Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα Άκη, θα ήθελα τιμή ζώνης για μια πολυκατοικία στο κέντρο της Καλαμάτας με συντεταγμένες Χ: 332404.10 και Y: 4100642.90 Θα χρησιμοποιηθεί για υπαγωγή στον Ν.4495 Σε ευχαριστώ πολύ.
  3. Σήμερα
  4. Στον επαναπρογραμματισμό πάνω από το ένα τρίτο των έργων που έχει εντάξει στο δεκαετές πρόγραμμα ανάπτυξης περιόδου 2024-2033 προχώρησε ο ΑΔΜΗΕ, όπως προκύπτει από το νέο δεκαετές που τέθηκε από τη ΡΑΑΕΥ σε δημόσια διαβούλευση συνολικού ύψους 5,994 δισ. ευρώ. Το επενδυτικό πρόγραμμα που εισηγήθηκε ο ΑΔΜΗΕ για την ανάπτυξη του ηλεκτρικού συστήματος τη δεκαετία 2025-2034 περιλαμβάνει συνολικά 90 έργα. Από αυτά, τα 14 ανήκουν στην κατηγορία των νέων έργων (προστέθηκαν πέντε σε σχέση με το προηγούμενο), 14 είναι σε φάση αδειοδότησης, 1 σε εξέλιξη, 13 υπό κατασκευήν, 7 ολοκληρωμένα, 4 σε καθυστέρηση και 36 σε επαναπρογραμματισμό, σε μετατόπιση δηλαδή των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης. Οι καθυστερήσεις στην αδειοδοτική διαδικασία λόγω εμπλοκής της αρχαιολογίας ή αντιδράσεων των τοπικών κοινωνιών προβάλλεται από τον ΑΔΜΗΕ ως βασικός λόγος των καθυστερήσεων, όπως και του επαναπρογραμματισμού κάποιων έργων. Ωστόσο για έναν μεγάλο αριθμό έργων η μετατόπιση των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης συνδέεται με τις αλλαγές προτεραιοτήτων από τον ίδιο τον διαχειριστή. «Επαναπρογραμματισμός λόγω νέων προτεραιοποιήσεων υλοποίησης έργων στο πλαίσιο επαναξιολόγησης των αναγκών του Συστήματος Μεταφοράς» αναφέρει χαρακτηριστικά στη σχετική εισήγησή του ο ΑΔΜΗΕ για κάποια από αυτά τα έργα. Κατά περίπου ένα χρόνο μετατίθενται χρονικά οι παρεμβάσεις για την τροφοδότηση των Ιονίων Νήσων και οι παρεμβάσεις γύρω από το ΚΥΤ Θεσπρωτίας, αλλά και έργα για την ενίσχυση του ηλεκτρικού συστήματος Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας. Για το 2026 έναντι του 2025 μετατίθεται το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της τέταρτης φάσης διασύνδεσης των Κυκλάδων, ενώ κατά ένα έτος (το 2028 έναντι του 2027) μετατίθεται και η ολοκλήρωση κρίσιμων έργων για την ενίσχυση του ηλεκτρικού συστήματος της Κρήτης μετά τη λειτουργία της διασύνδεσης με την Αττική. Ο ΑΔΜΗΕ σχεδιάζει την αλλαγή όδευσης της γραμμής μεταφοράς Χανιά – Δαμάστα, λόγω εμπλοκών με την αρχαιολογική υπηρεσία και αντιδράσεων των κατοίκων της περιοχής. Προτεραιότητα δίνει ο ΑΔΜΗΕ στις ηλεκτρικές διασυνδέσεις των νησιών, μεταφέροντας ένα χρόνο νωρίτερα την ολοκλήρωση της διασύνδεσης των νησιών Β. Αιγαίου (το 2029 αντί αρχικού προγραμματισμού για το 2030). Η νέα γραμμή διασύνδεσης με την Αλβανία προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2030 έναντι του 2031. Αντίθετα, η νέα γραμμή διασύνδεσης με την Ιταλία, δυναμικότητας 1.000 MW, μεταφέρεται από το 2029 στο 2031 Οι διασυνδέσεις Η ενίσχυση των διασυνοριακών διασυνδέσεων της χώρας αποτελεί βασική παράμετρο του νέου αναπτυξιακού προγράμματος του ΑΔΜΗΕ. Μάλιστα η νέα γραμμή διασύνδεσης με την Αλβανία προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2030 έναντι του 2031. Αντίθετα η νέα γραμμή διασύνδεσης με την Ιταλία δυναμικότητας 1000 MW μεταφέρεται από το 2029 στο 2031. Για το έργο θα πρέπει να σημειωθεί ότι έχει εκφράσει σοβαρές επιφυλάξεις η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας της Ιταλίας, η οποία εκτιμά ότι τα οφέλη θα είναι περιορισμένα για τη χώρα. Το πρόγραμμα ανάπτυξης του συστήματος καταρτίστηκε από τον ΑΔΜΗΕ με οδηγό τις ανάγκες που προκύπτουν από τη μεγάλη διείσδυση των ΑΠΕ στο πλαίσιο της εκπλήρωσης των ευρωπαϊκών και εθνικών στόχων και την προβλεπόμενη εξέλιξη της ζήτησης την περίοδο 2025-2034 και ειδικότερα την εξέλιξη των ακραίων τιμών της (μέγιστες και ελάχιστες). Η ΡΑΑΕΥ πάντως έχει συνδέσει την έγκριση του προγράμματος με εκτίμηση από πλευράς του ΑΔΜΗΕ για την επίπτωση στις χρεώσεις χρήσης συστήματος που επιβαρύνουν τους καταναλωτές, την οποία και αναμένει από τον διαχειριστή.
  5. Στον επαναπρογραμματισμό πάνω από το ένα τρίτο των έργων που έχει εντάξει στο δεκαετές πρόγραμμα ανάπτυξης περιόδου 2024-2033 προχώρησε ο ΑΔΜΗΕ, όπως προκύπτει από το νέο δεκαετές που τέθηκε από τη ΡΑΑΕΥ σε δημόσια διαβούλευση συνολικού ύψους 5,994 δισ. ευρώ. Το επενδυτικό πρόγραμμα που εισηγήθηκε ο ΑΔΜΗΕ για την ανάπτυξη του ηλεκτρικού συστήματος τη δεκαετία 2025-2034 περιλαμβάνει συνολικά 90 έργα. Από αυτά, τα 14 ανήκουν στην κατηγορία των νέων έργων (προστέθηκαν πέντε σε σχέση με το προηγούμενο), 14 είναι σε φάση αδειοδότησης, 1 σε εξέλιξη, 13 υπό κατασκευήν, 7 ολοκληρωμένα, 4 σε καθυστέρηση και 36 σε επαναπρογραμματισμό, σε μετατόπιση δηλαδή των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης. Οι καθυστερήσεις στην αδειοδοτική διαδικασία λόγω εμπλοκής της αρχαιολογίας ή αντιδράσεων των τοπικών κοινωνιών προβάλλεται από τον ΑΔΜΗΕ ως βασικός λόγος των καθυστερήσεων, όπως και του επαναπρογραμματισμού κάποιων έργων. Ωστόσο για έναν μεγάλο αριθμό έργων η μετατόπιση των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης συνδέεται με τις αλλαγές προτεραιοτήτων από τον ίδιο τον διαχειριστή. «Επαναπρογραμματισμός λόγω νέων προτεραιοποιήσεων υλοποίησης έργων στο πλαίσιο επαναξιολόγησης των αναγκών του Συστήματος Μεταφοράς» αναφέρει χαρακτηριστικά στη σχετική εισήγησή του ο ΑΔΜΗΕ για κάποια από αυτά τα έργα. Κατά περίπου ένα χρόνο μετατίθενται χρονικά οι παρεμβάσεις για την τροφοδότηση των Ιονίων Νήσων και οι παρεμβάσεις γύρω από το ΚΥΤ Θεσπρωτίας, αλλά και έργα για την ενίσχυση του ηλεκτρικού συστήματος Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας. Για το 2026 έναντι του 2025 μετατίθεται το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της τέταρτης φάσης διασύνδεσης των Κυκλάδων, ενώ κατά ένα έτος (το 2028 έναντι του 2027) μετατίθεται και η ολοκλήρωση κρίσιμων έργων για την ενίσχυση του ηλεκτρικού συστήματος της Κρήτης μετά τη λειτουργία της διασύνδεσης με την Αττική. Ο ΑΔΜΗΕ σχεδιάζει την αλλαγή όδευσης της γραμμής μεταφοράς Χανιά – Δαμάστα, λόγω εμπλοκών με την αρχαιολογική υπηρεσία και αντιδράσεων των κατοίκων της περιοχής. Προτεραιότητα δίνει ο ΑΔΜΗΕ στις ηλεκτρικές διασυνδέσεις των νησιών, μεταφέροντας ένα χρόνο νωρίτερα την ολοκλήρωση της διασύνδεσης των νησιών Β. Αιγαίου (το 2029 αντί αρχικού προγραμματισμού για το 2030). Η νέα γραμμή διασύνδεσης με την Αλβανία προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2030 έναντι του 2031. Αντίθετα, η νέα γραμμή διασύνδεσης με την Ιταλία, δυναμικότητας 1.000 MW, μεταφέρεται από το 2029 στο 2031 Οι διασυνδέσεις Η ενίσχυση των διασυνοριακών διασυνδέσεων της χώρας αποτελεί βασική παράμετρο του νέου αναπτυξιακού προγράμματος του ΑΔΜΗΕ. Μάλιστα η νέα γραμμή διασύνδεσης με την Αλβανία προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2030 έναντι του 2031. Αντίθετα η νέα γραμμή διασύνδεσης με την Ιταλία δυναμικότητας 1000 MW μεταφέρεται από το 2029 στο 2031. Για το έργο θα πρέπει να σημειωθεί ότι έχει εκφράσει σοβαρές επιφυλάξεις η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας της Ιταλίας, η οποία εκτιμά ότι τα οφέλη θα είναι περιορισμένα για τη χώρα. Το πρόγραμμα ανάπτυξης του συστήματος καταρτίστηκε από τον ΑΔΜΗΕ με οδηγό τις ανάγκες που προκύπτουν από τη μεγάλη διείσδυση των ΑΠΕ στο πλαίσιο της εκπλήρωσης των ευρωπαϊκών και εθνικών στόχων και την προβλεπόμενη εξέλιξη της ζήτησης την περίοδο 2025-2034 και ειδικότερα την εξέλιξη των ακραίων τιμών της (μέγιστες και ελάχιστες). Η ΡΑΑΕΥ πάντως έχει συνδέσει την έγκριση του προγράμματος με εκτίμηση από πλευράς του ΑΔΜΗΕ για την επίπτωση στις χρεώσεις χρήσης συστήματος που επιβαρύνουν τους καταναλωτές, την οποία και αναμένει από τον διαχειριστή. View full είδηση
  6. Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η ΔΕΗ τις εργασίες στους υπό κατασκευή φωτοβολταϊκούς σταθμούς, με τους περισσότερους εξ’ αυτών να μπαίνουν στην πρίζα έως το τέλος του έτους. Ειδικότερα, μέσα στο 2025 αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες κατασκευής για τον φωτοβολταϊκό σταθμό Ορυχείο ΔΕΗ Πτολεμαΐδα συνολικής ισχύος 550 MW. Το έργο έχει ενδεικτικό συνολικό προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρει στην οικονομική της έκθεση, «η ΔΕΗ στη βάση υλοποίησης του εθνικού σχεδίου για την ενέργεια και το κλίμα και αξιοποίησης των υπαρχουσών υποδομών που οριστικά παύει η λειτουργία τους, έχει σχεδιάσει και υλοποιεί έργα αποθήκευσης ενέργειας (στο Ορυχείο Καρδιάς) καθώς και την εγκατάσταση νέων μέσων παραγωγής θερμικής ενέργειας για την κάλυψη των θερμικών αναγκών του διασυνδεδεμένου συστήματος τηλεθερμάνσεων της περιοχής (ΣΗΘΥΑ). Ταυτόχρονα, η θυγατρική ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αναπτύσσει έργα φωτοβολταϊκών σταθμών και σταθμών αποθήκευσης ενέργειας με BESS τα οποία προβλέπεται να διασυνδεθούν σε κοινό υποσταθμό αξιοποιώντας τις υποδομές των Πυλών των Μονάδων Ι & ΙΙ του πρώην ΑΗΣ Καρδιάς. Η εκτίμηση ολοκλήρωσης και θέσης σε λειτουργία του έργου τοποθετείται στο 2025 με συνολικό προϋπολογισμό επενδύσεων ύψους 4,4 εκατ. ευρώ για τη ΔΕΗ και 11, 5 εκατ. ευρώ για τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες. Επιπρόσθετα τον Απρίλιο 2024, υπεγράφη σύμβαση για τη θέση σε λειτουργία αυτομετασχηματιστή (ΑΜ/Σ) 400kV/150kV/30kV στο ΚΥΤ Καρδιάς. Τα έργα αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την λειτουργία του συνόλου του φ/β σταθμού Ορυχείο ΔΕΗ Πτολεμαΐδα 550 MW». Σε σχέση με το νέο φωτοβολταϊκό σταθμό «Ακρινή» συνολικής ισχύος 80 MW, ο οποίος θα εγκατασταθεί εντός του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας, είναι ενδεικτικού συνολικού προϋπολογισμού 38 εκατ. ευρώ και οι εργασίες βρίσκονται σε φάση ολοκλήρωσης ενώ η ηλέκτριση θα γίνει το τρίτο τρίμηνο του 2025. Όσον αφορά τις εργασίες για την κατασκευή των φωτοβολταϊκών σταθμών Εξοχή 7, Εξοχή 8, Καρδιά 1 συνολικής ισχύος 170,95 MW, με σταθερό σύστημα στήριξης και τη σύνδεση αυτών στους υφιστάμενους υπαίθριου τύπου υποσταθμούς 33/150 kV «Χαραυγή» και «Α1 Καρδιάς-Κλείτος» , συνολικού προϋπολογισμού 72 εκατ. ευρώ, στους Δήμους Εορδαίας και Κοζάνης, ολοκληρώθηκαν το α’ τρίμηνο του έτους και μέχρι τα τέλη της χρονιάς θα γίνει η ηλέκτριση τους. Ακόμα, οι εργασίες για το νέο φωτοβολταϊκό σταθμό στη θέση «Ορυχείο Μεγαλόπολη Α’ Φάση» ισχύος 125 MW», μέρος του φωτοβολταϊκού σταθμού «Ορυχείο Μεγαλόπολη» συνολικής ισχύος 490 MW, έχουν ξεκινήσει και πρόκειται να ολοκληρωθούν εντός του γ’ τριμήνου του έτους. Τέλος, σε σχέση με το νέο φωτοβολταϊκό σταθμό στη θέση «Ορυχείο Μεγαλόπολη Β’ Φάση» ισχύος 125 MW, μέρος του φωτοβολταϊκού σταθμού «Ορυχείο Μεγαλόπολη» συνολικής ισχύος 490 MW, η σύμβαση υπεγράφη εντός του β’ τριμήνου του έτους και το έργο είναι υπό κατασκευή. View full είδηση
  7. Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η ΔΕΗ τις εργασίες στους υπό κατασκευή φωτοβολταϊκούς σταθμούς, με τους περισσότερους εξ’ αυτών να μπαίνουν στην πρίζα έως το τέλος του έτους. Ειδικότερα, μέσα στο 2025 αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες κατασκευής για τον φωτοβολταϊκό σταθμό Ορυχείο ΔΕΗ Πτολεμαΐδα συνολικής ισχύος 550 MW. Το έργο έχει ενδεικτικό συνολικό προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρει στην οικονομική της έκθεση, «η ΔΕΗ στη βάση υλοποίησης του εθνικού σχεδίου για την ενέργεια και το κλίμα και αξιοποίησης των υπαρχουσών υποδομών που οριστικά παύει η λειτουργία τους, έχει σχεδιάσει και υλοποιεί έργα αποθήκευσης ενέργειας (στο Ορυχείο Καρδιάς) καθώς και την εγκατάσταση νέων μέσων παραγωγής θερμικής ενέργειας για την κάλυψη των θερμικών αναγκών του διασυνδεδεμένου συστήματος τηλεθερμάνσεων της περιοχής (ΣΗΘΥΑ). Ταυτόχρονα, η θυγατρική ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αναπτύσσει έργα φωτοβολταϊκών σταθμών και σταθμών αποθήκευσης ενέργειας με BESS τα οποία προβλέπεται να διασυνδεθούν σε κοινό υποσταθμό αξιοποιώντας τις υποδομές των Πυλών των Μονάδων Ι & ΙΙ του πρώην ΑΗΣ Καρδιάς. Η εκτίμηση ολοκλήρωσης και θέσης σε λειτουργία του έργου τοποθετείται στο 2025 με συνολικό προϋπολογισμό επενδύσεων ύψους 4,4 εκατ. ευρώ για τη ΔΕΗ και 11, 5 εκατ. ευρώ για τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες. Επιπρόσθετα τον Απρίλιο 2024, υπεγράφη σύμβαση για τη θέση σε λειτουργία αυτομετασχηματιστή (ΑΜ/Σ) 400kV/150kV/30kV στο ΚΥΤ Καρδιάς. Τα έργα αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την λειτουργία του συνόλου του φ/β σταθμού Ορυχείο ΔΕΗ Πτολεμαΐδα 550 MW». Σε σχέση με το νέο φωτοβολταϊκό σταθμό «Ακρινή» συνολικής ισχύος 80 MW, ο οποίος θα εγκατασταθεί εντός του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας, είναι ενδεικτικού συνολικού προϋπολογισμού 38 εκατ. ευρώ και οι εργασίες βρίσκονται σε φάση ολοκλήρωσης ενώ η ηλέκτριση θα γίνει το τρίτο τρίμηνο του 2025. Όσον αφορά τις εργασίες για την κατασκευή των φωτοβολταϊκών σταθμών Εξοχή 7, Εξοχή 8, Καρδιά 1 συνολικής ισχύος 170,95 MW, με σταθερό σύστημα στήριξης και τη σύνδεση αυτών στους υφιστάμενους υπαίθριου τύπου υποσταθμούς 33/150 kV «Χαραυγή» και «Α1 Καρδιάς-Κλείτος» , συνολικού προϋπολογισμού 72 εκατ. ευρώ, στους Δήμους Εορδαίας και Κοζάνης, ολοκληρώθηκαν το α’ τρίμηνο του έτους και μέχρι τα τέλη της χρονιάς θα γίνει η ηλέκτριση τους. Ακόμα, οι εργασίες για το νέο φωτοβολταϊκό σταθμό στη θέση «Ορυχείο Μεγαλόπολη Α’ Φάση» ισχύος 125 MW», μέρος του φωτοβολταϊκού σταθμού «Ορυχείο Μεγαλόπολη» συνολικής ισχύος 490 MW, έχουν ξεκινήσει και πρόκειται να ολοκληρωθούν εντός του γ’ τριμήνου του έτους. Τέλος, σε σχέση με το νέο φωτοβολταϊκό σταθμό στη θέση «Ορυχείο Μεγαλόπολη Β’ Φάση» ισχύος 125 MW, μέρος του φωτοβολταϊκού σταθμού «Ορυχείο Μεγαλόπολη» συνολικής ισχύος 490 MW, η σύμβαση υπεγράφη εντός του β’ τριμήνου του έτους και το έργο είναι υπό κατασκευή.
  8. Καλησπέρα. Παρακαλώ τιμή ζώνης για Πολύγυρο Χαλκιδικής , οδός 22ας Απριλίου 9 ή 17, με Χ: 452685 και Υ: 4470010
  9. Όταν, όμως, δεν υπάρχουν περιθώρια για εναλλακτικές (αρχιτεκτονικές) προτάσεις και πρέπει να δώσουμε ασφαλείς στατικές λύσεις, το ψάχνουμε όσο μπορούμε.
  10. Καλημέρα, κάποιος συνάδελφος αν μπορεί να πει μια γνώμη; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
  11. Στην προέγκριση της οικοδομικής άδειας που αφορά έργα που θα πραγματοποιηθούν στην χερσαία ζώνη των περίπου 210 στρεμ. της μαρίνας Αλίμου προχώρησε ο Δήμος. Τα κτίρια που αδειοδοτούνται συνολικής επιφανείας 17.750 τμ τον σχεδιασμό των οποίων έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο Γιώργου Τσολάκη θα είναι διώροφα με μέγιστο ύψος 8,5 μ ενώ προβλέπεται η δημιουργία 810 θέσεων στάθμευσης. Σύμφωνα με τον εγκεκριμένο σχέδιο στη δυτική πλευρά (προς την παραλία Έδεμ) κοντά στην είσοδο θα λειτουργεί το κέντρο διοίκησης και οι χώροι διαχειμανσης και συντήρησης των σκαφών. Στην πλευρά αυτή με πρόσωπο προς την μαρίνα θα κατασκευαστεί το ξενοδοχείο. Κατά μήκος της Λ.Ποσειδώνος θα διατηρηθεί το κολυμβητήριο και θα δημιουργηθούν επιπλέον χώροι γραφείων, καταστημάτων και αναψυχής, ενώ στην κεντρική προβλήτα θα λειτουργήσουν χώροι εστίασης. Στην ανατολική πλευρά δίπλα από το παράκτιο πάρκο Αλίμου, θα μεταφερθεί ο Ναυτικός Όμιλος. Υπενθυμίζεται ότι το δικαίωμα δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της μαρίνας Αλίμου για περίοδο 40 ετών (με δυνατότητα επέκτασης στα 50 έτη) έχει παραχωρηθεί στην «Ανάπτυξη Νέας Μαρίνας Αλίμου», θυγατρικής της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις του Ομίλου Ελλάκτωρ η οποία με την σειρά της ανέθεσε στην επίσης θυγατρική του ομίλου REDS, το έργο ανάπτυξης, μελέτης και κατασκευής. Η Μαρίνα Αλίμου είναι η μεγαλύτερη μαρίνα των Βαλκανίων με δυνατότητα φιλοξενίας 979 σκαφών και μεγάλων θαλαμηγών μήκους έως και 50 μέτρων. Απέχει μόλις 15 χλμ. από το κέντρο της πόλης, 8 χλμ. από το Λιμάνι του Πειραιά και 30 χλμ. από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετείται από ένα πυκνό δίκτυο συγκοινωνιών που περιλαμβάνει Τραμ, και Λεωφορεία. View full είδηση
  12. Στην προέγκριση της οικοδομικής άδειας που αφορά έργα που θα πραγματοποιηθούν στην χερσαία ζώνη των περίπου 210 στρεμ. της μαρίνας Αλίμου προχώρησε ο Δήμος. Τα κτίρια που αδειοδοτούνται συνολικής επιφανείας 17.750 τμ τον σχεδιασμό των οποίων έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο Γιώργου Τσολάκη θα είναι διώροφα με μέγιστο ύψος 8,5 μ ενώ προβλέπεται η δημιουργία 810 θέσεων στάθμευσης. Σύμφωνα με τον εγκεκριμένο σχέδιο στη δυτική πλευρά (προς την παραλία Έδεμ) κοντά στην είσοδο θα λειτουργεί το κέντρο διοίκησης και οι χώροι διαχειμανσης και συντήρησης των σκαφών. Στην πλευρά αυτή με πρόσωπο προς την μαρίνα θα κατασκευαστεί το ξενοδοχείο. Κατά μήκος της Λ.Ποσειδώνος θα διατηρηθεί το κολυμβητήριο και θα δημιουργηθούν επιπλέον χώροι γραφείων, καταστημάτων και αναψυχής, ενώ στην κεντρική προβλήτα θα λειτουργήσουν χώροι εστίασης. Στην ανατολική πλευρά δίπλα από το παράκτιο πάρκο Αλίμου, θα μεταφερθεί ο Ναυτικός Όμιλος. Υπενθυμίζεται ότι το δικαίωμα δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της μαρίνας Αλίμου για περίοδο 40 ετών (με δυνατότητα επέκτασης στα 50 έτη) έχει παραχωρηθεί στην «Ανάπτυξη Νέας Μαρίνας Αλίμου», θυγατρικής της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις του Ομίλου Ελλάκτωρ η οποία με την σειρά της ανέθεσε στην επίσης θυγατρική του ομίλου REDS, το έργο ανάπτυξης, μελέτης και κατασκευής. Η Μαρίνα Αλίμου είναι η μεγαλύτερη μαρίνα των Βαλκανίων με δυνατότητα φιλοξενίας 979 σκαφών και μεγάλων θαλαμηγών μήκους έως και 50 μέτρων. Απέχει μόλις 15 χλμ. από το κέντρο της πόλης, 8 χλμ. από το Λιμάνι του Πειραιά και 30 χλμ. από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετείται από ένα πυκνό δίκτυο συγκοινωνιών που περιλαμβάνει Τραμ, και Λεωφορεία.
  13. Μόλις είδα τη κάτοψη. Προσωπικά δεν θα έφτιαχνα τέτοιο ξυλότυπο και δη κτίριο, θα έβρισκα άλλη λύση ορθολογική. Υπάρχουν αρκετές.
  14. Μπράβο πολύ ευχάριστο αυτό . Ήταν πραγματικά κρίμα να πάει στραφι.
  15. mastrotzepeto

    yqarch

    Και εγώ την άνοιξη το ανακάλυψα οπότε δεν είμαι και κανένας σπεσιαλίστας στο yqarch. Εσένα σε βλέπω παθιασμένο οπότε σε λίγο καιρό ετοιμάσου να σε ρωτάμε...
  16. Καλημέρα συνάδελφοι. Σε μια ταράτσα ισόγειας οικοδομής εμβαδού 160 τ.μ., ο υδραυλικός τοποθέτησε 4 καινούρια πλαστικά κατακόρυφα λούκια διαμέτρου 5 εκ, τα οποία κατεβαίνουν παράλληλα στην τοιχοποιία και έχουν κλειστεί από τη θερμομόνωση κελύφους (Τα παλια λούκια που περνούσαν με΄σα από τον τοίχο και τις κολώνες καταργήθηκαν γιατί είχαν θέματα). Τώρα θα τοποθετηθεί στην ταράτσα τσιμεντοκονία για τις σωστές κλίσεις και θα μπει από πάνω και υγρομόνωση. Η ερώτηση είναι καλύπτουν την ταράτσα 4 λούκια 5 εκ;;
  17. jorgos

    yqarch

    κλίμακα μέτρησης μπορουμε να αλλάξουμε ?
  18. Χθες
  19. https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"διασπαση ογκου εκτος σχεδιου"&page=0 δες και τα ΠΜ
  20. Παραδόθηκε επίσημα το μεγαλύτερο data center της Ελλάδας από την ανάδοχο εταιρεία METLEN στην Digital Realty , που έχει την ιδιοκτησία και την ευθύνη διαχείρισης του data center ATH3 στο Κορωπί. Πρόκειται για ένα 3οροφο κτίριο με υπόγειο, συνολικής επιφανείας 7.517 τμ., στην οδό Ηφαίστου, στη βιομηχανική περιοχή του Κορωπίου. Η ελληνική κυβέρνηση έχει στοχεύσει στις επενδύσεις σε data center, με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να έχει αναφέρει στα εγκαίνια θεμελίωσης του ATH3 το 2022: «Δεν έχω κρύψει τη φιλοδοξία μου: Σε πέντε χρόνια ο κλάδος της τεχνολογίας να συμμετέχει κατά 10% στο ΑΕΠ της πατρίδας μας». Τι περιλαμβάνει το data center ATH3 Tο ATH3 προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες αποθήκευσης και διαχείρισης δεδομένων καθώς και παγκόσμιου cloud connectivity, εξυπηρετώντας πελάτες στην Ελλάδα, στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά και παγκοσμίως. «Με την ολοκλήρωση και παράδοση του ATH3, η Ελλάδα απέκτησε ένα από τα πλέον εξελιγμένα Data Centers, το οποίο πληροί τα σχετικά διεθνή πρότυπα ασφάλειας, απόδοσης και βιωσιμότητας. Μάλιστα, έχει ήδη προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον από κορυφαίους διεθνείς παρόχους υπηρεσιών, γεγονός που επιβεβαιώνει τη στρατηγική του σημασία για την περιοχή και την αναπτυξιακή του προοπτική» αναφέρει η εταιρεία. Το ATH3 data center προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα Athens-1 & Athens-2 και Heraklion-1 της Digital Realty στην Ελλάδα. View full είδηση
  21. Παραδόθηκε επίσημα το μεγαλύτερο data center της Ελλάδας από την ανάδοχο εταιρεία METLEN στην Digital Realty , που έχει την ιδιοκτησία και την ευθύνη διαχείρισης του data center ATH3 στο Κορωπί. Πρόκειται για ένα 3οροφο κτίριο με υπόγειο, συνολικής επιφανείας 7.517 τμ., στην οδό Ηφαίστου, στη βιομηχανική περιοχή του Κορωπίου. Η ελληνική κυβέρνηση έχει στοχεύσει στις επενδύσεις σε data center, με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να έχει αναφέρει στα εγκαίνια θεμελίωσης του ATH3 το 2022: «Δεν έχω κρύψει τη φιλοδοξία μου: Σε πέντε χρόνια ο κλάδος της τεχνολογίας να συμμετέχει κατά 10% στο ΑΕΠ της πατρίδας μας». Τι περιλαμβάνει το data center ATH3 Tο ATH3 προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες αποθήκευσης και διαχείρισης δεδομένων καθώς και παγκόσμιου cloud connectivity, εξυπηρετώντας πελάτες στην Ελλάδα, στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά και παγκοσμίως. «Με την ολοκλήρωση και παράδοση του ATH3, η Ελλάδα απέκτησε ένα από τα πλέον εξελιγμένα Data Centers, το οποίο πληροί τα σχετικά διεθνή πρότυπα ασφάλειας, απόδοσης και βιωσιμότητας. Μάλιστα, έχει ήδη προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον από κορυφαίους διεθνείς παρόχους υπηρεσιών, γεγονός που επιβεβαιώνει τη στρατηγική του σημασία για την περιοχή και την αναπτυξιακή του προοπτική» αναφέρει η εταιρεία. Το ATH3 data center προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα Athens-1 & Athens-2 και Heraklion-1 της Digital Realty στην Ελλάδα.
  22. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
  23. Σε περίπτωση ακινήτου γενικά Κατηγορίας 2 (με κάποιες από τις παραβάσεις να είναι Κατ. 3), όταν έχω αυθαίρετο ξύλινο κεραμοσκεπές στέγαστρο που καλύπτει Εξώστη και έξω από την Ρ.Γ, δεδομένου του ότι δεν ρυθμίζεται, μπορώ να σημειώσω το τμήμα του στεγάστρου που είναι έξω από τη Ρ.Γ, ως εξαιρούμενο της ρύθμισης και να το αναφέρω με κάποιο τρόπο στην τεχνική έκθεση, ώστε να γίνει δεκτό;
  24. Χαίρετε, σε εκτός σχεδίου άρτιο και οικοδομήσιμο γήπεδο, προγραμματίζεται η ανέγερση τριών ανεξάρτητων κατοικιών, οι οποίες έχουν επαφή μεταξύ τους. Η ανέγερση των τριών κατοικιών θεωρείται «διάσπαση όγκου» αν συνδέονται; Πού μπορώ να ανατρέξω για τον ακριβή ορισμό του όρου «διάσπαση όγκου»; Σας ευχαριστώ
  25. - δες εδω στο "26" https://web.tee.gr/wp-content/uploads/2022-06-14_ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΗΤΚ.pdf - και διευκρινισε το ιδιοκτησιακο, πότε εγιναν αυτα, αν εγινε συσταση κλπκλπ.
  26. Η αρχειοθέτηση μελετών, οποιουδήποτε κτηρίου και οποιασδήποτε κατηγορίας είναι υποχρεωτική, αν στη συνέχεια απο αυτή, ζητείται οποιαδήποτε διοικητική πράξη απο τη πυροσβεστική (ενημέρωση μελετών, έγκριση νέων μελετών, ανανέωση πιστοποιητικού πυρασφάλειας, κλπ).
  27. Αντιμετωπίζω την εξης περιπτωση, διωροφο κτισμα πανω στο όριο δύο όμορων οικοπέδων. Πάνω στα οικόπεδα 1 & 2 με αρχικό ιδιοκτήτη τον πατέρα, είχε κατασκευαστει δυοροφο κτισμα. Στην συνεχεια μεταβίβασε ο πατερας το οικόπεδο 1 στον γιο με το μισο κτίσμα. Σήμερα, θελουν να ξαναπεραστουν όλα στον αρχικό ιδιοκτήτη και μου ζητουν Ρύθμιση και ΗΤΚ. θα ρυθμίσω κάθε οικόπεδο ξεχωριστά ( το κτίσμα δεν χωρίζεται λειτουργικά είναι ένιαίο)? Έχει αντιμετωπισει κάποιος κάτι παρόμοιο? (επισυνάπτω σκαριφημα) σκαριφημα.pdf
  28. Καλησπέρα Γνωρίζει κάποιος τι πρέπει να κάνει μια εταιρεία για να χειριστούν εργαζόμενοί της, ένα ηλεκτρικό μηχάνημα έργου ισχύος κάτω των 10kW? Γνωρίζω ότι δε χρειάζεται άδεια χειριστή. Αρκεί να γίνει εκπαίδευση από τον τεχνικό ασφαλείας για τον ασφαλή χειρισμό περονοφόρου μηχανήματος? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.