Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/09/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Σωστά..απλά πρόσεξε να έχει γίνει ηλεκτρονικά η κατάθεση..αλλιώς δεν θα είναι επιδοτούμενη η εν. επιθ.2 points
-
Επειδή είμαι από τους "παλιούς", έχω μετρήσει και με κορδέλα, και με παλαιά ταχύμετρα (σταδία) Σε κάθε περίπτωση, η ορθότητα της αποτύπωσης εναπόκειται στην ευσυνειδησία του μηχανικού. Και ναι, ήταν δύσκολη η αποτύπωση με την κορδέλα, γιαυτό και διπλο-τριπλο "δέναμε" τις κορυφές (ειδικά στα αστικά ακίνητα). Κι ενίοτε, ξαναπηγαίναμε για μέτρημα αν βρίσκαμε κανένα λάθος.2 points
-
Μπορείς, βγάζε 2-3 διαμερίσματα ανα εβδομάδα αλλά διαφορετικά διαμερίσματα και όροφο ... για να μην βγάζει μάτι 😀1 point
-
Ας γίνω κακός... ας πρόσεχες συνάδελφε. Αλλά πιθανόν να καταφέρεις να το "μοντάρεις"..1 point
-
@nik : Εάν το διαμέρισμα έχει θέρμανση με κεντρικο λέβητα (ακόμα και αν δε λειτουργεί) πρέπει να τον δηλώσεις εκτός και εάν πχ βλέπεις κατά την αυτοψία ότι δεν υπάρχει δίκτυο διανομης η σώματα καλοριφέρ συνδεδεμένα . Στην τελευταία περίπτωση θα δηλώσεις τις εφεδρικες μονάδες θέρμανσης (πχ κλιματιστικά η τζάκια που υπάρχουν μέσα στο διαμέρισμα που εξεταζεις ). Αλλιώς αυτές δε δηλώνονται . Τωρα εαν το διαμέρισμα δεν έχει ούτε θέρμανση με λέβητα ούτε εφεδρικές μονάδες θέρμανσης εκεί θα βάλεις θεωρητικό σύστημα με ηλεκτρικες μονάδες Για να πιάνεις το στόχο να τους προτείνεις και έναν ηλιακό που έχει σχετικά χαμηλό κόστος και κάνει εξοικονόμηση ...πιστεύω θα σου βγει με την αλλαγή των κουφωμάτων εάν είναι από τα παλιά1 point
-
Μπορείς με το περσινό αφού είναι μετά την αναθεώρηση του 2017..1 point
-
Προσπαθείς να συγκρίνεις διαφορετικές χρονικές περιόδους.... Ναι μεν, ξεκινάνε με τα ίδια οικονομικά δεδομένα εφαρμόζονται όμως διαφορετικές διαδικασίες υπολογισμού του ποσού εισφοράς άρα και του ποσού της μείωσης, αφού η μία περίοδος (εκκαθαριστικό) αφορά το 2018 ενώ η άλλη (το ειδοποιητήριο) το 2019 [και μάλιστα όχι το "τελικό" 2019 αλλά το "προσωρινό"] Τα 450,24€ έχουν "να κάνουν" με τα ειδοποιητήρια του 2018...που "έπαιζε" το 85% ... και αφορούν την εκκαθάριση του 2018 Τα 20,55€*12=246,60€ θα έχουν "να κάνουν" με την μελλοντική εκκαθάριση του 2019 ... που δεν "παίζει" το 85% (αλλά το 100%) ...επίσιης τυχαία συμπίπτει ένα ποσοστό (της ΚΣ, 20%) αφού στο 2018 είναι αυτό που χρησιμοποιείται στο οφειλόμενο ποσό της εισφοράς ενώ στο 2019 είναι το τεκμαρτό 20% (αφού το ισχύον είναι 13,33%) ... επίσης αφορούν ειδοποιητήρια/εισφορές που καταβάλλεις στο 2019... επίσης θυμήσου ότι υπάρχει και το σημείο όπου δεν πληρώνεις το πραγματικό αλλά το τεκμαρτό των 130€. Διότι ο υπολογισμός γίνεται συμπεριλαμβανομένων των εισφορών. Τα 10.188,96€ που λες δεν περιέχουν τις εισφορές. Τα 10.373,64€ περιέχουν τις εισφορές.1 point
-
Ως νεος στο φορουμ ας καταθεσω και εγω την εμπειρια μου μιας και ζω και εργαζομαι στο ΗΒ. Ζω εδώ από το 2010 μιας και μετα την αποφοιτηση μου από ΤΕΙ δομικων εργων, ηρθα Αγγλια για bachelor+master με ειδικευση το Structural Engineering. Υστερα από ένα διάλλειμα στην Ελλαδα λογω στρατιωτικών υποχρεώσεων γυρισα Αγγλια καθως στην Ελλαδα της βαθιας κρισης δεν ειχα καν τη διαθεση να διαπραγματευτω. Θα ξεκινησω από τα ασχημα της Αγγλιας οσον αφορα το τομεα μας. Το επαγγελμα δεν εχει την ιδια υποσταση με την Ελλαδα ή πχ με άλλες χωρες όπως η Γερμανια κτλπ. Λες τι επαγγελμα κανεις και ειτε δεν ξερουν καν τι εννοεις ειτε σε περνανε για υδραυλικο, ηλεκτρολογο, μπογιατζη. Δεν εννοω ότι είναι κακα επαγγελματα, απλα θελω να τονισω το αστειο του θεματος. Προσωπικα, το συγκεκριμενο θεμα δεν με απασχολει καθως δεν εχω κολλημα με τους τιτλους αλλα δυστυχως εχει το τιμημα του στο τομεα μας. O leader του design team είναι παντα ο αρχιτέκτονας. Αυτό σημαινει πως ο αρχιτέκτονας παιρνει παντα το μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας από αποψη χρηματων. Σε δευτερη μοιρα ερχονται οι υπολοιποι όπως στατικοι,μηχανολογοι,ηλεκτρολογοι κτλπ. Για παράδειγμα, εχω δουλεψει σε 3 εταιρειες (2 μικρες και η τωρινη μου αρκετα μεγαλη)και ποτε δεν ειδα να χτυπάνε δουλειες με πανω από 2% του συνολικου budget του προτζεκτ. Σκεφτείτε ότι πλεον πολύ μεγαλα προτζεκτ τα χτυπάμε με 0.7% και πλεον υπαρχουν εταιρειες που πανε στο 0.5%! Την ιδια στιγμη οι αρχιτέκτονες εχουν πανω από το 15% (αν κανω λαθος διορθωστε με καθως είναι νουμερο που εχω ακουσει). Ολες αυτές τις λεπτομέρειες τις αναφερω για να εξηγησω πως τα χρηματα στο τομεα των δομοστατικων είναι μια περιεργη ιστορια και εξαρτάται από το τι θελει ο καθενας. Ο μισθος είναι αξιοπρεπης αλλα καθολου συμβατος με το αγχος και τις ευθύνες αυτης της δουλειας. Ξεκινάς με 20-24K(μικτα) και σιγα σιγα ανεβαινεις, πιστευω ότι μεσα σε μια 3ετια είναι αρκετα εφικτο να πας στα 35k ειδικα αν αλλαζεις κάθε χρονο εταιρια. Το θεμα αλλαζει όταν γινεσαι Chartered Structural Engineer. Εκει πλεον μπορεις να πας για Senior engineer και τα λεφτα παιζουν από 40k μεχρι να ανεβεις ψηλα και να φτασει 50-60K σε ακομη πιο managerial ρολους όπως associate, director etc. Ολοι οι μισθοι που αναφερω είναι από την εμπειρια μου στο North West καθως από Λονδινο δεν εχω εμπειρια. Προσωπικα θεωρω ότι τα χρηματα δεν είναι ουτε πολλα αλλα προς Θεου ουτε και λιγα. Απλα καποιες φορες σε πιανει το γαμωτο καθως για παράδειγμα android/ios developers με 3 χρονια εμπειρια παιρνουν 60-70k...Ας μην μιλησω για ατομα με μεγαλυτερη εμπειρια καθως είναι λεφτα τα οποια οι μηχανικοι δεν θα τα δουν ποτε. Στα θετικα είναι οι συνθήκες εργασιας. Εχω αλλαξει 3 εταιρειες και δεν ακουσα ποτε μου μια φωνη ή εστω μια εκφραση εκνευρισμου και αυτό νομιζω λεει πολλα. Αν εισαι τυπικος και ενδιαφέρεσαι όλα κυλανε παρα πολύ ηρεμα. Οι μερες αδειας που δικαιουσε είναι συνηθως από 24-30 ημερες χωρις τις αργειες. Το ποτε θα παρεις την αδεια σου το οριζεις εσυ και όχι ο εργοδότης σου. Το αναφερω γιατι εχω ακουσει περιεργες ιστοριες από την Ελλαδα. Δεδομενου ότι το ΗΒ είναι μια χωρα με πολύ ακριβη αγορα σπιτιων, θεωρω ότι ένα ζευγαρι με ένα ετησιο εισοδημα minimum 60k(καθαρα) μπορει να εχει μια αξιοπρεπή καθημερινοτητα με δικο της σπιτι, να μπορει να μεγαλωσει ένα παιδι κτλπ. Το ξαναλεω, μιλαω παντα για North West.1 point
-
Αγαπητοί συνάδελφοι, καλή χρονιά και χρόνια πολλά κατ 'αρχήν. Έχουν γίνει πολλά στο διάστημα που μεσολάβησε από το τελευταίο μήνυμα μέχρι σήμερα (και θα γίνουν πολλά περισσότερα). Νομίζω ότι όλοι μας έχουμε καταλάβει ότι πλέον ο Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ) είναι γεγονός και είμαστε επίσημα μέλη του. Ο νόμος που μας ενσωματώνει είναι ο 4009/2011, ο οποίος έχει υποστεί εξαιρετικά πολλές τροποποιήσεις από την ημέρα της δημοσίευσης του σε ΦΕΚ μέχρι σήμερα. Οι τρεις κύκλοι σπουδών του ΕΧΑΕ θεσμοθετούνται στα ελληνικά ΑΕΙ σύμφωνα με το άρθρο 30. Δεν έχει ξεκαθαριστεί στο νόμο ότι η επιτυχής ολοκλήρωση του δεύτερου κύκλου (μεταπτυχιακός) είναι απαραίτητη για την συνέχιση στον τρίτο κύκλο σπουδών (διδακτορικός). Μέχρι να εκδοθούν σε ΦΕΚ οι οργανισμοί των ΑΕΙ, ο νόμος 3685/2008, που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο για τις μεταπτυχιακές σπουδές, ισχύει κανονικότατα σύμφωνα με το νόμο 4009/2011. Με τον τρόπο αυτό χρυσώνουν το χάπι στα πολυτεχνεία καθώς στο νόμο 3685/2008 αναφέρεται πως εξειδικευμένες περιπτώσεις αποφοίτων πανεπιστημίων/πολυτεχνείων απαλλάσσονται από την απαίτηση κατοχής Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ΜΔΕ) για την εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής, ενώ για τους αποφοίτους ΤΕΙ δεν γίνεται καμία εξαίρεση και είναι υποχρεωμένοι να κατέχουν ΜΔΕ προκειμένου να εκπονήσουν ΔΔ. Σε λίγο καιρό η κατοχή ΜΔΕ θα είναι υποχρεωτική για ΟΛΟΥΣ προκειμένου να εκπονήσουν διδακτορική διατριβή (τετραετούς, πενταετούς και εξετούς προγράμματος προπτυχιακών σπουδών). Και κάτι πολύ σημαντικό που πέρασε απαρατήρητο. Το ενιαίο δίπλωμα δεν υφίσταται πια από ακαδημαϊκής πλευράς. Σύμφωνα με την παράγραφο α της παραγράφου 10 του άρθρου 7 του νόμου 4009/2011 (όπως προστέθηκε από την παράγραφο 4 του άρθρου 7 του νόμου 4142/2013), σε περίπτωση εισαγωγικών κατευθύνσεων όπως και κατευθύνσεων προχωρημένου εξαμήνου στα προγράμματα σπουδών, δηλωτικό στοιχείο του τίτλου σπουδών αποτελεί ο τίτλος της κατεύθυνσης. Επομένως το λεγόμενο ενιαίο δίπλωμα έπαψε να υφίσταται από ακαδημαϊκής πλευράς. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την μετονομασία των τμημάτων των σχολών τεχνολογικών εφαρμογών των ΤΕΙ κατά τα πρότυπα των τμημάτων των πολυτεχνικών σχολών των πανεπιστημίων και των σχολών των πολυτεχνείων (με την προσθήκη ΤΕ στο τέλος), αποτελούν τα προεόρτια για την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου άσκησης του επαγγέλματος του μηχανικού. Μην ξεχνάμε την μελέτη Αυγητίδη και την παρέμβαση της τρόικας το 2013. Σύμφωνα με την παράγραφο 10 του νόμου 4009/2011, ο υπουργός παιδείας έχει το δικαίωμα να ιδρύει, να καταργεί, να μετονομάζει, να συγχωνεύει ή να κατατέμνει εισαγωγικές κατευθύνσεις και κατευθύνσεις προχωρημένου εξαμήνου στα προγράμματα σπουδών των ΑΕΙ. Εδώ συμβαίνουν τα εξής: 1) Στα τμήματα των σχολών τεχνολογικών εφαρμογών των ΤΕΙ (που μετονομάστηκαν κατά τα πρότυπα των πολυτεχνικών σχολών), ιδρύθηκαν εισαγωγικές κατευθύνσεις και κατευθύνσεις προχωρημένου εξαμήνου. Οι πράξεις αυτές δημοσιεύτηκαν στα προεδρικά διατάγματα που καταρτίστηκαν μετά την υλοποίηση του σχεδίου ΑΘΗΝΑ. 2) Στα τμήματα των πολυτεχνικών σχολών των πανεπιστήμιων και των σχολών των πολυτεχνείων είτε υπάρχουν κατευθύνσεις προχωρημένου εξαμήνου χωρίς εισαγωγικές κατευθύνσεις (στα περισσότερα τμήματα είναι έτσι) είτε δεν υπάρχουν κατευθύνσεις ούτε εισαγωγικές ούτε προχωρημένου εξαμήνου (π.χ. σχολή ναυπηγών μηχανολόγων μηχανικών ΕΜΠ). Σε κανένα τμήμα δεν υπάρχουν εισαγωγικές κατευθύνσεις. Στα τμήματα στα οποία υπάρχουν κατευθύνσεις προχωρημένου εξαμήνου, αυτές έχουν θεσμοθετηθεί από την σύγκλητο του πανεπιστημίου/πολυτεχνείου με απόφαση της γενικής συνέλευσης του τμήματος. Σε αυτήν την περίπτωση δεν έχει επέμβει ο υπουργός παιδείας όπως στην προηγούμενη περίπτωση. Έτσι λοιπόν υπάρχει θεσμική διαφορά στην υλοποίηση των κατευθύνσεων. Μέσα στο 2014 θα αλλάξουν πάρα πολλά και το επάγγελμα του μηχανικού από 01/01/2015 δεν θα θυμίζει σε τίποτα το επάγγελμα του μηχανικού πριν το 2010. Αυτή είναι η προσωπική μου εκτίμηση. Πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξει και η θεσμοθέτηση του εθνικού πλαισίου προσόντων το οποίο θα αποκτήσει τον Φεβρουάριο την τελική του μορφή. Σήμερα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, μελέτη αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν δικαίωμα να υπογράφουν μόνο οι Διπλωματούχοι Πολιτικοί Μηχανικοί (ανεξαρτήτως επιλεγόμενης κατεύθυνσης και έτους κτήσης διπλώματος) και κανένας άλλος.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-