Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.348


  2. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      13.816


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      19.082


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/05/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. τπτ δεν τους "βολευει" απλα καποιοι το εχουν καταλαβει λαθος. Ειτε μετα την αποδοχη επακολουθησει διανομη/ανταλλαγη/πώληση ή ο,τι αλλο η σειρα ειναι οτι: χωρις αποδοχη δεν υπαρχει ιδιοκτητης, αρα δεν εχεις νομιμο εντολεα. Θα κανουν την αποδοχη τους, θα σου δωσουν εντολη και μετα εσυ τακτοποιεις... κατ' ουσια "επικαιροποιεις" με την υπαγωγη, οσα ήδη εχεις εχεις δοσει "προχειρα" [και να σου εχουν δοσει ολα τα στοιχεια που θα χρειαστεις...μην ψαχνεσθε "αυριο" με κατι... περιεργα και ελλειπή Ε9 και αυτο, να τους, τονισεις ειναι δικη τους ευθυνη.] Και μετα...τα μοιραζονται οπως θελουν
    2 points
  2. Version 1.1

    1.111 downloads

    ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΚΑ , ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΠΟ 4 ΕΩΣ 10 , ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ. ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΙΚΑ ΑΡΧΙΚΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΔ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    1 point
  3. Version 1.0.0

    1.520 downloads

    Ανεβάζω .xls για υπολογισμό λοιπών παραβάσεων βάσει αναλυτικού για Ν.4495 & Ν.4178 με μικρες βελτιωσεις.
    1 point
  4. επι αυθαιρέτου που δεν είναι προ 55 τίποτα δεν μπορείς να κάνεις με άδεια... (ειδική περίπτωση μόνο άρση επικινδυνότητας που καλό είναι να μη την έχεις), αν δεν έχει προηγηθεί διαδικασία τακτοποίησης ή νομιμοποίησης ή και κατεδάφισης τμήμα ρυμοτομούμενο.
    1 point
  5. Σημαντική κινητικότητα καταγράφεται στον τομέα της διαχείρισης απορριμμάτων, με την κυβέρνηση να έχει θέσει ως στόχο τη δημοπράτηση έργων της τάξης των 700 εκατ. ευρώ έως και το 2021. Την περασμένη εβδομάδα, δημοπρατήθηκαν δύο νέες μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων σε Κέρκυρα και Τρίκαλα, οι οποίες διαθέτουν συνολικό προϋπολογισμό (χωρίς ΦΠΑ) της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, το υπουργείο Περιβάλλοντος σχεδιάζει τη δημοπράτηση συνολικά 17 μονάδων επεξεργασίας, οι οποίες αναμένεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων τεχνικών ομίλων της χώρας, όπως οι Ελλάκτωρ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, J&P Άβαξ, Intrakat, ΜΕΤΚΑ και Μεσόγειος. Τα μεγαλύτερα έργα Σύμφωνα με το Capital.gr, εκτός από τις μονάδες Τρικάλων και Καλαμάτας, στα μεγαλύτερα έργα, που δρομολογούνται, ανήκει η μονάδα επεξεργασίας αποβλήτων Δυτικού Τομέα Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Σε αυτά ανήκει η μονάδα επεξεργασίας αποβλήτων Δυτικού Τομέα Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που θα υλοποιηθεί ως Σύμπραξη Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο διαχείρισης απορριμμάτων στη χώρα, προϋπολογισμού 118 εκατ. ευρώ, που θα κατασκευαστεί στη Δυτική Θεσσαλονίκη και θα εξυπηρετεί πέντε νομούς. Το έργο βρίσκεται στη φάση της ένταξης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα προκειμένου να προχωρήσει η δημοπράτησή του. Όπως και η μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων δυναμικότητας 53 χιλ. τόνων ετησίως, που θα διαθέτει μονάδα επεξεργασίας βιοαποβλήτων 8.113 τόνων/έτος, στη Δυτική Αχαΐα. Το έργο έχει προϋπολογισμό 31 εκατ. ευρώ και αναμένεται να δημοπρατηθεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο. Εκτός από τα έργα, που προωθούνται μέσω "πακέτου" των 400 εκατ. ευρώ του υπουργείου Περιβάλλοντος, είναι η Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων Ανατολικού τομέα Θεσσαλονίκης στη Θέρμη, που έχει προϋπολογισμό 63 εκατομμυρίων ευρώ, και θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο με ετήσια δυναμικότητα 160.000 τόνων. Τα βλέμματα της αγοράς όμως, είναι στραμμένα στην Αττική, όπου προγραμματίζεται η δημοπράτηση από την Περιφέρεια Αττικής τριών νέων μονάδων σε Γραμματικό με ενδεικτικό προϋπολογισμό 45 εκατ. ευρώ και δύο μονάδων σε Φυλή και Σχιστό, οι οποίες θα υλοποιηθούν με ιδιωτικά κεφάλαια ως έργα ΣΔΙΤ. Οι τελικές προδιαγραφές και κατ' επέκταση ο συνολικός προϋπολογισμός των τριών αυτών έργων δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί, ενώ ποσό ύψους 250 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι θα προέλθει από κοινοτική χρηματοδότηση. Μέσα στο 2020 θα ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του Εργοστασίου Μηχανικής Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης Λιοσίων. Ο διαγωνισμός έχει ως αντικείμενο τη συντήρηση, λειτουργία και μετατροπή του εργοστασίου μηχανικής ανακύκλωσης (ΕΜΑ ή ΕΜΑΚ) στα Άνω Λιόσια σε πράσινο εργοστάσιο, με το έργο να έχει αξία 65 εκατ. ευρώ, διαθέτοντας δικαίωμα προαίρεσης 65 εκατ. ευρώ. Το ΕΜΑΚ Α. Λιοσίων είναι η μοναδική μονάδα επεξεργασίας σύμμεικτων απορριμμάτων που λειτουργεί στην Περιφέρεια Αττικής. Με ημερήσια δυναμικότητά 1.200 τόνων απορριμμάτων και 280.000 τόνων ετησίως, επεξεργάζεται το 1/6 περίπου του συνόλου των απορριμμάτων της Αττικής. Στόχος είναι το ΕΜΑΚ να δέχεται προδιαλεγμένα-κυρίως οργανικά- απόβλητα και να επεξεργάζεται, σε ετήσια βάση, 300.000 τόνους αστικών σύμμεικτων απορριμμάτων και προδιαλεγμένων βιοαποβλήτων. Σήμερα λειτουργούν τρεις μονάδες – ΣΔΙΤ σε Περιφέρεια Ηπείρου, Σέρρες και Δυτική Μακεδονία, μία σύγχρονη μονάδα μηχανικής ανακύκλωσης κομποστοποίησης στα Χανιά, ενώ σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής βρίσκεται μία ακόμη μονάδα στην Ηλεία. Προτεραιότητα δίνεται και στα έργα διαχείρισης απορριμμάτων στα νησιά. Σε εξέλιξη βρίσκονται προσκλήσεις χρηματοδότησης, μέσω ΕΣΠΑ, συνολικού προϋπολογισμού της τάξεως των 28 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό, 10,38 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθούν σε εγκαταστάσεις ολοκληρωμένης διαχείρισης βιοαποβλήτων και αστικών στερεών αποβλήτων στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, 7,4 εκατ. ευρώ αφορούν σε έργα διαχείρισης αστικών αποβλήτων (που παράγουν τα νοικοκυριά) σε όλα τα νησιά πλην της Κρήτης και του Νοτίου Αιγαίου. Και 5 εκατ. ευρώ σχετίζεται με αντίστοιχες δράσεις σε όλες τις ηπειρωτικές Περιφέρειες της χώρας και την Περιφέρεια Κρήτης.
    1 point
  6. Οι Χάρτες της Google θα δείχνουν επίσης αν το μέρος που θέλει κάποιος να επισκεφθεί, διαθέτει προσβάσιμα καθίσματα ή χώρο στάθμευσης. Η Google προσθέτει μία νέα δυνατότητα στους χάρτες που ονομάζεται Accessible Places με την οποία θα διευκολύνει τους χρήστες ΑμεΑ να βλέπουν αν μία τοποθεσία που θέλουν να επισκεφθούν, ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Όταν ενεργοποιηθεί η λειτουργία, εμφανίζεται ένα εικονίδιο αναπηρικού αμαξιδίου, σε κάθε δημόσιο χώρο ή επιχείρηση που έχει προσιτή είσοδο. Οι χρήστες θα μπορούν να δουν επίσης αν διαθέτει προσβάσιμα καθίσματα, τουαλέτες ή και χώρο στάθμευσης. Επιπλέον, αν ένας χώρος δεν έχει είσοδο ή πρόσβαση που να εξυπηρετεί τις διαφορετικές ανάγκες κινητικότητας, οι Χάρτες θα εμφανίζουν συγκεκριμένα όλες αυτές τις πληροφορίες. Η λειτουργία θα γίνει διαθέσιμη έπειτα την τελευταία ενημέρωση, τόσο σε Android όσο και iOS ενώ η ενεργοποίησή της γίνεται στην ενότητα "Προσβασιμότητα" μέσα στο μενού ρυθμίσεων της εφαρμογής. Η Google σχεδιάζει επίσης να διευκολύνει τους χρήστες iOS της εφαρμογής, να συνεισφέρουν στη συγκέντρωση πληροφοριών προσβασιμότητας, μία ενημέρωση που θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί την επόμενη εβδομάδα. Από το 2016, η Google έχει καταφέρει να κάνει τους Χάρτες πιο χρήσιμους σε άτομα ΑμεΑ αλλά και σε άτομα με περιορισμένη κινητικότητα. Το 2018, για παράδειγμα, πρόσθεσε μία δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να βρουν τις προσβάσιμες διαδρομές διέλευσης. Με τη βοήθεια όλων των χρηστών της εφαρμογής, η εταιρία αναφέρει ότι οι Χάρτες έχουν πλέον πληροφορίες σχετικά με την προσβασιμότητα σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια μέρη παγκοσμίως. Όπως επισημαίνει η Google, η επισήμανση των προσβάσιμων τοποθεσιών είναι χρήσιμη σε αρκετούς ανθρώπους και όχι μόνο αποκλειστικά σε εκείνους που χρησιμοποιούν αναπηρικά αμαξίδια. Η Google αναφέρει ότι σκοπεύει να κάνει διαθέσιμη τη λειτουργία σταδιακά ξεκινώντας από τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο, με τις υπόλοιπες χώρες να ακολουθούν σε δεύτερο χρόνο.
    1 point
  7. εχεις 140 το "141" ειναι αλλη ερωτηση και θα κανεις "αλλη κατοικια"...για 0,50 τμ.😀
    1 point
  8. Συμφωνώ με τον kan62. Εφόσον ξεκαθαρίστηκε ότι δεν υπάρχει θέμα πρασιάς, στο πρόσωπο του οικοπέδου δεν υπάρχει καμμία υποχρέωση τήρησης δ. Το κτίριο μπορεί να κατασκευάζεται είτε σε επαφή με την οικοδομική γραμμή είτε ενδότερα σε οποιαδήποτε απόσταση. Έχεις απλώς μετακίνηση σε σύννομή θέση -> κατηγορία 3.
    1 point
  9. avgoust σωστος σε ολα αλλα, ως προς αυτο "και από την άλλη δεν έχω δικαίωμα να ρυθμίσω το αυθαίρετο ? Επειδή δεν πήγα στον συμ/φο να γράψω σε χαρτί ότι αποδέχομαι μια κληρονομιά , της οποίας είμαι ήδη υποχρεωτικά και αμετάκλητα αποδέκτης ??!!??!! " Εχει σχέση με την αποδειξη της κληρονομικης ιδιοτητας=της κυριοτητας που επικαλειται καποιος. Η δε κληρονομικη ιδιότητα- διαδοχη, δεν ειναι κατι που μπορει να ελεγξει ο μηχανικος. Ουτε θέλουμε να τρεχει να μαζευει ο μηχανικος πιστοποιητικα μη αποποιησης/ληξ. θανατου/πλησιεστερων συγενων και να αποδειχνει αυτος "ποιός ειναι κληρονόμος" ή να προσδιοριζει ο μηχανικος, με βαση καθαρα διαταξεις αστικου δικαιου, τα ποσοστα του καθε κληρονομου ή να κανει "ερμηνεια" διαθηκης και των διανεμητικων διαταξεων αυτης, ...ούτε να κανει δηλωσεις φορου κληρονομιας που προκατατιθενται στην ΔΟΥ και επακολουθει η αποδοχη, όπου πλεον φαινεται "τί πήρε " και "ποιό πήρε" ή "πόσο πήρε" καποιος κληρονομος. Εν τελει, ειναι και προς προστασια του ιδιου του μηχανικου να μην ανακατευθεί με ολα αυτα. Εχουμε και περιπτωσεις οπου απο τους 3 κληρονομους θελουν να κανουν αποδοχη οι δυο, ο δε τριτος δεν θελει γιατι ειναι "μαλωμενος"... ή υπαρχουν διαθηκες που διανεμουν την περιουσια, οπότε δικαιουται καθε ενας χωριστα να κανει την δικη του αποδοχη ανεξαρτητα απο τους αλλους. Ο μηχανικος, περιμενει αυτον που θα κανει την αποδοχή, με τα στοιχεια του, το ΑΦΜ και την σχεση του με το ακινητο....κλπ στοιχεια απαραιτητα για την υποβολη της δηλωσης. Μονον με την αποδοχη μπορει να κανει την δουλεια του.
    1 point
  10. Δεν υπάρχει παραβίαση Δ στο πρόσωπο οικοπέδου. Υποχώρηση υπάρχει. Αν δεν έχεις άλλη αυθαιρεσία, είναι Κατ.3.
    1 point
  11. Και άλλο ένα έγγραφο https://www.b2green.gr/el/post/80443/paremvasi-dikigorikon-syllogon-sto-yp-dikaiosynis-gia-tin-prosvasi-se-ypothikofylakeia-kai-ktimatologika-grafeia Υπενθυμίζω ότι όλη η φασαρία έχει ξεκινήσει με το Ν.4194/13 και το επίμαχο άρθρο: Άρθρο 36 Περιγραφή του έργου του δικηγόρου 1. Αποκλειστικό έργο του δικηγόρου είναι να αντιπροσωπεύει και να υπερασπίζεται τον εντολέα του σε κάθε δικαστήριο ή αρχή της Ελληνικής Δημοκρατίας ή οποιασδήποτε άλλης χώρας, στα δικαστήρια, τις υπηρεσίες και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα διεθνή δικαστήρια, στα πειθαρχικά και υπηρεσιακά συμβούλια, καθώς και η κατάθεση σημάτων και διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Επίσης η παροχή νομικών συμβουλών προς οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, καθώς και η σύνταξη γνωμοδοτήσεων προς οποιοδήποτε νομικό ή φυσικό πρόσωπο και Αρχή. Στο έργο αυτού περιλαμβάνεται και η διαμεσολάβηση για την αναζήτηση συμβιβαστικής λύσης στο πλαίσιο νόμου ή κοινά αποδεκτής διαδικασίας. Η παράσταση ενώπιον των δικαστηρίων με ή δια δικηγόρου είναι υποχρεωτική για όλες τις υποθέσεις και σε όλες τις διαδικασίες, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από το νόμο. 2. Ομοίως στο έργο του δικηγόρου περιλαμβάνονται: α) Η έρευνα των βιβλίων των υποθηκοφυλακείων και κτηματολογικών γραφείων, καθώς και η σύνταξη των σχετικών εγγράφων ελέγχου τίτλων. Η αίτηση και η λήψη των πιστοποιητικών και αντιγράφων δεν απαιτεί παράσταση ή διαμεσολάβηση δικηγόρου. β) Η έκδοση επικυρωμένων αντιγράφων κάθε είδους εγγράφων. Τα αντίγραφα αυτά έχουν πλήρη ισχύ ενώπιον οποιασδήποτε Δικαστικής ή άλλης Αρχής, καθώς και έναντι ιδιωτών, φυσικών ή νομικών προσώπων. γ) Η μετάφραση εγγράφων που έχουν συνταχθεί σε ξένη γλώσσα, καθώς και η μετάφραση ελληνικών εγγράφων σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα. Η μετάφραση έχει πλήρη ισχύ έναντι οποιασδήποτε Δικαστικής ή άλλης Αρχής, εφόσον συνοδεύεται από επικυρωμένο αντίγραφο του εγγράφου που μεταφράστηκε και ο δικηγόρος βεβαιώνει ότι έχει επαρκή γνώση της γλώσσας από και προς την οποία μετέφρασε. δ) Η βεβαίωση της γνησιότητας της υπογραφής του εντολέα του, όπως προβλέπεται στο άρθρο 42 της παραγράφου 2 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, καθώς και σε κάθε άλλη ειδική διάταξη. Το παραπάνω άρθρο δεν έχει διορθωθεί έκτοτε. Ελληνικά ξέρουμε και οι υπόλοιποι Έλληνες πέρα από τους δικηγόρους. Είναι προφανές ότι το 2α δεν συνιστά αποκλειστικότητα, παρά την λέξη «ομοίως», και το ίδιο ισχύει και για τα 2β, 2γ, 2δ: οι δικηγόροι δεν έχουν την αποκλειστικότητα στις επικυρώσεις εγγράφων, στην μετάφραση εγγράφων και στο γνήσιο της υπογραφής. Μιλάω με οργή καθώς αυτή η ιστορία με έχει μπλέξει σε καβγάδες, από το 2013, με συγκεκριμένα κτηματολογικά γραφεία τα οποία έσπευσαν να απαγορεύσουν την είσοδο άνευ συνοδείας δικηγόρου, πριν καν λάβουν οδηγίες από την ΕΚΧΑ. Όπως εξοργιστική ήταν η στάση της διοίκησης της ΕΚΧΑ όταν τους παραθέσαμε το πρόβλημα κατά τις ημερίδες για τα ηλεκτρονικά διαγράμματα. Και δεν μιλάμε για τα υποθηκοφυλάκεια και τα διάφορα καθεστώτα, όπου όλοι συγκαταβατικά λένε «να τελειώσει το κτηματολόγιο, να τελειώνουμε με αυτούς». Μιλάμε για κτηματολογικά γραφεία, και προϊσταμένους που έτρεξαν να γεμίσουν το τόπο με αυτοκόλλητα και φύλακες, μην αφήνοντας τους τοπογράφους καν να έχουν πρόσβαση στους τυπωμένους(!) χάρτες, όπως ορίζει εσωτερική εγκύκλιος της ΕΚΧΑ. Αλλά οι δικηγόροι κυβερνάνε. Εδώ έφτασαν οι δικηγόροι της Μυτιλήνης πέρυσι να απειλούν τους πάντες για τα αιτήσεις στο Κτηματολόγιο. Σας λέω την δική μου θέση ως τοπογράφος. Πλέον έχω αφήσει την υπόθεση προσκόμισης των εγγράφων και διαγράμματος (συντεταγμένες, δικές του και όμορα) στον ιδιοκτήτη. Του εξηγώ την κατάσταση, του δίνω τις αιτήσεις ασυμπλήρωτες, του δίνω μία συντεταγμένη ΕΓΣΑ centroid του ακινήτου του, και περιμένω να μου φέρει τα έγγραφα και τις συντεταγμένες για το τοπογραφικό. Κάνει λάθος ο δικηγόρος; Να πάει ξανά & ξανά, δέκα, εκατό φορές, αφού θεωρούν ότι ο δικηγόρος μπορεί να κάνει εντοπισμό και ο τοπογράφος όχι. Όσο για τους ιδιοκτήτες των όμορων, πλέον «ΑΓΝΩΣΤΟΣ» παντού, μόνο ΚΑΕΚ αναφέρω (χώρια που η αναγραφή ονομάτων γειτόνων είναι και θέμα GDPR, απλά δεν έχει σκάσει ακόμα). Και το μόνο που θα ήθελα, μια ηλεκτρονική υπηρεσία για να κάνω τον εντοπισμό του σωστού ΚΑΕΚ, στην επικαιροποιημένη βάση, τίποτε άλλο. Καλημέρα σε όλους!
    1 point
  12. @JVasileiadis Είσαι νέο μέλος (και ίσως νέος μηχανικός στο χώρο) και δεν έχεις προλάβει να παρακολουθήσεις και να συμμετάσχεις σε συζητήσεις στο φόρουμ τα προηγούμενα χρόνια για τους αυθαιρετονόμους. Ο νόμος ζητάει το πρόσφατο Ε9 και φυσικά θα είναι τροποποιημένο για να περιέχει την πρόσφατη-ορθή αποτύπωση και το σωστό έτος παλαιότητας σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης το είχε εσφαλμένα δηλώσει σε προηγούμενα χρόνια. Έχουμε πει λοιπόν πολλές φορές ότι το Ε9 είναι το πιο ισχυρό αποδεικτικό αλλά δεν σημαίνει ότι κοιτάζουμε μόνο αυτό. . Για παράδειγμα αν πας και δεις ένα κτίριο του οποίου τα μορφολογικά χαρακτηριστικά του παραπέμπουν σε κτίριο του 2010, δεν θα δεχτείς ένα Ε9 που αναφέρει έτος κατασκευής 1950. Υπάρχει λοιπόν και η κρίση του μηχανικού.
    1 point
  13. [πότε εγινε η ανοικοδομηση και δες και το αρθρο 115] Κατα τα λοιπα, εξαρταται απο το "παραχωρητηριο" και τι αναφερει για τον ακαλυπτο χωρο. Αρα ή αυτος ειναι κοινοχρηστος και τακτοποιεις με το 98/9 ή εχεις απκλειστικη χρηση οπότε τακτοποιεις με το 98/8 [για την δυνατοτητα μεταβιβασης, μιλας με τον συμβ/φο] εδιτ για αλλους μειωτικους ειδες?
    1 point
  14. κατηγορία 4 (αν υπάρχει Ο.Α) και κατασκευάστηκαν μετά το 1983.
    1 point
  15. - Θα τον έπειθα (και θα το πραγματοποιούσα) να αναλάβω μετά αμοιβής την στατική διερεύνηση. - Θα τον έπειθα (και θα το πραγματοποιούσα) να γίνουν οι υποχρεωτικές επεμβάσεις. Τοπική αλλαγή σημαίνει αλλαγή διαδρομής - ροής των φορτίων ή/και αλλαγή αντίστασης στα εσωτερικά εντατικά. Γενική αλλαγή σημαίνει θέλω να πάω Κοζάνη και πάω Λωζάνη.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.