Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      9.056


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.772


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.312


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/01/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. προκάλεσα κάποιους φίλους να το βάλουν την "μπροσούρα" αυτή έδώ στο φόρουμ, αλλά μέχρι στιγμής τίποτα. Αφού την βρήκα το κάνω εγώ και ότι γίνει. Για την χρησιμότητα διαβάστε παραπάνω. ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ_ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ_ΜΕΤΑΞΥ_ΗΑΤΤ_ΤΜ3_1986.pdf
    4 points
  2. ωχ.... - και επειδη ο σκελετος της οικοδομης εναι κοινοχρηστος, αρα εχει "επικαλυψει" με κεραμιδια ενα τμημα της τελευταιας πλακας και απαιτειται συναινεση των συνιδιοκτητων .... - Μήπως ειναι μια απλη στεγη χωρις σοφιτα στην οποια δεν εχει καμμια προσβαση, αρα ειναι μια κατασκευη που αφορα ολη την οικοδομη? αλλά η αυθαιρεσια δεν επηρεαζει το εμβαδον της ΟΙ. [Χρήστο, και τι δουλεια ειχες εσυ να ανεβαινεις στα κεραμιδια του κόσμου???] [παυλε καλησπερα]
    2 points
  3. Ναι υποχρεωτικά. Αλλά δεν ασχολούμαστε με λεπτομέρειες πλέον, καθώς άσχετα με το ποσό της νόμιμης ισχύει η συμφωνηθείσα. Προσωπικά όλες τις πάω με τις ελάχιστες ημέρες απασχόλησης
    2 points
  4. Δεν ανεβάζουμε αρχεία όταν χορηγούμε βεβαίωση. Απλώς τα μνημονεύεις στην τεχνική έκθεση. Προσωπικά επιλέγω να τα αναφέρω στα σχόλια της βεβαίωσης, έχοντας κάνει αναφορά στην τεχνική έκθεση για να τεκμηριώσω την παλαιότητα και το λόγο που το ακίνητο δύναται να μεταβιβαστεί χωρίς τακτοποίηση. ΥΓ. Η βεβαίωση που χορηγείς συνοδεύεται και από το πολυσέλιδο, όπου εκεί φαίνεται η τεχνική έκθεση και τα σχόλια.
    2 points
  5. Version 1.0.0

    295 downloads

    Οδηγίες του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία (στα Ελληνικά) Πηγή: https://e-archimedes.gr/component/k2/item/7219-
    1 point
  6. αφου κανείς δεν ενδιαφέρεται και είναι εξ ολοκλήρου αυθαίρετο γιατί δεν βγάζεις μια έγκριση εργασιών κατεδάφισης και να το διώξεις το ρημάδι;
    1 point
  7. ειναι και υποχρεωτικο και απαραιτητο. Με ξεχωριστές στήλες για δαπανες θερμανσης/ασσανσερ/κοινοχρηστες απο την χρηση της οικοδομης εντος αυτής/κοινες της συνιδιοκτησιας που βαρυνουν ολους τους ιδιοκτητες. -Με προσαυξηση δαπανων ασσανσερ για οσες ΟΙ εχουν ΘΣΑ στο υπογειο -και μη υπολογισμο δαπανων χρησης ασσανσερ για καταστηματα που δεν εχουν καμμια προσβαση στο "εσωτερικο" της οικοδομης [ή και για τα ισογεια διαμερισματα ή ό,τι αλλο χρειαζεται για να λειτουργησει η οικοδομη χωρις να τρεχουν καθε τοσο στα δικαστηρια]
    1 point
  8. Να διαβάσεις τα δικαιολογητικά της κατηγορίας 1. Αυτά ισχύουν στην περίπτωσή σου. Την συμφωνηθείσα την αναγράφεις στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ όπου έχεις ανοίξει το έργο (εργασίες ν. 4495 και αποτύπωση όπως προανέφερα). Στις απλές βεβαιώσεις (όπου δεν έχεις υποβάλει δήλωση τακτοποίησης) δεν περνάς καθόλου από το σύστημα αμοιβών.
    1 point
  9. Δεν ανεβάζεις συμφωνητικό στο σύστημα δηλώσεων Ν. 4495. Αν έχεις αυθαίρετο το οποίο αποτυπώνεις, τότε στη νόμιμη αμοιβή (σύστημα αμοιβών) εισάγεις και την εργασία της αποτύπωσης. Από το σύστημα αμοιβών παίρνεις Α/Α έργου τον οποίο καταχωρείς στο σχετικό πεδίο στοιχείων της δήλωσης. Σε προηγούμενα ποστ έχει αναφερθεί αναλυτικά πως καταχωρείς την εργασία ν. 4495 (αναφέρεται ως εργασία ν. 4014 & 4178) και της αποτύπωσης ή ακόμη και του τοπογραφικού. Η κατηγορία 1 ως δικαιολογητικό-αναφορικά με τα σχέδια, απαιτεί μόνο κάτοψη.
    1 point
  10. Επέτρεψε μου να διαφωνήσω (φιλικά πάντα). Σύμφωνα με το σχήμα 2 των διευκρινιστικών του Π.Δ.41/2018, για τα κτίρια προ ισχύος του Π.Δ.71/1988 (κτίσμα του 1958) , εφόσον ο spir βγάλει έγκριση δόμησης μικρής κλίμακας, τότε ισχύουν οι πυροσβεστικές ή οι ειδικές διατάξεις. Με το Π.Δ.41/2018 θα εξεταζόταν σε περίπτωση προσθήκης δόμησης (υπό προϋποθέσεις) ή σε ολική αλλαγή χρήσης κτιρίου.
    1 point
  11. είσαι στο 0.5% και το ποσό υπολογίζεται με τον προϋπολογισμό της πολεοδομίας (όχι του ΤΕΕ)
    1 point
  12. Από τις πληροφορίες που δίνεις καταλαβαίνω ότι τα σχέδια που απεικονίζουν ορθά τον χώρο είναι αυτά της άδειας μικρής κλίμακας που βγαίνει το 2019/20. Επομένως θα το πας με το Π.Δ 41/18. Η Π.Υ απαιτεί σε αυτή την περίπτωση οι μελέτες πυροπροστασίας να αναρτηθούν στο e-adeies και να έχουν το αντίστοιχο barcode.
    1 point
  13. και για να μην ψάχνεις από δω και από κει δες εδώ -το Νομοσκόπιο βοηθάει! http://www.nomoskopio.gr/index.html?n_4495_17_89.php
    1 point
  14. Προς όποιον/α αναμένει έλεγχο τελικής εκταμίευσης για τον Α' Κύκλο: Μπήκα εντελώς τυχαία στο προφίλ πελάτη μου επειδή με ρώτησε ένας προμηθευτής του αν έχουμε νεότερα και είδα ότι η αίτηση του είχε μεταβεί στην κατάσταση "09. Αίτηση προς τελική εκταμίευση - επιτυχής έλεγχος παραστατικών και λοιπών δικαιολογητικών", χωρίς όμως να έχει έρθει σε αυτόν ή εμένα mail με σχετική ειδοποίηση όπως γινόταν πάντα. Κάνοντας είσοδο σαν ωφελούμενος με τους κωδικούς μιας πελάτισσας που ήταν και αυτή σε αναμονή ελέγχου, διαπίστωσα ότι είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ψαχτείτε μήπως έχει γίνει κάτι αντίστοιχο και με δικούς σας πελάτες και απλά δεν έχετε ειδοποιηθεί για να (ξανα)κάνετε έλεγχο πληρότητας στοιχείων και να εξουσιοδοτήσετε την τράπεζα να εκταμιεύσει τα κίνητρα του προγράμματος να τελειώνετε επιτέλους...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.