Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      9.064


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.219


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Χωρίς να υπάρχει πρόθεση να δημιουργήσω ένταση και με όλο τον σεβασμό προς συνάδελφο, ποια δυσκολία αντιμετωπίζεις ... μια απλή τεχνική έκθεση είναι ... δεν υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές ... είναι στην ευχέρεια του μηχανικού η περιγραφή ... με βάση το σχέδιο κατασκευής απλά να το περιγράψει. Όπως και να 'χει πέραν της αναφοράς της θέσης του έργου κλπ κλπ κάνε αναφορά σε τυχόν άδειες που έχουν βγει, αλλά νομιμοποιητικά έγγραφα που υπάρχου κλπ κλπ Αναφορικά τώρα στην τεχνική περιγραφή (μην γνωρίζοντας κάποια χαρακτηριστικά της περίφραξης που αναφέρεις πέραν του ότι είναι από λιθοδομή ύψους 1,00μ)... αυτοσχεδιασμός περιγραφής.... βάση σχεδίου. Θα κατασκευαστεί νέα περίφραξη από λιθοδομή στα όρια του οικοπέδου (τμήμα Α-Β-Γ-Δ), συνολικού μήκους 100,00 μέτρων η οποία στην θέση Ε θα έχει άνοιγμα μήκους 2,00μ. με ελεύθερη πρόσβαση στο οικόπεδο. Η νέα περίφραξη θα κατασκευαστεί από λιθοδομή δύο όψεων με ασβεστοτσιμεντοκονίαμα των 150 Κg τσιμέντου, θα έχει δε πάχος 0,50μ. και ύψος από την εσωτερική στάθμη του εδάφους το άνω μέρος της στέψης της δεν θα ξεπερνά το 1,00μ. Η θεμελίωση της περίφραξης θα είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα πάχους όσο της λιθοδομής (50εκ.) αλλά μεταβλητού ύψους ανάλογα με τις ανάγκες του εδάφους (όπου δηλαδή υπάρχει ανισοσταθμία στο έδαφος εκατέρωθεν της περίφραξης), τηρώντας σε κάθε περίπτωση το ανωτέρω όριο. Η δε θεμελίωση, θα εδρασθεί σε σκυρόδεμα καθαριότητας ελάχιστου πάχους 0,15μ . Η κύρια κατασκευή της λιθοδομής θα συντίθεται από πέτρες που θα τοποθετούνται αρμολογημένες και θα είναι προσεγμένες έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η κατά το δυνατόν καλύτερη όψη και να μην δημιουργείται οπτική όχληση καθώς και να συνάδει με το ευρύτερο περιβάλλον της περιοχής. Η στέψη της περίφραξης θα κατασκευασθεί από οπλισμένο σκυρόδεμα πάχους 0,15μ. Στις θέσεις Ζ, Η και Θ προβλέπεται η κατασκευή οπών έτσι ώστε να μην παρεμποδίζεται --να γίνεται ομαλά-- η απορροή των όμβριων σε υφιστάμενο κανάλι αποστράγγισης ή με ελεύθερη ροή προς τον υφιστάμενο δρόμο. Λεπτομέρειες για την κατασκευή της περίφραξης από λιθοδομή φαίνονται στο σχέδιο με αριθμό 666. Αργότερα ανάλογα την όρεξη μπορεί να την φτιάξω πιο ολοκληρωμένη και να την ανεβάσω στα downloads για να υπάρχει. Θα ενημερώσω στο παρόν νήμα.
    3 points
  2. Ανέβασα μία εκδοχή στα downloads. Δυστυχώς το σχέδιο δεν το έχω σε πιο δόκιμη-εύχρηστη μορφή. Μόλις εγκριθεί θα είναι διαθέσιμα τα αρχεία.
    2 points
  3. να πω οτι το δικαιολογητικα μηδεν δεν λεει κατι, τα δικαιολογητικα που λεει ο Νομος πρεπει να δεις και να καταχωρησεις
    2 points
  4. Καλημέρα, αν μπείτε στο www.aped.gov.gr έχει αναλυτικά την διαδικασία έκδοσης ηλεκτρονικής υπογραφής δωρεάν. Τώρα με τις e-άδειες έχω δύο φακέλους για ΕΕΜΚ έτοιμους να πάω να τους καταθέσω ή θα φάω πόρτα;
    1 point
  5. Καλησπέρα, ακριβώς δεν ξέρω την απάντηση, όμως θεωρώ ότι αν υπάρξουν επιβαρύνσεις διότι ο Μηχανικός δεν κατέθεσε εγκαίρως τα δικαιολογητικά, για τον όποιο λόγο. Φυσικά οι οικονομικές επιβαρύνσεις θεωρώ ότι θα προσμετρηθούν στα οικονομικά στοιχεία της δήλωσης, που επιβαρύνουν την δήλωση. Τι γίνεται όμως όταν ο ιδιοκτητης δεν μπορεί να βρεθεί μετά? Τι γίνεται όταν πούμε στον ιδιοκτήτη ότι είναι άλλα 50€? Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα σίγουρα σε μια πλειοψηφία περιπτώσεων, όμως σήμερα σίγουρο δεν είναι τίποτα. Κυρώσεις δεν θα έπρεπε να υπάρχουν που δεν αναρτήθηκαν οι αεροφωτογραφίες όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ ως την ημερομηνία που ανακοινώθηκε ή μια λογική ημερομηνία ώστε να μπρούμε να καταθέτουμε τις αεροφωτογραφίες εγκαίρως? Στην προκειμένη όμως το βιβλίο το κρατά ο νομοθέτης και το μαχαίρι οπότε δεν πιστευω ότι θα σου πει, ούτε εγώ έβαλα τις αεροφωτογραφίες οπότε πατσίζουμε με τις κυρώσεις. Στο νόμο του άλλωστε δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο. Θα ήθελα εγκαίρως να περαίωνα τις δηλώσεις μου, ας μείνουν λίγα, ας μείνει κανένα με δικαιολογητικά να μην ανέβουν εγκαίρως, αν τύχει όμως θα κοιτάξω να γίνει σε κάποια απλά ώστε αν υπάρξουν επιβαρύνσεις αξίας 10 - 40€ να ενημερώσω τον πελάτη μου γιατί υπήρξαν και ότι δεν γινόταν να αποφεχθούν..
    1 point
  6. Μιλάμε ουσιαστικά για ένα διαφορετικό κτίριο από αυτό για το οποίο εκδόθηκε η άδεια. Θα το έβαζα όλα τα τετραγωνικά χωρίς άδεια. Από κει και πέρα, αν αυτό λόγω κόστους δεν γίνεται αποδεκτό να σκεφτείτε τη λύση νομιμοποίησης με πληρωμή παραβόλου.
    1 point
  7. Με την ίδια λογική δεν θα καταγράψουμε τα κλιματιστικά εάν δεν τα ανάβει ο ιδιοκτήτης, την τέντα εάν δεν την κατέβασε φέτος το καλοκαίρι και τον ηλεκτρικό θερμοσίφωνα εάν του αρέσει να κάνει λουτρό με κρύο νερό. Από τη στιγμή που ένα σύστημα είναι εγκατεστημένο, το καταγράφουμε και το καταχωρούμε στη μελέτη μας άσχετα με τις συνήθειες των χρηστών.
    1 point
  8. Εγώ ξέρω μία που δεν παίρνει μηδέν , ξέρω και μερικές με αρνητική βαθμολογία
    1 point
  9. Προσωπικά απλά θα το ξαναανέβαζα και στη σωστή θέση και δεν θα έμπλεκα με επιστροφές.
    1 point
  10. Όταν λέει μαζί ο συνάδελφος εννοεί ότι πρέπει να γίνει μια κοινή δήλωση για όλα εφόσον πρόκειται για μια ενιαία ιδιοκτησία.
    1 point
  11. Αν απλώς φωτογραφίζεις το σχέδιο δεν μπορείς να έχεις το σχέδιο στην αναγραφόμενη κλίμακα και φυσικά δεν μπορεί να εκτυπωθεί σε αυτή. Οπότε διατηρώ αμφιβολίες για την ορθότητα αυτής της κίνησης. Επιπλέον, στα σχέδια με βάση τα οποία γίνονται συμβολαιογραφικές πράξεις, δηλώνεται υπεύθυνα ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν αναρτηθεί στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ. Ένα φωτογραφημένο σχέδιο αφού δεν είναι στην ίδια κλίμακα (αλλά σε μια τυχαία και μη προσδιορισμένη κλίμακα), πως είναι ταυτόσημο; Αντιθέτως, ένα σχέδιο το οποίο, είτε εκτυπώθηκε σε εικονικό εκτυπωτη Pdf και εξήχθη ως αρχείο Pdf σε κλίμακα εκτύπωσης, είτε έχει σκαναριστει σε κλίμακα 1:1 (άρα περιλαμβάνει την αναγραφείσα επί σχεδίου κλίμακα) τη θεωρώ την πιο ορθή λύση. Ειδικά σε ψηφιακά σχέδια που σχεδιάζονται στο cad δεν υπάρχει κανένα κόστος αναπαραγωγής τους και διαχείρισης αυτών σε pdf αρχείο προκειμένου να αναρτηθεί στο σύστημα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.