Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Γεια σε όλους! Έχω ένα κτίσμα άσκεπο περίπου χρονολογίας 1900 στον Άγιο Γεώργιο Νηλείας στο Πηλίο σε οικόπεδο κάθετης ιδιοκτησίας και θα ήθελα να το επισκευάσω. Μπορεί κάποιος να μου πει τι χρειάζεται να κάνω; Σε αυτό το χωριό όπως και σε άλλα στο Πήλιο τα όρια του οικισμού βρίσκονται ακόμη υπο διαμόρφωση οπότε σε πρώτη φάση ενημερώθηκα πως πρέπει να αποδείξω οτι το κτίσμα μου ήταν εντός οικισμού πριν το 1923. Έτσι μόνο θα μπορέσει να θεωρηθεί οικοδομήσιμο. Γνωρίζετε εάν ισχύει κάτι τέτοιο;
  3. Σήμερα
  4. Καλησπέρα, θα μπορούσες να ρωτήσεις την Υδομ σχετικά να σου πει τι διαδικασία προβλέπεται. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ αλλά αν το ποσό είναι σχετικά μικρό, νομίζω περισσότερο χρόνο (και χρήμα) θα χάσεις με το να ψάξεις αν και πως μπορούν να επιστραφούν τα εν λόγω ποσά.
  5. @venezia η απάντηση βασιζόταν στο ότι πριν βγει ΕΕΔΜΚ χρειάζεται έλεγχος νομιμότητας. Ειδικότερα δε α αφού ο συν/φος πιο πάνω ανέφερε ότι κάθε αποθήκη αποτελεί ξεχωριστή οριζόντια. Αν δεν υπήρχε σύσταση ίσως και εγώ θα έβγαζα την ΕΕΔΜΚ χωρίς να προηγηθεί ρύθμιση.
  6. Καλησπέρα, με επικοινωνία σήμερα με την ΥΔΟΜ η ΟΑ πρέπει να ακυρωθεί λόγω κάποιων θεμάτων και να δημιουργηθεί εκ νέου άδεια. Η απορία είναι, με τις πληρωμές υπέρ Δήμου και Δημοσίου τι γίνεται; Χάνονται ή συμψηφίζονται τα χρήματα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  7. Καλησπέρα. Το ΣΑ μπορεί να επιβάλλει στέγη σε περιοχή που δεν απαιτείται?
  8. akis73 έχω διαφορετική γνώμη για την τακτοποίηση για ΔΔ. Δεν αποτελεί αυθαιρεσία κατά την γνώμη μου η μη κατασκευή των διαχωριστικών τοίχων των αποθηκών και ούτε ΔΔ . Άποψή μου αρκεί η ΕΕΔΜΚ για εσωτερικές κατασκευές , και στην τεχνική έκθεση γίνεται σχετική αναφορά για την μη ολοκλήρωση των διαχωριστικών τοίχων που προβλεπόταν στη αρχική άδεια . Κατασκευαστικά οι εσωτερικές τοιχοποιίες θα πρέπει να ανταποκρίνονται ακριβώς με την αρχική άδεια για να μην προκύψει νέα ΔΔ.
  9. Καλησπέρα Μέλη και φίλοι του site! Κατά την αναζήτησή μου για τηλέφωνο ανάγκης στο Google έπεσα σε αυτήν την συζήτηση και νιώθω υποχρεωμένος ως μέλος της μοναδικής εταιρείας κατασκευής τηλεφωνικών συσκευών ανάγκης για τον ανελκυστήρα στην Ελλάδα να σας πω ορισμένα πράγματα ! Αρχικά η εταιρεια μας και εταιρεία που κατασκευάζει τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης για ανελκυστήρες είναι XXXXXX ! Τώρα λίγα λόγια για το τηλέφωνο ! Οι ανελκυστήρες διέπονται και όπως κάθε τι άλλο , από πρότυπα ασφαλείας και νόμους. Στα πρότυπα λοιπόν αυτών ορίζεται ρητά πως σε κάθε ανελκυστήρα προσώπων θα πρέπει να υπάρχει τηλεφωνική συσκευή , ικανή, ωστε σε κάθε περίπτωση ανάγκης ο εγκλωβισμένος να μπορεί να επικοινωνήσει με τον έξω κόσμο ! Το πρότυπο επιβάλλει να είναι προ αποθηκευμένοι 4 προκαθορισμένοι αριθμοί στην εσωτερική μνήμη της τηλεφωνικής συσκευής ανελκυστήρα , με σκοπό όταν ο εγκλωβισμένος πατήσει το κομβικό κινδύνου να ξεκινήσει η αυτόματη διαδοχική κλήση των 4 αποθηκευμένων αριθμών έως ότου απαντήσει κάποιος! Επειδή πολύ αναρωτιέστε τι χρειάζεστε! Σαφώς μια τηλεφωνική γραμμή ! Σαφώς μπορεί να είναι εκείνη του σπιτιού σας ! Σε λοιπά κτηρια θα μπορούσε να είναι μια άλλη διαφορετική γραμμή ! Σε πολυκατοικίες μια πάλι διαφορετική γραμμή θα ήταν καλή επιλογή ! Ωστόσο οι γραμμές πλέον, έχουν περάσει και τα χρόνια από την εκκίνηση του thread , περνάνε μέσα από τα μόντεμ! Πράγμα που σημαίνει ότι στις περισσότερες εγκαταστάσεις σε μια διακοπή ρεύματος το modem θα κλείσει, και μαζί θα κλείσει και η τηλεφωνική γραμμή, οπότε το τηλέφωνο δεν θα λειτουργήσει καθώς δεν φτάνει γραμμή ! Εκεί έρχεται το GSM Gateway το οποίο λειτουργεί σαν κινητό! Τοποθετούμε μια κάρτα SIM, τη φορτίζουμε με μερικές μονάδες κάθε 2-3 μήνες , εξασφαλίζοντας ένα αρκετά μικρότερο πάγιο από το σταθερό πάροχο , και σε οποιαδήποτε περίπτωση ακόμα και στη διακοπή ρεύματος η διαδικασία επικοινωνίας θα λειτουργήσει κανονικά ! Tip : ακόμα και σε περιπτώσεις που δεν έχουμε μονάδες ή ακόμα και καθόλου SIM ή συσκευή θα καλέσει το IEN 112 ! Τα συστήματα αυτά δεν τα χρειαζόμαστε καθημερινά ! Αλλά οι στραβές σε πιάνουν πάντα απροετοίμαστο! Εξοπλιστε με ασφάλεια τους ανελκυστήρες σας για ασφαλείς μετακινήσεις ! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που ανέφερα παραπάνω..... XXXXX XXXX PDF Για αγορά ΄χώρου διαφήμισης να επικοινωνήσεις με την ιδιοκτησία του site To Forum το έχουμε για να ερωτήσεις, προβλήματα και απαντήσεις και λύσεις και όχι για σπρώξιμο της εταιρείας με κείμενα "βοήθειας" Συνοπτικά.... το νιάου νιάου στα κεραμίδια σαν φόρουμ Μηχανικών το αναγνωρίζουμε και άμεσα και αφήνει και κακή κάκιστη εντύπωση όταν το κάνουν. Didonis.
  10. Καλησπερά συνάδελφοι , εχω γινει ενεργειακος επιθεωρητης χτες και εχω καποια προβληματα με το ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ λογου τεραστιας ελλειψης εγκυκλοπεδικου υλικου , μπορει για καποιους που το γνωριζουν να ειναι ευκολο αλλα δεν μπορεσα να βρω καμια βοηθεια για το πως κανω εκδοση πιστοποιητικου . Εχω σπαταλησει πολλες ωρες προσπαθωντας να κατανοησω το πως γινεται η τελικη εκδοση και μου βγαζει το building ολο μυνηματα προβληματων που δεν μπορω να καταλαβω πως λυνονται .Υπαρχει καποιος που να εχει χρονο να μου δειξει το προγραμμα και φυσικα ** *** ******* *** ** ****** ***. ********** Νικος απο Θεσσαλονικη Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε "επεξεργασία" (3 τελείες άνω δεξιά) και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Η αναζήτηση υπηρεσιών επί πληρωμή απαγορεύεται. Το μήνυμά σου έχει τροποποιηθεί καταλλήλως. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. akis73
  11. Χώρος Κ.Χ. σε υπόγειο ΧΩΡΙΣ υπόλοιπο Σ.Δ ; Και ΧΩΡΙΣ επάρκεια Φυσικού Φωτισμού & Αερισμού; Το τι υπήρχε πριν 100 χρόνια σε ΑΛΛΟ κτίριο ΔΕΝ δεσμεύει το τι θα γίνει σήμερα στο νέο.
  12. ι) Αν οι προσθήκες δε σου δημιουργούν πρόβλημα με τον ελεγκτή δόμησης, τότε προχωράς σε αναθεώρηση σα να είναι να γίνουν τώρα. ιι) Το πιστοποιητικό ιδιοκτησίας είναι το "Πιστοποιητικό μη εκποίησης" Επίσης αντί για κτηματολογικό διάγραμμα ορισμένες ΥΔΟΜ ζητούν το πιστοποιητικό κτηματογραφούμενου ακινήτου (για κτηματολόγιο σε φάση ανάρτησης)
  13. Αναψυκτήριο όχι (περιλαμβάνεται στη Γενική Κατοικία). Το έγγραφο 2781/05 αναφέρει: .....σας γνωρίζουμε ότι εκ των αναφερομένων σε αυτήν εμπορικών καταστημάτων, εκείνα που εξυπηρετούν τις καθημερινές ανάγκες των κατοίκων της περιοχής στην αμιγή κατοικία σύμφωνα με το άρθρο 2 του ΠΔ/23-2-87 (ΦΕΚ-166/Δ/87), είναι το παντοπωλείο, φαρμακείο, βιβλιοχαρτοπωλείο, κρεοπωλείο, κατάστημα ψιλικών, πρατήριο γάλακτος, πρατήριο άρτου και ειδών ζαχαροπλαστικής (χωρίς παρασκευαστήριο και χωρίς χρήση τραπεζοκαθισμάτων). Συνεπώς, θεωρώ ότι παντοπωλείο με παρασκευή καφέ (χωρίς τραπεζοκαθίσματα) επιτρέπεται
  14. Ποιος το καταντάει τοκτοποιημένο? Ποιος δεν κατανοεί την επιστήμη της εμβαδομέτρησης. Ποιος εφαρμόζει αυτή την επιστήμη?? Ποιος ψάχνει τα 0,16 τ.μ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. Βάλτο λοιπόν 72 με οποιοδήποτε τρόπο (ή τον τρόπο που φαντάστηκα) και μην ταλαιπωρείς τον εαυτό σου και τον συνάνθρωπο!
  15. Εγκύκλιο για τη λειψυδρία και την ορθολογική διαχείριση των υδάτων εξέδωσε ο Άρειος Πάγος, επισημαίνοντας ότι οι επιπτώσεις της μείωσης των υδατικών πόρων είναι έντονες και πολλές περιοχές της βρίσκονται σε ανησυχητική κατάσταση. Στην εγκύκλιο αναφέρεται η αλόγιστη χρήση υδάτων, στην οποία συμβάλλουν οι παράνομες γεωτρήσεις και η ανέλεγκτη λήψη ύδατος από τις νόμιμες γεωτρήσεις, χωρίς την τήρηση ανωτάτου ορίου (πλαφόν) για την ποσότητα που δικαιούνται οι δικαιούχοι. Την ίδια ώρα, επισημαίνεται ότι πρέπει να διώκεται και η αυθαίρετη επέμβαση στα δίκτυα ύδρευσης και άρδευσης των ΟΤΑ από ιδιώτες και συγκεκριμένα η κλοπή του νερού. Αναλυτικά η εγκύκλιος του Αρείου Πάγου Ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, ως αποτέλεσμα της περιβαλλοντικής κρίσης σε παγκόσμια κλίμακα, είναι αυτό της μείωσης των υδατικών πόρων, σε αντίθεση με την ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης, ειδικά στις νησιωτικές περιοχές της επικράτειας, λόγω κυρίως, αλλά όχι και αποκλειστικά, του τουρισμού. Ήδη οι επιπτώσεις της μείωσης των υδατικών πόρων είναι έντονες και πολλές περιοχές της χώρας βρίσκονται ή αναμένεται να βρεθούν σε ανησυχητική κατάσταση, εξετάζεται δε η λήψη μέτρων από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες προκειμένου να αντιμετωπισθούν στο άμεσο μέλλον φαινόμενα λειψυδρίας, ειδικά εάν οι βροχοπτώσεις και οι χιονοπτώσεις εξακολουθήσουν να βαίνουν μειούμενες. Το ως άνω πρόβλημα επιδεινώνεται, σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες, από τη μη ορθολογική διαχείριση των υδάτων, η οποία μάλιστα πολλές φορές λαμβάνει τη μορφή της αλόγιστης χρήσης του ύδατος, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση. Σ’ αυτή την παρατηρούμενη αλόγιστη χρήση των υδάτων συμβάλλουν ουσιωδώς τόσο οι παράνομες γεωτρήσεις, όσο και η ανέλεγκτη λήψη ύδατος από τις νόμιμες γεωτρήσεις, χωρίς την τήρηση οιουδήποτε ανωτάτου ορίου (πλαφόν) για την ποσότητα που δικαιούνται οι κατά νόμο δικαιούχοι αυτών, ενώ ο αριθμός των παράνομων γεωτρήσεων είναι πολλαπλάσιος των νομίμων. Είναι αμφίβολο εξάλλου αν και πως διασφαλίζεται στις νόμιμες γεωτρήσεις ότι και ο καθορισμός της ποσότητας που λαμβάνει κάθε δικαιούχος καλύπτει σε κάθε περίπτωση τις πραγματικές του ανάγκες για το χώρο στον οποίο υπάρχει γεώτρηση και όχι αυτές που ο ίδιος δημιουργεί με ψευδή ή παραπλανητικά στοιχεία, εικονικές π.χ μισθώσεις γειτονικών ακινήτων ή στο πλαίσιο επαγγελματικής καλλιέργειας, πέραν του χώρου αυτού, στον οποίο υπάρχει η γεώτρηση. Την ίδια στιγμή ο υδροφόρος ορίζοντας γλυκού νερού πολλών περιοχών συνεχώς μειώνεται και ουσιαστικά κατστρέφεται, αφού κατακλύζεται από την εισροή σε αυτόν αλμυρού νερού. Για να μην μπορεί συνεπώς, έστω και καθ’ υπερβολή, να πει κανείς ότι “στη χώρα μας το νερό το πετάμε”, απαιτείται, εκτός από την αυτονόητη επαγρύπνηση των αρμοδίων αρχών με επίταση των ελέγχων σε κάθε κατεύθυνση, ήτοι των γεωτρήσεων βιομηχανιών, αγροτών, ξενοδοχείων και κάθε είδους άλλων επιχειρήσεων και η συνδρομή των Εισαγγελιών όλης της χώρας για τη διασφάλιση, στο μέτρο των αρμοδιοτήτων μας, της ορθολογικότερης, κατά το δυνατόν, διαχείρισης των υδατικών πόρων όλης της επικράτειας. Συγκεκριμένα, οι παράνομες γεωτρήσεις, όσο και η ανέλεγκτη λήψη ύδατος από τις νόμιμες γεωτρήσεις, χωρίς την τήρηση οιουδήποτε ανωτάτου ορίου (πλαφόν) για την ποσότητα που δικαιούνται οι κατά νόμο δικαιούχοι αυτών, συνιστούν, εκτός των άλλων και αξιόποινες πράξεις, αφού εμπίπτουν στο πεδίο του άρθρου 28 του ν. 1650/1986, για την προστασία του περιβάλλοντος, όπως ισχύει, σε συνδυασμό με το ν. 4014/2011 «περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων κλπ» και την ΚΥΑ 146896/2014 (ΦΕΚ 2878/ Β’ /27.10.2014 «Κατηγορίες αδειών χρήσης και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης των υδάτων. Διαδικασία και όροι έκδοσης των αδειών, περιεχόμενο και διάρκεια ισχύος τους και άλλες συναφείς διατάξεις»), όπως διορθώθηκε (Β’ 3142/21.11.2014), τροποποιήθηκε (Β’ 1435 / 10.7.2015, Β’ 69 / 22.1.2016, Β’ 814 /14.3.2017, Β7 1562/ 24.4.2020) και ισχύει. Εν όψει των ανωτέρω, θα πρέπει να παρέμβετε δυναμικά εφαρμόζοντας τον Νόμο με τη συνδρομή των αρμόδιων αρχών ελέγχου των παράνομων γεωτρήσεων (Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, ΟΤΑ πρώτου και δεύτερου βαθμού, αλλά και της ΕΛΑΣ-βλ. και σχετική εγκύκλιο ΑΠ οικ 102135/10.12.2015 του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας- Ειδική Γραμματεία Υδάτων- με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με τις αρμοδιότητες των Δήμων και των Περιφερειών σχετικά με τη διενέργεια ελέγχων των όρων των αδειών χρήσης ύδατος και των παραβάσεων των διατάξεων της ΚΥΑ 146896/2014»), από τις οποίες επιβάλλεται να ζητήσετε να σας αποστέλλουν, όταν διαπιστώνουν τις πιο πάνω παραβάσεις, τις εκθέσεις διαπίστωσης αυτών (βλ. άρθρο 12 της πιο πάνω ΚΥΑ), για την εκ μέρους σας αξιολόγησή τους και την άσκηση της ενδεδειγμένης κατά περίπτωση ποινικής δίωξης. Περαιτέρω, όπως είναι αυτονόητο, πρέπει να διώκεται και η αυθαίρετη επέμβαση στα δίκτυα ύδρευσης και άρδευσης των ΟΤΑ από ιδιώτες και συγκεκριμένα η κλοπή του νερού, η οποία έχει ως συνέπεια να το στερούνται οι νόμιμοι χρήστες του για την αντιμετώπιση των βασικών αναγκών τους, όπως ύδρευση και καθαριότητα, αλλά ενδεχομένως και τη βλάβη των δικτύων αυτών και εν γένει την παρεμπόδιση ή διατάραξη της παροχής στο κοινό νερού (άρθρα 372 παρ.1, 378 παρ.2, 293 ΠΚ κλπ ). Η κατά τα ως άνω εφαρμογή του Νόμου με τη συνδρομή των αρμόδιων αρχών εκτιμάται ως απολύτως αναγκαία στην κατεύθυνση της διασφάλισης, κατά το δυνατόν, της ορθολογικότερης διαχείρισης των υδάτων στην Ελληνική Επικράτεια. View full είδηση
  16. Εγκύκλιο για τη λειψυδρία και την ορθολογική διαχείριση των υδάτων εξέδωσε ο Άρειος Πάγος, επισημαίνοντας ότι οι επιπτώσεις της μείωσης των υδατικών πόρων είναι έντονες και πολλές περιοχές της βρίσκονται σε ανησυχητική κατάσταση. Στην εγκύκλιο αναφέρεται η αλόγιστη χρήση υδάτων, στην οποία συμβάλλουν οι παράνομες γεωτρήσεις και η ανέλεγκτη λήψη ύδατος από τις νόμιμες γεωτρήσεις, χωρίς την τήρηση ανωτάτου ορίου (πλαφόν) για την ποσότητα που δικαιούνται οι δικαιούχοι. Την ίδια ώρα, επισημαίνεται ότι πρέπει να διώκεται και η αυθαίρετη επέμβαση στα δίκτυα ύδρευσης και άρδευσης των ΟΤΑ από ιδιώτες και συγκεκριμένα η κλοπή του νερού. Αναλυτικά η εγκύκλιος του Αρείου Πάγου Ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, ως αποτέλεσμα της περιβαλλοντικής κρίσης σε παγκόσμια κλίμακα, είναι αυτό της μείωσης των υδατικών πόρων, σε αντίθεση με την ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης, ειδικά στις νησιωτικές περιοχές της επικράτειας, λόγω κυρίως, αλλά όχι και αποκλειστικά, του τουρισμού. Ήδη οι επιπτώσεις της μείωσης των υδατικών πόρων είναι έντονες και πολλές περιοχές της χώρας βρίσκονται ή αναμένεται να βρεθούν σε ανησυχητική κατάσταση, εξετάζεται δε η λήψη μέτρων από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες προκειμένου να αντιμετωπισθούν στο άμεσο μέλλον φαινόμενα λειψυδρίας, ειδικά εάν οι βροχοπτώσεις και οι χιονοπτώσεις εξακολουθήσουν να βαίνουν μειούμενες. Το ως άνω πρόβλημα επιδεινώνεται, σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες, από τη μη ορθολογική διαχείριση των υδάτων, η οποία μάλιστα πολλές φορές λαμβάνει τη μορφή της αλόγιστης χρήσης του ύδατος, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση. Σ’ αυτή την παρατηρούμενη αλόγιστη χρήση των υδάτων συμβάλλουν ουσιωδώς τόσο οι παράνομες γεωτρήσεις, όσο και η ανέλεγκτη λήψη ύδατος από τις νόμιμες γεωτρήσεις, χωρίς την τήρηση οιουδήποτε ανωτάτου ορίου (πλαφόν) για την ποσότητα που δικαιούνται οι κατά νόμο δικαιούχοι αυτών, ενώ ο αριθμός των παράνομων γεωτρήσεων είναι πολλαπλάσιος των νομίμων. Είναι αμφίβολο εξάλλου αν και πως διασφαλίζεται στις νόμιμες γεωτρήσεις ότι και ο καθορισμός της ποσότητας που λαμβάνει κάθε δικαιούχος καλύπτει σε κάθε περίπτωση τις πραγματικές του ανάγκες για το χώρο στον οποίο υπάρχει γεώτρηση και όχι αυτές που ο ίδιος δημιουργεί με ψευδή ή παραπλανητικά στοιχεία, εικονικές π.χ μισθώσεις γειτονικών ακινήτων ή στο πλαίσιο επαγγελματικής καλλιέργειας, πέραν του χώρου αυτού, στον οποίο υπάρχει η γεώτρηση. Την ίδια στιγμή ο υδροφόρος ορίζοντας γλυκού νερού πολλών περιοχών συνεχώς μειώνεται και ουσιαστικά κατστρέφεται, αφού κατακλύζεται από την εισροή σε αυτόν αλμυρού νερού. Για να μην μπορεί συνεπώς, έστω και καθ’ υπερβολή, να πει κανείς ότι “στη χώρα μας το νερό το πετάμε”, απαιτείται, εκτός από την αυτονόητη επαγρύπνηση των αρμοδίων αρχών με επίταση των ελέγχων σε κάθε κατεύθυνση, ήτοι των γεωτρήσεων βιομηχανιών, αγροτών, ξενοδοχείων και κάθε είδους άλλων επιχειρήσεων και η συνδρομή των Εισαγγελιών όλης της χώρας για τη διασφάλιση, στο μέτρο των αρμοδιοτήτων μας, της ορθολογικότερης, κατά το δυνατόν, διαχείρισης των υδατικών πόρων όλης της επικράτειας. Συγκεκριμένα, οι παράνομες γεωτρήσεις, όσο και η ανέλεγκτη λήψη ύδατος από τις νόμιμες γεωτρήσεις, χωρίς την τήρηση οιουδήποτε ανωτάτου ορίου (πλαφόν) για την ποσότητα που δικαιούνται οι κατά νόμο δικαιούχοι αυτών, συνιστούν, εκτός των άλλων και αξιόποινες πράξεις, αφού εμπίπτουν στο πεδίο του άρθρου 28 του ν. 1650/1986, για την προστασία του περιβάλλοντος, όπως ισχύει, σε συνδυασμό με το ν. 4014/2011 «περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων κλπ» και την ΚΥΑ 146896/2014 (ΦΕΚ 2878/ Β’ /27.10.2014 «Κατηγορίες αδειών χρήσης και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης των υδάτων. Διαδικασία και όροι έκδοσης των αδειών, περιεχόμενο και διάρκεια ισχύος τους και άλλες συναφείς διατάξεις»), όπως διορθώθηκε (Β’ 3142/21.11.2014), τροποποιήθηκε (Β’ 1435 / 10.7.2015, Β’ 69 / 22.1.2016, Β’ 814 /14.3.2017, Β7 1562/ 24.4.2020) και ισχύει. Εν όψει των ανωτέρω, θα πρέπει να παρέμβετε δυναμικά εφαρμόζοντας τον Νόμο με τη συνδρομή των αρμόδιων αρχών ελέγχου των παράνομων γεωτρήσεων (Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, ΟΤΑ πρώτου και δεύτερου βαθμού, αλλά και της ΕΛΑΣ-βλ. και σχετική εγκύκλιο ΑΠ οικ 102135/10.12.2015 του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας- Ειδική Γραμματεία Υδάτων- με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με τις αρμοδιότητες των Δήμων και των Περιφερειών σχετικά με τη διενέργεια ελέγχων των όρων των αδειών χρήσης ύδατος και των παραβάσεων των διατάξεων της ΚΥΑ 146896/2014»), από τις οποίες επιβάλλεται να ζητήσετε να σας αποστέλλουν, όταν διαπιστώνουν τις πιο πάνω παραβάσεις, τις εκθέσεις διαπίστωσης αυτών (βλ. άρθρο 12 της πιο πάνω ΚΥΑ), για την εκ μέρους σας αξιολόγησή τους και την άσκηση της ενδεδειγμένης κατά περίπτωση ποινικής δίωξης. Περαιτέρω, όπως είναι αυτονόητο, πρέπει να διώκεται και η αυθαίρετη επέμβαση στα δίκτυα ύδρευσης και άρδευσης των ΟΤΑ από ιδιώτες και συγκεκριμένα η κλοπή του νερού, η οποία έχει ως συνέπεια να το στερούνται οι νόμιμοι χρήστες του για την αντιμετώπιση των βασικών αναγκών τους, όπως ύδρευση και καθαριότητα, αλλά ενδεχομένως και τη βλάβη των δικτύων αυτών και εν γένει την παρεμπόδιση ή διατάραξη της παροχής στο κοινό νερού (άρθρα 372 παρ.1, 378 παρ.2, 293 ΠΚ κλπ ). Η κατά τα ως άνω εφαρμογή του Νόμου με τη συνδρομή των αρμόδιων αρχών εκτιμάται ως απολύτως αναγκαία στην κατεύθυνση της διασφάλισης, κατά το δυνατόν, της ορθολογικότερης διαχείρισης των υδάτων στην Ελληνική Επικράτεια.
  17. Σύμφωνοι . Το θέμα είναι ότι όταν ο συμβ/φος παέι να υποβάλλει την δήλωση στο ΥΠΟΙΚ παίρνει μήνυμα ότι για την περιοχή όταν ο ΣΑΟ <1 θέλει βεβαίωση από την ΥΔΟΜ , η οποία όμως δεν την χορηγεί κατά τα προαναφερθέντα. ΥΓ.Εν τω μεταξύ , η περιοχή ανέκαθεν είχε (και έχει ) ΣΔ 0,8 πως προέκυψε ο ΣΑΟ 1 στο ΥΠΟΙΚ ...άγνωστο.
  18. αν υπήρχε η χρήση και το κτήριο.... νέο κτήριο.... νέες χρήσεις Επικουρικά χωρίς υπόλοιπο συντελεστή δόμησης και άλλα ζητήματα (επάρκεια φυσικού φωτισμού και αερισμού) το υπόγειο δεν μπορεί να γίνει κυρίας χρήσης.... Δεν έχουμε καν σχέδια (οικοδομικής άδειας και πραγματικά υφιστάμενης κατάστασης) και εικόνα να δούμε τι είναι και πως είναι..... περιγραφικά με λέξεις δεν επαρκούν όσα γράφεις.
  19. Αν δεν ήταν στο άρθρο 25 θα σου ζητούσε βεβαίωση; Η απάντηση είναι όχι. Βεβαίωση θα ζητήσει αν ρυμοτομείται κλπ. Αν το οικόπεδό σου δεν ρυμοτομείται , εσύ γράφεις στο τοπογραφικό σου την μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση. Η συμβ/φος θα δεχτεί τον ΣΔ (θα της τον αναγράψεις ως ανηγμένο, ήτοι επιτρεπόμενη δόμηση λόγω του άρθρου 25 προς το εμβαδόν οικοπέδου), για να πάει μετά να τον βάλει ως ΣΑΟ στις αντικειμενικές.
  20. Βρίσκεται εντός οικισμού διανομής του Υπ. Γεωργίας με εγκεκριμένο ρυμοτομικό και όρους δόμησης. Λόγω κατάτμησης (με έγκριση ) του αρχικού κλήρου κάτω του ορίου αρτιότητας εμπίπτει στο αρθρο 25 Ν.1337. Εγώ αιτήθηκα να μου βεβαιωσουν τον διαθεσιμο ΣΔ του οικοπεδου και πήρα την απαντηση που προείπα
  21. Το οικόπεδο βρίσκεται εντός στάσιμου οικισμού, εντός προ 23 ή εντός ρυμοτομικού σχεδίου. Στην πρώτη περίπτωση οικισμού θα πρέπει να χορηγήσει βεβαίωση ΣΑΟ (όχι βεβαίωση αρτιότητας).
  22. Εχω πέσει σε περίπτωση όπου η αρμόδια ΥΔΟΜ αρνείται να εκδώσει τέτοια βεβαίωση ,με το αιτιολογικό ότι η οποιαδήποτε βεβαίωση αρτιότητας , και όρων δόμησης βεβαιώνεται μόνο από τον ιδιώτη μηχανικό ( επικαλούμενη την ΠΟΛ 1024/27-2-2004 ) και ότι η υπηρεσία θα κάνει τέτοιο έλεγχο μόνο στα πλαίσια έκδοσης οικοδομικής άδειας. Από την άλλη το ΥΠΟΙΚ ζητάει βεβαίωση από την ΥΔΟΜ για τον ΣΑΟ του οικοπέδου και το συμβόλαιο έχει κολλήσει. Ξέρει κανείς τι ισχύει και να παραθέσει κάποια εγκύκλιο ή νόμο έτσι ώστε να λυθεί το θέμα είτε ως προς την μεριά του ΥΠΟΙΚ είτε της ΥΔΟΜ ?
  23. Πάντως αν το διαμέρισμα είναι νόμιμο θα είναι πολύ άδικο να το καταντήσουν τακτοποιημένο, επειδή δεν κατάφεραν να κατανοήσουν την επιστήμη της εμβαδομέτρησης!!!
  24. Καλησπέρα σε διώροφη οικοδομή με υπόγειο έχει γίνει δήλωση του Ν.3843/2010 για μετατροπή Η.Χ. σε κατοικία στο ισόγειο η οποία έχει περαιωθεί . Μετά από αυτοψία που διενεργήθηκε προέκυψε ότι το υπόγειο έχει αλλάξει χρήση και ότι το δάπεδο του υπογείου είναι σε υψηλότερη στάθμη σε σχέση με την οικοδομική άδεια Θα γίνει νέα δήλωση στο Ν.4495/17 . Αναρωτιέμαι μπορεί να θεωρηθεί ότι έχουν ρυθμιστεί οι Η.Χ. με 3843/2010 διότι δεν είναι εντός του νόμιμου όγκου του κτιρίου σύμφωνα με την Ο.Α. ή θα πρέπει να υπαχθούν εκ νέου στην δήλωση του Ν.4495/17 και να εισαχθούν τα πρόστιμα του 3843/2010 ως καταβληθέντα.
  25. Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση. Στο ΠΔ του 87 στην αμιγή κατοικία επιτρέπονται μεταξύ άλλων "2. Ξενώνες μικρού δυναμικού (περί τις 20 κλίνες). 3. Εμπορικά καταστήματα που εξυπηρετούν τις καθημερινές ανάγκες των κατοίκων της περιοχής (παντοπωλεία, φαρμακεία, χαρτοπωλεία κλπ.)." Στα πλαίσια έκδοσης άδειας οικοδομής ενός εκ των παραπάνω 2 και 3 , μπορεί να δικαιολογηθεί η λειτουργία μικρού καταστήματος αναψυκτηρίου ή παντοπωλείου που να παρασκευάζει και καφέ ?
  26. Καλησπέρα, προσωπικά η διαδικασία που περιγράφεις με βρίσκει σύμφωνο. Πρώτα θα γίνει τακτ/ση με τον Ν.4495/17 λόγω διαφορετικής διαμερισμάτωσης του υπογείου. Μετά με ΕΕΔΜΚ οι νέες διαρρυθμίσεις, για τις μελέτες που δεν απαιτούνται ανεβάζεις το σχετικό ενημερωτικό όπως περιγράφεις.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.