Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.312


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.245


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      18.981


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!!!!!!! ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, @Billy_Huge, υποθέτω ότι δεν το πήρες copy-paste από την επίσημη πηγή που αναφέρεται και στο forum όπου αναφέρει ότι: "Ο ΕΦΚΑ ανακοινώνει ότι, παρατείνεται η προθεσμία καταβολής εισφορών Μαΐου 2019 των Αγροτών, Αυτοαπασχολούμενων και Ελεύθερων Επαγγελματιών έως την Δευτέρα 15.07.2019." αλλά από κάποια sites όπου (απ' ότι είδα) δεν αναφέρεται (στα περισσότερα) η πηγή. Η ημερομηνία Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019 αφορά, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, την ημερομηνία "...προθεσμίας υποβολής των Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων (Α.Π.Δ.) & της καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών, για την ασφάλιση μελών ή/και διαχειριστών εταιρειών μορφής Ο.Ε., Ε.Ε., Ε.Π.Ε. και Ι.Κ.Ε., μισθολογικών περιόδων 06/2018-03/2019, έως τη Δευτέρα, 29/07/2019. "
    2 points
  2. εχουν γινει ολες οι τακτοποιησεις, έστω και με διαφορετικους μηχανικους. και με βαση αυτες εγινε η συσταση, από όλους μαζι και οι σχετικες συμφωνιες. Υπαρχουν οι βεβαιωσεις στον συμβ/φο αρα...τι αλλο ψαχνεις...?
    1 point
  3. - με ποιά παραγραφο του αρθρου 5 του ν. 4178 πηγατε? -πότε κανατε συσταση καθετων? - αν κανατε κοινη αιτηση, τοτε εχεις ολα τα στοιχεια. Εν τελει, εχεις εννομο συμφερον να ζητησεις απο το ΤΕΕ ολα τα στοιχεια του "αλλου", αφου αφορουν "κοινό οικοπεδο"
    1 point
  4. *Vasili Ανεβάζεις μόνο τα έγγραφα ή δικαιολογητικά νομιμότητας ( π.χ. βεβαίωση υπαγωγής σε νόμο ή βεβαίωση ΥΔΟΜ προ 55 ) , όχι τα σχέδια . Δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσεις και τα στοιχεία του κτιρίου .
    1 point
  5. Στο στο άρθρο 103 του Ν. 4412/2016 (Πρόσκληση για υποβολή δικαιολογητικών), αναφέρεται το χρονικό που τηρείται. Μεταξύ άλλων, αναφέρει: "[...] Πέραν των οριζόμενων στις παραγράφους 3 και 4 του άρθρου 79 και στο άρθρο 93, ισχύουν και τα ακόλουθα: ... 4. Αν ο προσωρινός ανάδοχος δεν υποβάλει στο προκαθορισμένο χρονικό διάστημα τα απαιτούμενα πρωτότυπα ή αντίγραφα, των παραπάνω δικαιολογητικών, απορρίπτεται η προσφορά του προσωρινού αναδόχου και καταπίπτει υπέρ της αναθέτουσας αρχής η εγγύηση συμμετοχής του, που είχε προσκομισθεί, σύμφωνα με το άρθρο 72, εφόσον είχε προσκομισθεί, και η κατακύρωση γίνεται στον προσφέροντα που υπέβαλε την αμέσως επόμενη πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει των ειδικότερων κριτηρίων ανάθεσης όπως είχαν οριστεί στα έγγραφα της σύμβασης, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η προσφορά του προσφέροντος που απορρίφθηκε. [...]" Αυτό που λες θεωρώ ότι μπορεί να γίνει αν ματαιωθεί η διαδικασία με απόφαση της υπηρεσίας, π.χ. με την προϋπόθεση της αμέσως επόμενη παράγραφο του παραπάνω άρθρου, όπου αναφέρει: "[...] Αν κανένας από τους προσφέροντες δεν προσκομίζει ένα ή περισσότερα από τα απαιτούμενα έγγραφα και δικαιολογητικά, η διαδικασία ματαιώνεται. [...]"
    1 point
  6. Αν έχεις μοναδικό κτίσμα στο οικόπεδο ως υπηρεσίες. Αν δείξεις τα δυο οικόπεδα συνενωμένα τοις πράγμασι τότε μπορείς να θεωρήσεις ότι η αποθήκη εξυπηρετεί την κατοικία στο ίδιο ακίνητο και να βάλεις άλλη κατοικία. Για τη δεύτερη λύση δες τι θα γίνει με τα ΚΑΕΚ και φυσικά το πολεοδομικό καθεστώς των οικοπέδων.
    1 point
  7. Και το τελευταίο έγγραφο? http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=Ss9QCnjmPIU%3d&tabid=777&language=el-GR
    1 point
  8. Για την αποκατάσταση της τάξης μερικών πικρών αληθειών ιδού μερικές βάσεις του 2018 : Τοπογράφοι ΕΜΠ 13892 Πολ. μηχανικοί ΔΠΘ 12913 Τοπογράφοι ΑΠΘ 12472 Αρχιτέκτονες ΔΠΘ 11537 (κάτω από τη βάση) Μηχανικοί περ/ντος Χανιά 10440 Μηχανικοί ορυκτών πόρων Χανιά 9034 Μηχανικοί πληροφορικής Παν. Δυτ. Μακ. 11601 Μηχανικοί περιβάλλοντος Παν. Δυτ. Μακ. 9546 Πολ. μηχανικοί ΠΔΑ 10688 – 16535 Μηχανολόγοι μηχανικοί ΠΔΑ 13324 – 1728 Ηλεκτρολόγοι & Ηλεκτρονικοί μηχανικοί ΠΔΑ 11627 – 16167 Μηχανικοί πληροφορικής & υπολογιστών ΠΔΑ 13204 – 17716 ....... Τα περί 1-2 χιλ μόρια είναι μόνο στο μυαλό σου.
    1 point
  9. 1) αυτός που έκανε τη μελέτη όταν βγήκε η άδεια. ανά πάσα στιγμή η "εγγύηση" επικαιροποιείται με την έκδοση μιας βεβαίωσης στατικής επάρκειας. το βάθος των θεμελίων και τα υλικά κατασκευής φαίνονται στη μελέτη της οικοδομής. το ότι υλοποιήθηκαν κατά την κατασκευή το εγγυήθηκε ο επιβλέπων μηχανικός. μια βεβαίωση στατικής επάρκειας επίσης μπορεί να επικαιροποιήσει αυτή την εγγύηση και να εκτιμήσει πόσα ακόμα χρόνια ζωής έχει το κτίριο και να προτείνει επισκευές για να αυξηθούν. 1Α) κάθε τοίχος πρέπει να μπει όπως λέει η μελέτη. αλλαγές γίνονται μόνο με οικοδομική άδεια. 1Β) η στατική μελέτη έχει ήδη φροντίσει να χρησιμοποιηθούν τα ελάχιστα υλικά, οπότε με πιο λίγα ρισκάρεις την κατάρρευση από τη στιγμή του ίδιου του χτισίματος. άσε που η εξοικονόμηση χρημάτων σ' αυτά τα υλικά είναι αμελητέα. κάνε οικονομία στα παρακάτω στάδια, όπου πραγματικά το κόστος μπορεί να ξεφύγει πολύ. 1Γ) ναι, μπορείς πχ ένα μεταλλικό κτίριο να το αποσυναρμολογήσεις και να το ξαναστήσεις αλλού. θα πρέπει όμως ο μηχανικός να ερευνήσει αν υπάρχουν σκουριές, παραμορφώσεις, σημάδια κόπωσης και άλλες ανωμαλίες. από ένα κτίριο μπετόν όμως δε μπορείς να βγάλεις τα σίδερα χωρίς να χαλάσουν, οπότε αυτό αποκλείεται. πέτρες, τούβλα, ξύλα, ολόκληρα τεμάχια σκυροδέματος επαναχρησιμοποιούνται υπό συνθήκες. όπως όμως είπαμε και στο 1Β τα υλικά αυτά δεν είναι πολύ ακριβά για να κερδίσεις κάτι ανακυκλώνοντας ένα παλιό κτίριο. μάλιστα θα σου έρθει πολύ ακριβότερα να βεβαιωθείς ότι είναι υγιή και υγιεινά. οπότε άστο. για όλα τα παραπάνω αρμόδιος είναι ένας πολιτικός μηχανικός. 2) για τη διαμόρφωση των χώρων αρμόδιος είναι ένας αρχιτέκτονας. 3) αν η οικοδομή είναι παλιά, αξίζει γιατί αργά η γρήγορα θα τρυπήσουν και θα έχεις νέα έξοδα. η διαφορά στη γεύση μπορεί να οφείλεται στο νερό της πόλης και όχι στους δικούς σου σωλήνες. ωστόσο ένας παλιός σωλήνας σίγουρα θα έχει και κάποια σκουριά, ή κάποια συγκόλληση με υλικό που πλέον θεωρείται τοξικό. 4) Ψάξε λίγο καλύτερα και θα βρεις ότι μεγέθους πόρτα θέλεις. Αλλιώς ναι, θα πρέπει κάπως να γεμίσει το κενό.. Για τα παράθυρα υπάρχει μεγάλη διαβάθμιση δυνατοτήτων που ανεβάζει φυσικά και το κόστος: θερμομόνωση, ηχομόνωση, αντηλιακά τζάμια, σίτες, ηλεκτρικά ρολά, κλειδαριές ασφαλείας, αισθητήρες συναγερμού και πολλά άλλα.. Επειδή η όλη διαδικασία δεν είναι απλή, εξέτασε και το ενδεχόμενο να πουλήσεις την οικοδομή ως έχει και να αγοράσεις μια καινούρια που θα τα έχει όλα αυτά έτοιμα.
    1 point
  10. Σε ανάλογη περίπτωση τα έβαλα όλα με αναλυτικό, αφού η ΚΑΤ4 έχει οριστική εξαίρεση από κατεδάφιση.
    1 point
  11. @johnjohn1 Δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να καλυφθεί πλήρως το ποσό της ίδιας συμμετοχής. Έχει ζητηθεί πολλές φορές από τους ωφελούμενους μεταγενέστερα (στη φάση διενέργειας ελέγχου των στοιχείων), ως εκκρεμότητα, την κατάθεση του τάδε ποσού για να καλυφθούν τα ίδια κεφάλαια.
    1 point
  12. Οι παλιές Εφορείες Νεωτέρων Μνημείων καταργήθηκαν και οι αρμοδιότητές τους μεταφέρθηκαν στις 9 Περιφερειακές Διευθύνσεις της Γενικής Διεύθυνσης Αναστήλωσης. Οι ΕΦΑ ανήκουν στη Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων. Ο διαχωρισμός φαίνεται και στην πρόσφατη ανάθεση αρμοδιοτήτων περί του ν.4495 που είχαν ξεχάσει να δώσουν μέχρι τώρα : Η έγκριση εκσκαφών που αναφέρω στο 5 αποτελεί διαφορετική προστασία του αρχαιολογικού νόμου και δεν αφορά γνωστό μνημείο, διατηρητέο ή προστατευόμενη περιοχή. Αφορά στο ενδεχόμενο εύρεσης αρχαίου μνημείου κατά τη διάρκεια των εκσκαφών και είναι οφειλόμενη από τον αρχαιολογικό νόμο ενέργεια προληπτικής προστασίας μνημείου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.