Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/11/2019 σε όλες τις περιοχές
-
εδω https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Psifisthenta-Nomoschedia?law_id=8d13cab2-ec12-49f6-855f-ab060179396f [ Σ/Ν μετά την ψήφιση των άρθρων ] η τροποποίηση στο αρθρο 98 παρ. 9 διορθωθηκε προς το καλυτερο [υπαρχει καν-ενας να τα κωδικοποιησει????]2 points
-
Ανάθεση σε Μηχανικό να βρεί τι Άδειες Έχουν βγει για το ακίνητο και να πάρει αντίγραφα των Μελετών που έχουν κατατεθεί. Να Έλεγξει πρώτα απ όλα αν με βάση τις εγκεκριμένες αν έχει υπάρξει παράβαση ή υπέρβαση αυτών. Επικουρικά αν το θέλετε (αλλά είναι επιπλέον φόρτος εργου) να ελέγξει την πληρότητα ή και την ορθότητα αυτών για την χρονική περίοδο που εκδόθηκε η άδεια με βάση τους τότε οικοδομικούς πολεοδομικούς κανονισμούς αλλά και περί των τότε απαιτήσεων της στατικής μελέτης. Μόνο αν έχετε αυτά και αν και εφόσον βρεθούν προβλήματα και θέλετε να κάνετε και κινήσεις δικαστικής φύσης τότε δίνεται το πόρισμα σε δικηγόρο... Αν δεν θέλουν για μπλα μπλα λόγους δεν θα βγεί άκρη όσο και να το κοσκινάτε σε ινερνετιακές αναζητήσεις.2 points
-
Version X6.3
85.829 downloads
Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Ας συγκεντρώσουμε εδώ όλες τις Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις που έχουμε προσθέσει στα downloads. Με την ΥΑ 1958/12 (ΦΕΚ 21/Β/2012) όλα τα έργα και οι δραστηριότητες για τα οποία απαιτείται περιβαλλοντική αδειοδότηση έχουν καταταγεί σε δυο κατηγορίες: την Α (η οποία υποδιαιρείται στις υποκατηγορίες Α1 και Α2) και την Β και σε 12 ομάδες κοινές για όλες τις κατηγορίες. Στην υποκατηγορία Α1 κατατάσσονται τα έργα και οι δραστηριότητες που ενδέχεται να προκαλέσουν πολύ σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, ενώ στην υποκατηγορία Α2 κατατάσσονται τα έργα και οι δραστηριότητες που ενδέχεται να προκαλέσουν σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Η κατηγορία Β περιλαμβάνει έργα και δραστηριότητες που χαρακτηρίζονται από τοπικές και μη σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Οι ομάδες αυτές είναι οι ακόλουθες: ομάδα 1η: Έργα χερσαίων και εναέριων μεταφορών ομάδα 2η: Υδραυλικά έργα ομάδα 3η: Λιμενικά έργα ομάδα 4η: Συστήματα περιβαλλοντικών υποδομών ομάδα 5η: Εξορυκτικές δραστηριότητες ομάδα 6η: Τουριστικές εγκαταστάσεις και έργα αστικής ανάπλασης, κτιριακού τομέα, αθλητισμού και αναψυχής ομάδα 7η: Πτηνοκτηνοτροφικές εγκαταστάσεις ομάδα 8η: Υδατοκαλλιέργειες ομάδα 9η: Βιομηχανικές και συναφείς εγκαταστάσεις ομάδα 10η: Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ομάδα 11η: Μεταφορά ενέργειας, καυσίμων και χημικών ουσιών ομάδα 12η: Ειδικά έργα και δραστηριότητες 1η ομάδα - Έργα χερσαίων και εναέριων μεταφορών - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.) για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 1ης ομάδας «Έργα χερσαίων και εναέριων μεταφορών» ΦΕΚ 2505/Β/7-10-2013 2η ομάδα - Υδραυλικά Έργα - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 2ης Ομάδας «Υδραυλικά έργα», του παραρτήματος ΙΙ της υπ’αριθμ. 1958/2012 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ Β΄ 21). 3η ομάδα - Λιμενικά Έργα - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β΄ της 3ης Ομάδας «Λιμενικά έργα» - ΦΕΚ Β' 2425/27.9.2013 4η ομάδα - Συστήματα Περιβαλλοντικών Υποδομών - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β της ομάδας 4: «Συστήματα Περιβαλλοντικών Υποδομών», του παραρτήματος ΙV της Υ.Α. 1958/2012 (Β΄ 21). 5η ομάδα - Εξορυκτικές δραστηριότητες - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 5ης ομάδας «Εξορυκτικές και συναφείς δραστηριότητες» ΦΕΚ Β' 2001/14.8.2013 6η ομάδα - Τουριστικές Εγκαταστάσεις - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες της Κατηγορίας Β της 6ης Ομάδας «Τουριστικές εγκαταστάσεις και έργα αστικής ανάπτυξης, κτιριακού τομέα, αθλητισμού και αναψυχής» - ΦΕΚ Β' 3438/24.12.2013 6η ομάδα - Τουριστικές Εγκαταστάσεις - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για τα έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 6ης ομάδας «Τουριστικές εγκαταστάσεις και έργα αστικής ανάπτυξης, κτιριακού τομέα, αθλητισμού και αναψυχής» - ΦΕΚ 2507/Β'/7-10-2013. 6η ομάδα - Υγειονομικές μονάδες - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες με α/α 6 Υγειονομικές Μονάδες. - ΦΕΚ B' 3266/20.12.2013 - ΚΑΔ Δ150554/13.12.2013 7η ομάδα - Πτηνο-κτηνοτροφικές Εγκαταστάσεις - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 7ης ομάδας «Πτηνοκτηνοτροφικές εγκαταστάσεις». - ΦΕΚ Β' 2002/14.08.2013 8η ομάδα - Υδατοκαλλιέργειες Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 8ης Ομάδας Υδατοκαλλιέργειες» - ΦΕΚ Β' 2405/26.9.2013 9η ομάδα - Βιομηχανικές Δραστηριότητες - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις κατά κλάδο δραστηριότητας, στην Άδεια Εγκατάστασης – Λειτουργίας, για τις δραστηριότητες που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Ν.3982/11 και κατατάσσονται στην Β Κατηγορία του Άρθρου 1 του Ν.4014/11. 9η ομάδα - Βιομηχανικές Δραστηριότητες Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για τις δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 9ης Ομάδας για Βιομηχανικές δραστηριότητες και συναφείς εγκαταστάσεις» που ανήκουν στην υποομάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. - ΦΕΚ Β' 1987/14-8-2013 9η ομάδα - Συνεργεία αυτοκινήτων-Φανοποιεία-Πλυντήρια και λιπαντήρια (φορτηγών, αυτοκινήτων και μοτοσικλετών) - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για τις δραστηριότητες «Συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια και λιπαντήρια οχημάτων (φορτηγών, αυτοκινήτων και μοτοσικλετών)» που ανήκουν στην υποομάδα «συντήρηση και επισκευή αυτοκινήτων οχημάτων» της 9ης ομάδας 10η ομάδα - Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας που κατατάσσονται στην Β Κατηγορία της 10ης Ομάδας «Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας» του Παραρτήματος Χ της υπ’ αριθμ. 1958/2012 (Β΄ 21) υπουργικής απόφασης, με α/α 1, 2, 8 και 9. 11η ομάδα - Κέντρα υψηλής τάσης και υποσταθμοί - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 11ης ομάδας «Μεταφορά Ενέργειας, Καυσίμων και Χημικών Ουσιών», α/α 11: «Μεμονωμένα κέντρα υπερυψηλής τάσης και μεμονωμένοι υποσταθμοί επί της επιφάνειας του εδάφους (συμπεριλαμβάνονται και οι επεκτάσεις σε υφιστάμενους υποσταθμούς) με τάση λειτουργίας από 50 έως και 150 kV» του παραρτήματος ΧΙ της Υ.Α. 1958/2012 (Β΄ 21) 11η ομάδα - Σταθμοί ανεφοδιασμού οχημάτων με καύσιμα - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για τις δραστηριότητες της κατηγορίας Β της 11ης Ομάδας «Σταθμοί ανεφοδιασμού οχημάτων με αέρια ή υγρά καύσιμα» που ανήκουν στην υποομάδα «μεταφορά − διακίνηση καυσίμων και χημικών ουσιών» - ΦΕΚ Β' 2036/22.8.2013. 12η ομάδα - Σταθμοί βάσης κινητής τηλεφωνία - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.) για Σταθμούς Βάσης Κινητής Τηλεφωνίας (Ομάδα 12/α.α 6 Β) 12η ομάδα - Χερσαίες εγκαταστάσεις διαχείμανσης και μικροεπισκευής σκαφών - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες με α/α 12 «Χερσαίες εγκαταστάσεις διαχείμανσης ή/και μικροεπισκευής σκαφών» - ΦΕΚ 2407/Β'/26-9-2013. 12η ομάδα - Χώροι συγκέντρωσης και διακίνησης παλαιών μετάλλων ή προσωρινής συγκέντρωσης οχημάτων τέλους κύκλου ζωής - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες της Κατηγορίας Β της 12ης Ομάδας «Ειδικά έργα και δραστηριότητες» του Παραρτήματος XII και ειδικότερα για τα έργα με: α/α 9 Χώροι συγκέντρωσης και διακίνησης παλαιών μετάλλων ή προσωρινής συγκέντρωσης οχημάτων τέλους κύκλου ζωής - ΦΕΚ 2932/Β'/20-11-2013 και α/α 10 Χώροι αποθήκευσης και διακίνησης οικοδομικών υλικών που περιλαμβάνουν διακίνηση χύδην υλικών (άμμος, χαλίκι κ.α) 12η ομάδα - Χώροι αποθήκευσης και διακίνησης οικοδομικών υλικών που περιλαμβάνουν διακίνηση χύδην υλικών (άμμος, χαλίκι κ.ά.) - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες της Κατηγορίας Β της 12ης Ομάδας «Ειδικά έργα και δραστηριότητες» του Παραρτήματος XII και ειδικότερα για τα έργα με α/α 10 Χώροι αποθήκευσης και διακίνησης οικοδομικών υλικών που περιλαμβάνουν διακίνηση χύδην υλικών (άμμος, χαλίκι κ.α) - ΦΕΚ 2932/Β'/20-11-2013 12η ομάδα - Σωφρονιστικά καταστήματα και κέντρα κράτησης - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες με α/α 12 «Σωφρονιστικά καταστήματα και κέντρα κράτησης» - ΦΕΚ/Β΄/2035/22.8.2013. 12η ομάδα - Αλυκές - Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για έργα και δραστηριότητες με α/α 12 «Αλυκές» - ΦΕΚ/Β΄/2405/26.9.2013. Προδιαγραφές της Ειδικής Οικολογικής Αξιολόγησης για έργα και δραστηριότητες της κατηγορίας Β του άρθρου 10 του Ν. 4014/2011 (Α’ 209) «Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού ισοζυγίου και άλλες διατάξεις Περισσότερα στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΚΑ που αφορά τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις εδώ: http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=804&language=el-GR1 point
-
Το αφήνω και σε Pdf να το έχουμε πιο εύκολα διαθέσιμο μέχρι να ψηφιστεί και να το επεξεργαστούμε σε word. Νομίζω Δημήτρη ότι χωρίς εκείνη την υπουργική απόφαση, η διατύπωση του άρθρου μπερδεύει τα πράγματα καθώς μας αναφέρει ότι "υπόχρεος για την τακτοποίηση αυθαιρέτων κατασκευών ή αλλαγών χρήσης επί κοινόχρηστων ή κοινόκτητων μερών της οικοδομής είναι ο ιδιοκτήτης που τις χρησιμοποιεί". Άρα τι μας λέει; Ότι χωρίς καμία συναίνεση μπορεί (και υποχρεούται) να τακτοποιήσει; Μετά βεβαίως συνεχίζει για την απόφαση που θα αναφέρει όλες τις λεπτομέρειες. Άρα προς το παρόν με τη διατύπωση αυτή θα έχουμε μόνο ερωτήματα. ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ.pdf ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 98 ΠΑΡ 9..pdf1 point
-
Σε παρόμοια περίπτωση είχα ρωτήσει το λογιστή για τα έξοδα. Μου είπε εφόσον δεν είναι επαγγελματικό δέν μπορείς παρά μόνο το 40% με σφραγιδα στην απόδειξη καυσίμων να περνάς. (Η ρύθμιση είναι το Α&Ω του κίτ για να μήν έχεις προβλήματα , και να μάθεις τι τύπο βαλβίδων έχει ο κινητήρας σου, εάν έχεις μηχανικές θα χρειάζεται ρύθμιση -έλεγχο κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Αισίως έκανα εγω >150.000 σε 3 χρόνια , με υγραέριο)1 point
-
Το μεγαλο προβλημα που υπηρχε στον 4178, ειχε λυθει με τον 4495. δλδ ενω με τον 4178 το 51% τακτοποιουσε "μονο του", μετά αρνουνταν να συναινέσει για το υπολοιπο 49% ζητωντας"ανταλλαγματα". Αυτο το προβλημα, το ειχε λυσει ο 4495, βαζοντας -εκτος απο το 51%- και το "εκ κατασκευης" σαν ξεχωριστη προυπόθεση. Με την νέα ρυθμιση, το 51% στην παρ. 9 διαγραφεται, και οριζεται σαν δικαιουχος τακτοποιησης επι κοινοχρηστων, αυτος που τις ιδιοχρησιμοποιει. Απλο, κατανοητό και ευκολο..... Ομως,τις παρ. 5 , 6 και -ειδικα- την παρ. 7, του αρθρου 98, περι την ερμηνεια και εφαρμογη της οποιας, γινεται ολη αυτη η συζητηση, εδω και δυο χρονια ως προς την "μονομερή τροποποιηση της συστασης ΟΙ", δεν τις αλλαξε καθολου. Περιμενουμε, εάν και πότε το ΤΕΕ θα ζητησει, είτε εγκυκλιο απο το Υπουργειο είτε καποια γνωμοδοτηση νομικων, για να ξεκαθαρισθεί το θεμα μια και καλη, ωστε να παψει το φαινομενο να διαβαζουμε εδω στο φορουμ, "ο δικος μου συμβολαιογραφος δεν το κανει...μου είπε καποιος οτι ο δικος του κανει..." υγ Στην τροποποιηση που ψηφισθηκε, προβλεπεται και η εκδοση υπουργικης απόφασης σχετικα με την πρ. 9 [πιθανον να αφορά και για ολοκληρο το αρθρο 98]1 point
-
Συγνώμη που παρεμβαίνω αλλά αυτήν την κουβέντα, ή περίπου ίδια, την κάνατε πριν από 18 μήνες.. ποιος ο λόγος να ξαναγίνει???1 point
-
μα για τον σχεδιασμό των αρχιτεκτονικών του κτηρίου για τους ΄χωρους κυρίας χρήσης και αίθουσα πολλαπλών χρήσεων κλπ κλπ, ανεξάρτητα απο ΝΟΚ ΓΟΚ και ότι άλλο θές.... εξασφαλίζεις τα ελάχιστα απαιτούμενα που πρέπει να έχουν σε υπόγειο χώρο ??? Έστω και αυτά του κτηριοδομικού κανονισμού για επάρκεια φυσικού φωτισμού αερισμού κλπ κλπ .... Και για παιδικό σταθμό κάνοντας την αρχιτεκτονική μελέτη λογικά θέτουμε ως μελετητές ανώτερα στάνταρ απο τα ελάχιστα απαιτούμενα απο κάθε κανονισμό και διάταξη, όσο δύστροπο και να είναι ένα οικόπεδο να μη καταντήσει δύστροπο και το κτίριο διότι εκεί στέλνουμε τα μικρά μας παιδάκια.... Άρα κανονισμός Α (πάντα αρχιτεκτονικά μιλώντας) θα ήθελα εγω να παει το παιδί μου εκεί ή όχι....1 point
-
Καλημέρα! Ναι, αν μπορεί να αναγραφεί compact καλύτερα αν και ειλικρινά δεν νομίζω ότι και με ξεχωριστή αναγραφή και των 3 εσωτερικών θα είχε θέμα. Όπως και να έχει, εννοείται προτιμήστε την compact και όλα καλά1 point
-
Σε ανάλογη περίπτωση για να κλείσει το ποσοστό στο 100% πείραξα ένα κλάσμα και στην Τ.Ε έγραψα ονομαστικά τους συνιδιοκτήτες με το κλάσμα της συνιδιοκτησίας τους επεξηγώντας ότι η διαφοροποίηση έγινε για λόγους συστημικής καταχώρησης καθώς το σύστημα του ΤΕΕ δεν υποστηρίζει την καταγραφή με κλάσματα.1 point
-
Αφού το παράβολο έχει πληρωθεί όπως λες φαίνεται σε ποιο όνομα πληρώθηκε . Πώς θα το αλλάξεις αυτό αφού η ταυτότητα πληρωμής αντιστοιχούσε σε συγκεκριμένο ΑΦΜ. Αλήθεια, γιατί μπαίνεις σε τέτοια διαδικασία να ακροβατήσεις ανάμεσα στη νομιμότητα και την παρανομία; Ποιος σου ζήτησε να κάνεις κάτι τέτοιο και δεν το σιχτήρισες με το "καλημέρα";1 point
-
@merkon καμία επίθεση. Μας φιλοξενεί όλους αυτό το φόρουμ, μηχανικών -κυρίως- αλλά και μη μηχανικών στα θέματα ιδιωτών. Αμφισβητείς την επάρκεια πολιτικού μηχανικού (της συναδέλφου) ή χημικού μηχανικού (τη δική μου). Εάν σε προσέβαλα την ώρα που αμφισβήτησες την επάρκειά μας ή την εγχώρια νομοθεσία με βάση την οποία έχω ένα δικαίωμα και εσύ δεν το έχεις δεν θα απολογηθώ. Η τακτική δε μπορώ να κάνω κάτι και θα αμφισβητήσω όλους όσους μπορούν για να το κάνω και εγώ είναι τουλάχιστον αστεία. Δε χρειάζεται να με προκαλείς να συμμετάσχω σε ένα ιδιωτικό ινστιτούτο, καλώντας με να πληρώσω. Τελείωσε μια σχολή μηχανικών ή το ΕΜΠ που είναι και δωρεάν ώστε να περιλαμβάνεσαι στον πίνακα του ν.3850/10. Και αυτή είναι και η απάντηση γιατί πρέπει να υπογράφει μόνο μηχανικός. Θεωρώ ορθό να υπογράφει μηχανικός τη ΓΕΕΚ όσο υπάρχει ο 3850. Μπορεί να μην σου αρέσει, να μη σε βολεύει και να διαφωνούμε. Εξακολουθεί να ισχύει ο 3850 όσο διαφωνούμε. Δεν με απασχολεί πολύ τι κριτήρια έχει το ιδιωτικό ινστιτούτο. Τα ινστιτούτα άλλοτε επί πληρωμή ( IOSH ) άλλοτε δωρεάν (ΕΛΙΝΥΑΕ) επιτελούν συγγραφικό έργο, βοηθούν αλλά δεν δημιουργούν δικαίωμα. Το κράτος έρχεται και καθορίζει ποιός, τι, μέχρι που. Και στους μηχανικούς δεν το καθόρισε πολλές φορές σωστά αλλά είσαι σε τελείως άλλο άκρο. Μου φαίνεται περίεργο να προτρέπουμε τον ιδιώτη και τις επιχειρήσεις να τηρήσουν το εγχώριο πλαίσιο (παρέχοντας ΜΑΠ, εξασφαλίζοντας άρτιες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας κ.α. πολλά) αλλά να αμφισβητούμε το πλαίσιο που δίνει στους συναδέλφους το δικαίωμα να κάνουν αυτή ακριβώς την εργασία. Θεωρώ καλώς σου ζητήθηκε @χαιδω εφόσον βάση του παραπάνω πίνακα του αρ. 13 του ν. 3850/10 μπορείς και να την εκτελέσεις. Εάν πρόκειται και για συνεργείο απαιτεί μηχανολόγο. Θεωρώ ακατάλληλη τη βοήθεια οποιουδήποτε δεν έχει το δικαίωμα υπογραφής στη ΓΕΕΚ καθώς η ΓΕΕΚ είναι εργαλείο και για την επιχείρηση και για τον εργαζόμενο και χρειάζεται προσοχή από μέρους όλων των εμπλεκομένων. Προτείνω τα: "Υγιεινή και ασφάλεια" - Εκδόσεις ΤΕΕ το οποίο περιλαμβάνει και μεθοδολογία ποσοτικοποίησης, "Διαχείριση ασφάλεια και υγιεινής της εργασίας" - εκδόσεις Τζιόλα Εργονομικές προσεγγίσεις στη διοίκηση και διαχείριση της ασφάλειας - Εκδόσεις Τζιόλα (πλέον πρόσφατο), το πλέον πρόσφατο ΦΕΚ 2208Β/2019 το οποίο αφορά μεν τους υπαλλήλλους ΟΤΑ αλλά προσφέρει μια ωραία πινακοποιημένη προσέγγιση εκτίμησης της επικινδυνότητας. Βιβλία από ΕΛΙΝΥΑΕ (πχ αυτό) στα οποία υπάρχουν μεθοδολογικές προσεγγίσεις για την εκτίμηση γραμμένες από συναδέλφους. Δυστυχώς στη νέα μορφή το site δεν εμφανίζει τις τροποποιήσεις των ΦΕΚ και τις διορθώσεις (εμφανίζει απλά τη νομοθεσία αλλά όχι κωδικοποιημένη). Η ΓΕΕΚ είναι δυναμική διαδικασία. Χρειάζεται η αρχική μελέτη αλλά και τρόπος να επικαιροποιείται εύκολα όσο επιβάλλονται μέτρα που μειώνουν τον κίνδυνο. 'Ωστε να παρουσιάζει τη βελτίωση. Έγινε τρομερή προσπάθεια δημιουργίας τεχνικού λογισμικού προς αυτή την κατεύθυνση μέσω του φόρουμ αλλά και από την Ευρωπαική Ένωση με το εργαλείο Oira όμως τα εργαλεία δεν είναι η ΓΕΕΚ υπογεγραμμένη από συνάδελφο. Είδα το πρόβλημα τουλάχιστον στο λογισμικό που στήθηκε εδώ καθώς χρησιμοποιήθηκε σε μεγάλη έκταση σε server εταιριών που τελικά δεν παρείχαν τη ΓΕΕΚ αλλά ένα εργαλείο. Έτσι έχω αφαιρέσει το λογισμικό προσωρινά (ήταν δωρεάν). Όμως για να σου δώσω μια κατεύθυνση του πως κινείτο μεθοδολογικά σε βήματα: Καταγραφή (κτίρια, θέσεις, προσωπικό, οχήματα, εξοπλισμός) Παράγοντες κινδύνου (ανά κτίριο, θέση, εργασία δηλαδή πιθανή εμφάνιση) Εκτίμηση επικινδυνότητας (συντελεστές βαρύτητας όπως σοβαρότητα, έκθεση, πιθανότητα κ.α.) Μέτρα πρόληψης (ανά κτίριο, θέση, εργασία) εκεί που η παραπάνω εκτίμηση εμφάνιζε υψηλές τιμές (σε εύρος) Βοηθήματα (ερωτηματολόγια, μετρήσεις παραγόντων, check-lists, σύντομα φυλλάδια, έντυπα) Σύμπτυξη σε τεύχος σε μορφή πινάκων. Σκέψου το σαν heatmap του βαθμού κινδύνου ανά παράγοντα επικινδυνότητας στο χώρο εργασίας και σκέψου πως μπορείς να το παρουσιάσεις σε τεύχος μελέτης. Επίσης επειδή η επιχείρηση έχει υποχρέωση να παρέχει τη ΓΕΕΚ στους εργαζόμενους και μέσω αυτής να ενημερωθούν σκέψου το σαν εγχειρίδιο. Συνήθως είναι μακροσκελής μελέτη για να τη διαβάσει όλη ο εργαζόμενος. Βάλε περιεχόμενα ανά εργασία που εκτελούν και γενικά πρέπει να παρουσιάζονται απλά και κατανοητά τα ευρήματά σου. Άλλωστε ο τελικός αποδέκτης είναι και ο εργαζόμενος.1 point
-
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα προσέξει. Δεν είχα άλλο ενοικιαζόμενο.1 point
-
@d1m1tr1s Η αίτησή σου λογικά ανήκει στην ειδική περίπτωση που περιγράφεται στη σελίδα 35 του οδηγού (Ειδικές περιπτώσεις αιτήσεων - Α. Ενοικιαζόμενη Κατοικία / κατοικία σε βραχυχρόνια μίσθωση). Όσον αφορά τα εξαρτώμενα τέκνα διάβασε την σελίδα 17, στην τελευταία παράγραφο λέει: "Στην περίπτωση που η κατοικία για την οποία γίνεται η αίτηση ενοικιάζεται, εφαρμόζονται οι διατάξεις του Κανονισμού 1407/2013 της Επιτροπής ΕΕ για τις ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (de minimis), όπου καθορίζονται τα όρια σώρευσης. Απαιτείται από τον Ωφελούμενο (πλήρη κύριο, επικαρπωτή) δήλωση συμμόρφωσης με τον κανονισμό de minimis, όπως αυτός εκάστοτε ισχύει, σύμφωνα με το Παράρτημα (XI) καθώς και προσκόμιση αντίστοιχων δηλώσεων των λοιπών συνιδιοκτητών (πλήρης κύριος, επικαρπωτής), όπως αναλύεται στις ειδικές περιπτώσεις αιτήσεων του κεφαλαίου 5. Επιπλέον, ο Ωφελούμενος (πλήρης κύριος, επικαρπωτής) δεν δικαιούται την επαύξηση της επιχορήγησης λόγω εξαρτώμενων τέκνων..."1 point
-
Ωραία λοιπόν, 43 views αργότερα θα απαντήσω ο ίδιος, ναι, αυτό που μπορεί να γίνει είναι να διορθωθεί το σπείρωμα με χρήση κολαούζου και μανέλας. Ενδιαφέρον είναι ότι μανέλα βρήκα σήμερα με 14.70Ε και με 3.63Ε σε δύο μεγάλα καταστήματα, η 2η φάνηκε καλοφτιαγμένη, την πήρα, έκανα τη δουλειά μου, όλα καλά.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-