Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. Jupiter

    Jupiter

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      66


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.738


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.312


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/03/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. Καλησπέρα και σας ευχαριστώ για τις επισημάνσεις,όπως καταλάβατε ,αναφέρθηκα μόνο στην εύρεση κατηγορίας και όχι στον τρόπο υπολογισμού του προστίμου. Σχετικά με την εγκύκλιο και την εγκυρότητα της,δεν μπορώ να σας πω κάτι διαφορετικό από αυτό που λέτε.Ένας ελλιπής νόμος δυστυχώς τέτοια άσχημα αποτελέσματα παράγει .Κατά συνέπεια,καμία συνέχεια δεν υπάρχει μεταξύ των χιλιάδων ρυθμίσεων αυθαιρέτων και αυτό φαίνεται πρακτικά,από τους διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπισης μεταξύ των συναδέλφων.
    3 points
  2. Πριν από την οποιαδήποτε εγκύκλιο πρέπει να εξετάζεται πρώτα ο νόμος. Υπάρχουν εγκύκλιοι που έχουν εκδοθεί καταφανώς παράνομα και αυτό δεν ομολογείται για "προφανείς" λόγους. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος έχει περάσει πολλά τέτοια όρια ... Ο νόμος διακρίνει τις εξής δύο περιπτώσεις : Α. Υπολογισμού του συντελεστή προστίμου (παρ.6, άρθρου 100), όπου λαμβάνεται το 0.3 στην περίπτωση εσωτερικού εξώστη. Β. Ελέγχου διάκρισης κατηγορίας μεταξύ των Κατ.4 και Κατ.5 (δ του άρθρου 96). Για την περ. Β δεν υπάρχει κάποιο θέμα ορισμού γιατί τα κριτήρια ελέγχου είναι μόνο η αυτοτέλεια, εντός περιγράμματος, σε εντός σχεδίου. Στην περ. Α ο συντελεστής απονέμεται βάσει ορισμού. Αν είναι όντως πατάρι παίρνει το 0.3 αν όχι δεν το παίρνει και υποτίθεται πάντοτε η μονάδα. Το πατάρι ορίζεται πολεοδομικά από το 1955 μέχρι σήμερα (εκτός του χρονικού διαστήματος 1986-2012) περίπου με την ίδια μέθοδο ως μια επιφάνεια εντός του όγκου μιας κύριας χρήσης που δεν υπερβαίνει τα 2/3 της υποκείμενης χρήσης. Είναι δηλαδή μια πολεοδομική οντότητα που ορίζεται μέσω των χαρακτηριστικών της υποκείμενης κύριας χρήσης και αν τα παραβιάζει δεν θεωρείται πατάρι αλλά κάτι άλλο. Επομένως ο νόμος λέει ότι μια επιφάνεια που θα ήθελε να είναι πατάρι αλλά δεν είναι δεν παίρνει τον συντελεστή μείωσης στο πρόστιμο. Αν δηλωθεί ως κατεδαφιζόμενη η υπερβάλλουσα επιφάνεια και επίσης ικανοποιούνται τα λοιπά του ορισμού του εσωτερικού εξώστη του ΝΟΚ, τότε θα τον πάρει με την υλοποίηση της κατεδάφισης. Γενικά στα θέματα των επιφανειών καθώς και των σχετικών με αυτές ορισμών εννοιών ισχύουν πάντοτε οι διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 23 του ΝΟΚ. υγ. δεν πρόλαβα να διαβάσω την τοποθέτηση της Χριστίνας. Αν δεν είναι στο ίδιο πνεύμα, θα σχολιάσω ... και σχολιάζω : - για την κατηγορία δεν υπάρχει θέμα όπως ήδη συμφώνησα, απλά σχολίασα και την παράθεση του συναδέλφου περί του συντελεστή και των ισχυρισμών της εγκυκλίου. - αν για την εγκύκλιο ισχύουν αυτά που είπα αρχικά, για τους ισχυρισμούς του ΤΕΕ ισχύουν ακόμη χειρότερα, ισχύουν μόνο σε επίπεδο προσωπικής άποψης ...
    3 points
  3. Για τον έλεγχο των ποσοστών υπέρβασης για ένταξη στην κατηγορία 4, στον 4495 και στην εγκύκλιο 2 χρησιμοποιείται η ίδια διατύπωση. Για την δυνατότητα εφαρμογής μειωτικού συντελεστή σε εσωτερικό εξώστη, η διατύπωση του νόμου είναι η εξής: Εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Η φράση περί ορισμού των παταριών κατά ΝΟΚ εισήχθη με την εγκύκλιο 2, ακολουθούμενη από τη διευκρίνιση "ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους". Οι δύο διατυπώσεις είναι, επί της ουσίας, ισοδύναμες και θέτουν ως περιορισμό την μη αυτοτέλεια του χώρου.
    2 points
  4. Σύμφωνα με την εγκύκλιο 2 του 4495 για να εφαρμοστεί ο μειωτικός συντελεστής σε εσωτερικούς εξώστες και σοφίτες θα πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ορισμών του ΝΟΚ, ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους. Σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο για τον υπολογισμό του ποσοστού των υπερβάσεων των αυθαιρεσιών (έλεγχος κατηγορίας 4) εξαιρούνται μη αυτοτελείς αυθαίρετοι χώροι εντός του νομίμου περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές. Συνεπώς για τον έλεγχο της Κ4 το κριτήριο εξαίρεσης είναι η αυτοτέλεια του παταριού (δηλαδή αν είναι ανεξάρτητο) χωρίς περιορισμό εμβαδού.
    2 points
  5. 1 point
  6. Σωστοί και οι δύο (@pirsogiannis @tetris) - άλλος Γάλλος και εγώ -, gross ή gros ορισμός για σκυρόδεμα από πιο χοντρόκοκκα αδρανή σχετικά με το συμβατικό σκυρόδεμα. Από γρήγορο διαδικτυακό ψάξιμο, η συνηθέστερη εφαρμογή του είναι η εξυγίανση του εδάφους θεμελίωσης. Παρότι εξ ορισμού δεν αναφέρεται στην ύπαρξη ή όχι οπλισμού στο σκυρόδεμα, απ' ότι φαίνεται στην Ελλάδα το έχουμε καθιερώσει ως ''άοπλο σκυρόδεμα'' (προφανώς προσπαθώντας άλλοι ΓαλλοΙταλομαθείς να αποδώσουν Ελληνιστί τον ορισμό, συνδέοντας τον με την συνηθέστερη εφαρμογή του - όχι ως προς το μέγεθος των αδρανών αλλά ως προς την ύπαρξη οπλισμού).
    1 point
  7. και.... δεν βλεπω να αντιμετωπιζεται η πιθανοτητα χρησης "ακατάλληλης άμμου" [απο καποια παραλία...]
    1 point
  8. Γαλλικά δεν ξέρω (ξέρω όμως "Γαλλικά") gross (όπως το ιταλικό grosso), μάλλον σημαίνει κάτι χοντροκομμένο (στην περίπτωσή μας, ίσως το μειωμένης αντοχής, ελαφρά οπλισμένο)
    1 point
  9. Καλησπέρα! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τόσο άμεση και κατατοπιστική απάντηση. Είναι απίστευτα βοηθητικά (και λίγο αποτρεπτικά ) όσα μου περιέγραψες. Θα ευχηθώ και στους δυο μας καλή τύχη με αυτούς που έχουμε μπλέξει, και εδώ θα είμαστε να τα λέμε. Και πάλι ευχαριστώ πολύ και καλά ξεμπερδέματα.
    1 point
  10. α] https://www.taxydromos.gr/Real Estate/258700-patari-pote-einai-nomimo.html β] η εγκ. 4, στο 36, μιλαει για αυθαιρετο εσωτερικο εξωστη/παταρι και σοφιτα. Η εννοια του παταριου ειναι, χωρος που προσβλεπει στο εσωτερικο του κυριως χωρου και καταλαμβανει μερος του κυριως χωρου, "εξωστης εσωτερικος" Από την στιγμη που εχει καλυφθει ολη η "επιφανεια" του ισογειου, παυει να ισχυει η εννοια "παταρι", αφου προκειται για περικλειστο χωρο εντος του εμβαφδου της υποκειμενης ΟΙ και οχι "ενα τμημα" που μπορει κανεις να βαλει μειωτικο σαν "παταρι" και το υπολοιπο χωρις μειωτικο.
    1 point
  11. Καλημέρα,συμφωνώ με τον Jupiter-το "πατάρι" και η "σοφίτα" που ρυθμίζονται με τον ν.4495,έχουν ονομαστεί πατάρι και σοφίτα-ας μου επιτραπεί να πω-κατ'ευφημισμό.Πρόκειται πολλές φορές για εξ ολοκλήρου αυθαίρετες κατασκευές,τις οποίες κατασκεύασε ο ιδιοκτήτης μέσα στο κατάστημα του,ή-αντίστοιχα- κάτω από την στέγη του φτιάχνοντας μια υψηλότερη από της άδειας στέγη.Δύσκολα λοιπόν θα έβρισκε κανείς να ρυθμίσει μια αυθαίρετη "σοφίτα" που πληροί τον ορισμό του ΝΟΚ και ως προς το μέγεθος- και ύψος- ,και το ίδιο ισχύει και για το πατάρι.Ως εκ τούτου,από τον 4178 ακόμη,όλες οι απαντήσεις του ΤΕΕ,γι αυτές τις κατασκευές και τον τρόπο ρύθμισης τους,βασίζονται εν μέρει στον ορισμό του ΝΟΚ,ως προς την θέση και την προσβασιμότητα τους,τονίζοντας ότι λαμβάνονται ως τέτοια "ανεξαρτήτως μεγέθους και ύψους".H εγκύκλιος 2 απλά το επιβεβαίωσε. Σκεφτείτε απλά ότι κάποιος που κατασκεύασε αυθαίρετα "πατάρι",δεν είχε σίγουρα στον νου του να κρατήσει το 70% της επιφάνειας του υποκείμενου ορόφου,και κάποιος που κατασκεύασε αυθαίρετα "σοφίτα",δεν είχε σίγουρα στο νου του να κρατήσει το 50% της επιφάνειας του υποκείμενου ορόφου.Ως επί τω το πλείστον,οι ιδιοκτήτες εκμεταλλεύτηκαν αυθαίρετα,όση περισσότερη επιφάνεια σε σχέση με τον υποκείμενο όροφο,μπορούσαν να εκμεταλλευτούν. Συνεπώς,στα παραπάνω η άποψη μου,από τον συνδυασμό των άρθρων και των διαφόρων επεξηγήσεων, είναι ότι το "πατάρι" σε εντός σχεδίου περιοχή,και εντός νομίμου περιγράμματος της ιδιοκτησίας,δεν πρέπει να συνυπολογιστεί στην επιλογή Κατηγορίας,εφόσον για την ρύθμιση του ως "παταριού",συντρέχουν οι προϋποθέσεις -μόνο ως προς την θέση και την προσβασιμότητα αυτού- βάσει ορισμού ΝΟΚ. Περαιτέρω,σωστά αναφέρθηκαν από τον Δημήτρη, οι διαδικασίες που θα ακολουθήσουν για τις μελλοντικές πράξεις που πρέπει να εκδοθούν για το κατάστημα,ωστόσο αυτές δεν αποτελούν αντικείμενο για την επιλογή κατηγορίας από τον μηχανικό για την ρύθμιση ν.4495/2017.
    1 point
  12. Σαν απορία, από που προκύπτει από το λεκτικό του νόμου ότι πρέπει να καλύπτεται ΚΑΙ ο ορισμός του ΝΟΚ; Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές που δεν δημιουργούν αυτοτελείς χώρους, όπως σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες και υπόγεια.
    1 point
  13. Σωστός @tetris, gros beton είναι το άοπλο σκυρόδεμα. Κάποιος που ξέρει γαλλικά ας μας έλεγε τί σημαίνει gros, νομίζω είναι ο "μεγάλος" και αναφέρεται στα αδρανή. με επιφύλαξη.. Απ'την άλλη αυτό που περιγράφεται εδώ είναι ένα κονίαμα με κονία το τσιμέντο, άρα τσιμεντοκονίαμα ή τσιμεντοκονία όπως έχει επικρατήσει στην καθημερινότητα.
    1 point
  14. το ανέφερες, γι' αυτό και επέμεινα στο ερώτημα. όσο ασχολείσαι με πράγματα που δεν είναι ακριβώς μηχανολογικά, όσα προσόντα και να αποκτήσεις, ο ρόλος σου θα είναι βοηθητικός, σαν απόφοιτος λυκείου περίπου. αυτό δε σε εμποδίζει να βγάλεις αρκετά έως και πολλά λεφτά, ωστόσο δε θα έχεις αξιοποιήσει πλήρως το πτυχίο σου, όπως είπες ότι επιθυμείς. η εταιρεία ασχολείται μόνο με κτισίματα; δεν βάζει εγκαταστάσεις στα κτίριά της;
    1 point
  15. με αποδοχή τον Μαιο του 2011, σημαινει οτι: Ο θανατος ειναι πριν τον Ιουλιο του 2011 και οτι: Ο θανών, με διαθήκη έκανε συσταση ΟΙ και κατέλιπε καθε μια όπως ορισε με αυτήν. Ειχε ηδη κανει τις αυθαιρεσιες, απο το 1998. Επομένως, επρεπε να περιλαμβανονται στην αποδοχή και οι αυθαιρεσιες και τις οποίες τακτοποιει καθε ενας που εχει κληρονομικο δικαιωμα. Νομιμα κανει "μία" αιτηση η επικαρπωτρια , αλλα θες δυο βεβαιωσεις. Δες την αποδοχη τι περιγραφει.
    1 point
  16. @janna Επομένως είναι δυνατή η υποβολή μίας δήλωσης για το σύνολο του κτιρίου (οριζόντιες ιδιοκτησίες και κοινόχρηστα) πλην της κατηγορίας 1. Όταν δεν έχει γίνει σύσταση, μπορεί και η κατηγορία 1.
    1 point
  17. Ωραία αρνητική χροιά σε συναδελφική ιδιότητα
    1 point
  18. υπάρχει η λύση δημιουργίας τεχνητού ουδετέρου μέσω Μ/Σ όπως γίνεται σε μηχανήματα που δεν έχουν ουδέτερο στην παροχή τους
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.