Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. studiokristo

    studiokristo

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      0


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      19.091


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.500


  4. sdim

    sdim

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.808


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/08/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Εγώ έδωσα πανελλήνιες στα 40 μου παιδιά και επιτέλους έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα!
    4 points
  2. Ο νόμος 4495 (όπως και ο προηγούμενος 4178) πράγματι ορίζει κάποιες εξαιρέσεις για τις οποίες η βεβαίωση νομιμότητας να μην συνοδεύεται από το τοπογραφικό διάγραμμα της προηγούμενης παρ. 4 του άρθρου 83. Όμως, στην πράξη σε πολλές περιπτώσεις θα χρειαστεί νέο τοπογραφικό, καθώς θα πρέπει κάποιος να υπογράψει αρτιότητα οικοδομησιμότητα Ν. 651/77 και ειδικά σε παλιά τοπογραφικά όχι μόνο δεν ήταν ακριβή, αλλά στις θέσεις των ακινήτων έχουν αλλάξει και οι όροι δόμησης. Επιπλέον, (προσωπικά το εφαρμόζω), είναι καλό για την δική μας διασφάλιση στις τακτοποιήσεις να κάνουμε νέο τοπογραφικό. 4. Η βεβαίωση του μηχανικού συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές και τα οριζόμενα στο ν.651/1977 (Α207), εξαρτημένο από το κρατικό σύστημα συντεταγμένων και συνοδευόμενο από τη μεθοδολογία εξάρτησης και τις συντεταγμένες των τριγωνομετρικών σημείων του κρατικού συστήματος συντεταγμένων που χρησιμοποιήθηκαν για την εξάρτηση. Αν το οικόπεδο προέρχεται από πράξη εφαρμογής και διαθέτει συντεταγμένες σε σύστημα αναφοράς, διαφορετικό από το ΕΓΣΑ ‘87, πρέπει να αναφέρονται και οι συντεταγμένες σύμφωνα με αυτό. (...) 5. Δεν απαιτείται το ανωτέρω τοπογραφικό διάγραμμα στις εξής περιπτώσεις : α) για ακίνητα εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ή εντός ορίων οικισμού για τα οποία μέχρι την έναρξη ισχύος του ν.4178/2013 έχει καταρτιστεί συμβολαιογραφική πράξη σύστασης οριζοντίων / καθέτων ιδιοκτησιών ή έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια, β) σε κάθε περίπτωση για ακίνητα εντός σχεδίου για τα οποία έχει κυρωθεί πράξη εφαρμογής, γ) για ακίνητα εκτός σχεδίου πόλης, μη άρτια και μη οικοδομήσιμα, σύμφωνα με το εμβαδόν του τίτλου, δ) για ακίνητα που προέρχονται από αναδασμό και διανομή, εφόσον η αντικειμενική αξία τους δεν υπερβαίνει τις δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ, εξαιρουμένων αυτών που βρίσκονται εντός καθορισμένης Ζ.Ο.Ε..
    1 point
  3. Πολυτεχνική Σχολή Α.Π.Θ., ηρωϊκή γενιά 1976... :-)) (Ακούει κανείς;;; :-)) )
    1 point
  4. Για πρόβολο μήκους 2.50 μ και τα συγκεκριμένα φορτία (άσε που υπάρχει και Ρ=150 kg στο ελεύθερο άκρο) 18 εκ. ή έστω 20 εκ. ΔΕΝ βγαίνει με τίποτα, άμα δε υπολογίσεις συστολή ξήρανσης και ερπυσμό άστα να πάνε, τουλάχιστον 25 εκ. Πρακτικός κανόνας προδιαστασιολόγησης : d = L/10 = 2.50/10 = 0.25 μ
    1 point
  5. Κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά. https://www.b2green.gr/el/post/54713/ta-kerdi-ton-michanikon-apo-to-exoikonomo-ii Συνεπώς, δεν είναι δουλειά του οι συμφωνίες μεταξύ ιδιοκτήτη και προμηθευτών-κατασκευαστών. Εκτός κι αν νομίζεις ότι με 200 € καθαρά, θα σου κάνει τα πάντα...
    1 point
  6. Εύγε Αντώνη με τις καλημέρες μου (λόγω και της ώρας πλέον). +1 ξανά.
    1 point
  7. Δημήτρη και Παύλο με της καλησπέρες μου, 1. Όσον αφορά στις διατάξεις ασφαλείας της υπεραστικής συγκοινωνίας και σύμφωνα με το αρ. 89.2.δ του ν.4495/17 περί απαγόρευσης υπαγωγής, βεβαίως και θα πρέπει, εφ΄όσον προκύπτει τέτοια παροδιότητα, να ελέγχεται η θέση του αυθαιρέτου ως προς το 50% της επιβεβλημένης ζώνης απαγόρευσης οικοδόμησης. Αν τότε το αυθαίρετο εμπίπτει στο πλάτος αυτό, απλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η τακτοποίηση και μεταβίβαση του. EDIT : Εξ΄άλλου, αντίστοιχος έλεγχος για την νομιμότητα της υπαγωγής , σε περίπτωση μετάθεσης του κτιρίου σε εκτός σχεδίου, θα πρέπει να γίνει για την περίπτωση να βρίσκεται το κτίσμα εντός οριοθετημένου η μή ρέματος, παραλίας, δασικής περιοχής, κ.λ.π 2. Όσον αφορά στο τι θεωρείται προκήπιο (πρασιά) για την εφαρμογή της τακτοποίησης, συμφωνώ και μεταφέρω εδώ τον ορισμό της πρασιάς κατά αρ.2.11 του ΓΟΚ '85: 11. Προκήπιο ή πρασιά είναι το τμήμα του οικοδομικού τετραγώνου, που βρίσκεται ανάμεσα στη ρυμοτομική γραμμή και τη γραμμή δόμησης ή οικοδομική γραμμή. και κατά αρ.2.70 ΝΟΚ '12: 70. Προκήπιο (ή πρασιά) είναι το τμήμα του οικοδομικού τετραγώνου, που βρίσκεται μεταξύ της ρυμοτομικής και οικοδομικής γραμμής, όπως αυτές ορίζονται από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο. Μετά από αυτούς τους σαφέστατους και ταυτόσημους ορισμούς περί προκηπίου, ΔΕΝ θα πρέπει να χωρεί καμία αμφιβολία στο ότι : Τίποτε άλλο δεν μπορεί να θεωρηθεί ως προκήπιο εκτός από το ως άνω οριζόμενο και πάντα εντός σχεδίου πόλεως.
    1 point
  8. Καλησπέρα Αντώνη. Θίγεις κάτι πολύ καλό στην τοποθέτησή σου. Οι μάγκες θέλησαν να εισάγουν και παραβίαση πρασιάς και μάλιστα σε κάθε εγκύκλιο τονίζουν ότι εξετάζοντα οι αυθαιρεσίες στο πλαίσιο του ΓΟΚ 85/00 (ΠΡΟ 2011). Οι ορισμοί και κατά ΓΟΚ και κατά ΝΟΚ όταν αναφέρονται σε ρυμοτομικές, οικοδομικές και προκήπια κάνουν παραπομπή σε εντός ρυμοτομικού σχεδίου. Ερχόμαστε τώρα στα διάφορα έγγραφα και ερμηνείες που κατά καιρούς έχουν εκδοθεί για το ότι η απόσταση από την οριογραμμή οδού και την γραμμή δόμησης που ορίζουν τα μέτρα ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας προσομοιώνεται με προκήπιο. Αν θυμάμαι καλά και στον ν. 4014 η κ. Λεμπέση στις σημειώσεις της πρότεινε κάτι αντίστοιχο. Θα πρέπει εδώ να δούμε για μια ακόμη φορά ότι άλλο πράγμα είναι η έκδοση μιας οικοδομικής άδειας (σε μια τέτοια θα μπορούσαμε να μελετήσουμε κατασκευές που επιτρέπονται στο προκήπιο αποδεχόμενοι την ερμηνεία) και άλλο η υπαγωγή αυθαιρεσιών. Στο χέρι μας είναι να καταρρίψουμε αυτή την ερμηνεία του προκηπίου στα εκτός σχεδίου αναφορικά με τις υπαγωγές αυθαιρέτων στην πράξη. Αν ήθελαν να μη δημιουργηθεί σύγχυση θα έπρεπε να βάλουν τον ίδιο επιβαρυντικό συντελεστή είτε σε παραβίαση Δ είτε σε παραβίαση προκηπίου, ή διαφορετικά ας έκαναν μια επεξήγηση ότι η παραβίαση προκηπίου αφορά μόνο τις εντός ρυμοτομικού σχεδίου περιοχές (το αυτονόητο δηλαδή)
    1 point
  9. niox, Εδώ όπως φαίνεται έχει γίνει πάρτυ μασκαρεμένων και ως προς το ιδιοκτησιακό (αυθαίρετη κατάτμηση), αλλά και ως προς το πολεοδομικό. 'Οσον αναφορά δε στην γενική ερώτηση : " Ήθελα να ρωτήσω, αν ο έλεγχος των αυθαιρεσιών - μεταξύ αυτών και της παραβίασης πλάγιας απόστασης - θα γίνει με βάσει τα δεδομένα της άδειας (το οικόπεδο της άδειας και την παρέκκλιση των 7,50μ.) ή με τα σημερινά δεδομένα? ".... αυτή πάγια απαντάται με το .... " ο έλεγχος αυθαιρέτων γίνεται ΠΑΝΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ" Κοντολογίς και μόνο από το "το κτίριο βρίσκεται σε άλλη θέση και δεν συμπίπτει σε κανένα σημείο με την εγκεκριμένη θέση της άδειας" θα πρέπει να δηλωθούν ΟΛΑ: ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ... Rorek, Βασικά βλέπω τα εξής: 1. Στα εκτός σχεδίου ΔΕΝ υφίσταται Ρ.Γ ούτε Ο.Γ => ΔΕΝ υφίσταται πρασιά μεταξύ γραμμών που ΔΕΝ υπάρχουν..... Η σχετική παράβαση λοιπόν αφορά σε παραβίαση Δ και επιβαρύνει με μικρότερο συντελεστή απ΄ότι θα ήταν για πρασιά. (1,4 αντί 1,8) Το πρόστιμο λοιπόν πρέπει να επανυπολογιστεί. 2. Στις περιπτώσεις "εξόδου" του κτιρίου σε εκτός νομίμου περιγράμματος περιοχή, η αντίστοιχη επιφάνεια επιβαρύνεται με Υ.Δ και Υ.Κ αναγκαστικά δε εδώ και με παραβίαση Δ. 3. Αν με τον επανυπολογισμό του προστίμου φανεί ότι συμφέρει να δηλωθεί ΟΛΟ το κτίριο ως αυθαίρετο, αυτό θα επιβαρύνει στο τέλος με (+30μ2) αγορά Σ.Δ από την ψηφ. τρ. γης για την εξαίρεση κατεδάφισης (ΚΑΤ.5), έστω και αν έχεις γλυτώσει αρχικά κάποιο ποσό προστίμου.... 4. Στην περίπτωση δήλωσης ΜΕ ΑΔΕΙΑ σαφώς και ΔΕΝ χρειάζεται Μ.Σ.Ε βάσει του 2.ια της απόφασης. ΑΝ όμως δηλωθεί ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ τότε μεταπίπτεις στην παρ. 1.αα όπου σαφώς η Μ.Σ.Ε χρειάζεται (έστω ουσιαστικά κατά παρωδία) ....
    1 point
  10. Ηρέμησε, και προσπάθησε να εκτιμήσεις την κατάσταση σωστά. Εδώ, δεν διαφημίζεται κανένα από τα μέλη του φόρουμ. Κι ούτε γνωριζόμαστε (πλην ελαχίστων περιπτώσεων) μεταξύ μας. Ασχολούμαι (και οι υπόλοιποι συνάδελφοι) μαζί σου γιατί το ζήτησες. Και προσπαθούμε να σου δείξουμε το σωστό δρόμο. Αν δεν ήθελες κάτι τέτοιο, μη ρίχνεις το φταίξιμο στο φόρουμ και σε μας.
    1 point
  11. Αν θυμάμαι καλά, οι μόνοι κανόνες που έχουν τεθεί επί του θέματος ήταν στην οδηγία που είχε βγάλει το ΤΕΕ για την κατανομή δαπανών. Εκεί ο τοίχος δίνεται πάντα στο διαμέρισμα. Διαιρείται μόνο στην περίπτωση μεσότοιχου διαμερισμάτων ...
    1 point
  12. Λεμόνι και κρίμα για το κόστος. Με το ασφαλτόπανο και το φράγμα έφτιαξες μια χύτρα ταχύτητας διότι το ελαφρομπετόν για να στεγνώσει θέλει περίπου 9 μήνες με προφύλαξη απο την βροχή. Το ελαφρομπετόν λοιπόν θα στεγνώνει σπρώχνοντας την πίεση υδρατμών πιθανότατα προς το ασφαλτόπανο. Το ασφαλτόπανο θα φουσκώσει και θα ξεκολλήσει. Τα εξαεριστικά είναι η μεγαλύτερη απάτη του πλανήτη για το απλό λόγο οτι ο υδρατμός δεν είναι άνθρωπος για να του πείς μετά την Έβγα δεξιά και μετά αριστερά μέχρι να βρεις το περίπτερο το Κώστα και μετά πάλι αριστερά για να βρεις το εξαεριστικό. περισσότερο διάβασμα εδω http://e-archimedes.gr/component/k2/item/6555-
    1 point
  13. Εσυ ειρωνευτηκες φιλε μας, οτι η τιμη των 35-40Ε/τμ ειναι για υλικα απο αλλο πλανητη.. Αν θες να κανεις σωστη δουλεια, κατω απο 30Ε/τμ δεν πεφτεις. Και 30Ε αν βρεις καποιον που να δουλευει μονος του και να βγαζει 25Ε μεροκαματο.
    1 point
  14. Φιλε μας, τι νομιζεις οτι κανουμε εδω? Πεταμε τιμες στην τυχη? Ή μηπως παιρνουμε προμηθεια? Μονο για να προετοιμασεις 180τμ (με την προυποθεση οτι εχεις περιμετρικο στηθαιο ή καποιο τουβλο ομορφα σοβατισμενο και οι υδροροες να εινιαι οπως πρεπει), θες 4Ε/τμ = 720Ε και ελαχιστο 2 ατομα, με 3 μερες δουλεια. Μας λες οτι μπαινεις με γαλοτσες στην ταρατσα... Εχεις υπολογισει ποσο υλικο θες για να γεμισεις 10εκ, τα 30-40τμ? Θες 3κμ.-4 κμ Αυτο ποιος θα στο κουβαλησει? Κουβα-κουβα? Οχι βεβαια. Θες πρεσσα = 200-300Ε μονο για την πρεσσα. Το υλικο κανει ευκολα 100Ε/κμ = 300-400Ε. Καπιος δε θα στο ριξει? Πρεπει να πληρωθει? Μαλλον ναι. Ελαχιστο, στην ξεφτιλλα θες 2 ημερομισθια = 80Ε. Αμεσως εχουμε φτασει 700+300+300+80Ε = 1380Ε. Με 600Ε που μενοιυν θα κανεις υγρομονωση σε 180τμ? Πλαστικο χρωμα να παρεις, σοβαρης εταιριεας κανει 60Ε το δοχειο και βγαζει στο ενα χερι 70τμ. Για να περασεις 3 χερια τα 180τμ που εχεις, θες 8 δοχεια = 480Ε. ΜΕ ΑΠΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΟΝΩΣΗ. Αυτος που θα στο περασει να μην βγαλει 300Ε? (3 μερες δουλεια) Αρα, αμεσως, με ΑΠΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΟΝΩΣΗ, θες 800Ε. Και συ μας λες οτι με 600Ε (που εμνειναν απο τα 2000Ε αν βγαλλεις τις ρυσεις) θες να κανεις σοβαρη υγρομονωση και το ψαχνεις κιολας "γιατι μια φορας κανεις σωστη δουλεια". Κουκουρουκου... Απλα μην ερθεις μετα απο 2 χρονια (μην πω 6 μηνες) και μας ζητας λυσεις στις κακοτεχνιες που θα σου εχουν κανει. ΥΓ. Κατσε εσυ να μου τα κοστολογησεις, να τα βγαλλεις 2000Ε. Και αν τα καταφερεις με συμφερει να φωναζω συνεργειο απο Αθηνα (ή οπου εισαι) να του πληρωνω διανομη και καθε μερα ψαρι.. ΥΓ. Τιμες που εγραψα χωρις ΦΠΑ.
    1 point
  15. Το κόστος μιας άδειας υπολογίζεται από νομοθεσία και συγκεκριμένα υπολογίζεται ελάχιστο κόστος αδείας. Από κει και πέρα όμως δεν σε εμποδίζει κανένας να πάρεις και παραπάνω χρήματα. Για τον υπολογισμό τώρα του κόστους μπορείς να αγοράσεις ένα από τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΜΟΙΒΩΝ που υπάρχουν στην αγορά, όπου υπολογίζουν πέραν των αμοιβών και τις κάθε είδους κρατήσεις, ΙΚΑ κτλ, ή να υπολογίσεις τις αμοιβές από το δωρεάν σύστημα του ΤΕΕ (αν και δεν θα σου το συνιστούσα επειδή είσαι άπειρος και ίσως κάνεις πιο εύκολα εκεί λάθη). Πριν κάνεις οτιδήποτε όμως, θα σου συνιστούσα να διαβάσεις πολύ καλά τον Γ.Ο.Κ. (Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός), γιατί χωρίς γνώση αυτού δεν θα καταλαβαίνεις τι υπολογίζεις, τι κάνεις, τι επιτρέπεται και τι όχι. Είναι καλό να διαβάσεις και τη νομοθεσία υπολογισμού των αμοιβών: 1. ΠΔ 696/1974 (ΦΕΚ Tεύχος Α, Φύλλο 301, Ετος 1974 (08-10-1974) 2. ΑΡΘΡΟ 82 (Π.Δ. 696/74 ως τροποποιήθη με το Π.Δ. 515/89) 3. Εγκύκλιος. 8/90 4. Εγκύκλιος 57/90 5. Εγκύκλιος 64/90 6. ΦΕΚ 635/Β/7.8.91 7. Εγκύκλιος 21/92 8. Εγκύκλιος 39556/92 9. Εγκύκλιος 7/97 10.ΦΕΚ 886 Β της 7.12.89 Κάποια πράγματα θα βρεις και στα downloads του Φόρουμ. Τέλος πολλές από τις εταιρείες προγραμμάτων λογισμικού υπολογισμού αμοιβών, διαθέτουν δοκιμαστικές εκδόσεις. Μπορείς λοιπόν να κατεβάσεις μία τέτοια και να πειραματιστείς. Αυτά από εμένα, καλή συνέχεια.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.