Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
'Aδεια μικρής κλίμακας - Λεβητοστάσιο
Lennon replied to nilias's θέμα in Έγκριση Δόμησης-Άδεια Δόμησης Ν.4030/11
Καλησπέρα συνάδελφοι Σε ένα ισόγειο διαμέρισμα κατασκευής πολυκατοικίας 1970 έχει αποκλειστική χρήση του ακαλύπτου. Θέλει στον ακάλυπτο και σε επαφή με το διαμέρισμα του να φτιάξει ένα χώρο κλειστό 2,00 Χ 1,00 και ύψος 1,50 για να βάλει compact λέβητα πετρελαίου και δίπλα τη δεξαμενή. Έχει τη συναίνεση αν χρειαστεί. Βάζω ενδεικτική φωτογραφία που μου έχει στείλει από αντίστοιχο που έχει δει. Σας ευχαριστώ. - Σήμερα
-
Τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας με την ενσωμάτωση λύσεων εξοικονόμησης ενέργειας περιλαμβάνει ο νέος «Οδικός χάρτης για την εξοικονόμηση ενέργειας στα κτίρια» που δημοσιεύτηκε προ ημερών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με την ονομασία «Εταιρείες Ενεργειακών Υπηρεσιών» ή γνωστές ως ESCO, οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας δύναται να αναπτύξουν πακέτα εξοικονόμησης ενέργειας, αξιοποιώντας σειρά χρηματοδοτικών εργαλείων που νομοθετικά προβλέπονται στον Οδηγό και ακολουθούν την αντίστοιχη ευρωπαϊκή εμπειρία. Η πληθώρα εργαλείων που στο σύνολο τους φτάνουν τα 20 χωρίς όλα να σχετίζονται με την εμπλοκή των εταιρειών προμήθειας, στόχο έχουν να παροτρύνουν τους καταναλωτές να εφαρμόσουν παρεμβάσεις και μεθόδους εξοικονόμησης ενέργειας προς επίτευξη των στόχων που προβλέπει το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα με ορίζοντα το 2030. Νέα «φιλοσοφία» για τα «Εξοικονομώ» Αξίζει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω Οδηγός Εξοικονόμησης Ενέργειας με τις πολλαπλάσιες δυνατότητες εμπλοκής των εταιρειών προμήθειας σε έργα εξοικονόμησης σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις έρχεται σε συνέχεια τόσο του ευρωπαϊκού πλαισίου όσο και της πρόθεσης του ΥΠΕΝ να «ανοίξει» την βεντάλια, εφαρμόζοντας μια διαφορετική «φιλοσοφία» και προσέγγιση στα νέα Εξοικονομώ που θα προκηρυχθούν στα πλαίσια του Κλιματικού και Κοινωνικού Ταμείου το αμέσως επόμενο διάστημα. Οι βασικές παρεμβάσεις, όπως έχει γράψει σε προηγούμενο ρεπορτάζ της η «Ν», σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο αφορούν αφενός στην σημαντική διεύρυνση των δικαιούχων (εστιάζοντας στα ενεργειακά και μεταφορικά ευάλωτα νοικοκυριά) και αφετέρου και σπουδαιότερον, στην προσπάθεια κινητοποίησης πολλαπλάσιων ιδιωτικών κεφαλαίων μιας και τα δημοσιονομικά περιθώρια είναι αρκετά περιορισμένα σε σχέση με τις ανάγκες. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο θεσμός των ESCOs που δύναται να υποδυθούν και οι προμηθευτές ενέργειας επανέρχεται στο προσκήνιο μετά την δεκαετία του 2000, όταν και πρωτοεφαρμόστηκε, σε συνδυασμό με σειρά χρηματοδοτικών εργαλείων και σχημάτων που φιλοδοξούν να διευκολύνουν τους καταναλωτές στην κατεύθυνση υλοποίησης στοχευμένων παρεμβάσεων εξοικονόμησης ενέργειας. Αν και πρόκειται για 20 διαφορετικούς καινοτόμους μηχανισμούς χρηματοδότησης, εντούτοις ορισμένοι αλληλοσυμπληρώνονται με τις εταιρείες ESCOs να αποτελούν βασικό συντελεστή σε έξι από αυτά εργαλεία. Συμβάσεις Ενεργειακής Απόδοσης Συμβάσεις Ενεργειακής Απόδοσης Διαμοιραζόμενου Οφέλους Συμβάσεις εγγυημένης απόδοσης Πράσινα Ομόλογα Σχήματα Λευκών Πιστοποιητικών (μίγμα μέτρων από τα υπόλοιπα) Πλατφόρμες χρηματοδότησης από το πλήθος – Crowdfunding Platforms Η διάκριση είναι ενδεικτική και σίγουρα μένει να φανεί πως θα αποτυπωθούν τα εν λόγω μέτρα στην ελληνική πραγματικότητα, μιας και οι βασικές εκτιμήσεις αντλούνται από την σχετική εμπειρία του εξωτερικού. Σε κάθε περίπτωση, η εξοικονόμηση ενέργειας δυνητικά μπαίνει στο χαρτοφυλάκιο των εταιρειών προμήθειας με την μεγαλύτερη εταιρείας προμήθειας ΔΕΗ να έχει ήδη πάρει μέτρα σε αυτή την κατεύθυνση, ενσωματώνοντας προ μηνών στο καταστατικό της ως μέρος των παρεχόμενων υπηρεσιών, την χρηματοδότηση ενεργειακών έργων, τη διενέργεια ενεργειακών ελέγχων και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και επιθεωρήσεων. Επιπρόσθετα, ο παράγοντας «Κωτσόβολος» στο χαρτοφυλάκιο της ΔΕΗ αναμένεται να λειτουργήσει καταλυτικά σε αυτή την προσπάθεια. Στο παιχνίδι Δήμοι και Τράπεζες Αξίζει να σημειωθεί, όπως προκύπτει από την ανάλυση των εργαλείων που περιλαμβάνει ο Οδηγός, ότι το «άνοιγμα» δεν περιλαμβάνει μονάχα τις εταιρείες προμήθειας υπό την ταμπέλα των «ESCOs» αλλά επεκτείνεται σε τράπεζες μέσω σχημάτων δανειοδότησης καθώς και σε δήμους και κρατικούς φορείς που υπό την γενική λογική της «ανταποδοτικότητας» να στηρίξουν δημότες για την υλοποίηση παρεμβάσεων εξοικονόμησης στα κτίριά τους. Η τελευταία περίπτωση αφορά στα προγράμματα PACE (Property Assessed Clean Energy – On tax financing), τα οποία προσφέρουν την δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να υλοποιήσουν παρεμβάσεις χωρίς το αρχικό κόστος επένδυσης. Σύμφωνα με τον Οδηγό, οι δράσεις υλοποιούνται, είτε από την κεντρική διοίκηση, είτε σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης και ο ωφελούμενος αναλαμβάνει την υποχρέωση να τις αποπληρώσει μέσω των επιπρόσθετων φόρων που επιβάλλονται επί του ακινήτου. Τι είναι οι ESCOs Οι Εταιρείες Παροχής Ενεργειακών Υπηρεσιών (ESCOs) είναι εμπορικές επιχειρήσεις που παρέχουν ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων. Οι ESCOs προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας σε ιδιοκτήτες κτιρίων, περιλαμβάνοντας ενεργειακούς ελέγχους, χρηματοδότηση, σχεδίαση, εγκατάσταση και συντήρηση αναβαθμίσεων ενεργειακής απόδοσης. Οι ESCOs μπορούν να προσφέρουν μια εναλλακτική χρηματοδότηση για την υλοποίηση αναβαθμίσεων ενεργειακής απόδοσης σε οικιστικά κτίρια στην Ελλάδα. Τα δυο μοντέλα που προβλέπουν την εμπλοκή των παρόχων ενέργειας στα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης των κτιρίων είναι το μοντέλο «Πληρώνεις καθώς Εξοικονομείς» (Pay-As-You-Save – PAYS) που συνδέει τις εξοικονομήσεις στους λογαριασμούς ενέργειας με τις αποπληρωμές για την υλοποίηση των σχετικών έργων (με τους πελάτες να πληρώνουν μια σταθερή μηνιαία χρέωση στους λογαριασμούς ρεύματος, βασισμένη στις εκτιμώμενες εξοικονομήσεις ενέργειας, αντί το αρχικό κόστος των εργασιών αναβάθμισης) και το μοντέλο “On Bill Financing” δια του οποίου η χρηματοδότηση και η υλοποίηση δράσεων βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης γίνεται από τον πάροχο ενέργειας και η αποπληρωμή του κόστους υλοποίησης των παρεμβάσεων γίνεται από τον ωφελούμενο μέσω των λογαριασμών ρεύματος. Ο «αντίλογος» της αγοράς Σε μια πρώτη «αντίδραση» ο κλάδος των μηχανικών φαίνεται να μην συμμερίζεται το «σκεπτικό» του Υπουργείου με παρατάξεις του ΤΕΕ, σε κοινή τους ανακοίνωση, να κάνουν λόγο για «για μια αλλαγή που, εάν εφαρμοστεί, θα έχει βαθιές και αρνητικές συνέπειες όχι μόνο για τους μηχανικούς, αλλά και για την ποιότητα των παρεμβάσεων, την αξιοπιστία των προγραμμάτων και την προστασία των καταναλωτών». Έπειτα, στελέχη της αγοράς προμήθειας που κλήθηκαν να σχολιάσουν τις κυοφορούμενες αλλαγές με την ενεργότερη εμπλοκή των ESCO στα προγράμματα Εξοικονόμησης κατά τις προβλέψεις του Οδηγού, εμφανίστηκαν «μετρημένα αισιόδοξοι», υπογραμμίζοντας ότι «δεν θα γνωρίσει μεγάλη απήχηση στη παρούσα φάση». Ο βασικός λόγος αφορά στο «έλλειμμα ψηφιοποίησης, ιδίως στο κομμάτι της διανομής (ΔΕΔΔΗΕ)» πράγμα που συνιστά βασική προϋπόθεση προκειμένου να προχωρήσουν τέτοιες εφαρμογές με αποτελεσματικό τρόπο. «Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα προτεινόμενα μέτρα παραπέμπουν σε δουλειά τραπεζών παρά των προμηθευτών». View full είδηση
-
- εξοικονόμηση ενέργειας
- εξοικονομώ
-
(and 4 more)
Με ετικέτα:
-
Τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας με την ενσωμάτωση λύσεων εξοικονόμησης ενέργειας περιλαμβάνει ο νέος «Οδικός χάρτης για την εξοικονόμηση ενέργειας στα κτίρια» που δημοσιεύτηκε προ ημερών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με την ονομασία «Εταιρείες Ενεργειακών Υπηρεσιών» ή γνωστές ως ESCO, οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας δύναται να αναπτύξουν πακέτα εξοικονόμησης ενέργειας, αξιοποιώντας σειρά χρηματοδοτικών εργαλείων που νομοθετικά προβλέπονται στον Οδηγό και ακολουθούν την αντίστοιχη ευρωπαϊκή εμπειρία. Η πληθώρα εργαλείων που στο σύνολο τους φτάνουν τα 20 χωρίς όλα να σχετίζονται με την εμπλοκή των εταιρειών προμήθειας, στόχο έχουν να παροτρύνουν τους καταναλωτές να εφαρμόσουν παρεμβάσεις και μεθόδους εξοικονόμησης ενέργειας προς επίτευξη των στόχων που προβλέπει το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα με ορίζοντα το 2030. Νέα «φιλοσοφία» για τα «Εξοικονομώ» Αξίζει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω Οδηγός Εξοικονόμησης Ενέργειας με τις πολλαπλάσιες δυνατότητες εμπλοκής των εταιρειών προμήθειας σε έργα εξοικονόμησης σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις έρχεται σε συνέχεια τόσο του ευρωπαϊκού πλαισίου όσο και της πρόθεσης του ΥΠΕΝ να «ανοίξει» την βεντάλια, εφαρμόζοντας μια διαφορετική «φιλοσοφία» και προσέγγιση στα νέα Εξοικονομώ που θα προκηρυχθούν στα πλαίσια του Κλιματικού και Κοινωνικού Ταμείου το αμέσως επόμενο διάστημα. Οι βασικές παρεμβάσεις, όπως έχει γράψει σε προηγούμενο ρεπορτάζ της η «Ν», σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο αφορούν αφενός στην σημαντική διεύρυνση των δικαιούχων (εστιάζοντας στα ενεργειακά και μεταφορικά ευάλωτα νοικοκυριά) και αφετέρου και σπουδαιότερον, στην προσπάθεια κινητοποίησης πολλαπλάσιων ιδιωτικών κεφαλαίων μιας και τα δημοσιονομικά περιθώρια είναι αρκετά περιορισμένα σε σχέση με τις ανάγκες. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο θεσμός των ESCOs που δύναται να υποδυθούν και οι προμηθευτές ενέργειας επανέρχεται στο προσκήνιο μετά την δεκαετία του 2000, όταν και πρωτοεφαρμόστηκε, σε συνδυασμό με σειρά χρηματοδοτικών εργαλείων και σχημάτων που φιλοδοξούν να διευκολύνουν τους καταναλωτές στην κατεύθυνση υλοποίησης στοχευμένων παρεμβάσεων εξοικονόμησης ενέργειας. Αν και πρόκειται για 20 διαφορετικούς καινοτόμους μηχανισμούς χρηματοδότησης, εντούτοις ορισμένοι αλληλοσυμπληρώνονται με τις εταιρείες ESCOs να αποτελούν βασικό συντελεστή σε έξι από αυτά εργαλεία. Συμβάσεις Ενεργειακής Απόδοσης Συμβάσεις Ενεργειακής Απόδοσης Διαμοιραζόμενου Οφέλους Συμβάσεις εγγυημένης απόδοσης Πράσινα Ομόλογα Σχήματα Λευκών Πιστοποιητικών (μίγμα μέτρων από τα υπόλοιπα) Πλατφόρμες χρηματοδότησης από το πλήθος – Crowdfunding Platforms Η διάκριση είναι ενδεικτική και σίγουρα μένει να φανεί πως θα αποτυπωθούν τα εν λόγω μέτρα στην ελληνική πραγματικότητα, μιας και οι βασικές εκτιμήσεις αντλούνται από την σχετική εμπειρία του εξωτερικού. Σε κάθε περίπτωση, η εξοικονόμηση ενέργειας δυνητικά μπαίνει στο χαρτοφυλάκιο των εταιρειών προμήθειας με την μεγαλύτερη εταιρείας προμήθειας ΔΕΗ να έχει ήδη πάρει μέτρα σε αυτή την κατεύθυνση, ενσωματώνοντας προ μηνών στο καταστατικό της ως μέρος των παρεχόμενων υπηρεσιών, την χρηματοδότηση ενεργειακών έργων, τη διενέργεια ενεργειακών ελέγχων και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και επιθεωρήσεων. Επιπρόσθετα, ο παράγοντας «Κωτσόβολος» στο χαρτοφυλάκιο της ΔΕΗ αναμένεται να λειτουργήσει καταλυτικά σε αυτή την προσπάθεια. Στο παιχνίδι Δήμοι και Τράπεζες Αξίζει να σημειωθεί, όπως προκύπτει από την ανάλυση των εργαλείων που περιλαμβάνει ο Οδηγός, ότι το «άνοιγμα» δεν περιλαμβάνει μονάχα τις εταιρείες προμήθειας υπό την ταμπέλα των «ESCOs» αλλά επεκτείνεται σε τράπεζες μέσω σχημάτων δανειοδότησης καθώς και σε δήμους και κρατικούς φορείς που υπό την γενική λογική της «ανταποδοτικότητας» να στηρίξουν δημότες για την υλοποίηση παρεμβάσεων εξοικονόμησης στα κτίριά τους. Η τελευταία περίπτωση αφορά στα προγράμματα PACE (Property Assessed Clean Energy – On tax financing), τα οποία προσφέρουν την δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να υλοποιήσουν παρεμβάσεις χωρίς το αρχικό κόστος επένδυσης. Σύμφωνα με τον Οδηγό, οι δράσεις υλοποιούνται, είτε από την κεντρική διοίκηση, είτε σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης και ο ωφελούμενος αναλαμβάνει την υποχρέωση να τις αποπληρώσει μέσω των επιπρόσθετων φόρων που επιβάλλονται επί του ακινήτου. Τι είναι οι ESCOs Οι Εταιρείες Παροχής Ενεργειακών Υπηρεσιών (ESCOs) είναι εμπορικές επιχειρήσεις που παρέχουν ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων. Οι ESCOs προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας σε ιδιοκτήτες κτιρίων, περιλαμβάνοντας ενεργειακούς ελέγχους, χρηματοδότηση, σχεδίαση, εγκατάσταση και συντήρηση αναβαθμίσεων ενεργειακής απόδοσης. Οι ESCOs μπορούν να προσφέρουν μια εναλλακτική χρηματοδότηση για την υλοποίηση αναβαθμίσεων ενεργειακής απόδοσης σε οικιστικά κτίρια στην Ελλάδα. Τα δυο μοντέλα που προβλέπουν την εμπλοκή των παρόχων ενέργειας στα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης των κτιρίων είναι το μοντέλο «Πληρώνεις καθώς Εξοικονομείς» (Pay-As-You-Save – PAYS) που συνδέει τις εξοικονομήσεις στους λογαριασμούς ενέργειας με τις αποπληρωμές για την υλοποίηση των σχετικών έργων (με τους πελάτες να πληρώνουν μια σταθερή μηνιαία χρέωση στους λογαριασμούς ρεύματος, βασισμένη στις εκτιμώμενες εξοικονομήσεις ενέργειας, αντί το αρχικό κόστος των εργασιών αναβάθμισης) και το μοντέλο “On Bill Financing” δια του οποίου η χρηματοδότηση και η υλοποίηση δράσεων βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης γίνεται από τον πάροχο ενέργειας και η αποπληρωμή του κόστους υλοποίησης των παρεμβάσεων γίνεται από τον ωφελούμενο μέσω των λογαριασμών ρεύματος. Ο «αντίλογος» της αγοράς Σε μια πρώτη «αντίδραση» ο κλάδος των μηχανικών φαίνεται να μην συμμερίζεται το «σκεπτικό» του Υπουργείου με παρατάξεις του ΤΕΕ, σε κοινή τους ανακοίνωση, να κάνουν λόγο για «για μια αλλαγή που, εάν εφαρμοστεί, θα έχει βαθιές και αρνητικές συνέπειες όχι μόνο για τους μηχανικούς, αλλά και για την ποιότητα των παρεμβάσεων, την αξιοπιστία των προγραμμάτων και την προστασία των καταναλωτών». Έπειτα, στελέχη της αγοράς προμήθειας που κλήθηκαν να σχολιάσουν τις κυοφορούμενες αλλαγές με την ενεργότερη εμπλοκή των ESCO στα προγράμματα Εξοικονόμησης κατά τις προβλέψεις του Οδηγού, εμφανίστηκαν «μετρημένα αισιόδοξοι», υπογραμμίζοντας ότι «δεν θα γνωρίσει μεγάλη απήχηση στη παρούσα φάση». Ο βασικός λόγος αφορά στο «έλλειμμα ψηφιοποίησης, ιδίως στο κομμάτι της διανομής (ΔΕΔΔΗΕ)» πράγμα που συνιστά βασική προϋπόθεση προκειμένου να προχωρήσουν τέτοιες εφαρμογές με αποτελεσματικό τρόπο. «Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα προτεινόμενα μέτρα παραπέμπουν σε δουλειά τραπεζών παρά των προμηθευτών».
-
- εξοικονόμηση ενέργειας
- εξοικονομώ
-
(and 4 more)
Με ετικέτα:
-
Mόλις συμπληρώσεις στην ΑΠΔ τον κωδικό πακέτου κάλυψης, μπορείς να πατήσεις δίπλα και θα σου εμφανίσει τα αντίστοιχα ποσοστά.
-
Από την στιγμή που υπάρχει κτίριο επί του ορίου, ο όμορος δεν μπορεί να κατασκευάσει τοίχο αφού το ίδιο το κτίριο λειτουργεί σαν περιτοίχιση. Το ότι προκαλεί ζημιές και χαλάει τον τοίχο του σπιτιού αυτό είναι νομικό θέμα και όχι θέμα πολεοδομικό. Προφανώς δεν δικαιούται να το κάνει. Όμως από τη στιγμή που ο όμορος έχει σηκώσει κτίσματα (πχ στέγαστρο για ψήσιμο κλπ) θα πρέπει να έχει και αυτός τοίχο εν επαφή με το κτίριο, λόγω του ότι έχει κτίσμα και όχι ως απαίτηση για επιπλέον τοίχο περιτοίχισης.
-
Αν και τυπικό το ζήτημα για την πληρότητα των τεχνικών σχεδίων δες αν η τελευταία αναθεώρηση περιλαμβάνει τα πάντα. Πολλές φορές γίνεται αναθεώρηση για τμηματική αλλαγή μελετών, αρχιτεκτονικών, στατικών κλπ . Για παράδειγμα μπορεί μια άδεια ανέγερσης πενταώροφης πολυκατοικίας να αναθεωρηθεί για αλλαγές στον 4ο όροφο και τα υπόλοιπα σχέδια να παραμένουν ως έχουν βάσει της αρχικής Ο.Α. Αν όμως αναφέρεσαι σε καθολική αλλαγή μελετών, τότε η τελευταία αναθεώρηση θα περιλαμβάνει την διαμορφωμένη κατάσταση. Θα πρέπει όμως να έχεις κάπου ανεβάσει και το αρχικό στέλεχος της πράξης Ο.Α και την αναθεώρηση (και τυχόν ενημερώσεις που σχεδόν πάντα έχουμε, αν δεν τις ανεβάσεις, τουλάχιστον να τις αναφέρεις στα σχόλια).
-
Το πρωτόκολλο ελέγχου εξαρτάται από το πότε κατασκευάστηκε η ηλ/κη εγκατάσταση, γι' αυτό και στις τροποποιήσεις παραδίδεται ξεχωριστό πρωτόκολλο κατά HD384, ή 60364. Για αντίσταση γείωσης μετράς το ηλεκτρόδιο, αφού το απομονώσεις από το υπόλοιπο κύκλωμα. Για συνέχει μετράς τη συνέχεια του αγωγού προστασίας σε όλη την εγκατάσταση. Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές μου απόψεις και ερμηνείες της νομοθεσίας και των προτύπων.
-
Στο κοινό όριο των οικοπέδων δύο ιδιοκτησιών, υφισταται τοίχος από την πλευρά του πελάτη μου σε ένα τμήμα του και σε ένα άλλο, έχει τοποθετηθεί το κτίσμα του. Ο όμορος δεν έχει τοίχο δικό του και χρησιμοποεί του πελάτη μου τόσο για να ακουνπαει πράγματα όσο και για το bbq το δικό του. Το ερώτημα ειναι εάν είναι υποχρεωμένος βάσει νομοθεσίας να κάνει δικό του τοίχο ή όχι..
-
ALEXIOUKONST joined the community
-
Εκεί που έχει σκιστεί αν μπορείς να το ανασηκώσεις λίγο. Τα στατζαριστά έχουν συνήθως μικρο πάχος (φτάνουν βέβαια μέχρι 5 mm άλλα σπάνια χρησιμοποιούνται). Αλλοιώς ρώτα τον κατασκευαστή ή τον ιδιοκτήτη .Οι κοιλοδοκοί από στατζαριστη γίνονται συνήθως με αναδίπλωση της λαμαρίνας και συγκόλληση της ραφής .Αυτή ακριβώς η συγκόλληση πάσχει (και βέβαια το μικρο πάχος της κοιλοδοκού )
-
@uptight Δεν έχω κάνει τη διαδικασία, αλλά αν έπρεπε, θα ξεκίναγα με ερώτημα στο ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ, που είναι το αρμόδιο για αυτά. https://prasinotameio.gr/ Μπορείς να διαβάσεις και την απόφαση 231.14.4/2022 που αναφέρει τις περιπτώσεις επιστροφών και τα απαραίτητα δικαιολογητικά: https://prasinotameio.gr/wp-content/uploads/2022/01/231.14.4-ΑΠΟΦΑΣΗ.pdf ΑΔΑ: ΨΣ6646Ψ844-Ω5Δ
-
Έτσι όπως το βλέπω κολλημένο στην βάση σιγά μην είναι στεγανό ώστε να συσωρευτεί το νερό εκεί και να παγώσει
-
Δυστυχώς, η απογραφή πλέον γίνεται μόνο με τους κωδικούς taxis, οπότε μόνο ο εργοδότης μπορεί να το κάνει ... ή παρεούλα με όποιον μοιράζεται τους κωδικούς του παρανόμως/παράτυπα (μέχρι να επιτραπεί ο διαμοιρασμός κωδικών ή να ανοίξει δυνατότητα νόμιμης ηλεκτρονικής εξουσιοδότησης).
-
Δικαίωμα υψούν για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
ΙΑΣΟΝΑΣ replied to aneida's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
Και φαντάσου λέει τώρα, άλλος να έχει το δικαίωμα υψούν κι άλλος να διεκδικεί την "ιδιοκτησία" της αποθήκης.... Η' ακόμα χειρότερα, ο μελλοντικός αγοραστής του δικαιώματος υψούν να μην γνωρίζει ότι, τα τ.μ. της αποθήκης αφαιρούνται από αυτά που του αναλογούν και η αποθήκη μένει ως κοινόχρηστος χώρος του ακινήτου.... -
Με το ν. 5037/2023 (ΦΕΚ Α’ 78/ 28.3.2023) ανατέθηκαν, μεταξύ άλλων, στη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (Ρ.Α.Α.Ε.Υ.) η διαδικασία αξιολόγησης και ο εποπτικός έλεγχος των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος και ορίστηκαν με σαφή τρόπο οι αρμοδιότητες της Αρχής ως προς την οργάνωση, τις παρεχόμενες υπηρεσίες ύδατος, το κόστος και την τιμολόγησή τους. Επιπλέον, σχετικές υποχρεώσεις υποβολής στοιχείων προβλέπονται στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΓρΓΓΦΠΥ/103755/2994/2024 (ΦΕΚ Β’ 5438/27-09-2024) για τον καθορισμό γενικών κανόνων κοστολόγησης – τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος, στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΣΔΥΥ/53924/460 (ΦΕΚ Β’ 3309/18.05.2023) για τα κριτήρια αξιολόγησης της διαχειριστικής ικανότητας των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος, και στην Υ.Α. Δ1(δ)/ΓΠ οικ. 27829/2023 (ΦΕΚ 3525/Β’ 25.5.2023) για την ποιότητα νερού ανθρώπινης κατανάλωσης σε συμμόρφωση προς τις διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/2184. Βάσει του ως άνω πλαισίου, και κατ’ εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 5037/2023 η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. εκπονεί (2) δύο προσχέδια Πρότυπων Οδηγών για την υποβολή των Γενικών Σχεδίων Υπηρεσιών Ύδατος (Γ.Σ.Υ.Υ.) και των Ετήσιων Εκθέσεων Προγραμματισμού (Ε.Ε.Π.), στο πλαίσιο ενίσχυσης της εφαρμογής του σχετικού κανονιστικού πλαισίου. Σημειώνεται ότι το παρόν δεν αποτελεί τελικό ή εγκεκριμένο κανονιστικό ή νομικό κείμενο. Οι Πρότυποι Οδηγοί των Γ.Σ.Υ.Υ. και των Ε.Ε.Π. αποσκοπούν στην υποστήριξη των παρόχων υπηρεσιών ύδατος, παρέχοντας σαφείς και εναρμονισμένες οδηγίες σχετικά με τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, την απαραίτητη τεκμηρίωσή τους και τη διαδικασία υποβολής τους στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ., σύμφωνα με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο. Με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και της συμμετοχής των ενδιαφερόμενων φορέων, η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. θέτει τα προσχέδια των ανωτέρω Οδηγών σε δημόσια διαβούλευση, η οποία θα διεξαχθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Αρχής. Οι ενδιαφερόμενοι φορείς καλούνται να συμμετάσχουν στη διαβούλευση υποβάλλοντας τις απόψεις και προτάσεις τους επί του προσχεδίου του Οδηγού στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], έως και την Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025 και ώρα 17:00. Η Ρ.Α.Α.Ε.Υ., τηρώντας τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, ΦΕΚ Α΄ 45), θα δημοσιοποιήσει κατάλογο των συμμετεχόντων στη διαβούλευση, καθώς και το περιεχόμενο των υποβληθέντων σχολίων, εκτός εάν υπάρχει ρητό αίτημα για μη δημοσιοποίησή τους από τον συμμετέχοντα. Συνημμένα αρχεία: Πρότυποι Οδηγοί Πίνακας Συσχέτισης της ΕΕΠ με ΣΔΛΑΠ View full είδηση
-
Με το ν. 5037/2023 (ΦΕΚ Α’ 78/ 28.3.2023) ανατέθηκαν, μεταξύ άλλων, στη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (Ρ.Α.Α.Ε.Υ.) η διαδικασία αξιολόγησης και ο εποπτικός έλεγχος των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος και ορίστηκαν με σαφή τρόπο οι αρμοδιότητες της Αρχής ως προς την οργάνωση, τις παρεχόμενες υπηρεσίες ύδατος, το κόστος και την τιμολόγησή τους. Επιπλέον, σχετικές υποχρεώσεις υποβολής στοιχείων προβλέπονται στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΓρΓΓΦΠΥ/103755/2994/2024 (ΦΕΚ Β’ 5438/27-09-2024) για τον καθορισμό γενικών κανόνων κοστολόγησης – τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος, στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΣΔΥΥ/53924/460 (ΦΕΚ Β’ 3309/18.05.2023) για τα κριτήρια αξιολόγησης της διαχειριστικής ικανότητας των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος, και στην Υ.Α. Δ1(δ)/ΓΠ οικ. 27829/2023 (ΦΕΚ 3525/Β’ 25.5.2023) για την ποιότητα νερού ανθρώπινης κατανάλωσης σε συμμόρφωση προς τις διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/2184. Βάσει του ως άνω πλαισίου, και κατ’ εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 5037/2023 η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. εκπονεί (2) δύο προσχέδια Πρότυπων Οδηγών για την υποβολή των Γενικών Σχεδίων Υπηρεσιών Ύδατος (Γ.Σ.Υ.Υ.) και των Ετήσιων Εκθέσεων Προγραμματισμού (Ε.Ε.Π.), στο πλαίσιο ενίσχυσης της εφαρμογής του σχετικού κανονιστικού πλαισίου. Σημειώνεται ότι το παρόν δεν αποτελεί τελικό ή εγκεκριμένο κανονιστικό ή νομικό κείμενο. Οι Πρότυποι Οδηγοί των Γ.Σ.Υ.Υ. και των Ε.Ε.Π. αποσκοπούν στην υποστήριξη των παρόχων υπηρεσιών ύδατος, παρέχοντας σαφείς και εναρμονισμένες οδηγίες σχετικά με τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, την απαραίτητη τεκμηρίωσή τους και τη διαδικασία υποβολής τους στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ., σύμφωνα με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο. Με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και της συμμετοχής των ενδιαφερόμενων φορέων, η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. θέτει τα προσχέδια των ανωτέρω Οδηγών σε δημόσια διαβούλευση, η οποία θα διεξαχθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Αρχής. Οι ενδιαφερόμενοι φορείς καλούνται να συμμετάσχουν στη διαβούλευση υποβάλλοντας τις απόψεις και προτάσεις τους επί του προσχεδίου του Οδηγού στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], έως και την Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025 και ώρα 17:00. Η Ρ.Α.Α.Ε.Υ., τηρώντας τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, ΦΕΚ Α΄ 45), θα δημοσιοποιήσει κατάλογο των συμμετεχόντων στη διαβούλευση, καθώς και το περιεχόμενο των υποβληθέντων σχολίων, εκτός εάν υπάρχει ρητό αίτημα για μη δημοσιοποίησή τους από τον συμμετέχοντα. Συνημμένα αρχεία: Πρότυποι Οδηγοί Πίνακας Συσχέτισης της ΕΕΠ με ΣΔΛΑΠ
-
Κάνω, εκ των υστέρων, τη διόρθωση γιατί έτσι όπως ήταν δεν έβγαινε νόημα...