Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.020


  2. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      10.245


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.312


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.821


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. οκ, δεν το ξερω. Εγω νομιζα το χρωμα, οποτε θα προτεινα μια μιξη με καποιο εγχρωμο κονιαμα.
    2 points
  2. Δυνατότητα εκτύπωσης βεβαιώσεων εισφορών δίνεται από την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ. Αναλυτικότερα επιλέγοντας το σχετικό σύνδεσμο και ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται, οι ασφαλισμένοι μπορούν να εκτυπώσουν τις παρακάτω βεβαιώσεις: Βεβαιώσεις Εισφορών ΕΦΚΑ Βεβαιώσεις Εισφορών π. ΟΑΕΕ Βεβαιώσεις Εισφορών π. ΟΓΑ Βεβαιώσεις Εισφορών π. ΤΣΜΕΔΕ Βεβαιώσεις Εισφορών π. ΤΣΑΥ
    1 point
  3. Κατά την διαδικασία αναβάθμισης λογισμικού του server προέκυψε κάποιο πρόβλημα με την λειτουργία του φόρουμ. Πολύ σύντομα θα έχει αποκατασταθεί και το φόρουμ θα λειτουργεί και πάλι κανονικά. Ευχαριστούμε για την κατανόηση!
    1 point
  4. http://www.ktimatologio.gr/frequentlyaskedquestionsfaq/Pages/S41Uu1NGrQJIt6ys.aspx [δες και το πιό κατω] Αναλογα με το ειδος του ακινητου, απαιτειται ό,τι θα υπεβαλε ο ιδιοκτητης, αν δεν ειχε πεθανει, [τοπογραφικο ειναι απαραιτητο για την χρησικτησια] Εδω τα λεει ποιο καλα απο ό,τι το προηγουμενο του ΕΚ. https://www.kthma.gr/static/.../en_2_kt2_10_dikaiologitika.pdf καλημερα παυλε εδιτ και οπως λενε οι...Λακωνες [συχνες ερωτησεις/παρ. 16] δεν ειναι υποχρεωτικο το τοπογραφικο εαν προκυπτει με σαφηνεια το ακινητο. [εγω μαζι τους ειμαι] http://www.ktimalakonia.gr/index.php/i-koinopraksia
    1 point
  5. Όποιος θέλει να κατεβάσει την άχρηστη (όπως έχω πει αρκετές φορές) βεβαίωση του 2018 για την εφορία ο ΕΦΚΑ την έχει εκδόσει. Προσοχή μην την θεωρήσετε de facto ως σωστή, ελέγξτε τη. Διότι μπορεί να περιέχει ποσά (όπως είδα) που ήδη έπρεπε να έχουν (και έχουν ήδη) εκπέσει στο προηγούμενο φορολογικό έτος με βάση το τι εξέπιπτε φορολογικά σύμφωνα με τα όσα τότε ίσχυαν για την φορολογική έκπτωση της δαπάνης αυτής. Π.χ. σε 'μένα περιλαμβάνει το ποσό της εκκαθάρισης ασφαλιστικών εισφορών του 2017 το οποίο είχε εμπρόθεσμα πληρωθεί και είχε εκπέσει (σύμφωνα με την χρονικά τότε ισχύουσα ΠΟΛ.1113/2015) στο φορολογικό έτος 2017 και σαφώς δεν μπορεί να εκπέσει και στο φορολογικό έτος 2018.
    1 point
  6. Τεράστιο κεφάλαιο αυτό που ζητάς..... Στην εμπορική εταιρεία υδραυλικών εξαρτημάτων που δούλευα τελευταία, απασχολούνται περίπου 20 μηχανικοί, που ο καθένας ασχολείται με ένα ...υποσύνολο από αυτά! Μπορείς να γίνεις πιό συγκεκριμένος?
    1 point
  7. Ευχαριστώ Πολυτεχνίτη. Πάντως μεταξύ μας, δεν είναι λίγο παράλογο να δέχονται μια δήλωση με τον τρόπο της Κληρονομιάς χωρίς Αποδοχή,χωρίς διαθήκη και χωρίς Τίτλο του θανόντος? Γιατί μπορεί ο καθένας ελεύθερα να δηλώνει ότι θέλει . Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου καθώς και στην προηγούμενη. Επίλεξε "επεξεργασία" και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
    1 point
  8. Να κάνω μιά "κακή¨ερώτηση? Τα ΦΒ πάνελ, αν εγκατασταθούν στη βέλτιστη κλίση γύρω στις 30 μοίρες, θεωρούνται "σε οριζόντια θέση" ???
    1 point
  9. 1 point
  10. Το έψαξα λίγο παραπάνω και διαπίστωσα πως η σύθγχηση προήλθε από το ΦΕΚ3976Β/17, άρθρο 1§4. Δηλαδή εδώ λέει πως με την υπαγωγή επέρχονται οι συνέπειες περί αναστολής.... Όσον αφορά το έγγραφο δίνει αναστολή μέχρι 29/2/2020 και μετά θα εκδώσουν άλλη πράξη περί ακύρωσης του προστίμου στέλνοντας ΑΦΕΚ στην ΔΟΥ. Διαβάζοντας καλύτερα, έχουν δίκιο διότι το άρθρο 107§3 λέει Δηλαδή αυτό που έκανε στην περίπτωσή σου η ΥΔΟΜ και είναι άσχετο με την πληρωμή του προστίμου αλλά γίνεται μόνο με την Υπαγωγή.. Βέβαια στο ΦΕΚ θα έπρεπε να μνημονεύσουν και το άρθρο 107 μαζί με το 105 ...
    1 point
  11. @dimitris GM, @Faethon11, @Roy_Hobbs κι εγώ συμφωνώ μαζί σας... δεν διαφωνώ απλά μιλάω για αναστολή που έχω ήδη πάρει με το 30% (δεν ξέρω τι θα γινόταν με απλή υπαγωγή γιατί είχαν ήδη με συμψηφισμό παλιότερων προστίμων άνω του 30%) Το επισυνάπτω εδώ το έγγραφο ... ρίξτε μια ματιά ...μιλάει για αναστολή μέχρι τις 29/2/2020 καθώς εκεί είναι η εξόφληση του προστίμου ... Στηρίζεται στο άρθρο 105, παρ. 2 .... "Για αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις για τις οποίες υποβάλλονται τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από τις διατάξεις του παρόντος αναστέλλεται η επιβολή προστίμων και κάθε διαδικασία επιβολής κυρώσεων, καθώς και η είσπραξη προστίμων που έχουν ήδη βεβαιωθεί από τις Δ.Ο.Υ και το ΕΦΚΑ, μέχρι την παρέλευση της προθεσμίας εξόφλησης των προστίμων." Άλλο ένα ωραίο κ@λογραμμένο άρθρο ....
    1 point
  12. Η ερωτηση ηταν η παραπανω, Υποθετω οτι αφορα "παλαιο" προστιμο. Ηδη ο ιδιοκτητης εκανε υπαγωγη στον 4495. Με το αντιγραφο της υπαγωγης πηγαινει στην ΥΔΟΜ ζηταει και παιρνει την σχετικη "πραξη" περι αναστολης, την οποια η ΥΔΟΜ την στελνει στην ΔΟΥ [ή την παει και ο ιδιος], ωστε να αναστειλει η ΔΟΥ την αναζητηση των προστιμων. Οταν εξοφλησει ζηταει την διαγραφη. Συμφωνω με τον φαεθωνα Αυτο το 30% υπαρχει μονον στην περιπτωση της μεταβιβασης ή των εργασιων του αρθρου 107 παρ.5
    1 point
  13. Πραγματικά, από που προκύπτει αυτό? Όσο και να έχω ψάξει δεν το έχει βρει στην σχετική νομοθεσία..
    1 point
  14. Για την αναστολή αρκεί σίγουρα το 30%, πιθανόν να αρκεί και η υπαγωγή!!! Μήπως να μίλαγες με το αρμόδιο ΤΕΚ? Για ποιά ΥΔΟΜ μιλάμε?
    1 point
  15. Η διαφορά μεταξύ αναστολής και διαγραφής είναι πως στην διαγραφή πρέπει να έχει βγει ο χρηματικός κατάλογος και να μην έχει πληρωθεί. Αν δηλαδή υπάρχει βεβαιωμένο πρόστιμο που δεν έχει πληρωθεί αυτό διαγράφεται και αναστέλλεται η εκ νέου υποβολή προστίμων. Αν δεν υπάρχει βεβαιωμένο πρόστιμο τότε απλά αναστέλλεται η εκ νέου υποβολή προστίμων. Η διαδικασία όμως είναι η ίδια. 1. βεβαίωση υπαγωγής και εξόφλησης 2. ΥΔ
    1 point
  16. σωστα το 30% αναφερεται σε σχεση με εργασιες. σημερα ισχυει το 107 του 4495 «3. Ανείσπρακτα βεβαιωθέντα ποσά προστίμων, ανέγερσης και διατήρησης, διαγράφονται μετά την ολοσχερή εξόφληση του ενιαίου ειδικού προστίμου. Για τη διαγραφή των προστίμων ή την ενημέρωση της αρμόδιας φορολογικής αρχής και για την αναστολή είσπραξής τους υποβάλλεται στην αρμόδια υπηρεσία δόμησης αίτηση του ενδιαφερομένου, η οποία συνοδεύεται από: α) τη βεβαίωση υπαγωγής στις διατάξεις του παρόντος ή στις διατάξεις των νόμων 4014/2011 και 4178/2013 και εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου, β) υπεύθυνη δήλωση ότι τα πρόστιμα των οποίων ζητείται η διαγραφή αφορούν το ακίνητο, το οποίο έχει υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος ή σε προγενέστερους νόμους αναστολής επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων. Η Υπηρεσία Δόμησης εκδίδει πράξη με την οποία ακυρώνει τον οικείο χρηματικό κατάλογο ή την πράξη επιβολής προστίμου και την αποστέλλει με το αντίστοιχο ατομικό Φύλλο Έκπτωσης στην αρμόδια φορολογική αρχή εντός δεκαπέντε (15) ημερών, αν τα πρόστιμα έχουν βεβαιωθεί και φορολογικά, προκειμένου η φορολογική αρχή να διαγράψει κάθε σχετική πράξη (ταμειακή βεβαίωση), που έχει ως νόμιμο έρεισμα το χρηματικό κατάλογο ή την πράξη επιβολής προστίμου. Αντίστοιχα, μετά την υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος, η Υπηρεσία Δόμησης εκδίδει πράξη αναστολής είσπραξης των ήδη βεβαιωθέντων στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. προστίμων και την αποστέλλει στην αρμόδια φορολογική αρχή. Στην εν λόγω πράξη ορίζεται υποχρεωτικά η καταληκτική ημερομηνία αναστολής, σύμφωνα με την αντίστοιχη καταληκτική ημερομηνία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου στην πράξη υπαγωγής.». Εχω την γνωμη οτι τα ως ανω "α" και "β" αναφερονται συλλήβδην σαν οροι διαγραφης/αναστολης, αλλα και οτι εξειδικευονται με τις δυο τελευταιες παραγράφους. Αλλως θα ηταν αντιφατικο να ζηταει για την αναστολη και εξοφληση του 30% και να οριζει οτι "μετα την υπαγωγη εκδιδεται η πραξη αναστολης με χρονικο διαστημα οσο και ο χρονος εξοφλησης του ειδικου προστιμου" Μια ερωτηση στην ΥΔΟΜ θα δειξει εδιτ εξ αλλου υπαρχει και το 105 που οριζει οτι αναστελλεται η εισπραξη προστιμων που εχουν ηδη βεβαιωθει.... Προφανως για την διαγραφη απαιτειται εξοφληση
    1 point
  17. Προς ενημέρωση των συναδέλφων, κατάφερα να επικοινωνήσω με το ΕΤΕΑΝ και μου είπαν ότι σε όσες αιτήσεις είχε ζητηθεί παράταση 1 μήνα και έληγε τέλος Μαϊου και αρχές Ιουνίου, δόθηκε αυτόματα επιπλέον 3μηνη παράταση λόγω το ότι χάθηκαν κάποιες μέρες με τις αναβαθμίσεις που έκαναν στο πληροφοριακό σύστημα. Δεν γνωρίζω αν θα ισχύσει και το ίδιο για τις υπόλοιπες.
    1 point
  18. topografos3333 Τα κοντέινερ θεωρούνται μόνιμη κατασκευή μόνο αν είναι πακτωμένα (θεμελιωμένα) στη γη ή είναι συνδεδεμένα με οποιοδήποτε δίκτυο κοινής ωφέλειας ή είναι συνδεδεμένα με αποχέτευση "ιδιωτική" (βόθρο κοινώς)
    1 point
  19. 1.100 downloads

    Ανοιχτό Πρόγραμμα δημιουργίας 3d μοντέλων από φωτογραφίες. Περισσότερα: http://insight3d.sourceforge.net/
    1 point
  20. Με αφορμή την συζήτηση έψαξα λίγο τα κιτάπια μου και βρήκα την επισυναπτόμενη εγκύκλιο της ΠΥ... Είναι ψιλοφρέσκια του 2010 άλλα δεν γνωρίζω αν έχει αντικατασταθεί από κάποια άλλη ή είναι ακόμα σε ισχύ... Εν ολίγοις μας λέει(?) ότι -δέχονται τα πάντα από όλους(''το ΠΣ δεν νομιμοποιείται να αποκλείει συγκεκριμένες ειδικότητες μηχανικών'') -ο κάθε μηχανικός οφείλει να γνωρίζει τα επαγγελματικά του δικαιώματα και τις συνέπειες της υπογραφής του -αν υπάρχει καταγγελία για θέμα σύνταξης και υπογραφής μελετών παραπέμπει στα πειθαρχικά του ΤΕΕ και της ΕΕΤΕΜ Όσον αφορά τις πολεοδομίες δεν έχω ασχοληθεί και δεν έχω υπόψη λεπτομέρεις... αλλά με μια γρήγορη αναζήτηση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ υπάρχουν αναρτημένες αναρίθμητες άδειες δόμησης όπου τις μελέτες ενεργητικής πυρπροστασίας συνέταξε ΠΜ,ΑΜ και ΑΤΜ ενώ δεν έχω βρει κάποια που να έχει παθητική από ΜΜ,ΗΜ. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕΛΕΤΩΝ από ΠΥ 27-9-2010.pdf
    1 point
  21. Δε γίνεται σε καμία νομοθεσία ονομαστική διάκριση. Προκύπτει συνδυάζοντας το γνωστό σε όλους μας άρθρο 5 του ΠΔ270Δ/85 και την παρ. 6 της Εγκ-34844/5574/104/86 "Η τήρηση αποστάσεων από δασικές εκτάσεις κλπ. (Παρ.5γ αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) αποτελεί επί πλέον υποχρέωση των οικοδομούντων και όχι δικαίωμα τηρήσεως αποστάσεων από τα όρια μικρότερων των 15,00 μ. όταν από την Παρ.5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85 (δηλ. 15μ) προκύπτει ανάλογη υποχρέωση". Πως προκύπτει τώρα θα μου πεις. Είναι πολύ απλό αν διαβάσεις το bold που έκανα στην παραπάνω παράγραφο της εγγυκλίου και εξηγώ: 1) Όταν έχω ιδιωτική δασική έκταση, τότε αυτή αποτελεί τμήμα του ενιαίου οικοπέδου και από το όριο της ιδιωτικής αυτής δασικής έκτασης δεν υπάρχει νομοθεσία που να λέει κάτι διαφορετικό για επιτρεπτές πλάγιες αποστάσεις-και πως να υπάρχει αφού αποτελεί οικόπεδό μου-εκτός από την παρ. 5γ του αρθ. 2 του ΠΔ270Δ/1985, οπότε αναγκαστικά πάω στο ελάχιστο επιτρεπτό όριο των 10μ. Στη ζώνη τώρα αυτή των 10μ απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα είτε μετράει είτε όχι σε δόμηση και κάλυψη. 2) Όταν έχω δημόσια δασική έκταση, τότε το όριο αυτής αποτελεί όριο ξένης ιδιοκτησίας. Όταν έχω όριο με ξένη ιδιοκτησία μπορώ να πάω αναλόγως το οικόπεδο (βάσει του άρθ. 5 του 270Δ/85) ή τη χρήση (υπόλοιπα άρθρα του 270Δ/1985) είτε στην υποχρεωτική απόσταση των 15μ (παρ. 5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) είτε με παρέκκλιση στα 2,5, 5, 7,5 ή 10 μ. Καί έρχεται ο νομοθέτης με την εγγύκλιο και σου λέει ότι αν υπάρχει δυνατότητα να οικοδομήσεις σε μικρότερη των 10 μ απόσταση, μόνο για την πλευρά που συνορεύεις με το δασικό θα πας υποχρεωτικά στα 10 μ (στις υπόλοιπες πας άνετα στη μικρότερη δυνατή απόσταση βάσει της παρέκκλιση που εμπίπτεις), ενώ αν δεν ισχύουν για το οικόπεδο σου πλάγιες αποστάσεις μικρότερες των 15μ, τότε και από το όριο με το δασικό πας υποχρεωτικά στα 15μ. Τότε μεταξύ 10μ και 15μ επιτρέπονται κατασκευές, που δε μετρούν εννοείται στη δόμηση ή στην κάλυψη(εκτός των ανοιχτών στεγασμένων parking νομίζω), ενώ στη ζώνη των 10μ - όπως και προηγουμένως ανέφερα με την ιδιωτική δασική - απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα. Πιστεύω να βοήθησα λίγο περισσότερο. Τα έχω "λουστεί" πολλές φορές αυτά που σου λέω, οπότε στα γράφω μετά απόλυτης βεβαιότητας.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.