Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Το ζημιογόνο αποτέλεσμα οφείλεται - στους μεγάλους μισθούς σε σχέση με το δημόσιο και στις ψηλές αμοιβές προσώπων της διοίκησης - στις αναθέσεις πολλών εργασιών που εκτελούσαν πρίν οι υπάλληλοι,τώρα σε τρίτους κατα κόρον ( να δούμε με τι τιμολόγια) - στη μη αντιμετώπιση των διαρροών δικτύου και καναλιού Επομένως η ΡΑΑΕΥ δεν πρέπει να συνηγορήσει σε αύξηση των τιμολογίων νερού διατί αλλιώς θα γίνει συνεργός της κακοδιοίκησης.
-
sotiria.stragka joined the community
-
ALEX_C joined the community
-
Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» προχωρά, σήμερα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Συγκεκριμένα, με την 10η απόφαση έγκρισης πίστωσης, θα πιστωθεί στους λογαριασμούς 940 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 5.828.072,17 ευρώ. Από αυτά, το ποσό των 3.330.552,89 ευρώ αφορά 682 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.497.519,28 ευρώ αφορά 258 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 1.072 ηλεκτρικά οχήματα. Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί ενισχύσεις ύψους 38.134.594,56 ευρώ View full είδηση
-
- κινούμαι ηλεκτρικά 3
- χρηματοδότηση
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» προχωρά, σήμερα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Συγκεκριμένα, με την 10η απόφαση έγκρισης πίστωσης, θα πιστωθεί στους λογαριασμούς 940 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 5.828.072,17 ευρώ. Από αυτά, το ποσό των 3.330.552,89 ευρώ αφορά 682 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.497.519,28 ευρώ αφορά 258 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 1.072 ηλεκτρικά οχήματα. Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί ενισχύσεις ύψους 38.134.594,56 ευρώ
-
- κινούμαι ηλεκτρικά 3
- χρηματοδότηση
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, 15 πόλεις και νησιά, στην Ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη, το Ανατολικό Αιγαίο και τη Θεσσαλονίκη αποκτούν το δικό τους Πολιτιστικό Masterplan. Οι περιοχές που αφορά το νέο έργο, είναι οι: Ικαρία, Σάμος, Χίος, Λέσβος, Λήμνος, Λέρος, Κως, Ρόδος, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη, Δράμα, Καβάλα, Σουφλί και Θεσσαλονίκη. Τα «Πολιτιστικά Masterplans» είναι έργο που υλοποιήθηκε με τη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και από το Υπουργείο Πολιτισμού, δια της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Σύγχρονης Δημιουργίας, με μελέτες που εκπονήθηκαν από τρία ακαδημαϊκά ιδρύματα: Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Ινστιτούτο Περιφερειακής Ανάπτυξης του Παντείου Πανεπιστημίου, με πλήρη επιστημονική ελευθερία, και σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες. Ο συνολικός προϋπολογισμός του ανήλθε σε 592.031,08 ευρώ, με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Πολιτιστικά Masterplans: Ένα έργο στρατηγικής σημασίας Στην επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου, δίνεται λεπτομερής περιγραφή για το τι περιλαμβάνει το έργο, πού εστιάζει και ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι του. Τα Πολιτιστικά Masterplans αποτελούν αποτύπωση και χαρτογράφηση της υφιστάμενης πολιτιστικής δραστηριότητας αλλά και ένα στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης, που φιλοδοξεί να ενσωματώσει τον πολιτισμό στον ευρύτερο περιφερειακό και τοπικό σχεδιασμό. Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας, που για πρώτη, ίσως φορά, φέρνει κοντά στην επιστημονική γνώση τη δημιουργικότητα και τις τοπικές κοινωνίες, με στόχο να συμβάλει στη δημιουργία ενός νέου προτύπου πολιτιστικής ανάπτυξης στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, ξεπερνώντας την απλή χαρτογράφηση του πολιτιστικού πεδίου. Στόχος είναι η ολοκληρωμένη χαρτογράφηση του πολιτιστικού τοπίου κάθε περιοχής, η διαμόρφωση ταυτότητας (brand) που θα συνδέει την ιστορική μνήμη με τη σύγχρονη δημιουργία, η ανάπτυξη στρατηγικών κατευθύνσεων για την αξιοποίηση των πολιτιστικών πόρων, η σύνδεση πολιτισμού και οικονομίας, με στόχο τη βιώσιμη τοπική ανάπτυξη, η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, μέσω της συμμετοχής των τοπικών κοινωνιών. H υπουργός Πολιτισμού δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά παρουσιάσαμε σήμερα το έργο που υλοποίησε το Υπουργείο Πολιτισμού, σε συνεργασία με τρία ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας μας και αφορά στα πολιτιστικά masterplans, τα οποία εστιάζουν κατά κύριο λόγο στο σύγχρονο πολιτισμό και ενσαρκώνουν τη βασική πολιτική, την οποία ακολουθούμε από το 2019, της ώσμωσης της πολιτιστικής κληρονομιάς με τη σύγχρονη δημιουργία. Ο Πολιτισμός είναι ένα δημόσιο κοινωνικό αγαθό, ένα εργαλείο κοινωνικής συνοχής, συγχρόνως όμως είναι ένα εργαλείο οικονομικής βιώσιμης ανάπτυξης και εξωστρέφειας. Είναι ένα έργο, το οποίο έχει σαφές αναπτυξιακό πρόσημο, ένα έργο στρατηγικής σημασίας με στόχο να συμβάλει στη δημιουργία ενός νέου προτύπου πολιτιστικής ανάπτυξης στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης. Με τα συγκεκριμένα σχέδια χαρτογραφήθηκαν για πρώτη φορά οι δυνάμεις του σύγχρονου πολιτισμού σε 15 πόλεις και νησιά στο τόξο της Ανατολικής Μακεδονίας, της Θράκης και της Θεσσαλονίκης με στόχο να δοθεί στις τοπικές κοινωνίες ένα επιστημονικό εργαλείο που να αναδεικνύει την ταυτότητα κάθε τόπου, να ενισχύει την περιφερειακή συνοχή και να δημιουργεί τις βάσεις για βιώσιμη πολιτιστική ανάπτυξη και εξωστρέφεια «Το ΥΠΠΟ, είπε η Υπουργός Πολιτισμού, δημιούργησε και προσφέρει στις συγκεκριμένες τοπικές κοινωνίες ένα εργαλείο στρατηγικής για τη χάραξη πολιτικών, τη διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων, την ανάπτυξη συνεργασιών και την ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας, που αφενός μας δίνει μία εκτεταμένη και τεκμηριωμένη εικόνα της πολιτιστικής δημιουργίας σε τοπικό επίπεδο και αφετέρου μας προσφέρει ένα αναπτυξιακό εργαλείο για το μέλλον Τα πολιτιστικά στρατηγικά σχέδια είναι η αρχή ενός νέου τρόπου που πρέπει να σκεφτόμαστε τον πολιτισμό. Ο πολιτισμός δεν είναι κάτι στατικό. Ο στόχος μας, από την αρχή, ήταν να ξεφύγουμε από τη στατική διαχείριση, την οποία κληρονομήσαμε. Ο πολιτισμός είναι τεράστια δύναμη, η οποία κινητοποιεί τις κοινωνίες, ενώνει δυνάμεις, μας κάνει υπερήφανους και εμμέσως συντελεί στο να είμαστε υπεύθυνοι πολίτες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό και το επιτελείο της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Σύγχρονης Δημιουργίας στο πρόσωπο της Μόνικας Τσιλιμπέρδη, τα τρία ακαδημαϊκά ιδρύματα, τους καθηγητές Θανάση Κ». Ο Υφυπουργός Σύγχρονου Πολιτισμού δήλωσε: «Πρόκειται για ένα έργο που αντανακλά με συνέπεια και καθαρότητα την ολιστική προσέγγιση που έχει χαραχθεί από την Υπουργό και υλοποιούμε συστηματικά, σε όλους τους τομείς και τα έργα του Υπουργείου. Το έργο αυτό δεν περιορίζεται στη στείρα αποτύπωση και χαρτογράφηση του πολιτιστικού τοπίου. Στην πραγματικότητα δημιουργούμε και θέτουμε την υπηρεσία της κοινωνίας ένα εργαλείο σχεδιασμού, μια βάση δεδομένων και προτάσεων, πάνω στην οποία μπορούν να στηριχθούν δράσεις, συνεργασίες και χρηματοδοτήσεις στο μέλλον. Ο πολιτισμός αντιμετωπίζεται εδώ όχι μόνο ως δημιουργία και μνήμη, αλλά και ως παράγοντας ανάπτυξης». Πολιτιστικά Masterplans: Το έργο σε αριθμούς 15 Πολιτιστικά Masterplans 3 Πανεπιστήμια 50 ερευνητές 157 συνεντεύξεις 2.250 ερωτηματολόγια 27 συμμετοχικά εργαστήρια/ομάδες εστίασης 4 ημερίδες Επόμενα βήματα Για τη διάχυση των αποτελεσμάτων, προγραμματίζονται τέσσερις ημερίδες με φυσική παρουσία και διαδικτυακή μετάδοση: Κομοτηνή, 7 Οκτωβρίου 2025 Λέσβος, 21 Οκτωβρίου 2025 Ρόδος, 4 Νοεμβρίου 2025 Θεσσαλονίκη, 11 Νοεμβρίου 2025 Κατά τη διάρκεια των ημερίδων θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα Masterplans των αντίστοιχων Περιφερειών, με στόχο τη συνέχιση του διαλόγου και την ενεργό συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών. Με την ολοκλήρωση των δεκαπέντε Πολιτιστικών Masterplans, το Υπουργείο Πολιτισμού δημιούργησε και παραδίδει στις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας ένα σημαντικό εργαλείο πολιτιστικής αναπτυξιακής πολιτικής. Το έργο συμβάλλει στην πολιτισμική βιωσιμότητα, ενισχύει την περιφερειακή συνοχή και μπορεί να αποτελέσει πρότυπο στρατηγικού σχεδιασμού για όλη την Ελλάδα. View full είδηση
-
- masterplan
- μουσείο
- (and 4 more)
-
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, 15 πόλεις και νησιά, στην Ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη, το Ανατολικό Αιγαίο και τη Θεσσαλονίκη αποκτούν το δικό τους Πολιτιστικό Masterplan. Οι περιοχές που αφορά το νέο έργο, είναι οι: Ικαρία, Σάμος, Χίος, Λέσβος, Λήμνος, Λέρος, Κως, Ρόδος, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη, Δράμα, Καβάλα, Σουφλί και Θεσσαλονίκη. Τα «Πολιτιστικά Masterplans» είναι έργο που υλοποιήθηκε με τη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και από το Υπουργείο Πολιτισμού, δια της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Σύγχρονης Δημιουργίας, με μελέτες που εκπονήθηκαν από τρία ακαδημαϊκά ιδρύματα: Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Ινστιτούτο Περιφερειακής Ανάπτυξης του Παντείου Πανεπιστημίου, με πλήρη επιστημονική ελευθερία, και σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες. Ο συνολικός προϋπολογισμός του ανήλθε σε 592.031,08 ευρώ, με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Πολιτιστικά Masterplans: Ένα έργο στρατηγικής σημασίας Στην επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου, δίνεται λεπτομερής περιγραφή για το τι περιλαμβάνει το έργο, πού εστιάζει και ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι του. Τα Πολιτιστικά Masterplans αποτελούν αποτύπωση και χαρτογράφηση της υφιστάμενης πολιτιστικής δραστηριότητας αλλά και ένα στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης, που φιλοδοξεί να ενσωματώσει τον πολιτισμό στον ευρύτερο περιφερειακό και τοπικό σχεδιασμό. Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας, που για πρώτη, ίσως φορά, φέρνει κοντά στην επιστημονική γνώση τη δημιουργικότητα και τις τοπικές κοινωνίες, με στόχο να συμβάλει στη δημιουργία ενός νέου προτύπου πολιτιστικής ανάπτυξης στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, ξεπερνώντας την απλή χαρτογράφηση του πολιτιστικού πεδίου. Στόχος είναι η ολοκληρωμένη χαρτογράφηση του πολιτιστικού τοπίου κάθε περιοχής, η διαμόρφωση ταυτότητας (brand) που θα συνδέει την ιστορική μνήμη με τη σύγχρονη δημιουργία, η ανάπτυξη στρατηγικών κατευθύνσεων για την αξιοποίηση των πολιτιστικών πόρων, η σύνδεση πολιτισμού και οικονομίας, με στόχο τη βιώσιμη τοπική ανάπτυξη, η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, μέσω της συμμετοχής των τοπικών κοινωνιών. H υπουργός Πολιτισμού δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά παρουσιάσαμε σήμερα το έργο που υλοποίησε το Υπουργείο Πολιτισμού, σε συνεργασία με τρία ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας μας και αφορά στα πολιτιστικά masterplans, τα οποία εστιάζουν κατά κύριο λόγο στο σύγχρονο πολιτισμό και ενσαρκώνουν τη βασική πολιτική, την οποία ακολουθούμε από το 2019, της ώσμωσης της πολιτιστικής κληρονομιάς με τη σύγχρονη δημιουργία. Ο Πολιτισμός είναι ένα δημόσιο κοινωνικό αγαθό, ένα εργαλείο κοινωνικής συνοχής, συγχρόνως όμως είναι ένα εργαλείο οικονομικής βιώσιμης ανάπτυξης και εξωστρέφειας. Είναι ένα έργο, το οποίο έχει σαφές αναπτυξιακό πρόσημο, ένα έργο στρατηγικής σημασίας με στόχο να συμβάλει στη δημιουργία ενός νέου προτύπου πολιτιστικής ανάπτυξης στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης. Με τα συγκεκριμένα σχέδια χαρτογραφήθηκαν για πρώτη φορά οι δυνάμεις του σύγχρονου πολιτισμού σε 15 πόλεις και νησιά στο τόξο της Ανατολικής Μακεδονίας, της Θράκης και της Θεσσαλονίκης με στόχο να δοθεί στις τοπικές κοινωνίες ένα επιστημονικό εργαλείο που να αναδεικνύει την ταυτότητα κάθε τόπου, να ενισχύει την περιφερειακή συνοχή και να δημιουργεί τις βάσεις για βιώσιμη πολιτιστική ανάπτυξη και εξωστρέφεια «Το ΥΠΠΟ, είπε η Υπουργός Πολιτισμού, δημιούργησε και προσφέρει στις συγκεκριμένες τοπικές κοινωνίες ένα εργαλείο στρατηγικής για τη χάραξη πολιτικών, τη διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων, την ανάπτυξη συνεργασιών και την ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας, που αφενός μας δίνει μία εκτεταμένη και τεκμηριωμένη εικόνα της πολιτιστικής δημιουργίας σε τοπικό επίπεδο και αφετέρου μας προσφέρει ένα αναπτυξιακό εργαλείο για το μέλλον Τα πολιτιστικά στρατηγικά σχέδια είναι η αρχή ενός νέου τρόπου που πρέπει να σκεφτόμαστε τον πολιτισμό. Ο πολιτισμός δεν είναι κάτι στατικό. Ο στόχος μας, από την αρχή, ήταν να ξεφύγουμε από τη στατική διαχείριση, την οποία κληρονομήσαμε. Ο πολιτισμός είναι τεράστια δύναμη, η οποία κινητοποιεί τις κοινωνίες, ενώνει δυνάμεις, μας κάνει υπερήφανους και εμμέσως συντελεί στο να είμαστε υπεύθυνοι πολίτες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό και το επιτελείο της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Σύγχρονης Δημιουργίας στο πρόσωπο της Μόνικας Τσιλιμπέρδη, τα τρία ακαδημαϊκά ιδρύματα, τους καθηγητές Θανάση Κ». Ο Υφυπουργός Σύγχρονου Πολιτισμού δήλωσε: «Πρόκειται για ένα έργο που αντανακλά με συνέπεια και καθαρότητα την ολιστική προσέγγιση που έχει χαραχθεί από την Υπουργό και υλοποιούμε συστηματικά, σε όλους τους τομείς και τα έργα του Υπουργείου. Το έργο αυτό δεν περιορίζεται στη στείρα αποτύπωση και χαρτογράφηση του πολιτιστικού τοπίου. Στην πραγματικότητα δημιουργούμε και θέτουμε την υπηρεσία της κοινωνίας ένα εργαλείο σχεδιασμού, μια βάση δεδομένων και προτάσεων, πάνω στην οποία μπορούν να στηριχθούν δράσεις, συνεργασίες και χρηματοδοτήσεις στο μέλλον. Ο πολιτισμός αντιμετωπίζεται εδώ όχι μόνο ως δημιουργία και μνήμη, αλλά και ως παράγοντας ανάπτυξης». Πολιτιστικά Masterplans: Το έργο σε αριθμούς 15 Πολιτιστικά Masterplans 3 Πανεπιστήμια 50 ερευνητές 157 συνεντεύξεις 2.250 ερωτηματολόγια 27 συμμετοχικά εργαστήρια/ομάδες εστίασης 4 ημερίδες Επόμενα βήματα Για τη διάχυση των αποτελεσμάτων, προγραμματίζονται τέσσερις ημερίδες με φυσική παρουσία και διαδικτυακή μετάδοση: Κομοτηνή, 7 Οκτωβρίου 2025 Λέσβος, 21 Οκτωβρίου 2025 Ρόδος, 4 Νοεμβρίου 2025 Θεσσαλονίκη, 11 Νοεμβρίου 2025 Κατά τη διάρκεια των ημερίδων θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα Masterplans των αντίστοιχων Περιφερειών, με στόχο τη συνέχιση του διαλόγου και την ενεργό συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών. Με την ολοκλήρωση των δεκαπέντε Πολιτιστικών Masterplans, το Υπουργείο Πολιτισμού δημιούργησε και παραδίδει στις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας ένα σημαντικό εργαλείο πολιτιστικής αναπτυξιακής πολιτικής. Το έργο συμβάλλει στην πολιτισμική βιωσιμότητα, ενισχύει την περιφερειακή συνοχή και μπορεί να αποτελέσει πρότυπο στρατηγικού σχεδιασμού για όλη την Ελλάδα.
-
- masterplan
- μουσείο
- (and 4 more)
- Σήμερα
-
Καλημέρα σας Θα ήθελα να ρωτήσω αν προβλέπεται η δυνατότητα παράτασης σε Άδεια για Έγκριση εργασιών αποπεράτωσης αυθαίρετης κατασκευής (Κατηγορία 1) πέραν του 1 έτους και αν ναι με ποιον τρόπο. Στο e-adeies στην Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής, βάζοντας την αρχική άδεια δεν μου βγάζει κάτι στην Επιλογή πράξης προς έκδοση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Εντός του 1/10 Π και τα στηθαία, το έχω συμπληρώσει και στο αρχικό post, για την ορθότητα της απάντησης.
- Χθες
-
ναι αλλά εδώ είναι ενότητα για ΝΟΚ όχι για τις επιδοτήσεις ΝΟΚ (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός)
-
Προσβαση ΑΜΕΑ σε νεα κατοικια
maroudas replied to biniss's θέμα in ΝΟΚ (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός)
@janna Το πρόγραμμα είχε (διότι έληξε η Α' φάση για υποβολή αιτήσεων) δικό του Π/Υ εργασιών, τον οποίο συμπλήρωνες διαδικτυακά, επιλέγοντας εργασίες. Η δε τεχνική έκθεση, περιελάμβανε ακριβώς τις εργασίες που είχα επιλεγεί, με κάποιες παραπάνω λεπτομέρειες. -
@Faethon11 αυτό λέω και εγώ από την αρχή, ούτως ή άλλως στο 16 αναφέρεται ότι συμπεριλαμβάνονται τα στηθαία (εφόσον αποτελούνε μέρος του εξώστη)... Εγώ συμφωνώ με τον @tetris , καθώς πάντα έτσι τα αντιμετώπιζα επί ΝΟΚ γιατί η διατύπωση ήτανε πριν ξεκάθαρη, μέχρι που το Μάιο του 2024 ενσωματώθηκε με το ν. 5106/2024 η αναφορά αυτή «όπως ορίζεται στις υποπεριπτώσεις α) και β) της §5 του άρθρου 15»... Πριν από αυτό ήτανε σαφές ότι ελέγχονταν μόνο ας το πούμε πιο απλά ως προς την κάθετο δηλ. την Ο.Γ. ... τώρα το είχανε ξεχάσει, αλλάξανε γνώμη (;), άβυσσος... Βέβαια υπάρχει και η εξής τοποθέτηση σχετικά με την προσθήκη του εδαφίου αυτού που συμφωνεί με τον @tetris: Κατά τη λογική της νομοτεχνίας, μπήκε για εναρμόνιση ορολογίας και γείωση του “Π” και του “προσώπου” με το ίδιο σύστημα που ήδη χρησιμοποιεί ο ΝΟΚ στο 15§5, όχι για να προσθέσει δεύτερο κόφτη: Να μη μετρά ο καθένας διαφορετικό “Π”: Στην πράξη έχεις γωνιαία οικόπεδα, πρόσωπα με καμπύλες, περιπτώσεις στα όρια σχεδίου όπου απέναντι υπάρχει Ρ.Γ. (όχι Ο.Γ.), κ.λπ. Το 15§5 δίνει το πλαίσιο προσώπου που “βλέπει” τον δρόμο και συνδέεται με τον υπολογισμό του Π (Ο.Γ.–Ο.Γ. ή Ο.Γ.–Ρ.Γ.). Η παραπομπή λέει: «ό,τι εννοούμε ως πρόσωπο/Π στο 15§5, εννοούμε και εδώ» — ώστε ο έλεγχος του Π/10 να πατάει ακριβώς στο ίδιο “Π”. Να καλύψει ρητά όλα τα ύψη της όψης: Το 15§5 περιγράφει το “περίβλημα” του προσώπου σε δύο τμήματα: (α) κάθετο επίπεδο ως 1,5·Π, και (β) κεκλιμένο από εκεί και πάνω. Η αναφορά και στο (β) δεν βάζει «κόφτη από την κεκλιμένη» για τους εξώστες∙ απλώς λέει ότι και πάνω από 1,5·Π μιλάμε για το ίδιο πρόσωπο/ίδιο Π του δρόμου — άρα ο κανόνας προεξοχής (από Ο.Γ.) συνεχίζει να εφαρμόζεται με το ίδιο Π και στους ανώτερους ορόφους. Να μη “κουβαλήσει” πίσω τη λογική του ΓΟΚ: Αν ο νομοθέτης ήθελε να ξαναβάλει κόφτη από την κεκλιμένη, θα το έγραφε ρητά (όπως στον ΓΟΚ: «κατακόρυφο ή κεκλιμένο»). Δεν το έκανε. Αντίθετα, το 15§5 εξαιρεί εξώστες/στηθαία/κιγκλιδώματα από το ιδεατό, και το 16§3 ορίζει την προεξοχή από την Ο.Γ.. Η νέα φράση είναι παραπομπή ορισμού, όχι νέος περιορισμός. Άρα, γιατί να αναφέρει και το (β); Για να είναι σαφές ότι το ίδιο σύστημα προσώπου (όπως το ορίζει ο ΝΟΚ: κάθετο έως 1,5·Π + κεκλιμένη έπειτα) είναι το «πρόσωπο του δρόμου» στο οποίο αναφέρεσαι όταν λες Π. Δεν σημαίνει «μετράς και από την κεκλιμένη»· σημαίνει «το Π που θα χρησιμοποιήσεις στο Π/10 είναι αυτό που ορίζεται στο 15§5 (α και β), για κάθε ύψος της όψης». Πρακτικά: ο έλεγχος του μπαλκονιού παραμένει οριζόντιος από την Ο.Γ. (≤ Π/10 ή 2,00 μ., αναλόγως). Δεν κάνεις “offset” της κεκλιμένης. Αν κάποιος το απαιτεί, ζήτα ρητή νομική παραπομπή: στον ΝΟΚ δεν υπάρχει τέτοια πρόβλεψη.
-
δίνω 90% να μη απαντήσει γραπτά..... (προσέχουν τις κακοτοπιές) αυτό θα είναι η τελική κατάληξη .....
-
Danae22 joined the community
-
Σε πρόσφατο αντίστοιχο έλεγχο προέγκρισης η αρμόδια ΥΔΟΜ απαίτησε να βρίσκονται και τα στηθαία των εξωστών εντός του 1/10 Π του ιδεατου στερεού, έστω και δείχνοντας τα ως κεκλιμενα.
-
Ασκεπές ερείπιο & Ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων
sour replied to giorgosv's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
@Pavlos33 & @Didonis ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις -
Faethon11 started following Ιδεατό στερεό και εξώστες
-
@Gestaltπαραπέμπει στο 15 γιατί ο εξώστης δεν μπορεί να εξέχει πάνω από 1/10Π από το Ι.Σ. .... όχι για να ελέγξεις το στηθαίο του εξώστη...
-
Ασκεπές ερείπιο & Ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων
Pavlos33 replied to giorgosv's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
@sour Η συμβολαιογράφος καλά θα κάνει να περιοριστεί στα της δουλειάς της και να μην υπεισέρχεται σε ξένα προς αυτήν αντικείμενα. Ως μηχανικοί βεβαιώνουμε και φέρουμε την αποκλειστική ευθύνη για την ΗΤ που εκδίδουμε. Σήμερα, υπάρχει οικόπεδο χωρίς κτίσμα. Αδιάφορο τι έγινε το κτίσμα. Αν κατέρρευσε ή το κατεδάφισαν αυτοβούλως. -
Ασκεπές ερείπιο & Ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων
Didonis replied to giorgosv's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
ΥΔ της ιδιοκτησίας ότι έπεσε μόνο του από την φθορά του χρόνου (είχε και δυνατό αέρα και χαλάζι κλπ κλπ) Αν δεν το δεχθεί αυτό η συμβολαιογράφος να απαντήσει ΓΡΑΠΤΑ με βάση ποιο νόμο δεν το δέχεται (και νόμος δεν είναι τα σημειώματα του συλλόγου τους) -
Ασκεπές ερείπιο & Ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων
sour replied to giorgosv's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
Kαλησπέρα, έχω την εξής περίπτωση: καλούμαι για ΗΤΚ σε οικόπεδο που σήμερα είναι αδόμητο κατά την αυτοψία, και το νέο τοπογραφικό ΕΓΣΑ, για πώληση. Σύμφωνα με προηγούμενο συμβόλαιο αγοράς (δεκαετίας 1990) και το συνοδευτικό του σχέδιο, εντός του υπήρχε "ετοιμόρροπο" κτίριο αγροτικής αποθήκης -προ του 1955. Κατά τη μαρτυρία των ιδιοκτητών κατά την αγορά τους υπήρχε ερείπιο, το οποίο δεν ασχολήθηκαν να επισκευάσουν (αλλά λογικά κάποια στιγμή απομάκρυναν τα μπάζα του). Η συμβολαιογράφος δεν δέχεται το "αδόμητο" αλλά ζητάει ρύθμιση ή άδεια κατεδάφισης για να προχωρήσει το συμβόλαιο μεταβίβασης. Με γνώση ότι κάποια διαδικασία μπορούσαν να έχουν κάνει οι ιδιοκτήτες προ της απομάκρυνσης των τοίχων ερειπίου , υπάρχει κάποια διαδικασία/πράξη σήμερα που θα πρέπει να ακολουθηθεί, πέρα από μια αναφορά στην ταυτότητα; Δηλαδή ακόμα και αν η αυτοκαταγγελία για αυθαίρετη κατεδάφιση ερειπίου ήταν μια σκέψη, θα μπορούσε να έχει ισχύ αν έγινε πχ το 2015; Σημειώνω ότι έχει εκδοθεί άδεια για ανέγερση κατοικίας το 2023 η οποία δεν προχώρησε σε κατασκευή οπότε συνεχίζει να είναι αδόμητο. ευχαριστώ για την όποια σκέψη! -
@janna Έχεις συνδυασμό τεκμηρίων. Το αναμορφωμένο-σύμφωνα με την αποτύπωσή σου-Ε9. Την Υ.Δ του ιδιοκτήτη και την άποψη από τον ορθοφωτοχάρτη του Κτηματολογίου. Αυτός ο κάποιος που θα σε αμφισβητήσει (αν συμβεί) θα είναι συνάδελφος. Για να αντικρούσει θα πρέπει ο ίδιος να προβεί σε φωτοερμηνεία κατάλληλων αεροφωτογραφιών και να εξάγει γραπτό πόρισμα. Πόσο εύκολο και πιθανό το θεωρείς και πόσο σκόπιμο θα είναι όταν τα δικά σου στοιχεία είναι καθόλα σύννομα. Εμένα περισσότερο θα με προβλημάτιζε (το αναφέρουμε συχνά στο νήμα των προ 55) αν θα βάλω "ΝΑΙ" στην ύπαρξη Ο.Α ή δεν θα υποβάλλω καν τη δήλωση (λόγω κατηγορίας 5).
-
SuzanaP joined the community
-
Προσωπικά θα το έψαχνα παραπάνω διότι αν είχε ολοκληρώσει ο τότε ιδιοκτήτης την διαδικασία θα έπρεπε η δήλωση ν. 720/77 να βρίσκεται καταχωρημένη στο ειδικό βιβλίο καταχωρήσεων του τότε νόμου. Άρα, μήπως δεν την ολοκλήρωσε ποτέ, δηλαδή δεν πλήρωσε την τότε εισφορά, δεν πήγε να προσκομίσει τα απαιτούμενα εκ του νόμου δικαιολογητικά και έτσι δεν έλαβε ποτέ τον τότε τίτλο οριστικής εξαίρεσης; Αν η υπόθεσή μου είναι σωστή, κακώς θεωρήθηκε ορθώς ρυθμισμένο το ισόγειο. Κατά τα άλλα, η υφιστάμενη κατάσταση του ισογείου ταυτίζεται με τα σχέδια; υ/γ. Στο φάκελο της Ο.Α που ανέσυρες από το αρχείο της ΥΔΟΜ, αναγράφεται σε κάποιο έγγραφο ή σχέδιο ο αριθμός καταχώρησης της δήλωσης Ν. 720/77;
-
Το σάιτ έχει συχνά επιθέσεις από ρομποτάκια..... Μερικές φορές έξυπνα άλλες φορές χαζά που ανεβάζουν και δεκάδες ποστ στα κινέζικά κλπ... και αυτά σε όλο τον κύκλο των 24 ωρών και όλες τις μέρες Η συντονιστική ομάδα φροντίζει και σβήνει αυτά οπότε εσύ δεν τα βλέπεις και σε πιάνει το τι με πιάνει. Πριν κάνα μήνα είχαμε μια μας επίθεση με χιλιάδες αναρτήσεις ανά ημέρα και έγινε ειδική αναβάθμιση ελέγχου ..... αλλά ποτέ δεν τελειώνει αυτός ο κύκλος της κλοπής .....