Μετάβαση στο περιεχόμενο

atsalovergas

Core Members
  • Περιεχόμενα

    404
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

atsalovergas last won the day on Νοέμβριος 10 2018

atsalovergas had the most liked content!

Φήμη στην κοινότητα

388 Πολύ καλή

Σχετικά atsalovergas

  • Κατάταξη:
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ο μηχανικός σου τι σου λέει?
  2. atsalovergas

    Υπόσκαφα

    Το πρόβλημα είναι οικονομικό και όχι στατικό. Διότι από την ανάλυση θα προκύψουν πάχη πλακών και Τ.Α. της τάξεως των 40-60cm. Eπίσης καλό είναι να προστεθούν φορτία κυκλοφορίας στην υπό επίχωση επιφάνεια. Προσοχή, στην φάση κατασκευής, στα πλευρικά τοιχεία η επίχωση πρέπει να γίνει αφού έχει πέσει και η πλάκα, ώστε τα τοιχεία να αναλάβουν ροπές πλαισίου (όπως έγινε και η μοντελοποίηση) και όχι τοίχου αντιστήριξης.
  3. Λογικά θα ανανεώσουν και το αρχείο εκδόσεων (στην ιστοσελίδα) που θα αναφέρονται στις αλλαγές. Μέχρι στιγμής πάντως δεν το έχουν κάνει.
  4. Προσωπικά το θεωρώ ίσως το καλύτερο ελληνικό λογισμικό στην κατηγορία του. Βέβαια αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Κάποιος για παράδειγμα, που θέλει ταχύτητα στις μελέτες του, ίσως να μην του κάνει.
  5. Ναι καλύπτει και την φέρουσα τοιχοποιία. Βέβαια έχω τις ενστάσεις μου ως προς την μέθοδο προσομοίωσής της. Θα ήθελα επιφανειακά πεπερασμένα.
  6. Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος. Τα μειονέκτηματά του μέχρι στιγμής είναι τα σχέδια εξαγωγής των μεταλλικών και ιδιαίτερα οι λεπτομέρειες των συνδέσεων. Επίσης μειονέκτημα η απουσία ικανοτικού στα μεταλλικά. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους μου είπαν πως αυτήν την άνοιξη θα κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις-προσθήκες. Γενικότερα βελτιώνουν συνεχώς το πρόγραμμα. Θυμάμαι ότι παλαιότερα τους είχα ζητήσει να προσομοιώνονται οι σπαστοί οπλισμοι δοκών και η συνεισφορά τους στην διατμητικη αντοχή κατά την διαδικασία αποτίμησης υφισταμένων κτιρίων, πράγμα που έκαναν. Σαν πρόγραμμα έχει πολλά θετικά, που θα τα ανακαλύπτεις σιγά σιγά με την χρήση του.
  7. Gp1 σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες. Έχω ήδη προχωρήσει στην αγορά της υπομοναδας που μου έλειπε.
  8. Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω τι θέλετε να πείτε εσείς και ο BAS που επαναλαμβάνετε το παραπάνω. Προς το παρόν δεν έχω πεθάνει.
  9. Καλά όλα αυτά που συζητάτε, αλλά δεν είναι δυνατόν το θεωρητικά καλύτερο συνεργείο σιδεραδων σε κοσμοπολιτικο νησί, να σου λένε ότι πρώτη φορά τους ζητάνε τα αυτονόητα (αγκυρωσεις οπλισμων σε δοκούς και των αναμονων υποστυλωμάτων στο δώμα). Υπάρχει τεράστιο mismatch στην παραγωγή έργων, μεταξύ μηχανικών και συνεργείων και εκεί πρέπει κατά την γνώμη μου να εστιάσει το ΤΕΕ. Σε επίπεδο μελετών θα συμφωνήσω με Ted.
  10. Geoste ανέδειξες ωραίο θέμα. Η τεχνολογία και η γνώση εξελίσσεται. Η μέθοδος των πεπερασμένων στοιχείων (παρ'ότι παλαιά), έχω την εντύπωση ότι διδάσκεται στα ελληνικά ΑΕΙ τις 2 τελευταίες δεκαετίες. Αυτό που υποστηρίζεις θα σήμαινε ότι οι πολιτικοί-απόφοιτοι του παρελθόντος, που δεν διδάχθησαν την εν λόγω μέθοδο είναι ανίκανοι για τα συνήθη κτιριακά έργα και κακώς δραστηριοποιούνται. Προσωπικά, δίνω ελαφρυντικό σε αυτούς τους συναδέλφους, από την στιγμή που κάνουν έλεγχο των εντατικών μεγεθών με τις κλασσικές μεθόδους, με τις ελεγχόμενες και αναμενόμενες αποκλίσεις που προκύπτουν να οφείλονται στην ακρίβεια της μεθόδου των πεπερασμένων στοιχείων του λογισμικού. Πάντως σε όσες σχολές πολιτικών μηχανικών δεν διδάσκονται, πρέπει να προσαρμοστούν και να διδάξουν τις γνώσεις του σήμερα. Το ίδιο και στο ΤΕΙ Πειραιά στο μάθημα της Στατικής 3. Το ίδιο συμβαίνει και στο διάδοχο τμήμα του ΠΑΔΑ.
  11. Didonis δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Αν καμιά φορά κάποιος συνάδελφος μηχανικός του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ παρεκτρέπεται, σας παρακαλώ να δείξετε κατανόηση. Είναι η φυσιολογική και αναμενόμενη αντίδραση ενός ανθρώπου που μάλλον έχει μοχθήσει ακαδημαϊκά κι επαγγελματικά και παλεύει μόνος του με το ίδιο το ελληνικό κράτος και τους δημόσιους φορείς που τον περιπαίζουν. Άνθρωποι 4ετών BSc, πολλοί δε εξ'αυτών με τίτλους MSc, να μην μπορούν να ασκήσουν το επάγγελμα στην ίδια την χώρα που δημιούργησε τα αντίστοιχα ιδρύματα. Η ανθρώπινη παρεκτροπή, ο άκομψος λόγος, δεν είναι παρά η προβολή-αποτέλεσμα των παραπάνω αιτιών και της βίας που τους ασκείται.
  12. Δεν θα ήταν κακό να αντιγράψουμε τους Ιταλούς, δεδομένου ότι σαν αγορά δεν διαφέρουμε και πολύ (didonis μην γελάς ). Με μια πρόχειρη έρευνα στο Sapienza είδα ότι δίνουν 2 επιλογές στον υποψήφιο μηχανικό και 1 για τους αρχιτέκτονες (πλην λακεδαιμονίων). http://www.ing.uniroma1.it/didattica/offerta-formativa Κάνοντας κλικ σε κάθε επιλογή, φαίνονται οι αντίστοιχες σχολές που υποστηρίζουν την κάθε περίπτωση. 5 ετές αδιασπαστο (μόνο στους αρχιτέκτονες) 3ετές BSc 3 (BSc) + 2 (MSc) Πάντως το ίδιο ζήτημα απασχολεί και τους Ιταλούς από ότι φαίνεται εδώ https://www.scuolaonline.com/2017/09/12/laurea-triennale-o-laurea-magistrale/. Μάλιστα μας λέει ότι το 1999 ξεκίνησε το 3+2 για όλες τις σχολές μηχανικών. Να και το αντίστοιχο michanikos.gr της Ιταλίας: http://www.ingegneri.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=45754 Tα παραπάνω αφορούν αυστηρώς την ακαδημαϊκή εκπαίδευση. Όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα, όλοι οι Ιταλοί μηχανικοί δίνουν εθνικές εξετάσεις (διοργανώνονται σε κάθε ΑΕΙ ανά την επικράτεια) οι οποίες χωρίζονται σε 2 κατηγορίες. http://www.ingegneri.info/news/professione-e-previdenza/esami-di-stato-ingegneri-2017-date-prove-requisiti-la-guida/ Στην πρώτη κατηγορία συμμετέχουν οι απόφοιτοι όλων των βαθμίδων και στην δεύτερη μόνο οι απόφοιτοι που έχουν και MSc (δηλαδή το +2) και οι απόφοιτοι του ενιαίου αδιάσπαστου τίτλου σπουδών των παλαιότερων διατάξεων (λογικά εννοεί προ του 1999) με διαφορές στην τεχνική ευθύνη και τα ΕΔ. https://www.prontoprofessionista.it/articoli-prontoprofessionista/ingegneri-e-ingegneri-junior-quali-differenze.html
  13. Παρακολουθώ την συζήτηση και πιστεύω Steelman ότι τα 3 χρόνια είναι λίγα για ένα επαρκές πρόγραμμα σπουδών που να μπορεί να καλύψει αντικείμενα της ελληνικής κατασκευαστικής και μελετητικής πραγματικότητος. Φαντάσου έναν απόφοιτο 3ετούς BSc που κάνει μεταπτυχιακό στην υδραυλική μηχανική (+2). θεωρώ ότι αυτός ο επιστήμονας θα είναι ανεπαρκέστατος ακόμη και στα συνήθη οικοδομικά έργα,αλλά και ίσως ταυτόχρονα υπερεξειδικευμένος για τα συνήθη υδραυλικά έργα της χώρας μας. Από την άλλη πιστεύω ότι και τα 5 χρόνια είναι υπερβολή και δυνητικά αδικούν αυτούς που θα μπορούσαν στον ίδιο χρόνο να έχουν MSc αντί MEng. Θεωρώ το 4ετές προπτυχιακό πιο ισορροπημένο, πράγμα που επιβεβαιώνεται και από την πλειοψηφία των προγραμμάτων σπουδών ξένων πανεπιστημίων με σχολές μηχανικής. Επίσης το μέσο "σχήμα" γραφείου-ομάδας στην Ελλάδα είναι μικρό, πράγμα που σημαίνει ότι λίγοι μηχανικοί πρέπει να κάνουν πολλά. Τα 3ετή προπτυχιακά έχουν νόημα σε χώρες με μεγαλύτερα σχήματα εταιρειών. Τέλοσπάντων, μπορεί και να κάνω λάθος. Νομίζω στην γειτονική Ιταλία, που έχουν το ίδιο μοντέλο με αυτό που λες (3+2), όσοι απόφοιτοι σταματήσουν στον πρώτο κύκλο σπουδών (3έτη) έχουν περιορισμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Θα είχε ενδιαφέρον κάποιος συνάδελφος που έχει σπουδάσει Ιταλία, να μας πει τι και πως.
  14. Έτσι για την ιστορία και την εξέλιξη της συζήτησης, στα τμήματα πολιτικών μηχανικών των ΤΕΙ, διδάσκονται κανονικότατα τα αντικείμενα της μητρωικής και δυναμικής ανάλυσης των κατασκευών. Κάντε τώρα την σύγκριση με τα τμήματα εκ της αλλοδαπής (βλ.ΗΒ), που ορθώς δεν αποκτούν επαγγελματικά δικαιώματα "για συνήθεις μη σεισμικές δράσεις", αλλά παρ'ολα αυτά εγγράφονται κανονικότατα στο μητρώο μηχανικών του ΤΕΕ, σε σύγκριση με τους μηχανικούς του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ που αποφοιτούν από εγχώρια (!!) ιδρύματα. Όποιος προσπαθήσει να δει ορθολογικά το ζήτημα, αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για μια στρέβλωση. http://civil.teiath.gr/categories.php?id=7593&lang=el Προσωπικά είμαι από αυτούς που πιστεύει ότι δεν φταίει το ΤΕΕ (άλλωστε δεν πρόκειται για έναν απρόσωπο οργανισμό), αλλά μόνο ορισμένα άτομα που κακώς ασκούν επιρροή στο τεχνικό επιμελητήριο της χώρας, προκαλώντας οικονομικές ζημίες στο κράτος και στους πολίτες του.
  15. Έτσι για την ιστορία, μιας και δεν έχει αναδειχθεί ακόμη ως ζήτημα,τόσο από τους αποφοίτους, όσο και από το υπουργείο παιδείας, παρά μόνο στις δικαστικές αίθουσες: Υπάρχουν και οι "Πολιτικοί μηχανικοί ΤΕ", που προέκυψαν μετά το σχέδιο Αθηνά με αντίστοιχη αλλαγή του προγράμματος σπουδών τους. Η επιτροπή Γαβρόγλου, ως πρόταση για την απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων συμπεριλαμβάνει μόνο τους πολιτικούς μηχανικούς των 2 κατευθύνσεων (έργων υποδομής και δομικών έργων), αγνοώντας ίσως και με δόλο την σαφώς ευρύτερων δυνατοτήτων ειδικότητα που προέκυψε μετά το "σχέδιο Αθηνά". Επίσης υπάρχει δικαστική απόφαση που καλεί την πολιτεία σε συμμόρφωση αποδίδοντας ΕΔ "πολιτικού μηχανικού ΤΕ" και αποζημίωση 25,000ευρώ. Ακόμη και σήμερα τόσο στο μητρώο τεχνικών επωνυμιών του ΤΕΕ, όσο και στο ψευδο-μητρώο της εετεμ, δεν υπάρχουν οι "πολιτικοί μηχανικοί ΤΕ" ως ειδικότητα και καταχρηστικά συνάδελφοι τοποθετούνται σε μία από τις 2 κατευθύνσεις..
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.