Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/03/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Σε συνέχεια πρόσφατων εξελίξεων στην αγορά σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών – πιστωτικών καρτών, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας ανακοινώνει νέα ειδική προσφορά της Εθνικής Τράπεζας (ΕΤΕ) προς τους Μηχανικούς μέλη του – ελεύθερους επαγγελματίες και εταιρείες εγγεγραμμένες στο βιβλίο Τεχνικών επωνυμιών – για είσπραξη των αμοιβών τους μέσω χρέωσης πιστωτικών καρτών, σύμφωνα με τη νομοθεσία για υποχρέωση χρήσης ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής (όπως POS). Συγκεκριμένα, η νέα προσφορά αφορά τη δυνατότητα υποστήριξης είσπραξης μέσω πιστωτικών καρτών μέσω virtual POS ή διαδικτυακού περιβάλλοντος, χωρίς χρήση εξοπλισμού (τερματικό POS) χωρίς χρέωση πάγιου κόστους αλλά με χρέωση μόνο ανά συναλλαγή, αφού προηγηθεί σχετική σύμβαση με την τράπεζα. Αναλυτικότερα: Προσφορά Χρέωσης Πιστωτικών Καρτών για Μηχανικούς Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα προσφέρει σε όποια από τα Μέλη του το Επιθυμούν τις εξής δυνατότητες να εισπράττουν την αμοιβή τους μέσω της χρέωσης πιστωτικών καρτών. Προϋπόθεση για την παρακάτω προσφορά είναι οι Μηχανικοί να διατηρούν επαγγελματικό λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα και να είναι είτε Μέλη του ΤΕΕ είτε εγγεγραμμένοι στο βιβλίο Τεχνικών Επωνυμιών του ΤΕΕ και να επισκεφθούν το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας όπου τηρούν τον αντίστοιχο λογαριασμό. Σύμφωνα με την ΕΤΕ, για την ενεργοποίηση της προσφοράς για κάθε μηχανικό, απαραίτητη είναι η ύπαρξη λογαριασμού όψεως στο όνομα του Μηχανικού. Κατά την επίσκεψη για την υπογραφή της αίτησης/σύμβασης, ο μηχανικός/εταιρεία θα πρέπει επίσης να έχει μαζί του την ταυτότητα του, την έναρξη επαγγέλματος ή/και εκτύπωση ενεργών ΚΑΔ από το taxisnet, την παρούσα προσφορά και να δηλώσει ότι επιθυμεί την υπηρεσία i-bank e-Commerce, με πρόσθετη υπηρεσία τις “Τηλεφωνικές / Ταχυδρομικές Πωλήσεις”. Οι προσφερόμενες λύσεις δεν εξαρτώνται από την χρήση εξοπλισμού και πάγιου κόστους και είναι οι εξής: Υποστήριξη εισπράξεως με πληκτρολόγηση των στοιχείων της Κάρτας Πελάτη Για συναλλαγές που πραγματοποιούνται με πληκτρολόγηση των στοιχείων της κάρτας του πελάτη, προσφέρονται οι ακόλουθοι δύο τρόποι διασύνδεσης: Mε τη χρήση του virtual POS, σε περίπτωση που ο μηχανικός επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τη διαδικτυακή εφαρμογή της Τράπεζας. Mε τη χρήση xml, σε περίπτωση που επιθυμεί να λειτουργεί στο δικό του περιβάλλον και να καλεί τη σελίδα της Τράπεζας για την καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας. Υποστήριξη εισπράξεως από το διαδικτυακό τόπο κάθε Μηχανικού Για συναλλαγές καρτών που θα πραγματοποιούνται στα site των Μηχανικών, προσφέρεται η δυνατότητα διασύνδεσης με το σύστημα της Τράπεζας, για τους σκοπούς της έγκρισης και της εκκαθάρισης των εντολών χρέωσης καρτών. Συγκεκριμένα προτείνεται, η διασύνδεση του siteτου Μηχανικού με HostedSolution, με δυνατότητα προσαρμογής του stylesheet και εμφάνισης με i-frame model, σε περίπτωση που το επιθυμεί η χρήση της υπηρεσίας pre-register, με την οποία επιτυγχάνεται η εμπειρία για τον χρήστη του one-clickpayment. Η εν λόγω υπηρεσία εξασφαλίζει τη καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη και ενδείκνυται για περιπτώσεις που η συναλλαγή πραγματοποιείται μέσω κινητού τηλεφώνου ή Tablet. Οι χρεώσεις ανά συναλλαγή είναι οι εξής: Κάρτες Πληρωμών VISA MASTERCARD MAESTRO Έκδοσης Εθνικής Τράπεζας 0,70% 0,70% 0,70% Έκδοσης άλλων Τραπεζών 0,70% 0,70% 0,70% Δυνατότητα διαχείρισης των πωλήσεών σε πραγματικό χρόνο Μέσω ενός φιλικού περιβάλλοντος για το χρήστη, προσφέρεται η δυνατότητα άμεσης και σε πραγματικό χρόνο ενημέρωσης και διαχείρισης των συναλλαγών, ανεξαρτήτως τύπου συναλλαγής. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής επιτρέπουν: ασφαλή και ταυτόχρονη πρόσβαση πολλαπλών χρηστών καθορισμό δικαιωμάτων ανά χρήστη πραγματοποίηση επιστροφών και ακυρώσεων παραγωγή εξειδικευμένων reports ανάλογα με τις ανάγκες σας Μέγιστη ασφάλεια συναλλαγών Η υπηρεσία i-bank e-Commerce προσφέρεται μέσω ενός πλήρους, πιστοποιημένου συστήματος κατά το διεθνές πρότυπο ασφάλειας PCI DSS. Επιπλέον, για την αύξηση του ποσοστού ασφάλειας προσφέρονται οι ακόλουθες δυνατότητες: Υποστήριξη συναλλαγών 3-D Secure, MasterCard Secure Code και Verified by Visa. Υποστήριξη συναλλαγών με χρήση token, PaymentTokenization, γεγονός που σας επιτρέπει τη διενέργεια επόμενης συναλλαγής χωρίς να ζητούνται εκ νέου τα στοιχεία της κάρτας (oneclickpayment) Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα θα συνεχίσει να διερευνά την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών για την απλοποίηση της εργασίας των Μηχανικών και την μείωση του κόστους άσκησης του επαγγέλματός τους.1 point
-
1. όχι. Η εξαίρεση από κατεδάφιση αφορά άλλες περιπτώσεις με απόφαση Νομάρχη (συνήθως μνημονεύεται ο ν. 1512/85) 2. τα 53 τμ μπορείς να μην τα υπάγεις εφόσον έχεις στην διάθεσή σου τις δυο δηλώσεις (από ότι λες μάλλον τις έχεις) του τότε ν. 720/77 και τα σχέδια που συνόδευαν την δεύτερη δήλωση για να μπορείς να κρίνεις αν υπάρχουν αυθαιρεσίες.1 point
-
Όσα έκανες αρκούν, καθώς η επιπλέον ενημέρωση-συσχετισμός του φακέλου θα πρέπει να γίνει από την ΥΔΟΜ1 point
-
...αλλά σε όσους έχουν όψεως "...Σύμφωνα με την ΕΤΕ, για την ενεργοποίηση της προσφοράς για κάθε μηχανικό, απαραίτητη είναι η ύπαρξη λογαριασμού όψεως στο όνομα του Μηχανικού." .... μάλλον το μάντεψα σωστά παραπάνω ... με το (2) που έγραψα ... Οπότε έχασαν την πελατεία από τον όψεως που τον έκλειναν όταν έμαθαν για τις χρεώσεις και πήγαιναν στον επαγγελματικό Plus που δεν έχει μηνιαία χρέωση και θα τον ξαναπάρουν πίσω με όσους θελήσουν το εικονικό pos της ΕΤΕ. Ως χρέωση δεν είναι θα έλεγα απαγορευτική 2€/μήνα, είναι αρκετά φτηνότερο ως μηνιαίο κόστος από όσα vpos κυκλοφορούν (πλην της viva που έχει μηδενικό). Προσωπικά (αν δεν ήθελα να πάω σε viva) θα περίμενα να δω ή θα έπερνα προσφορά και από άλλες τράπεζες ... δείχνοντας την προσφορά της ΕΤΕ ...1 point
-
Virtual POS για πιστωτικές κάρτες από ΕΤΕ στα μέλη του ΤΕΕ, χωρίς συνδρομή – πάγια χρέωση https://www.b2green.gr/el/post/78496/virtual-pos-gia-pistotikes-kartes-apo-ete-sta-meli-tou-tee-choris-syndromi-–-pagia-chreosiVirtual?fbclid=IwAR3oXLlv-YboxW3no0LmrjvE8S-3BBDUTNgX0DvKj0oSd9mtTjomraA28J41 point
-
Ειχες πει το παραπανω, απο το οποιο προεκυπτε η συσταση. Σε αυτο απαντησα. Ξαναδες τον τιτλο του με νομικο. Εαν δεν εχει γινει συσταση, μπορεις να πας με το 98 και μονον εφοσον εχουν χτισει ολοι.1 point
-
1 point
-
ναι βέβαια για την ας πούμε "οικονομία" της συζήτησης άντε ψήσε τώρα εδώ και κάποιες μέρες πελάτη να σε πληρώσει ως ε.ε. μηχανικός κι έπεται συνέχεια λόγω της κατάστασης1 point
-
.οπότε έχουμε δύο κουβάδες για τον ΕΦΚΑ ... έναν για οφειλές των ετών 2017-2018-2019 και έναν για το 2020 και μετά... Οπότε αν κάποιος θέλει να πληρώσει μόνο του 2020 πρακτικά μπορεί και δεν θα πάει το ποσό να εξοφλήσει παλαιότερες οφειλές του ΕΦΚΑ ... δεν το βλέπω αρνητικά αυτό ως ... επιλογή ...1 point
-
1 point
-
Γειά σου, μέσω google δοκίμασες; https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=civil+3d+retaining+wall1 point
-
Tα τακτοποιημένα με Ν. 720/77 δεν απαιτείται να δηλωθούν. Τελούν και αυτά σε καθεστώς προσωρινής αναστολής μέχρι να κριθούν οριστικά (ακόμα κρίνονται) . Μπορούν να μεταβιβαστούν, αρκεί να μην έχουν διαφορετικά στοιχεία πολεοδομικών μεγεθών από την τότε τακτοποίηση. Η πληρότητα επαληθεύεται από τις 2 υπεύθυνες δηλώσεις με σφραγίδα υπηρεσίας και στο οπισθόφυλλο έγραφε "προσωρινός τίτλος μη κατεδαφίσεως αυθαιρέτου (1η δήλωση) και "τίτλος οριστικής μη κατεδαφίσεως αυθαιρέτου" (2η δήλωση). Η δεύτερη δήλωση περιλαμβάνει ουσιαστικά την τεχνική έκθεση του μηχανικού υπογεγραμμένη από τον ιδιοκτήτη. Αυτή την ονόμαζε ο νόμος και συμπληρωματική δήλωση , η οποία συνοδεύονταν από αρχιτεκτονικά σχέδια (κάτοψη, τομή, πρόσοψη, φωτογραφίες και τριπλότυπο είσπραξης της εισφοράς του τότε άρθρου 2 Ν. 720) . Στη δεύτερη δήλωση αναγράφονταν και ο αριθμός του διπλότυπου είσπραξης, οπότε έτσι μπορείς να διασταυρώσεις τα στοιχεία του φακέλου με το διπλότυπο αν αυτό υπάρχει. Στα οπισθόφυλλα των δηλώσεων υπάρχει και αύξοντας αριθμός καταχώρησης για να αναζητήσεις το φάκελο στο αρχείο του τμήματος αυθαιρέτων της Πολεοδομίας.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-