Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Honor_Code

    Honor_Code

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      64


  2. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.043


  3. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      857


  4. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.745


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/05/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    11.390 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  2. Πρώτα απ όλα, ενημερώθηκε ο πελάτης ότι αν γκρεμίσει έναν τοίχο, δεν επαρκεί να τον εγκαταστήσει με κάτι άλλο ([χ μεταλλικό) αλλά θα πρέπει να ενισχύσει μετά το όλο δόμημα (κατάστημα ή και ότι άλλο είναι μαζί). Άρα μια πλήρη και απαιτητική στατική μελέτη με τις σημερινές εν ισχύ διατάξεις και κανονισμούς.
    1 point
  3. Δες το άρθρο 107 παρ. 5 και ειδικά το : γ) Η εκτέλεση των εργασιών των περιπτώσεων α΄ και β΄ γίνεται ύστερα από έγκριση εργασιών, που χορηγείται από την Αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης,..., εφόσον οι εργασίες, για τις οποίες ζητείται η εκτέλεση, δεν επαυξάνουν το κτίσμα σε όγκο . Συμβουλέψου και την Πολεοδομία για το αν χορηγεί το παλιό έντυπο ή πας με έγκριση εργασιών. Όσον αφορά το έντυπο δες την πιο πάνω απάντηση στο zulumpo . Για την διαδικασία επιτροπών είναι όπως σωστά την περιγράφεις.
    1 point
  4. Εσύ λοιπόν τακτοποιείς τα πάντα,ακόμη καλύτερα (απλά,χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες της περίπτωσης,έθεσα το θέμα της νομιμότητας των κοινοχρήστων εφόσον πρόκειται για κοινόχρηστη προσθήκη)
    1 point
  5. Καλημέρα aspire,στην περίπτωση σου απαιτείται μια προσεκτική αντιμετώπιση ως προς το εξής: αν η νέα στέγη αποτελεί κοινόχρηστη κατασκευή της οικοδομής,κάτι που αποτελεί αντικείμενο της έρευνας σου με την σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών κλπ.,τότε τα στοιχεία νομιμότητας που απαιτούνται για την προσθήκη κοινόχρηστης κατασκευής στην οικοδομή,θα είναι η δήλωση αυθαιρέτων των κοινοχρήστων και όχι κάποιας μεμονωμένης οριζόντιας ιδιοκτησίας.Επομένως,ξεκαθαρίζεις πού ανήκει η στέγη ιδιοκτησιακά και προχωράς.Σε κάθε περίπτωση,όποια κι αν είναι η υπαγωγή που πρέπει να δηλώσεις στην άδεια προσθήκης ως στοιχείο νομιμότητας(μαζί με την οικοδομική άδεια που υπάρχει),η δήλωση αρκεί να είναι σε οριστική υπαγωγή με εξοφλημένο πρόστιμο.
    1 point
  6. Αυτό σου εξηγώ. Με τέτοιες πατέντες δεν πετυχαίνεις πυραντοχή. Μόνο με πιστοποιημένες κατασκευές όπως οι θυρίδες.
    1 point
  7. @GriGaS<>Για το πρώτο ερώτημα: θεωρώ πως αυτή η φαιδρότητα δεν πρόκειται να εφαρμοστεί γιατί και η παράνοια -μάλλον- έχει όρια. Για το δεύτερο: "Αιτήματα για ενημέρωση αδειών δόμησης ή οικοδομικών αδειών που έχουν εκδοθεί εντύπως, υποβάλλονται ηλεκτρονικά, αφού υποβληθούν στο πληροφοριακό σύστημα όλα τα στοιχεία του φακέλου της αρχικής άδειας σε ηλεκτρονική μορφή".
    1 point
  8. Υπάρχει ένα πρότυπο της Knauf για πυράντοχο τοίχο με ξηρή γυψοσανίδα εκατέρωθεν και ενδιάμεσο χαλυβδοέλασμα στήριξης* με γέμισμα ορυκτοβάμβακα, που είναι αποδεκτή στην Πυροσβεστική για πυραντίσταση από 30 έως 90 min, αλλά είναι σταθερός τοίχος, δεν είναι κάλυμμα μετατοπιζόμενο. Επιπλέον η ιδέα μιας καταπακτής που ευρισκόμενη επί του καλύμματος θα ανοίγει για επιθεώρηση του εσωτερικού, θέτει όλη την κατασκευή εκτός προδιαγραφών. Μήπως όμως θα 'πρεπε, επειδή αυτό που ζητάς είναι ειδική περίπτωση, να απευθυνθείς κατ' αρχήν σε αυτή την εταιρεία; *Γωνιές και οδηγοί όχι κάτι άλλο.
    1 point
  9. 1) Αν κατάλαβα σωστά, θέλεις να μεταφέρεις τη στεγανότητα που έτσι κι αλλιώς πρέπει να έχει μια καμινάδα στο κάλυμμα γυψοσανίδας; Αφού την καμινάδα θα την περάσεις εσύ, γιατί δεν φροντίζεις να έχει στεγανότητα; Υπάρχουν και πιστοποιημένα υλικά και διαδικασίες τοποθέτησης. Μετά φτιάχνεις εξωτερικό κάλυμμα με πυραντίσταση όση θέλεις. Υπάρχουν ακόμη καμινάδες διπλού τοιχώματος που παρέχουν και στεγανότητα και πυραντίσταση 60 min. 2) Για επαγγελματικό χώρο (ξενοδοχείο) απαιτείται πιστοποιητικό ενεργητικής πυροπροστασίας, και αντίστοιχα πρέπει να υπάρχει και η δομική - παθητική πυροπροστασία του, σωστά; Τότε ο υπολογισμός του πυράντοχου καλύμματος πρέπει να γίνει με βάση την αντίστοιχη νομοθεσία που εκδίδεται το πιστοποιητικό.
    1 point
  10. Καλησπέρα- 1 .ναι,2.ναι,μπορείς να το γράψεις και στην Τεχνική σου έκθεση.☺
    1 point
  11. Δεν είναι μερική κατεδάφιση επειδή παραμένει η περίφραξη.
    1 point
  12. Στο άρθρο 10 του ΠΔ της 24/5/1985 αναφέρονται τα άρθρα του ΠΔ 6/10/1978 που καταργούνται. Το άρθρο 9 δεν έχει καταργηθεί.
    1 point
  13. Άλλο τα διαμερίσματα και άλλο αν είναι ένας ή περισσότεροι οι ιδιοκτήτες. Αφού κατασκευαστούν τα δύο διαμερίσματα, θα είσαι ιδιοκτήτης εσύ και των δύο. Δηλαδή στη σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών θα υπάρχουν δύο ιδιοκτησίες με έναν ιδιοκτήτη. Δεν λογίζεται (ούτε στην εφορία, ούτε αλλού) ως ένας χώρος επειδή είναι ένας ο ιδιοκτήτης. Όταν ενοικιάσεις το ισόγειο εσύ θα το δηλώνεις ως ιδιοκτήτης και ο ενοικιαστής ως κατοικία του στη φορολογική του δήλωση.
    1 point
  14. Δες εδώ. Όντως ενημερώνει για τις μεταβολές του ΙΚΑ σχετικά άμεσα. Κεντρική σελίδα - υποστήριξη-νέες εκδόσεις-και πατάς στον μεγεθυντικό φακό δίπλα από το πρόγραμμα winforam.
    1 point
  15. Άλλο πράγμα είναι η αντιμετώπιση μιας διαμορφωμένης κατάστασης και άλλο να ξεκινάς κάτι από την αρχή. Ως γνωστόν οι απαντημένες ερωτήσεις του ΤΕΕ Πελοποννήσου δεν αποτελούν νομοθετήματα. Είναι, όμως, μία ερμηνευτική προσέγγιση του ακανθώδους θέματος της τακτοποίησης των αυθαιρέτων που αξίζει να ληφθεί υπ’ όψιν. Στην απάντηση της ερώτησης υπ’ αριθμόν 2082 (αναρτήθηκε το σχετικό αρχείο σε προηγούμενη δημοσίευση του παρόντος θέματος) εξετάζεται το ζήτημα του εξ ολοκλήρου αυθαίρετου εξώστη. Θεωρώ πως η κρισιμότερη διάταξη που διέπει την έκδοση της βεβαίωσης είναι ότι οι πολεοδομικές παραβάσεις δεν πρέπει να θίγουν στοιχεία του φέροντος οργανισμού.
    1 point
  16. Η αγορά ακινήτων είναι ήδη ορθάνοιχτη (με λίγα μετρητά αγοράζεις ό,τι θέλεις). Ο βασικός στόχος είναι η πρόκληση τριβών μεταξύ των κοινωνικών ομάδων και όχι η είσπραξη χρημάτων από το κράτος. Η αιτία της βασικής στόχευσης ξεφεύγει από τα πλαίσια του θέματος. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να επιχαίρουμε για τον διαφαινόμενο εξαναγκασμό συμπατριωτών μας να πληρώσουν χρήματα για το ακίνητό τους. Δεν χρειάζεται να πέφτουμε στην παγίδα της ανθρωποφαγίας που μας ωθούν εντέχνως τα στελέχη του υπουργείου και οι εντολείς τους. Δεν νομίζω ότι πρέπει να μετατραπούμε σε κακής ποιότητας συντεχνία και να στρεφόμαστε ενάντια σε υποσύνολα της κοινωνίας μας. Εάν κάποιοι παρανόμησαν και έκαναν αυθαιρεσίες, τότε ας τους βρει το κράτος και ας τους επιβάλλει τις ανάλογες ποινές. Είμαστε επιστήμονες και επαγγελματίες μηχανικοί και όχι μηχανισμός απόδοσης ποινών. Κατανοώ την οικονομική δυσπραγία της εποχής, θύμα της οποίας είμαι κι εγώ όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες. Δεν μας ταιριάζει ο ξεπεσμός του ενδόμυχου πανηγυρισμού για την οικονομική επιβάρυνση των ιδιοκτητών ακινήτων, ούτε η αγωνιώδης προσμονή των ψίχουλων που θα τσιμπολογήσουμε ως αναγκαίο κακό (όπως μας θεωρούν) στην όλη διαδικασία. Σαφώς η αμοιβή του μηχανικού δεν μπορεί να είναι λίγες εκατοντάδες ευρώ, καθώς απαιτείται υπευθυνότητα, κόπος και χρόνος.
    1 point
  17. Μέχρι τώρα μπορεί στην εφορία αυτού που απέδοσε την παρακράτηση πέραν της δηλώσεως για την απόδοση να μην υπάρχει τίποτε άλλο που να παραπέμπει στη συγκεκριμένη παρακράτηση . Από του χρόνου παντως και με βάση το νέο φορολογικό νόμο όσοι έχουν κάνει παρακρατήσεις αυτής της μορφής θα υποβάλλουν στην εφορία αναλυτική κατάσταση (ονομετεπώνυμο , ΑΦΜ ,......). Αν έχετε στα χέρια σας βεβάιωση πρωτότυπη από την εταιρία (με σφραγίδα και υπογραφή του υπεύθυνου) την παρακράτηση θα την συμψηφίσουν και θα την επιστρέψουν θέλοντας ή μη.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.