Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα και καλό Πάσχα σε όλους! Τα παρακάτω συνεχίζουμε να τα πληρώνουμε στην ΔΟΥ ή υπαρχεί τρόπος να πληρωθούν ηλεκτρονικά; ΕΙΣΦΟΡΑ ΚΗ’ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ -1140104001- ΕΙΣΦΟΡΑ Τ.Ε.Ε. -82645- Παράβολο Δημοσίου 0,50 % -1450189001-
  3. αν κατάλαβα καλά , τα κατά παρέκκλιση εκτός σχεδίου αναστήθηκαν ξανά, παράταση για αίτηση προέγκρισης ή οικοδομικής άδειας έως 31/12/2024. άρθρο 99 Ν.5106/2024 "1. Εάν, μέχρι την έγκριση Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου ή Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τα δύο (2) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος, έχει υποβληθεί αίτημα για έκδοση προέγκρισης οικοδομικής άδειας με τα δικαιολογητικά και τις μελέτες της παρ. 5 του άρθρου 35 του ν. 4495/2017 (Α’ 167) ή έχει υποβληθεί αίτημα με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έκδοση έγγραφης βεβαίωσης της αρμόδιας Υπηρεσίας Δόμησης, κατά την υποπερ. βα) της περ. β) της παρ. 2 του άρθρου 38 του ν. 4495/2017, αν στην τελευταία περίπτωση η αίτηση για έκδοση οικοδομικής άδειας ή προέγκρισης υποβληθεί μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2024, μπορούν να οικοδομούνται ακίνητα, τα οποία:...."
  4. Σήμερα
  5. "To πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ διαμορφώνεται στα 10,656 λεπτά/KWh για τις πρώτες 500 KWh και στα 11,736 λεπτά/KWh εφόσον η κατανάλωση ξεπερνά τις 500KWh." τι εννοει εδω; α] οτι χρεωνεται τα 11,736 η πανω απο 500 καταναλωση; [θα μπορουσαν σε απλα ελληνικα να γραψουν "για την πανω απο 500 καταναλωση"] β] ή οτι χρεωνεται με 11,736 η συνολικη καταναλωση;
  6. Εκτός κι αν ο μηχανικός ή ο λογιστής, αρέσκεται της δημοσιότητας και εντέχνως δημιουργεί αφορμές αρθρογραφίας, έστω και παλιοημερολογίτικης....
  7. Όταν υπερβαίνει αυτά τα ποσοστά (40,40,20) ή είναι εντός προκηπίου, η εξαίρεση από κατεδάφιση ισχύει για 40 χρόνια! Επιτρέπεται η σύσταση εμπράγματου διακιώματος επί αυτών και για οριστική εξαίρεση από κατεδάφιση είναι απαραίτητη η υπαγωγή στην Κατηγορία 5 του 4495, με την καταβολή παραβόλου 100 ευρώ.
  8. Μπορείτε να έρθετε σε επαφή με κάποιον μηχανικό της εμπιστοσύνης σας και να σας συμβουλέψει κατάλληλα. Περισσότερες συμβουλές εξ αποστάσεως δεν μπορούν να δοθούν. Παρακαλώ.
  9. Όσο παράλογο είναι λογιστής να δίνει οδηγίες για θέματα μηχανικού άλλο τόσο παράλογο είναι μηχανικός να δίνει οδηγίες για θέματα λογιστών. Και γιατί όλο αυτό? Για ένα κωλόχαρτο. Αυτό της νομιμότητας....
  10. Τα σχέδια που αναζητείτε είναι προϊόν μελέτης από αρμόδιο μηχανικό, και συντάσσονται ανά περίπτωση με βάση τις εκάστοτε ανάγκες. Επομένως, δεν νομίζω πως κάποιος μπορεί μέσω του forum να σας βοηθήσει… (κάτι αντίστοιχο θα συνέβαινε αν αναζητούσατε στατική μελέτη κτιρίου…)
  11. Ιδιώτης είμαι και το θέμα το έκανα στο section ιδιώτες. Κάτοψη επίσημη έχω ζητήσει να την λάβω, αυτή που ανεβάζω είναι με δικές μου μετρήσεις. Από την αναζήτηση του νόμου βρήκα τη 2η φωτογραφία όπου φαίνονται οι ελάχιστες διαστάσεις αλλά είναι για κλειστά παρκινγκ. Μπορεί επίσημα να δηλωθεί σαν θέση πάρκινγκ ο 2ος χώρος με είσοδο μόλις 1,9 μ? Ή μπορεί με κάποιο τρόπο να δηλωθεί ότι και τα 2 αυτοκίνητα μπαίνουν από τη μία είσοδο; ΕΔΏ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΣΤΗΝ ΠΙΛΟΤΗ ΓΙΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ Ευχαριστώ.
  12. Σε τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν βελτιωτικά, σταθεροποιητές , επισκευαστικά κονιάματα ( αν ειναι αυτές οι σωστές περιγραφές- ορολογία) που μπορούν να γεμίσουν το σαθρό πορώδες υπόστρωμα ώστε να μην χρειαστεί αποξήλωση ?? θέλω να διασφαλίσω στο μέγιστο την σταθερότητα των νέων πλακιδίων που θα τοποθετηθούν . Ο πλακάς μου αναφέρει οτι μόνο με κόλλα πλακιδίων θα είμαι οκ . Εγώ ωστόσο φοβάμαι τυχόν μελλοντικά απρόοπτά . έχετε να μου προτείνετε κάποιο υλικό ? ευχαριστώ θερμά
  13. Καλό Πάσχα, Υπάρχει τελικά κάποιο μέλος απο το forum που μπορεί να δώσει πληροφορίες σχετικά με παραπάνω σχέδια; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  14. Kαλημέρα. Μπορείς να ανεβάσεις κάτοψη χώρου και χαρακτηριστική τομή πάνω στη ράμπα για να το κατανοήσουμε;
  15. Απλή είναι η απάντηση. Δεν υφίσταται επιβάρυνση φορτίων στην κατασκευή από την εν λόγω αυθαιρεσία.
  16. Καλησπέρα, στη πιλοτή μας έχουμε 2 ανοίγματα ( όπως διαμορφώνονται από τα θεμέλια-κολώνες) και χώρο για 2 αυτοκίνητα. Το ένα "άνοιγμα" πλάτους 2,80 εξυπυρετεί ένα αυτοκίνητο το οποίο μπαίνει πρακτικά 1 μέτρο μετά την είσοδο διότι δε μπορεί να πάει πιο μπροστά λόγω ανισόπεδης διαμόρφωσης πιλοτής, υπάρχει βράγχος και αναγκαστικά το πίσω κομμάτι της πιλοτής είναι σε ύψος περί το 1,20! Το 2ο άνοιγμα είναι μόλις 1,90 ( όπως έγραψα περιμετρικά είναι μπετό από τις κολώνες) μπορεί να χαρακτηριστεί σαν είσοδο πάρκινγκ και να μπαίνει 2ο αυτοκίνητο μέσα στη πιλοτή αφού υπάρχει χώρος; Μέσα χώρος υπάρχει, αλλά από ότι διάβασα το άνοιγμα πρέπει να είναι 2,25 . Ευχαριστώ.
  17. (Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα. Σε τακτοποίηση κατηγορίας 4 που αφορά ανοίγματα παραθύρου, αν δεν κάνω λάθος, δεν απαιτείται ΜΣΕ. Εάν συμφωνείτε κι εσείς, μπορείτε παρακαλώ να με παραπέμψετε στο ανάλογο άρθρο/νόμο? Ευχαριστώ!
  18. Νέα αύξηση κατά 5,9% σημείωσαν οι τιμές στα οικοδομικά υλικά συνολικά τον Μάρτιο εφέτος, καθώς από τις επιμέρους κατηγορίες των υλικών οι τιμές κινήθηκαν καθοδικά μόνο στην ηλεκτρική ενέργεια. Ειδικότερα, καταγράφηκαν ανατιμήσεις σε: Τούβλα (13,2%), Υαλοπίνακες ασφαλείας (9,7%), Πλαστικούς σωλήνες (8,3%), Αγωγούς χάλκινους (7,8%), Θερμαντικά σώματα (7,5%), Σωλήνες πλαστικούς, συνθετικούς, ινοτσιμέντου (7,4%), Ηλιακούς θερμοσίφωνες (7,3%), Μαρμαρόπλακες (7,1%), Παρκέτα (7,1%), Διακόπτες (6,8%), Τσιμέντο (6,4%), Ντουλάπες ξύλινες (6,4%), Πλακίδια γενικά- δαπέδου, τοίχου (6,3%), Κουφώματα αλουμινίου (6,2%), Ενισχυτικά κονιαμάτων και έτοιμου σκυροδέματος (5,7%), Πλαστικό, ακρυλικό, νερού (4,9%), Έτοιμο σκυρόδεμα (4,4%) και Σίδηρο οπλισμού (3,6%). Αντίθετα, μείωση τιμών κατά 4,6% σημειώθηκε στην Ηλεκτρική ενέργεια. Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης τιμών υλικών κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών παρουσίασε αύξηση 5,9% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2023, έναντι αύξησης 8,9% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων δεικτών το 2023 με το 2022. Ενώ, ο γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,4% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2024, έναντι αύξησης 0,5% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων μηνών το 2023. Αύξηση 3% σημείωσε ο γενικός δείκτης τιμών κατηγοριών έργων κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών το α’ τρίμηνο Στο μεταξύ, αύξηση 3% σημείωσε ο γενικός δείκτης τιμών κατηγοριών έργων κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών το α’ τρίμηνο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2023, έναντι αύξησης 5,6% που σημειώθηκε κατά την σύγκριση των αντίστοιχων δεικτών το 2023 με το 2022. Ενώ, παρουσίασε αύξηση 0,8% το α’ τρίμηνο 2024 σε σύγκριση με τον δείκτη του δ’ τριμήνου 2023, έναντι αύξησης 0,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών το 2023 με το 2022. Παράλληλα, ο γενικός δείκτης τιμών κόστους κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών παρουσίασε αύξηση 4% το α’ τρίμηνο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2023, έναντι αύξησης 8,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών το 2023 με το 2022. Ειδικότερα, η αύξηση αυτή οφείλεται στην αύξηση του δείκτη τιμών υλικών κατά 5,9% και στην αύξηση του δείκτη τιμών αμοιβής εργασίας κατά 2,1%. Ενώ, ο γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,6% το α’ τρίμηνο 2024 σε σύγκριση με τον δείκτη του δ’ τριμήνου 2023, έναντι αύξησης 1,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών το 2023 με το 2022. Ειδικότερα, η τριμηνιαία αυτή αύξηση οφείλεται στην αύξηση του δείκτη τιμών υλικών κατά 1,9% και στη μη μεταβολή του δείκτη τιμών αμοιβής εργασίας. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο δείκτης τιμών κατηγοριών έργων κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών (δείκτης εκροών), παρουσιάζει τη μεταβολή των τιμών που καταβάλλονται στους κατασκευαστές- εργολήπτες των διαφόρων επιμέρους τμημάτων κατασκευής νέων κτηρίων κατοικιών κατά την ανάθεση κατασκευής των έργων. Ενώ, ο δείκτης συνολικού κόστους κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών (δείκτης εισροών) παρουσιάζει την εξέλιξη του κόστους στο οποίο υποβάλλεται ο κατασκευαστής μιας τυποποιημένης κατασκευής (πολυκατοικίας) και υπολογίζεται βάσει των τιμών των υλικών και της αμοιβής εργασίας που καταβάλει. View full είδηση
  19. Νέα αύξηση κατά 5,9% σημείωσαν οι τιμές στα οικοδομικά υλικά συνολικά τον Μάρτιο εφέτος, καθώς από τις επιμέρους κατηγορίες των υλικών οι τιμές κινήθηκαν καθοδικά μόνο στην ηλεκτρική ενέργεια. Ειδικότερα, καταγράφηκαν ανατιμήσεις σε: Τούβλα (13,2%), Υαλοπίνακες ασφαλείας (9,7%), Πλαστικούς σωλήνες (8,3%), Αγωγούς χάλκινους (7,8%), Θερμαντικά σώματα (7,5%), Σωλήνες πλαστικούς, συνθετικούς, ινοτσιμέντου (7,4%), Ηλιακούς θερμοσίφωνες (7,3%), Μαρμαρόπλακες (7,1%), Παρκέτα (7,1%), Διακόπτες (6,8%), Τσιμέντο (6,4%), Ντουλάπες ξύλινες (6,4%), Πλακίδια γενικά- δαπέδου, τοίχου (6,3%), Κουφώματα αλουμινίου (6,2%), Ενισχυτικά κονιαμάτων και έτοιμου σκυροδέματος (5,7%), Πλαστικό, ακρυλικό, νερού (4,9%), Έτοιμο σκυρόδεμα (4,4%) και Σίδηρο οπλισμού (3,6%). Αντίθετα, μείωση τιμών κατά 4,6% σημειώθηκε στην Ηλεκτρική ενέργεια. Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης τιμών υλικών κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών παρουσίασε αύξηση 5,9% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2023, έναντι αύξησης 8,9% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων δεικτών το 2023 με το 2022. Ενώ, ο γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,4% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2024, έναντι αύξησης 0,5% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση των αντίστοιχων μηνών το 2023. Αύξηση 3% σημείωσε ο γενικός δείκτης τιμών κατηγοριών έργων κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών το α’ τρίμηνο Στο μεταξύ, αύξηση 3% σημείωσε ο γενικός δείκτης τιμών κατηγοριών έργων κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών το α’ τρίμηνο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2023, έναντι αύξησης 5,6% που σημειώθηκε κατά την σύγκριση των αντίστοιχων δεικτών το 2023 με το 2022. Ενώ, παρουσίασε αύξηση 0,8% το α’ τρίμηνο 2024 σε σύγκριση με τον δείκτη του δ’ τριμήνου 2023, έναντι αύξησης 0,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών το 2023 με το 2022. Παράλληλα, ο γενικός δείκτης τιμών κόστους κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών παρουσίασε αύξηση 4% το α’ τρίμηνο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2023, έναντι αύξησης 8,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών το 2023 με το 2022. Ειδικότερα, η αύξηση αυτή οφείλεται στην αύξηση του δείκτη τιμών υλικών κατά 5,9% και στην αύξηση του δείκτη τιμών αμοιβής εργασίας κατά 2,1%. Ενώ, ο γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,6% το α’ τρίμηνο 2024 σε σύγκριση με τον δείκτη του δ’ τριμήνου 2023, έναντι αύξησης 1,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση των δεικτών το 2023 με το 2022. Ειδικότερα, η τριμηνιαία αυτή αύξηση οφείλεται στην αύξηση του δείκτη τιμών υλικών κατά 1,9% και στη μη μεταβολή του δείκτη τιμών αμοιβής εργασίας. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο δείκτης τιμών κατηγοριών έργων κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών (δείκτης εκροών), παρουσιάζει τη μεταβολή των τιμών που καταβάλλονται στους κατασκευαστές- εργολήπτες των διαφόρων επιμέρους τμημάτων κατασκευής νέων κτηρίων κατοικιών κατά την ανάθεση κατασκευής των έργων. Ενώ, ο δείκτης συνολικού κόστους κατασκευής νέων κτιρίων κατοικιών (δείκτης εισροών) παρουσιάζει την εξέλιξη του κόστους στο οποίο υποβάλλεται ο κατασκευαστής μιας τυποποιημένης κατασκευής (πολυκατοικίας) και υπολογίζεται βάσει των τιμών των υλικών και της αμοιβής εργασίας που καταβάλει.
  20. Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA) εξέδωσε προειδοποίηση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ότι η επίτευξη του περιβαλλοντικού στόχου που έχει τεθεί για το 2035 είναι σχεδόν αδύνατος να πιαστεί εάν δεν μειωθούν οι τιμές των EV. 'Αλλωστε τους τελευταίους μήνες ο κλάδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη γνωρίζει πτώση πωλήσεων, αυξάνοντας τις ανησυχίες για τους μελλοντικούς στόχους βιωσιμότητας. Είναι γνωστό ότι πολλές χώρες της Ευρώπης κατήργησαν τις επιδοτήσεις, οδηγώντας τις αντίστοιχες πωλήσεις σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη βοηθούν στη διείσδυση των κινέζικων αυτοκινήτων λόγω χαμηλότερων τιμών. Σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (IEA), το μερίδιο των οχημάτων που εισάγονται από την Κίνα έφτασε στο 17% το 2022 από το 12% που ήταν το 2021. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο δείχνει ότι πάνω από το 60% των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) που πωλήθηκαν στην Κίνα το 2023 ήταν φθηνότερα από την μέση τιμή των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ τα EV στην Ευρώπη παραμένουν 10% έως και 50% πιο ακριβά από τα συμβατικά. Σύμφωνα με τη μελέτη του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου (ECA), παρά τους μεγάλους περιορισμούς εκπομπών και την εισαγωγή νεότερων και καινοτόμων τεχνολογιών κινητήρων, τα περισσότερα συμβατικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να εκπέμπουν μεγάλο ποσοστό CO2, σε παρόμοιο επίπεδο με αυτό που ήταν πριν από 12 χρόνια. Επιπλέον, τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) δεν είναι τόσο φιλικά προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με δοκιμές, τα υβριδικά μοντέλα εκπέμπουν μέχρι και 250% περισσότερες εκπομπές στους δρόμους από ότι αναφέρονται στις εργοστασιακές τιμές, ενώ τα εναλλακτικά καύσιμα έχουν πολύ δρόμο ακόμη για να γίνουν προσιτά και να διατεθούν μαζικά στην αγορά. Χωρίς κρατικές επιδοτήσεις, η μέση τιμή ενός EV στην Ευρώπη ανεβαίνει σημαντικά, ενώ το κόστος κατά μέσο όρο μιας μπαταρίας είναι 15.000 ευρώ. Η Ευρώπη πρέπει να αυξήσει την παραγωγή μπαταριών για να μπορέσει να μειώσει τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σήμερα, κατέχει λιγότερο από το 10% της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών, ενώ η Κίνα κατέχει το 76% της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από άλλες περιοχές για την εξασφάλιση των ορυκτών που απαιτούνται για τις μπαταρίες. Για παράδειγμα, το 87% του ακατέργαστου λιθίου το προμηθεύεται από την Αυστραλία. Τέλος η αύξηση των εισαγωγών από την Κίνα μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις στους ευρωπαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη προσπάθεια για την υλοποίηση της ανάλογης υποδομής φόρτισης σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Ως λύση στο θέμα το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA) αναφέρει ότι η Ευρώπη πρέπει να είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρικά οχήματα σε μεγάλη κλίμακα και σε ανταγωνιστικές τιμές, ενώ θα πρέπει να δραστηριοποιηθεί στην εξασφάλιση των ορυκτών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή μπαταριών, βελτιώνοντας παράλληλα την υποδομή φόρτισης σε ολόκληρη την ήπειρο.
  21. Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA) εξέδωσε προειδοποίηση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ότι η επίτευξη του περιβαλλοντικού στόχου που έχει τεθεί για το 2035 είναι σχεδόν αδύνατος να πιαστεί εάν δεν μειωθούν οι τιμές των EV. 'Αλλωστε τους τελευταίους μήνες ο κλάδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη γνωρίζει πτώση πωλήσεων, αυξάνοντας τις ανησυχίες για τους μελλοντικούς στόχους βιωσιμότητας. Είναι γνωστό ότι πολλές χώρες της Ευρώπης κατήργησαν τις επιδοτήσεις, οδηγώντας τις αντίστοιχες πωλήσεις σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη βοηθούν στη διείσδυση των κινέζικων αυτοκινήτων λόγω χαμηλότερων τιμών. Σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (IEA), το μερίδιο των οχημάτων που εισάγονται από την Κίνα έφτασε στο 17% το 2022 από το 12% που ήταν το 2021. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο δείχνει ότι πάνω από το 60% των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) που πωλήθηκαν στην Κίνα το 2023 ήταν φθηνότερα από την μέση τιμή των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ τα EV στην Ευρώπη παραμένουν 10% έως και 50% πιο ακριβά από τα συμβατικά. Σύμφωνα με τη μελέτη του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου (ECA), παρά τους μεγάλους περιορισμούς εκπομπών και την εισαγωγή νεότερων και καινοτόμων τεχνολογιών κινητήρων, τα περισσότερα συμβατικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να εκπέμπουν μεγάλο ποσοστό CO2, σε παρόμοιο επίπεδο με αυτό που ήταν πριν από 12 χρόνια. Επιπλέον, τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) δεν είναι τόσο φιλικά προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με δοκιμές, τα υβριδικά μοντέλα εκπέμπουν μέχρι και 250% περισσότερες εκπομπές στους δρόμους από ότι αναφέρονται στις εργοστασιακές τιμές, ενώ τα εναλλακτικά καύσιμα έχουν πολύ δρόμο ακόμη για να γίνουν προσιτά και να διατεθούν μαζικά στην αγορά. Χωρίς κρατικές επιδοτήσεις, η μέση τιμή ενός EV στην Ευρώπη ανεβαίνει σημαντικά, ενώ το κόστος κατά μέσο όρο μιας μπαταρίας είναι 15.000 ευρώ. Η Ευρώπη πρέπει να αυξήσει την παραγωγή μπαταριών για να μπορέσει να μειώσει τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σήμερα, κατέχει λιγότερο από το 10% της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών, ενώ η Κίνα κατέχει το 76% της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από άλλες περιοχές για την εξασφάλιση των ορυκτών που απαιτούνται για τις μπαταρίες. Για παράδειγμα, το 87% του ακατέργαστου λιθίου το προμηθεύεται από την Αυστραλία. Τέλος η αύξηση των εισαγωγών από την Κίνα μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις στους ευρωπαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη προσπάθεια για την υλοποίηση της ανάλογης υποδομής φόρτισης σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Ως λύση στο θέμα το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (ECA) αναφέρει ότι η Ευρώπη πρέπει να είναι σε θέση να παράγει ηλεκτρικά οχήματα σε μεγάλη κλίμακα και σε ανταγωνιστικές τιμές, ενώ θα πρέπει να δραστηριοποιηθεί στην εξασφάλιση των ορυκτών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή μπαταριών, βελτιώνοντας παράλληλα την υποδομή φόρτισης σε ολόκληρη την ήπειρο. View full είδηση
  22. Καλημέρα Οπότε καταλήγουμε ότι το έντυπο που κυκλοφορεί είναι λάθος (ειδικά όταν αφορά "ειδικά" οικόπεδα όπως πλάτος <8,00 μ.) και το 0,25 ή 1/4 όπως το έχουμε συναντήσει μπάινει στην τελική αξία και μόνο μία φορά και όχι "και" στον υπολογισμό της επιφάνειας. Βέβαια και στην δημοσίευση που επισύναψες η τιμή ζώνης 3.525€/μ2 είναι εξωπραγματική αν έχει προέλθει από υπολογισμό συμβολαιογράφου σε Έντυπο 3 για ασκεπές οικόπεδο και δεν έχει προέλθει απλά από πίνακα αντικειμενικών αξιών. Ευχαριστώ
  23. Και εννοείται ότι όλη η Ελλάδα περιμένει τις νέες εκδόσεις των ΝΟΚ και 4495 από τον kan62... ... πασχαλιάτικα..! Καλημέρα σε όλους!
  24. Μετά την ρύθμιση 4495, πας για τροποποίηση σύστασης, και μετά μεταβίβαση. ΗΤΚ, όσες χρειαστούν (3+1 για την τροποποίηση, 1 ή καμία για την μεταβίβαση, σε συνεννόηση με τον συμβολαιογράφο). Η τροποποίηση της σύστασης και η μεταβίβαση μεταγράφονται στο Κτηματολόγιο.
  25. Ολόσωστη ανάλυση @ΚΑΝΑ 2 πράγματα απομένουν να αποσανφινιστούν @ΕΛΕΝΗ ΤΖ.: α) Η σύσταση έγινε πριν τις 28.7.2011 ? β) Ποιά είναι η άποψη της αρμοδιας Πολεοδομίας??? όπως ρωτήσατε τον μηχανικό και εδώ, το ίδιο θα πρέπει να κάνετε στην αρμόδια υπηρεσία ΓΡΑΠΤΑ με όλα τα απαραίτητα στοιχεία και να δείτε τι θα απαντήσουν.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.