Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Decision_Maker

    Decision_Maker

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      55


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.346


  3. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.821


  4. thomas

    thomas

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      806


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/05/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. https://sourceforge.net/p/lima-vva/blog/2021/03/lima-vva-5-with-english-language-support/
    1 point
  2. ΒΚΠΝ αρθρο 271 http://www.domiki.gr/content/kpn/text_3a/0_2.htm#271 [με μπερδεψε λιγο αυτος ο "βομβαρδισμος..."]🙂
    1 point
  3. tetris χρόνια πολλά Για ΚΕΝΑΚ ναι ισχύει, αλλά ο Ε.Δ δεν προβλέπεται ρητά για παλιές Ο.Α . Μόνο η εγκ 2 αναφέρει χωρίς να το στοιχειοθετεί ότι απαιτείται για όλες τις περιπτώσεις Ε.Δ. Εσύ από που το συμπεραίνεις?
    1 point
  4. Θεωρώ αδιανόητο, πέρα από κάθε λογική ο Α να πουλήσει την ιδιοκτησία του Β, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του. Απορώ πώς μπορεί κάποιος, ακόμα και να σκεφτεί κάτι τέτοιο!
    1 point
  5. Ναι πλέον υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις Εγώ έστειλα στις 8-3-21 και ελέγχθηκε το Μ. Σάββατο το απόγευμα οπότε υπολόγισε ανάλογα
    1 point
  6. Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και την επιβεβαίωση των όσων σκέφτομαι κι εγώ!
    1 point
  7. Ακόμα και στην περίπτωση που όλοι οι συνιδιοκτήτες ενός ακινήτου εξουσιοδοτήσουν νομίμως έναν από αυτούς, για να προβεί στην ένταξη του ακινήτου στο Ν.4495/2017, ο διαχειριστής μηχανικός της δήλωσης είναι υποχρεωμένος ν' αναφέρει όλους τους συνιδιοκτήτες με τα ποσοστά τους και να υποβάλλει όλα τα απαραίτητα εκ του νόμου έγγραφα αυτών (π.χ. Ε9 κ.λπ.). Οπότε "σαχλαμαρίτσες" λέει ο δικηγόρος, ο οποίος όφειλε να το γνωρίζει..... Επίσης "σαχλαμαρίτσες" λέει ο πονηρούλης συνιδιοκτήτης... Δεν κρύβονται τα ακίνητα!!! Αληθώς Ανέστη!!!
    1 point
  8. Χρόνια πολλά Επειδή θα χρειαστεί να εκδοθεί άδεια δόμησης το καλύτερο είναι αναθέσετε σε πολιτικό μηχανικό ή αρχιτέκτονα μηχανικό την όλη διαδικασία γιατί είναι περίπλοκη και χρειάζονται αρκετά δεδομένα.
    1 point
  9. @kapas2004} Αρκεί ο έλεγχος της συνολικής επιφάνειας, δεν χρειάζεται συναίνεση.
    1 point
  10. 1. Η φύτευση εξετάζεται σε όλο το οικόπεδο. Οι αποκλειστικές χρήσεις δεν μας ενδιαφέρουν. Εάν η μείωση είναι άνω του 20%, τότε βάσει της διάταξης: "Σε περίπτωση παραβάσεων που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις των διαστάσεων που τίθενται με την παρούσα κατηγορία, εφαρμόζεται η παρ. 5 του άρθρου 100", πηγαίνεις σε αναλυτικό προϋπολογισμό. 2. Ο έλεγχος μπορεί να γίνει στο σύνολο της οικοδομής για τη συνολική επιφάνεια των αυθαίρετων εξωστών (όλων των ιδιοκτησιών). 3. Οι παραβάσεις αναλυτικού προϋπολογισμού (δηλαδή του άρθρου 100, παράγραφος 5) ουσιαστικά δεν έχουν κατηγορία. Επειδή, όμως, πρέπει να επιλεγεί -για το ηλεκτρονικό σύστημα- κάποια, μπορείς να επιλέξεις την 4. Ο περιορισμός "δεν εξαιρούνται της κατεδάφισης αυθαίρετες κατασκευές, εφόσον βρίσκονται εντός προκηπίου κατά περισσότερο από 20 εκατοστά", ισχύει μόνο για την κατηγορία 4 και όχι για τις λοιπές παραβάσεις.
    1 point
  11. @xristoska} 1. Στην κατηγορία 3 εντάσσεται: μείωση του ποσοστού της υποχρεωτικής φύτευσης του ακάλυπτου χώρου του οικοπέδου έως 20%. 2. Αλλαγή των διαστάσεων των ανοιγμάτων και μετατόπισή τους, είναι κατηγορία 3. Όπως και αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών που προκαλεί υπέρβαση της επιφάνειάς τους έως 20%. Στην συνέχεια η διάταξη αναφέρει ότι: "Συμπεριλαμβάνονται και εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αυθαίρετοι ανοικτοί εξώστες ή τμήματά τους, που υπέρκεινται του κοινόχρηστου χώρου της πόλης (ρυμοτομική γραμμή), υπό την προϋπόθεση, ότι η προβολή τους δεν ξεπερνά το κρασπεδόρειθρο". Άρα, το γεγονός ότι ο εξώστης είναι εντός πρασιάς δεν είναι πρόβλημα. Επίσης μπορεί να ενταχθεί και εξ ολοκλήρου αυθαίρετος εξώστης (όχι μόνο τμήμα), αρκεί να μην υπάρχει υπέρβαση της επιφάνειας των εξωστών μεγαλύτερη του 20%. 3. Δεν είναι σαφές τι εννοείς με τη φράση "προς την αποκλειστική χρήση".
    1 point
  12. Πλέον όταν εκδίδεται μια άδεια μαζί με το φύλλο αδείας εκδίδεται και ένα πολυσέλιδο, το λεγόμενο αίτηση άδειας. Εκεί υπάρχουν τα γνωστά κλειδιά των αρχείων με τα οποία μπορείς να κατεβάσεις κάθε προσβάσιμο δικαιολογητικό (σχέδιο, έκθεση, τεύχη, κ.α) του φακέλου άδειας. Υποχρέωση λοιπόν κάθε συναδέλφου είναι μαζί μου το Φ.Α. να δίνει και την αίτηση στον ιδιοκτήτη ώστε να έχει άμεση πρόσβαση στο ηλεκτρονικό πλέον φάκελο άδειας.
    1 point
  13. α] είτε στην ιδια οκοδομη να ηταν τα "μετα το 2011" β] είτε σε ξεχωριστα οικοδομηματα να ειναι... παλι δεν μπορεις διοτι: Για να κανεις συσταση ΟΙ στην "α'" περιπτωση ή συσταση καθετων στην "β'" προυποθετει βεβαιωση νομιμοτητας. Για όλα δεν θα μπορεις να εχεις βεβαιωση... Μερικη, και αν ακομα κανεις, παλι αχρηστη σου ειναι -και αυτοκαταγγελεσαι- διοτι δεν επιτρεπεται να τα αποκρυψεις. Εν τελει, σημασια δεν εχει τι θα πεις στον πελατη ούτε τι θα αποφασισει αυτος "για σενα" Η δικη σου συμπεριφορα ειναι μια/δεδομενη. " Τακτοποιείς οσα θελει χωρις καμμια βεβαιωση και με αναφορα απο σενα σε ολα τα εξαιρεθεντα" Ετσι...για νάχουμε οχι μονον Καλο Πασχα...αλλά και μετεπειτα. Τα υπολοιπα οδηγουνε επικινδυνες ατραπούς.
    1 point
  14. Τα αδόμητα (π.χ αγροτεμάχιο) θέλουν ταυτότητα?? και δικαιολογητικά τί?
    1 point
  15. Ακόμη και ΠτΔ, και αρχιεπίσκοπος, και Πάπας, και πλανητάρχης, κλπ να δώσουν τη συγκατάθεσή τους, αν αντίκειται στην πολεοδομική νομοθεσία δεν παίρνει άδεια με τίποτε Πόσο πιο σαφείς να γίνουμε? Κι επειδή διαπιστώνω πως το πας φιρί-φιρί για αυθαίρετο, αλλά θέλεις και κάποια συγκατάθεση, από αυτό εδώ το φόρουμ ΔΕΝ θα την έχεις
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.