Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Γεωργική γη υψηλής παραγωγικότητας
Pavlos33 replied to kkookk1's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
@ST99vΚαλημέρα. Έχεις και το άρθρο 51 παρ 11 του Ν. 4178/13 με την εγκ 472/13 και 1889/14. 11. α. Επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη διάταξη η χορήγηση έγκρισης δόμησης και άδειας δόμησης σε ακίνητα εντός εκτάσεων Αγροτικής Γης Υψηλής Παραγωγικότητας εφόσον αυτά έχουν πρόσωπο σε εθνικές, επαρχιακές και δημοτικές οδούς ή και βρίσκονται εντός αποστάσεως διακοσίων (200) μέτρων από τον άξονα εθνικών, επαρχιακών οδών και εκατόν πενήντα (150) μέτρων από τον άξονα των δημοτικών οδών. Η έγκριση δόμησης και η άδεια δόμησης σε περιπτώσεις χαρακτηρισμού περιοχής ως γη υψηλής παραγωγικότητας με την έγκριση ΓΠΣ ή ΖΟΕ χορηγείται σύμφωνα με τις χρήσεις γης και του όρους δόμησης που ίσχυαν πριν την έκδοση αυτών και μόνο επί ακινήτων που έχουν πρόσωπο σε εθνικές και επαρχιακές οδούς ή και βρίσκονται εντός αποστάσεως διακοσίων (200) μέτρων για τον άξονα αυτών, κατά τα ανωτέρω. Η παρούσα παράγραφος έχει εφαρμογή έως την έκδοση της προβλεπόμενης της σχετικής κοινής υπουργικής απόφασης της παρ.2 του Αρθ-56 του Ν-2637/98, - Σήμερα
-
Δείτε περισσότερα για τις 14 πιο πρόσφατες νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στις Κυκλάδες, που πήραν το “πράσινο φως”, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το bizness.gr: Επένδυση σε νέο ξενοδοχείο εγκρίθηκε στη Μήλο. Αφορά στην ανέγερση νέου ξενοδοχείου 5 αστέρων, δυναμικότητας 31 δωματίων και 99 κλινών. Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 8,5 περίπου στρεμμάτων, επί της επαρχιακής οδού Τριοβάσαλλου – Πολλωνίων, στην περιοχή Βόλια – Παρασπόρος, στη Μήλο και έχει ήδη λάβει τη σχετική οικοδομική άδεια από την ΥΔΟΜ του Δήμου Μήλου. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Πράσινο φως” δόθηκε σε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μήλο, μετά την έγκρισή του από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Μήλου, για την ανέγερση νέου ξενοδοχείου 5 αστέρων, δυναμικότητας 23 δωματίων / 46 κλινών, με κολυμβητικές δεξαμενές και υπόγεια. Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 43,6 στρεμμάτων, στην θέση Πάχαινα – Άγιος Κωνσταντίνος, στη Μήλο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Νάξο. Πρόκειται για τη δημιουργία νέου ξενοδοχείου 5 αστέρων με υπόγειο και κολυμβητικές δεξαμενές. Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 5,4 περίπου στρεμμάτων στην περιοχή Πολύχνη Σαγκρίου, στη Νάξο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Στα σκαριά” βρίσκεται επένδυση για νέο ξενοδοχείο στα Κουφονήσια, για τη δημιουργία νέου ξενοδοχείου 5 αστέρων, δυναμικότητας 29 δωματίων και 58 κλινών, με υπόγεια και κολυμβητικές δεξαμενές. Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο θα ανεγερθεί σε έκταση 2 περίπου στρεμμάτων, στον οικισμό Αγ. Γεωργίου, στα Κουφονήσια. Για το έργο έχει ήδη εκδοθεί η σχετική προέγκριση οικοδομικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Πράσινο φως” έλαβε νέο έργο επέκτασης ξενοδοχείου στη Φολέγανδρο. Το έργο αφορά στην προσθήκη κατ’ επέκταση σε υφιστάμενο ξενοδοχείο Γ’ τάξης, το οποίο θα αναπτυχθεί σε ακίνητο που βρίσκεται σε έκταση 1,61 περίπου στρεμμάτων, στην περιοχή “Σχισμάδα”, στην Χώρα Φολεγάνδρου. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στα Κουφονήσια. Πρόκειται για την αλλαγή χρήσης κτιρίων Α-Β σε ξενοδοχείο 3 αστέρων και στην επέκταση αυτού. Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε ακίνητα που βρίσκονται σε έκταση 4 στρεμμάτων, στα Κουφονήσια. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Δρομολογείται επένδυση για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο. Αφορά στην ανέγερση διωρόφου νέου ξενοδοχείου 2 αστέρων, με υπόγειο. Μετά την προέγκριση της οικοδομικής άδειας από την ΥΔΟΜ του Δήμου Μυκόνου, το ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 1,00 περίπου στρέμματος στην θέση “Μαντού – Κουκουλού” Άνω Μεράς, στη Μύκονο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Νέο έργο για ξενοδοχείο δρομολογείται στη Μύκονο. Το έργο αφορά στη δημιουργία νέου διώροφου ξενοδοχείου 2 αστέρων με υπόγειο και στην αλλαγή χρήσης υπάρχουσας ισόγειας οικοδομής με υπόγειο, από κατοικία σε ξενοδοχείο -και θα αναπτυχθεί σε οικόπεδο επιφανείας 924 τ.μ., στην περιοχή “Κουκουλού” Άνω Μεράς, στη Μύκονο. Για το έργο έχει ήδη εκδοθεί η σχετική προέγκριση οικοδομικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Μυκόνου. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Στα σκαριά” βρίσκεται έργο για νέο ξενοδοχείο στη Νάξο, που αφορά στην ανέγερση νέου ξενοδοχείου 3 αστέρων, με εμβαδό δόμησης 197,99 τ.μ. Το νέο ξενοδοχείο θα υλοποιηθεί σε έκταση 4,6 περίπου στρεμμάτων στην περιοχή Άγιος Νεκτάριος, στη Νάξο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στn Νάξο. Σε έκταση 1,3 περίπου στρεμμάτων στην θέση “Γουνάρισσα”, στην Χώρα Νάξου, πρόκειται να ανεγερθεί νέα διώροφη οικοδομή με υπόγειο, που θα χρησιμοποιηθεί ως ξενοδοχείο 2 αστέρων. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Νέα ξενοδοχειακή επένδυση δρομολογείται στην Πάρο, η οποία προεγκρίθηκε από την ΥΔΟΜ του Δήμου Πάρου. Το έργο αφορά στην ανέγερση νέου ξενοδοχείου 4 αστέρων με κολυμβητική δεξαμενή, υπόγειο, ισόγεια δωμάτια και διώροφα διαμερίσματα, το οποίο θα αναπτυχθεί σε έκταση 25,9 περίπου στρεμμάτων στην περιοχή Μάρπησσα, στην Πάρο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Πράσινο φως” σε επένδυση για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Πάρο. Το έργο αφορά στη δημιουργία νέου ξενοδοχείου 4 αστέρων με υπόγεια και κολυμβητική δεξαμενή, και έλαβε τη σχετική οικοδομική άδεια από την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Πάρου. Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 2,11 περίπου στρεμμάτων, στην περιοχή Πίσω Λιβάδι Μάρπησσας, στην Πάρο. Δρομολογείται έργο για νέο ξενοδοχείο στην Σαντορίνη. Πρόκειται για την ανέγερση νέου διώροφου ξενοδοχείου με 2 υπόγεια, σε οικόπεδο 676 τ.μ., στην περιοχή Φηρά Σαντορίνης. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Σύρο. Η εξασφάλιση της οικοδομικής άδειας από την ΥΔΟΜ του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης οδηγεί στην ανέγερση 4άστερου ξενοδοχείου επιπλωμένων διαμερισμάτων με spa, υπόγειες αποθήκες και κολυμβητικές δεξαμενές. Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 4,12 στρεμμάτων στην περιοχή Τρία Λαγγόνια – Ποσειδωνία, στη Σύρο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. View full είδηση
-
Οι δεκατέσσερεις (14) νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στις Κυκλάδες
Engineer posted μια είδηση in Έργα-Υποδομές
Δείτε περισσότερα για τις 14 πιο πρόσφατες νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στις Κυκλάδες, που πήραν το “πράσινο φως”, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το bizness.gr: Επένδυση σε νέο ξενοδοχείο εγκρίθηκε στη Μήλο. Αφορά στην ανέγερση νέου ξενοδοχείου 5 αστέρων, δυναμικότητας 31 δωματίων και 99 κλινών. Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 8,5 περίπου στρεμμάτων, επί της επαρχιακής οδού Τριοβάσαλλου – Πολλωνίων, στην περιοχή Βόλια – Παρασπόρος, στη Μήλο και έχει ήδη λάβει τη σχετική οικοδομική άδεια από την ΥΔΟΜ του Δήμου Μήλου. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Πράσινο φως” δόθηκε σε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μήλο, μετά την έγκρισή του από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Μήλου, για την ανέγερση νέου ξενοδοχείου 5 αστέρων, δυναμικότητας 23 δωματίων / 46 κλινών, με κολυμβητικές δεξαμενές και υπόγεια. Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 43,6 στρεμμάτων, στην θέση Πάχαινα – Άγιος Κωνσταντίνος, στη Μήλο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Νάξο. Πρόκειται για τη δημιουργία νέου ξενοδοχείου 5 αστέρων με υπόγειο και κολυμβητικές δεξαμενές. Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 5,4 περίπου στρεμμάτων στην περιοχή Πολύχνη Σαγκρίου, στη Νάξο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Στα σκαριά” βρίσκεται επένδυση για νέο ξενοδοχείο στα Κουφονήσια, για τη δημιουργία νέου ξενοδοχείου 5 αστέρων, δυναμικότητας 29 δωματίων και 58 κλινών, με υπόγεια και κολυμβητικές δεξαμενές. Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο θα ανεγερθεί σε έκταση 2 περίπου στρεμμάτων, στον οικισμό Αγ. Γεωργίου, στα Κουφονήσια. Για το έργο έχει ήδη εκδοθεί η σχετική προέγκριση οικοδομικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Πράσινο φως” έλαβε νέο έργο επέκτασης ξενοδοχείου στη Φολέγανδρο. Το έργο αφορά στην προσθήκη κατ’ επέκταση σε υφιστάμενο ξενοδοχείο Γ’ τάξης, το οποίο θα αναπτυχθεί σε ακίνητο που βρίσκεται σε έκταση 1,61 περίπου στρεμμάτων, στην περιοχή “Σχισμάδα”, στην Χώρα Φολεγάνδρου. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στα Κουφονήσια. Πρόκειται για την αλλαγή χρήσης κτιρίων Α-Β σε ξενοδοχείο 3 αστέρων και στην επέκταση αυτού. Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε ακίνητα που βρίσκονται σε έκταση 4 στρεμμάτων, στα Κουφονήσια. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Δρομολογείται επένδυση για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο. Αφορά στην ανέγερση διωρόφου νέου ξενοδοχείου 2 αστέρων, με υπόγειο. Μετά την προέγκριση της οικοδομικής άδειας από την ΥΔΟΜ του Δήμου Μυκόνου, το ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 1,00 περίπου στρέμματος στην θέση “Μαντού – Κουκουλού” Άνω Μεράς, στη Μύκονο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Νέο έργο για ξενοδοχείο δρομολογείται στη Μύκονο. Το έργο αφορά στη δημιουργία νέου διώροφου ξενοδοχείου 2 αστέρων με υπόγειο και στην αλλαγή χρήσης υπάρχουσας ισόγειας οικοδομής με υπόγειο, από κατοικία σε ξενοδοχείο -και θα αναπτυχθεί σε οικόπεδο επιφανείας 924 τ.μ., στην περιοχή “Κουκουλού” Άνω Μεράς, στη Μύκονο. Για το έργο έχει ήδη εκδοθεί η σχετική προέγκριση οικοδομικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Μυκόνου. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Στα σκαριά” βρίσκεται έργο για νέο ξενοδοχείο στη Νάξο, που αφορά στην ανέγερση νέου ξενοδοχείου 3 αστέρων, με εμβαδό δόμησης 197,99 τ.μ. Το νέο ξενοδοχείο θα υλοποιηθεί σε έκταση 4,6 περίπου στρεμμάτων στην περιοχή Άγιος Νεκτάριος, στη Νάξο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στn Νάξο. Σε έκταση 1,3 περίπου στρεμμάτων στην θέση “Γουνάρισσα”, στην Χώρα Νάξου, πρόκειται να ανεγερθεί νέα διώροφη οικοδομή με υπόγειο, που θα χρησιμοποιηθεί ως ξενοδοχείο 2 αστέρων. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Νέα ξενοδοχειακή επένδυση δρομολογείται στην Πάρο, η οποία προεγκρίθηκε από την ΥΔΟΜ του Δήμου Πάρου. Το έργο αφορά στην ανέγερση νέου ξενοδοχείου 4 αστέρων με κολυμβητική δεξαμενή, υπόγειο, ισόγεια δωμάτια και διώροφα διαμερίσματα, το οποίο θα αναπτυχθεί σε έκταση 25,9 περίπου στρεμμάτων στην περιοχή Μάρπησσα, στην Πάρο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. “Πράσινο φως” σε επένδυση για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Πάρο. Το έργο αφορά στη δημιουργία νέου ξενοδοχείου 4 αστέρων με υπόγεια και κολυμβητική δεξαμενή, και έλαβε τη σχετική οικοδομική άδεια από την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Πάρου. Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 2,11 περίπου στρεμμάτων, στην περιοχή Πίσω Λιβάδι Μάρπησσας, στην Πάρο. Δρομολογείται έργο για νέο ξενοδοχείο στην Σαντορίνη. Πρόκειται για την ανέγερση νέου διώροφου ξενοδοχείου με 2 υπόγεια, σε οικόπεδο 676 τ.μ., στην περιοχή Φηρά Σαντορίνης. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Σύρο. Η εξασφάλιση της οικοδομικής άδειας από την ΥΔΟΜ του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης οδηγεί στην ανέγερση 4άστερου ξενοδοχείου επιπλωμένων διαμερισμάτων με spa, υπόγειες αποθήκες και κολυμβητικές δεξαμενές. Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε έκταση 4,12 στρεμμάτων στην περιοχή Τρία Λαγγόνια – Ποσειδωνία, στη Σύρο. Δείτε περισσότερα για το έργο εδώ. -
Μισγάγγεια σε οικόπεδο εντός ρυμοτομικού σχεδίου
tetris replied to Theoharis's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Είναι η ιδεατή γραμμή συνάντησης ορεινών όγκων, στην οποία ρέει το νερό, στο βαθύτερο σημείο της κοίτης - Χθες
-
Γειά σε όλους, Μια ερώτηση προς όλους, Σε αγροτεμάχιο 9.000 τ.μ. εκτός σχεδίου, εκτός οικισμού, εκτός ΖΟΕ, εκτός ΓΠΣ/ΤΠΣ με πρόσωπο σε επαρχιακή οδό, σε χαρακτηρισμένη ΓΓΥΠ, θέλουν να χτίσουν Αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα - τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες (κατά τον 4276/2014) τα οποία δομούνται με όρους δόμησης κατοικίας. Η ΥΔΟΜ λέει δεν προχωρά σε έγκριση Ο.Α. καθώς λέει δεν αποτελεί αγροτική χρήση κατά νόμο άρθρο 56 του ν. 2637/1998. Το άρθρο 56 αναφέρει το εξής απλό: 6.α) Σε αγροτεμάχια που χαρακτηρίζονται από τη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης της οικείας περιφερειακής ενότητας ως αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, απαγορεύεται η άσκηση οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας, εκτός από την αγροτική εκμετάλλευση αγροτική δραστηριότητα, κατά την έννοια του ν. 3874/2010 (Α’ 151), και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από σταθμούς Α.Π.Ε. Πάμε τώρα στον ν.3874/2010 που ορίζει τα προηγούμενα: Άρθρο 2, παρ. 1, σημείο δ) Αγροτική εκμετάλλευση είναι η μονάδα παραγωγής προς πώληση αγροτικών προϊόντων, όπως αυτά ορίζονται στην περίπτωση ζ). Στις δραστηριότητες της αγροτικής εκμετάλλευσης περιλαμβάνεται, εκτός από την παραγωγή των προϊόντων και η αποθήκευση, τυποποίηση, συσκευασία και η τοποθέτηση, μέχρι και του σταδίου της χονδρικής και λιανικής πώλησης, αποκλειστικά των προϊόντων που παράγει η ίδια η μονάδα ή στην περίπτωση των Ομάδων Παραγωγών, των προϊόντων που παράγουν τα μέλη των Ομάδων Παραγωγών και για τα οποία έχουν αναγνωρισθεί ως Ομάδα Παραγωγών, καθώς και η πρώτη χωρική ή οικοτεχνική μεταποίησή τους, η αλιεία (θαλάσσια, εσωτερικών υδάτων), η υδατοκαλλιέργεια, συμπεριλαμβανομένων των μισθωμένων δημοσίων ιχθυοτρόφων υδάτων/λιμνοθαλασσών, ως και η διαχείριση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μικρότερη από πεντακόσια (500) KW και η λειτουργία αγροτουριστικών μονάδων. στ) Αγροτική δραστηριότητα είναι κάθε επαγγελματική δραστηριότητα σε έναν τουλάχιστον από τους κλάδους της αγροτικής οικονομίας, δηλαδή της φυτικής, της ζωικής, ή της θαλάσσιας αλιείας, της αλιείας εσωτερικών υδάτων, της υδατοκαλλιέργειας, συμπεριλαμβανομένων των μισθωμένων δημοσίων ιχθυοτρόφων υδάτων/λιμνοθαλασσών, που αποσκοπεί στην παραγωγή αγροτικών προϊόντων, στη διαχείριση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μικρότερη από πεντακόσια (500) KW, στη λειτουργία αγροτο-τουριστικών μονάδων έως δέκα (10) δωματίων και στη δασική παραγωγή. ζ) Αγροτικά προϊόντα είναι τα προϊόντα του εδάφους, της κτηνοτροφίας, της αλιείας (θαλάσσιας, εσωτερικών υδάτων), της υδατοκαλλιέργειας, συμπεριλαμβανομένων των μισθωμένων δημοσίων ιχθυοτρόφων υδάτων/ λιμνοθαλασσών, της δασοπονίας, της θηραματοπονίας και των κάθε είδους εκτροφών και τα προϊόντα που προέρχονται από το πρώτο στάδιο επεξεργασίας ή μεταποίησης αυτών, καθώς και κάθε άλλο προϊόν που προέρχεται από την αγροτική εν γένει δραστηριότητα. Επιπλέον, ο ορισμός της αγροτουριστικής μονάδας και του αγροτουρισμού εν γένει καθορίζεται από τον ν. 4276/2014 και την Υπουργική Απόφαση 390771/2024 (Πολυλειτουργικά αγροκτήματα), τις διατάξεις των οποίων δεν αναφέρω εδώ για λόγους συντομίας. Στα παραπάνω η ΥΔΟΜ μας απαντά "Δεν με νοιάζει τι λέτε, δεν υπάρχει καμία εγκύκλιο επί του θέματος, δεν μπορεί να βγει άδεια, τα παράπονα σας στον υπουργό." Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο; Γνωρίζει κάποιος τι πραγματικά ισχύει; Γιατί, αν κολλάμε στα προφανή, πού να φτάσουμε στα πιο περίπλοκα…
-
enais92 started following Αποκοπή συνιδιοκτήτη από κεντρική θέρμανση
-
Καλησπέρα σας! Νέο μέλος εδώ κι επειδή βρίσκω τοίχος ήθελα να συμβουλευτώ κάποιους ειδικούς! Λοιπόν, θέλω να αποκοπω από την κεντρική θέρμανση (φυσικό αέριο). Χρησιμοποιώ κλιματιστικά Inverter Α+++ σε θερμή ζώνη με scop 5.8. Έχω το δικαίωμα; Έχοντας διαβάσει το ΦΕΚ ως άσχετος δεν βλέπω πουθενά να ορίζει το σύστημα αυτόνομης θέρμανσης που πρέπει να εγκατασταθεί. Έχω μιλήσει με 3 μηχανολόγους και αρνούνται να συντάξουν την υπεύθυνη δήλωση διότι μου απαντούν πως τα κλιματιστικά δεν θεωρούνται αυτόνομο σύστημα θέρμανσης. Χρειάζομαι τα φώτα σας. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
-
enais92 joined the community
-
Καλησπέρα παιδιά. Έχει κανένας πάρει επίσημη απάντηση από Κτηματολόγιο/Κτηματολογικό Γραφείο, τί μπορώ να κάνω σε περίπτωση που θέλω να κάνω ΔΓΜ/Εγγραπτέας για σύσταση καθέτων (από συμβόλαιο που μεταγράφηκε σε παγωμένη περίοδο) αλλά το σύστημα δε μου εκδίδει Κτηματογραφικό Διάγραμμα, διότι το ΚΑΕΚ συμμετέχει σε διόρθωση; Παρεμπιπτόντως, δε γνωρίζω αν εκρεμμεί διόρθωση για γειτονικό ΚΑΕΚ (πχ ΕΚ) ή απλά φαίνεται "παγωμένο" το συγκεκριμένο διότι δεν έχει γίνει ακόμη η σύσταση...
-
Καλησπέρα συνάδελφοι. Θέλω να ρωτήσω αν μετά από 4ετη προυπηρεσία πάνω σε Η/Μ Μελέτες αποκτούμε πλήρη δικαιώματα υπογραφής. Θέλω να ρωτήσω αν το παραπάνω ισχύει τόσο για ιδιωτικά όσο και για δημόσια έργα. Στα Δημόσια έργα κάνουμε πλέον μελέτη οι μηχανολόγοι τε; Είναι κάτι που δεν το γνωρίζω. Όποιος συνάδελφος γνωρίζει τα παραπάνω ας δώσει τα φώτα του. Σίγουρα το παραπάνω με την 4 ετη προυπηρεσία δεν αποτελεί νομοθεσία αλλά εφαρμόζεται στην πράξη. Θέλω να δω αν ισχύει. Ευχαριστώ πολύ.
-
Ioannis D. joined the community
-
kothomas started following Όργανα ελέγχου ΕΗΕ
-
ADK started following Διαμερισμάτωση
-
Συνάδελφοι καλησπέρα και Καλό Μήνα! Διάβασα προσεκτικά όσες περισσότερες συζητήσεις του topic μπορούσα (μέχρι το μυαλό να γίνει βούτυρο), προκειμένου να βγάλω συμπεράσματα σχετικά με περίπτωση που μελετώ. Καταλήγω στα παρακάτω, παρακαλώ διορθώστε με εάν κάπου το χάνω: Η λογική του "πάντα ελέγχουμε βάση ΟΑ" στις περιπτώσεις ύπαρξης σύστασης δεν ισχύει πλέον, εφόσον "Η διαμερισμάτωση ορόφου κατά την παρ. 8 εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας". Επομένως πρέπει να ελέγχουμε και τα όρια των "αυτοτελών ιδιοκτησιών", δηλαδή να εμπλέκουμε στον έλεγχό μας και τα σχέδια της σύστασης. Στη δική μου περίπτωση έχω: Απολεσθείσα ΟΑ του 68 (και φάκελο), που αφορούσε Υπόγειο και Ισόγειο Σύσταση / Συμβόλαιο Πώλησης του 68 που χώριζε Υπόγειο σε 5 Αποθήκες, Ισόγειο σε 5 Καταστήματα, μελλοντικούς Α & Β Ορόφους σε 2 διαμερίσματα ανά Όροφο και προέβλεπε δικαίωμα υψούν για Γ Όροφο και Δ Όροφο σε εσοχή. Από αυτά εγώ μελετώ 2x όμορες Αποθήκες Υπογείου (Α4 και Α5) και τα υπερκείμενα 2x Καταστήματα Ισογείου (Κ4 και Κ5). Στα σχέδια της σύστασης η Α4 έχει πρόσβαση από το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο & πρόσβαση στον ακάλυπτο πίσω, το Κ4 είσοδο από τον δρόμο στην πρόσοψη, το Κ5 ξεχωριστή είσοδο από τον δρόμο στην πρόσοψη, ενώ τα Α5 & Κ5 επικοινωνούν με εσωτερική σκάλα. Νέα ΟΑ του 70, που δείχνει το Υπόγειο ως ενιαίο σε όλη την επιφάνεια της πολυκατοικίας χωρίς διάκριση ΟΙ και το Ισόγειο χωρισμένο σε 2 Καταστήματα με ενδιάμεσο το κλιμακοστάσιο. Το ένα από τα 2 καταστήματα που φαίνεται στην κάτοψη, αφορά τις 2 "δικές μου" ΟΙ (Κ4 και Κ5). Η άδεια αυτή βγήκε για την κατασκευή του Α και Β Ορόφου και για επέκταση του Ισογείου σε τμήμα του ακαλύπτου (12m2) για κατασκευή 1x WC για κάθε ένα από τα Καταστήματα που δείχνει η συνοδή Κάτοψη. Η επέκταση αυτή δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ και προφανώς δεν έγινε ποτέ τροποποίηση της σύστασης. Τελευταία ΟΑ του 76, που αγνοεί την ύπαρξη Υπογείου εντελώς και δείχνει το Ισόγειο παρόμοια με την ΟΑ του 70, επεκταμένο κατά την ήδη εγκεκριμένη επιφάνεια προς τον ακάλυπτο με τους χώρους των WC να είναι πλέον τμήμα των 2x Καταστημάτων Ισογείου. Η άδεια αυτή βγηκε για την κατασκευή Γ, Δ και Ε Ορόφου και έχει πολλά λάθη, συμπεριλαμβανομένου και του Διαγράμματος Κάλυψης, γιαυτό έχω αποφασίσει να την αγνοήσω, εφόσον δεν αφορά τις "δικές μου" ιδιοκτησίες. Συμβόλαιο Γονικής Παροχής του 2000 "κατ΄εικόνα και καθ' ομοίωση" του Συμβολαίου Σύστασης, με ξεκάθαρη δήλωση συμβολαιογράφου off the record περι copy paste. Πραγματικότητα: Ένα Ισόγειο (Κ4+Κ5) με εσωτερική μεταλλική σκάλα προς το ένα Υπόγειο (Α4+Α5) και επιφάνειες να συμφωνούν με τη σύσταση. Το Ισόγειο, ωστόσο έχει επέκταση 0.5m2 προς τον ακάλυπτο. Η πόρτα πρόσβασης προς ακάλυπτο μπήκε στο Ισόγειο και όχι στο Υπόγειο, καθώς ο ακάλυπτος βρίσκεται στη στάθμη Ισογείου. Η θέση της εσωτερικής σκάλας (κάκιστη οπή) είναι κουκου ρούκου, καθώς στη μέση της βρίσκεται η εξόπορτα προς τον ακάλυπτο σε σημείο πολύ ψηλά σε σχέση με το πλατύσκαλο, με αποτέλεσμα η πρόσβαση στον ακάλυπτο να μην ικανοποιείται, εκτός εάν είσαι ο Hulk. Κάποια κουφώματα της πρόσοψης σε άλλες θέσεις (λόγω ενοποίησης ΟΙ). Τα υπόλοιπα οκ. Παραθέτω σκαρίφημα των παραπάνω για το Ισόγειο, καθώς είναι το πιο σύνθετο. Πως το κρίνω (όλα σε μία δήλωση): Εύκολα: ΦΚ3 - Κατηγορία 3 - αλλαγή θέσης εσωτερικής σκάλας, αλλαγές σε διαστάσεις και θέσεις κουφωμάτων, επέκταση επιφάνειας (και διάστασης) Ισογείου (<5%). Δύσκολα: ΦΚ2 - Κατηγορία 1 - Διαμερισμάτωση Α4 με Α5 λόγω ενoποίησης ΦΚ1 - Κατηγορία 1 - Διαμερισμάτωση Κ4 με Κ5 λόγω ενοποίησης Την ένωση ορόφων δεν την σχολιάζω καθόλου, λόγω της εσωτερικής σκάλας που δείχνει η σύσταση. Αυτό είναι λάθος? Επίσης δεν σχολιάζω την κατασκευή διαχωριστικού τοίχου στο Υπόγειο, διότι η σύσταση δείχνει τις ΟΙ ξεκάθαρα. Είναι λάθος? Η Γονική Παροχή του 2000 μου ακυρώνει το αποδεικτικό πραγματοποίησης των αυθαιρεσιών? Από το topic κατάλαβα πως, σε περίπτωση που ΟΑ και πραγματικότητα συμφωνούν, αλλά η σύσταση δείχνει περισσότερες/λιγότερες ΟΙ, οι αυθαιρεσίες δηλώνονται σαν ΛΟΙΠΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ (πχ αναλυτικός) σχετικές με κατασκευή/καθαίρεση διαχωριστικών τοίχων αντιστοίχως. Μήπως πρέπει αν κινηθώ έτσι, ακυρώνοντας τα ΦΚ1 και ΦΚ2? Προφανώς κατόπιν τακτοποίησης θα χρειαστεί τροποποίηση σύστασης, προκειμένου να αποτυπωθεί συμβολαιογραφικά η πραγματική κατάσταση. Στη διαδικασία αυτή οι ΗΤΚ που θα γίνουν "προ τροποποίησης" θα είναι όσες και οι ΟΙ της αρχικής σύστασης, ενώ "μετά τροποποίησης" θα αρχειοθετηθουν και θα βγει μια ΗΤΚ για τη νέα πραγματικότητα? Σταματώ εδώ γιατί πολλά είπα και αναμένω την πολύτιμη βοήθειά σας.
-
Νίκος87 joined the community
-
Τα έργα που έχουν εγκριθεί περιβαλλοντικά πήραν το «πράσινο φως» για την κατασκευή και λειτουργία τους πλέον ως ένα μεγάλο ενιαίο έργο -Πρόκειται για ένα φωτοβολταϊκό πάρκο συνολικής ισχύος 212,867 MW (από 236,731 MW αρχικώς) το οποίο αποτελείται από 9 φωτοβολταϊκούς σταθμούς Την ίδια ώρα που διάφοροι επενδυτές προσπαθούν να περάσουν κάτω από το ραντάρ του περιβαλλοντικού ελέγχου, η M Renewables του ομίλου Metlen ακολουθεί τελείως διαφορετικό δρόμο. Ειδικότερα, μόλις χθες εγκρίθηκε από την αρμόδια Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) η τροποποίηση και κωδικοποίηση των περιβαλλοντικών όρων σειράς έργων από το χαρτοφυλάκιο της Εγνατίας που είχε εξαγοραστεί παλαιότερα. Έτσι, τα έργα που έχουν εγκριθεί περιβαλλοντικά πήραν το «πράσινο φως» για την κατασκευή και λειτουργία τους πλέον ως ένα μεγάλο ενιαίο έργο. Ειδικότερα, πρόκειται για ένα φωτοβολταϊκό πάρκο συνολικής ισχύος 212,867 MW (από 236,731 MW αρχικώς) το οποίο αποτελείται από 9 φωτοβολταϊκούς σταθμούς. Πρόκειται για έργα 11,27 MW «Μπαλλαίικα 1», 17,82 MW «Μπαλλαίικα 6», 3,229 MW «Μπαλλαίικα 7», 39,958 MW «Μπαλλαίικα 8», 30,724 MW «Μπαλλαίικα 9», 24,054 MW «Μπαλλαίικα 13», 39,183 MW «Μπαλλαίικα 15», 17,654 MW «Μπαλλαίικα 29» και 28,975 MW «Μπαλλαίικα 38» τα οποία βρίσκονται στους Δήμους Χαλκηδόνος και Ωραιοκάστρου, στην περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ανήκουν στην εταιρεία «ΕΓΝΑΤΙΑ ΕΚ.Α. ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.». Στο έργο περιλαμβάνεται και ένα Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης 33/400 kV καθώς και μια εναέρια Γραμμή Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας 400 kV. Η διασύνδεση του έργου με το Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΣΜΗΕ) θα γίνει μέσω υπόγειων γραμμών μέσης τάσης (ΜΤ) 33KV μήκους περίπου 30 χλμ,, από το Φωτοβολταϊκό Σταθμό Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο ΚΥΤ «Μπαλαίικα» 33/400 kV, και μέσω εναέριας Γραμμής Μεταφοράς 400kV μήκους περίπου 7.554 χλμ., από το ΚΥΤ «Μπαλαίικα» 33/400 kV στο υφιστάμενο σύστημα «ΚΥΤ Θεσσαλονίκης – ΚΥT Λαγκαδά». Υποδομές και σταθμός Για την πρόσβαση στη θέση του έργου θα χρησιμοποιηθεί το υφιστάμενο οδικό δίκτυο. Καμία νέα διάνοιξη δρόμου και άλλων έργων υποδομής δεν θα απαιτηθούν. Όσον αφορά στο οδικό δίκτυο περιμετρικά των γεωτεμαχίων τα οποία οριοθετούν την περιοχή επέμβασης, υφίστανται ήδη χωματόδρομοι, αγροτικές οδοί μεταβλητού πλάτους καθώς και ασφαλτοστρωμένο πρωτεύον επαρχιακό οδικό δίκτυο, το οποίο εν συνεχεία συνδέεται με το εθνικό οδικό δίκτυο. Η υπάρχουσα υποδομή θα εξυπηρετεί πλήρως το έργο και δεν απαιτούνται επιπλέον παρεμβάσεις, άρα δεν θα υπάρξει περιβαλλοντική επιβάρυνση. Συνοπτικά, ο φωτοβολταϊκός σταθμός θα αποτελείται από τα παρακάτω βασικά μέρη: 345.044 φωτοβολταϊκά πλαίσια. 44 αντιστροφείς στοιχειοσειράς DC/AC (String Invertes). Βάσεις στήριξης φωτοβολταϊκών πλαισίων. 44 Μετασχηματιστές ανύψωσης τάσης ΧΤ/ΜΤ. 44 Ενιαία (compact) προπαρασκευασμένα συγκροτήματα Οικίσκων – Σταθμών Παραγωγής (συγκροτήματα Πεδίων ΧΤ / Μετασχηματιστών ΜΤ / Πεδίων ΜΤ). Γειώσεις και καλώδια DC (συνεχούς ρεύματος) και AC (εναλλασσόμενου ρεύματος). 8 Τερματικοί Σταθμοί MT εντός ορίων γηπέδων του έργου. Κατασκευή έργων οδικής διασύνδεσης τα οποία περιλαμβάνουν την κατασκευή εσωτερικών διαδρόμων προσπέλασης της εγκατάστασης. Εγκατάσταση συστήματος γείωσης για όλους τους σκοπούς (λειτουργίας, προστασίας από σφάλματα και αντικεραυνικής προστασίας). Κατασκευή περίφραξης του έργου. Εκσκαφή ορυγμάτων για καλώδια και γειώσεις. Επανεπίχωση ορυγμάτων με υλικά λατομείου και προϊόντων εκσκαφής. Επίσης, τα έργα περιλαμβάνονται εγκαταστάσεις σύστηματος ασφαλείας και φύλαξης, συνοδά έργα ηλεκτρικής διασύνδεσης του πάρκου κ.ά. View full είδηση
-
Τα έργα που έχουν εγκριθεί περιβαλλοντικά πήραν το «πράσινο φως» για την κατασκευή και λειτουργία τους πλέον ως ένα μεγάλο ενιαίο έργο -Πρόκειται για ένα φωτοβολταϊκό πάρκο συνολικής ισχύος 212,867 MW (από 236,731 MW αρχικώς) το οποίο αποτελείται από 9 φωτοβολταϊκούς σταθμούς Την ίδια ώρα που διάφοροι επενδυτές προσπαθούν να περάσουν κάτω από το ραντάρ του περιβαλλοντικού ελέγχου, η M Renewables του ομίλου Metlen ακολουθεί τελείως διαφορετικό δρόμο. Ειδικότερα, μόλις χθες εγκρίθηκε από την αρμόδια Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) η τροποποίηση και κωδικοποίηση των περιβαλλοντικών όρων σειράς έργων από το χαρτοφυλάκιο της Εγνατίας που είχε εξαγοραστεί παλαιότερα. Έτσι, τα έργα που έχουν εγκριθεί περιβαλλοντικά πήραν το «πράσινο φως» για την κατασκευή και λειτουργία τους πλέον ως ένα μεγάλο ενιαίο έργο. Ειδικότερα, πρόκειται για ένα φωτοβολταϊκό πάρκο συνολικής ισχύος 212,867 MW (από 236,731 MW αρχικώς) το οποίο αποτελείται από 9 φωτοβολταϊκούς σταθμούς. Πρόκειται για έργα 11,27 MW «Μπαλλαίικα 1», 17,82 MW «Μπαλλαίικα 6», 3,229 MW «Μπαλλαίικα 7», 39,958 MW «Μπαλλαίικα 8», 30,724 MW «Μπαλλαίικα 9», 24,054 MW «Μπαλλαίικα 13», 39,183 MW «Μπαλλαίικα 15», 17,654 MW «Μπαλλαίικα 29» και 28,975 MW «Μπαλλαίικα 38» τα οποία βρίσκονται στους Δήμους Χαλκηδόνος και Ωραιοκάστρου, στην περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ανήκουν στην εταιρεία «ΕΓΝΑΤΙΑ ΕΚ.Α. ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.». Στο έργο περιλαμβάνεται και ένα Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης 33/400 kV καθώς και μια εναέρια Γραμμή Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας 400 kV. Η διασύνδεση του έργου με το Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΣΜΗΕ) θα γίνει μέσω υπόγειων γραμμών μέσης τάσης (ΜΤ) 33KV μήκους περίπου 30 χλμ,, από το Φωτοβολταϊκό Σταθμό Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο ΚΥΤ «Μπαλαίικα» 33/400 kV, και μέσω εναέριας Γραμμής Μεταφοράς 400kV μήκους περίπου 7.554 χλμ., από το ΚΥΤ «Μπαλαίικα» 33/400 kV στο υφιστάμενο σύστημα «ΚΥΤ Θεσσαλονίκης – ΚΥT Λαγκαδά». Υποδομές και σταθμός Για την πρόσβαση στη θέση του έργου θα χρησιμοποιηθεί το υφιστάμενο οδικό δίκτυο. Καμία νέα διάνοιξη δρόμου και άλλων έργων υποδομής δεν θα απαιτηθούν. Όσον αφορά στο οδικό δίκτυο περιμετρικά των γεωτεμαχίων τα οποία οριοθετούν την περιοχή επέμβασης, υφίστανται ήδη χωματόδρομοι, αγροτικές οδοί μεταβλητού πλάτους καθώς και ασφαλτοστρωμένο πρωτεύον επαρχιακό οδικό δίκτυο, το οποίο εν συνεχεία συνδέεται με το εθνικό οδικό δίκτυο. Η υπάρχουσα υποδομή θα εξυπηρετεί πλήρως το έργο και δεν απαιτούνται επιπλέον παρεμβάσεις, άρα δεν θα υπάρξει περιβαλλοντική επιβάρυνση. Συνοπτικά, ο φωτοβολταϊκός σταθμός θα αποτελείται από τα παρακάτω βασικά μέρη: 345.044 φωτοβολταϊκά πλαίσια. 44 αντιστροφείς στοιχειοσειράς DC/AC (String Invertes). Βάσεις στήριξης φωτοβολταϊκών πλαισίων. 44 Μετασχηματιστές ανύψωσης τάσης ΧΤ/ΜΤ. 44 Ενιαία (compact) προπαρασκευασμένα συγκροτήματα Οικίσκων – Σταθμών Παραγωγής (συγκροτήματα Πεδίων ΧΤ / Μετασχηματιστών ΜΤ / Πεδίων ΜΤ). Γειώσεις και καλώδια DC (συνεχούς ρεύματος) και AC (εναλλασσόμενου ρεύματος). 8 Τερματικοί Σταθμοί MT εντός ορίων γηπέδων του έργου. Κατασκευή έργων οδικής διασύνδεσης τα οποία περιλαμβάνουν την κατασκευή εσωτερικών διαδρόμων προσπέλασης της εγκατάστασης. Εγκατάσταση συστήματος γείωσης για όλους τους σκοπούς (λειτουργίας, προστασίας από σφάλματα και αντικεραυνικής προστασίας). Κατασκευή περίφραξης του έργου. Εκσκαφή ορυγμάτων για καλώδια και γειώσεις. Επανεπίχωση ορυγμάτων με υλικά λατομείου και προϊόντων εκσκαφής. Επίσης, τα έργα περιλαμβάνονται εγκαταστάσεις σύστηματος ασφαλείας και φύλαξης, συνοδά έργα ηλεκτρικής διασύνδεσης του πάρκου κ.ά.
-
AndronikosV started following Φυσικό Αέριο ΦΕΚ 976Β 28.3.2012
-
Τι θα ισχύει για τα μεταχειρισμένα; Αν κάποιος έχει πάρει αυτοκίνητο με βενζίνη ή diesel πριν το 2035, θα μπορεί να το πουλήσει ή όχι;
-
ν. 4495/17 [Ν. 4495/17] Ημιτελή κτίρια
MARYKAL replied to elleni's θέμα in Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης
Αδεια αποπερατωσης σε ημιτελές διαμερισμα τετραοροφου με άδεια 1985. Συνάδελφοι καλησπέρα έχω μία περίπτωση όπου ένα τετράωροφο κτίριο κατοικιών εντός σχεδίου, ολοκληρώθηκε με άδεια του 1985 επι υπαρχοντος ισογείου προ 1955. Ολοκληρωθηκε και ρευματοδοτηθηκε μεχρι το 1992 σε όλους τους ορόφους εκτός από τον Β όροφο. Σήμερα μετά από πλειστηριασμό ο νεος ιδιοκτήτης αγοράζει το ένα εκ των δύο διαμερισμάτων του Β ορ.και θέλει να το αποπερατώσει. Εχει ολοκληρωμένο Φ.Ο και λίγες τοιχοποιιες εξωτερ. και εσωτερ. Από την πολεοδομία πήρα τα αντίγραφα της άδειας και έχω κάνει την αποτύπωση. 1. Στον Σ.Δ εχει προσμετρηθει ενας εσωτερικος φωταγωγος για το κλιμ/σιο. Στο κλιμ/σιο και στον φωτ/γο σε ολους τους οροφους υπαρχουν μικρες μετατοπισεις ή διαφορες στις διαστασεις. Αυτα εννοειται οτι ειναι ετσι εξ αρχης της κατασκευης και εχουν ρευματοδοτηθει ολοι οι υπολοιποι. Έχει νόημα να απεικόνιση διαφορές έως 2% επι της κατοψης; Ή πρέπει να κάνω υπαγωγη; Γιατί όπως προανέφερα ότι αφορά στους κοιν/στους χώρους κλιμ/σιου-φωτ/γου, ισχύουν εξ αρχής σε όλους τους ορόφους. 2. Η πίσω όψη του διαμερίσματος προς τον ακαλυπτο, δεν έχει υλοποιηθεί καθολου, το ιδιο συμβαινει και στα εσωτερικα χωρισματα. 3. Όσον αφορά στο θέμα των επιβλέψεων του αρχικού μηχανικού, δεν υπάρχει θέμα είναι πληρωμένες για όλο το κτίριο όπως συνηθιζόταν τότε (τσεκαρισμένο με την ΥΔΟΜ) 4. από την πολεοδομία μου είπαν ότι αυτή είναι μία νέα άδεια αποπεράτωσης κατηγορίας 3 ( πολλοι συνάδελφοι διαφωνούν και λένε κατηγορία 1), μου είπαν ότι πάω με τους όρους δόμησης της αρχικής άδειας και επίσης ότι αν έχουν ολοκληρωθεί οι εξωτερικές όψεις σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σε ποσοστο >75%, δεν χρειάζεται ΚΕΝΑΚ. 5. Έστω ότι υιοθετώ τα λεγόμενα της πολεοδομίας θεωρώντας ότι οι τοιχοποιείες δεν έχουν γίνει καθόλου και λυσω το θέμα του φωταγωγού, τοποθετώντας τα τούβλα στο περιγράμμα του στην εγκεκριμενη θέση και μεγεθος, σαν άδεια κατηγορίας 3 θα πάει με βεβαίωση όρων δόμησης; 6. Επίσης θα απαιτηθεί στο νεο τοπογραφικό και διάγραμμα κάλυψης; Υποθετω πως ναι. Θα πρεπει στο τοπογραφικο να αποτυπωθει ολο το οικοδομικό τετραγωνο; Επειδη υπαρχει συσταση, υποθετω οτι δεν ελεγχω τις υπολοιπες Ο.Ι. Επειδη ο Δήμος εχει πια υποχρεωτικά στους ορους δομησης την έγκριση αρχαιολογίας ( εδώ έχουμε αποπεράτωση στο σταδιο από τούβλα και μετά, στον Β οροφο). Δεν βρισκεται σε αρχαιολογικό τοπο. Υπάρχει κάτι να προσεξω; Συγγνώμη για την έκταση και ευχαριστώ -
Γεωργία Παπουτσή joined the community
-
- 33 σχόλια
-
- 1
-
-
- κάναβος
- τοπογραφικό
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Μισγάγγεια σε οικόπεδο εντός ρυμοτομικού σχεδίου
nbr replied to Theoharis's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Εγώ βλέπω (ίσως να κάνω λάθος) πως: Ο Χάρτης που μα δίνεις είναι παλαιός και δεν έχει σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση. Οι ισοϋψείς γραμμές δείχνουν έντονη κλίση και σίγουρα δυτικά από το γήπεδό σου να δημιουργούν και "βαθιά Γραμμή" (είναι σχεδιασμένη με διακεκομμένη). Ο δρόμος (που δεν υπάρχει στον χάρτη) κακώς δεν έχει σωληνωτό στο σημείο που τέμνει την Β.Γ. Το νερό πάντως ποτέ δεν ξεχνάει την πορεία του. Βλέποντας ταυτόχρονα και τις φωτογραφίες που μας δίνεις βγάζω το συμπέρασμα (ρώτα τον ιδιοκτήτη) πως δούλεψε και .... τσάπα πριν το φύτεμα των δένδρων. Και οι βατσινιές πάντως βγαίνουν στα ρέματα. Καλάμια έχουμε σε ρέματα που υπάρχουν στάσιμα νερά. -
- 33 σχόλια
-
- 1
-
-
- κάναβος
- τοπογραφικό
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
ted74 started following ανοικτή εξωτερική κλίμακα για πρόσβαση στο δώμα
-
Έχω μια ισόγεια μονοκατοικία με δώμα (χωρίς κεκλιμένη στέγη) που η δόμηση και η κάλυψη από τους όρους δόμησης (ρυμοτομικό σχέδιο με προκαθορισμένη θέση και προκαθορισμένο περίγραμμα κτηρίου) πρέπει να περιοριστεί στο γραμμοσκιασμένο σχήμα της εικόνας. Ερώτημα: σύμφωνα με τον ΝΟΚ (άρθρα 11,12,17) συνδυαστικά με διατάξεις του κτιριοδομικού ή ο,τιδήποτε άλλο που μπορεί να βασιστεί κανείς, γίνεται να κατασκευαστεί εξωτερική-ανοιχτή κλίμακα (με εμβαδόν 4,25τ.μ.) ανόδου προς το δώμα, στη θέση που φαίνεται στην εικόνα, χωρίς να προσμετρηθεί στη δόμηση αλλά ούτε και στην κάλυψη; Η σκάλα όπως γίνεται αντιληπτό δε θα εξυπηρετεί κλειστό χώρο (όροφο), ούτως ή άλλως δεν επιτρέπεται όροφος, αλλά θέλουμε να κατασκευαστεί για την εύκολη πρόσβαση σε εγκαταστάσεις(ηλιακός) που θα υπάρχουν στο δώμα και για έλεγχο της μόνωσης-υδρορροών κλπ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Μισγάγγεια σε οικόπεδο εντός ρυμοτομικού σχεδίου
subrosaval replied to Theoharis's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Εδώ είναι μια φωτό από την αυτοψία μου στην αρχή αυτής της μορφής . Δείχνω και την επαρχιακή οδό αριστερά . Ουσιαστικά βρήκα το πρανές του οδοστρώματος της επαρχιακής οδού και μπόλικα βάτα . Δεν βρήκα καλαμιές κλπ που συνήθως είναι γύρω από ένα ρέμα . Επίσης δεν βρήκα να υπάρχει κάποια βαθιά γραμμή , φρύδι κλπ . Είναι αυτό που βλέπεις , δύο κλίσεις εδάφους να συναντιούνται . Πιθανόν να τρέχει κάποιο νερό όταν βρέχει εκεί , λόγω κλίσης εδάφους. Στο ΦΕΚ οριοθέτησης του οικισμού αναφέρεται ως μισγάγγεια ! Η μισγάγγεια είναι ρέμα ; Θα ρωτήσω και στην αρμόδια υπηρεσία αλλά δεν περιμένω πολλά από αυτούς . -
Μισγάγγεια σε οικόπεδο εντός ρυμοτομικού σχεδίου
tetris replied to Theoharis's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Μπορεί στο χάρτη να μην είναι σχεδιασμένη η βαθιά γραμμή αλλά, η πτύχωση του εδάφους, προϊδεάζει για ρέμα (στην αρχή του). Για να είσαι σίγουρος κάνε ερώτημα στην αρμόδια υπηρεσία της Π.Ε.. -
ted74 joined the community
-
Η βασική είδηση και -για να είμαστε ξεκάθαροι- είναι πως το πλαίσιο για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνη/ντίζελ) και φυσικά τα υβριδικά, δεν αλλάζει άμεσα για τα νέα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν ή θα κυκλοφορήσουν εντός των επόμενων ετών — και ότι οι καταναλωτές σήμερα δεν χρειάζεται να αισθάνονται πως «επενδύουν σε τεχνολογία που καταδικάζεται». Τι ισχύει σήμερα σε επίπεδο ευρωπαϊκής πολιτικής Το πλαίσιο της European Commission προβλέπει ότι, για τα νέα οχήματα επιβατικά και van που θα κυκλοφορούν από το 2035 και μετά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο στόχος είναι «0 g CO₂/χλμ», δηλαδή μηδενικές εκπομπές νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, όμως, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας – μέσω της ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) – υπογραμμίζει πως οι στόχοι του 2030-2035 είναι σήμερα «μη ρεαλιστικοί» υπό τις παρούσες συνθήκες αγοράς, υποδομών, ενεργειακού κόστους και εφοδιαστικής αλυσίδας. Η ACEA καλωσόρισε κάποια «ευελιξία» στα πλαίσια των κανονισμών CO₂, κάνοντας λόγο για αναγκαία «μεσοπρόθεσμα μέτρα» και «μακροχρόνια στρατηγική». Την ίδια στιγμή η Κομισιόν έχει δεσμευτεί να πραγματοποιήσει αναθεώρηση του πλαισίου, με ειδική έμφαση στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (van) και στην τεχνολογική ουδετερότητα. Τι σημαίνει αυτό για τους αγοραστές βενζίνης, ντίζελ, υβριδικών σήμερα – Για όποιον αγοράζει νέο αυτοκίνητο σήμερα με κινητήρα βενζίνης ή diesel, δεν υπάρχει κανένα νομικό ζήτημα τύπου «απαγορεύεται η χρήση του μετά το 2035». Η απαγόρευση αφορά μόνο την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από εκείνη την ημερομηνία και μετά δηλαδή 1.1.2035 (και εφόσον δε δοθεί παράταση). – Στους κατόχους των νέων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες δεν προβλέπεται να επιβληθούν «χαράτσια», περιορισμοί κυκλοφορίας ή πρόσθετη φορολόγηση αποκλειστικά επειδή το όχημα είναι βενζίνης/ντίζελ. – Το πραγματικό ζήτημα ενδέχεται να αφορά τον «παλιό» στόλο: οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που είναι ηλικίας από 10 χρόνια και πάνω, ή που δεν πληρούν τις νεότερες εκπομπές/ προδιαγραφές, κινδυνεύουν από περαιτέρω ρυθμίσεις εκπομπών, χαράτσια, περιορισμούς κυκλοφορίας σε ζώνες χαμηλών εκπομπών (στυλ δακτύλιος κλπ.) . Συνεπώς, για τον καταναλωτή σήμερα η επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου βενζίνης, diesel ή υβριδικού παραμένει απολύτως ασφαλής από πλευράς νομοθετικού πλαισίου σε σχέση με το 2035, αρκεί το αυτοκίνητο να είναι σύγχρονης τεχνολογίας και να τηρεί τις ισχύουσες εκπομπές/προδιαγραφές. Τι έρχεται από εδώ και στο εξής – Η ACEA και οι υπόλοιποι φορείς ζητούν περαιτέρω «ευελιξία» στην εφαρμογή των στόχων CO₂ για τα έτη 2030-2035, με πιο μετρημένα βήματα, τεχνολογική ουδετερότητα (όχι μόνο BEV) και περαιτέρω κίνητρα στη ζήτηση – Ειδικότερα, εξετάζονται χρονικά «παράθυρα» για ενδιάμεσους στόχους, κίνητρα για αγορά μικρών EV, και ενισχυμένη ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετάβαση. – Στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες της Ε.Ε., αναμένεται να υπάρξουν εθνικές πρωτοβουλίες που θα ενισχύσουν την ηλεκτροκίνηση, αλλά και θα αφορούν την ανανέωση του «παλιού» στόλου κινητήρων εσωτερικής καύσης – κάτι που σημαίνει ότι οι κινητήρες βενζίνης/ντίζελ που κυκλοφορούν λίγο-πολύ «σύγχρονα» θα έχουν ζωή ακόμη. – Τέλος, αν και το 2035 παραμένει η «σημείωση καμπής» για την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η συζήτηση για το πλαίσιο συνεχίζεται και η όποια αναθεώρηση μπορεί να επηρεάσει χρόνους εφαρμογής, τεχνολογικούς όρους ή δυνατότητες (π.χ. χρήση e-fuels, υβριδικών λύσεων). Πρακτικά για την Ελλάδα Για τον Έλληνα υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σήμερα, το μήνυμα είναι σαφές: αν επιλέξει ένα νέο αυτοκίνητο με σύγχρονη τεχνολογία βενζίνης ή diesel, μπορεί να το κάνει χωρίς να θεωρεί πως «επενδύει σε τεχνολογία που καταργείται το 2035». Ο χρόνος αυτός (2035) αφορά την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την ημερομηνία (και μετά)- όχι την κυκλοφορία ή χρήση καθιερωμένων σύγχρονων μοντέλων σήμερα. Επίσης, αν διατηρεί ή αγοράζει «παλιότερο» αυτοκίνητο (π.χ. 10 ετών ή άνω) με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ, τότε καλό είναι να ενημερώνεται για πιθανούς μελλοντικούς περιορισμούς, τέλη ή φορολογικές πρωτοβουλίες που ενδεχομένως στοχεύουν στην απόσυρσή του ή περιορισμό της χρήσης του. Για τις εταιρικές αγορές, τα επαγγελματικά οχήματα (van) και τους στόλους, η μετάβαση σε καθαρές τεχνολογίες θα γίνεται σταδιακά, με έμφαση σε υβριδικά/plug-in/EV, αλλά η συμβατική τεχνολογία δεν «καταργείται» άμεσα. Συμπέρασμα Η αυτοκίνητη αγορά στην Ευρώπη διανύει περίοδο μετασχηματισμού. Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί στρατηγική κατεύθυνση. Όμως οι κινητήρες βενζίνης και diesel δεν παύουν να υπάρχουν από σήμερα ούτε πρέπει να θεωρούνται λάθος επιλογή. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η σύγχρονη τεχνολογική κατάσταση του οχήματος, η συμμόρφωση με προδιαγραφές εκπομπών και η επίγνωση για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων που θα βρεθούν προ εκπλήξεων από την Ευρωπαϊκή Ενωση, η οποία έχει ήδη αφήσει ξεκάθαρα υπονοούμενα πως θα βάλει δραστικά αντικίνητρα χρήσης παλαιών αυτοκινήτων. Αυτό όταν εφαρμοστεί θα σημάνει και τον μηδενισμό της όποιας αξίας έχουν αυτα τα αυτοκίνητα σήμερα. Με άλλα λόγια, οι καταναλωτές σήμερα μπορούν άφοβα να επιλέγουν βενζίνη, πετρέλαιο ή υβριδικό για νέο αυτοκίνητο, γνωρίζοντας πως η χρήση τους δεν θα επηρεαστεί καθόλου από την απαγόρευση της πώλησης νέων -τέτοιων- αυτοκινήτων από το 2035 και μετά. Το «στοίχημα» για τις εποχές που έρχονται αφορά κυρίως τις πολιτικές ανανέωσης του στόλου, τις υποδομές φόρτισης και τις τεχνολογίες που θα κυριαρχήσουν από εκεί και μετά.
-
Η βασική είδηση και -για να είμαστε ξεκάθαροι- είναι πως το πλαίσιο για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνη/ντίζελ) και φυσικά τα υβριδικά, δεν αλλάζει άμεσα για τα νέα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν ή θα κυκλοφορήσουν εντός των επόμενων ετών — και ότι οι καταναλωτές σήμερα δεν χρειάζεται να αισθάνονται πως «επενδύουν σε τεχνολογία που καταδικάζεται». Τι ισχύει σήμερα σε επίπεδο ευρωπαϊκής πολιτικής Το πλαίσιο της European Commission προβλέπει ότι, για τα νέα οχήματα επιβατικά και van που θα κυκλοφορούν από το 2035 και μετά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο στόχος είναι «0 g CO₂/χλμ», δηλαδή μηδενικές εκπομπές νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, όμως, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας – μέσω της ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) – υπογραμμίζει πως οι στόχοι του 2030-2035 είναι σήμερα «μη ρεαλιστικοί» υπό τις παρούσες συνθήκες αγοράς, υποδομών, ενεργειακού κόστους και εφοδιαστικής αλυσίδας. Η ACEA καλωσόρισε κάποια «ευελιξία» στα πλαίσια των κανονισμών CO₂, κάνοντας λόγο για αναγκαία «μεσοπρόθεσμα μέτρα» και «μακροχρόνια στρατηγική». Την ίδια στιγμή η Κομισιόν έχει δεσμευτεί να πραγματοποιήσει αναθεώρηση του πλαισίου, με ειδική έμφαση στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (van) και στην τεχνολογική ουδετερότητα. Τι σημαίνει αυτό για τους αγοραστές βενζίνης, ντίζελ, υβριδικών σήμερα – Για όποιον αγοράζει νέο αυτοκίνητο σήμερα με κινητήρα βενζίνης ή diesel, δεν υπάρχει κανένα νομικό ζήτημα τύπου «απαγορεύεται η χρήση του μετά το 2035». Η απαγόρευση αφορά μόνο την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από εκείνη την ημερομηνία και μετά δηλαδή 1.1.2035 (και εφόσον δε δοθεί παράταση). – Στους κατόχους των νέων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες δεν προβλέπεται να επιβληθούν «χαράτσια», περιορισμοί κυκλοφορίας ή πρόσθετη φορολόγηση αποκλειστικά επειδή το όχημα είναι βενζίνης/ντίζελ. – Το πραγματικό ζήτημα ενδέχεται να αφορά τον «παλιό» στόλο: οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που είναι ηλικίας από 10 χρόνια και πάνω, ή που δεν πληρούν τις νεότερες εκπομπές/ προδιαγραφές, κινδυνεύουν από περαιτέρω ρυθμίσεις εκπομπών, χαράτσια, περιορισμούς κυκλοφορίας σε ζώνες χαμηλών εκπομπών (στυλ δακτύλιος κλπ.) . Συνεπώς, για τον καταναλωτή σήμερα η επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου βενζίνης, diesel ή υβριδικού παραμένει απολύτως ασφαλής από πλευράς νομοθετικού πλαισίου σε σχέση με το 2035, αρκεί το αυτοκίνητο να είναι σύγχρονης τεχνολογίας και να τηρεί τις ισχύουσες εκπομπές/προδιαγραφές. Τι έρχεται από εδώ και στο εξής – Η ACEA και οι υπόλοιποι φορείς ζητούν περαιτέρω «ευελιξία» στην εφαρμογή των στόχων CO₂ για τα έτη 2030-2035, με πιο μετρημένα βήματα, τεχνολογική ουδετερότητα (όχι μόνο BEV) και περαιτέρω κίνητρα στη ζήτηση – Ειδικότερα, εξετάζονται χρονικά «παράθυρα» για ενδιάμεσους στόχους, κίνητρα για αγορά μικρών EV, και ενισχυμένη ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετάβαση. – Στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες της Ε.Ε., αναμένεται να υπάρξουν εθνικές πρωτοβουλίες που θα ενισχύσουν την ηλεκτροκίνηση, αλλά και θα αφορούν την ανανέωση του «παλιού» στόλου κινητήρων εσωτερικής καύσης – κάτι που σημαίνει ότι οι κινητήρες βενζίνης/ντίζελ που κυκλοφορούν λίγο-πολύ «σύγχρονα» θα έχουν ζωή ακόμη. – Τέλος, αν και το 2035 παραμένει η «σημείωση καμπής» για την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η συζήτηση για το πλαίσιο συνεχίζεται και η όποια αναθεώρηση μπορεί να επηρεάσει χρόνους εφαρμογής, τεχνολογικούς όρους ή δυνατότητες (π.χ. χρήση e-fuels, υβριδικών λύσεων). Πρακτικά για την Ελλάδα Για τον Έλληνα υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σήμερα, το μήνυμα είναι σαφές: αν επιλέξει ένα νέο αυτοκίνητο με σύγχρονη τεχνολογία βενζίνης ή diesel, μπορεί να το κάνει χωρίς να θεωρεί πως «επενδύει σε τεχνολογία που καταργείται το 2035». Ο χρόνος αυτός (2035) αφορά την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την ημερομηνία (και μετά)- όχι την κυκλοφορία ή χρήση καθιερωμένων σύγχρονων μοντέλων σήμερα. Επίσης, αν διατηρεί ή αγοράζει «παλιότερο» αυτοκίνητο (π.χ. 10 ετών ή άνω) με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ, τότε καλό είναι να ενημερώνεται για πιθανούς μελλοντικούς περιορισμούς, τέλη ή φορολογικές πρωτοβουλίες που ενδεχομένως στοχεύουν στην απόσυρσή του ή περιορισμό της χρήσης του. Για τις εταιρικές αγορές, τα επαγγελματικά οχήματα (van) και τους στόλους, η μετάβαση σε καθαρές τεχνολογίες θα γίνεται σταδιακά, με έμφαση σε υβριδικά/plug-in/EV, αλλά η συμβατική τεχνολογία δεν «καταργείται» άμεσα. Συμπέρασμα Η αυτοκίνητη αγορά στην Ευρώπη διανύει περίοδο μετασχηματισμού. Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί στρατηγική κατεύθυνση. Όμως οι κινητήρες βενζίνης και diesel δεν παύουν να υπάρχουν από σήμερα ούτε πρέπει να θεωρούνται λάθος επιλογή. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η σύγχρονη τεχνολογική κατάσταση του οχήματος, η συμμόρφωση με προδιαγραφές εκπομπών και η επίγνωση για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων που θα βρεθούν προ εκπλήξεων από την Ευρωπαϊκή Ενωση, η οποία έχει ήδη αφήσει ξεκάθαρα υπονοούμενα πως θα βάλει δραστικά αντικίνητρα χρήσης παλαιών αυτοκινήτων. Αυτό όταν εφαρμοστεί θα σημάνει και τον μηδενισμό της όποιας αξίας έχουν αυτα τα αυτοκίνητα σήμερα. Με άλλα λόγια, οι καταναλωτές σήμερα μπορούν άφοβα να επιλέγουν βενζίνη, πετρέλαιο ή υβριδικό για νέο αυτοκίνητο, γνωρίζοντας πως η χρήση τους δεν θα επηρεαστεί καθόλου από την απαγόρευση της πώλησης νέων -τέτοιων- αυτοκινήτων από το 2035 και μετά. Το «στοίχημα» για τις εποχές που έρχονται αφορά κυρίως τις πολιτικές ανανέωσης του στόλου, τις υποδομές φόρτισης και τις τεχνολογίες που θα κυριαρχήσουν από εκεί και μετά. View full είδηση
- Τελευταία εβδομάδα
