εξυπηρετηθεί και η ομάδα αυτή georgios_m
  2. 3 points
    Καλημέρα σε όλους, Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους με αυτήν την ανάρτηση για να βοηθήσω και το λογισμικό μας αλλά και να επιλύσω τις απορίες σας. Η επιστημονική μας ομάδα έχει ασχοληθεί και με το νομοσχέδιο αλλά και με την λειτουργικότητα που παρέχει η εφαρμογή μας, η οποία είναι κατάλληλη για τον κλάδο των κατασκευών. Επίσης ήδη εφαρμόζεται από τα πρατήρια καυσίμων κατά το ήμισυ (μεταφορές βυτία κοκ) και την 1/3/2019 θα εφαρμοστεί καθολικά. Για του λοιπούς κλάδους βγαίνουν οι ερμηνευτικές εντός του 2/19 Ο νόμος 4446 του στο άρθρο 69 αναφέρει :«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Το 2018 βγήκαν οι ΠΟΛ 1166, ΠΟΛ 1167, ΠΟΛ 1218 που καθορίζουν το νομικό πλαίσιο όσον αφορά την αποστολή από τις ταμειακές μηχανές και φορολογικούς μηχανισμούς των πωλήσεων μέσα από εμπορική εφαρμογή και αναμένεται η διάταξη για τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγηση Στα μέσα του 12 -2018 η Α.Α.Δ.Ε έδωσε παράστημα για τα ηλεκτρονικά βιβλία και την ηλεκτρονική τιμολόγηση ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΏΝ ΑΡΧΕΙΩΝ Α.Α.Δ.Ε. 1.ΥΠΟΧΡΕΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ (αφορά όλους ακόμα και τους αγρότες με το ειδικό καθεστώς - μπλοκάκια κοκ) 2. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ Οι Υπόχρεες οντότητες δύνανται να αποστέλλουν τα λογιστικά τους αρχεία με τους κάτωθι τρόπους, ήτοι μέσω: α) παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης β) εταιριών λογισμικών προγραμμάτων (εμπορικό – λογιστικό) γ) Φ.Τ.Μ .δ) καταχωρητικών εγγραφών απευθείας στην Εφαρμογή ενημερώνοντας τη σύνοψη των «Πρότυπων Παραστατικών Α.Α.Δ.Ε.». Διευκρινίζεται ότι η περίπτωση δ) αναφέρεται κυρίως στις οντότητες που εκδίδουν ετήσια ολιγάριθμα παραστατικά.* ** Σχόλιο i-spirit:Όσον αφορά αυτούς που έχουν μπλοκάκι και εκδίδουν ένα παραστατικό τον μήνα ή το τρίμηνο επί της ουσίας αντιμετωπίζονται ως μισθωτοί (εισφορές φόρος κοκ) και όχι ως επιτηδευματίες οπότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να έχουν εφαρμογή. * Όσον αφορά το Δ που έχετε αναφέρει και παραπάνω, δηλαδή την χειρόγραφη καταχώρηση σας λέω ότι θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε και τώρα κάνοντας login με τα credentials του taxis σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php?FUNCTION=7 Να πω εν ολίγοις τι αλλάζει με απλά λόγια 1)Τα έσοδα (πωλήσεις) θα δηλώνονται όλα από όλους αυτόματα με παραστατικά που έχουν αντίκρισμα (δηλαδή δεν θα μεταβάλλονται). Είναι σημαντικό να υπάρχει εφαρμογή που δημιουργεί αυτόματα τα ακυρωτικά και τα πιστωτικά με μετασχηματισμό που κρατάει αρχείο ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και να μην διπλο πληρώνουμε ΦΠΑ γιατί βεβαιώνονται αυτόματα. 2)Θα αποδεχόμαστε τα παραστατικά αγορών από αυτούς που τα δήλωσαν ώς λήπτες μέσα από την Α.Α.Δ.Ε και θα τα αντικρίζουμε στην εμπορική μας διαδικασία(Ο λογιστής μας) 3)Θα δηλώνουμε λιανικές, αποσβέσεις κλπ παραστατικά που διαμορφώνουν το λογιστικό μας αποτέλεσμα (Ο λογιστής μας) 4)Οι δηλώσει ΦΠΑ θα συμπληρώνονται αυτόματα Είναι επίσης καλό για όσους έχουν κάποια κίνηση παραστατικών να κάνουν χρήση μιας εφαρμογής όπως είναι το i-spirit ώστε να έχουν καθολική εικόνα των ΦΠΑ και φόρων που έχουν να αποδώσουν. Υπάρχουν όμως και πολλά πλεονεκτήματα από το μέτρο αυτό. Καταλαβαίνω ότι οι αλλαγές τρομάζουν αλλά αλλάζουνε και οι εποχές και πρέπει να σκεφτούμε διαφορετικά. Η ομάδα υποστήριξης της i-spirit software, είναι στην διάθεσή σας έτοιμη να σας λύσει οποιαδήποτε απορία το email μας είναι [email protected] Ελπίζω να βοήθησα. Σπυρόπουλος Νικόλαος Τα πράγματα αλλάζουν και πρέπει όλοι να σκεφτούμε λίγο διαφορετικά.
  3. 3 points
    Μας έχουν κουράσει με όλα αυτά, ηλεκτρονικές υποβολές, token ψηφιακής υπογραφής, τώρα αυτό, ας μας αφήσουν λίγο ήσυχους να ασχοληθούμε με το επάγγελμα.
  4. 3 points
    Εμένα μου ζητάνε 60€+φπα για το usb token και 50€+φπα για να μου εγκαταστήσουν τα πιστοποιητικά + 3€ έξοδα αποστολής. Δηλ. σύνολο 140€... Εγω βρήκα οτι με 25€ ξεμπερδεύεις μια και καλή... Αγοράζεις από Alibaba το στικάκι το Safenet 5110 είναι ακριβώς το ίδιο που υπάρχει στη λίστα από την ΑΠΕΔ (http://aped.gov.gr/more/obtainsignature/4-step1.html) και όπως είπαν και οι προηγούμενοι συνάδελφοι ακολουθείς τα βήματα για να εγκαταστήσεις τα πιστοποιητικά (οκ προϋπόθεση είναι να είσαι μηχανικός και κομπιουντεράς) Αυτά. Το site είναι το www.aliexpress.com και βάλτε στην αναζήτηση Safenet 5110. Θα σας βγάλει 3-4 προμηθευτές...
  5. 2 points
    Σαν καινοτομία είναι ευπρόσδεκτη ακόμα και για το ένα τιμολόγιο ενός μισθωτού! Ειδικά αν υπάρχει και περιθώριο για λίγα δωρεάν τιμολόγια. Είναι ένα ξενέρωμα όταν όλα γίνονται με αυτόματες φόρμες, στο τιμολόγιο να κάθεσαι να συμπληρώνεις με το χέρι τα ίδια και τα ίδια.
  6. 1 point
    Μέχρι να βγει η νομοθεσία απλά υπομονή. Καλή η προσπάθεια όμως, μακάρι να ασχολούνταν και άλλοι με τα λογισμικά.
  7. 1 point
    Ίσως για να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι δεν έχουμε επάγγελμα...
  8. 1 point
    Το πρόβλημα με τον Ι.Ε.11 αντιμετωπίζεται ως εξής : Ανοίγουμε τον Ι.Ε.11 Κλικάρουμε F12 και επιλέγουμε explorer9 Προσοχή : όσο κάνουμε την διαδικασία δεν κλείνουμε το παράθυρο
  9. 1 point
    δεν θέλω να μπλέξω με τις ατέρμονες συζητήσεις για τα δικαιώματα και δεν μπαίνω σε λεπτομέρεις αλλά έχει τέτοια αρμοδιότητα το ΤΕΕ ? "που έχει καταχωρημένο στα μητρώα του και να ελέγξει τα επαγγελματικά του δικαιώματα " , Με βάση την νομοθεσία την έχει το υπουργείο παιδείας , μπανανία καταντήσαμε ,πέρα από υπερεργολάβος με απ'ευθείας αναθέσεις έχει αναγορευθεί και σε υπερυπουργείο το ΤΕΕ (φυσικά και έχει βάλει την ουρίτσα του ο Σπίρτζης) κράτος δικαίου να χαρώ!!
  10. 1 point
    Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η ψηφιακή υπογραφή απαρτίζεται από 2 κλειδιά. Το δημόσιο και το ιδιωτικό. Στο ΤΕΕ ανεβάζουμε μόνο το δημόσιο κλειδί μας το οποίο είναι εξάλλου απαραίτητο στον οποιοδήποτε θέλει να επαληθεύσει την εγκυρότητα της υπογραφής μας και διαθέσιμο άλλωστε στον οποιοδήποτε για κατέβασμα από τη σελίδα του "ΕΡΜΗ". Το ιδιωτικό κλειδί μας (με το οποίο θα μπορούσε να υπάρξει ο κίνδυνος που αναφέρεις) παραμένει κρυπτογραφημένο αποκλειστικά στη συσκευή και πρόσβαση σε αυτό έχουμε μόνο εμείς (με το password που ορίσαμε). Υπολογιστής με Win 7 και IE 9 χρειάζεται μόνο μια φορά κατά την αρχική εγκατάσταση των πιστοποιητικών στην ΑΔΔΥ. Από τότε και μετά η ΑΔΔΥ λειτουργεί κανονικά και υπογράφουμε χωρίς πρόβλημα και σε Windows 10 και χωρίς καν Internet Explorer. Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν μας ζητάνε να αγοράσουμε laptop με Windows 7 για τη διαδικασία των 5 λεπτών της αρχικής εγκατάστασης. Όσο για τις προδιαγραφές, καταλαβαίνω ότι φαίνονται δύσκολες και η διαδικασία γίνεται πιο απαιτητική, αλλά για όσους έχουν ασχοληθεί με GIS και μελέτες κτηματογράφησης είναι σχεδόν αυτονόητος σαν τρόπος σχεδίασης. Κάποια στιγμή έπρεπε να ξεπεράσουμε τη λογική ότι το τοπογραφικό είναι 4 γραμμές, βορράς, και dtext για το υπόμνημα όλα στο layer 0, τυπώνουμε σφραγίζουμε και τέλος. Αυτό το "ψεκάστε, σκουπίστε τελειώσατε" είναι ένας από τους βασικούς λόγους που απαξιώθηκε το τοπογραφικό.
  11. -1 points
    Το κόστος χρήσης και συντήρησης είναι: 199 € πλέον Φ.Π.Α/έτος για την έκδοση πωλήσεων 399€ πλέον Φ.Π.Α /έτος για την πλήρη έκδοση που περιλαμβάνει επιπλέον από την παραπάνω και τις ενότητες των αγορών, δαπανών και λογιστικής. Στο παραπάνω κόστος περιλαμβάνονται: η εγκατάσταση, η παραμετροποίηση, η σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό (αν απαιτείται) οι αναβαθμίσεις η τηλεφωνική υποστήριξη. Τα δεδομένα σας ανήκουν για πάντα Δεν σταματάει ποτέ η πρόσβαση στην εφαρμογή ακόμα και να μην ανανεώσετε την συνδρομή σας. Δεν διαγράφουμε ποτέ τα δεδομένα σας, δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτά. Δωρεάν δοκιμή για 20 ημέρες μπορείτε να κάνετε από ΕΔΩ
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Our picks

    • Σχεδιάζονται θεσμικές αλλαγές με επίβλεψη δημόσιων έργων και μελετών από ιδιώτες μηχανικούς
      Θα περιλαμβάνεται στο πακέτο θεσμικών μέτρων που ετοιμάζουν στο υπουργείο Υποδομών. Στόχος να περιοριστούν οι παράλογες εκπτώσεις και να παραδίδονται ποιοτικά έργα.

      Η επίβλεψη δημόσιων έργων και μελετών και από πιστοποιημένες ιδιωτικές εταιρείες που θα επιλέγονται με συγκεκριμένα κριτήρια, μέσω ηλεκτρονικού διαγωνισμού, τη γενική εποπτεία και ευθύνη του οποίου θα έχει το υπουργείο Υποδομών, περιλαμβάνεται στο πακέτο των θεσμικών αλλαγών που θα καταθέσει στις αρχές του νέου έτους το υπουργείο Υποδομών. Το πακέτο θα περιλαμβάνει θεσμικές αλλαγές, ώστε να σταματήσει ο φαύλος κύκλος των υψηλών εκπτώσεων στα δημόσια έργα, που ενίοτε φτάνουν το 70%-80% του προϋπολογισμού.

      Εξαιτίας των παράλογων εκπτώσεων έχει δημιουργηθεί ένα σπιράλ καταστροφής στον κατασκευαστικό κλάδο αφού οι υγιείς επιχειρήσεις βλέπουν θρασείς ανταγωνιστές τους να παίρνουν τα λιγοστά δημόσια έργα με παράλογα υψηλές εκπτώσεις. Στη συνέχεια, αξιοποιώντας τις τρύπες του θεσμικού πλαισίου και τις αδυναμίες των κρατικών υπηρεσιών, διεκδικούν αυξήσεις του κόστους. Ετσι ένα έργο που δημοπρατήθηκε με προϋπολογισμό ένα εκατ. ευρώ, ανατίθεται με έκπτωση 60% (δηλαδή με κόστος 400.000 ευρώ) και τελικά μπορεί να κοστίσει 1,2 ή 1,5 εκατ. ευρώ!

      Η ιδιωτική επίβλεψη σε έργα και μελέτες, υπό αυστηρό θεσμικό πλαίσιο παρακολούθησης, αποτελεί μία από τις προεκλογικές εξαγγελίες της ΝΔ και του τότε τομεάρχη Υποδομών (και σήμερα υπουργού) Κώστα Καραμανλή. Θα λειτουργήσει συμπληρωματικά σε άλλες πρωτοβουλίες όπως η επικαιροποίηση των τιμολογίων και των προδιαγραφών κ.ά.
      • 0 replies
    • Νέα Σχέδια δράσεων Πολιτικής Προστασίας για πλημμύρες και δασικές πυρκαγιές
      Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ), με κύρια αποστολή το συντονισμό των φορέων που εμπλέκονται σε όλο το φάσμα της διαχείρισης κινδύνων από την εκδήλωση καταστροφών, ολοκλήρωσε την Εγκύκλιο για το Σχέδιο δράσεων Πολιτικής Προστασίας σχετικά με την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων, Εγκύκλιο, η οποία εστάλη με συστημένη αποστολή σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (ΟΤΑ Α’ & Β’ βαθμού, Δ/νσεις Υπουργείων, Ελληνική Αστυνομία, Πυροσβεστικό Σώμα, κ.α.).

      Ταυτόχρονα η ΓΓΠΠ προχώρησε στην ολοκλήρωση και έκδοση των δύο Σχεδίων Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Άμεσης Διαχείρισης Βραχείων Συνεπειών τόσο από πλημμυρικά φαινόμενα όσο και εξαιτίας δασικών πυρκαγιών.

      Τα δύο αυτά σχέδια, με κωδικές ονομασίες “ΔΑΡΔΑΝΟΣ” [1] (για το σχέδιο που αφορά στις πλημμύρες) και “IΟΛΑΟΣ” [2](για τις δασικές πυρκαγιές), θα παρουσιαστούν σε συνέντευξη Τύπου στις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων (ΕΣΚΕ) του Πυροσβεστικού Σώματος, την Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 12.00.

      Σημειώνεται ότι με τα σχέδια επιδιώκεται η άμεση και συντονισμένη απόκριση των εμπλεκόμενων Φορέων σε Κεντρικό, Περιφερειακό και Τοπικό επίπεδο, σύμφωνα με το νέο δόγμα και δομή της ΓΓΠΠ, που αποτυπώθηκε πρόσφατα με τον Ν.4623/19.

      [1] ΔΑΡΔΑΝΟΣ: Ο Δάρδανος, γιός του Δία και Ηλέκτρας κόρης του Άτλαντα, ήταν μυθικός βασιλιάς της Αρκαδίας, που έζησε στα χρόνια μετά τον κατακλυσμό, σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία. Σύμφωνα με το Διόνυσο τον Αλικαρνασσέα, ο Δάρδανος έφυγε απ’ την Αρκαδία για να ιδρύσει μια αποικία στο βορειοανατολικό Αιγαίο Πέλαγος. Ο Δάρδανος βρέθηκε στην Σαμοθράκη μαζί με τον μεγαλύτερο αδελφό του Ιασίωνα και την αδελφή του Αρμονία κατά την διάρκεια ενός κατακλυσμού στον οποίο βούλιαξε το μεγαλύτερο τμήμα του νησιού.

      [2] ΙΟΛΑΟΣ: O Ιόλαος ήταν γιος του ετεροθαλούς αδελφού του Ηρακλή, βοηθός και συμπαραστάτης του τελευταίου τον οποίο υποστήριζε στην επιτέλεση των άθλων του.

      Κατεβάστε απο εδώ την εγκύκλιο
      • 0 replies
    • «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον»: Ολοκλήρωση υποβολής αιτήσεων στην 1η ομάδα Περιφερειών - Οι νέες ημερομηνίες για τις υπόλοιπες Περιφέρειες
      Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:



       



      Ολοκληρώθηκε σήμερα στις 08.45 το πρωί η διαδικασία υποβολής αιτήσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος   «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» για τις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας, καθώς εξαντλήθηκαν οι πόροι που προβλέπονταν για όλες τις Περιφέρειες. Υποβλήθηκαν συνολικά 11.880 αιτήσεις και δεσμεύθηκαν περίπου 148,5 εκατ. ευρώ.



       



      Καταχωρήθηκαν συνολικά περί τις 20.670 αιτήσεις σε λιγότερο από ένα 24ωρο. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει την πολύ μεγάλη συμμετοχή του κοινού, η οποία –λόγω του φόρτου στο πληροφοριακό σύστημα- προκάλεσε καθυστερήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τον Α’ κύκλο του προγράμματος, την πρώτη ημέρα καταχωρήθηκαν 15.000 αιτήσεις και ολοκληρώθηκαν μόλις οι 529.



       



      Τα Υπουργεία  Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Ανάπτυξης και Επενδύσεων θα εξαντλήσουν τις δυνατότητες συγχρηματοδότησης από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ (τομεακού ΕΠΑνΕκ και τα 13 Περιφερειακά Προγράμματα) για την τυχόν περαιτέρω χρηματοδότηση, υπό τους όρους επιλεξιμότητας και στόχων που τίθενται επίσης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.



       



      Ζητούμε συγγνώμη από τους πολίτες και τους μηχανικούς για την όποια ταλαιπωρία υπέστησαν. Από τις 12 Σεπτεμβρίου είχαμε έγγραφη διαβεβαίωση από την εταιρεία που διαχειρίζεται την πλατφόρμα για την πλήρη ετοιμότητα του πληροφοριακού συστήματος. Το συγκεκριμένο σύστημα δεν θα μπορούσε να αλλάξει τους δυο προηγούμενους μήνες, χωρίς να προκαλέσει πολύμηνη αναβολή του προγράμματος.



       



      Για να βελτιωθεί ,3η λειτουργικότητα του συστήματος αποφασίστηκε να κατατμηθούν σε μικρότερα υποσύνολα οι επόμενες 2 ομάδες περιφερειών. Συγκεκριμένα το χρονοδιάγραμμα υποβολής των δηλώσεων διαμορφώνεται ως εξής:



       



      -      Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου: Πελοπόννησος, Ιόνια Νησιά



      -      Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου: Στερεά Ελλάδα, Βόρειο Αιγαίο



      -      Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου: Αττική



      -      Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου: Κρήτη, Νότιο Αιγαίο



      -      Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου: Δυτική Μακεδονία



       



      Η έναρξη υποβολής των αιτήσεων στην κάθε Περιφέρεια/ομάδα Περιφερειών θα ξεκινά στις 10.00 το πρωί της οριζόμενης ημερομηνίας.  
      • 0 replies
    • Εξασφάλιση προσβασιμότητας των ατόμων με κινητικές δυσκολίες στα κτίρια
      Ενα σημαντικό ζήτημα στον σχεδιασμό των κτιρίων και των δημόσιων χώρων αποτελεί και η ανεμπόδιστη πρόσβαση όλων των ατόμων ανεξαρτήτως ηλικίας ή/και φυσικής κατάστασης. Σύμφωνα με την ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία και τις Οδηγίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος, απαιτείται ο σχεδιασμός των κτιρίων καθώς και των κοινοχρήστων χώρων να γίνεται έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η προσπέλαση των ατόμων με κινητικές δυσκολίες. Γι αυτό το λόγο μέχρι το 2020 θα πρέπει όλα τα κτίρια στη χώρα μας, να έχουν προβεί στις κατάλληλες παρεμβάσεις δεδομένου ότι πέρα των ατόμων με κινητικά προβλήματα, τα άτομα με παροδικές αναπηρίες και τα λοιπά εμποδιζόμενα άτομα (έγκυες, νήπια, μικρά παιδιά, υπερήλικες κ.ά.) αποτελούν το 50% περίπου του πληθυσμού της χώρας (δηλ. ένας στους δύο πολίτες) με αυξητικές ανάγκες.
      • 0 replies
    • ΕΣΠΑ 2021-2027: Η κατανομή των πόρων της νέας προγραμματικής περιόδου
      Επενδύσεις στους τομείς της έξυπνης τεχνολογίας, των καθαρών μορφών ενέργειας, των δικτύων (οδικών και ψηφιακών) και πολιτικές στήριξης της απασχόλησης, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της κοινωνικής εμβάθυνσης και καταπολέμησης της φτώχειας, χρηματοδοτούνται από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027.

      Σύμφωνα με την πρόταση της Κομισιόν, στη χώρα μας κατανέμονται 19,2 δισ. ευρώ (σε τιμές 2018) για το 2021-2027, έναντι 17,8 δισ. ευρώ (τιμές 2018) για το 2014-2020, δηλαδή αύξηση των πόρων από την Πολιτική Συνοχής κατά 1,4 δισ. ευρώ (+8%), σε σχέση με την τρέχουσα δημοσιονομική περίοδο. Η πολιτική συνοχής εξακολουθεί να επενδύει σε όλες τις Περιφέρειες, λαμβάνοντας πάντα ως βάση τις 3 κατηγορίες.
      • 0 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.