Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.020


  2. curzondax

    curzondax

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      765


  3. Μέρσα

    Μέρσα

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      496


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.738


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. @themachinist1 +1 από εμένα γιατί μπήκατε στον κόπο να μοιραστείτε την εμπειρία σας και να προσφέρετε πιθανόν βοήθεια σε κάποιον με παρόμοια θέματα.... Είναι ζωτικής σημασίας για το φόρουμ, το να προσφέρουμε και να μοιραζόμαστε, όταν γνωρίζουμε !!!
    2 points
  2. Version 1.0.0

    11.610 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  3. Δημοσιεύτηκε στο παρακάτω ΦΕΚ απόφαση με θέμα : "Έγκριση της υπ’ αριθμ.18/2019 Πυροσβεστικής Διάταξης με θέμα: «Μέτρα και μέσα πυροπροστασίας εγκαταστάσεων (μονάδων) υγείας και κοινωνικής πρόνοιας." 18_2019 Πυροσβεστική Διάταξη.pdf
    1 point
  4. Τελευταία ημέρα αύριο, Παρασκευή 10 Μαΐου 2019, για τη δεύτερη φάση υπαγωγής αυθαιρέτων με μείωση κατά 10% του ειδικού προστίμου, στο πλαίσιο του νόμου 4495/2017. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας δεν θα δώσει άλλη παράταση. Πλην, όμως, καταργείται η προσαύξηση στα πρόστιμα έως τη λήξη της προθεσμίας υπαγωγής (9 Νοεμβρίου 2019) που προβλέπει ο νόμος. Οι ιδιοκτήτες θα καταβάλλουν το ενιαίο ειδικό πρόστιμο χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Η κατάργηση της προσαύξησης θα ενταχθεί σε σχετική νομοθετική ρύθμιση.
    1 point
  5. σίγουρα όμως έχει καθαίρεση μεσοτοιχείας στο ισόγειο ή μήπως έχει την διάνοιξη μιας πόρτας ή 2?
    1 point
  6. 4η Παράταση (Ν.4513/2018 άρθρο 50) Άδειες που δεν είχαν λήξει την 1-3-11, καθώς και άδειες που εκδόθηκαν μετά την ανωτέρω ημερομηνία και έως την 1-3-12 παρατείνονται έως τις 31-12-20.
    1 point
  7. επιπλέον βρήκα αυτή τη σειρά εγγράφων που ίσως βοηθούν όποιον δεν έχει γνώση για συνύπαρξη ορόφου και παταριού στην ίδια στάθμη ΔΑΟΚΑ.pdf
    1 point
  8. 1) Το πατάρι και η Σοφίτα δεν δύναται να έχουν πρόσβαση σε εξώστες-ημιυπαιθρίους και βεράντες διότι θεωρητικά από εκεί θα μπορούσε να δημιουργηθεί ανεξάρτητη είσοδος και να χάσει την λειτουργική του εξάρτηση με τον υποκείμενο όροφο. 2) Δεν έχω βρει να προκύπτει από κάπου αλλά οι πολεοδομίες που συνεργάζομαι υπολογίζουν το 50% του υποκείμενου το οποίο καλύπτεται από στέγη (στην πράξη σε συμφέρει διότι βγαίνει πιο εργονομικό μέσο ελέυθερο ύψος)
    1 point
  9. Προσοχή στα ικριώματα γιατί θέλουν ανάληψη της επίβλεψης από μηχανικό !!! δεν είναι απλά μια ακόμα έκδοση άδειας...
    1 point
  10. πολυ σωστα... και, ποιός αμφισβητει την διευθυνση...και για ποιά δουλεια πρόκειται...... και ζηταει επι πλεον και...στεφανοχάρτι???
    1 point
  11. Ο Δήμος και η τεχνική του υπηρεσία οφείλουν να έχουν ένα κοινό πρωτόκολλο ... εκεί καταθέτεις την αίτηση... για τα απαιτούμενα συνεννοείσαι με την τεχνική υπηρεσία ή το τμήμα τοπογραφικού (αν έχει) ... παλιότερα προσκομίζαμε τοπογραφικό, αρκεί και σκαρίφημα βέβαια ... στη σύγχρονη εποχή πας και με το ΚΑΕΚ μόνο !!! *** εννοείται ότι όταν μιλάμε για διεύθυνση εννοούμε να ταιριάζει και η αρίθμηση !!!
    1 point
  12. Ναι έχει λάβει ΕΣΛ αλλά τώρα παρατήρησα ότι στο παράρτημα του νόμου με τους συντελεστές αναφέρει ότι αν είναι τουριστική εγκατάσταση με άδεια κατοικίας πάει ως άλλη κατοικία
    1 point
  13. 1. Όλο μαζί πλέον ως "κατοικία στο υπόγειο" είναι Κατηγορία 5. 2. Για την υπαγωγή στον 4495 απαιτείται η συναίνεση του 51% των συνιδιοκτητών και για την τροποποίηση της σύστασης (αργότερα) του 100% των συνιδιοκτητών, καθόσον υπάρχει κατάληψη κοινόχρηστου χώρου του οικοπέδου υπέρ της ρυθμιζόμενης οριζόντιας ιδιοκτησίας. 3. Για την εύρεση των συντελεστών των υπερβάσεων εξετάζεις τα αναλογούντα τ.μ. βάσει του Συντελεστή Δόμησης όλου του οικοπέδου στα 20 χιλιοστά που έχει τώρα η "κατοικία στο υπόγειο". Το πιθανότερο είναι να χρησιμοποιήσεις maximum συντελεστές (προσοχή είναι ενιαίοι!!! Δηλαδή, ένας είναι ο συντελεστής υπέρβασης δόμησης κι ένας ο συντελεστής υπέρβασης κάλυψης). Το εμβαδόν εντός νομίμου περιγράμματος το πας με Υπέρβαση Δόμησης Χώρου με μειωμένο συντελεστή 50% (καθόσον βρίσκεται σε υπόγεια στάθμη), το υπόλοιπο με ΥΔ κ.λπ. και Υπέρβαση Κάλυψης (δες ξανά τις πλάγιες αποστάσεις και το εσωτερικό ύψος).
    1 point
  14. Στην υπεύθυνη δήλωση (εκτός από τις τυποποιημένες παραρτήματα VIII A,B,Γ), αναφέρεις (αν χρειαστεί, όσα δεν χωράνε στο παραστατικό, πχ αν έχεις μια απόδειξη ταμιακής, για υλικά, θα πρέπει τα υλικά να έχουν πληρωθεί με κάρτα πχ και να να αναφέρεται ότι είναι για το πρόγραμμα, για το Χ διαμέρισμα και για λογαριασμό του Ψ ωφελούμενου, με πλήρη στοιχεία.) Γενικά ότι θέλει ο οδηγός από το παραστατικό και δεν το έχεις βάλει, γιατί δεν χωράει, γιατί το ξέχασε κάποιος κλπ, υπ.δήλωση με αρ. παραστατικού και συμπληρώνεις ότι παραλήψεις υπάρχουν. Όσο πιο πολλά έχεις πλήρη από την αρχή, γλυτώνεις να στα ζητήσουν εκ των υστέρων και να καθυστερείς.
    1 point
  15. Ως ιδιώτης και εγώ συμφωνώ με τον προηγούμενο. Το μεγαλύτερο προβλημα δεν είναι η έλλειψη γνώσεων στα θέματα του προγράμματος κ της εφαρμογής του μιας κ είναι κάτι καινούργιο κ για τους μηχανικούς αλλά συχνά η έλλειψη ενδιαφέροντος για να βρεθούν λυσεις κ επαγγελματισμού. Αυτό έχει σαν συνέπεια τρέξιμο κ άγχος από τους ωφελούμενους κ σε πολλές περιπτώσεις χρήματα από την τσέπη μας που με πιο σωστό προγραμματισμό θα λαμβάναμε από το πρόγραμμα.
    1 point
  16. Πήρα μια βεβαίωση οικοδομησιμότητας πριν ένα μήνα από την πολεοδομία Αμαρουσίου...
    1 point
  17. Στη στατιστική υπηρεσία πώς μπορώ να το ψαξω; στο site που έψαξα δεν μπόρεσω να βρω απογραφή για το 1928 Στην πολεοδομία υπάρχει συγκεκριμένο τμήμα που ασχολείται με τους οικισμούς; π.χ Χωροταξίας, ή θα ρωτήσω το τμήμα έκδοσης αδειών; στο ΠΔ 2/13-3-81 γράφει αθρ.2 1. Τα όρια των κατά το προηγούμενον άρθρον οικισμών καθορίζονται δι' αποφάσεως του οικείου Νομάρχου συνοδευομένης υπό σχεδιαγράμματος, εφ' ου και σημειούνται τα όρια και δημοσιευομένου ομού μετά της αποφάσεως εις την Εφημερίδα της Κυβέρνησεως. Από αυτό θα έβγαζα το συμπέρασμα ότι ακόμα και οι οικισμοί προ του 23 πρέπει να έχουν καθοριστει με αποφαση Νομαρχη και να υπάρχουν σχεδιαγράμματα, όπως γίνεται και με τους οικισμούς κάτω των 2000. Αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο απλά τα πράγματα. Κάπου θα υπάρχει κάποια απόφαση ή νόμος που θα λέει ότι η οριοθέτηση των οικισμών προ του 23 γίνεται με απόφαση Μηχανικού και όχι απόφση Νομάρχη. και ένα γενικό σχόλιο εαν επιτρέπεται, κάποτε πιστευα αφελώς ότι η δουλειά του μηχανικού είναι να βρίσκει λύσεις σε προβλήματα. Τελικά διαπιστώνω ότι η δουλειά του μηχανικού είναι να του δημιουργούνται επιπλέον προβλήματα όταν νομίζει ότι βρίσκει λύση. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι επίτηδες αφήνουν να υπάρχουν τα ήξεις αφήξεις στη νομοθεσία και να είναι τόσο πολυπλοκη και αντιφατική
    1 point
  18. Αρχικά σαν ΙΔΙΩΤΗΣ να ενημερώσω την περίπτωση μου μήπως βοηθήσει, όπως είχα αναφέρει και εγώ έκανα μόνωση και έδωσα το πρόγραμμα χωρίς Άδεια μικρής κλίμακας και αυτός που έκανε την μόνωση είχε κόψει όλο το ποσό (300 Παροχής και τα υπόλοιπα για τα υλικά). Μετά που έβγαλα άδεια μικρής κλίμακας και με το πίνακα 3 πήγα στο ΙΚΑ χωρίς να αναφέρω ότι τα έχω κάνει μου έβγαλε το χαρτί για τα ένσημα, απλά τα ένσημα που θα μπούνε τα βάζω σε γνωστό. Μιας και με ενημέρωσε πως μετά απο ένα μήνα θα βγουν για την πληρωμή μου την έσπασε και πήγα στο πρόγραμμα απλά ανέβασα την άδεια μικρής κλίμακας και την ξανά υπέβαλα. Σε μερικές ώρες μου ήρθε απάντηση θετική πως όλα είναι οκ και τώρα είναι στο στάδιο 9 για τελική εκταμίευση, μου ζήτησε να επιλέξω εξουσιοδότηση τράπεζας για την τελική εκταμίευση. Γνωρίζουμε πόσες ημέρες κάνει για την τελική εκταμίευση; SOS, Κάποιος είχε απορήσει εαν τα χαρτιά τα ξέρουν στο ΙΚΑ όταν βγαίνει μικρής κλίμακας για να προχωρήσει για ένσημα ή απλά να το αφήσει έτσι, Η κοπέλα στο ΙΚΑ όταν έβλεπε της μικρής κλίμακας είπε από μόνη της '' καινούρια η αίτηση, δεν έχει έρθει ακόμα σε εμάς'', άρα κάθε άδεια μικρής ενημερώνετε και σε αυτούς. Τώρα να πω και μερικά λόγια για αυτούς που δεν δίνουν καμία πληροφορία τζάμπα, εγω σαν ιδιώτης και έχω μπεί στο πρόγραμμα τυχαίνει να έκατσα σε μηχανικό που δεν ήξερε την τύφλα του. Μετά απο πολλά τηλεφωνήματα και επισκέψεις σε άλλους μηχανικούς κανένας δεν δέχτηκε την καρτέλα μου γιατί πολύ απλά ''συνάδελφό τους δεν μπορούν να καταπατήσουν ξέρω γω'', οπότε η μόνη λύση μου ήταν να τα ανακαλύψω όλα μόνος μου και να του τα πάω εγώ (ακόμα και για την μικρής κλίμακας που του είχα πει με έλεγε δεν χρειάζεται και έφαγα όλο αυτό το τρέξιμο) επειδή είστε σπουδαγμένοι πολιτικοί μηχανικοί (ή όπως και να λέγεστε) δεν σημαίνει πως είστε όλοι τέλειοι στην δουλειά σας. Εδώ είναι ΦΟΡΟΥΜ και ένα φόρουμ είναι για ανταλλαγή πληροφοριών και να βοηθάμε αυτόν που μπορούμε, μόλις δίνουμε μια πληροφορία μένει στο τοπικ και αυτός που χρειάζεται μια βοήθεια πρώτα ψάχνει εαν έχει απαντηθεί η απορία του αλλιώς την ρωτάει. Και όποιος ξέρει την απαντάει(πολύ απλα) σχόλια τύπου ''να πάει στο σύμβουλό του'' ''εμείς είμαστε μεγάλα άτομα κύριε εσένα γιατί να σε βοηθήσω'' ''πρέπει να πάρουμε 5000 ευρώ για την δουλειά μας είναι πολύ λίγα τα 250 (ε μήν την κάνει τότε δεν σε παρακαλάει κανένας, κάποιος άλλος θα βγει να την κάνει)'' είναι απλά περιττά και βρομίζουν το ωραίο τοπικ. ps. κάντε όσα κομπλεξικά downvote θέλετε, δεν με χαλάει καθόλου. Απλά να ξέρετε αυτή είναι η αλήθεια.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.